PDA

View Full Version : Ζημια απο λαθος οδικης!



ammoulianiotis
20/07/2016, 12:39
Καλησπερα σας, μεχρι προχθες ημουν ενας χαρουμενος αναβατης μεχρι που το καλο μου αποφασισε να μεινει απο μπαταρια.. Συμφωνα με αυτα που με ειχε πει ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν η ωρα της.

Ολα καλα μεχρι εδω, πηρα τηλεφωνο την οδικη και περιμενα.

Σκαει μυτη το φορτηγο, βγαζουμε το πλαστικο που σκεπαζει την μπαταρια και παει ο μαστορας να δωσει ρευμα. Ελα ομως που ειχε βαλει τους πολους αναποδα και εγινε το ελα να δεις!!!

Ενα ωραιο τσαφ με σπιθες, φλογα και λαμψη! Γυριζει και μου λεει 'δεν καναμε ζημια', αλλαζει πολους με βαζει μπρος και εξαφανιζεται!

Την επομενη μερα αλλαζω μπαταρια και μου λεει ο ηλεκτρολογος οτι υπαρχει καποιο θεμα που θελει ψαξιμο μια και εδειχνε οτι δε φορτιζε η μπαταρια.

Απο τον ηλεκτρολο στο συνεργειο λοιπον και βγηκε το πορισμα οτι καηκαν τα πηνια (κλαψτε μαζι μου ελευθερα).

Πηρα τηλεφωνο στην οδικη (interamerican) και εκανα παραπονα σημερα.
Το παλικαρι στην αλλη ακρη της τηλεφωνικης γραμμης ειπε οτι θα επικοινωνησει μαζι μου ενας υπευθυνος αυριο για να δει τι εγινε.

Γνωριζει καποιος αν μπορω να κερδισω εστω και μια μικρη αποζημιωση;

Να σημειωσω οτι μαζι μου ειχα την κοπελια οποτε εχω και ενα μαρτυρα (λεμε τωρα)

CIRUS
20/07/2016, 12:41
Δεν έχω ιδέα για να βοηθήσω απλά σου εύχομαι να το επιλύσεις εύκολα και χωρίς να παιδευτείς.

Μεγάλη μλκ ρε γαμώτο καλά ξεμπερδέματα φίλε μου

ammoulianiotis
20/07/2016, 12:47
Δεν έχω ιδέα για να βοηθήσω απλά σου εύχομαι να το επιλύσεις εύκολα και χωρίς να παιδευτείς.

Μεγάλη μλκ ρε γαμώτο καλά ξεμπερδέματα φίλε μου

Ευχαριστω! Αν το εκανα εγω δεν θα ειχα κανενα προβλημα αλλα υποτιθεται οτι ειναι επαγγελματιες...

WiSe
20/07/2016, 12:52
Αμα δε μπορεις να το αποδειξεις δε γινεται, μπορει να σου πουν οτι ηταν καμμενα απο πριν γιαυτο και εμεινες... Αν εχουν λιγο φιλοτιμο ισως.....

Δικαστικα μετα. Αλλα πριν απο αυτο κανε τη κινηση και πεστους οτι εχεις πραγματογνωμοσυνη για την αιτια. Αν σου πουν οτι την δεχονται πληρωνεις εναν πραγματογνωμονα και σου βγαζει ενα πορισμα. Με καθε επιφυλαξη στο λεω.

sniper
20/07/2016, 12:56
Αμα δε μπορεις να το αποδειξεις δε γινεται, μπορει να σου πουν οτι ηταν καμμενα απο πριν γιαυτο και εμεινες... Αν εχουν λιγο φιλοτιμο ισως.....

Δικαστικα μετα. Αλλα πριν απο αυτο κανε τη κινηση και πεστους οτι εχεις πραγματογνωμοσυνη για την αιτια. Αν σου πουν οτι την δεχονται πληρωνεις εναν πραγματογνωμονα και σου βγαζει ενα πορισμα. Με καθε επιφυλαξη στο λεω.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι αυτές;;;; :rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao: :rotflmao:

George_Sp
20/07/2016, 12:58
ρεύμα σου έδωσε από πού ακριβώς;

nik69
20/07/2016, 13:09
Υπάρχει ιστορικό με ανάποδα φορτισμένη μπαταρία που όταν γύρναγες τον διακόπτη καιγόταν μια κεντρική ασφάλεια.
Είναι λίγο περίεργο να σου κάψει πηνία με ένα τσαφ. Το πολύ μέχρι να καεί η ασφάλεια ή να σου έκαιγε το κύκλωμα ανόρθωσης.

Χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ περίεργη μου φαίνεται και η ιστορία. Οδηγός μεταφορικής και να μην ξέρει ότι το κόκκινο πάει στο κόκκινο και το μαύρο στο μαύρο?

Αλήθεια γιατί να μην βάλεις μπροστά σπρώχνοντας με την βοήθεια ενός περαστικού έστω και να πας σε ένα συνεργείο για καινούργια μπαταρία
(εκτός και εάν έχεις τα νέα σουπερ-ντουπερ συστήματα χωρίς κλειδί και δεν γίνεται διαφορετικά).

vaska
20/07/2016, 13:32
Υπάρχει ιστορικό με ανάποδα φορτισμένη μπαταρία που όταν γύρναγες τον διακόπτη καιγόταν μια κεντρική ασφάλεια.
Είναι λίγο περίεργο να σου κάψει πηνία με ένα τσαφ. Το πολύ μέχρι να καεί η ασφάλεια ή να σου έκαιγε το κύκλωμα ανόρθωσης.

Χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ περίεργη μου φαίνεται και η ιστορία. Οδηγός μεταφορικής και να μην ξέρει ότι το κόκκινο πάει στο κόκκινο και το μαύρο στο μαύρο?

Αλήθεια γιατί να μην βάλεις μπροστά σπρώχνοντας με την βοήθεια ενός περαστικού έστω και να πας σε ένα συνεργείο για καινούργια μπαταρία
(εκτός και εάν έχεις τα νέα σουπερ-ντουπερ συστήματα χωρίς κλειδί και δεν γίνεται διαφορετικά).


Αυτό μα την παναγία όσο κι αν προσπάθησα δεν το κατάλαβα

vaska
20/07/2016, 13:35
ρεύμα σου έδωσε από πού ακριβώς;

Προφανώς από τους πόλους της δικιάς του μπαταρίας αλλά αν ήταν τόσο γάτος και το φορτηγό του ήταν 24v με 2 μπαταρίες συνδεδεμένες σε σειρά και του έδωσε 24 αντί για 12 και τα πηνία δικαιολογούνται και ο κρότος και η λάμψη.

George_Sp
20/07/2016, 13:36
Προφανώς από τους πόλους της δικιάς του μπαταρίας αλλά αν ήταν τόσο γάτος και το φορτηγό του ήταν 24v με 2 μπαταρίες συνδεδεμένες σε σειρά και του έδωσε 24 αντί για 12 και τα πηνία δικαιολογούνται και ο κρότος και η λάμψη.

χαίρομαι που αντιλαμβανόμαστε γιατί το ρώτησα ;)

lmb990
20/07/2016, 13:37
Συνηθως αν μπουνε αναποδα οι πολοι καιγεται η κεντρικη ασφαλεια... τσεκαρε το μηπως ο ηλεκτρολογος θελει να βγαλει μεροκαματο...

typhoon
20/07/2016, 13:39
Σου λέει υπάρχει ιστορικό αφού..

nik69
20/07/2016, 13:41
Αυτό μα την παναγία όσο κι αν προσπάθησα δεν το κατάλαβα

Εάν πάρεις μια άδεια μπαταρία και την βάλεις στον φοριστή ανάποδα (το + του φορτιστή στο - της μπαταρίας ) στο τέλος θα πάρεις μια φορτισμένη μπαταρία όπου στον πόλο με το σήμα - θα είναι το + και το ανάποδο στον 2ο πόλο. Και όμως γίνεται

WiSe
20/07/2016, 13:44
Οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι αυτές;;;; :rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao: :rotflmao:

Εννοουσα αν εχουν φιλοτιμο ισως γινει κατι και αρχισουν και το συζητησουν το θεμα το ψαξουν κλπ κλπ και ισως να εχει και ευτυχη καταληξη! :p

BLiTzER
20/07/2016, 13:44
Δε συνηθίζουν να χρησιμοποιούν τις μπαταρίες των οχημάτων τους. Συνήθως έχουν φορτιστές ή έξτρα, αποσυνδεδεμένες μπαταρίες, για να κάνουν τη δουλειά.

skylaros
20/07/2016, 13:45
Οδική ήταν ρε παιδιά, θα είχε σταρτεράκι.

WiSe
20/07/2016, 13:45
Δε συνηθίζουν να χρησιμοποιούν τις μπαταρίες των οχημάτων τους. Συνήθως έχουν φορτιστές ή έξτρα, αποσυνδεδεμένες μπαταρίες, για να κάνουν τη δουλειά.

Οχι απλως δε συνηθιζουν αλλα δε τις χρησιμοποιουν ποτε. Εκτος και αν ηταν τοσο μπαστουνοτραχανοβλαχος....

vaska
20/07/2016, 13:49
Εάν πάρεις μια άδεια μπαταρία και την βάλεις στον φοριστή ανάποδα (το + του φορτιστή στο - της μπαταρίας ) στο τέλος θα πάρεις μια φορτισμένη μπαταρία όπου στον πόλο με το σήμα - θα είναι το + και το ανάποδο στον 2ο πόλο. Και όμως γίνεται

Αγάπη αυτά δεν γίνονται ούτε στο Μπόλυγουντ, υπάρχει συγκεκριμένη διάταξη στις μπαταρίες η οποία δεν γίνεται ν' αλλάξει με λάθος φόρτιση. Να καταστραφεί η μπαταρία ναι αλλά να δώσει ανάποδη πολικότητα δεν γίνεται. Τουλάχιστον με όσα ξέρω εγώ.

Αν έχεις κάπου βιβλιογραφία να παραθέσεις με ανάλογη αναφορά ευχαρίστως να την διαβάσω

nik69
20/07/2016, 14:15
https://www.batterystuff.com/blog/battery-myth-can-a-battery-reverse-polarity.html.

Το συμβάν ήταν πριν πολλά-πολλά χρόνια. Δεν είπε κανένας για κάποια κλειστή σύγχρονη μπαταρία , ούτε ότι ήταν σε άψογη κατάσταση.
Με το πoυ γύρναγες τον διακόπτη καιγόταν αμέσως η ασφάλεια.
Με το πολύμετρο και τα καλώδα αποσυνδεδεμένα έδειξε -11V.

Περισσότερο το ανέφερα για να πω ότι καιγόταν η ασφάλεια και όχι ο ενναλάκτης.

vaska
20/07/2016, 14:47
https://www.batterystuff.com/blog/battery-myth-can-a-battery-reverse-polarity.html.

Το συμβάν ήταν πριν πολλά-πολλά χρόνια. Δεν είπε κανένας για κάποια κλειστή σύγχρονη μπαταρία , ούτε ότι ήταν σε άψογη κατάσταση.
Με το πoυ γύρναγες τον διακόπτη καιγόταν αμέσως η ασφάλεια.
Με το πολύμετρο και τα καλώδα αποσυνδεδεμένα έδειξε -11V.

Περισσότερο το ανέφερα για να πω ότι καιγόταν η ασφάλεια και όχι ο ενναλάκτης.

Π@π@ριές λέει. Όλο το κείμενο είναι βασισμένο σε υποθέσεις και μάλιστα λανθασμένες. Μια μπαταρία δεν μπορεί ποτέ να αποφορτιστεί πλήρως και να λειτουργήσει μετά για πολλούς και διάφορους λόγους. Όσο χάλια και να είναι το βολτόμετρο δεν θα δείξει ποτέ 0. Μόνο αν είναι εντελώς πεθαμένη χωρίς ίχνος ζωής επάνω της.
Το μαζεύει λίγο στο τέλος με την τελευταία παράγραφο
"For all intents and purposes, the battery will be ruined. You could technically charge it up, negatively, and continue to use it, but your plates are designed with the positive plates being lead dioxide, and the negative being composed of a sponge lead, which would now be reversed. Because the reversed battery is no longer formatted correctly, it will only work to a limited degree. The fact of the matter is, a lead acid battery cannot reverse its own polarity without an external stimulus. It is just not possible."

Είναι έτσι σχεδιασμένες να δίνουν το + οι πλάκες μολύβδου (αναφέρεται και ως σπογκωδης μόλυβδος) και το - οι πλάκες είτε ψευδαργύρου είτε οξειδίου του μολύβδου

Pan (dvs)
20/07/2016, 14:53
Ναι οι περισσοτερς οδικες εχουνε σταρτερ και το διαπιστωσα δυο φορες.

Πριν μερικα χρονια η οδικη με εβγαλε σηκωτο απο καραβι.Στην προσπαθεια επανω μου εκανε ζημια στην ζαντα του αυτοκινητου.Τοπαλικαρι με ενημερωσε οτι η ζημια δεν επιρεαζει την συμπεριφορα του αυτοκινητου,αλλα ειναι υποχρεωμενοι να μου την αλλαξουνε.Κρατησε τα στοιχεια μου και πολυ συντομα
με ενημερωσανε οτι η ζαντα μου βρισκεται στο υποκαταστημα τους στα Γιαννενα κσι μπορουσα να περασω για αντικατασταση.
Να σημειωσω οτι δεν ητανε απο τα μεγαλα ονοματα η
οδικη.

7Tolis
20/07/2016, 14:55
η ιντεραμέρικαν εχει σταρτερ στάνταρ.

STOYBI
20/07/2016, 15:10
Καλησπερα σας, μεχρι προχθες ημουν ενας χαρουμενος αναβατης μεχρι που το καλο μου αποφασισε να μεινει απο μπαταρια.. Συμφωνα με αυτα που με ειχε πει ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν η ωρα της.


Εσενα γιατι καλικαιριατικα σου εμεινε απο μπαταρια...??

Πως μπορει να εχει συμφωνησει η καθε μπαταρια την ωρα που θα μεινει με τον ιδιοκτητης της...?

Καιγονται τα πηνια επειδη βαλαμε τους πολους στιγμιαια αντιθετα..??

Αυτα και αλλα ωραια ερωτηματα θα αντιμετωπισεις .... Καλη συνεχεια....!

BoSS_Man*
20/07/2016, 16:01
Δεν νομίζω να φταίει αυτό που περιγράφει φίλε, το ότι η μπαταρία ήθελε αλλαγή και δεν έδινε ρεύμα όπως πρέπει τόσο καιρό δεν σου λέει κάτι; :look:

sapila racing
20/07/2016, 16:34
Εγώ θα κανω και την εξής υπόθεση:

Υποθέτω λοιπόν οτι η μπαταρία ήταν στα τελευταία της εδώ και καποιο διαστημα, όπως αναφέρει και ο ammoulianiotis.
Ανετα μπορεί να καεί ο ανορθωτής λόγω μια τέτοιας μπαταρίας, εφ όσον ο ιδιοκτήτης επιμένει να χρησιμοποιεί την μοτοσυκλέτα.
Πιθανολογώ λοιπόν οτι έχει απλά καεί ο ανορθωτής και όχι τα πηνία.

Επίσης μου φαίνεται περίεργο το εξής. Η μοτοσυκλέτα έμεινε απο μπαταρία, κι ηρθε η οδική κι εκανε οτι εκανε και το εβαλε μπρός.
Η μπαταρία πήρε ενα ελάχιστο ρεύμα εκείνη την στιγμή, αλλά οταν ο φιλος ammoulianiotis ξεκίνησε για τον προορισμό του, είτε είχε καμμένο ανορθωτή έίτε είχε καμμένα πηνία, απλά πήγαινε με την όποια ελάχιστη ενέργεια είχε η μπαταρία του απο πριν. Λογικά δεν θα εφτασε μακρια γιατί αν η μοτο ειναι CBF1000 οπως βλέπω στο προφίλ, δεν κινείται καν χωρίς μπαταρία με καποια ελάχιστη φόρτιση και χωρίς σύστημα φόρτισης λόγω ψεκασμού και αντλίας βενζίνης.

MG-KTiNoS
20/07/2016, 19:26
Πιθανολογώ λοιπόν οτι έχει απλά καεί ο ανορθωτής και όχι τα πηνία...
ki εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου.....
:rolleyes:

Billymuse
20/07/2016, 19:51
Ασχετη απορια, ανεξαρτητα σε τι κτασταση είναι η μπαταρία. Εφοσον συνδεθουν αναποδα οι πολοι για να παρει το ρευμα απο το σταρτερ μπορει να γινει χοντρη ζημια; ποιο το χειροτερο σεναριο;

nik69
20/07/2016, 20:03
Ασχετη απορια, ανεξαρτητα σε τι κτασταση είναι η μπαταρία. Εφοσον συνδεθουν αναποδα οι πολοι για να παρει το ρευμα απο το σταρτερ μπορει να γινει χοντρη ζημια; ποιο το χειροτερο σεναριο;

Μια απλή αναζήτηση στο google σε οδηγεί σε ένα άλλο forum ελληνικό :uplate: http://www.mybike.gr/forums/topic/75850-%CE%BB%CE%B1%CE%B8%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B1%CF%82/

Ή η ασφάλεια θα καεί (το πιθανότερο), ή η ανόρθωση.
Βέβαια οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

transalpblack
20/07/2016, 20:32
Π@π@ριές λέει. Όλο το κείμενο είναι βασισμένο σε υποθέσεις και μάλιστα λανθασμένες. Μια μπαταρία δεν μπορεί ποτέ να αποφορτιστεί πλήρως και να λειτουργήσει μετά για πολλούς και διάφορους λόγους. Όσο χάλια και να είναι το βολτόμετρο δεν θα δείξει ποτέ 0. Μόνο αν είναι εντελώς πεθαμένη χωρίς ίχνος ζωής επάνω της.
Το μαζεύει λίγο στο τέλος με την τελευταία παράγραφο
"For all intents and purposes, the battery will be ruined. You could technically charge it up, negatively, and continue to use it, but your plates are designed with the positive plates being lead dioxide, and the negative being composed of a sponge lead, which would now be reversed. Because the reversed battery is no longer formatted correctly, it will only work to a limited degree. The fact of the matter is, a lead acid battery cannot reverse its own polarity without an external stimulus. It is just not possible."

Είναι έτσι σχεδιασμένες να δίνουν το + οι πλάκες μολύβδου (αναφέρεται και ως σπογκωδης μόλυβδος) και το - οι πλάκες είτε ψευδαργύρου είτε οξειδίου του μολύβδου

Δεν λέει παπαριές.
Μου είχε τύχει κι εμένα σε μπαταρίες 100άρες του Στρατού.
Αυτές που βάζαμε στα STEYER

vaska
20/07/2016, 20:54
Δεν λέει παπαριές.
Μου είχε τύχει κι εμένα σε μπαταρίες 100άρες του Στρατού.
Αυτές που βάζαμε στα STEYER

και πόσα volt σου έδειξε με ανάποδη πολικότητα πριν πεθάνει??? 2?? 3???

Εξακολουθώ να λέω ότι με αυτά που γνωρίζω για τις μπαταρίες δεν μπορεί να γίνει, δεν μπορούν οι πλάκες του μολύβδου να δώσουν (-) . Τες πα δεν αξίζει να ασχοληθούμε μιας και ακόμα και αν γίνεται η ισχύς θα είναι πολύ μικρή για να κάνει ζημιά στο κύκλωμα φόρτισης της μηχανής.

Δεν έχω και καμία πεθαμένη να την φορτίσω ανάποδα και να μετρήσω μετά ρε γμτ

argiris34
20/07/2016, 23:51
Αγάπη αυτά δεν γίνονται ούτε στο Μπόλυγουντ, υπάρχει συγκεκριμένη διάταξη στις μπαταρίες η οποία δεν γίνεται ν' αλλάξει με λάθος φόρτιση. Να καταστραφεί η μπαταρία ναι αλλά να δώσει ανάποδη πολικότητα δεν γίνεται. Τουλάχιστον με όσα ξέρω εγώ.

Αν έχεις κάπου βιβλιογραφία να παραθέσεις με ανάλογη αναφορά ευχαρίστως να την διαβάσω

Και ομως γινεται αρκει να ειναι τελειως αδεια η μπαταρια οταν αρχισεις την αναποδη φορτιση, εχω και μια να σου δειξω