View Full Version : Νέα βάση βαλιτσών για τα μοντέλα KTM Adventure
gardelis_
06/07/2016, 17:41
Καλησπέρα σύντροχοι,
Διαβάζοντας αυτήν (http://www.motomag.gr/news/reportaz/moto-ta-ktm-kai-oi-valitses-toys) την κριτική, ανοίγω το θέμα αφενώς για την πληροφόρησή μας και αφετέρου για συζήτηση/γνώμες για τη συμπεριφορά της μηχανής με φορεμένες βαλίτσες (μαμά ή μη).
Καταρχάς έχει διαβάσει κανείς κάτι σχετικό με την παραπάνω κριτική ή έχει παρατηρήσει οδηγώντας κάτι αντίστοιχο?
amyroukai
06/07/2016, 17:56
Από ότι βλέπεις, ναι
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=148917&p=2738450&viewfull=1#post2738450
Juohmaru!
06/07/2016, 19:05
http://mototriti.gr/data/news/preview_news/Nea-bash-balitswn-GIA-TA-KTM-ADVENTURE_110296.asp
Η πλάκα είναι ότι γι' αυτή τη νέα "πλευστή" βάση βαλιτσών, που υποτίθεται ότι θα εξαλείψει το γνωστό "κούνημα" των μοντέλων της, η ΚΤΜ ζητάει... 202€!!!
Ανέπτυξε δηλαδή ένα νέο σύστημα για να λύσει ένα πρόβλημα των ΚΤΜ Adv και το ΠΟΥΛΑΕΙ σαν spare part, αντί να το τοποθετήσει δωρεάν (σε ανάκληση) στις μηχανές που πουλήθηκαν ή σε όλους έχουν αγοράσει ή θα αγοράσουν τις ΟΕΜ πλαϊνές βαλίτσες.
Περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση του κοινού της από την πορτοκαλί εταιρεία!:hmm:
http://mototriti.gr/data/news/preview_news/Nea-bash-balitswn-GIA-TA-KTM-ADVENTURE_110296.asp
Η πλάκα είναι ότι γι' αυτή τη νέα "πλευστή" βάση βαλιτσών, που υποτίθεται ότι θα εξαλείψει το γνωστό "κούνημα" των μοντέλων της, η ΚΤΜ ζητάει... 202€!!!
Ανέπτυξε δηλαδή ένα νέο σύστημα για να λύσει ένα πρόβλημα των ΚΤΜ Adv και το ΠΟΥΛΑΕΙ σαν spare part, αντί να το τοποθετήσει δωρεάν (σε ανάκληση) στις μηχανές που πουλήθηκαν ή σε όλους έχουν αγοράσει ή θα αγοράσουν τις ΟΕΜ πλαϊνές βαλίτσες.
Περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση του κοινού της από την πορτοκαλί εταιρεία!:hmm:
Να γιατί ΚΤΜ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
πυξιδας990
06/07/2016, 20:00
αργησε και επρεπε δωρεαν
gardelis_
07/07/2016, 11:24
http://mototriti.gr/data/news/preview_news/Nea-bash-balitswn-GIA-TA-KTM-ADVENTURE_110296.asp
Η πλάκα είναι ότι γι' αυτή τη νέα "πλευστή" βάση βαλιτσών, που υποτίθεται ότι θα εξαλείψει το γνωστό "κούνημα" των μοντέλων της, η ΚΤΜ ζητάει... 202€!!!
Ανέπτυξε δηλαδή ένα νέο σύστημα για να λύσει ένα πρόβλημα των ΚΤΜ Adv και το ΠΟΥΛΑΕΙ σαν spare part, αντί να το τοποθετήσει δωρεάν (σε ανάκληση) στις μηχανές που πουλήθηκαν ή σε όλους έχουν αγοράσει ή θα αγοράσουν τις ΟΕΜ πλαϊνές βαλίτσες.
Περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση του κοινού της από την πορτοκαλί εταιρεία!:hmm:
Ισχύει και καποιοι κατηγορούνε τη μαμά BMW για φραγκο-killes :-P
Πάντως αυτό το έχω γενικότερη απορία. Το πως δλδ επιρρεάζουν οι βαλίτσες τη συμπεριριφορά της μότο.
Για παράδειγμα τις προάλλες βρέθηκα σε ένα κακό χωματόδρομο φορτωμένος με δυο βαλίτσες ημιγεμάτες και είχα για περισσότερη ώρα το νου μου σε αυτές, (στις ταλαντώσεις που δέχονται, και το πόσο επιβαρύνουν τοο πλάισιο),
παρά στην οδήγηση στο χώμα.
Οι βαλίτσες είναι πλαστικές, όχι μαμά, αλλά με κούμπωμα μεταλικό.
http://mototriti.gr/data/news/preview_news/Nea-bash-balitswn-GIA-TA-KTM-ADVENTURE_110296.asp
Η πλάκα είναι ότι γι' αυτή τη νέα "πλευστή" βάση βαλιτσών, που υποτίθεται ότι θα εξαλείψει το γνωστό "κούνημα" των μοντέλων της, η ΚΤΜ ζητάει... 202€!!!
Ανέπτυξε δηλαδή ένα νέο σύστημα για να λύσει ένα πρόβλημα των ΚΤΜ Adv και το ΠΟΥΛΑΕΙ σαν spare part, αντί να το τοποθετήσει δωρεάν (σε ανάκληση) στις μηχανές που πουλήθηκαν ή σε όλους έχουν αγοράσει ή θα αγοράσουν τις ΟΕΜ πλαϊνές βαλίτσες.
Περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση του κοινού της από την πορτοκαλί εταιρεία!:hmm:
γερμανικα μιλανε και στις δυο εταιρειες.:rolleyes:
Η ΚΤΜ προτείνει μέγιστη ταχύτητα με βαλίτσες τα 150km/h. Η BMW για το S1000XR τα 180.
Η givi για το 45άρι top case που είχα αγοράσει πρότεινε μέγιστη ταχύτητα 120 με όριο φόρτωσης τα 3 κιλά. (εάν εγώ βάλω 10 κιλά και πηγαίνω με >200 και φύγει η βαλίτσα ποιός θα φταίει?)
Μήπως σαν καταναλωτές πρέπει να ενημερωνόμαστε για κάποια παραπάνω τεχνικά στοιχεία (όπως για παράδειγμα το όριο φερόμενου βάρους της μοτοσυκλέτας)
αντί να κρεμόμαστε από κλισέ εκφράσεις τύπου στρίβει με την σκέψη και κρατάει σαν τρένο ?
Η ΚΤΜ προτείνει μέγιστη ταχύτητα με βαλίτσες τα 150km/h. Η BMW για το S1000XR τα 180.
Η givi για το 45άρι top case που είχα αγοράσει πρότεινε μέγιστη ταχύτητα 120 με όριο φόρτωσης τα 3 κιλά. (εάν εγώ βάλω 10 κιλά και πηγαίνω με >200 και φύγει η βαλίτσα ποιός θα φταίει?)
Μήπως σαν καταναλωτές πρέπει να ενημερωνόμαστε για κάποια παραπάνω τεχνικά στοιχεία (όπως για παράδειγμα το όριο φερόμενου βάρους της μοτοσυκλέτας)
αντί να κρεμόμαστε από κλισέ εκφράσεις τύπου στρίβει με την σκέψη και κρατάει σαν τρένο ?
.....και φορτώνεται σαν φούστης...........................
πυξιδας990
07/07/2016, 17:54
Τα μηχανακια αυτα ειναι για ταξιδια χωρις συνορα,αρα και για την γερμανια....οποτε η δικαιολογια της Ktm ειναι απαραδεκτη
Η ΚΤΜ προτείνει μέγιστη ταχύτητα με βαλίτσες τα 150km/h. Η BMW για το S1000XR τα 180.
Η givi για το 45άρι top case που είχα αγοράσει πρότεινε μέγιστη ταχύτητα 120 με όριο φόρτωσης τα 3 κιλά. (εάν εγώ βάλω 10 κιλά και πηγαίνω με >200 και φύγει η βαλίτσα ποιός θα φταίει?)
Μήπως σαν καταναλωτές πρέπει να ενημερωνόμαστε για κάποια παραπάνω τεχνικά στοιχεία (όπως για παράδειγμα το όριο φερόμενου βάρους της μοτοσυκλέτας)
αντί να κρεμόμαστε από κλισέ εκφράσεις τύπου στρίβει με την σκέψη και κρατάει σαν τρένο ?
Και η τιμωρία για όποιον δεν τηρεί τα όρια ταχύτητας που θέτει η ΚΤΜ (που δίνει όμως ένα μοτέρ για 250χλμ...) είναι, να τσακιστεί;
Ας το ξεκαθαριζε από τα prospectus αυτό, γιατί ο πελάτης έχει 10 φθηνότερες και ασφαλέστερες επιλογές να ταξιδεύει αν ήθελε να το κάνει με max 150 χλμ.
Αστεία πράγματα...
Και η τιμωρία για όποιον δεν τηρεί τα όρια ταχύτητας που θέτει η ΚΤΜ (που δίνει όμως ένα μοτέρ για 250χλμ...) είναι, να τσακιστεί;
Ας το ξεκαθαριζε από τα prospectus αυτό, γιατί ο πελάτης έχει 10 φθηνότερες και ασφαλέστερες επιλογές να ταξιδεύει αν ήθελε να το κάνει με max 150 χλμ.
Αστεία πράγματα...
Προφανώς είναι αστεία και τραγικά. Την έλειψη ενημέρωσης έθιξα. Σαν τα ψιλά γράμματα στα διάφορα συμβόλαια που χρειάζεσαι μικροσκόπιο για να τα ανακαλύψεις.
amyroukai
07/07/2016, 23:00
Αστείο είναι να μπορούν τα tenere, crossrunner, GS, caponord να τελικιάσουν με βαλίτσες και να μην μπορούν άλλα. Αυτό σημαίνει πως κάποιοι προσέχουν λίγο παραπάνω και κάποιοι λίγο λιγότερο στην εξέλιξη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.