View Full Version : BMW R 1200GS LC Adventure Triple Black
Πέραν των χρωμάτων
Τροποποιείται το μοτερ για να ειναι ΟΚ με το euro4 (θα γινει και στα 'απλα' του ΄λαου΄ αυτό επίσης) καθώς και επίσης υποχρεωτικά προβολάκια που απαιτούνται απο τη νομοθεσία??(ποια νομοθεσία δε βρηκα να γράψω)
362071
362072
362073
Μέχρι να δω τη 1η φώτο είχα παρεξηγήσει για ρατσιστή το Βάσκα που χοντρή την ανέβαζε, χοντρή τη κατέβαζε :bawl:
Ρε φιλε.......ποσα κιλα ειναι;
thunder ace
05/07/2016, 12:31
Ρε φιλε.......ποσα κιλα ειναι;
παραπανω.
στην επομενη γενια θα μπορει να μπει ευκολα μπροστινος προφυλακτηρας απο σειτσεντο:p
260 κιλάκια, διάβασα κάπου.
Αλλά στην πόλη το νιώθεις σαν παπί, όπως υποστηρίζουν διάφοροι τουρίστες για τα μηχανάκια τους. :lol:
thunder ace
05/07/2016, 12:35
Ακριβως;
περιπου.........λιιιιιιιιιιιιιιγο παραπανω.
260 κιλάκια, διάβασα κάπου.
Αλλά στην πόλη το νιώθεις σαν παπί, όπως υποστηρίζουν διάφοροι τουρίστες για τα μηχανάκια τους. :lol:
220 dry λένε
Με 30αρι τεπόζιτο = 22,5κλ επιπλέον
Λάδια, υγρά κτλ, το 260αρι το βλέπω να ερχεται :lol:
thunder ace
05/07/2016, 12:51
μπαλαρινα ειναι το πουστικο.
μπαλαρινα ειναι το πουστικο.
Περιμένω τοποθέτηση βάσκα
220 dry λένε
Τα μηχανάκια τα μετράνε γεμάτα. Κανείς δε βολτάρει μηχανάκι κενό υγρών. Αυτά είναι κόλπα για να κόψουν κάνα κιλό από τα υπερωκεάνια.
Περιμένω τοποθέτηση βάσκα
Για την πουστια;
:D
amyroukai
05/07/2016, 13:34
Ρε φιλε.......ποσα κιλα ειναι;
Οσα το τενερε 1200 χωρίς έξτρα κάγκελα, ποδιές σκατολοϊδια κλπ. Όσα το απριλια καπονορντ 1200.
Γομαρι μεν, σχετικά ελαφρύ δε. Είναι πιο ελαφρύ και από την νέα μουλτι εντουρο... σοκ.
taisteal
05/07/2016, 13:35
στην επομενη γενια θα μπορει να μπει ευκολα μπροστινος προφυλακτηρας απο σειτσεντο:p
:lol:
Κατηγορια μοτοσυκλετες..
Οσα το τενερε 1200 χωρίς έξτρα κάγκελα, ποδιές σκατολοϊδια κλπ. Όσα το απριλια καπονορντ 1200.
Γομαρι μεν, σχετικά ελαφρύ δε. Είναι πιο ελαφρύ και από την νέα μουλτι εντουρο... σοκ.
"Πως το'πες αυτο αντιιιχριστεεε!!"
:eek:
Και πως το εχουν ετσι .....σαν περιπτερο σε ροδες ειναι....
amyroukai
05/07/2016, 14:34
Το περίεργο είναι πως όταν κάθεσαι επάνω, δεν σου φαίνεται τόσο τεράστιο.
Γενικά πάντως ο χώρος για τα πόδια δεν με είχε αφήσει ικανοποιημένο στο απλό. Συγκριτικά, το F800GS είναι πιο "απλωμένο" σε θέση οδήγησης με πιο άνετες γωνίες.
Οσα το τενερε 1200 ........
Θα σε ''δώσω'' στεγνά στον Τέρενς.........................:bawl:
theofilos888
05/07/2016, 14:46
Και πας να κανεις τη σφηνα αναμεσα στα σταματημενα στην κηφισιας και τσααααακκκκ παιρνεις παραμασχαλα και τον προφυλακτηρα που λεγαμε. Ακους τη μουσικουλα σου χαλαρος και παραλληλα μιλας στο κινητο με το εξουσιοδοτημενο εγκεκριμενο γαμηστερο μπλε δοντι και ανακαλυπτεις, πως εκεινες οι φωνες, που ακουγες στο βαθος, ειναι οι πεζοι που περιμεναν στο φαναρι και πλεον κρεμονται απο τα καγκελα. Αλλα νταξ τωρα τι ξερω εγω; Εμενα ειναι 285 γεματο και πιτσες μπλε γιωργιτσα μου. Ωραιο περιπτ..... μηχανακι ηθελα να πω!!! Μεγειες καλοριζικο!!!! :evil: :bawl:
amyroukai
05/07/2016, 15:00
εμ... βασικά τα λεφτά να έχεις και πραγματικά χαμένος δεν βγαίνεις, ότι και να λένε οι κακές γλώσσες. έχω κυνηγηθεί με αερόψυκτο τέτοιο, αν ξέρεις τα όριά του όγκου καλά (και ο γιάπης τα ήξερε) τότε πραγματικά και σε κίνηση κάνει παπάδες.
το μόνο κακό είναι το ίματζ του απόλυτου μαλάκα που το συνοδεύει.
το μόνο κακό είναι το ίματζ του απόλυτου μαλάκα που το συνοδεύει.
Είσαι κακούλης τελικά.....................................:bawl::bawl::bawl:
theofilos888
05/07/2016, 15:03
εμ... βασικά τα λεφτά να έχεις και πραγματικά χαμένος δεν βγαίνεις, ότι και να λένε οι κακές γλώσσες. έχω κυνηγηθεί με αερόψυκτο τέτοιο, αν ξέρεις τα όριά του όγκου καλά (και ο γιάπης τα ήξερε) τότε πραγματικά και σε κίνηση κάνει παπάδες.
το μόνο κακό είναι το ίματζ του απόλυτου μαλάκα που το συνοδεύει.
Θα δωσεις ενα καρο λεφτα για να σε λενε μαλακα; Αυτο νομιζα ειναι τσαμπα!!!!
τους παπαδες στην κινηση τους κανει ο οδηγος κι οχι το μηχανακι
τωρα να εχεις 300 κιλα σιδερα και πλαστικα, ενα θηριωδες σασμαν και ενα γαιδουρι αξονα και ολα αυτα να τα κουνας με δυο κυλινδρους απο xt ξαπλωμενους:rolleyes:.........
oti nanai
05/07/2016, 16:29
Και πας να κανεις τη σφηνα αναμεσα στα σταματημενα στην κηφισιας και τσααααακκκκ παιρνεις παραμασχαλα και τον προφυλακτηρα που λεγαμε. Ακους τη μουσικουλα σου χαλαρος και παραλληλα μιλας στο κινητο με το εξουσιοδοτημενο εγκεκριμενο γαμηστερο μπλε δοντι και ανακαλυπτεις, πως εκεινες οι φωνες, που ακουγες στο βαθος, ειναι οι πεζοι που περιμεναν στο φαναρι και πλεον κρεμονται απο τα καγκελα. Αλλα νταξ τωρα τι ξερω εγω; Εμενα ειναι 285 γεματο και πιτσες μπλε γιωργιτσα μου. Ωραιο περιπτ..... μηχανακι ηθελα να πω!!! Μεγειες καλοριζικο!!!! :evil: :bawl:
το μηχανάκι περνάει από όπου περνάει και ένα κατά πολύ πιο στενό μηχανάκι τα όρια τα βάζει το τιμόνι και όχι ο κινητήρας
τα όρια τα βάζει το τιμόνι και όχι ο κινητήρας
Ναι, αν κινείσαι μεταξύ hovercars.
oti nanai
05/07/2016, 16:32
εμ... βασικά τα λεφτά να έχεις και πραγματικά χαμένος δεν βγαίνεις, ότι και να λένε οι κακές γλώσσες. έχω κυνηγηθεί με αερόψυκτο τέτοιο, αν ξέρεις τα όριά του όγκου καλά (και ο γιάπης τα ήξερε) τότε πραγματικά και σε κίνηση κάνει παπάδες.
το μόνο κακό είναι το ίματζ του απόλυτου μαλάκα που το συνοδεύει.
το ιματζ του απολυτου μαλακα μπορείς να το έχεις ότι και να οδηγάς δεν είναι προνόμιο της προπέλας
Bradipous
05/07/2016, 16:32
Μέχρι να δω τη 1η φώτο είχα παρεξηγήσει για ρατσιστή το Βάσκα που χοντρή την ανέβαζε, χοντρή τη κατέβαζε :bawl:
Και να σκεφτείς οτι το μαύρο κόβει!
amyroukai
05/07/2016, 16:32
τους παπαδες στην κινηση τους κανει ο οδηγος κι οχι το μηχανακι
τωρα να εχεις 300 κιλα σιδερα και πλαστικα, ενα θηριωδες σασμαν και ενα γαιδουρι αξονα και ολα αυτα να τα κουνας με δυο κυλινδρους απο xt ξαπλωμενους:rolleyes:.........
Προφανώς δεν έχεις οδηγήσει ποτέ GS. Οπότε τώρα τι να πούμε... Ο άξονας όντως έχει λίγο περίεργη αίσθηση και νιώθεις την αδράνεια σε σχέση με αλυσίδα, αλλά απλά το νιώθεις, δεν σε περιορίζει. Οι κύλινδροι είναι πιο στενοί από το τιμόνι, οπότε έχεις μπούσουλα για το φάρδος. Το κιβώτιο δεν είναι διόλου κακό. Βαρύ μεν, αλλά με τέτοιο μοτέρ δεν χρειάζεται πολλές αλλαγές, πάντως σε αίσθηση δεν ήταν καθόλου άσχημο, εμένα μου άρεσε αυτό το κλακ κλακ που ένιωθες ότι μπήκε η επόμενη σχέση. Και με υποβοήθηση "blipper" στα κατεβάσματα.
Το υδρόψυκτο το πήρα σε πηγμένη Βουλιαγμένης, δικάβαλος, μετά από κάτι μήνες με τον πήγασο που είναι ποδηλατάκι. Μέσα σε ελάχιστα λεπτά, έκανα (με σεβασμό στην ξένη περιουσία) ότι σφήνα κάνω πάντα.
Η μόνη απόλυτη μαλακία που έχει το μηχανάκι, ανεξαρτήτως οδηγού, είναι οι αστεία μικροί καθρέφτες. Απορώ ποιός ηλίθιος έδωσε το ΟΚ.
Α, του Βάσκα είναι το απλό και όχι το ADV. Το λέει χοντρή συγκριτικά με το DR φαντάζομαι.
oti nanai
05/07/2016, 16:33
Ναι, αν κινείσαι μεταξύ hovercars.
ποσο πιο μεγαλο τιμονι εχει απο ενα αλλο μηχανακι ?
AristidisZ
05/07/2016, 16:35
Όμορφη είναι...
Ποιος θα μου την πάρει δώρο ; :rolleyes:
amyroukai
05/07/2016, 16:37
ποσο πιο μεγαλο τιμονι εχει απο ενα αλλο μηχανακι ?
Σε σχέση με crosstourer, περίπου 10εκ.
Και μην ξεχνάς ότι το αυτοκίνητο "φαρδαίνει" κάτω από τα παράθυρα κατά κανόνα, οπότε μπορεί κάλλιστα να περνάει το τιμόνι και να βρουν οι κύλινδροι ή τα κάγκελα.
oti nanai
05/07/2016, 16:43
Σε σχέση με crosstourer, περίπου 10εκ.
Και μην ξεχνάς ότι το αυτοκίνητο "φαρδαίνει" κάτω από τα παράθυρα κατά κανόνα, οπότε μπορεί κάλλιστα να περνάει το τιμόνι και να βρουν οι κύλινδροι ή τα κάγκελα.
εγω εχω του 2010 αυτο που λες ειναι πολυ σπανιο
amyroukai
05/07/2016, 16:49
ποιό είναι σπάνιο; Μάλλον δεν παρατηρείς σωστά τα αυτοκίνητα... σε ΟΛΑ εκτός από βανάκια/φορτηγάκια ισχύει. Δεν είναι πιο φαρδιά από τους καθρέφτες τους, αλλά είναι πιο φαρδιά από τα παράθυρά τους στο ύψος του τιμονιού.
Αντε να πω και εγω μιας και είμαι τριβάλιτσος κάθε μέρα.Μια χαρά χωράς όπως θα χωρούσες και με ένα μικρότερο.Εφόσον χωράω εγω,χωράει και αυτό.
patsavour
05/07/2016, 17:30
the bliahhhhhhest ever:yuck:
oti nanai
05/07/2016, 17:38
ποιό είναι σπάνιο; Μάλλον δεν παρατηρείς σωστά τα αυτοκίνητα... σε ΟΛΑ εκτός από βανάκια/φορτηγάκια ισχύει. Δεν είναι πιο φαρδιά από τους καθρέφτες τους, αλλά είναι πιο φαρδιά από τα παράθυρά τους στο ύψος του τιμονιού.
μάλλον δεν το διατύπωσα καλά , σπάνιο είναι να μην χωρας
Προφανώς δεν έχεις οδηγήσει ποτέ GS. Οπότε τώρα τι να πούμε... Ο άξονας όντως έχει λίγο περίεργη αίσθηση και νιώθεις την αδράνεια σε σχέση με αλυσίδα, αλλά απλά το νιώθεις, δεν σε περιορίζει. Οι κύλινδροι είναι πιο στενοί από το τιμόνι, οπότε έχεις μπούσουλα για το φάρδος. Το κιβώτιο δεν είναι διόλου κακό. Βαρύ μεν, αλλά με τέτοιο μοτέρ δεν χρειάζεται πολλές αλλαγές, πάντως σε αίσθηση δεν ήταν καθόλου άσχημο, εμένα μου άρεσε αυτό το κλακ κλακ που ένιωθες ότι μπήκε η επόμενη σχέση. Και με υποβοήθηση "blipper" στα κατεβάσματα.
Το υδρόψυκτο το πήρα σε πηγμένη Βουλιαγμένης, δικάβαλος, μετά από κάτι μήνες με τον πήγασο που είναι ποδηλατάκι. Μέσα σε ελάχιστα λεπτά, έκανα (με σεβασμό στην ξένη περιουσία) ότι σφήνα κάνω πάντα.
Η μόνη απόλυτη μαλακία που έχει το μηχανάκι, ανεξαρτήτως οδηγού, είναι οι αστεία μικροί καθρέφτες. Απορώ ποιός ηλίθιος έδωσε το ΟΚ.
Α, του Βάσκα είναι το απλό και όχι το ADV. Το λέει χοντρή συγκριτικά με το DR φαντάζομαι.
εχω οδηγησει Κ1100LT μαθημενος απο 250αρι και δεν με δυσκολεψε καθολου ακομα και σε κινηση οποτε δεν αμφιβαλλω γι αυτα που λες
απλα ειναι εναντια στη λογικη μου μηχανακια πανω απο 250 κιλα και αυτοκινητα πανω απο 1500
και επειδη η μοτο σχετιζεται με μια αισθηση ελευθεριας και ιδιαιτερης σχεσης με τα μηχανικα μερη το ολο πακετο των μεγαλων bmw βασισμενο σε εναν μετριας αποδοσης δικυλινδρο μου φαινεται λιγο δηθεν σαν φιλοσοφια
τουλαχιστον τα bmw του 80 με παρομοια αρχιτεκτονικη αλλα πολυ πιο απλα και ελαφρια καναν 3 φορες τον γυρο του κοσμου
τωρα;;;
μια "φουσκα" ειναι τα bmw καποτε θα ξεφουσκωσουν :lol:
amyroukai
05/07/2016, 18:39
Τώρα αν πιστέψω τον Καραχάλιο, το κάνουν ακόμα ευκολότερα.
Σοβαρά, δωρεάν είναι τα τεστ ράιντ στις BMW, αξίζει τον κόπο να οδηγήσεις μία. Θα χαζέψεις... Η "μέτρια απόδοση" είναι μόνο στα χαρτιά. Το μοτέρ ακούει από το μηδέν και στο παραμικρό άνοιγμα στο γκάζι, έχει ΠΟΛΥ ωραίο ήχο και διάρκεια ψηλά. Καμμία σχέση με τα αερόψυκτα (τουλάχιστον το πρώτο 1200 με τον μονό επί κεφαλής που είχα οδηγήσει). Αν δεν είχα φάει στρίμωγμα (και αν ο μπλαζέ υπάλληλος με το υφάκι "πουλάμε το καλύτερο μηχανάκι του κόΖμου τι μΕ λες τώρα" δεν βαριόταν να αλλάξει θέση στο κάθισμα βλέποντας έναν οδηγό 185+) θα είχα μπει σε πολύ σοβαρές σκέψεις. Το RS που ήταν δίπλα, ήταν πιο άνετο στα γόνατα :lol:
καινουρια ολα καλα ειναι ..........
ακομα και τα fiat:D
προσωπικα ''χαζευω'' και σεβομαι οχηματα που παραμενουν αξιοπρεπη και αξιομαχα μετα απο καμμια δεκαρια χρονια χρησης και μαλιστα απροβληματιστης
amyroukai
05/07/2016, 18:53
Με την χρήση που κάνω "τυπικά", μιλάς για 200,000 χλμ+.
Ζόρικο.
το να λεμε ποσο γαματο ειναι ενα μηχανακι με τις ζελατινες δε λεει κατι
τις προαλλες βλεπαμε εδω μεσα το ιστορικο ενος vstorm με 400000χλμ
καινουριο δεν ηταν κατι τρομερο με τα χρονια και τη χρηση ομως δεν μπορεις να μην σεβαστεις αυτο που πετυχαινει
αν βγαλει λοιπον το οποιο σημερινο bmw 100000χλμ χωρις εγκεφαλικα του ιδιοκτητη απο συντηρηση και επισκευες με γεια του και χαρα του
περα απο αυτο ομως ξαναλεω οτι μοτο των 300 κιλων δεν καλυπτουν αναγκες των οδηγων αλλα των κατασκευαστων
oti nanai
05/07/2016, 19:10
εχω οδηγησει Κ1100LT μαθημενος απο 250αρι και δεν με δυσκολεψε καθολου ακομα και σε κινηση οποτε δεν αμφιβαλλω γι αυτα που λες
απλα ειναι εναντια στη λογικη μου μηχανακια πανω απο 250 κιλα και αυτοκινητα πανω απο 1500
και επειδη η μοτο σχετιζεται με μια αισθηση ελευθεριας και ιδιαιτερης σχεσης με τα μηχανικα μερη το ολο πακετο των μεγαλων bmw βασισμενο σε εναν μετριας αποδοσης δικυλινδρο μου φαινεται λιγο δηθεν σαν φιλοσοφια
τουλαχιστον τα bmw του 80 με παρομοια αρχιτεκτονικη αλλα πολυ πιο απλα και ελαφρια καναν 3 φορες τον γυρο του κοσμου
τωρα;;;
πολυ απλα δεν μπορεις να κανεις αυτην την συγκριση
260 κιλάκια, διάβασα κάπου.
Αλλά στην πόλη το νιώθεις σαν παπί, όπως υποστηρίζουν διάφοροι τουρίστες για τα μηχανάκια τους. :lol:
220 dry λένε
Με 30αρι τεπόζιτο = 22,5κλ επιπλέον
Λάδια, υγρά κτλ, το 260αρι το βλέπω να ερχεται :lol:
Περιμένω τοποθέτηση βάσκα
Προφανώς δεν έχεις οδηγήσει ποτέ GS. Οπότε τώρα τι να πούμε... Ο άξονας όντως έχει λίγο περίεργη αίσθηση και νιώθεις την αδράνεια σε σχέση με αλυσίδα, αλλά απλά το νιώθεις, δεν σε περιορίζει. Οι κύλινδροι είναι πιο στενοί από το τιμόνι, οπότε έχεις μπούσουλα για το φάρδος. Το κιβώτιο δεν είναι διόλου κακό. Βαρύ μεν, αλλά με τέτοιο μοτέρ δεν χρειάζεται πολλές αλλαγές, πάντως σε αίσθηση δεν ήταν καθόλου άσχημο, εμένα μου άρεσε αυτό το κλακ κλακ που ένιωθες ότι μπήκε η επόμενη σχέση. Και με υποβοήθηση "blipper" στα κατεβάσματα.
Το υδρόψυκτο το πήρα σε πηγμένη Βουλιαγμένης, δικάβαλος, μετά από κάτι μήνες με τον πήγασο που είναι ποδηλατάκι. Μέσα σε ελάχιστα λεπτά, έκανα (με σεβασμό στην ξένη περιουσία) ότι σφήνα κάνω πάντα.
Η μόνη απόλυτη μαλακία που έχει το μηχανάκι, ανεξαρτήτως οδηγού, είναι οι αστεία μικροί καθρέφτες. Απορώ ποιός ηλίθιος έδωσε το ΟΚ.
Α, του Βάσκα είναι το απλό και όχι το ADV. Το λέει χοντρή συγκριτικά με το DR φαντάζομαι.
Πάμε μία να απαντήσω σε όλους μαζί για να μην τρώμε μπάιτ από τον σέρβερα
Την ανακοίνωση την είδα σήμερα το πρωί και περίμενα να ανοιχτεί θέμα να αρχίσει πάλι το κράξιμο
220 ή 260 ή 180 κιλά την διαφορά τους την δείχνουν σε μανούβρες παρκάρισμα ξεπαρκάρισμα. Όποια κιλά κι αν έχει το μηχανάκι αν σου γείρει 5° στατικά και ειδικά αν είσαι δικάβαλος, απλά το έχασες. Έτσι ξάπλωσα πρόσφατα στην λίμνη δόξας που ενώ πατούσα με το αριστερό και ήμουν σταματημένος, κουνήθηκε η MILF, αναγκάστηκα ν' αλλάξω πόδι, είχε γούβα, έπιασα αέρα και ξάπλωσα.
Το απλό από το ADV δεν έχουν διαφορά στην θέση οδήγησης και τα κιλά τους τα κρύβουν καλά σε κίνηση (σε στάση είπαμε φαίνονται και φαίνονται πολύ ειδικά αν είσαι σαν κι εμένα που δεν είμαι και 1ο μπόι και που λόγω odyssey μπαταρίας είναι η σέλα μου στο τέρμα ψηλό ). Στο μοντέλο της δικής μου χρονιάς το απλό και το adv έχουν οπτική διαφορά μόνο στις ζάντες (και στην χωρητικότητα του ντεπόζιτου αλλά αυτό δεν φαίνεται) γι' αυτό και οι περισσότεροι κλέφτες βενζινάδες προσπαθούν να βάλουν στο 20άρι 30 λίτρα.
Στην πόλη με απασχολεί περισσότερο το βάρος της, λόγω της κακής ποιότητας οδοστρώματος και της αδράνειας μιας τέτοιας μάζας που καλούνται να διαχειριστούν τα φρένα έστω και με λίγα χιλιόμετρα. Μπλοκάρει εύκολα ο πίσω μπαίνει το ABS αλλά το μηχανάκι σβαρνάει και δεν σταματάει το ίδιο καλά όπως σε καλό επαρχιακό. Σε συγκεκριμένους δρόμους στην Πάτρα και με ζέστη το μπροστινό απλά το χαϊδεύεις.
Η αίσθηση του άξονα είναι οκ αλλά σε ανοιγοκλεισίματα του γκαζιού έχει θόρυβο και μέχρι να συνηθίσεις ότι έτσι δουλεύει περνάει καιρός. Στο Τενερέ το 1200 δεν ακούς τπτ. Το κιβώτιο σαφές χωρίς εκπλήξεις.
Το μηχανάκι το έχω πάει από εθνική μέχρι και σοβαρό χωματόδρομο με νεροφαγώματα μεγέθους ρέματος (Βλέπε Γκιώνα που έγινε και λάθος και ανεβήκαμε - κατεβήκαμε πολλά χωμάτινα χιλιόμετρα σε λάθος πλαγιά). Αν το συγκρίνω με το DR ή με το ΙΤ θα πω απλά ότι δεν είναι για παιχνίδια (πως θα μπορούσε άλλωστε με τα 250 κιλά του) αλλά πάει μια χαρά και μάλιστα δικάβαλος που έχω κάνει το περισσότερο χώμα δεν με προβλημάτισε. Αν για κάποιο λόγο το έχανα λίγο νομίζω (είμαι σίγουρος μάλλον) ότι δεν θα μπορούσα να διορθώσω όπως στα ελαφρύτερα πχ DR, με το πόδι και κλωτσιά, δεν μαζεύεται το μηχανάκι, είναι πολύ βαρύ για μαγκιές.
Οι μικροί καθρέπτες είναι μόδα, το δικό μου με αυτούς που έχει από μαμά δεν με προβλημάτισε ποτέ ακόμη και στα πολλά. Είναι σταθερότατοι στους κραδασμούς και αρκετά μεγάλοι για να ελέγχεις την κίνηση πίσω σου.
Εν κατακλείδι σήμερα δεν ξέρω αν θα έπαιρνα το καινούριο μπεμβεδικό ή θα κοίταγα το 1290 της πορτοκαλί εταιρίας.
oti nanai
05/07/2016, 19:14
το να λεμε ποσο γαματο ειναι ενα μηχανακι με τις ζελατινες δε λεει κατι
τις προαλλες βλεπαμε εδω μεσα το ιστορικο ενος vstorm με 400000χλμ
καινουριο δεν ηταν κατι τρομερο με τα χρονια και τη χρηση ομως δεν μπορεις να μην σεβαστεις αυτο που πετυχαινει
αν βγαλει λοιπον το οποιο σημερινο bmw 100000χλμ χωρις εγκεφαλικα του ιδιοκτητη απο συντηρηση και επισκευες με γεια του και χαρα του
περα απο αυτο ομως ξαναλεω οτι μοτο των 300 κιλων δεν καλυπτουν αναγκες των οδηγων αλλα των κατασκευαστων
δυστυχώς κάνεις λάθος έχει πάρα πολλά μηχανάκια με πάνω από 100.000 χιλιόμετρα που τα έβγαλαν απροβληματιστα όπως έχει και αρκετά που έβγαλαν της πανάγιας τα μάτια. όπως λέει και ο φίλος παραπάνω δεν χάνεται τίποτα αν πάτε να τα οδηγήσετε
αν ισχυει αυτο που λες για ιδια μηχανακια τοτε υπαρχει προβλημα ποιοτικου ελεγχου και σταθερης κατασκευαστικης ποιοτητας
δεν θα εδινα μια μικρη περιουσια ελπιζοντας οτι θα πεσω στην ''καλη'' παρτιδα
amyroukai
05/07/2016, 19:47
Την ανακοίνωση την είδα σήμερα το πρωί και περίμενα να ανοιχτεί θέμα να αρχίσει πάλι το κράξιμο
Να σου πω ένα πράγμα που μου την δίνει στην όλη ιστορία "ανανέωση".
Ουσιαστικά, παίζουν λίγο το μαλάκα με τους πελάτες. Εξηγώ: Για φέτος, ανανεώθηκε εμφανισιακά το 800. Το 1200 έχει περάσει "σιωπηλές" ανανεώσεις σε μηχανικά μέρη, από εμφάνιση τίποτα.
Τώρα βγαίνουν "ενδιάμεσα" euro4 μοντέλα για το 2017 με την ίδια εμφάνιση με την φετινή και πιθανώς ως μοντέλα 2018 θα βγουν νέα, φημολογείται για αναρτήσεις που διαβάζουν το δρόμο με κάποιον τρόπο και θα "προετοιμάζονται" για το τι θ'ακολουθήσει αντί να μαντεύουν τι έχουν από κάτω όπως τώρα. Και για τα 800άρια, γράφεται ότι δεν ήθελαν να τ'αλλάξουν φέτος μην και κάνει καμμιά μαγική κίνηση η ΚΤΜ και βγάλει κάτι καλό και μείνουν πίσω. Κομματάκι χαζό δεν είναι αυτό; Κομματάκι "καρτέλ" φάση;
Οπότε ο φετινός αγοραστής σε μία χρονιά θα έχει μοντέλο... τρεις γενιές παλιό; Είναι λίγο αστείο. Καλά, πολύ.
theofilos888
05/07/2016, 20:14
Ναι αλλα με το χρηματοδοτικο τους σε 32 μηνες θα παρεις παλι το καινουριο μοντελακι 4 γενιες μπροστα.... τςςςςςς ;)
οτι και να λεμε,τους κατουραει ολους η BMW gs σε πωλησεις..:smokin:
Εμενα παλι αυτη η μυτη του κ τα πλευτικα του τεποζιτου με χαλανε απιστευτα....κ λεφτα να ειχα δεν θα το επαιρνα,αλλα κ να ειχα μετα απο 7-8 χρονια που θα εχει βγαλει ολες τις παιδικες ασθενειες κ καινουριο lift ,κ παντα μεταχειρισμενο!!!
devil's animal
06/07/2016, 16:58
παιζει με τα καγκελα να ειναι πιο φαρδυ απο το atos...:look::lol:
Φοβάμαι στο φέρρυ μην το βάζουν να πληρώνει για δύο μηχανάκια...
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΤΟ GS
Θάχω σίγουρα εγώ Πάρκινσον,αύριο πάω στο γιατρό..!!
Η ομορφια με τα μπεμπε ειναι πως ολα ειναι διαφορετικα μεταξυ τους.
το lc boxer, εινια πραγματικα πολυ καλο μοτερ, και το καινουριο τζιεσ, πραγματικα πολυ καλο μηχανακι...στριβει, φρεναρει, εχει μπολικο γκαζι, ειναι ανετο σαν καναπες...μπορει να μην εχει την υπερβολη του ντουκατι και κατεμ, αλλα κανει τα παντα χωρις να υστερει πουθενα...
Οδήγησε φίλος που καβαλάει gsxr 750 k6 το απλό και εντυπωσιάστηκε, μου είπε ότι θα το αγόραζε χτες αν είχε τα λεφτά.
Και αυτό δηλαδή η τιμή του είναι τοωπιο σημαντικό μειονέκτημά του. Εγώ πάντος αν είχα τόσα λεφτά θα προτιμούσα το απλό.
amyroukai
08/07/2016, 14:04
παίδες. ήρεμα. Λίγο σπαμ και λίγο φιλικό πείραγμα στους προπέλεν να το ανεχτούμε. Μέχρι εκεί. Οι επί προσωπικού αντεγκλήσεις που θα γίνουν αντιπαράθεση για το τίποτα σε τελική ανάλυση, περιττεύουν.
Οδήγησε φίλος που καβαλάει gsxr 750 k6 το απλό και εντυπωσιάστηκε, μου είπε ότι θα το αγόραζε χτες αν είχε τα λεφτά.
Και αυτό δηλαδή η τιμή του είναι τοωπιο σημαντικό μειονέκτημά του. Εγώ πάντος αν είχα τόσα λεφτά θα προτιμούσα το απλό.
ειναι ακριβο το ρημαδι.. αλλα και ποιο δεν ειναι σε αυτη την κατηγορια των -15000+ ευρω..
εχει όμως ΜΑΚΡΑΝ το καλύτερο χρηματοδοτικό… για αυτό και πουλάει πολλά ακριβά μηχανάκια η BMW.
πάντως, και το παλιό 1200 και σίγουρα το καινούργιο είναι μηχανάκια που βγάζουν πολύ ανετά και ξεκούραστα εκατοντάδες χλμ την μέρα σε ταξίδι που το ζητούμενο δεν είναι οι επιδόσεις και τα γκΑζα αλλά το άνετο φάγωμα των χλμ.
Εντάξει , τα έχουν παρει πολλοί για «στατους» και για «καφετερια» αλλά λες και όλα τα υπόλοιπα ακριβά μηχανάκια ατης κατηγορίας τα έχουν πάρει μόνο «μαγγελανοι»:lol:
amyroukai
08/07/2016, 14:39
Και εγώ το απλό θα προτιμούσα και έρχεται ο public relations και μου λέει σαν πωλήτρια ρούχων "ε σε εσάς το ADV θα είναι πιο ταιριαστό".
taisteal
08/07/2016, 18:26
Και εγώ το απλό θα προτιμούσα και έρχεται ο public relations και μου λέει σαν πωλήτρια ρούχων "ε σε εσάς το ADV θα είναι πιο ταιριαστό".
Χωρις πλακα παντως μια χαρα θα σου πηγαινε το προπελεν,ξεκουραστο ταξιδακι,αρχοντικο.
Τουλαχιστον εσυ κανεις χιλιομετρο,δεν σαπιζει στο παρκινγκ
kostaskk
08/07/2016, 20:56
με 260 κιλα λιγο λασπη να βρεις φωνάζεις γερανο να σε βγαλει
με 260 κιλα λιγο λασπη να βρεις φωνάζεις γερανο να σε βγαλει
Kαι όμως ακόμα και το αρχαίο 1150 περνάει από λάσπες ιδιαίτερα εύκολα λόγω τελελέβερ που δεν βυθίζεται, καλού ζυγίσματος, ροπάτου μοτέρ και φαντάζομαι το καινούργιο με τα ηλεκτρονικά, και τις καλύτερες αναρτήσεις θα ναι ακόμα πιο εύκολο αρκεί να το καβαλάει οδηγός που ξέρει τι κάνει. Και δεν μου το είπαν, τα εχω δει μπροστά μου πολλές φορές επί το έργο. Περνάνε και μάλιστα φορτωμένα, πολύ ευκολα τα όποια εμποδια και λάσπες αρκεί να μη κλείσει το γκάζι.
Αυτό με τα βάρος πια... Το άφρικα που είχα πριν και είχα κάνει πάνω από 50.000 χωμάτινα χιλιόμετρα γεμάτο, με την καγκελαρία όλη ήταν 240 κιλά. Ε και τι έγινε; Παντού με πήγε παρά το βάρος του.
Το θέμα δεν είναι μόνο το βάρος σα νούμερο αλλά η κατανομή του βάρους. Και τα gs κρύβουν το βάρος τους, δεν ενοχλεί στην οδήγηση.
δηλαδη σε σαθρο εδαφος το βαρος δεν ειναι μειονεκτημα αν εισαι bmw γιατι εχεις καλο ζυγισμα
ενταξει καταργησαμε και τους νομους της φυσικης τωρα
και ακομα καλυτερα αν χωθεις στη λασπουρια με το ακριβο με τις ηλεκτρονικες αναρτησεις
καταργησαμε και τους νομους της οικονομιας
τα δυσκολα σημεια αν δεν κλεισει το γκαζι πιθανον τα περνας και με beverly
δηλαδη σε σαθρο εδαφος το βαρος δεν ειναι μειονεκτημα αν εισαι bmw γιατι εχεις καλο ζυγισμα
ενταξει καταργησαμε και τους νομους της φυσικης τωρα
και ακομα καλυτερα αν χωθεις στη λασπουρια με το ακριβο με τις ηλεκτρονικες αναρτησεις
καταργησαμε και τους νομους της οικονομιας
τα δυσκολα σημεια αν δεν κλεισει το γκαζι πιθανον τα περνας και με beverly
δεν λεει κανείς οτι το βάρος στο χωμα δεν είναι μειονέκτημα.
δεν λεει κανείς οτι το gs εινσι μηχανάκι για trail rides και εντουρο.
εχει καποια πλεονεκτήματα (ευκολιες αν θες)για το χωμα(για την διάσχιση του καλύτερα,μην ονειρευόμαστε ποντιουμ σε sixdays) οπως ειναι το μπροστινο του που ισοπεδώνει οτι βρει μπροστα του,η ροπη απο πολυ χαμηλα,το χαμηλο κεντρο βάρους.
αν εχει κσι κατάλληλα λάστιχα,ναι μπορει να ανταπεξελθει σχετικα εύκολα (αναλογα φυσικα και τον οδηγό)
akis_trevor
09/07/2016, 13:03
περασαμε με το φεηζερ το 800 δικαβαλο με φουλ βροχη χωματοδρομο με νεροφαγωματα προπερσι που ηταν ο βαγγελης ελλαδα,πανω απτα τρικαλα κορινθιας.απλα πηγαιναμε σαν κοτες γιατι σε πηγαινε λιγο οπου ηθελε το χωμα.ηταν και ο κτηνος με τον γιωργο απο αθηνα.υπαρχει η βολτα καπου εδω.δεν ειχε κροκαλα,οκ αλλα δεν ηταν για στρητ μηχανακι παντως.
"ολα" περνανε ενα τετοιο χωμα.απλα με το ενα θα πηγαινεις με 5 και με το αλλο με 25.
αυτο εννοω.μην κανεις εντουρο.
Έπεσε σφουγγάρισμα και χάθηκε λίγο η ροή της κουβέντας (και είχα γραψει και σεντόνι ρπμ) αλλά για να μείνει η άποψή μου γραμμένη θα ξαναπώ: "Η χοντρούλα κάνει πολύ καλά έως πάρα πολύ καλά αυτό για το οποίο είναι φτιαγμένη, άνετα δικάβαλα και φορτωμένα ταξίδια. Δεν κουνάει, δεν σε τρομάζει, έχει εξαιρετική συμπεριφορά όταν κάνει αυτό που φτιάχτηκε να κάνει. Εντούρο δεν μπορεί να κάνει όσο και να θέλει η εταιρία να πείσει το καταναλωτικό κοινό και είναι φυσικό να μην μπορεί λόγω βάρους, μπορεί όμως σχετικά άνετα να περάσει κάτι περισσότερο από βατό χωματόδρομο". Αυτά!
Καλά τα λέει ο Βασίλης, είναι φτιαγμένο για ταξίδι, και περνάει από χώμα ανετα και χωρίς να παθαίνει ζημιά. Στα κατάλληλα χέρια περνάει και γρήγορα αλλά περί ορέξεως κολοκυθοπιτα... Kαι όχι μόνο το προπελέν αλλά όλα τα μαστόδοντα ον/οφ, αλλά πιο εύκολα αλλά δυσκολότερα αλλά σε σχέση με ενα στριτάκι σαφώς καλύτερα.
Εγώ δεν το βάζω χώμα αφού εχω το CCM και το ευχαριστιέμαι περισσότερο με αυτό. Αλλά στα ταξίδια μου όταν συναντήσω χώμα η μπουμπού περνάει αέρα τα χωμάτινα κομμάτια δικάβαλη και φορτωμένη. Και σε δρόμους σαν την Αλβανίας ας πούμε τι είναι προτιμότερο ένα gs ή ενα χαγιαμπούσα gen 2 που είναι και στα ίδια κιλά;
Με ενα στριτάκι ακούς τις πέτρες να βαράνε την καρίνα και οσο να ναι πονάει ψυχολογικά και οικονομικά μερικές φορές. Με τα ον/οφ περνάς εύκολα. Και οποιος εχει αντίρρηση από Σεπτέμβρη θα γουσταρα πολύ να δω και κανα στριτάκι στις χωμάτινες βολτες μας :D:p
spyrakos35
09/07/2016, 23:03
Έπεσε σφουγγάρισμα.....
Νταξ εχει γινει κουραστικο.....
:wave2:
https://www.facebook.com/1488041748166418/videos/1552154828421776/?pnref=story
σόρρυ δεν εχω λινκ εκτός φατσαμπουκ αλλά το βιντεάκι εχει πλάκα.
taisteal
09/07/2016, 23:14
https://www.facebook.com/1488041748166418/videos/1552154828421776/?pnref=story
σόρρυ δεν εχω λινκ εκτός φατσαμπουκ αλλά το βιντεάκι εχει πλάκα.
:lol:
Το παλληκαρι ειναι άμπαλο παντως,John Kouladis
Ειναι ζόρι τα πολλα κιλα Κωστα στη λασπη για εναν νορμαλ οδηγο,οχι για σενα π.χ που εισαι πολυ εμπειρος
στα δυσκολα κομματια με βαρια μοτό.
amyroukai
10/07/2016, 01:17
Λάσπη, λάστιχα δρόμου και μάλλον το traction στο off.
ε.
περασαμε με το φεηζερ το 800 δικαβαλο με φουλ βροχη χωματοδρομο με νεροφαγωματα προπερσι που ηταν ο βαγγελης ελλαδα,πανω απτα τρικαλα κορινθιας.απλα πηγαιναμε σαν κοτες γιατι σε πηγαινε λιγο οπου ηθελε το χωμα.ηταν και ο κτηνος με τον γιωργο απο αθηνα.υπαρχει η βολτα καπου εδω.δεν ειχε κροκαλα,οκ αλλα δεν ηταν για στρητ μηχανακι παντως.
"ολα" περνανε ενα τετοιο χωμα.απλα με το ενα θα πηγαινεις με 5 και με το αλλο με 25.
αυτο εννοω.μην κανεις εντουρο.
Σε στεγνό χωματόδρομο με τα πάντα περνάς. Αργά η γρήγορα.........
Σε βρεμένο χώμα αλλάζουν τα πάντα και παίζουν ρόλο και τα λάστιχα.....
Στην συγκεκριμένη βόλτα ακόμα και σταματημένος σε πρανές έδαφος το μηχανάκι μου γλύστραγε (προς την
κατηφορική πλευρά) δεξιά ή αριστερά........ Είναι λάθος να περιμένεις να πας σε λάσπη με λάστιχα δρόμου
υψηλών ταχυτήτων (αν θυμάμαι καλά δείκτης ταχύτητας W ) και σε κάθε στροφή περίμενα να κλάψω κάνα
μηνιάτικο από πτώση.........
Αν και αντβέντσιουρ το μηχανάκι μου δεν το αγόρασα για χωμάτινη χρήση, για βουνό υπάρχει το 520 ζωή να 'χει.....
Το μόνο που προσδοκώ είναι καμιά αξιοπρεπή διάσχιση χωματόδρομου...... και ταξίδια χωρίς την οικοσκευή μαζί......
akis_trevor
10/07/2016, 10:20
Σε στεγνό χωματόδρομο με τα πάντα περνάς. Αργά η γρήγορα.........
Σε βρεμένο χώμα αλλάζουν τα πάντα και παίζουν ρόλο και τα λάστιχα.....
Στην συγκεκριμένη βόλτα ακόμα και σταματημένος σε πρανές έδαφος το μηχανάκι μου γλύστραγε (προς την
κατηφορική πλευρά) δεξιά ή αριστερά........ Είναι λάθος να περιμένεις να πας σε λάσπη με λάστιχα δρόμου
υψηλών ταχυτήτων (αν θυμάμαι καλά δείκτης ταχύτητας W ) και σε κάθε στροφή περίμενα να κλάψω κάνα
μηνιάτικο από πτώση.........
Αν και αντβέντσιουρ το μηχανάκι μου δεν το αγόρασα για χωμάτινη χρήση, για βουνό υπάρχει το 520 ζωή να 'χει.....
Το μόνο που προσδοκώ είναι καμιά αξιοπρεπή διάσχιση χωματόδρομου...... και ταξίδια χωρίς την οικοσκευή μαζί......
Αυτό..
:beer:
Και ποσο παει η γκαρσονιερα μαστορα;
amyroukai
10/07/2016, 14:28
Εικοσιδύο μισό έχει το τωρινό φουλ έξτρα. Λογικά τόσο θα έχει πάλι.
ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΛΕΩ ΟΤΙ
Πολύ δύσκολα θα είναι πλέον πιο φθηνό από τις θυγατρικές..!!
Επίσης 22500 φουλ έξτρα το adventure..??
oti nanai
10/07/2016, 20:23
χωρις βαλιτσες
Για την τιμή μίλησα,δεν πρέπει να διευκρινίσουμε πόσο κάνει..??
Και τι σημαίνει φουλ έξτρα..??
Πως είπε και ο φίλος μόνο οι βαλίτσες κάνουν πάνω από 1500ευρώ.
Τι εννοείς φουλ έξτρα λοιπόν..??
Γιατί εγώ ναι μεν το βγάζω 22500 όπως είπες,ΟΧΙ όμως ΦΟΥΛ ΕΞΤΡΑ..!!
Για να πας εκεί ξεπερνάς τις 24000 και αν πας στο adve είναι πάνω από
25500..!!
amyroukai
11/07/2016, 16:04
Όταν λέω "φουλ έξτρα" δεν εννοώ "όλο τον κατάλογο με οτιδήποτε μπλιμπλίκι υπάρχει μέσα".
Η ίδια η εταιρία έχει ένα πολύ ωραίο (και πολύ άχρηστο - θα εξηγήσω γιατί) εργαλείο το οποίο όποιος θέλει το βρίσκει επισκεπτόμενος την σελίδα της ελληνικής BMW, επιλέγοντας το μοντέλο που τον ενδιαφέρει και πατώντας το "διαμόρφωσε την δική σου (https://configurator.bmw-motorrad.gr/index_el_GR.html?current=http%3A//www.bmw-motorrad.gr/gr/el/bike/enduro/2013/r1200gsa/r1200gsa_overview.html&cookie=1#/configurator/0A02/S0282)" πάνω δεξιά.
Βασική τιμή 18200. Πακέτα comfort, dynamic, touring, σύνολο 22130. Συναγερμός, το σύνολο 22400. Keyless ride μας ανεβάζει στα 22700. Και όποιος θέλει και shift assist πάει 23200.
Αυτό είναι το "φουλ έξτρα". Δεν έχει άλλες επιλογές... Μόνο για χωμάτινα λάστιχα που δεν χρεώνονται.
Τώρα αν θέλεις τριβάλιτσο, μπάγκστερ, τανκμπαγκ, λεντάκια στην ποδιά, τσαντάκια για τα κάγκελα, θερμαινόμενη ζελατίνα και δονητή σέλας (http://www.viberider.com/) για ακόμη μεγαλύτερα γούστα στην βόλτα, ε αυτό δεν είναι αυτονόητο. Άλλος δεν θέλει τίποτα πλην του βασικού μοντέλου, άλλος θέλει και τα γυαλιά του Παΐσιου να βλέπει τους κινδύνους στο μέλλον.
Και εδώ είναι το αστείο, "βασικό" μοντέλο δεν υπάρχει πουθενά στον πλανήτη. Σε όλα τα μήκη και πλάτη υπάρχουν μόνον τα "φουλ έξτρα" όπως τα περιέγραψα (εξαιρείται το προϊόν χιούμορ με την δόνηση σέλας) και όποιος θέλει κάτι διαφορετικό το περιμένει ένα εξάμηνο. Έχω διαβάσει και για τέτοιους, οι πιο πολλοί απλά παίρνουν το "φουλ έξτρα" γιατί παγκόσμια ο ξάδερφος από το Μπουρναζιστάν που περιμένει τον Φρόντο του Κηφησάιρ να ρίξει το δαχτυλίδι στο βουνό του χαμού και να πουλήσει το GS φτηνό δεν αγοράζει αν δεν τα έχει όλα...
Όταν λέω "φουλ έξτρα" δεν εννοώ "όλο τον κατάλογο με οτιδήποτε μπλιμπλίκι υπάρχει μέσα".
Η ίδια η εταιρία έχει ένα πολύ ωραίο (και πολύ άχρηστο - θα εξηγήσω γιατί) εργαλείο το οποίο όποιος θέλει το βρίσκει επισκεπτόμενος την σελίδα της ελληνικής BMW, επιλέγοντας το μοντέλο που τον ενδιαφέρει και πατώντας το "διαμόρφωσε την δική σου (https://configurator.bmw-motorrad.gr/index_el_GR.html?current=http%3A//www.bmw-motorrad.gr/gr/el/bike/enduro/2013/r1200gsa/r1200gsa_overview.html&cookie=1#/configurator/0A02/S0282)" πάνω δεξιά.
Βασική τιμή 18200. Πακέτα comfort, dynamic, touring, σύνολο 22130. Συναγερμός, το σύνολο 22400. Keyless ride μας ανεβάζει στα 22700. Και όποιος θέλει και shift assist πάει 23200.
Αυτό είναι το "φουλ έξτρα". Δεν έχει άλλες επιλογές... Μόνο για χωμάτινα λάστιχα που δεν χρεώνονται.
Τώρα αν θέλεις τριβάλιτσο, μπάγκστερ, τανκμπαγκ, λεντάκια στην ποδιά, τσαντάκια για τα κάγκελα, θερμαινόμενη ζελατίνα και δονητή σέλας (http://www.viberider.com/) για ακόμη μεγαλύτερα γούστα στην βόλτα, ε αυτό δεν είναι αυτονόητο. Άλλος δεν θέλει τίποτα πλην του βασικού μοντέλου, άλλος θέλει και τα γυαλιά του Παΐσιου να βλέπει τους κινδύνους στο μέλλον.
Και εδώ είναι το αστείο, "βασικό" μοντέλο δεν υπάρχει πουθενά στον πλανήτη. Σε όλα τα μήκη και πλάτη υπάρχουν μόνον τα "φουλ έξτρα" όπως τα περιέγραψα (εξαιρείται το προϊόν χιούμορ με την δόνηση σέλας) και όποιος θέλει κάτι διαφορετικό το περιμένει ένα εξάμηνο. Έχω διαβάσει και για τέτοιους, οι πιο πολλοί απλά παίρνουν το "φουλ έξτρα" γιατί παγκόσμια ο ξάδερφος από το Μπουρναζιστάν που περιμένει τον Φρόντο του Κηφησάιρ να ρίξει το δαχτυλίδι στο βουνό του χαμού και να πουλήσει το GS φτηνό δεν αγοράζει αν δεν τα έχει όλα...
ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ
Το πιο απαραίτητο,ΒΑΛΙΤΣΕΣ και μια μεγαλύτερη ζελατίνα.
2000 ευρώ ΕΠΑΝΩ..??
Ο καθένας μας μπορεί να γράφει ότι θέλει,όταν όμως λέμε
ΦΟΥΛ ΕΞΤΡΑ προφανώς παραπέμπουμε τον αγοραστή στο
να βάλει επάνω όλα εκείνα που είπες ότι έχει το σάιτ της bmw.
Και αν τα βάλεις όλα αυτά δεν ξέρω πόσο πάει ο λογαριασμός.
Όλες οι Γερμανικές εταιρίες έχουν αυτό το χαρακτηριστικό.
Επειδή πουλάνε σε τιμές ΕΞΩΓΗΙΝΕΣ,πράμα που το κατάφεραν ρίχνοντας
πολύ χρήμα στο παραμύθι του μάρκετιγκ και δυστυχώς ο κόσμος
τρώει ότι τον ταίζουν,οι τιμές τους είναι με τα μηχανάκια ΞΕΒΡΑΚΩΤΑ.
Και μετά αρχίζει το βάλε το ένα,βάλε το άλλο.
Όπως δε είπες η τιμή χωρίς τα πακέττα είναι μόνο στη θεωρία,δεν εισάγονται
τέτοιες μοτό και αν θέλεις κάποια χωρίς εξοπλισμό θα περιμένεις ΠΟΛΥ...!!!
Εσύ θεωρείς μια μοτό ότι είναι ΦΟΥΛ ΕΞΤΡΑ χωρίς βαλίτσες και μεγάλη ζελατίνα..??
Ειδικά όταν είναι μία μοτό ταξιδιάρα μέγκα on-off..??
Δε μιλάμε για θερμαινόμενη σέλλα επιβάτη ,συνεπιβάτη,ούτε για gps και λοιπά αξεσουάρ.
Ούτε είναι και κακό να παραδεχτείς ότι το gs με φούλ έξτρα εξοπλισμό δεν κοστίζει
τόσο όσο είπες...!!!Εδώ το χρώμα χρεώνουν οι άνθρωποι.
Όλα αυτά βέβαια για το απερχόμενο μοντέλο που πάλιωσε πολύ γρήγορα.
Το καινούργιο πόσο θά κάνει..??
Θυμήσου πόσο τσίμπησε από το παλιό όταν ήρθε το υδρόψυκτο 35%....!!!!
peterTHErider
17/07/2016, 11:44
terens,
στα ντουκατι πχ αν πεις να βαλεις ΟΛΟ τον καταλογο που παρεχει η εταιρεια(απο καρμπον-κεραμικα-τιτανιο και δεν συμμαζευεται)απο 20000 μπορει να σου παει 40000 και βαλε.οποτε αυτη την μπουρδα "με ολο τον καταλογο" αστη.
φουλ εξτρα ειναι με ολα τα πακετα που παρεχει η Bmw.τωρα αν εσυ θες να βαλεις τις χρυσες βιδες που εχει στον καταλογο και κανει 100 η μια προβλημα σου.δεν ειναι αυτο το φουλ εξτρα.πανω απο τα πακετα το μονο για να γινει φουλ ειναι οι βαλιτσες και τελος.
devil's animal
18/07/2016, 06:30
Εδώ το χρώμα χρεώνουν οι άνθρωποι.
ανεκαθεν σε ολα τα κουτια το μεταλλικο χρωμα χρεωνεται εξτρα...γιατι να διαφερει το ποταμοπλοιο που εχει και περισσοτερη επιφανεια?:lol:
Τελικά να το πάρω, είναι καλό αυτό???
Μπερδεύτηκα
:confused::confused:
devil's animal
18/07/2016, 07:28
Τελικά να το πάρω, είναι καλό αυτό???
Μπερδεύτηκα
:confused::confused:
τι σημασια εχει ρε φιλε αν ειναι καλο?
αν εισαι φορτογκας το παιρνεις.-
τι σημασια εχει ρε φιλε αν ειναι καλο?
αν εισαι φορτογκας το παιρνεις.-
εε μη μου βγάλει και προβλήματα από την ακινησία. Είπαμε αυτά τα μηχανάκια τα φκιάνει η μαμά BMW για να σαπίζουν σε γκαράζ. Άπαξ και τα βγάλεις στον δρόμο χαλάνε.
devil's animal
18/07/2016, 08:53
εε μη μου βγάλει και προβλήματα από την ακινησία. Είπαμε αυτά τα μηχανάκια τα φκιάνει η μαμά BMW για να σαπίζουν σε γκαράζ. Άπαξ και τα βγάλεις στον δρόμο χαλάνε.
στα @@ σου λεμε...
εισαι φορτογκας!! δεν σε νοιαζουν λεπτομερειες του στυλ αν εινα καλο, αν παει χωμα, αν ειναι βαρυ, αν χαλαει στο γκαραζ ή στο δρομο..
εχει τον ελικα στο ντεποζιτο και μπορει να γινει ιδιοκτησια σου..αυτα ειναι τα σημαντικα...:p
amyroukai
18/07/2016, 10:34
ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ
Το πιο απαραίτητο,ΒΑΛΙΤΣΕΣ και μια μεγαλύτερη ζελατίνα.
2000 ευρώ ΕΠΑΝΩ..??
...
Εσύ θεωρείς μια μοτό ότι είναι ΦΟΥΛ ΕΞΤΡΑ χωρίς βαλίτσες και μεγάλη ζελατίνα..??
Ναι. Η ζελατίνα του GS άφηνε εμένα και την συνεπιβάτιδα εκτός ροής αέρα στην ψηλή της θέση, οπότε θεωρώ ότι μεγαλύτερη ζελατίνα μάλλον θα παράγει τύρβες και φασαρία (όπως πχ αυτή του F800ADV).
Για τις βαλίτσες τώρα... Την κεντρική την θεωρώ "απαραίτητο" αξεσουάρ σε τέτοια μηχανάκια. Τις πλαϊνές όχι. Προσωπική προτίμηση τα σαμάρια με ότι κακό έχουν από πλευράς ασφάλειας ενάντια σε κλοπή αλλά με άπειρα καλά αν και εφ' όσον συμβεί κάποια στιγμή "με πήρε ο ύπνος και έγειρα".
Για αυτό σου είπα, το "φουλ έξτρα" για τον καθ' έναν είναι προσωπικό ζήτημα.
Και αν ήθελα να βάλω πλαϊνές για όποιο λόγο, της GIVI μου αρέσουν περισσότερο εμφανισιακά και μπορεί να κοιτούσα και τους έλληνες κατασκευαστές εκεί στα Τρίκαλα.
**για το χρώμα, μάλλον εννοείς το triple black όπου χρεώνουν την βαφή μοτέρ και πλαισίου και τις ακτινωτές ζάντες, που δεν έχει στα άλλα χρώματα; Οι ζάντες μόνο είναι 500 ευρώ επάνω. Και ναι ξέρω, ένα "ον-οφ" πρέπει να έχει ακτινωτές αλλά σπάνε τα ρεκόρ και δεν νοιάζεται κανείς, αφού σοβαρό οφ κάνουν ελάχιστοι.
o τερενς θεωρει τον πληρεστερο και μεγαλυτερο καταλογο για περισσοτερες επιλογες μειονεκτημα :lol:
αν και δεν είναι το μοντέλο στο οποίο αναφερόμαστε, το διάβασα κάπου και το μεταφέρω εδώ για να μην ανοίγω καινούριο νήμα
http://www.bmwriders.gr/2016/07/26/600-000-%CF%87%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B1/
amyroukai
27/07/2016, 00:03
Θα έλεγα να μπει στο μνήμα α συγγνώμη νήμα του τερενς vs, στο οποίο θα γίνει ολική επαναφορά των μηνυμάτων σύντομα...
Θα έλεγα να μπει στο μνήμα α συγγνώμη νήμα του τερενς vs, στο οποίο θα γίνει ολική επαναφορά των μηνυμάτων σύντομα...
όποτε και όταν γίνει η επαναφορά, κάνε την παλικαριά και βάλτο με την ευΚή μου.
Ναι. Η ζελατίνα του GS άφηνε εμένα και την συνεπιβάτιδα εκτός ροής αέρα στην ψηλή της θέση, οπότε θεωρώ ότι μεγαλύτερη ζελατίνα μάλλον θα παράγει τύρβες και φασαρία (όπως πχ αυτή του F800ADV).
Για τις βαλίτσες τώρα... Την κεντρική την θεωρώ "απαραίτητο" αξεσουάρ σε τέτοια μηχανάκια. Τις πλαϊνές όχι. Προσωπική προτίμηση τα σαμάρια με ότι κακό έχουν από πλευράς ασφάλειας ενάντια σε κλοπή αλλά με άπειρα καλά αν και εφ' όσον συμβεί κάποια στιγμή "με πήρε ο ύπνος και έγειρα".
Για αυτό σου είπα, το "φουλ έξτρα" για τον καθ' έναν είναι προσωπικό ζήτημα.
Και αν ήθελα να βάλω πλαϊνές για όποιο λόγο, της GIVI μου αρέσουν περισσότερο εμφανισιακά και μπορεί να κοιτούσα και τους έλληνες κατασκευαστές εκεί στα Τρίκαλα.
**για το χρώμα, μάλλον εννοείς το triple black όπου χρεώνουν την βαφή μοτέρ και πλαισίου και τις ακτινωτές ζάντες, που δεν έχει στα άλλα χρώματα; Οι ζάντες μόνο είναι 500 ευρώ επάνω. Και ναι ξέρω, ένα "ον-οφ" πρέπει να έχει ακτινωτές αλλά σπάνε τα ρεκόρ και δεν νοιάζεται κανείς, αφού σοβαρό οφ κάνουν ελάχιστοι.
ΤΟ ΑΝ ΕΣΥ ΒΟΛΕΥΕΣΑΙ ΜΕ ΣΑΜΑΡΙΑ
Ή με τη ζελατίνα τη μαμάς κάποιος, δεν είναι το ζητούμενο.
Δείξε μου πόσα bmw φοράνε σαμάρια.....:lol:αντί για τριβάλιτσο..??
Ή πόσοι δεν έχουν αλλάξει τη ζελατίνα..??
Η ζήτηση είναι αυτή που ορίζει το αν ένα αξεσουάρ είναι απαραίτητο.
Και gs με ΣΑΜΑΡΙΑ δεν είδα ακόμα...!
Πες μας και πόσο κάνουν ζελατίνα και τριβάλιτσο,όχι της givi,γιατί
οι bmw δίστι φοράνε ORIGINALE βαλίτσες.
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΠΟΥ ΒΛΑΚΩΔΩΣ ΕΚΡΙΝΑΝ..!!
ΣΒΗΝΩ ΠΟΣΤ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΟΚΑΛΩ
ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΕΝΤΑΣΕΙΣ..!!
ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΣΕ ΠΑΓΙΔΕΣ.
ΠΟΣΤ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΤΗΝ Χ ΑΠΟΨΗ
ΔΕΝ ΣΒΗΝΩ
Σε ενημέρωσα ότι θα τα σβήσω εφόσον ΕΣΥ πολύ κακώς αποφάσισες
να δώσεις ΤΙΤΛΟ στα δικά μου λεγόμενα προσπαθώντας να με γελοιοποιήσεις
ή δεν ξέρω τι άλλο σκέφτηκες και όταν είδατε ότι κάποιοι συμφώνησαν
ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ των λεγομένων μου και όχι με τη ΦΛΟΥΔΑ και τον ΦΕΛΛΟ
το κλείδωσες..!!
Αν νομίζεις ότι αυτό είναι ΕΝΤΙΜΟ σε παραδίδω στην κρίση του φόρουμ.
Επανέφερα τα όλα λοιπόν ΑΛΛΑ ΑΣΕ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΓΩ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ...!!
Καλές βόλτες σε όλους τους μοτοσυκλετιστές,εγώ χαιρετάω ήδη πολλά bmw
στο δρόμο αλλά κι αυτοί βλέπουν πρώτα τον ΑΝΘΡΩΠΟ και μετά τα σίδερα ότι μάρκα και να είναι...!!!
υγ. ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑ ξαδέρφια μας σκίσατε χθες, όπου και να είμαι σήμερα δεν το χάνω .
Τωρα μαθαμε οτι οι εχοντες διαφορετικη αποψη απο τον Δημιουργο ειμαστε και βλακες......
Ωραια....
ΕΣΥ πολύ κακώς αποφάσισες
να δώσεις ΤΙΤΛΟ στα δικά μου λεγόμενα προσπαθώντας να με γελοιοποιήσεις
Ετσι ειναι καποιοι Moderator σε καποια φορα. Επειδη εχουν ενα "τιτλο" σε μια ιστοσελιδα νομιζουν οτι κατι ειναι.
Ενω καποιοι moderator προσφερουν σε ενα φορουμ γιατι το αγαπανε ειναι και καποιοι που πολυ απλα σκοτωνουν τον αχρηστο χρονο τους.
Οτι και να ειπες, ειπες την αποψη σου, και καλα εκανες.
και ολα αυτα αφορουν το θεμα BMW R 1200GS LC Adventure Triple Black....
κατσε να βρουμε ενα μοντ να σκοτωσει τον αχρηστο χρονο του σφουγγαριζοντας (παλι).
ΥΓ : terens , ασε την μιρλα και βαλε καμια φωτο απο το ταξιδι (εφυγες, ετσι?)
amyroukai
27/07/2016, 09:42
Το να σβήνει κάποιος ποστ χαλώντας την συζήτηση που ο ίδιος άνοιξε, είναι ενάντιο στους κανονισμούς. Οπότε και επαναφορά θα γίνει στα παλιά και μία ποινή θα την έχεις.
Για τα λοιπά στα είπα και εκεί να στα επαναλάβω και εδώ. Ή γνώμη σου πάντα σεβαστή. Όταν σε κάθε ένα νήμα γράφεις τα ίδια και τα ίδια, απλά δείχνεις εμμονη, δείχνεις κακία, δείχνεις πλέον γραφικός, χωρίς λόγο. Και το ένα κωμικό είναι, συνεχίζεις μία ανούσια και ανόητη κουβέντα στα "νέα" για ένα μοντέλο, τον δεύτερο κωμικό είναι... όλα αυτά γίνονται καθ ' οδόν για γερμανία πάνω στο τενερε; Σύστημα υπαγόρευσης και πλοήγησης στο ίντερνετ στα έξτρα;
Και μιλώντας για "έξτρα" οι σκεπτόμενοι άνθρωποι ψωνίζουν ότι βολευει τους ίδιους όχι την μάζα του αγοραστικού κοινού. Για να σκεφτώ λίγο πως το λένε αυτό όταν ακολουθεί κάποιος τυφλά την μάζα... πρόβατοποίηση; Θύμα του μάρκετινγκ; Κάτι.
Ή συζήτηση επειδή ουδεμία σχέση έχει με νέα για το gs triple black πάει να βρει την άλλη συζήτηση... μαζί με έναν πόντο για τα οφτοπικ.
Και ειλικρινά, ή γνώμη των τρίτων με την οποία απειλεις με αφήνει παγερά αδιάφορο. Τα γραμμένα αμφοτέρων ημών είναι εδώ και κρίνονται.
Χαλιέστε τσάμπα λεβέντες και για ανούσια πράγματα. Εγώ μετά από τρελό πήδημα των τελευταίων μηνών σήμερα το μεσημέρι θα βγάλω την χοντρούλα και θα πάω για δροσερές μπύρες εδώ
http://www.kalavrytanews.com/2016/07/blog-post_859.html
Ανηφόρα είναι, άσφαλτος είναι, ελπίζω να μην χαλάσει και να με πάει μέχρι τις παγωμένες !!
sapila racing
27/07/2016, 10:15
Ετσι ειναι καποιοι Moderator σε καποια φορα. Επειδη εχουν ενα "τιτλο" σε μια ιστοσελιδα νομιζουν οτι κατι ειναι.
Ενω καποιοι moderator προσφερουν σε ενα φορουμ γιατι το αγαπανε ειναι και καποιοι που πολυ απλα σκοτωνουν τον αχρηστο χρονο τους.
Οτι και να ειπες, ειπες την αποψη σου, και καλα εκανες.
Μαλιστα... θέλει και δικηγόρο τωρα ο Terens? :rolleyes:
Που είπε την άποψή του και καλά έκανε και μετά τα έσβησε όλα κι έμειναν οι συζητήσεις ξεκρέμαστες? :confused:
Επίσης είναι πολύ ενδιαφέρουσα η άποψή σου οτι οι Mods στο moto.gr 'νομίζουν οτι κάτι είναι και σκοτώνουν τον άχρηστο χρόνο τους'. :rolleyes:
Μαλιστα... θέλει και δικηγόρο τωρα ο Terens? :rolleyes:
Που είπε την άποψή του και καλά έκανε και μετά τα έσβησε όλα κι έμειναν οι συζητήσεις ξεκρέμαστες? :confused:
Επίσης είναι πολύ ενδιαφέρουσα η άποψή σου οτι οι Mods στο moto.gr 'νομίζουν οτι κάτι είναι και σκοτώνουν τον άχρηστο χρόνο τους'. :rolleyes:
Το οτι κραζω αυτον που "γελοιοποιησε" μεσω του τιτλου του τοπικ τον οποιο τερενς με κανει δικηγορο? Ουτε τον ξερω τον τερενς.
Δεν ειπα για ολους, ειπα για αυτον που το εκανε, και σημειωτέον ουτε και ξερω ποιος μοντερετορ ειναι. Τον ξερει το team του.
Δηλαδη βγαζετε στη σεντρα καποιον που υποστηριζει μια αποψη με λαθος τροπο και δε βγαζετε στη σεντρα αυτον που γελοιοποιει στοχευμενα και απροκαληπτα? Γιατι? Επειδη ειναι μοντερειτορ? Εχουν το ακαταλόγιστο?
ΤΟ ΑΝ ΕΣΥ ΒΟΛΕΥΕΣΑΙ ΜΕ ΣΑΜΑΡΙΑ
Ή με τη ζελατίνα τη μαμάς κάποιος, δεν είναι το ζητούμενο.
Δείξε μου πόσα bmw φοράνε σαμάρια.....:lol:αντί για τριβάλιτσο..??
Ή πόσοι δεν έχουν αλλάξει τη ζελατίνα..??
Η ζήτηση είναι αυτή που ορίζει το αν ένα αξεσουάρ είναι απαραίτητο.
Και gs με ΣΑΜΑΡΙΑ δεν είδα ακόμα...!
Πες μας και πόσο κάνουν ζελατίνα και τριβάλιτσο,όχι της givi,γιατί
οι bmw δίστι φοράνε ORIGINALE βαλίτσες.
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΠΟΥ ΒΛΑΚΩΔΩΣ ΕΚΡΙΝΑΝ..!!
ΣΒΗΝΩ ΠΟΣΤ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΟΚΑΛΩ
ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΕΝΤΑΣΕΙΣ..!!
ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΣΕ ΠΑΓΙΔΕΣ.
ΠΟΣΤ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΤΗΝ Χ ΑΠΟΨΗ
ΔΕΝ ΣΒΗΝΩ
Σε ενημέρωσα ότι θα τα σβήσω εφόσον ΕΣΥ πολύ κακώς αποφάσισες
να δώσεις ΤΙΤΛΟ στα δικά μου λεγόμενα προσπαθώντας να με γελοιοποιήσεις
ή δεν ξέρω τι άλλο σκέφτηκες και όταν είδατε ότι κάποιοι συμφώνησαν
ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ των λεγομένων μου και όχι με τη ΦΛΟΥΔΑ και τον ΦΕΛΛΟ
το κλείδωσες..!!
Αν νομίζεις ότι αυτό είναι ΕΝΤΙΜΟ σε παραδίδω στην κρίση του φόρουμ.
Επανέφερα τα όλα λοιπόν ΑΛΛΑ ΑΣΕ ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΓΩ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ...!!
Καλές βόλτες σε όλους τους μοτοσυκλετιστές,εγώ χαιρετάω ήδη πολλά bmw
στο δρόμο αλλά κι αυτοί βλέπουν πρώτα τον ΑΝΘΡΩΠΟ και μετά τα σίδερα ότι μάρκα και να είναι...!!!
υγ. ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑ ξαδέρφια μας σκίσατε χθες, όπου και να είμαι σήμερα δεν το χάνω .
να ενας
363212
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.