PDA

View Full Version : Πρόβλημα με ανάρτηση



Streetakias
06/07/2016, 12:31
Σαν κατοχος super adv αγορασμενο καινουργιο εγβαλε οντως προβλημα στην αναρτιση. Η απαντιση τις hellinmoto k tou k Καλατζοπουλου ιταν οτι ενταξι απλα δεν εχει καλη εσθηση κ κανει ενα θορυβο ασημαντο.. Μακρια παιδιαααααααα

ggs
06/07/2016, 13:04
Σαν κατοχος super adv αγορασμενο καινουργιο εγβαλε οντως προβλημα στην αναρτιση. Η απαντιση τις hellinmoto k tou k Καλατζοπουλου ιταν οτι ενταξι απλα δεν εχει καλη εσθηση κ κανει ενα θορυβο ασημαντο.. Μακρια παιδιαααααααα

?

το μηχανάκι είναι στην εγγύηση?
Πήγες σε άλλο εξουσιοδοτημένο?

Streetakias
06/07/2016, 13:34
Στις Τρίτη, 5 Ιουλίου 2016, ο χρήστης Kostas Kalantzopoulos <Kostas.Kalantzopoulos@ktm.at> έγραψε:
Dear Mr Tsiampelas,

Thank you for your email and also for choosing one of our best motorcycles such as the 1290 Super Adventure.

The issue you face with your motorcycle is a known issue, in very few motorcycles, and it is stricktly aesthetic (as our mechanic Mr Athanasopoulos has already informed you). You can ride your motorcycle in any, sensible, conditions and there will be no Problem from the Suspension, other than an awkward clicking noise. This issue is not related to safety in any case. So, do not worry and ride your motorcycle.

This issue will definitely be sorted under warranty as soon as parts are available. This, according to our Information, will be by the end of September 2016.

Once again thank you for choosing a KTM motorcycle and we will do our best to fix your motorcycle at the soonest possible date.

Best Regards,

Kostas Kalantzopoulos
After Sales Manager KTM South East Europe


_________________________________
Diese Nachricht und allfällige angehängte Dokumente sind vertraulich und nur für den/die Adressaten bestimmt. Sollten Sie nicht der beabsichtigte Adressat sein, ist jede Offenlegung, Weiterleitung oder sonstige Verwendung dieser Information nicht gestattet. In diesem Fall bitten wir, den Absender zu verständigen und die Information zu vernichten. Für Übermittlungsfehler oder sonstige Irrtümer bei Übermittlung besteht keine Haftung.
_______________________________
This message and any attached files are confidential and intended solely for the addressee(s). Any publication, transmission or other use of the information by a person or entity other than the intended addressee is prohibited. If you receive this in error please contact the sender and delete the material. The sender does not accept liability for any errors or omissions as a result of the transmission. Please consider your environmental responsibility before printing this e-mail.

Streetakias
06/07/2016, 13:34
Αναρτισα κ το μαιλ......σαφως κ ειναι στην εγγυιση

ggs
06/07/2016, 13:53
Αναρτισα κ το μαιλ......σαφως κ ειναι στην εγγυιση

από την απάντηση καταλαβαίνω ότι το πρόβλημα δεν επηρεάζει λειτουργικά την ανάρτηση ή την ασφάλεια .
επίσης , λέει ότι μόλις έλθουν τα ανταλλακτικά (σεπτεμβρη λενε ) θα το φτιάξουν.
Μεγάλο φάουλ που πρέπει να περιμένεις τόσους μήνες για ανταλλακτικά.

Εσυ λες ότι η ανάρτηση σου εχει λειτουργικό πρόβλημα?

amyroukai
06/07/2016, 13:57
Από το email τεκμαίρεται ότι θα σου αλλάξουν την ανάρτηση τον Σεπτέμβρη με νέα και ως τότε δεν έχεις ουσιαστικό πρόβλημα στο να κυκλοφορήσεις... Οπότε ΟΚ, αντιλαμβάνομαι το "γαμώτο" του έχω δώσει τόσα λεφτά και αυτό κάνει κλικ κλικ αλλά επί της ουσίας δεν υπάρχει ζήτημα. Και εντάξει είναι το μηχανάκι μηχανικά και θα καλυφθείς όπως πρέπει. Αν σου γράφανε "όλα έτσι κάνουν κύριος" και ανεχτείτε το, θα είχες δίκιο.

Φιλικά πάντα. :)


*με πρόλαβε ο ggs

Streetakias
06/07/2016, 14:25
το προβλημα ειναι προβλημα.... Αμα ιταν να εδινα κ εγω τα μισα χρηματα μονοπολυς κ ενταξη μωρε λιγο στην αισθηση σο χαρτι ειναι διαφορετικα.... 10000 ειναι κ παλι

Streetakias
06/07/2016, 14:29
Νομιζω οτι εισαι λαθος. Με ενα μιχανακι 4000 κλμ σαφως κ θα το αλλαζαν. Το μηνακι ειναι με προβλημα στην αναρτιση..το αστο ετσι κ βλεπουμε οταν στειλει ο θεος ανταλακτικο ο βαζουμε δεν υπαρχει.. Πληρωθηκαν τελος....19000.......

amyroukai
06/07/2016, 14:55
Τώρα παίζουμε με τις λέξεις.

Αναγνωρίζουν το πρόβλημα. Σου λένε ότι δεν είναι λειτουργικό πρόβλημα, ότι κυκλοφορείς κανονικά. Σου λένε ότι θα το αλλάξουν μόλις έχουν το ανταλλακτικό. Αν ήταν ακινητοποιημένο, θα συμφωνούσα μαζί σου 1000%.

sapila racing
06/07/2016, 15:00
Κι εγω παντως θα ανησυχούσα.

Εδω μαλιστα τα λεει αλλιώς π οτι ο κος Καλαντζόπουλος.
http://www.autoevolution.com/news/ktm-1290-super-adventure-recalled-for-suspension-investigations-and-upgrades-107387.html

ggs
06/07/2016, 15:08
Κι εγω παντως θα ανησυχούσα.

Εδω μαλιστα τα λεει αλλιώς π οτι ο κος Καλαντζόπουλος.
http://www.autoevolution.com/news/ktm-1290-super-adventure-recalled-for-suspension-investigations-and-upgrades-107387.html


the problem is a leak at the plug connector of the semi-active suspension, with the hydraulic fluid posing a crash hazard. The loss of suspension oil could also damage the rear suspension internal components, in case of a prolonged leak. Naturally, with low levels of suspension fluid, the rear shock absorber would malfunction, with a potentially hazardous outcome.

Read more: http://www.autoevolution.com/news/ktm-1290-super-adventure-recalled-for-suspension-investigations-and-upgrades-107387.html#ixzz4DdKgVZmn



πραγματικά , αν είναι έτσι , ειναι πολύ σοβαρό και επικίνδυνο.

Φάουλ της ΚΤΜ για τα ανταλλακτικά τον Σεπτέμβρη αλλά ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΦΑΟΥΛ να το αντιμετωπίζει σαν να μην τρέχει τίποτα…

Φιλε ,πρόσεχε κατ αρχήν μην γίνει επικίνδυνο το πρόβλημα.πιεσε τους οσο μπορεις να στο φτιαξουν.

καλά ξεμπερδέματα

amyroukai
06/07/2016, 15:24
και να έχει και τον νου του αν τρέχει το αμορτισέρ ή όχι...

τι να πω, καλά ξεμπερδέματα αλλά αφού λένε τέλη Σεπτέμβρη το θεωρώ απίθανο να γίνει κάτι πιο νωρίς.

Streetakias
06/07/2016, 15:54
Ας αλαξουνε μπουκαλα.....αμα δεν μπορει να καλυψει η εταιρια ανταλακτικα στα ιδη υπαρχον γνωστα προβληματα να κανουν ανακοινωσει οτι δεν πουλαμε το μοντελο .....

Streetakias
06/07/2016, 17:31
Μπαινω σερρες κ μεγαρα χρονια τωρα με αγωνιστηκο κ απλα σου λενε την μαλακια τους κ υποβαθμιζουν την νοιμοσινη μας

Srider
07/07/2016, 19:00
Εγώ δεν θα ανησυχούσα. Έχω κάνει 5000 χλμ με αυτόν το θόρυβο, είναι λίγο ενοχλητικός όταν σκας σε λακούβα ἠ σε σαμάρι αλλά δεν επηρεάζει τη λειτουργία και αίσθηση της μηχανής.
Είμαι Σουηδία και θα μου αλλάξουν εντός εγγύησης τo φυσίγγι στο δεξί καλάμι τον Σεπτέμβρη με το προγραμματισμένο σέρβις μου. Ο τεχνικός είπε να μην ανησυχώ και όλα καλά.
Απολαμβάνω οδήγηση λοιπόν!
Σου συνιστώ να επιλέξεις την ανάρτηση στο sport ἠ off road, σε αυτές τις 2 ρυθμίσεις δεν χτυπάει τόσο πολύ.

Επίσης σε αυτό το άρθρο αναγράφονται ενδιαφέροντα για το θέμα βαλιτσών και ανάρτησης:

http://www.motomag.gr/news/reportaz/moto-ta-ktm-kai-oi-valitses-toys

Streetakias
09/07/2016, 07:13
Ποτε ξανα κτμ....Το χειροτερο aftersales

function.analys
21/07/2016, 23:20
Καταρχάς να τονίσω ότι λυπάμαι που το πρώτο μου post εδώ αφορά ένα δυσάρεστο θέμα. Υπολόγισα να ξεκινούσα postάροντας φωτό κι εντυπώσεις από την παραλαβή/πρώτα ταξίδια σε Στερεά και Πελοπόννησο, όμως οι εξελίξεις με πρόλαβαν.

Καταθέτω, λοιπόν, την δική μου εμπειρία με την ανάρτηση του 1290 SA αλλά κυρίως εστιάζω στην ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ του εξουσιοδοτημένου σερβις να με ενημερώσουν.

Η μοτοσικλέτα αγοράστηκε καινούργια πρόσφατα και παραδόθηκε αργότερα για το πρώτο σερβις Τον θόρυβο, ομολογώ, άργησα να τον διαπιστώσω (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπήρχε) κι όταν τον πρωτάκουσα τον απέδωσα σε χαλαρή στήριξη του κεντρικού στάντ --άλλωστε από εκείνη την γύρω περιοχή προέρχεται. Περιττό να προσθέσω ότι το πεδίο 'Ελέγξτε το Αμορτισέρ και το πιρούνι για διαρροές...' κάτω από τον πίνακα 'Υποχρεωτικές Εργασίες' του φύλλου Service είναι θρασύτατα τικαρισμένο (υπονοώντας ότι ελέγχθηκε κατά τας υποδείξεις του εργοστασίου και βρέθηκε περίφημο).

Η συμπεριφορά/συγκάληψη γίνεται ακόμα πιο προκλητική αν κι εφόσον προστεθεί το γεγονός ότι ο Chief Eng. έκανε βόλτα στην μοτοσικλέτα όπου ασφαλώς ΔΕΝ διαπίστωσε τον θόρυβο τον οποίο ακούει όλη η υφήλιος (βλ. πιο κάτω γιατί και για πόσο τον ακούει). Προφανώς η Ready to Race ομάδα του σερβις οδηγεί σε περιοχή πίστας όπου δεν υπάρχουν ούτε λακούβες ούτε σαμάρια.

Και τι ακριβώς ακούει η υφήλιος κι έχει προ καιρού αποδεχτεί το εργοστάσιο...ΑΝΑΚΛΗΣΗ φυσικά! Ανάκληση η οποία εμφανίζεται φαρδιά-πλατιά στο www.ktm.com και πιο συγκεκριμένα εδώ (http://www.ktm.com/globalassets/safety-news/travel/2016/ktm-press-release_recall-of-ktm-1290-super-adventure-models_05_06_2016.pdf)όπου δημοσιεύεται το σχετικό δελτίο Τύπου με ημερομηνία 6/5/2016. Η προσεκτική ανάγνωση του κειμένου, ωστόσο, περιπλέκει ακόμα περισσότερο την κατάσταση και να γιατί: ενώ (1) απευθύνεται σε 1290 SA που διατέθηκαν αδιακρίτως σε ΟΛΕΣ τις αγορές και (2) διαπιστώνει το προβλήμα που ο Chief Eng. 'αγνόησε', δυστυχώς (3) παρεμβάλλει την αποστολή ενημερωτικής επιστολής στον κάτοχο του οποίου το 1290 SA εμφανίζει το παγκόσμιως αναγνωρισμένο πρόβλημα. Δηλαδή ναι μεν αναγνωρίζουν δημοσίως ότι μας προξένησαν ζημιά αλλά δεν πρόκειται να την αποκαταστήσουν μέχρι που να ταχυδρομηθεί η επιστολή. Σωστά...στην κοινωνία της digital πληροφορίας το φυσικό ταχυδρομείο βολεύει ακόμα όταν στοχεύεις να κερδίσεις χρόνο (άρα χρήμα) στην πλάτη των καταναλωτών.

Αυτά από την πλευρά μου. Αν και δεν χρειάζομαι άλλα στοιχεία για να παρουσιάσω το θέμα στην KTM Sportmotorcycle GmbH (σωστά διαβάσατε, εκεί θα υποβάλλω το claim) μπορεί ο Streetakias να δώσει περισσότερες πληροφορίες της διαδρομής που ακολούθησε μέχρι που γνωστοποιήσει το ζητήμα του στην Ελλάδα;

Στην διάθεσή σας για ό,τι συμπληρωματικό

omega
22/07/2016, 01:10
Όταν σκας 19000€ το λιγότερο που περιμένεις είναι "εκ γενετής" πρόβλημα.

Όταν εισπράττεις απο την άλλη 19000€ το λιγότερο που πρέπει να κανεις είναι να σεβαστείς αυτόν που τα έσκασε και να μην τον περνάς για ...@.

Δεν παίζεις με την ασφάλεια και την ψυχολογία ενός οδηγού.-

Καλα ξεμπερδέματα στους φίλους..

spyrakos35
22/07/2016, 06:32
Όταν σκας 19000€ το λιγότερο που περιμένεις είναι "εκ γενετής" πρόβλημα.

Όταν εισπράττεις απο την άλλη 19000€ το λιγότερο που πρέπει να κανεις είναι να σεβαστείς αυτόν που τα έσκασε και να μην τον περνάς για ...@.

Δεν παίζεις με την ασφάλεια και την ψυχολογία ενός οδηγού.-

Καλα ξεμπερδέματα στους φίλους..

+1300

εστω και για μια δραχμη ομως.....

AristidisZ
22/07/2016, 06:41
Αν εσύ δεν είσαι ναυτικός εγώ έχω περισσότερα μαλλιά από τον Axl Rose :bawl:
Καλά ξεμπερδέματα εύχομαι, που σίγουρα θα βρεις άκρη, απλά σε ταλαιπωρούν αναιτια...

devil's animal
22/07/2016, 06:57
κριμα να υπαρχουν τετοια θεματα στην ναυαρχιδα της μαρκας...
και ακομα πιο κριμα να υπαρχουν τετοιες συμπεριφορες απο την αντιπροσωπεια...

p@nos
22/07/2016, 07:06
αν καταλαβα καλα, το προβλημα θα λυθει εντος εγγυησης...τωρα δδε καταλαβαινω γιατι τοσος ντορος για εναν μαλακα αντιπροσωπο...

ps:οι αντιπροσωποι, οπως και σε ολες τις εγγυησεις γενικα, ''χρεωνονται'' τις αλλαγες, εργατωρες, ανταλλακτικα, και στο τελος του χρονου η εταιρια επιστρεφει/πιστωνει τα ποσα...

οποτε οπως καταλαβαινετε, αν καποιος μπορει να κανει την παπια θα την κανει για να γλιτωσει χρονο/χρημα...αν λοιπον εχετε προβλημα, μη περιμενετε με το καλημερα να πιασουν δουλεια, δυστυχως θελει τσαμπουκα η υποθεση...

spyrakos35
22/07/2016, 07:48
Πανο, μακροπροθεσμα ο μαλακας θα βγει χαμενος....

p@nos
22/07/2016, 08:26
αυτο εξυπακουεται...τωρα αμα δε το καταλαβαινουν κιολας, ειναι δικο τους προβλημα...

Bowleno
22/07/2016, 08:49
αν καταλαβα καλα, το προβλημα θα λυθει εντος εγγυησης...τωρα δδε καταλαβαινω γιατι τοσος ντορος για εναν μαλακα αντιπροσωπο...

ps:οι αντιπροσωποι, οπως και σε ολες τις εγγυησεις γενικα, ''χρεωνονται'' τις αλλαγες, εργατωρες, ανταλλακτικα, και στο τελος του χρονου η εταιρια επιστρεφει/πιστωνει τα ποσα...

οποτε οπως καταλαβαινετε, αν καποιος μπορει να κανει την παπια θα την κανει για να γλιτωσει χρονο/χρημα...αν λοιπον εχετε προβλημα, μη περιμενετε με το καλημερα να πιασουν δουλεια, δυστυχως θελει τσαμπουκα η υποθεση...


Το αυτό....εμείς όμως εδώ, όταν υπάρουν θέματα που άπτονται της εγγύησης, τα λύνουμε το ταχύτερο δυνατόν.... ακόμα και με αεροπορική παραγγελία των όποιων ανταλλακτικών (για τα Εγγλέζικα οχήματα, 2 μέρες μαξ, για τα εξ Ιαπωνίας 1 βδομάδα μαξ....) και μόνο αν δεν έχει ΟΥΤΕ το εργοστάσιο ανταλλακτικά (ναι, συμβαίνει και αυτό, παντού) ε, τότε σηκώνουμε ψηλά τα χέρια..... ;)

nassosxlvbros
22/07/2016, 08:51
Να το συμμαζέψω λίγο:

Προϊόντα που είναι εντός εγγύησης οι βλάβες τους (εργατώρες* και ανταλλακτικά ή όλο το προϊόν) καλύπτονται από το εργοστάσιο.
Συνεπώς όσες περισσότερες βλάβες τόσα περισσότερα πληρώνει το εργοστάσιο,αλλά και τόσο περισσότερο πληρώνεται και το συνεργείο/σερβις.
Συνεπώς,η χαρά του σέρβις είναι τα προϊόντα εντός εγγύησης! Διότι δουλεύουν πολλοί,θα πληρωθούν πολλοί στο ακέραιο,και δε χρειάζεται να στοκάρουν ανταλλακτικά πληρωμένα από την τσέπη τους.Στο μεταξύ θα αλλάξουν/προσθέσουν και πράγματα τριγύρω προληπτικά ή options (εντός ή και εκτός εγγύησης) και όλοι θα είναι ευτυχισμένοι ΚΑΙ κερδισμένοι....Άρα δεν είναι χαζοί να σου λένε "πέρνα σε ένα μήνα ή σε 2" και όλο αυτό το διάστημα να κάθονται...

Εκτός εγγύησης βέβαια ο πελάτης πληρώνει όλες τις φθορές/ελλατώματα εκτός αν το εργοστάσιο έχει δώσει κάποια διαφορετική πολιτική αντιμετώπισης (έκπτωση σε βελτιωμένο ανταλλακτικό ή παράταση εγγύησης,κλπ,κλπ)

Ο κατασκευαστής/εργοστάσιο κλπ στις περισσότερες περιπτώσεις ΠΡΙΝ ακόμα διαθέσει το προϊόν ξέρει που πονάει,έχει βρει μια χρυσή τομή κόστους/κέρδους/εγγύησης και παρέχει το after sales και τις εγγυήσεις για να κρατάει τις όποιες ισορροπίες με τους έξω.Μπορούσε από αρχή να έχει φτιάξει κάτι πραγματικά αθάνατο.Αν φτιάξει κάτι που δε χαλάει δε θα ξαναπουλήσει όμως και απλά θα κλείσει.Θα θυμάται κάποιος παλιός τη Sachs που έφτιαχνε αθάνατα 50άρια μοτέρ και πούλαγε σα τρελή αλλά μόλις έμπλεξε με τα 250cc και τους αγώνες απλά ξόδευε περισσότερα από όσα μάζευε,έκλεισε τον τομέα μοτέρ και φτιάχνει αναλώσιμα τώρα...τό'πιασε το νόημα ελάχιστα κλικ πριν το λουκέτο...Τι εννοώ:

Ο κατασκευαστής δεν είναι μαλάκας να σου παρέχει κάτι που χαλάει συνέχεια αλλά και κάτι που ζει για πάντα!.Πρέπει όμως να σου πουλάει κάτι με ένα προσδόκιμο χρόνο ζωής.Οτιδήποτε κάτω από αυτό το όριο απλά τον βάζει σε έξοδα!

Και έρχομαι στο τελικό συμπέρασμα:
-Βιάστηκαν να σχεδιάσουν κάτι χωρίς πολλές δοκιμές-> στη χρήση βγάζει βλάβες φθορές-> η διαφήμιση έκανε το προιόν να πουλήσει και τώρα απλά δεν μπορούν χρονικά να καλύψουν τις επισκευές.
-Ο προμηθευτής του ανταλλακτικού από βιασύνη/αμέλεια/εύκολο κέρδος κλπ έφτιαξε κάτι εκτός προδιαγραφών-ή στο κάτω όριο των προδιαγραφών-,και το ανταλλακτικό πχ το εν λόγω αμορτισσέρ να είναι ανεπαρκές ή να φθείρεται σε πολύ λιγότερο χρόνο από τον αναμενόμενο.

-Το θέμα της ασφάλειας σε ένα τόσο ζωτικό εξάρτημα -από την όποια αστοχία- θα πρέπει να κοινοποιηθεί εγγράφως στους πελάτες ότι δεν υπάρχει κίνδυνος χρήσης και όχι στο κουβεντιαστό.

-Σε κάθε περίπτωση καθυστέρησης επισκευής/αντικατάστασης του εν λόγω ανταλλακτικού -και θα υπάρχουν σίγουρα και άλλες-ο χρόνος αναμονής δεν θα πρέπει να επιβαρύνει το χρόνο εγγύησης,ή θα πρέπει να έχει τη δική του ανεξάρτητη εγγύηση.

*Τώρα αν μερικά σέρβις βάζουν το ανταλλακτικό εντός εγγύησης αλλά χρεώνουν στο πελάτη την εργατώρα είναι κάτι που σηκώνει πολύ κουβέντα...Σε άλλο ποστ όμως...;)

Αν έχω κάπου λάθος διορθώστε.

Bowleno
22/07/2016, 08:54
Να το συμμαζέψω λίγο:

.

Σωστός :)

p@nos
22/07/2016, 09:13
...

οτι να ναι...

ειναι και πολυ ενοχλητικο εν τω μεταξυ να γραφεις και να πανε στο βροντο :mad:

παμε ΑΛΛΗ μια φορα...

οπως ειπα, στην εγγυηση ο εξουσιοδοτημενος ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ τη δουλεια, χρεωνεται τα ανταλλακτικα, χρεωνεται και το χρονο....στο τελος του χρονου λοιπον, το εργοστασιο μετραει τις ωρες, τα ανταλλακτικα, και δινει στον αντιπροσωπο του οτι του αναλογει

παμε τωρα στην εγγυηση, την χαρα οπως λες :eek: του σερβις

εχει βγει μια ανακληση, απο αλλαγη λαμπας, μεχρι κατεβασμα κινητηρα...ο εξουσιοδοτημενος εχει τωρα τα μηχανακια των πελατων του για σερβις, που θα παρει τα λεφτα μολις κανει τη δουλεια και ερθει ο πελατης να παραλαβει, και τις εγγυησεις, που θα παρει τα λεφτα στο τελος του χρονου...και για τη δουλεια της εγγυησης φυσικα θα σπαταλησει χρονο ποου θα μπορουσε να εφτιαχνε ενα μηχανακι και να πληρωνοταν αμεσα, αλλα θα χρεωθει και τα ανταλλακτικα...μπορεις λοιπον να εξηγησεις με ποιον τροπο η εγγυηση ειναι η χαρα του σερβις και γιατι ολοι λοιπον ψαχνουν δικαιολογιες του κωλου για να γλιτωσουν εγγυησεις, αφου ειναι τοσο ευτυχες να συμβαινει?


οσο για τα απο κατω που γραφεις, δεν εχω να πω κατι, θεμα ασφαλειας το αμορτησερ που χανει λαδι

nassosxlvbros
22/07/2016, 09:47
Πάμε πάλι να τ'αρμέξουμε...
Οι εγγυήσεις και οι τρόποι πληρωμής τους στα σέρβις είναι κατόπιν συμφωνίας ή πολιτικής που αλλάζει από εταιρεία σε εταιρεία πχ με άλλο τρόπο πληρώνει η Honda με άλλο η ΚΤΜ και με άλλο η Motorola η Siemens η LG κλπ κλπ.Άρα ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός χρεώνει την εταιρεία με το χρόνο του και τα ανταλλακτικά.Τουλάχιστον αυτό τυχαίνει να το γνωρίζω καλά από τις εταιρείες που συνεργάζομαι ή δούλευα παλιότερα.

Το αν η ΚΤΜ πληρώνει το εξουσιοδοτημένο σέρβις τους κάθε χρόνο -και το ξέρεις καλά- 1ον ποσώς μας ενδιαφέρει το πότε πληρώνει μια εταιρεία και 2ον πως θα σπαταλήσει ΑΔΙΚΑ το χρόνο του αφού θα τον πληρωθεί; 3ον Άσε που ενδιάμεσα φτιάχνει και άλλα μηχανάκια...4ον Τι δεν έχεις καταλάβει από αυτά που έγραψα;
και 5ον εδώ δε σχολιάζουμε το πότε θα πληρωθεί ένα σέρβις-αυτό δεν είναι δικό μας πρόβλημα-αλλά πότε θα φτιάξει το μηχανάκι μας.

Πανο αν καταλαβαίνεις από αυτά που γράφω ότι νάναι σόρυ αλλά δε μπορώ να κάνω κάτι...είμαι αρκετά σαφής.
....Εκτός και αν έχεις εξουσιοδοτημένο ΚΤΜ και ξέρεις καλύτερα οπότε πάσο και σόρρυ...

p@nos
22/07/2016, 09:52
μαλλον εχεις στο μυαλο σου εταιριες ηλεκτρονικων, γι αυτο γραφεις αυτα που γραφεις...για τα οχηματα ισχυει αυτο που εγραψα, για ducati/ktm ισχυει 100%


αν πληρωνονταν απο την εταιρια οπως λες αμεσα, στην υποψια ανακλησης ολα τα εξουσιοδοτημενα θα σκιζονταν και θα ειχαν μια γραμματεα να παιρνει εναν εναν τους κατοχους για να παρουν τις ανακλησεις...θα γινοταν δηλαδη οτι γινοταν παλια με τα δανεια και οτι γινεται τωρα με τις εταιριες για τηλεφωνα και δε ξερω τι αλλο :lol:

και αυτος ειναι ο λογος, που οτι μπορεσει ενας εξουσιοδοτημενος να αποφυγει, θα το αποφυγει...

ggs
22/07/2016, 10:08
Καταρχάς να τονίσω ότι λυπάμαι που το πρώτο μου post εδώ αφορά ένα δυσάρεστο θέμα. Υπολόγισα να ξεκινούσα postάροντας φωτό κι εντυπώσεις από την παραλαβή/πρώτα ταξίδια σε Στερεά και Πελοπόννησο, όμως οι εξελίξεις με πρόλαβαν.

Καταθέτω, λοιπόν, την δική μου εμπειρία με την ανάρτηση του 1290 SA αλλά κυρίως εστιάζω στην ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ του εξουσιοδοτημένου σερβις να με ενημερώσουν.

Η μοτοσικλέτα αγοράστηκε καινούργια πρόσφατα και παραδόθηκε αργότερα για το πρώτο σερβις Τον θόρυβο, ομολογώ, άργησα να τον διαπιστώσω (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπήρχε) κι όταν τον πρωτάκουσα τον απέδωσα σε χαλαρή στήριξη του κεντρικού στάντ --άλλωστε από εκείνη την γύρω περιοχή προέρχεται. Περιττό να προσθέσω ότι το πεδίο 'Ελέγξτε το Αμορτισέρ και το πιρούνι για διαρροές...' κάτω από τον πίνακα 'Υποχρεωτικές Εργασίες' του φύλλου Service είναι θρασύτατα τικαρισμένο (υπονοώντας ότι ελέγχθηκε κατά τας υποδείξεις του εργοστασίου και βρέθηκε περίφημο).

Η συμπεριφορά/συγκάληψη γίνεται ακόμα πιο προκλητική αν κι εφόσον προστεθεί το γεγονός ότι ο Chief Eng. έκανε βόλτα στην μοτοσικλέτα όπου ασφαλώς ΔΕΝ διαπίστωσε τον θόρυβο τον οποίο ακούει όλη η υφήλιος (βλ. πιο κάτω γιατί και για πόσο τον ακούει). Προφανώς η Ready to Race ομάδα του σερβις οδηγεί σε περιοχή πίστας όπου δεν υπάρχουν ούτε λακούβες ούτε σαμάρια.

Και τι ακριβώς ακούει η υφήλιος κι έχει προ καιρού αποδεχτεί το εργοστάσιο...ΑΝΑΚΛΗΣΗ φυσικά! Ανάκληση η οποία εμφανίζεται φαρδιά-πλατιά στο www.ktm.com και πιο συγκεκριμένα εδώ (http://www.ktm.com/globalassets/safety-news/travel/2016/ktm-press-release_recall-of-ktm-1290-super-adventure-models_05_06_2016.pdf)όπου δημοσιεύεται το σχετικό δελτίο Τύπου με ημερομηνία 6/5/2016. Η προσεκτική ανάγνωση του κειμένου, ωστόσο, περιπλέκει ακόμα περισσότερο την κατάσταση και να γιατί: ενώ (1) απευθύνεται σε 1290 SA που διατέθηκαν αδιακρίτως σε ΟΛΕΣ τις αγορές και (2) διαπιστώνει το προβλήμα που ο Chief Eng. 'αγνόησε', δυστυχώς (3) παρεμβάλλει την αποστολή ενημερωτικής επιστολής στον κάτοχο του οποίου το 1290 SA εμφανίζει το παγκόσμιως αναγνωρισμένο πρόβλημα. Δηλαδή ναι μεν αναγνωρίζουν δημοσίως ότι μας προξένησαν ζημιά αλλά δεν πρόκειται να την αποκαταστήσουν μέχρι που να ταχυδρομηθεί η επιστολή. Σωστά...στην κοινωνία της digital πληροφορίας το φυσικό ταχυδρομείο βολεύει ακόμα όταν στοχεύεις να κερδίσεις χρόνο (άρα χρήμα) στην πλάτη των καταναλωτών.

Αυτά από την πλευρά μου. Αν και δεν χρειάζομαι άλλα στοιχεία για να παρουσιάσω το θέμα στην KTM Sportmotorcycle GmbH (σωστά διαβάσατε, εκεί θα υποβάλλω το claim) μπορεί ο Streetakias να δώσει περισσότερες πληροφορίες της διαδρομής που ακολούθησε μέχρι που γνωστοποιήσει το ζητήμα του στην Ελλάδα;

Στην διάθεσή σας για ό,τι συμπληρωματικό

Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα λες…

Κρίμα…


Ποσα 1290 να έχουν πουλήσει ρπστμ..
Τι θα τους κόστιζε να κάνουν τα πάντα για να το λύσουν το πρόβλημα?

Σιγουρα , θα τους κοστίσει πολυ περισσοτερο που δεν το κάνουν ….


Τελικα , μπορεί να μην υπάρχουν «κακα» μηχανάκια , αλλά κακές αντιπροσωπείες …

function.analys
22/07/2016, 10:17
Κύριοι καλημέρα...και ακόμα θερμοτερη καλημέρα στους Νάσος + Πάνος + moderators

Καταλαβαίνω ότι πολλοί από εμάς εδώ μέσα θα είχαν να προσφέρουν άριστες πληροφορίες σχετικά με ζητήματα ποιότητας υπηρεσιών (ειδικά για τα claims) και εξειδικευμενων διεργασιών με τις οποίες παρέχονται από εταιρία σε εταιρία.

Η ελάχιστη τιμή όμως με την οποία μπορούμε να περιποιηθουμε (a) τον ΟΡ, ο οποίος ήθελε να κοινοποιήσει το πρόβλημα της ανάρτησης 1290 SA κι ΟΥΧΙ στο πώς δουλεύουν τα claims και (b) σε όλους όσοι υποφερουμε τώρα ή στο μέλλον από την αστοχια της πίσω ανάρτησης είναι αφήνοντας το thread να εμπλουτιστεί με περιστατικά που απτονται του θέματος του.

Ας νιωσουμε την απογοητευση κάποιου ομοιοπαθη όπως ο ΟΡ κι εγώ ο οποίος ενώ μπαίνει με την προσδοκία ότι θα ανακαλύψει το δισκοπότηρο του προβλήματος του, τελικά αποχωρεί με την γενικόλογη γνώση του 'έτσι μάλλον λειτουργούν οι εγγυήσεις στις εταιρίες μοτοσικλετων και ίσως Η/Υ'.

Αν συμφωνούμε με τους moderators, ας δημιουργηθεί ένα ξεχωριστό thread που μάλλον θα αποτελεσματικοτερο για τον οιωνει ενδιαφερομενο των claims, αφήνοντας από την άλλη εμάς τους αφορισμενους να μοιρολογησουμε τον πόνο μας εδώμ

p@nos
22/07/2016, 10:20
ναι αυτο ειναι το προβλημα οτι εσυ θες να πεις τον πονο σου...μαθαινοντας πως λειτουργει η αντιπροσωπια, ισως κινηθεις αναλογως για να λυθει πιο γρηγορα το προβλημα σου...αλλα αφου δε σε νοιαζει να λυθει το προβλημα, αλλα να πεις τον πονο σου, ανοιξε ενα θρεντ καινουριο με μοιρολογια

function.analys
22/07/2016, 10:41
Αγαπητέ συμφορουμιτη, προσωπικά δεν βλέπω το ίδιο 'ΠΡΟΒΛΗΜΑ' από την δική σου οπτικη. O,τι είδα, το οποίο είναι κι ο λόγος που μπήκα, ειναι ΜΟΝΟΝ ο τίτλος του thread. ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Σε κάθε περίπτωση το ΠΡΟΒΛΗΜΑ το έχουμε ΕΜΕΣ που επενδυσαμε στην μάρκα και στο μοντέλο. Και για να μην το έχουν κι άλλοι στο μέλλον άσε το thread χωρίς θορυβο.

Είναι πολύ ευγενικό εκ μέρους σου που παρέχεις εθελοντική υπηρεσία και θελεις να μας διαφωτίσεις σε περιοχές συγγενικες προς το προβλημα. Εννοείται ότι προσωπικά τουλάχιστον θα σε έχω υπόψη μου.

ggs
22/07/2016, 10:42
Παιδες , το θέμα δεν προσφέρεται για αντιπαράθεση.

Είναι ένα θέμα σε συγκεκριμένη κατηγορία (ΚΤΜ) για ενα συγκεκριμένο πρόβλημα.

Φυσικά , δεν έχουν δικαίωμα να γράφουν μόνο όσοι έχουν ΚΤΜ με το πρόβλημα.
Έμμεσα ή άμεσα , κάθε πρόβλημα σε καινούργια μοτοσυκλέτα και κάθε κακή συμπεριφορά αντιπροσωπείας μας αφορά όλους ως μοτοσικλετιστές γιατί δεν σέβονται και εκμεταλλεύονται το πάθος μας και το χρήμα μας.

Χώρια τα διάφορα πειράγματα κα πλάκες που κάνουμε κατά καιρούς , όταν υπάρχουν κακές συμπεριφορές από οποιοδήποτε επαγγελματία έχει σχέση με την μοτοσυκλέτα , ασχέτως μάρκας , πρέπει να μας ενοχλεί όλους..

Οπότε , κάθε βοήθεια ή άποψη πάνω στο θέμα είναι σεβαστή , αρκεί να μην γίνεται σπαμαρισμα .


ΥΓ ..: πραγματικά , δεν ξέρω τι κόστος θα είχαν να διορθώσουν το πρόβλημα και τι νομίζουν ότι «κερδίζουν» από την καθυστέρηση και τον «στρουθοκαμηλισμό» , αλλά στην εποχή του ιντερνετ έχουν ΗΔΗ χάσει πολύ περισσότερα . η φήμη και η αξιοπιστία θέλει χρόνια για να χτιστεί και ,πλέον , μερικά λεπτά για να εξαφανιστεί.

sapila racing
22/07/2016, 11:06
Απο αυτα που εχω διαβάσει μέχρι τώρα, πιθανολογώ οτι δεν έχουν ακόμα έτοιμη την λύση που θα διορθώσει το πρόβλημα 100% χωρίς πιθανότητα επανεμφάνισής του και γι αυτό και καθυστερούν.

Παντως ειναι ενα απο τα θέματα στα οποία χωλαίνει γενικά η KTM, αφού επανειλλημένως έχει βγάλει στην παραγωγή μοτοσυκλέτες με αρκετά προβλήματα, και τα λύνει στην διάρκεια της παραγωγής τους ενώ τα λούζονται οι ιδιοκτήτες.
ΟΚ κι αλλοι κατασκευαστες κανουν ανακλήσεις επι ανακλήσεων, αλλά πχ τα χρόνια θεματα με τις τρόμπες κλπ ειναι κλασσικό παράδειγμα αντιμετώπισης της εταιρείας.
Απ οτι φαίνεται το πρόβλημα του πίσω αμορτισέρ εμφανίζεται σε όλα τα KTM1290 SA και οχι σε καποια, άρα δεν είναι απλά θέμα ποιοτικού ελέγχου οπου κατι ξεφυγε σε μερικά, αλλά σχεδιαστικό πρόβλημα του συγκεκριμμένου εξαρτήματος που θα πρέπει να επανεξεταστεί, επανασχεδιαστεί και αλλαχτεί σε ολες τις μοτο.

p@nos
22/07/2016, 11:14
ΥΓ ..: πραγματικά , δεν ξέρω τι κόστος θα είχαν να διορθώσουν το πρόβλημα και τι νομίζουν ότι «κερδίζουν» από την καθυστέρηση και τον «στρουθοκαμηλισμό» , αλλά στην εποχή του ιντερνετ έχουν ΗΔΗ χάσει πολύ περισσότερα . η φήμη και η αξιοπιστία θέλει χρόνια για να χτιστεί και ,πλέον , μερικά λεπτά για να εξαφανιστεί.

Στην προκειμενη περιπτωση δε στρουθοκαμηλιζουν...προφανως υπαρχει καποιο σχεδιαστικο προβλημα στο αμορτησερ πισω και εκει οφειλεται η διαρροη...μεσα στην εγγυηση μπορεις να πας προφανως το αμορτησερ για επισκευη, αλλα αφου δεν εχει βγει το βελτιωμενο παρτ, το προβλημα θα εμφανιστει ξανα, οποτε θα ξαναεπισκευτεις την αντιπροσωπια αναγκαστικα, θα ξαναμπει το μηχανακι μεσα κλπ κλπ κλπ

οποτε αφου εχει αναγνωρισει η κτμ το παρτ, περιμενει το upgrade απο σεπτ, εξου και η αντιμετωπιση της αντιπροσωπιας...εφοσον το προβλημα δεν ειναι κατι σημαντικο, σου λενε ελα απο σεπτεμβρη...προσωπικα δε βρισκω κατι κακο στη συγκεκριμενη περιπτωση η λαθος...

οκ σε καινουριο μηχανακι ειναι ξενερα οχι να χανει τσιμουχα, και αυτοκολλητο να ξεκολλησει ξενερωνεις...αλλα ας μην ειμαστε και υπερβολικοι...

sapila racing
22/07/2016, 11:24
Στην προκειμενη περιπτωση δε στρουθοκαμηλιζουν...προφανως υπαρχει καποιο σχεδιαστικο προβλημα στο αμορτησερ πισω και εκει οφειλεται η διαρροη...μεσα στην εγγυηση μπορεις να πας προφανως το αμορτησερ για επισκευη, αλλα αφου δεν εχει βγει το βελτιωμενο παρτ, το προβλημα θα εμφανιστει ξανα, οποτε θα ξαναεπισκευτεις την αντιπροσωπια αναγκαστικα, θα ξαναμπει το μηχανακι μεσα κλπ κλπ κλπ

οποτε αφου εχει αναγνωρισει η κτμ το παρτ, περιμενει το upgrade απο σεπτ, εξου και η αντιμετωπιση της αντιπροσωπιας...εφοσον το προβλημα δεν ειναι κατι σημαντικο, σου λενε ελα απο σεπτεμβρη...προσωπικα δε βρισκω κατι κακο στη συγκεκριμενη περιπτωση η λαθος...

οκ σε καινουριο μηχανακι ειναι ξενερα οχι να χανει τσιμουχα, και αυτοκολλητο να ξεκολλησει ξενερωνεις...αλλα ας μην ειμαστε και υπερβολικοι...

Δεν νομίζω οτι ειναι υπερβολική η αντίδραση των ιδιοκτητών, αφού απ οτι φαίνεται το πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει επικίνδυνες καταστάσεις.
Καποιοι τα πήραν όντως για adventure και οχι για το κολωνάκι, οπότε μια διαρροή απο το αμορτισέρ μπορεί άνετα σε καποια φάση να προκαλέσει ατύχημα και τραυματισμό η στην καλύτερη μια ακινητοποίηση σε μέρη δυσπρόσιτα και καταστροφή ενός ταξιδιού.

p@nos
22/07/2016, 11:39
ρεαλιστικα μιλωντας, ενα κλασμενο αμορτησερ(που στην προκειμενη περιπτωση να αδειασει εντελως απο λαδια θα παρει αρκετο καιρο), ουτε σε ακινητοποιει, ουτε να σε σκοτωσει προκειται...ας μη πιανουμε ακραιες περιπτωσεις, προφανως δε λεω οτι ειναι οκ, αλλα σιγουρα δεν ειναι επικινδυνο αν δε θες να κανεις ζορικα πραγματα με το μηχανακι σου...και αεροπλανα εχουν πεσει απο κολλημενα λαμπακια που αναβαν κατα λαθος, αλλα ας μη κανουμε την τριχα τριχια...χωρις να δικαιολογω την αντιπροσωπια η την εταιρια, προσωπικα ουτε ξεκολλημενο αυτοκολλητο δε δικαιολογω, αλλα οταν σε δυο μηνες θα βγει το βελτιωμενο κομματι, δεν ειναι και τοσο τραγικο να περιμενεις...


τωρα οποιος εχει προβλημα, θεωρω σχεδον απιθανο αν παει τσαμπουκαλεμενος και απαιτησει αντικατασταση (ο τσαμπουκας ειναι αναγκαιο κακο, για τον λογο που ανεφερα παραπανω), να μη του το αλλαξουν....απλα θα ξαναπαει και αργοτερα...

Λευκάδιος
22/07/2016, 12:00
ρεαλιστικα μιλωντας, ενα κλασμενο αμορτησερ(που στην προκειμενη περιπτωση να αδειασει εντελως απο λαδια θα παρει αρκετο καιρο), ουτε σε ακινητοποιει, ουτε να σε σκοτωσει προκειται...ας μη πιανουμε ακραιες περιπτωσεις, προφανως δε λεω οτι ειναι οκ, αλλα σιγουρα δεν ειναι επικινδυνο αν δε θες να κανεις ζορικα πραγματα με το μηχανακι σου...και αεροπλανα εχουν πεσει απο κολλημενα λαμπακια που αναβαν κατα λαθος, αλλα ας μη κανουμε την τριχα τριχια...χωρις να δικαιολογω την αντιπροσωπια η την εταιρια, προσωπικα ουτε ξεκολλημενο αυτοκολλητο δε δικαιολογω, αλλα οταν σε δυο μηνες θα βγει το βελτιωμενο κομματι, δεν ειναι και τοσο Δεν χρειάζεται να αδειάσει όλο το αμορτισερ για να αλλάξει συμπεριφορά προς το χειρότερο(ή και επικίνδυνο),μερικα ml λαδιού αρκουν για να κάνουν την διαφορά.

OldMan
22/07/2016, 12:07
Μου αρεσει παντως που το ΠΡΩΤΟ που παραθετετε ειναι τα φραγκα...

Εσκασα 19000 και δεν ανεχομαι κιχ...

Εσκασα 9000 και καν δυο κιχ τα περναω στο ντουκου..

Εσκασα 900 και ας κανει το μηχανακι σαν κονσερβοκουτια νιοπαντρων..

nassosxlvbros
24/07/2016, 02:25
μαλλον εχεις στο μυαλο σου εταιριες ηλεκτρονικων, γι αυτο γραφεις αυτα που γραφεις...για τα οχηματα ισχυει αυτο που εγραψα, για ducati/ktm ισχυει 100%


αν πληρωνονταν απο την εταιρια οπως λες αμεσα, στην υποψια ανακλησης ολα τα εξουσιοδοτημενα θα σκιζονταν και θα ειχαν μια γραμματεα να παιρνει εναν εναν τους κατοχους για να παρουν τις ανακλησεις...θα γινοταν δηλαδη οτι γινοταν παλια με τα δανεια και οτι γινεται τωρα με τις εταιριες για τηλεφωνα και δε ξερω τι αλλο :lol:

και αυτος ειναι ο λογος, που οτι μπορεσει ενας εξουσιοδοτημενος να αποφυγει, θα το αποφυγει...



Δεν είναι θέμα αντικειμένου ηλεκτρονικών αδερφέ,αλλά κάτι πιο ουσιώδες που σου ξεφεύγει ελπίζω αθώα και καλοπροαίρετα.Μάλλον το πρόβλημα υπάρχει στα KTM/Ducati/Aprilia κλπ.,στη χώρα μας,ή πιθανόν να βρίσκουν πελάτες βολικούς-μη πω τίποτα πιο βαρύ και δεν κάνει-και κάνουν απλά ό,τι γουστάρουν.... διότι στη Honda (Σαρακάκης) που έτυχε ελλατωματική δισκόπλακα πίσω αλλάχτηκε σε 5 μέρες με αεροπορική παραγγελία.Ναι,ο Σαρακάκης,που ούτε απ'έξω δεν περνάω!
Στη Ford πάλι,όταν είχα καινούργιο το Fiesta αλλάχτηκε αισθητήρας αέρα και πεταλούδα άμεσα.
Στη BMW (Σπανός) με το αμάξι εκτός εγγύησης,ένα γρατζουνισμένο κάλυμμα της μηχανής -που δεν ήταν και το είδα τυχαία μετά από μια βδομάδα-αλλάχτηκε σε χρόνο Dt και 500 συγγνώμες για την ταλαιπωρία...

Βρίσκουν και τα κάνουν στη μπανανία μάλλον....Ας το έκαναν σε κάναν Αυστριακό ή Γερμανό και τα λέγαμε σε πόσα δικαστήρια θα τρέχαν...

Christos ktm R
24/07/2016, 21:25
+990

p@nos
25/07/2016, 08:30
εχω ιστοριες να σουπω και για τη bmw :lol:

οπως ειπα, αν θες να κανεις γρηγορα δουλεια, δυστυχως, πρεπει να πας με διαθεσεις περιεργες...

harris_x
25/07/2016, 11:11
Ας αφήσουμε την τακτική της κάθε εταιρίας σχετικά με τις εγγυήσεις και τις ανακλήσεις και ας επιστρέψουμε στο θέμα μας παρακαλώ.

p@nos
26/07/2016, 06:51
μα αυτο ειναι το θεμα σε αυτο το θρεντ...δες πρωτο ποστ

harris_x
26/07/2016, 09:03
μα αυτο ειναι το θεμα σε αυτο το θρεντ...δες πρωτο ποστ

To θέμα Πάνο δεν είναι η διαδικασία βάσει της οποίας η κάθε εταιρία κάνει εγγυήσεις.

theofilos888
26/07/2016, 09:12
Για να καταλαβω αυτο το 1290 εβγαλε θεμα στις αναρτησεις και μπρος και πισω; Της wp δεν φοραει αναρτησεις;

p@nos
26/07/2016, 09:13
ρε χαρη το παιδι λεει στο πρωτο ποστ οτι του απαντησαν ετσι στην αντιπροσωπια...και λεμε γιατι εγινε (και ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος να βγαλει ακρη)...δεν χωραει κατι αλλο στη συζητηση εκτος αν περιοριστουμε σε καταρες αντιπροσωπων και japan only...η να περιμενουμε τον τερενς να απαντησει :lol:

toyar
26/07/2016, 10:45
αν το παρουμε απο τη μερια του κατασκευαστη κατι τετοια περιστατικα ξεχωριζουν τις βιομηχανιες απο τις βιοτεχνιες και σαν ποιοτητα και σαν τιμη προιοντος
αν το παρουμε απο τη μερια του εισαγωγεα-αντιπροσωπου πρεπει να λαβουμε υποψην μας τις δυσκολιες της ελληνικης αγορας λογω μειωμενης ρευστοτητας που οδηγει και σε ελλειψη στοκ ανταλλακτικων
νομιζω ομως οτι οποιος αγοραζει συνειδητα ΚΤΜ το κανει για τις προδιαγραφες και την αποδοση και οχι για την αξιοπιστια και την αντοχη στο χρονο

theofilos888
26/07/2016, 15:58
αν το παρουμε απο τη μερια του κατασκευαστη κατι τετοια περιστατικα ξεχωριζουν τις βιομηχανιες απο τις βιοτεχνιες και σαν ποιοτητα και σαν τιμη προιοντος
αν το παρουμε απο τη μερια του εισαγωγεα-αντιπροσωπου πρεπει να λαβουμε υποψην μας τις δυσκολιες της ελληνικης αγορας λογω μειωμενης ρευστοτητας που οδηγει και σε ελλειψη στοκ ανταλλακτικων
νομιζω ομως οτι οποιος αγοραζει συνειδητα ΚΤΜ το κανει για τις προδιαγραφες και την αποδοση και οχι για την αξιοπιστια και την αντοχη στο χρονο

Εχεις δικιο σε αυτο. Παλια οταν ειχα ktm ελεγαν οι αυστριακοι, πως αν βγαλει το μηχανακι 30 χιλ χλμ ηταν επιτυχια. Βεβαια εχει τρεξει πολυ νερο στο αυλακι απο τοτε. Και ειναι λαθος ιματζ εταιρειας με τετοιο δυναμικο προφιλ να βγαζει ελλατωματικα προιοντα στον τομεα, που κατ εξοχην διακρινεται. Στις αναρτησεις. Ας δτασει σεπτεμβρης και βλεπουμε τι θα γινεει τελικα. Ειπαμε τιποτα δεν διακοπτει τα μπανια του λαου.....

gmeletiadis
22/08/2016, 20:23
the problem is a leak at the plug connector of the semi-active suspension, with the hydraulic fluid posing a crash hazard. The loss of suspension oil could also damage the rear suspension internal components, in case of a prolonged leak. Naturally, with low levels of suspension fluid, the rear shock absorber would malfunction, with a potentially hazardous outcome.

Read more: http://www.autoevolution.com/news/ktm-1290-super-adventure-recalled-for-suspension-investigations-and-upgrades-107387.html#ixzz4DdKgVZmn



πραγματικά , αν είναι έτσι , ειναι πολύ σοβαρό και επικίνδυνο.

Φάουλ της ΚΤΜ για τα ανταλλακτικά τον Σεπτέμβρη αλλά ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΦΑΟΥΛ να το αντιμετωπίζει σαν να μην τρέχει τίποτα…

Φιλε ,πρόσεχε κατ αρχήν μην γίνει επικίνδυνο το πρόβλημα.πιεσε τους οσο μπορεις να στο φτιαξουν.

καλά ξεμπερδέματα

Αυτό με την διαρροή υγρών είναι διαφορετικό πρόβλημα και όντως είναι θέμα ασφάλειας. Εμένα πάντως με κάλεσαν από την ΚΤΜ προκειμένου να ελέγξουν αν υπάρχει διαρροή.

gmeletiadis
22/08/2016, 20:36
εχω ιστοριες να σουπω και για τη bmw :lol:

οπως ειπα, αν θες να κανεις γρηγορα δουλεια, δυστυχως, πρεπει να πας με διαθεσεις περιεργες...

Πιστεύω ότι είναι και θέμα αντιπροσώπου. Είχα GS1200 του 2007 και το 2014 με 45.000χμ χάλασε το ABS. Μου το άλλαξαν χωρίς να δώσω 1 ευρώ! Με επιστολή που έκανε ο αντιπρόσωπος στην BMW ζητώντας να μπει εντός εγγύησης, λόγω του ότι η μοτοσυκλέτα έκανε πάντα την προβλεπόμενη συντήρηση στο εξουσιοδωτημένο συνεργείο και ήταν γενικότερα σε άριστη κατάσταση.

matlia
14/09/2016, 16:09
Καλησπερα, ως κατοχος και εγω του ιδιου μηχανηματος 30/7/16 δεν εχω αντιμετωπισει το προβλημα που αναφερετε, Οχι ακομα ισως... Παντως ενα θεματακι που ειχα και εγω και λυθηκε με αφησαν για τον Σεπτεμβρη, πιθανολογω λογω οτι τον Αυγουστο ολα ειναι κλειστα... Ειναι ξενερα σε καινουρια μηχανη να εχεις θεματακια ανεξαρτητου τιμης, αλλα νομιζω οτι καθε μηχανη εχει θεματακια. Το θεμα ειναι να λυνονται και να μην γινονται επικυνδυνα μεχρι να λυθουν. Η ταλαιπωρεια ειναι δεδομενη, αλλα πρεπει να υπαρχει υπομονη και κατανοηση, γιατι το μονο που κερδιζεις αλλιως ειναι να εισαι με νευρα και μαυριλα και να μην ευχαριστιεσαι το εργαλειο που τοσο πολυ ηθελες αφου τα εσκασες για να το παρεις. Εγω πηγα τις διακοπες μου οκ ειχα ενα θεματακι το προσπερασα στο μυαλο μου ευχαριστηθηκα τις βολτες μου οσο μπορουσα και τωρα φτιαχθηκε και ειμαι ευτυχισμενος.

Στην Ελλαδα επισης εχουμε πολυ κακους αντιπροσωπους και μετριους μηχανικους αυτα λεει η εμπειρια μου με την ΚΤΜ. Δεν λεω οτι δεν υπαρχουν καλοι, αλλα πρεπει να τους βρεις δεν ειναι ολοι...