View Full Version : KLE500 από ακινησία, νέος οδηγός. Να το πάρω;
Καλησπέρα. Είμαι καινούργιος στο site και σχετικά καινούργιος οδηγός. Αποφάσισα στα 29 μου να πάρω μηχανή. Κατέληξα σε Kawasaki KLE 500cc.
Αυτό που βρήκα είναι μεταχειρισμένο ,το βρήκα μέσω φιλικού προσώπου. Μοντέλο του 2002 με μόλις 2.500 χιλιόμετρα. Το είχε πάρει για πάρει για την γυναίκα του αλλά δεν το χρησιμοποίησαν σχεδόν καθόλου. Το μηχανάκι είναι σχεδόν τρία χρόνια σε γκαράζ. Φαίνεται ολοκαίνουργιο. Ακόμα τα λάστιχα έχουν πάνω τις ''τριχούλες'' που έχουν όταν είναι καινούργια(παίζει να σάπισαν-ξεράθηκαν από την ακινησία?). Η μπαταρία έχει αδειάσει και δεν παίρνει μπρος. Έχει μια ψιλογρατζουνιά σε ένα πλαστικό,αλλά τίποτα το τραγικό.Δεν έχει περάσει κτεο για δυο χρόνια.
Λίγο που το καβάλησα μου άρεσε πολύ. Κανένα θέμα στο ύψος και στο βάρος. Πατούσα καλά κάτω και λίγο που προσπάθησα να την πλαγιάσω μου φάνηκε ότι δεν είναι βαριά.
Μου ζητάει 1800 ευρώ.
1)Είναι καλό μηχανάκι για έναν άπειρο οδηγό?
2)Αξίζει τόσα λεφτά?
3)Πόσα περίπου χρήματα θα χρειαστεί για να το φτιάξω?
4)Πόσο πρόστιμο έχει το κτεο?
Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΤΗ.
ΔΩΣ'ΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΝΟΥΡΓΙΟ ΟΔΗΓΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
nassosxlvbros
19/07/2016, 12:45
Καλησπέρα. Είμαι καινούργιος στο site και σχετικά καινούργιος οδηγός. Αποφάσισα στα 29 μου να πάρω μηχανή. Κατέληξα σε Kawasaki KLE 500cc.
Αυτό που βρήκα είναι μεταχειρισμένο ,το βρήκα μέσω φιλικού προσώπου. Μοντέλο του 2002 με μόλις 2.500 χιλιόμετρα. Το είχε πάρει για πάρει για την γυναίκα του αλλά δεν το χρησιμοποίησαν σχεδόν καθόλου. Το μηχανάκι είναι σχεδόν τρία χρόνια σε γκαράζ. Φαίνεται ολοκαίνουργιο. Ακόμα τα λάστιχα έχουν πάνω τις ''τριχούλες'' που έχουν όταν είναι καινούργια(παίζει να σάπισαν-ξεράθηκαν από την ακινησία?). Η μπαταρία έχει αδειάσει και δεν παίρνει μπρος. Έχει μια ψιλογρατζουνιά σε ένα πλαστικό,αλλά τίποτα το τραγικό.Δεν έχει περάσει κτεο για δυο χρόνια.
Λίγο που το καβάλησα μου άρεσε πολύ. Κανένα θέμα στο ύψος και στο βάρος. Πατούσα καλά κάτω και λίγο που προσπάθησα να την πλαγιάσω μου φάνηκε ότι δεν είναι βαριά.
Μου ζητάει 1800 ευρώ.
1)Είναι καλό μηχανάκι για έναν άπειρο οδηγό?
2)Αξίζει τόσα λεφτά?
3)Πόσα περίπου χρήματα θα χρειαστεί για να το φτιάξω?
4)Πόσο πρόστιμο έχει το κτεο?
Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΤΗ.
ΔΩΣ'ΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΝΟΥΡΓΙΟ ΟΔΗΓΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
Καλώς όρισες
Δεν είναι βαρύ όντως,και είναι πολύ καλό για έναν που ξεκινάει να το έχει ακόμα και για μόνιμο μέσο μεταφοράς!Δε σπάει δε χαλάει και πάει παντού!
Το μηχανάκι είναι σκυλί.Φοράει το μοτέρ του πάλαι ποτέ GPz 500-λίγο πιο ήπια σεταρισμένο-και είναι πραγματικά άθραυστο.
Μιλάμε για τέρας αξιοπιστίας και με χαμηλό κόστος συντήρησης
Η σέλα σε ταξίδι είναι λίγο άβολη αλλά συνηθίζεται
Με τα λεφτά που στο δίνει-και αν τα κμ ειναι αληθινά- δε παίρνεις ούτε παπί....
Για να κυκλοφορήσει ξανά υπολόγισε χοντρικά κάνα 350άρι: ένα ζευγάρι λάστιχα,μπαταρία και λάδια/μπουζί,,το ΚΤΕΔ,μεταβίβαση και ασφάλεια...
George_Sp
19/07/2016, 13:28
Μηχανή 15ετίας σε ακινησία με τόσα λίγα χιλιόμετρα θέλει τα εξής σε σέρβις
σέρβις μπροστινού (80ευρώ τσιμούχες λαδάκια ανάρτησης), αλλαγή λαδιών (30ευρώ) , ψυκτικού (10ευρώ), υγρά φρένων (10ευρώ), μπουζί (20ευρώ).
Μαζί με λάστιχα (200ευρώ) και μια νέα αλυσίδα (60ευρώ) αγγίζεις το 500άρικο μαζί με εργασία.
Νομίζω οτι παρότι τα χιλιόμετρα είναι λίγα τα λεφτά που πρέπει να ρίξεις είναι δυσανάλογα πολλά.
Αν το παζαρέψεις στα 1500ευρώ και πρέπει να πληρώσεις ΚΤΕΔ μεταβιβάσεις και προφανώς να αγοράσεις και μοτοσυκλετιστικό εξοπλισμό το συνολικό κοστολόγιο φτάνει τα 2500. Τα διαθέτεις?
ψαλιδι και πας για λαστιχα (αναλογα με τις συνθηκες ειναι για πεταμα) υγρα αλλαγη ολα (ενα τσεκ στο ρεζερβουαρ και ενα πλυσιμο θα ηταν οτι καλο), αλυσιδα με μια περιοποιηση γινεται λειτουργικη οσο για το μπροστινο αν δεν εχουν ξερασει δεν χρειαζεται ουτε τσιμουχες ουτε λαδια (οι ξυστρες ειναι μεταλλικες) κυκλοφορεις και βλεπεις.Μπαταρια προσπαθησε να φορτισεις και αν φορτισει τουλαχιστον οσο ειναι ζεστος ο καιρος δεν εχεις προβλημα,αργοτερα την πετας και βαζεις κατι καλο.Γενικα οτι δεν χρειαζεται αμεση αλλαγη το μεταθετεις για αργοτερα και σου ερχεται πιο ομαλα.Προσοχη στα καρμπυρατερ οταν το βαλεις μπροστα κανει διακοπες η σβηνει θα θελουν διαφορα αρχιζοντας απο σωληνακια και μετα μεμβρανες..Αν την παρεις απο 1300 εως 1500 ευρω αξιζει η αγορα και η συντηρηση.Θα κανεις τα παντα με δαυτο με λιγη τσιμπημενη καταναλωση σε σχεση με τα σημερινα μοντελα.
Καλη αποφαση και αγορα.:)
Χάρη κάνε μου την χάρη και κάνε την χάρη και στον εαυτό σου και δες αυτή την αγγελία..
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8291592/
Φαίνεται πολύ καθαρό.
Τα λεφτά που θα σου φτάσει το KLE μπορεί να είναι περισσότερα απο το πολύ ανώτερο μηχανάκι που σου προτείνω,το οποίο είναι φιλικότατο κι οτι πρέπει για νέο κι όχι μόνο οδηγό.
Συγνώμη που ξέφυγα απο το ερώτημα.Κανενα πρόβλημα αν σβηστεί.Θα έχετε δίκιο..
Pan (dvs)
19/07/2016, 14:12
Θα σε βολεψει αρκετα.Εγω προσωπικα,οσο και λιγα χλμ να ειχε,πανω απο 1200-1300 δεν θα εδινα.
Θες 400-500 ευρω με το καλημερα.Τα λαστιχα μην σε ξεγελανε,ειναι τελειωμενα.
σιγουρα θες 400-500€ με το καλημερα. αμα πας για βολαν βεβαια πας 1000€+
θα εχεις θεμα με τα καρμπυρατερ 99,99% οπου και ειναι το πιο ακριβο να φτιαξεις. 200€+
γαμω τα μηχανακια να μαθεις, γενικα γαμω τα μηχανακια. αλλα οχι 1800 με τπτ.... το οτι εχει λιγα χλμ δεν σημενει τπτ σε ενα μηχανακι που με σωστη συντηρηση φτανει τα 300-400000χλμ....... 1000€ -1200€ μεχρι εκει...
και θα βρεις... εγω πχ το ειχα δωσει 1400€ και το ειχα στην πενα.
εχω ξανα πει για τα kle. και οτι θες μου λες. ειχα 250 +500cc
η ακινησία ειναι το χειροτερο
1800 πολλα. Με 1500 παρτο και δωσε 3 και κανε οτι σου πανε οι άλλοι.
λαστιχα θα δεις αν γλιστραει.
λαδια στο πιρουνι επίσης μπορεις να τα αλλάξεις και αργότερα.
μπαταρια, λάδια/φιλτρο/παραφλού/υγρα φρένων/μπουζι και είσαι έτοιμος για κυκλοφορία. Μολις βαλεις μπαταρία έλεγξε αν φερνει καλό ρεύμα ο ανορθωτής.
συμφωνησε να το αγοράσεις μονο εφόσον το βαλει μπροστα ενω είσαι παρόν και παρει (με μια άλλη μπαταρια απο μοτο φορτισμένη)
Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις απαντήσεις.
Αν τον ψήσω 1800 και τα έξοδα δικά του? το παίρνω?
Pan (dvs)
19/07/2016, 17:44
Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις απαντήσεις.
Αν τον ψήσω 1800 και τα έξοδα δικά του? το παίρνω?
Οχι,τα συνεργεια δικα σου για να ξερεις και τι θα σου κανουνε.Μην γινεσαι λαιμαργος,υπαρχουνε αλλα να διαλεξεις.
Δεινόσαυρος
19/07/2016, 17:52
Πάνω-κάτω τα είπαν όλα, τα παιδια.
1) Λάστιχα θέλει σίγουρα, μη κυκλοφορείς με λάστιχα 15 χρονών όσο καινούργια και να φαίνονται.
2) Βάλτο μπρος με καλώδια, η από καλή 12-voltη, και δες αν παίρνει, και στροφάρει καλά. Αν έχουν λιγδώσει τα καρμπυρατέρ από παλιές σκάρτες βενζίνες = πολύ δουλειά = έξοδα.
Αν ήταν σχετικός θα το είχε αδειάσει το καρμπ όσο καθόταν η μηχανή, αν ήταν άσχετος τσου.
3) το μπροστινό μάλλον θα θέλει σέρβις όπως και νάναι, ακόμα κι αν δεν έχει σκάσει. Ε, το θες να πηγαίνει ωραία, έτσι;
4) Φρένα θα θέλουν σερβις, αλλά μικρό το κακό.
5) Η αλυσίδα μπορεί να σώνεται, αν δεν έχει σκουριάσει σοβαρά. Αν έχει, κι άλλο έξοδο.
6) όλα τα άλλα του κανονικού σέρβις, λάδια, υγρά, μπαταρία αυτονόητα.
Η πέστου να το περάσει ΚΤΕΟ αυτός, και το παίρνεις τότε με 1800, νο προμπλεμ, αρκει να έχουν γίνει όσα είπαμε.
Αλλιώς.... :nono: :(
Έχω κανονίσει με συνεργείο δικό μου ,αύριο. Λέω αν μου πει ο μάστορας ότι το μηχανάκι θέλει π.χ 300 για να γίνει και πάλι λειτουργικό,να προτείνω στον κάτοχο να του δώσω άλλα 1400-1500 και να το πάρω. Λίγο που μιλήσαμε κατάλαβα ότι θέλει να το φτιάξει. Έτσι κάτι γίνεται?
Κ@υλωμένος ακούγεσαι και θα την πατήσεις. Στα είπαν όλα οι από πάνω, 1500 του δίνεις και κάνεις όλες τις αλλαγές που πρέπει σε υγρά, λάστιχα μπαταρία. Πες του ότι παρ' όλο που τα χιλιόμετρα είναι λίγα ρισκάρεις να βγουν ζημιές από την ακινησία στα χέρια σου οπότε θα πάει ψηλά το μαλλί. Είναι πιο τίμιο να μοιραστείτε τα πιθανά ρίσκα, κατεβάζει τιμή αυτός το παίρνεις και ότι βγει στην πορεία δικό σου.
vaska είμαι πολύ....αλλά δεν θέλω σε καμία περίπτωση να την πατήσω.Απλά με βολεύει γιατί δε θα έχω τα πέρα δώθε σε περίπτωση που θελήσω να πάρω μια μηχανή από κάποια άλλη περιοχή. Σε ευχαριστώ.
George_Sp
19/07/2016, 19:55
τα πέρα δώθε θα τα πληρώσεις ένα 100άρικο αν μιλάμε να πάρεις το τρένο από Αλεξανδρούπολη και να φτάσεις Αθήνα.
Πόσα πιστεύεις οτι θα πληρώσεις το μαλλί για 15ετίας δίτροχο και όσα δυνητικά θα βγάλει αν δε το πάρεις στη τιμή που πρέπει. Καλή τύχη :wave2:
panavour
19/07/2016, 19:59
Καλησπέρα. Είμαι καινούργιος στο site και σχετικά καινούργιος οδηγός. Αποφάσισα στα 29 μου να πάρω μηχανή. Κατέληξα σε Kawasaki KLE 500cc.
Αυτό που βρήκα είναι μεταχειρισμένο ,το βρήκα μέσω φιλικού προσώπου. Μοντέλο του 2002 με μόλις 2.500 χιλιόμετρα. Το είχε πάρει για πάρει για την γυναίκα του αλλά δεν το χρησιμοποίησαν σχεδόν καθόλου. Το μηχανάκι είναι σχεδόν τρία χρόνια σε γκαράζ. Φαίνεται ολοκαίνουργιο. Ακόμα τα λάστιχα έχουν πάνω τις ''τριχούλες'' που έχουν όταν είναι καινούργια(παίζει να σάπισαν-ξεράθηκαν από την ακινησία?). Η μπαταρία έχει αδειάσει και δεν παίρνει μπρος. Έχει μια ψιλογρατζουνιά σε ένα πλαστικό,αλλά τίποτα το τραγικό.Δεν έχει περάσει κτεο για δυο χρόνια.
Λίγο που το καβάλησα μου άρεσε πολύ. Κανένα θέμα στο ύψος και στο βάρος. Πατούσα καλά κάτω και λίγο που προσπάθησα να την πλαγιάσω μου φάνηκε ότι δεν είναι βαριά.
Μου ζητάει 1800 ευρώ.
1)Είναι καλό μηχανάκι για έναν άπειρο οδηγό?
2)Αξίζει τόσα λεφτά?
3)Πόσα περίπου χρήματα θα χρειαστεί για να το φτιάξω?
4)Πόσο πρόστιμο έχει το κτεο?
Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΤΗ.
ΔΩΣ'ΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΝΟΥΡΓΙΟ ΟΔΗΓΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
στα ιδια ακριβως χιλιομετρα και σε περισσοτερη ακομα ακινησια πηρα το ερ-5 το καβασακι το 500 που εχει τον ιδιο κινητηρα με το κλε αλλα με 5 αλογα παραπανω.πριν 3,5 χρονια και αισιως εχω 40000 χλμ.ΜΗΝ κολωνεις.το μηχανακι ειναι λιρα 100 .παρτο βαλτου καινουργια λαστιχα και μπαταρια και λαδακια και δεν θελει τιποτα αλλο και θα με θυμηθεις:beer:
Πολλα χρηματα τα 1800 φιλε για το συγκεκριμενο. Αν το θελεις οπωσδηποτε παζαρεψε το για 1200-1300 το πολυ.
Αν ειναι πραγματικος σου φιλος θα πρεπει να κατεβασει την τιμη του. Επειδη σε βλεπω να κωλωνεις να του κανεις αντιπροταση στα 1400 δεν θαναι φιλος σου. Θαναι απλα ενας γνωστος σου. Στο καρ θα βρεις καλυτερα μηχανακια απο το κλε. Αυτα τα παρατημενα-ακινησια δεν ειναι παντα ευκαιρια μην νομιζεις οτι θα σου βγει αξιοπιστο.
Το παιδί αυτο βρήκε και κόλλησε.
Εδώ του πρότεινα μηχανακι και πέρασε ασχολίαστο.
Έχω αποφασίσει για KLE για αυτό έμεινε ασχολίαστο.
Προφανώς και δεν είναι φίλος μου..γνωστός μου είναι.
Πάντως σας ευχαριστώ όλους ότι και να στείλατε.
Με βοηθήσατε όλοι αρκετά.
Το παιδί αυτο βρήκε και κόλλησε.
Εδώ του πρότεινα μηχανακι και πέρασε ασχολίαστο.Επειδη ξαναδιαβάζοντας το μήνυμα με βρήκα επικριτικό(όλοι ξέρουμε πως γράφουμε) στην δεύτερη πρόταση θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη δημόσια απο τον Χάρη.
Η πρόταση μου ήταν καλή(κατ'εμε) αλλα απο την στιγμή που είχε συγκεκριμένο πράγμα στο μυαλό του δεν χρειαζόταν το σχόλιο μου.
Καλή επιλογή κι οτι χρειαστείς και μπορούμε εδώ ειμαστε.. :beer:
nassosxlvbros
21/07/2016, 18:37
Επειδη ξαναδιαβάζοντας το μήνυμα με βρήκα επικριτικό(όλοι ξέρουμε πως γράφουμε) στην δεύτερη πρόταση θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη δημόσια απο τον Χάρη.
Η πρόταση μου ήταν καλή(κατ'εμε) αλλα απο την στιγμή που είχε συγκεκριμένο πράγμα στο μυαλό του δεν χρειαζόταν το σχόλιο μου.
Καλή επιλογή κι οτι χρειαστείς και μπορούμε εδώ ειμαστε.. :beer:
Πιθανόν να έχεις "αδικήσει"λίγο το KLE....είναι καλό μηχανάκι,από τα πιο ευκολοοδήγητα,συντήρηση αστεία,δε σπάει δε χαλάει,και το μόνο σημείο που για μένα πάσχει,είναι τα φρένα και ιδίως το εμπρός (που ευτυχώς βελτιώνεται).Από την άλλη βέβαια,αν το συνηθίσεις,έχεις ένα φρένο που (για αρχάριο) δε θα σε τρομάξει ποτέ.
edit: χμμμμ...Ξανά-είδα και την αγγελία που πρότεινες... παρατήρησα πως η μηχανή όπως τη λες-λες και τα υπόλοιπα είναι πατίνια- με τα "αληθινά"όπως γράφει 15.689 χμ που ξερνάει λάδια το δεξί πηρούνι μόνο πραγματικά κμ δεν πρέπει να είναι....
Όταν εχεις καβαλήσει κάτι καλύτερο η και χειρότερο μπορείς να καταλάβεις διάφορες.
Προσωπικά το KLE500 όσο αξιόπιστο εργαλείο,εύκολο κλπ κι αν είναι,το βρίσκω υποδεέστερο απο το δυκυλινδρο V καθώς και τα μονοκυλινδρα υδρόψυκτα της γενιάς του.Θα έπαιρνα TA600(ειχα 3),ΤΑ650(μετά),Aprilia Pegaso 650(97+),BMW650 funduro(GS μετά)κλπ.. και τελευταίο θα άφηνα το KLE.Oχι για την δυναμη του αλλα για το σύνολο της αίσθησης κατα την οδήγηση.Θα μου πεις δεν είναι ολα απο το 91.Ναι αλλα μέχρι ποτέ το έδινε καινούργιο;
Επειδή δε μπορεί να ερωτηθώ πως.. με τι κλπ. Απο το παλιό με τους μεγάλους σωλήνες και τη μύτη μέχρι και το προτελευταιο με τα ανάγλυφα γράμματα σε τέλεια κατάσταση με αλλαγμένες αναρτήσεις και σωληνάκια υψηλής.
Το μηχανακι ήταν λίγο για τα δικά μου δεδομενα.Δικαβαλλο δε με την συγκεκριμένη σέλα..
Εμένα ομως,ξαναλέω.
Στο αλλο κομμάτι.Αν ήταν "αρπακτικό" ο πωλητής σίγουρα δεν θα του έκανε κόπο να σκουπίσει με ενα πανάκι την διαρροή..
Δεν θα κάνω ανάλυση ακομα κι αν είναι φυσιολογική φθορά στην αραιή χρήση ή αν και σε ποια επισης σημεία μπορεί κατα προσέγγιση να φανεί η αρκετή κι ενδεχόμενος κακή χρήση της.
Δεν υπερασπίζομαι εντέλει την αγγελία,όσο πραγματικά την κατασκευή και την ποιότητα κύλισης του CBF500 σε σχέση με το KLE500,παλι ομως με τα δικά μου κριτήρια.
Παλι εκτός βγήκα.Ο Χαρης και οι mods μπορούν να με επικηρυξουν.. :rolleyes:
OMEGA κομπλέ ρε. no problem. ο καθένας λέει την άποψη του με το style του. Μ@μ@κίες να μην λέμε και όλα τα άλλα καλά.
Κάτι άλλο τώρα το μηχανάκι το κατάφερα το πήγα στο μάστορα και με το που το είδε μου είπε ότι τα λάστιχα ''καλά φαίνονται,μπορείς να τα κρατήσεις λίγο ακόμα,απλά να προσέχεις στις στροφές''??????? λέω να μην το ρισκάρω, και να ''εύχομαι να μην έχει χαλάσει το καρμπιρατέρ''. Αυτά χωρίς να την κοιτάξει. Περιμένω από μέρα σε μέρα να με πάρει να μου πει μια σούμα.
lykourgi
22/07/2016, 22:09
το πήγα στο μάστορα και με το που το είδε μου είπε ότι τα λάστιχα ''καλά φαίνονται,μπορείς να τα κρατήσεις λίγο ακόμα,απλά να προσέχεις στις στροφές''
Το κακό κράτημα είναι το μικρότερο πρόβλημα, όταν μιλάμε για λάστιχα που προέρχονται από μακρόχρονη ακινησία.
Ο πραγματικός κίνδυνος είναι το να αρχίσουν να αποκολλώνται κομμάτια από το λάστιχο μόλις κάνει μερικά χιλιόμετρα συνεχόμενα και ανεβάσει θερμοκρασία, ειδικά σε συνθήκες ταξιδιού.
Εκεί να δεις γέλια ..........................
nassosxlvbros
22/07/2016, 22:56
omega : "το KLE500 όσο αξιόπιστο εργαλείο,εύκολο κλπ κι αν είναι,το βρίσκω υποδεέστερο απο το δυκυλινδρο V καθώς και τα μονοκυλινδρα υδρόψυκτα της γενιάς του"
Μην συγκρίνεις το KLE (τo 500) με τα μονοκύλινδρα... είναι ΜΑΚΡΑΝ καλύτερο και γρηγορότερο από αυτά στο ταξίδι,στη πόλη και στην ευκολία οδήγησης.Ξεκίνησα και γω με δικύλινδρα V (Bros 400/650,TA 650,και είχα για ένα διάστημα (4 μήνες) το KLE του κουνιάδου μου και πέραν από ένα τυπικό σέρβις λάδια φίλτρα και 2 μπουζί το μηχανάκι έβγαλε απροβλημάτιστα 80000 κμ + όσα είχε σαν μτχ.Και ακόμα το βλέπουμε να κυκλοφορεί! Σε ταξιδάκι που έκανα με το KLE Αθήνα Πύργο όχι μόνο ταξίδευε ακλόνητο έως και την τελική του,αλλά παρέα με ένα Pegaso που συνταξιδεύαμε μετά τα 140 ο Πήγασος ζοριζόταν αρκετά...το KLE ταξίδευε άνετα με 140-150 και με λογικότατη κατανάλωση.
Aν εξαιρέσεις τα 2 βασικά του μείον: την άβολη σέλα και το φρένο που δεν "ακούει" ακαριαία-που φυσικά διορθώνονται-είναι μια πολύ ολοκληρωμένη μηχανή-κοντά μας από το 1991 και μια τίμια επιλογή για all around καταστάσεις.Σε σύγκριση με το ΤΑ 650 που είχα ήταν ελάχιστα κατώτερο αλλά δεν είχαν και καμία σχέση στη τιμή!...:Βασιλική σέλα το ΤΑ και καλύτερη ανάρτηση,πολύ πιο ξεκούραστο στο ταξίδι,αλλά και αδηφάγο σε βενζίνη και κατά πολύ βαρύτερο.Αν το δεις από μια άλλη σκοπιά-και δε σε νοιάζει το παραπάνω έξοδο των κυβικών είναι η καλύτερη λύση αν δεν θέλεις να πάρεις 250άρι...:beer:
KLE και Vstrom μακραν οτι πιο αξιοπιστο σε μεταχειρισμένο.
Λοιπόν ο μάστορας έφτιαξε τα καρμπιρατέρ άλλαξε κάτι λαστιχάκια θα βάλει λάδια και καινούργια μπαταρία. Γύρω στα 200 ευρώ με τα εργατικά.
Λάστιχα μου είπε ότι δεν έχουν πρόβλημα. Οπότε δεν κόβω τον πωλητή να τα χρεώνεται αυτός. Τι λέτε?
τα 200 ποιος θα τα πληρωσει?
Τα λάστιχα έχουν σημάδια γήρανσης / σκασιματάκια;
Θεωρώ αδύνατον να μην θέλουν αλλαγή. Αυτό βέβαια μπορείς να το διαπιστώσεις εύκολα αρκεί να μην είναι the hard way.
Bob_o_mastoras
02/08/2016, 13:38
Λαστιχα φορεμενα, ακομα και εντελως απατητα, του 2002, ειναι εντελως αχρηστα και πιθανον επικινδυνα!!! Ειναι σαν να σου το δινει μονο με τις ζαντες. Εχουν περασει 15 χρονια ffs!!!! :uplate:
υ.γ. 15 χρονια απο το 2002... Γερασαμε ρπστμ....:sad:
:a024:
Bob_o_mastoras
02/08/2016, 13:45
Eπισης με 1500 euros βρισκεις στο car.gr kle 500 της επομενης γενιας σε αριστη κατασταση που το μονο που θελουν ειναι βενζινη. Just saying... :a13:
Eπισης με 1500 euros βρισκεις στο car.gr kle 500 της επομενης γενιας σε αριστη κατασταση που το μονο που θελουν ειναι βενζινη. Just saying... :a13:
αυτο του λεμε ολοι.. για το συγκεκριμένο οχι πανω απο 1200€ αφου το δει οτι δουλευει καλα..
και ξανα λεω το δικο μου που ηταν αριστο το εδωσα 1400€ γιατι μεχρι τοσο πουλιουντε
το μηχανακι χρειαζεται οπωσδηποτε λαστιχα παραφλου και υγρα φρενων
εφοσον θα μαζευτει σε μαστορα ξεκινας και παζαρευεις την τιμη αν και οταν δουλεψει κανονικα
Λοιπόν αρχικά σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας. Τη μηχανή την αγόρασα πριν μία εβδομάδα. Την είδαν αρκετά άτομα από κοντά,όλοι τους με αρκετές γνώσεις πάνω στα μηχανοκίνητα. Κανένα απολύτως αρνητικό. Τα λάστιχα είναι μια χαρά κανένα σημάδι ξήρανσης(ήταν σε κλειστό γκαράζ όπως προείπα). Τον μάστορα τον πλήρωσε ο πρώην ιδιοκτήτης. Έκανα και τα πρώτα μου 50 χλμ. Αρκετά ''κουμπωμένος'' αλλά μου φάνηκε πολύ εύκολο μηχανάκι. Από ότι κατάλαβα η τιμή είναι πολύ καλή. Το πήγα και σε δεύτερο μάστορα και μου είπε ότι αυτός θα μπορούσε να το πουλήσει σίγουρα μέχρι 2200 ευρώ. Έχει αληθινά χιλιόμετρα 2800 όντως. Σας ευχαριστώ και πάλι όλους.
George_Sp
24/08/2016, 20:25
Αδερφέ λάστιχα 15 ετών ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ είναι μια χαρά επειδή ήταν σε γκαράζ και δεν φαίνεται κάτι επιφανειακά.....
αλλά όσα και να σου γράψαμε είσαι αγύριστο κεφάλι. Καλή τύχη στους δρόμους σου.
Αδερφέ λάστιχα 15 ετών ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ είναι μια χαρά επειδή ήταν σε γκαράζ και δεν φαίνεται κάτι επιφανειακά.....
αλλά όσα και να σου γράψαμε είσαι αγύριστο κεφάλι. Καλή τύχη στους δρόμους σου.
Ελαστικα Black label 15 ετους γηρανσης δεν εχω ξαναακουσει........
lykourgi
24/08/2016, 22:06
Μεγεια και καλούς δρόμους.
Τα λάστιχα άλλαξε τα.
οκ μη βαράτε.θα τα αλλάξω για σιγουριά.ευχαριστώ και πάλι
George_Sp
24/08/2016, 22:15
οκ μη βαράτε.θα τα αλλάξω για σιγουριά.ευχαριστώ και πάλι
Ποιά σιγουριά ρε μεγάλε. 15χρονών λάστιχα είναι πλέον κατεστραμμένα. 2800χιλιόμετρα σε γκαράζ απέξω γυαλάδα και από μέσα ένα υλικό που πλέον έχει χάσει κάθε αρχική του σύσταση ελαστικότητας, αντοχής και στη πρώτη σοβαρή αλλαγή δυνάμεων που θα φάει θα γίνει κομμάτια στο δρόμο και θα πηγαίνεις με τη ζάντα.
Πόσο πιο απλά να στο γράψουμε δηλαδή οτι θα είσαι κίνδυνος για τον εαυτό σου και για τους γύρω σου?
Bob_o_mastoras
24/08/2016, 22:48
Ποιά σιγουριά ρε μεγάλε. 15χρονών λάστιχα είναι πλέον κατεστραμμένα. 2800χιλιόμετρα σε γκαράζ απέξω γυαλάδα και από μέσα ένα υλικό που πλέον έχει χάσει κάθε αρχική του σύσταση ελαστικότητας, αντοχής και στη πρώτη σοβαρή αλλαγή δυνάμεων που θα φάει θα γίνει κομμάτια στο δρόμο και θα πηγαίνεις με τη ζάντα.
Πόσο πιο απλά να στο γράψουμε δηλαδή οτι θα είσαι κίνδυνος για τον εαυτό σου και για τους γύρω σου?
Kαλα, radial ελαστικο λιγο δυσκολο να γινει κομματια οσο πολυκαιρισμενο και να ειναι.
Αυτο που παιζει ειναι οτι μετα απο ελαχιστα χλμ θα χαθει καθε σοβαρη προσφυση και στο πρωτο αποτομο φρεναρισμα, μιας και αρχαριος, θα εχουμε πτωση.
George_Sp
24/08/2016, 22:52
Kαλα, radial ελαστικο λιγο δυσκολο να γινει κομματια οσο πολυκαιρισμενο και να ειναι.
Αυτο που παιζει ειναι οτι μετα απο ελαχιστα χλμ θα χαθει καθε σοβαρη προσφυση και στο πρωτο αποτομο φρεναρισμα, μιας και αρχαριος, θα εχουμε πτωση.
radial ξε-radial 15ετών υλικό δε θα σε προειδοποιήσει. Θα γίνει κομμάτια μία και έξω.
Bob_o_mastoras
24/08/2016, 23:04
radial ξε-radial 15ετών υλικό δε θα σε προειδοποιήσει. Θα γίνει κομμάτια μία και έξω.
Πρεπει να φαει τρελη κακοποιηση για να διαλυσει το ατσαλινο πλεγμα που εχει μεσα και να γινει κομματια.
Οπως και να εχει, βεβαια, πρεπει να αλλαχθουν.
George_Sp
24/08/2016, 23:08
Πρεπει να φαει τρελη κακοποιηση για να διαλυσει το ατσαλινο πλεγμα που εχει μεσα και να γινει κομματια.
Οπως και να εχει, βεβαια, πρεπει να αλλαχθουν.
έχεις την εντύπωση οτι για να κινδυνέψει κάποιος ενώ είναι με 60χλμ/ω με 15ετών ελαστικό θα πρέπει να φτάσει σε σημείο να κοπεί το ατσάλινο πλέγμα και να μείνει κυριολεκτικά με τη ζάντα όπως έγραψα πιο πάνω? Έχεις δει τις επιπτώσεις στην ισορροπία μιας μηχανής εν ώρα οδήγησης ενώ φεύγει ένα 5% ελαστικού από πάνω του?
ήθελα να ξερα τι συζητάμε τα αυτονόητα.
Ποιά σιγουριά ρε μεγάλε. 15χρονών λάστιχα είναι πλέον κατεστραμμένα. 2800χιλιόμετρα σε γκαράζ απέξω γυαλάδα και από μέσα ένα υλικό που πλέον έχει χάσει κάθε αρχική του σύσταση ελαστικότητας, αντοχής και στη πρώτη σοβαρή αλλαγή δυνάμεων που θα φάει θα γίνει κομμάτια στο δρόμο και θα πηγαίνεις με τη ζάντα.
Πόσο πιο απλά να στο γράψουμε δηλαδή οτι θα είσαι κίνδυνος για τον εαυτό σου και για τους γύρω σου?
εχεις μια μανια να θελεις να επιβαλλεις την γνωμη σου (ενιοτε ειναι σωστη) και σε ατομα που εχουν γνωση εμπειρια και ειναι στους δρομους δεκαετιες και καπου εκει το χανεις.
Ενταξει ειπες και ειπαμε αρκετοι αυτα που θεωρουμε σωστα.Το ρε μεγαλε και το υφος γνωριζω τα παντα τι το θελεις;Ο καθενας ακουει κρινει και κανει αυτο που καταλαβαινει.
με το μπαρδον και εντελως φιλικα παντα.:)
George_Sp
25/08/2016, 00:29
Αν ήθελα να επιβάλλω τη γνώμη μου θα έγραφα αλλιώς. Εσένα σου φαίνεται οτι haris9 συνειδητοποιεί τι σημαίνει καβαλάω μηχανή με λάστιχα 15ετών?
Επίσης το ύφος μου είναι αυστηρό και απόλυτο όταν βλέπω ανθρώπους να ρωτάνε για πράγματα και παρότι να τους γράφουμε 10άδες άλλοι το σωστό.
Εκείνοι όμως θέλουν να κάνουν του κεφαλιού τους γιατί ¨"δε πειράζει" ή γιατί "δε βαριέσαι"
Ο haris9 όμως με βάση όσα γράφει θα είναι ένας ακόμα που θα βγει στο δρόμο και θα αντιμετωπίζεται από όσους γράφουμε εδώ μέσα που σεβόμαστε το συνάνθρωπό μας, την ασφάλειά μας, θέλουμε οδηγική παιδεία και όλα τα υπόλοιπα, ως ένας ακόμα δημόσιος κίνδυνος με τον άλλονς στο Σε είδα, που πάει με τα λινά, που δεν έχει μείνει τακάκι και πάει με τα σίδερα στις δαγκάνες, και με εκείνον που τα στοπ του είναι καμμένα ή πάει χωρίς φώτα στην Εθνική στις 12 το βράδυ.
Σταματήστε λοιπόν να δείχνετε ανοχή και ευγένεια όπου δεν πρέπει. Ή θα τα λέμε έξω από τα δόντια ή ας είμαστε και εμείς μέρος του προβλήματος που δε λύνεται.
εχεις μια μανια να θελεις να επιβαλλεις την γνωμη σου (ενιοτε ειναι σωστη) και σε ατομα που εχουν γνωση εμπειρια και ειναι στους δρομους δεκαετιες και καπου εκει το χανεις.
Ενταξει ειπες και ειπαμε αρκετοι αυτα που θεωρουμε σωστα.Το ρε μεγαλε και το υφος γνωριζω τα παντα τι το θελεις;Ο καθενας ακουει κρινει και κανει αυτο που καταλαβαινει.
με το μπαρδον και εντελως φιλικα παντα.:)
συμφωνώ με τον ΗΛΙΑ.
συμφωνώ με τον ΗΛΙΑ.
ναι και δικιο εχει ο Ηλιας.... αλλα μην δουμε ποστ σου μετα απο λιγο καιρο οι επεσες επειδή γλίστρησαν τα λάστιχα γιατι ακομα και ο Ηλιας θα σου πει στα ελεγε ο George sp... :p
ναι και δικιο εχει ο Ηλιας.... αλλα μην δουμε ποστ σου μετα απο λιγο καιρο οι επεσες επειδή γλίστρησαν τα λάστιχα γιατι ακομα και ο Ηλιας θα σου πει στα ελεγε ο George sp... :p
Μα δεν είπα ότι δεν έχει δίκαιο. Δίκαιο έχει. Απλά ο τρόπος του δεν είναι και πολύ ευχάριστος. Με αυτό συμφώνησα. Χτύπα ξύλο .
Χώρια που είπα ότι τα λάστιχα θα τα αλλάξω.
Αν ήθελα να επιβάλλω τη γνώμη μου θα έγραφα αλλιώς. Εσένα σου φαίνεται οτι haris9 συνειδητοποιεί τι σημαίνει καβαλάω μηχανή με λάστιχα 15ετών?
Επίσης το ύφος μου είναι αυστηρό και απόλυτο όταν βλέπω ανθρώπους να ρωτάνε για πράγματα και παρότι να τους γράφουμε 10άδες άλλοι το σωστό.
Εκείνοι όμως θέλουν να κάνουν του κεφαλιού τους γιατί ¨"δε πειράζει" ή γιατί "δε βαριέσαι"
Ο haris9 όμως με βάση όσα γράφει θα είναι ένας ακόμα που θα βγει στο δρόμο και θα αντιμετωπίζεται από όσους γράφουμε εδώ μέσα που σεβόμαστε το συνάνθρωπό μας, την ασφάλειά μας, θέλουμε οδηγική παιδεία και όλα τα υπόλοιπα, ως ένας ακόμα δημόσιος κίνδυνος με τον άλλονς στο Σε είδα, που πάει με τα λινά, που δεν έχει μείνει τακάκι και πάει με τα σίδερα στις δαγκάνες, και με εκείνον που τα στοπ του είναι καμμένα ή πάει χωρίς φώτα στην Εθνική στις 12 το βράδυ.
Σταματήστε λοιπόν να δείχνετε ανοχή και ευγένεια όπου δεν πρέπει. Ή θα τα λέμε έξω από τα δόντια ή ας είμαστε και εμείς μέρος του προβλήματος που δε λύνεται.
Συνάνθρωπε George_Sp σε καμία περίπτωση δεν θέλω να είμαι δημόσιος κίνδυνος. Βρήκες άνθρωπο να κράξεις τώρα. Με παρεξήγησες. Ειλικρινά. Επειδή δεν ξέρω προφανώς όσα ξέρεις εσύ πήγα τη μηχανή σε δύο μάστορες και σήμερα και σε ένα βουλκανιζατέρ. Όλοι μου είπανε το ίδιο. ''Τα λάστιχα είναι πολύ καλά, αν θέλεις άλλαξε τα προληπτικά.''
Για αυτό το λόγο έγραψα όσα έγραψα.
George_Sp
25/08/2016, 13:45
Άμα σου λένε 2 μάστορες και 1 λαστιχάς οτι 15ετών λάστιχα είναι πολύ καλά έτσι θα είναι.
https://www.youtube.com/watch?v=OYZR9QQO234
29 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν skip
αυτοί ξέρουν!
καλα ο μαστορας παιζει και να βαριεται να σκυψει να τα κοιταξει
ο λασιχας δεν θελει να πουλησει;
......... πήγα τη μηχανή σε δύο μάστορες και σήμερα και σε ένα βουλκανιζατέρ. Όλοι μου είπανε το ίδιο. ''Τα λάστιχα είναι πολύ καλά, αν θέλεις άλλαξε τα προληπτικά..
Mακρυά από τέτοιους μαστόρους.
Ουτε τα βασικά ρε πστη μου.......
Βέβαια στ' απαυτά τους... δεν θα φάνε αυτοί την τούμπα.........
George_Sp
25/08/2016, 13:50
Mακρυά από τέτοιους μαστόρους.
Ουτε τα βασικά ρε πστη μου.......
Βέβαια στ' απαυτά τους... δεν θα φάνε αυτοί την τούμπα.........
Αυτοί θα βγάλουν το μηνιάτικο επισκευάζοντας την τούμπα. :)
οφφ: Λάστιχα στα μηχανάκια πάντα άλλαζα στα 2 έτη (στο αμάξι κάθε 4) ασχέτως χιλιομέτρων. Φέτος που τα άλλαξα τα είχα 3 χρόνια με κάτω από 1000km αφού δε το κινώ. Σκέφτηκα να τα χαρίσω σε όποιον τα ήθελε από εδώ πέρα (τα ME22 βάζω) αλλά μετά φοβήθηκα μη γίνει καμιά στραβή και το έχω τύψεις και έτσι το άφησα.
Με λάστιχα 15 ετών παίζει να το πήγαινα με τα χέρια στο βουλκανιζατέρ.
Φίλε Χάρη κατανοώ ότι το ξεχειλώσαμε το θέμα και είμαι σίγουρος πως θα τα αλλάξεις, απλά αν έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου το
Όλοι μου είπανε το ίδιο. ''Τα λάστιχα είναι πολύ καλά, αν θέλεις άλλαξε τα προληπτικά.'' σου προτείνω και εγώ να το ξεχάσεις και να τα αλλάξεις προχθές!
Άμα σου λένε 2 μάστορες και 1 λαστιχάς οτι 15ετών λάστιχα είναι πολύ καλά έτσι θα είναι.
https://www.youtube.com/watch?v=OYZR9QQO234
29 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν skip
αυτοί ξέρουν!
έχεις χιούμορ πάντως.:eek:
οφφ: Λάστιχα στα μηχανάκια πάντα άλλαζα στα 2 έτη (στο αμάξι κάθε 4) ασχέτως χιλιομέτρων. Φέτος που τα άλλαξα τα είχα 3 χρόνια με κάτω από 1000km αφού δε το κινώ. Σκέφτηκα να τα χαρίσω σε όποιον τα ήθελε από εδώ πέρα (τα ME22 βάζω) αλλά μετά φοβήθηκα μη γίνει καμιά στραβή και το έχω τύψεις και έτσι το άφησα.
Με λάστιχα 15 ετών παίζει να το πήγαινα με τα χέρια στο βουλκανιζατέρ.
Φίλε Χάρη κατανοώ ότι το ξεχειλώσαμε το θέμα και είμαι σίγουρος πως θα τα αλλάξεις, απλά αν έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου το
σου προτείνω και εγώ να το ξεχάσεις και να τα αλλάξεις προχθές!
Το ξεχειλώσαμε όντως. Τα λάστιχα θα αλλαχθούν μέσα στην εβδομάδα. Ευχαριστώ ξανά.
Το ξεχειλώσαμε όντως. Τα λάστιχα θα αλλαχθούν μέσα στην εβδομάδα. Ευχαριστώ ξανά.
Αν δω ότι δεν τα έχεις αλλάξει θα σε βρω και θα σου σπάσω τα γόνατα.
Τώρα το ξεχειλωσαμε. ........
:D
οκ μη βαράτε.θα τα αλλάξω για σιγουριά.ευχαριστώ και πάλι
Θα τα αλλάξεις και θα λες γιατί δεν τα άλλαξα αμέσως με τη διαφορά που θα δεις.
καλα ο λαστιχας θα τα πουλησει την αλλη μερα για απατητα
Αν δω ότι δεν τα έχεις αλλάξει θα σε βρω και θα σου σπάσω τα γόνατα.
Τώρα το ξεχειλωσαμε. ........
:D
Ε? Τι λες ρε?
Πας καλά?
Bob_o_mastoras
31/08/2016, 11:46
Ε? Τι λες ρε?
Πας καλά?
Δεν θα αντιμιλας στο φιλο μου ρε...!!!!! :boxing:
Τωρα ερχομαστε να σε βρουμε και ουε και αλλοιμονο αν δεν εχεις αλλαξει λαστιχα!!!! :a016:
:p:lol:
ουε και αλλοιμονο
Από το "κουκουέ";
Από το "κουκουέ";
Οχι, ειναι γαλλικα. Οπως λεμε "ou es tu?".
Bob_o_mastoras
31/08/2016, 17:32
Από το "κουκουέ";
"ουαι" ρε.. Νταξ...;;;
Τι θες, να ερθουμε να βρουμε και 'σενα με τον Τεο να δουμε αν εχεις φρεσκα λαστιχα..;;; :smokin:
:p:p
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.