Σύνδεση

View Full Version : Βοηθεια για νεο οδηγο στο διπλωμα



gregkoutsikos
01/07/2016, 23:08
Γεια σας,προσεχως θα βγαλω διπλωμα για μηχανακι 125cc με συμπλεκτη....Γενικα δεν εχω καποιο ιδιαιτερο προβλημα,εκτος απο μια δοκιμασια του διπλωματος,τα 25 μετρα σε 15+ δευτερολεπτα...Αν ξεκινησω με λιγο γκαζι,δεν μου βγαινει ο χρονος(γυρω στα 14 δευτερολεπτα),ενω αν ξεκινησω μονο με οσο δινει ο συμπλεκτης χανω την ισορροπια μου... Γενικα θα μπορουσατε να προτεινετε καποια τεχνικη?Καποιες ερωτησεις μου ειναι:
1)Καλυτερα να παω μονο με τον συμπλεκτη και να τον παταω οποτε χρειαζεται?Η να τον εχω συνεχως αφημενο(λιγο βεβαια) μαζι με λιγο φρενο?
2)Να ξεκιναω με γκαζι η χωρις?
3)Ποια ειναι η καλυτερη σταση του σωματος για την καλυτερη ισορροπια,να γερνω προς την μηχανη η οσο πιο ορθιος γινεται?
Γενικα αυτα μου ερχονται,αν μπορειτε προτεινετε κατι αλλο...
Ευχαριστω εκ των προτερων

Giorgos19
01/07/2016, 23:22
Αν θυμάμαι καλά από όταν έδωσα εγώ για δίπλωμα, στο «αργό» δεν έμπαινες ανάμεσα στις γραμμές με το που ξεκινούσες. Άλλαξε αυτό;

1) Εννοείται πως τον συμπλέκτη θα τον τραβάς όπου χρειάζεσαι. Δεν θα τον έχεις συνεχώς «αμολημένο»
2) Ξεκίνα όπως θα ξεκινούσε μια οποιαδήποτε μηχανή από στάση => δίνεις ΚΑΙ γκαζι.
3) Σφιχτά πόδια στο ντεπόζιτο, χαλαρά χέρια στο τιμόνι. Όχι αφύσικες στάσεις, ούτε τίποτα. Απλά και φυσιολογικά όπως κάθεσαι.

Σκέψου, πώς θα κρατούσες ισορροπία σε ένα ποδήλατο; Ίδιο πράγμα είναι με πιο πολλά κιλα.
Επίσης ο «δάσκαλός» σου, τί σου έχει πει για αυτά;

gregkoutsikos
01/07/2016, 23:42
Οντως,ειναι γυρω στα 2 μετρα πριν μπω στις γραμμες... Ο δασκαλος δεν μπορει να προτεινει κατι,γιατι λεει πως ο καθενας εχει τον τροπο του....
Αρα κατα τη γνωμη σου βολευει να το περασω μονο με τον συμπλεκτη,αφηνωντας τον και τραβωντας τον ωστε να αυξανω και να κοβω ταχυτητα?Απλως ανεφερα να τον εχω συνεχως αμολημενο κρατωντας ταυτοχρονα το φρενο γιατι μου φαινεται πως η ταχυτητα μενει πιο σταθερη και δεν εχω αναταραξεις που ισως με κανουν να χασω την ισορροπια μου..

George_Sp
01/07/2016, 23:51
Οντως,ειναι γυρω στα 2 μετρα πριν μπω στις γραμμες... Ο δασκαλος δεν μπορει να προτεινει κατι,γιατι λεει πως ο καθενας εχει τον τροπο του....
Αρα κατα τη γνωμη σου βολευει να το περασω μονο με τον συμπλεκτη,αφηνωντας τον και τραβωντας τον ωστε να αυξανω και να κοβω ταχυτητα?Απλως ανεφερα να τον εχω συνεχως αμολημενο κρατωντας ταυτοχρονα το φρενο γιατι μου φαινεται πως η ταχυτητα μενει πιο σταθερη και δεν εχω αναταραξεις που ισως με κανουν να χασω την ισορροπια μου..

εγώ τη δοκιμασία την πέρασα ως εξής. ξεκινούσα με λίγο γκάζι και μισό συμπλέκτη πατημένο ωστέ να πάρει μεν ώθηση η μηχανή αλλά χωρίς να ξεφεύγει στα χιλιόμετρα. όσο χρειαζότανε για να κρατάς ισορροπία.
μετά άνοιγμα γκαζιού ελάχιστα παραπάνω και μικρά τσιμπήματα στο συμπλέκτη από τέρμα πατημένο ωστέ το δεξί χέρι να κρατά σταθερό γκάζι και σταθερό το τιμόνι...ενω΄με το αριστερό και τσιμπήματα στο συμπέκτη διατηρούσα τα χιλιόμετρα που έπρεπε.
σε περίπτωση που ο συμπλέκτης ξέφευγε λίγο παραπάνω τσίμπημα στο πίσω φρένο ελαφρά ωστέ να διατηρείς σταθερή ταχύτητα.
ελπίζω να έγινα κατανοητός. :)

Giorgos19
01/07/2016, 23:59
Οντως,ειναι γυρω στα 2 μετρα πριν μπω στις γραμμες... Ο δασκαλος δεν μπορει να προτεινει κατι,γιατι λεει πως ο καθενας εχει τον τροπο του....
Αρα κατα τη γνωμη σου βολευει να το περασω μονο με τον συμπλεκτη,αφηνωντας τον και τραβωντας τον ωστε να αυξανω και να κοβω ταχυτητα?Απλως ανεφερα να τον εχω συνεχως αμολημενο κρατωντας ταυτοχρονα το φρενο γιατι μου φαινεται πως η ταχυτητα μενει πιο σταθερη και δεν εχω αναταραξεις που ισως με κανουν να χασω την ισορροπια μου..

Με τον τρόπο που το κάνεις, το μηχανάκι δεν σκορτσάρει;
Φρένο; Φαντάζομαι εννοείς το πίσω και όχι το μπροστά.
Τον συμπλέκτη τον χρησιμοποιείς όταν οι στροφές του κινητήρα είναι χαμηλές.
Η βασική ιδέα είναι να παίζεις συνεχώς με γκάζι, συμπλέκτη και φρένο.
Θα σου πρότεινα στο επόμενο μάθημα να προσπαθήσεις να πας όσο πιο αργά μπορείς, όχι ανάμεσα στις γραμμές όμως. Επανέλαβέ το μέχρι να νιώσεις πιο άνετα και μετά δοκίμασε ξανά στο «αργό».
Είναι ακριβώς όπως στο ποδήλατο. Απλά αντί για πετάλια έχεις συμπλέκτη και γκάζι.

Μην αγχώνεσαι, δεν σου ζητούν να μάθεις δα και trial! :lol:

WiSe
02/07/2016, 00:20
Εγω θα σου προτεινα πρωτα να κανεις εξασκηση στην ισσοροπια σου επανω στο μηχανακι με οσα λιγοτερα χιλιομετρα μπορεις ωστε να εξελιχθεις σε αυτο. Τα υπολοιπα πολυ σωστα που σου προτειναν θα ερθουν μονα τους σχεδον.

Nostradamus
02/07/2016, 00:25
με τι μηχανακι κανεις μαθημα ?

Γενικα θα ελεγα να εστιασεις σε αυτα που θεωρεις οτι σε δυσκολευουν περισσοτερο..δεν ξερω τι κοσμο εχει η σχολη σου και ποσο χχρονο εχεις να πειραματιζεσαι πανω στο μοτοσακο.. Συμφωνω με τον Απο πανω.. Δοκιμασε να πηγαινεις οσο πιο αργα με την μηχανη μπορεις και μολις παρεις τον αερα δοκιμασε την ευθεια..

Τα εκπαιδευτικα εχουν γενικα στροφες στον θεο για να μην σβηνουν ευκολα και να βγαζεις τις ασκησεις χωρις γκαζι... Οποτε μονο με συμπλεκτη βασικα την κοβεις και σε ακραια περιπτωση τσιμπας και λιγο φρενο..

την ισορροπία της μοτοσυκλετας απο την στιγμη που αρχιζει να κινείται εμεις την επηρεάζουμε... Οποτε κατσε χαλαρος, μην σφιγγεις το τιμονι και απολαυσε το.. τα δυσκολα ερχονται μετα.. :wave2:

gregkoutsikos
02/07/2016, 10:51
To μαθημα γινεται με μια cbf 125,που εχει γυρω στα 100 χιλιαδες χλμ οποτε και ως μαθητικη εχει σαπισει ελφρως :P ... Ευχαριστω για τις γρηγορες απαντησεις σας,θα ξαναδοκιμασω με τις συμβουλες σας και θα σας ενημερωσω αν χρειαστω κατι

VANDA
02/07/2016, 14:51
Τα εκπαιδευτικα εχουν γενικα στροφες στον θεο για να μην σβηνουν ευκολα και να βγαζεις τις ασκησεις χωρις γκαζι... Οποτε μονο με συμπλεκτη βασικα την κοβεις και σε ακραια περιπτωση τσιμπας και λιγο φρενο..


Αυτό + κοίτα ευθεία και μακριά.

sapphire
02/07/2016, 15:57
Ότι είπαν τα παιδιά , χέρια χαλαρά στάση σώματος όρθια , τα πόδια να σφίγγουν ελαφρώς το ντεπόζιτο και το κεφάλι ψηλά . Παίξε με συμπλέκτη απλά μην τον πατάς πολύ γιατί όταν φτάνει στο σημείο συμπλέξης αποσυμπλέξης μπορείς να χάσεις την ισορροπία σου, αν δεις ότι χάνεις ισορροπία τσιμπάς ελαφρώς το πίσω φρένο η το πας όλο με πίσω φρένο πατημένο ελαφρώς . Μην αγχώνεσαι μια χαρά θα τα πας ....

Δεινόσαυρος
05/07/2016, 16:25
Να ρωτήσω -
Με ποδήλατο, μπορείς να το κάνεις αυτό; (25 μέτρα σε >=15" )
Για να καταλάβω πώς τα πας από ισορροπία.

Συμφωνώ και με τον Vanda. Κοίτα μακρυά, και συγκεντρώσου στο να πηγαίνεις σιγά.
Ξεκίνα με συμπλέκτη και ελάχιστο γκάζι εν ανάγκη. Δώσε ίσα-ισα όσο γκάζι θέλει για να μείνει όρθιο.
Άμα ξεφύγει η ταχύτητα πάτα τόσο-δα λίγο πίσω φρένο.

sergiosm
05/07/2016, 17:24
Ο δασκαλος δεν μπορει να προτεινει κατι,γιατι λεει πως ο καθενας εχει τον τροπο του....

Ωραίος δάσκαλος ....

Κάνε αυτά που σου είπαν ήδη και μετά, αν θες τη γνώμη μου και για να μη φας πουθενά τα μούτρα σου, πήγαινε να κάνεις μαθήματα ασφαλούς οδήγησης. Για τα κυβικά που έχεις κάνε το 0-300 και όταν με το καλό ανέβεις κατηγορία πήγαινε για τα css

:wave2:

aslamatz
15/07/2016, 23:36
Καλησπέρα φίλε μου. Εγώ είμαι εκπαιδευτής υποψηφίων οδηγών κοινώς δάσκαλος οδήγησης. Να ξέρεις οτι ξεκιναει να μετράει ο χρόνος με την είσοδο του μπροστινού τροχού και σταματάει με το που περνάει ο μπροστινός τροχός το οριο των 25 μέτρων. Αυτό που λέω στους μαθητές λοιπόν είναι να είναι χαλαροί να μπούνε λίγο πιο γρήγορα έτσι ώστε να αποκτήσουν την ισορροπία τους και οσο πλησιάζουν στο τέλος να μειώνουν ταχύτητα. Στα τελευταία 2-3 μέτρα μπορείς να κερδίσεις 2 -3 δευτερόλεπτα. Κοιτάς στο τέλος τού διαδρόμου και οχι την γραμμή. Εγώ χρησιμοποιώ Fx οπότε δεν μπορώ να σε βοηθήσω μετο cbαδακι. Πάντως εαν σου πηγαίνει γρηγορα με το ρελαντί ανέβασε λίγες στροφές 1500 και πατιναρισε το για ρυθμίσεις την ταχύτητα.Μπορείς να χρησιμοποιείσεις φρένο και προτιμότερο ειναι τ9 πίσω. Εάν πηγαίνεις αργά με λίγο γκαζι κανονισε το. Προσπάθησε να έχεις σταθερό γκάζι και όχι γκαζιες εστω και εαν είναι μικρες.Πολύ εξάσκηση και ολα θα πάνε καλά.Οποιαδήποτε απορία έχεις είμαι πρόθυμος να στην λύσω. Καλή επιτυχία και χωρίς άγχος......

I-want-a-moto
19/07/2016, 11:11
Παιδιά έχω και εγώ παρόμοιο πρόβλημα στο αργό αλλά εμένα με δυσκολεύει πολύ η μοτοσυκλέτα. Ενώ έχω ένα ybr 125 και έχω αρκετή εμπειρία πάνω του (το αργό δεν το έχω δοκιμάσει) κάνω μαθήματα με ένα daytona panther 125 και με παιδεύει πολύ!!! Ο συμπλέκτης είναι αφύσικα σκληρός (σε βαθμό που πιάστηκε το χέρι μου να τον πατάει) οι ταχύτητες θέλουν κλοτσιές για να μπουν και η νεκρά μάλλον λείπει!!! Έχω οδηγήσει και ένα cbr 125 και ο συμπλέκτης-κιβώτιο ήταν κοντά στο ybr (καλύτερα-ομαλότερα βασικά). Οι δοκιμασίες απαιτούν όλες συνεχή χρήση του συμπλέκτη αλλά είναι τόσο σφιχτός που με καθυστερεί και χάνω τη ταχύτητα και το ρυθμό μου.Και ερωτώ έτσι είναι γενικά ο πάνθηρας ή τίθεται θέμα λαδιού-ρύθμισης? Ρώτησα το ''δάσκαλο'' αν μπορώ να δώσω με το δικό μου και μου είπε όχι,ισχύει?

WiSe
19/07/2016, 11:39
ισχυει

nikos_abel
19/07/2016, 11:51
Αυτό + κοίτα ευθεία και μακριά.

Αυτό......ακόμα θυμάμαι να κοιτάω μια πολυκατοικία απέναντι αλλά στη πραγματικότητα να βλέπω τον μπροστά τροχό :lol:
Δύσκολο, πολύ δύσκολο στις αρχές.....

aslamatz
19/07/2016, 20:54
Ναι ισχύει. Το όχημα πρέπει να είναι ιδιοκτησία τού δασκάλου και να έχει ΚΤΕΟ και ασφαλιστήριο σαν εκπαιδευτικό.

I-want-a-moto
21/07/2016, 11:02
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά!!! Χθες πήγε καλύτερα ξεκίνησα στα 12 δευτερόλεπτα τα έκανα 13,14 και τέλος 15 αλλά πατώντας λίγο στις γραμμές. Θα το φτιάξω που θα μου πάει. Ξανά έχω σήμερα.Ο δάσκαλος πάντως μου την πρότεινε τη λύση... να δώσω με/για παπί !!! Καλά πάμε καθόλου καλά ενώ του έχω πει ότι θέλω με συμπλέκτη και με έχει δει πως έχω το ybr μου λέει να δώσω για παπί? Επίσης μέχρι στιγμής έχω ούτε μιάμιση ώρα πάνω στο panther και αυτός περιμένει να το ξέρω τέλεια. Τα μαθήματα είναι προαιρετικά?Γιατί όλοι έχουν την απαίτηση να ξέρεις!!!

gory
21/07/2016, 12:04
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά!!! Χθες πήγε καλύτερα ξεκίνησα στα 12 δευτερόλεπτα τα έκανα 13,14 και τέλος 15 αλλά πατώντας λίγο στις γραμμές. Θα το φτιάξω που θα μου πάει. Ξανά έχω σήμερα.Ο δάσκαλος πάντως μου την πρότεινε τη λύση... να δώσω με/για παπί !!! Καλά πάμε καθόλου καλά ενώ του έχω πει ότι θέλω με συμπλέκτη και με έχει δει πως έχω το ybr μου λέει να δώσω για παπί? Επίσης μέχρι στιγμής έχω ούτε μιάμιση ώρα πάνω στο panther και αυτός περιμένει να το ξέρω τέλεια. Τα μαθήματα είναι προαιρετικά?Γιατί όλοι έχουν την απαίτηση να ξέρεις!!!

Ο δάσκαλος που είχα πάει εγώ ψιλοβαριότανε...
-"Ξέρεις ποδήλατο;" -"Ξέρω, κι έχω οδηγήσει και παπάκι παλιότερα" -"Ωραία, θα κοιτάς εκεί που θες να πάει το μηχανάκι, θα οχταράκι, αργό κλπ κλπ", συμπληρώσαμε τις ώρες και πήγα έδωσα.
Μάλλον έχει να κάνει με την περίπτωση του δασκάλου, υποθέτω κινούνται στους τέσσερις τροχούς οι περισσότεροι, και οι μαθητές για μοτοσυκλέτα ως επί το πλείστον οδηγάνε χρόνια, και απλά ήρθε η ώρα για το δίπλωμα τους, ή τρέχουν να προλάβουν κάποιο δικαστήριο... Οπότε και τους κάνουν τα υποχρεωτικά μαθήματα και ξεμπερδεύουν συνοπτικά.

I-want-a-moto
21/07/2016, 13:25
Απλά το 99/100 των διπλωμάτων Α1 είναι για παπί και ένα 80/100 αυτών που το βγάζουν οδηγάνε χρόνια και καθημερινά!!! Έτσι ο δάσκαλος τους λέει τί να κάνουνε και οχι πως και αυτοί το κάνουνε και περνάνε!!! Όταν όμως κάποιος χρειάζεται πραγματική βοήθεια... άστα να πάνε!!!

I-want-a-moto
21/07/2016, 22:54
Σήμερα πήγε πολύ καλύτερα,ξεκινούσα ομαλά,δεν ταλαντευόμουν και έκανα και 16 και 17 δευτερόλεπτα με πολύ λίγο πάτημα γραμμών σιγά σιγά το βελτιώνω!!! Βοήθησε πιστεύω πως το πρωί πήρα το ybr και πήγαινα με πρώτη όσο πιο αργά μπορούσα για πολύ ώρα. Ο δάσκαλος σήμερα που ήμασταν οι δυο μας ήταν πιο ομαλός και πρόθυμος να βοηθήσει. Μάλιστα στο τέλος το έκανε και αυτός σε 18+ δευτερόλεπτα!!! Ελπίζω πως μέχρι την πέμπτη που θα δώσω να το έχω τελειοποιήσει. Τιπ για όσους δίνουν ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ το συμπλέκτη!!! Μόνο για το ξεκίνημα μετά μόνο γκάζι τόσο για να μην φρενάρει ο κινητήρας και πίσω φρένο για να μην επιταχύνετε.

AristidisZ
21/07/2016, 22:58
Σήμερα πήγε πολύ καλύτερα,ξεκινούσα ομαλά,δεν ταλαντευόμουν και έκανα και 16 και 17 δευτερόλεπτα με πολύ λίγο πάτημα γραμμών σιγά σιγά το βελτιώνω!!! Βοήθησε πιστεύω πως το πρωί πήρα το ybr και πήγαινα με πρώτη όσο πιο αργά μπορούσα για πολύ ώρα. Ο δάσκαλος σήμερα που ήμασταν οι δυο μας ήταν πιο ομαλός και πρόθυμος να βοηθήσει. Μάλιστα στο τέλος το έκανε και αυτός σε 18+ δευτερόλεπτα!!! Ελπίζω πως μέχρι την πέμπτη που θα δώσω να το έχω τελειοποιήσει. Τιπ για όσους δίνουν ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ το συμπλέκτη!!! Μόνο για το ξεκίνημα μετά μόνο γκάζι τόσο για να μην φρενάρει ο κινητήρας και πίσω φρένο για να μην επιταχύνετε.

κάτι δε λες καλά νομίζω :)

I-want-a-moto
21/07/2016, 23:05
Δεν εννοώ μπινιά, απλά απαλά το συμπλέκτη για αργό ξεκίνημα και μετά το γκάζι ένα εκατοστό ανοιχτό και ρυθμίζεις τη ταχύτητα με το πίσω φρένο έτσι είναι πιο ομαλό από το να συμπλέκεις-αποσυμπλέκεις ανοίγεις-κόβεις φρενάρεις-αφήνεις ταυτόχρονα και δεν δημιουργεί αναταράξεις!!! Τουλάχιστον έτσι βολεύει εμένα και το προτείνω... δεν ξέρω τι κατάλαβες.

AristidisZ
22/07/2016, 08:08
Δεν εννοώ μπινιά, απλά απαλά το συμπλέκτη για αργό ξεκίνημα και μετά το γκάζι ένα εκατοστό ανοιχτό και ρυθμίζεις τη ταχύτητα με το πίσω φρένο έτσι είναι πιο ομαλό από το να συμπλέκεις-αποσυμπλέκεις ανοίγεις-κόβεις φρενάρεις-αφήνεις ταυτόχρονα και δεν δημιουργεί αναταράξεις!!! Τουλάχιστον έτσι βολεύει εμένα και το προτείνω... δεν ξέρω τι κατάλαβες.

δεν είπα για μπινιά :)

απλά λέω ότι από όσο θυμάμαι από το δίπλωμα, αλλά και όταν κάνω αντίστοιχους ελιγμούς με τη δικιά μου μηχανή, νομίζω αρκεί να πηγαίνεις μόνο με συμπλέκτη...

I-want-a-moto
22/07/2016, 10:37
Από πότε ο συμπλέκτης δίνει προωθητήρια δύναμη? Τι είναι αυτοκίνητο? Τουλάχιστον στα 3 125αρια που έχω οδηγήσει (δεν έχω ανέβει σε κάτι μεγαλύτερο) δεν... μπορεί να φταίει ότι είμαι αρκετά βαρύς? Ρωτάω γιατί δεν ξέρω και είμαι σίγουρος πως ο καθένας έχει το τρόπο του!!! στο σλαλομ εννοείται η χρήση του συμπλέκτη, απλά εγώ μιλάω για το αργό. Σήμερα πήγε ακόμα καλτερα έκανα 2-3 που θα περνάγανε 15+ δεύτερα και χωρίς να πατήσω. Ρώτησα το δάσκαλο και μου είπε πως έχεις 1 μόνο προσπάθεια και πως άμα κοπείς θές 110 γιουρος!!! Δεν είναι υπερβολικό?

WiSe
22/07/2016, 14:02
Από πότε ο συμπλέκτης δίνει προωθητήρια δύναμη? Τι είναι αυτοκίνητο?

Με την ιδια λογικη λειτουργει και στο αυτοκινητο συμπλεκει αφηνοντας αποσυμπλεκει τραβωντας-πιεζοντας. Δε δινει προωθητηρια δυναμη απλα εκμεταλευεται την ροπη του ρελαντι.

nassosxlvbros
22/07/2016, 14:24
Η βασική τεχνική για να περάσεις τη "διπλή γραμμή" είναι η εξής:

-Αρχικά απαιτεί εξεικοίωση με το όχημα,το δικό σου ή το εκπαιδευτικό. ΝΟΜΟΣ!
-Να έχεις στην άκρη του μυαλού σου πως τα δίτροχα ισορροπούν δυναμικά και όχι στατικά σαν τα αμάξια.Άρα θέλουν κίνηση για να μείνουν όρθια και να κινούνται σταθερά-κάτι αντίστοιχο που συμβαίνει με τα αεροπλάνα που αν δε τρέχουν με μια συγκεκριμένη ταχύτητα πέφτουν σε απώλεια στήριξης.
-Ξεκινάς λοιπόν με αρκετό γκάζι-δε χρειάζεται βέβαια να γκαζώνεις στο θεό-και με το συμπλέκτη ξεκινάς "πατιναριστός",και φρενάρεις με πίσω φρένο για να κινηθείς ομαλά...
Η γυροσκοπική αδράνεια (ζζζζμπόινγκ!) του βολάν κρατάει το μηχανάκι "όρθιο" και ο συνδυασμός πατινάρω το συμπλέκτη/πατάω φρένο πας όχι απλά αργά,αλλά σε περνάει και χελώνα....
-Τα δοκιμάζεις όλα αυτά εκτός γραμμών,και όταν τα τελειοποιήσεις δοκιμάζεις μέσα στις γραμμές.Είναι πολύ πιο εύκολο απ'όσο νομίζεις!


υγ. Αν ξέρεις πολύ καλά ποδήλατο ακόμα και ρελαντί τη βγάζεις...;)

I-want-a-moto
22/07/2016, 14:38
Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας.

-δύσκολο το έχω στα χέρια μου λίγες ώρες και όπως είπα διαφέρει από το δικό μου.
-το ξέρω αλλά δυστυχώς κίνηση=ταχύτητα και το δεύτερο δεν το θέλουμε.
-έτσι το έκανα στην αρχή αλλά δημιουργεί αναταράξεις και μέχρι να σου ''έρθει'' η ''δύναμη'' το χάνεις για το πίσω φρένο συμφωνώ.
-ξέρω ποδήλατο αλλά όχι καλά δεν έχω θέμα με την οδήγηση-ισορροποια γενικά αλλά το αργό με δυσκολεύει!!!

nassosxlvbros
22/07/2016, 14:42
Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας.

-δύσκολο το έχω στα χέρια μου λίγες ώρες και όπως είπα διαφέρει από το δικό μου.
-το ξέρω αλλά δυστυχώς κίνηση=ταχύτητα και το δεύτερο δεν το θέλουμε.
-έτσι το έκανα στην αρχή αλλά δημιουργεί αναταράξεις και μέχρι να σου ''έρθει'' η ''δύναμη'' το χάνεις για το πίσω φρένο συμφωνώ.
-ξέρω ποδήλατο αλλά όχι καλά δεν έχω θέμα με την οδήγηση-ισορροποια γενικά αλλά το αργό με δυσκολεύει!!!


Practice,practice practice....Γι αυτό ρώτησα για το ποδήλατο.....;) Για μένα αν κάποιος ξέρει καλά ποδήλατο και έχει φάει τις σχετικές σαβούρδες του έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να επιβιώσει στη καθημερινή ζούγκλα....:)

nikos_abel
22/07/2016, 14:47
Έλα γέρο μου, έλα να δεις

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127024

I-want-a-moto
29/07/2016, 21:19
Π-Ε-Ρ-Α-Σ-Α !!! Βασικά με περάσανε γιατί ψιλοπάτησα... α και δε μετράγανε το χρόνο, η πορεία ήταν 0.5 χιλιόμετρο!!! Θεωρία με ρώτησαν τι δείχνει η στάθμη του υγρού φρένων στη μπροστινή τρόμπα!!! Από 15-20 άτομα μόνο εγώ έδινα με συμπλέκτη... με λυπηθήκανε μάλλον. Μίλαμε έτρεμα σα το ψάρι και είχα ιδρώσει τρελά!!!
Τους ευχαριστώ πολύ και καλά να ναι όπου είναι. Ένας που έδινε απεριόριστο ούτε καν το ρωτήσαν και δεν έκανε πορεία πέρασε έτσι...

Grafton 505
29/07/2016, 22:36
με ρώτησαν τι δείχνει η στάθμη του υγρού φρένων στη μπροστινή τρόμπα

Ότι έχει ζουμί μέσα ;

AristidisZ
30/07/2016, 08:09
Αντε με το καλο

Την ερωτηση και εγω δεν την καταλαβα, τι παει να πει "τι δειχνει η σταθμη"

Την σταθμη :D