PDA

View Full Version : Μετά το fazer600, τι;



geobiker
15/07/2016, 13:54
συνάδελφοι γεια σας, μετά από 7 μήνες συμβίωσης με το fazer 600, συνειδητοποίησα ότι το μηχανάκι δε μου κόλλησε.. Είναι αραγμένο στο γκαράζ πολύ περισσότερο από όσο θα έπρεπε. Οι λόγοι είναι διάφοροι.. ξεκινάν από το ότι δε με βοηθά να το πάω σε πιο δύσκολες διαδρομές, (μην πάει το μυαλό σας σε τίποτα χώματα, για στροφιλίκια ανηφοροκατηφόρες βουνά παραλίες και λοιπούς επαρχιακούς δρόμους μιλάω).. αλλά και πιο γενικά είναι σε αρκετά too much για μένα... γκάζια, βάρος και άλλα..

και τώρα τι?? αφού το πουλήσω (αν κάποιος ενδιαφέρεται pm) λέω για ον/οφ.. kle?? τρανσάλπ?? κάτι τέτοιο.. εσείς τι λέτε??

Pan (dvs)
15/07/2016, 14:30
Παρασκευη .....

Τρανσαλπ και τελος.

George_Sp
15/07/2016, 14:32
Versys :)

geobiker
15/07/2016, 14:53
ακριβο το versys για τα κυβικα μου... varadero & africa να μην το σκέφτομαι καν?? δεν είμαι και ιδιαίτερα έμπειρος, αν και όπως εχω ξαναπεί η μηχανή (παπί) είναι η δουλειά μου.. kle & transalp πάντως οικονομικά μου κάθονται καλά...

George_Sp
15/07/2016, 14:56
Το Varadero και το africa πίνουν αρκετά παραπάνω από το Versys.

Επειδή όμως δεν είσαι ξεκάθαρος στο αρχικό σου κείμενο, αλλά πετάς και ένα ξερό ακριβό το versys για τα κυβικά σου....

γράψε 2 λόγια πιο αναλυτικά.....χρήση, κόστος απόκτησης και συντήρησης που σκέφτεσαι να βρούμε κάτι πιο κατάλληλο.

anavatis19
15/07/2016, 15:26
επισης λες για το βαρος και βαραντερο ειναι βουνο σε σχεση με αυτο που εχεις..βερσυς κ απο μενα χαχαχα

geobiker
15/07/2016, 15:40
george-sp πολύ σωστή η παρατήρησή σου. Λοιπόν, βρίσκομαι στο δρόμο δευτέρα ως παρασκευή κανα 10ωρο πάνω στο παπί... Ως εκ τούτου η μοτο (θα) βγαίνει σ/κ για κοντινές σχετικα βόλτες (το χειμώνα μόνο καιρού επιτρέποντος) και λίγα βράδια καθημερινές το μήνα που είμαι πιο χαλαρός. Εύκολα ταξιδάκια κυρίως σε επαρχιακούς δρόμους με την απαραίτητη πάντα εθνική αφου ξεκινώ απο αθήνα.. το καλοκαίρι (αν κάτσει) κανα τριημεράκι εύβοια και για διακοπές περιήγηση σε παραλίες με διαδρομές νότιας κρήτης, νότιας πελοποννήσου και άλλα παρόμοια.. περίπου αυτά.. ευχαριστώ πολύ!! ααα το βασικό!! 8/10 φορές δικάβαλος με τη γυναίκα..

για τα μαθηματικά της υπόθεσης.. με το fz εκανα στο 6μηνο 2000 και κάτι χμ.. θέλω ένα μηχανάκι να μπορώ με περισσότερη άνεση να κάνω τα διπλά.. δηλαδή περίπου 7-8 χιλ χμ το χρόνο..

για το βαραντέρο έχεις απόλυτο δίκιο φίλε anavatis19

spyrakos35
15/07/2016, 15:45
Γυναικα;

Βε στρομ 650

WiSe
15/07/2016, 16:41
Συγγνωμη του επεσε "βαρυ" το φειζερ και θα παει σε transalp vstorm varadero? :eek: Εγω λεω φιλε μου να πας σε κανα 400αρι καλυτερα.... To KLE δεν ειναι κακη ιδεα. Αν και στη θεση σου μαλλον για σκουτερ θα κοιταγα. :beer:

doctoras
15/07/2016, 17:07
και να σκεφτείς οτι το fazer είναι από τα πιο ελαφρά 4Ι στα 210kg


άρα ότι δεις για να έχει νόημα η αντικατάσταση θα πρεπει να είναι κάτω απο 200 γεμάτο και με πιο σπιρτοζικο κινητήρα μονοκύλινδρο εώς δικύλινδρο
εμένα ένα μηχανάκι μου κολλάει το freewind 650, είναι το ελαφρύτερο με φέρινκ 650 ονοφ (172kg)

congate7
15/07/2016, 17:25
Drz και :beer: για τον μάστορα :bawl:

sahara
15/07/2016, 17:58
Φιλε αφου δεν ενδιαφερεσαι να πατας χωμα, θα σου προτεινα να κανεις μερικα ταξιδακια με το φειζερ να το δεις καλυτερα.
Ειναι πολυ καλο all around μηχανακι κατα τη γνωμη μου.

Grafton 505
15/07/2016, 20:49
Kymco downtown και λοιπές μπανιέρες και έφυγες.

geobiker
16/07/2016, 10:32
sahara το ταξίδι με το fz δεν το συζητάω.. είναι super και ειδικά σε σύγκριση με το προηγούμενο (xt660) νομίζεις ότι ταξιδεύεις με λιμουζινα. Το θέμα μου είναι στους επαρχιακούς στενούς δρόμους. Ίσως το χω πάρει με κακό μάτι κ εγώ και μου φαίνεται μυστήριο σε δύσκολες στενες ανηφοροκατηφόρες..




Kymco downtown και λοιπές μπανιέρες και έφυγες.

ρε συ όχι και downtown... κάνα liberty κ πολύ μου είναι.. :sick:

skylaros
16/07/2016, 11:02
Είμαι ο πλέον άσχετος αλλά νομίζω πως σε ενοχλεί γιατί το fazer από το 04 και μετά έχει τη ροπή του αρκετά ψηλά. Νομίζω μάλιστα ψηλότερα από όλα τα γυμνά 600. Το παλιότερο δεν είχε τέτοιο θέμα ... το βελτίωσαν λίγο με το s2 και μετά με το 800. Πιστεύω πως έχει δύο λύσεις, ή μαθαίνεις να πηγαίνεις με μια-δύο κάτω και το κρατάς ή που βρίσκεις κάποιο πιο μηχανάκι με τη ροπή του από αρκετά πιο χαμηλά. Αυτό σημαίνει ή ότι μπορείς να πας σε περισσότερα κυβικά (δε θα το πρότεινα από τη στιγμή που λες ότι το γκάζι του fazer σου φαίνεται ήδη πολύ) ή αν θέλεις γκάζι από πολύ χαμηλά θα πας σε λιγότερους κυλίνδρους.

Ζεύκας
16/07/2016, 11:16
Εμ μήπως τα έχεις λίγο μπερδεμένα/θολά στο μυαλό σου;

Τι σημαίνει ότι με ένα 600άρι στριτ δεν μπορείς να πας σε στροφιλίκια και φουρκέτες;
Είναι από τα ιδανικότερα μηχανάκια!

Βαρύ δεν είναι, την καρατιμόνα του την έχει, στριτ ζαντολάστιχα όλα τέλεια.
Μήπως δεν κάνεις κάτι εσύ σωστά στο χειρισμό της μοτοσυκλέτας;

Η πρότερη εμπειρία από μηχανές ποιά είναι; Και βγάλε έξω σκουτεροπαπιά

geobiker
16/07/2016, 15:10
Εμ μήπως τα έχεις λίγο μπερδεμένα/θολά στο μυαλό σου;

Τι σημαίνει ότι με ένα 600άρι στριτ δεν μπορείς να πας σε στροφιλίκια και φουρκέτες;
Είναι από τα ιδανικότερα μηχανάκια!

Βαρύ δεν είναι, την καρατιμόνα του την έχει, στριτ ζαντολάστιχα όλα τέλεια.
Μήπως δεν κάνεις κάτι εσύ σωστά στο χειρισμό της μοτοσυκλέτας;

Η πρότερη εμπειρία από μηχανές ποιά είναι; Και βγάλε έξω σκουτεροπαπιά

φίλε ζευκα πιθανότατα αυτό που λες δεν απέχει από την πραγματικότητα.. εξ αρχής είπα ότι η εμπειρια μου είναι ελάχιστη (το xt του συγκατοίκου μου, το οποίο βέβαια έπαιρνα σχεδόν καθημερινά) και επίσης τόνισα ότι εγώ το χω το θέμα και όχι το fazer το οποίο είναι μια χαρά εργαλείο.. λάθος αγορά? πιθανότατα
τώρα όμως τι κάνω?

εγώ αυτο που φανταζόμουν ήταν ένα xt άνετο για δικάβαλα ταξίδια ενώ έχω την αίσθηση ότι οδηγώ ένα ss με τη διαφορά της πιο όρθιας στάσης και της πιο άνετης θέσης..

Cpt_Slow
16/07/2016, 15:13
f650gs ριχτο μια ματια

sahara
16/07/2016, 15:17
Μεταχειρο στρομα...

SHOOTER045
16/07/2016, 15:17
Aprilia pegaso raid

Ζεύκας
16/07/2016, 15:21
φίλε ζευκα πιθανότατα αυτό που λες δεν απέχει από την πραγματικότητα.. εξ αρχής είπα ότι η εμπειρια μου είναι ελάχιστη (το xt του συγκατοίκου μου, το οποίο βέβαια έπαιρνα σχεδόν καθημερινά) και επίσης τόνισα ότι εγώ το χω το θέμα και όχι το fazer το οποίο είναι μια χαρά εργαλείο.. λάθος αγορά? πιθανότατα
τώρα όμως τι κάνω?

εγώ αυτο που φανταζόμουν ήταν ένα xt άνετο για δικάβαλα ταξίδια ενώ έχω την αίσθηση ότι οδηγώ ένα ss με τη διαφορά της πιο όρθιας στάσης και της πιο άνετης θέσης..

κοίταξε, πριν βιαστείς και μπλέξεις με αγοραπωλησίες που πιθανόν να κοστίσουν στη τσέπη σου
θα σου πρότεινα να κάνεις ένα σχολείο ασφαλούς οδήγησης.

riding school λέγεται http://www.motorcycleridingacademy.com/

είναι πολύ σημαντικό και μόνο οφέλη έχει γιατί θα επενδύσεις στις οδηγικές σου ικανότητες.
κάντο, να μάθεις να χειρίζεσαι σωστά το γκάζι και το τιμόνι κάνε βόλτες σε ορεινό στροφιλίκι
να ξετρίψεις και μετά τα ξαναλέμε.

στην καλύτερη θα σου φύγουν οι σκέψεις που ταλαιπωρούν και θα χαίρεσαι το μηχανάκι σου
συν τις ικανότητες που θα αποκτήσεις

στην χειρότερη θα γίνεις ένας μακράν καλύτερος οδηγός.

κοινώς, δεν έχεις να χάσεις τίποτα :wave2:

Grafton 505
16/07/2016, 20:46
ρε συ όχι και downtown... κάνα liberty κ πολύ μου είναι.. :sick:

Μα και 'γω τα ίδια έλεγα και οδήγησα ένα και καταχάρικα από την άνεση που έχει.

Το liberty βγαίνει και με τριβάλιτσο, οπότε και εκεί θα είσαι καλά.

Η πρόταση του Ζεύκα για σχολείο είναι η καλύτερη πριν πουλήσεις, να ξέρεις.

barimagas
16/07/2016, 21:38
tdm 900 παρε. Πριν ειχα και γω fazer 600. Καμια σχεση φουλ ροπη!

virus
17/07/2016, 17:28
Θα συμφωνησω με Ζευκα ΠΡΙΝ πουλησεις-ανταλαξεις. Εγγυημενο!!!

Nostradamus
17/07/2016, 19:09
tdm 900 παρε. Πριν ειχα και γω fazer 600. Καμια σχεση φουλ ροπη!

Εδώ λέμε του έρχεται πολύ το 600, θα πάει σε 900 με 2 κυλινδρα ??

+600 στον ζευκα

nik69
17/07/2016, 20:53
Και από εμένα το ίδιο. 2000Km σε 7 μήνες είναι πολύ λίγα.
Περισσότερα προβλήματα αντιμετώπισα εγώ μετά από 15 χρόνια πλήρους αποχής από 2 ρόδες.
Παρ΄'ολη την εμπειρία που είχα από 2χρονα κυρίως το xj6 μου βγήκε ένα δυσεπίλυτο πρόβλημα στην αρχή παρ'όλο που μου είχαν πει ότι είναι παιχνίδι και ευκολοοδήγητο.
Βέβαια όλα έγιναν ποιό εύκολα όταν άλλαξα λάστιχα και πέταξα τα 1ης τοποθέτησης που είχε.
Αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι φτιαγμένες με στόχο την πολυχρηστικότητα και δεν απευθύνονται σε σούπερμαν ή οδηγούς που έχουν λιώσει 10 μηχανές στις πίστες.
Ψάξε κανά βίντεο στο youtube όχι μόνο το γνωστό του keith code αλλά και κάποιο που θα αναφέρεται σε ελιγμούς και έλεγχο χαμηλής ταχύτητας.
Είχα βρει πριν 5 χρόνια ένα από την αμερικάνικη αστυνομία. Έδειχνε μια γυναίκα να σηκώνει ξαπλωμένη 300κιλη harley σαν πούπουλο και μετά εκτελούσε πιρουέτες
γύρω από κορίνες με άνεση και χάρη μπαλαρίνας. Το έβλεπες και ένιωθες και λίγο ντροπή.
Εάν πονάνε χέρια ενω οδηγάς το <<λάθος>> είναι δικό σου.
Εάν το μπροστινό ανεβοκατεβαίνει απότομα όταν φρενάρεις ή επιταχύνεις ξανά το <<λάθος>> είναι δικό σου. Πρέπει να προσαρμοστείς στα χειριστήρια που δεν είναι διακόπτες , αλλά αναλογικά όργανα ελέγχου. Οι αναρτήσεις για νορμάλ χρήση είναι μια χαρά εκτός εάν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τις έχει κάνει κουκουρούκου
με δήθεν revalving αλλαγές σε ιξώδες και δεν ξέρω εγώ τι , γιατί δεν μπορούσε να δώσει κλήση στη μηχανή πάνω από 15 μοίρες.
Η μηχανική κατάσταση είναι εντάξει?
Τα λάστιχα? Βάλε ένα φρέσκο ζευγάρι κατηγορία σπορ.(έστω για μια φορά μόνο). Θα αντέξει το πίσω για 7-10000 Km περίπου στο fazer , θα μειωθούν τα
χαζογλυστρίματα του μπροστινού , θα τονωθεί η αυτοπεποίθησή σου και οι κλίσεις θα γίνονται ποιό εύκολα και ομαλά.
Οδήγα. Προγανώς το κόστος είναι πρόβλημα, αλλά ίσως θα είναι καλύτερα να χρησιμοποιήσεις για λίγο την μηχανή αντί του παπιού μέχρι να της πάρεις τον αέρα που λένε.
Όποιο μηχανάκι και να πάρεις δεν θα σε κάνει καλό οδηγό από μόνο του. Εσύ πρέπει να το κατακτήσεις.
Αυτά τα λίγα από εμένα.

astroman76
18/07/2016, 18:50
CB500x

mt07

geobiker
18/07/2016, 19:11
κοίταξε, πριν βιαστείς και μπλέξεις με αγοραπωλησίες που πιθανόν να κοστίσουν στη τσέπη σου
θα σου πρότεινα να κάνεις ένα σχολείο ασφαλούς οδήγησης.

riding school λέγεται http://www.motorcycleridingacademy.com/

είναι πολύ σημαντικό και μόνο οφέλη έχει γιατί θα επενδύσεις στις οδηγικές σου ικανότητες.
κάντο, να μάθεις να χειρίζεσαι σωστά το γκάζι και το τιμόνι κάνε βόλτες σε ορεινό στροφιλίκι
να ξετρίψεις και μετά τα ξαναλέμε.

στην καλύτερη θα σου φύγουν οι σκέψεις που ταλαιπωρούν και θα χαίρεσαι το μηχανάκι σου
συν τις ικανότητες που θα αποκτήσεις

στην χειρότερη θα γίνεις ένας μακράν καλύτερος οδηγός.

κοινώς, δεν έχεις να χάσεις τίποτα :wave2:

φίλε μου η πρότασή σου είναι στο μυαλό μου εδώ και πολύ καιρό και προγραμματίζω την υλοποίηση της ως το φθινόπωρο.

τα ελαστικά που φορά είναι καινούρια, τα pilot power και γενικά το μηχανάκι είναι σε άψογη κατάσταση μηχανικά και όλο "μαμά" αφού το είχε μεγάλος άνθρωπος και το πρόσεχε σαν τα μάτια του. Η συμπεριφορά μου στο ταξίδι είναι καλή και στην εθνική νιώθω πολύ άνετα. Το πρόβλημα μου είναι στις αργές διαδρομές, εντός κέντρου μια δυο φορές το πήρα και μου βγήκε η ψυχή και όπως είπα στου μικρούς, στενούς επαρχιακούς. Να μιλάω με πραγματικα γεγονότα: ανέβηκα καμμένα βούρλα με φίλο και ένιωθα σα να πήγα για καφέ απέναντι από το σπίτι μου. Πήγα για μπάνιο χιλιαδού κ όταν έφτασα φίλησα τη γη. Δεν ένιωθα ότι κινδύνευα αλλά κουράστηκα τρομερά.

nik69
18/07/2016, 19:57
φίλε μου η πρότασή σου είναι στο μυαλό μου εδώ και πολύ καιρό και προγραμματίζω την υλοποίηση της ως το φθινόπωρο.

τα ελαστικά που φορά είναι καινούρια, τα pilot power και γενικά το μηχανάκι είναι σε άψογη κατάσταση μηχανικά και όλο "μαμά" αφού το είχε μεγάλος άνθρωπος και το πρόσεχε σαν τα μάτια του. Η συμπεριφορά μου στο ταξίδι είναι καλή και στην εθνική νιώθω πολύ άνετα. Το πρόβλημα μου είναι στις αργές διαδρομές, εντός κέντρου μια δυο φορές το πήρα και μου βγήκε η ψυχή και όπως είπα στου μικρούς, στενούς επαρχιακούς. Να μιλάω με πραγματικα γεγονότα: ανέβηκα καμμένα βούρλα με φίλο και ένιωθα σα να πήγα για καφέ απέναντι από το σπίτι μου. Πήγα για μπάνιο χιλιαδού κ όταν έφτασα φίλησα τη γη. Δεν ένιωθα ότι κινδύνευα αλλά κουράστηκα τρομερά.


Κάποιες φουρκέτες στο ανέβασμα στην στενή και το κατέβασμα στην χιλιαδού μετά από το Λάμαρη είναι δύσκολα ακόμα και για παπί.
Ποιό καλά ήταν πριν 20 χρόνια με τον χωματόδρομο (καθημερινή είχες την παραλία όλη δική σου)
Αφού ένιωσες κούραση σημαίνει ότι οδηγάς σφιγμένος.
Χρειάζεσαι χιλιόμετρα και εμπειρία.
Στην πόλη η ελαφριά σκυφτή θέση είναι φυσιολογικό να φορτίζει τα χέρια. Μαζί με το μοτέρ που στον καύσωνα ανεβάζει 100στάρες κάνει την οδήγηση δύσκολη.
Σε ποιό ανοιχτές διαδρομές τα μειονεκτήμτα γίνονται πλεονεκτήματα.
Είναι όμως θέμα συνήθειας και εξοικείωσης (και προσωπικών προτιμήσεων). Εγώ εάν χρειαστεί να πάω για κάποια δουλειά στην αθήνα το προτιμώ από το να είμαι ακίνητος μέσα στο aircondition.
Δεν γεννηθήκαμε για να οδηγάμε μηχανές. Λόγω δουλειάς μπορεί να λείπω πολλές μέρες στο εξωτερικό. Όταν επιστρέφω και κάνω το λάθος να κάνω με τη μία πάνω από 100Km την επόμενη πονάει όλο το κορμί. Μετά από 2-3 μέρες όλα επανέρχονται στα φυσιολογικά επίπεδα.

Τώρα το αν προσωπικά σου ταιριάζει μηχανάκι με ποιό όρθια θέση ή ποιό SS ή ποιό ελαφρύ είναι δικό σου θέμα. η δοκιμή θα σε πείσει.

Άλλοι έχουν μοτομανία (κατά το νυμφομανία) και μπαινοβγαίνουν στο car κάθε 2 μέρες.

SOTHRHS
18/07/2016, 22:06
μια χαρα ειναι το μηχανακι σου φιλε μου
εσυ αν καταλαβα καλα απο τα γραφομενα σου, θελεις εξοικειωση απανω του..
δωσε χρονο στον εαυτο σου και αλλαξε το στυλ οδηγησης
και κανε και κανα χλμ μαζι του
για σχολειο δε το συζητω ειναι οτι καλυτερο
εχε επισης στα υποψιν οτι απο χτ οπως οδηγουσες εσυ, σε τυπου street η μεταβαση ειναι λιγο δυσκολη και θελει δουλεμα....
ολα γινονται αλλα θελουν το χρονο τους

Adulescens_1
19/07/2016, 00:25
Εχω το ιδιο μηχανακι και μάλιστα πηγα χιλιαδου πριν 1 μηνα η αληθεια ειναι οτι οι φουρκετες ειναι ατελείωτες οποιοδηποτε μηχανημα και αν παρεις(και τραχτερ ακομα) εκει θα κουραστεις οπως και να χει. Το θεμα ειναι οτι ποσες φορες θα πας σε εναν τοσο δυσκολο δρομο? Δεν αποτελει κριτήριο στην αποφαση σου να το αλλαξεις σκεψου το καλα...

p@nos
19/07/2016, 07:38
ti σωματοτυπο εχεις φιλε? απο υψος πως πας? παντως καλα σου ειπαν παραπανω, μαλλον αγνοεις βασικα πραγματα οδηγησης και γι αυτο δυσκολευεσαι...το φειζερ ειναι μηχανακι που το εχουν σε σχολες οδηγων...

DAYMAN
19/07/2016, 08:55
Fazer all around μηχανακι ευκολα διαχειρισιμο ασπαστο και αρκετα οικονομικο για 4Τ.Βαλε λαστιχακια κουμπωσε 2 σαμαρια, αρχισε τα ταξιδακια εντος και εκτος χωρας και σιγουρα η εκτιμηση σου για αυτο θα ανεβει κατακορυφα.

H.A.Balafoutre
19/07/2016, 09:04
Από αυτά που γράφεις, μόνον στα πρώτα χιλιόμετρα έννιωσα έτσι, με καινούρια μηχανή το FZ6 και είχα άγνοια από οδήγηση, πρίν 11 χρόνια και 100.000χιλιόμετρα λιγότερα. Τα παιδιά πιο πάνω σου τα είπανε πολύ σωστά. Διάβασε τι σου λένε και σίγουρα θα ευχαριστηθείς τη μηχανή, διότι κι από αυτά που γράφεις...δεν είναι ότι δε τη γουστάρεις τη μηχανή...δόσε λίγο χρόνο να τη μάθεις.

H.A.Balafoutre
19/07/2016, 09:09
Keep calm....and ride!

geobiker
19/07/2016, 14:44
ti σωματοτυπο εχεις φιλε? απο υψος πως πας? παντως καλα σου ειπαν παραπανω, μαλλον αγνοεις βασικα πραγματα οδηγησης και γι αυτο δυσκολευεσαι...το φειζερ ειναι μηχανακι που το εχουν σε σχολες οδηγων...
είμαι 1,85 80 κιλά (εμφανίσιμος,χαχα)

υπερευχαριστώ όλους όπως και να χει... δεν περιμένεις τέτοια ανταπόκσριση ειδικά όταν ένα θέμα σε βασανιζει τόσο... θα το πάρω διακοπές και θα σχεδιάσω αναλόγως τις διαδρομές μου και ελπίζω να το συνηθίσω... και από σεπτέμβρη riding school με χίλια..
τώρα αν μου κάτσει και καμιά καλή (οικονομικά) πρόταση για πώληση η ανταλλαγή θα το ξανασκεφτώ..

WiSe
19/07/2016, 16:59
είμαι 1,85 80 κιλά (εμφανίσιμος,χαχα)

υπερευχαριστώ όλους όπως και να χει... δεν περιμένεις τέτοια ανταπόκσριση ειδικά όταν ένα θέμα σε βασανιζει τόσο... θα το πάρω διακοπές και θα σχεδιάσω αναλόγως τις διαδρομές μου και ελπίζω να το συνηθίσω... και από σεπτέμβρη riding school με χίλια..
τώρα αν μου κάτσει και καμιά καλή (οικονομικά) πρόταση για πώληση η ανταλλαγή θα το ξανασκεφτώ..

Μπραβο φιλε μου! Οταν το συνηθισεις θα το αγαπησεις σε βαζω και στοίχημα :)

Adulescens_1
19/07/2016, 19:16
Standar θα το λατρεψεις εγω μετα απο 1 μιση χρονο και ακομα ανακαλύπτω νεες πτυχες σε πολλα θεματα πχ στριψιμο ανοιγμα γκαζιου και και και....

H.A.Balafoutre
19/07/2016, 19:41
Λίγη υπομονή...δοκιμάζεις, βλέπεις...κι αν πάλι δεεεν.....πάλι έχεις την επιλογή.

roadtraveller
01/08/2016, 23:28
φιλε geobiker απο οτι καταλαβαινω απο οσα ανεφερες μεχρι τωρα , το προβλημα ειναι οτι δεν εχεις συνηθισει/μαθει την οδηγικη συμπεριφορα που πρεπει να εχεις με αυτη τη μοτοσυκλετα. Θα συμφωνησω απολυτα με τον φιλο που σου προτεινει βουρ για μαθημα ασφαλους οδηγησης. Στην θεση που εισαι εσυ περασα και εγω πρν καποια χρονια καθως πριν παρω φειζερ ειχα ον οφ πρωτο μου μηχανακι. Ενταξει καμμια σχεση ο τροπος οδηγησης ετσι? εγω θα σου ελεγα οτι ειναι και επικινδυνο να οδηγας μηχανη στριτ αν δεν γνωριζεις τουλαχιστον στη θεωρια καποια βασικα πραγματα και καποιος να σου δειξει. Μετα θα σου φαινονται ολα πιο ευκολα. Κατα την ταπεινη μου γνωμη πρεπει να πας αμεσα για σεμιναριο οδηγησης. Το μηχανακι ειναι μια χαρα , απλα πρεπει να μαθεις πως να οδηγεις στριτ μηχανες. Για καλο δικο σου πρωτα απο ολα. Αυτα απο εμενα

Bob_o_mastoras
02/08/2016, 01:42
Σωστα αυτα που σου λενε τα παιδια, αλλα ριξε και μια ματια προς το er-6.
Eχει δικυλινδρο ροπατο κινητηρα (ιδιο με του versys) με πολυ διαχειρισιμη ισχυ και ειναι novice friendly τερμα. Η συμπεριφορα του ειναι πιο "σουπερμοταρνταδικη" σε σχεση με το αμιγως street Fazer και ειναι και πιο ελαφρυ οποτε σε στροφιλικια θα το χαρεις περισσοτερο.
Oμως, χανεις στο ταξιδι στην εθνικη λογω της ελειψης φερινγκ και οχι μονο (υπαρχει και το f βεβαια με φουλ φερινγκ) και δεν εχει ουτε την ποιοτητα κατασκευης του fazer ουτε τα κρατηματα του, ουτε την ανεση του.

Πλεον βρισκεις αρκετα μεταχειρισμενα er-6 στο φασμα μεταξυ 2000 και 3000 ευρω.

Παντως και εγω το Fazer θα κραταγα στη θεση σου.

Δεινόσαυρος
08/08/2016, 13:21
Συμφωνώ με τους δυο προλαλήσαντες,
Τέλειο στριφτερο μηχανάκι είναι το μικρό Fazer, εδώ τα χρησιμοποιούν πολλοί για moto gymkhana, αυτα και τα cbr/hornet.
(Λίγο περισσότερο ροπή χαμηλότερα δεν θα πείραζε, αλλά ΟΚ...)
Μήπως έχει κάποιο βασικό πρόβλημα με αναρτήσεις που να θέλει κοίταγμα;

Αλλιώς κάνε ο,τι σου είπε ο roadtraveller.





Καλά να περάσεις στις διακοπές σου, και πες μας τι έγινε μετα τον Σεπτέμβρη...