View Full Version : αναζητηση νεου κρανους ,κυριως για ταξιδια
Λοιπόν, ήρθε η ωρα η κοπέλα μου να αλλάξει το πολυκαιρισμένο shoei που φόραγε μέχρι τώρα.Η ίδια δεν οδηγάει αλλα ερχεται παρέα συχνότατα, πέρσι κάναμε όλα τα Βαλκάνια μαζί (ναι , ξέρω, ακόμα χρωστάω το ταξιδιωτικό) και φέτος πιθανότατα να κάνουμε κάτι ανάλογο.
Δεδομένα :Πολλές ώρες σερί στον δρόμο, οπότε το μικρό βάρος είναι ζητούμενο.Εσωτερική φυμε ζελατίνα -νομίζω πως θα βολεύει στα ταξίδια.Ορθια θέση-συναναβάτρια σε F 650 Dakar. Καλός εξαερισμός στα συν.Μπάτζετ -εως 350,βαριά.
Για πείτε καμμια γνώμη, για την ώρα χαζεύουμε κάτι HJC και Shark, ποιά μοντέλα κοιτάμε ?
Θενκ γιου ιν αντβάνς :)
Δώσε κάτι παραπάνω και πάρε το shoei nxr. Το επόμενό μου κράνος.
Lioulios
18/07/2016, 02:15
Agv k5 ε. Εχει και το μαυρο εσωτερικο ζελατινακι που θεςςςς......
omrtlegol
18/07/2016, 08:52
ριξε μια ματια στο x-lite x-661! ψιλοειναι η φαση που περιγραφεις!
spyrakos35
18/07/2016, 09:32
Μην παρεις με εσωτερικη ζελατινα
Μην παρεις με εσωτερικη ζελατινα
Γιατι?
MESOLOGI
18/07/2016, 12:39
ψάξου και για x-lite τα θεωρώ πολύ τίμια κράνη..
Φαντάσου πως είχα ένα nolan ( τα x-lite υποτίθεται πως είναι η καλή σειρά της nolan) no 68 νομίζω ήταν όπου και το είχα για μέσα στην πόλη και για ταξίδια είχα το enduro της bmw ...
Πέρσι αποφάσισα να αλλάξω το nolan διότι είχαν περάσει 5-6 χρόνια ....κατέληξα σε x-lite και τελικά δικαιώθηκα!
Από τότε το bmw κλεισμένο ερμητικά στην κούτα του και σε θήκη μέσα στην ντουλάπα μου!
Το είχα πάρει από γνωστό κατάστημα του εξωτερικού βέβαια και ήταν κατά πολύ φθηνότερο με την εγχώρια αγορά...
Είχε και υποδοχή για το bluetooth μου και με βόλεψε πάρα πολύ.
Θόρυβος σε καλά επίπεδα και λειτουργικότατο...η ζελατίνα βγαίνει πανεύκολα!
Δώσε κάτι παραπάνω και πάρε το shoei nxr. Το επόμενό μου κράνος.
Δε χρειάζεται να δώσει παραπάνω. Εγώ 350€ το πήρα από Helmetcity. Τώρα λόγω brexit είναι στα 330€.
http://www.helmetcity.co.uk/shoei-nxr-sale/
spyrakos35
18/07/2016, 14:42
Γιατι?
Γιατί ?
Γιατι προσθετουν βαρος και δε θες να χαλασει ο μηχανισμος
Απόκτησα πρόσφατα το Κ5. Ήμουν μεταξύ αυτού και του αντίστοιχου X-LITE, τελικά προτίμησα το πρώτο κυρίως λόγω της τιμής που είναι/ήταν ατίστοιχη του εξωτερικού από το γνωστό στοκ κατάστημα εξοπλισμού.
Απαιτείται δοκιμή πριν την αγορά, δεν "κάνει" για όλα τα κρανία (ας πούμε ότι ταιριάζει καλύτερα σε "κεκλιμένα" κούτελα).
Κατά τα άλλα, δείχνει ποιοτικό, οι αεραγωγοί είναι λειτουργικοί και επιτελούν το σκοπό τους λίαν ικανοποιητικά ειδικά άνω των 100/110χλμ/ώρα,
η ορατότητα του πολύ καλή, ενώ και αεροδυναμικά διακρίνεται (τόσο όσον αφορά τη σταθερότητα, όσο και την ηχομόνωση).
Το τζαμάκι του θα μπορούσε να έιναι περισσότερο φιμέ, (αλλά αυτό ενδεχομένως να διορθώνεται με προσθήκη μεμβράνης), επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι ο μηχανισμός που συγκρατεί τη ζελατίνα ολίγον ανοικτή, θα συνεχίσει να επιτελεί τον σκοπό του μετά από κάποια χρήση.Όσον αφορά το ίδιο το τζαμάκι, το θεωρώ must. Ειδικά το χειμώνα με τον ήλιο να είναι χαμηλά στο ορίζοντα, μετά από βροχή που όλα λαμπιρίζουν, όπερ απαραίτητο για τον οδηγό, ο συνοδηγός ας αρκεστεί στα γυαλιά του...)
(προηγούμενες εμπειρίες από κράνη Quantum F, Schuberth S1 Pro, X-Spirit σε σύγκριση με αυτά οι παρατηρήσεις)
/ Β
spyrakos35
18/07/2016, 16:06
Ο οδηγος δλδ δεν μπορει με γυαλια ηλιου να κανει τη δουλεια του;
headbanger
18/07/2016, 17:13
εγώ είμαι ΠΟΛΥ χαρούμενος με το c3 pro απο schuberth και έχει ότι ζητάς. Δεν ξέρω τι τιμή βγαίνει Ελλάδα όμως εδω έπαιζε στα 850 καναδέζικα αλλα μας πιάνουν τον κώλο
Ο οδηγος δλδ δεν μπορει με γυαλια ηλιου να κανει τη δουλεια του;
να σου πώ...
ηλιοφάνεια τρελή,φοράς γυαλιά ηλίου,μπαίνεις με λίγα σε άγνωστο τούνελ,που στρίβει, και με το αριστερό χέρι πρέπει να : ανοίξεις την ζελατίνα του κράνους, να βγάλεις γυαλί ηλίου,να τα χώσεις στο tang bag που εχεις ήδη ανοίξει χωρίς να βλέπεις , ωστε να προλάβεις να ελευθερώσεις το χερι για να πιάσει τον συμπλέχτη γιατι ήδη σκορτσάρει και στρίβεις στην τυφλα με ενα χέρι...
εξαμπλ φωτο
362732
Σας ευχαριστω ολους για τις μεχρι τωρα απαντησεις σας :beer:
Πως ξεχωρίζουμε ποια μοντελα προοριζονται για ορθια θεση οδηγησης ? Πχ το AGV K5 που αναφέρεται δεν είναι για πιο SS καταστάσεις ?
Γενικά, πως το ξεχωρίζεις ? Απο τα επισημα site ,πως το λανσάρει ο κατασκευαστης?Και αν δεν το κατηγοριοποιεί αλλα το εχει απλά στην γκαμα του ?
spyrakos35
18/07/2016, 20:26
να σου πώ...
ηλιοφάνεια τρελή,φοράς γυαλιά ηλίου,μπαίνεις με λίγα σε άγνωστο τούνελ,που στρίβει, και με το αριστερό χέρι πρέπει να : ανοίξεις την ζελατίνα του κράνους, να βγάλεις γυαλί ηλίου,να τα χώσεις στο tang bag που εχεις ήδη ανοίξει χωρίς να βλέπεις , ωστε να προλάβεις να ελευθερώσεις το χερι για να πιάσει τον συμπλέχτη γιατι ήδη σκορτσάρει και στρίβεις στην τυφλα με ενα χέρι...
εξαμπλ φωτο
362732
πόσες φορές θα συμβεί ρε φίλε αυτό στην μοτοσυκλετιστική σου διαδρομή?
ε, σταμάτα πριν το τούνελ, βγάλτα και ξαναβάλτα....
Ας πω κι εγω την εξυπνάδα μου. Συνήθως οδηγώ με διάφανη ζελατίνα και γυαλιά ηλίου.Πριν τα τούνελ κλείνω το ένα μάτι ωστε να προσαρμόζεται στο σκοτάδι και μπαίναντας το ανοίγω. Δεν έχω την τέλεια ορατότητα αλλά δεν χάνω το φως μου,βλέπω αρκετά ωστε να έχω αντίληψη της κατάστασης.
Τα rpha 10 και 11 της HJC είναι μέσα στο μπάτζετ σου. Είναι πανάλαφρα (ίσως τα πιο ελαφριά μέχρι 500€) αλλά φασαριόζικα. Οπότε θα σε απέτρεπα από την HJC (παρότι κατευχαριστημένος κάτοχος που με νοιάζει μόνο η αεροδυναμική, το βάρος και όχι η άνεση).
πόσες φορές θα συμβεί ρε φίλε αυτό στην μοτοσυκλετιστική σου διαδρομή?
ε, σταμάτα πριν το τούνελ, βγάλτα και ξαναβάλτα....
ρε Σπύρο,ΟΚ,κατανοητό αυτό που λες.Στο περσινό ταξίδι μου συνέβαινε ανα 100 μέτρα περίπου, για κανα διωρο.Και χεσε το ταξίδι στην συγκεκριμένη διαδρομή που πες οτι ετσι είναι εκει και πουθενα αλλου στον πλανητη.Διαφωνείς οτι είναι πρακτικό σε συνθήκες εναλλαγής φωτός -σκοταδιου,ήλιου μετα απο βροχη, αντηλια κτλ ? Δεν σου κάνει την ζωή απλούστερη την στιγμή που θα το χρειαστείς ?
Ας πω κι εγω την εξυπνάδα μου. Συνήθως οδηγώ με διάφανη ζελατίνα και γυαλιά ηλίου.Πριν τα τούνελ κλείνω το ένα μάτι ωστε να προσαρμόζεται στο σκοτάδι και μπαίναντας το ανοίγω. Δεν έχω την τέλεια ορατότητα αλλά δεν χάνω το φως μου,βλέπω αρκετά ωστε να έχω αντίληψη της κατάστασης.
Και εγω το κάνω καμιά φορά, αλλα το ζήτημα είναι οτι αφου υπάρχει αυτη η λύση, γιατι να μην προτιμηθεί, τα υπερ και τα κατά της
Ο οδηγος δλδ δεν μπορει με γυαλια ηλιου να κανει τη δουλεια του;
Σαφώς και μπορεί, αλλά σε καταστάσεις όπως αυτή που περιγράφτηκε παραπάνω το ζελατινάκι είναι σωτήριο, από εμπειρία το γράφω.
Το μείον της συγκεκριμένης υλοποίησης είναι το επιπλέον βάρος, αλλά πλέον είναι σχεδόν αμελητέο.
@ ΄Άνεμος: Το Κ5 θεωρείται σπορτ/τούρινγκ κράνος, συνήθως οι ιστότοποι των εταιριών αναφέρουν τον προσανατολισμό των προϊόντων τους.
/ Β
Γιατι προσθετουν βαρος και δε θες να χαλασει ο μηχανισμος
Δε χαλαει ο μηχανισμος. Εχω αλλαξει δυο κρανη τετοια.
Στο 2016 ειμαστε. Τζιζουζ! :p
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.