View Full Version : Ταξιδι Αθηνα-Θεσσαλονικη με TTR250!
jasonaras
26/07/2016, 13:16
Καλησπερα σας, θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος εχει εμπειρια με παρομοιου τυπου μηχανη η γενικα οποιοσδειποτε ξερει, αν θα την παλεψει η μικρη ομολογομενως μηχανουλα μου!
Στα γενικά την εχω αψογα διατηρημενη με ολα πανω της μαμα!
Και σκεφτομαι η τελικη μου να ειναι γυρω στα 80-85χμ ωστε να μην την ζορισω.
εκφραστειτε ελευθερα...
εκφραστειτε ελευθερα...
Βαρια κουβεντα...
Pan (dvs)
26/07/2016, 13:28
Πριν απο καμμια τριανταρια χρονια σουλατσαρα στα Βαλκανια με honda 200αρι (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/honda/honda_xr200r%2083.htm).Συμφορουμιτης,πατησε απο κατω με παπακι ολους τους 36ωριτες.Καποιος αλλος πηγε χειμωνιατικα με βεσπα (ενταξυ ειχε καινουργια λαστιχα) σε κατι βουνα αρκετα Βορεια της χωρας μας να πιει μπυρες και αλλος ενας μολις επεστρεψε με παπακι απο ταξιδι στη Νοτια Ιταλια.
ΥΓ Δεν βαζω αυτους που αυτη τη στιγμη με πενηνταρια κανουνε τον γυρο του κοσμου.
jasonaras
26/07/2016, 13:38
Δηλαδη η μονη αμφιβολια βρισκεται στο μυαλο μου? Εκτος απο καμια καβατζα βενζινη και κανα μπουκαλακι λαδι, θεωρεις οτι πρεπει να κουβαλαω τπτ αλλο μαζι μου?
80 - 85 είναι λίγα, θα σαπίσεις. Ανέβασε λίγο τη μωτ στα 100 - 110 και αν είσαι πιπίΝι θα τη παλέψεις.
Αν το μηχανάκι είναι σε καλή λειτουργική και μηχανολογική κατάσταση δε θα μασήσει από κάτι.
Προστάτεψε τη μέση σου και φυσικά με πλήρη εξοπλισμό ένδυσης δε θα έχεις ιδιαίτερο θέμα καταπόνησης. Ο μόνος που θα το φάει γενικά θα είσαι εσύ, το μηχανάκι δεν θα έχει θέμα.
Προσοχή σε φορτηγά και ΙΧ, μείνε μακρυά από όλους και όλα!
Pan (dvs)
26/07/2016, 13:56
Δηλαδη η μονη αμφιβολια βρισκεται στο μυαλο μου? Εκτος απο καμια καβατζα βενζινη και κανα μπουκαλακι λαδι, θεωρεις οτι πρεπει να κουβαλαω τπτ αλλο μαζι μου?
Μονο την καλη σου διαθεση.
Οτι και να συμβει υπαρχουνε αρκετοι δικοι μας στον δρομο,που θα σε βγαλουνε απο τα δυσκολα.
Βάλε πίσω γρανάζι με 2-3 δόντια λιγότερα ή ενα μπροστά με ενα δόντι περισσότερο για να μακρυνει λίγο η τελική μετάδοση ωστε να μπορεί να ταξιδεύει το τουτούρι πιο ανετα με 100+.
Πάρε μια μεγάλη χοντρή πετσέτα θαλάσσης δίπλωσέ τη ή ενα μαξιλάρι σαλονιού στα χρώματα του TTR (πρόσεξε τα θυληκά αγριεύουν με κάτι τέτοιες πρωτοβουλίες, καλύτερα αγορασε κατι), πιάσε τα στη σέλα με κανα χταπόδι και ετσι θα ταξιδέψεις πιο άνετα. Είχα κάνει ετσι άπειρα χιλιόμετρα με DT 200 R καποτε, δεν κάνω πλάκα δουλεύει μια χαρά το κόλπο. Ασε που θα σου μείνει και το μαξιλάρι προίκα :lol:
Αν δεν κάνεις το απο πάνω, φόρα τουλάχιστον ποδηλατικό κολάν με μαξιλαράκια. Αν δεν το κάνεις ούτε αυτό θα εξοικειωθείς άμεσα με την όρθια εντουράδικη οδήγηση.
Μέχρι την Λάρισα - Τέμπη πήγαινε από παλιά εθνική.
Καλό ταξίδι...
Αν δεν βιαζεσαι,μια χαρα θα πας......και θα ερθεις.
με XLS 185 Σουφλι-Αθηνα,και πισω 3-4 φορες,Βολο-Αθηνα-Βολο πολλες φορες,Αθηνα-Κεραμωτη-Θασος με φωρτομα φουλ.
Με SH 300 3-4 ταξιδια Θεσνκη-Αθηνα και με παπι Αθηνα-Ναυπλιο-Σπαρτη-Γυθειο (απο Αχλαδοκαμπο) και πισω.
Μην μασας τιποτα.Συμβουλη μου κανε χρηση επαρχιακου δικτυου και πηγαινε χαλαρα.
Καλο ταξιδι.
jasonaras
26/07/2016, 14:25
Εχω δει τον δρομο το παλιο οποτε θα γλυτωσω ολα τα διοδια, θα κανω και ωραια διαδρομη, επισης εχω σελα ανατομικη οποτε θεωρω οτι δεν θα εχω θεμα με το καθισμα μου.
Και γενικα η ολη ανυσηχια μου ειναι το ΤΤR οχι εγω. Γενικα ταξιδια εχω κανει και με αλλη μηχανη. Απλα τα 100 χλμ μου φαινονται καπως αρκετα και οτι θα το ζορισω.
MG-KTiNoS
26/07/2016, 14:42
Αθηνα Διδυμότοιχο Σουζούκι Τς 50.
16 ετών !!!!
Μη μασάς....
ΑΠΑΝΟΤΟΥ !
Βουρ στο μπατσά... κλπ
taisteal
26/07/2016, 14:46
Μια χαρα θα πας.
Ορεξη και καλη διαθεση να υπαρχει.
Να υπενθυμίσω ότι μια οδική ασφάλεια για το μηχανάκι έχει περίπου 40€ (όσο να στο φέρει πίσω ένα φορτηγό για μία διαδρομή σε περίπτωση βλάβης..)
Επίσης έχε μαζί σου και ένα τσαντάκι με τα βασικά εργαλεία καθώς και ένα κιτ με φαστ και κομπρεσεράκι.
Όλα αυτά για ψυχολογική κυρίως κάλυψη αλλά και πρακτική - ποτέ δε ξέρεις και θα βγεις από μεγάλο κόπο - αν τύχει και χρειαστούν.
Παλια εθνικη καλη διαθεση και δρομο. Απλα μην το σκεφτεσαι και πολυ. Καντο !!!!!!!
για σενα καλυμενο το σωμα για προστασια απο τον ηλιο και μπολικα υγρα
το μηχανακι δεν θελει τιποτα (αφου ειναι καλοσυντηρημενο);)
panos_zip
26/07/2016, 15:06
Κοίτα δεν το έχω κάνει με τοσα λίγα κυβικά.
Αλλά εάν το μηχανάκι σου είναι σε καλή κατάσταση, δεν βρισκω το λόγο να έχεις πρόβλημα.
Από παλιά εθνική να πας για να έχει ενδιαφέρον. Μη μασάς
doctoras
26/07/2016, 15:21
Εαν το πας μεχρι λαρισα απο τον παλιό, δεν συνεχίζεις για Ελασσόνα και άγιο Δημήτριο Πιερίας που ειναι καταπληκτική διαδρομή για δίτροχο ασε που θα δροσιστείς πανω στο βουνό
Εγω φιλαρακι στο 'πα...
Αυτοί θα σε στείλουν μεσω Πρεσπων..
devil's animal
26/07/2016, 15:43
το'χω κανει 2 φορες με atos και 80-90χλμ/ωρα σταθερα...
ειναι βαρετα αλλα παλευεται...
θα σου προτεινα να γλιτωσεις διοδια γιατι ειναι τσαμπα χρημα...
δες εδω part 1 (https://www.youtube.com/watch?v=Xhjys1cI8y4)
και εδω part 1 με διορθωσεις (https://www.youtube.com/watch?v=NfQnyDdGH-M)
επισης εκτυπωσε αυτα (http://www.paratiritis-news.com/?p=70360)...
εννοειται το Λαμια-Λαρισα απο τον παλιο, γιατι γλιτωνεις και διοδια και καμια 35αρια χλμ..
γενικα οι μεγαλες αποστασεις με μικρη ταχυτητα θελουν υπομονη...τιποτα αλλο!!
καλους δρομους...
:beer::beer:
Vrasidas
26/07/2016, 15:57
Χωρίς να γνωρίζω την φυσική κατάσταση της μηχανής ή παρεμβάσεις - βελτιώσεις που της έχεις κάνει ή την δική σου φυσική κατάσταση ... αλλά θεωρώντας ότι όλα είναι μέσα στα κοινώς αποδεκτά πλαίσια, θα πρότεινα τα εξής :
- Κάνεις αλλαγή λαδιών ... θα γράψεις πάνω από 1,100 χλμ άρα καλό θα είναι να έχεις φρέσκο λαδάκι .... Βάλε και λίγο παραπάνω, ΔΕΝ παθαίνει το μοτέρ τίποτα ...
- Κάνε ρύθμιση βαλβίδων (αν δεν έχεις κάνει ...)
- Έχε φροντίσει για οδική μέσω της ασφαλιστικής σου (εαν δεν έχεις ήδη ...)
- Επέλεξε μόνο επαρχιακό δίκτυο ... ΔΕΝ θα το μετανιώσεις ... Θα δεις πράγματα και θάματα ...
- Μην βιαστείς στην διαδρομή ... τα χιλιόμετρα απλά θα περνούν και δεν θα το καταλαβαίνεις ... Κρατάς ένα καλό τέμπο που δεν σε κουράζει ...
- Τσεκάρεις την κατάσταση της αλυσίδας και κάνεις το προβλεπόμενο τέντωμα εαν χρειάζεται .... Παίρνεις οπωσδήποτε μαζί σου σπρέυ αλλυσίδας το οποίο το χρησιμοποιείς σχεδόν σε κάθε σου στάση ... Ένα απλό και γρήγορο ψέκασμα την φορά είναι υπερ-αρκετό ...
- Μπες σε μικρά χωριά με πλατεία - πλάτανο - καφενείο .... Αν έχει ηλικιωμένους που πίνουν καφέ, κάτσε κοντά τους ... Θα πέσει χαβαλές χοντρός ...
- Αποδεκτή ένδυση για ταξίδι οπωσδήποτε ... και μαντηλάκι για το λαιμό για προστασία από τα έντομα ...
- Δεν ξέρω που θα πας ως τελικός προορισμός και για πόσο θα μείνεις ... αλλά πάρε τα ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαραίτητα ... Δεν χρειάζεσαι περιττό βάρος ...
- Φρόντησε για τους ανεφοδιασμούς σου ώστε να μην χάσεις άδικα χρόνο σε περίμενε ή σπρώξιμο για καύσιμα ...
- Κάνε μια μελέτη της διαδρομής με τα πιθανά μέρη που θα περάσεις .... και απλά ΦΥΓΕ ...
ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ....
Υ.Γ. ... Δεν χρειάζεσαι ένα στάβλο άλογα και κυβικά για ταξίδια ... είναι μύθος ...
Αν έχεις αδιάβροχο πάρτο και αυτό μαζί. Βρέχει πάντα όταν δεν έχει κοντά γέφυρα για 15 λεπτά και μετά ξυλιάζεις απο το κρύο.
AgisMessinios
26/07/2016, 21:54
Αθήνα-Καλαμάτα το 2012 με κινέζικο 125 (Jinlun JL-125R).Ένα ντεπόζιτο βενζίνα,πισινός βασανισμένος λόγω σκληρής σέλας.Απο νέα Εθνική βέβαια και βραδυνή διαδρομή αλλά το φχαριστήθηκα (αν και με κινέζο και 125 δεν το ξανακάνω).Άλλα προβλήματα μηδέν.
Αλλαγή λαδιών πριν το ταξίδι,κατάλληλος εξοπλισμός,fast + kit για τυχόν βλάβη σε λάστιχο,αν δεν έχεις ένδειξη βενζίνης συχνό τσεκάρισμα της,και ένα καλό σέρβις πριν ξεκινήσεις.Βεβαιώσου και για σωστή πίεση ελαστικών πριν την αναχώρηση με προτίμηση την ιδια μέρα.....
Να θυμάσαι, σωστη πίεση ελαστικών = λιγότερες φθορές+λιγότερη κατανάλωση.
GiorgosLa
26/07/2016, 22:57
Δηλαδη η μονη αμφιβολια βρισκεται στο μυαλο μου? Εκτος απο καμια καβατζα βενζινη και κανα μπουκαλακι λαδι, θεωρεις οτι πρεπει να κουβαλαω τπτ αλλο μαζι μου?
Καβάτζα σε τι? Αν δεν έχεις σωστό σκεύος μην κουβαλάς βενζίνα. Δεν ξέρω την αυτονομία σου, αλλά και 100 χιλ. να έχεις ΔΕΝ θα την χρειαστείς. Τσάμπα βάρος και επικίνδυνο νομίζω.
Τα παιδιά έγραψαν. :beer:
Καλο ταξίδι.. :wave2:
Εάν έχεις σκοπό να αφιερώσεις μία μέρα στο ταξίδι πάρε την μηχανή σου. Θα πρέπει όμως να προετοιμαστείς λιγάκι, να έχεις χάρτες ή GPS μαζί σου (εφόσον επιλέξεις επαρχικό δίκτυο), να ξέρεις τι θα κάνεις αν σε πιάσει λάστιχο (ή κάποια μηχανική βλάβη) στην μέση του πουθενά και λοιπές απρόβλεπτες καταστάσεις. Θα πρέπει να δείς και την αυτονομία της μηχανής για να μην περπατάς μετά μόνος σου στις ερημιές..
Όλοι σου πρότειναν επαρχιακό δίκτυο όμως η εθνική οδός έχει και τα καλά της. Πας πιο γρήγορα και σε περιπτωση οποιουδήποτε προβλήματος έρχονται και σε μαζεύουν. Εχει και WC!!!
εγω θα σου πω να πας με αεροπλάνο, παίζουν φοβερές τιμές στα εισιτήρια, με λιγότερα λ7 απ' ότι θα δώσεις σε βενζίνες, διόδια, φαγητό και καφέδες και με 50€ στέλνεις το μοτόρι με μεταφορική.
thunder ace
27/07/2016, 07:54
ενα μονο:ποσο χρονων εισαι;
Specialized
27/07/2016, 08:58
Εχω δει τον δρομο το παλιο οποτε θα γλυτωσω ολα τα διοδια, θα κανω και ωραια διαδρομη, επισης εχω σελα ανατομικη οποτε θεωρω οτι δεν θα εχω θεμα με το καθισμα μου.
Και γενικα η ολη ανυσηχια μου ειναι το ΤΤR οχι εγω. Γενικα ταξιδια εχω κανει και με αλλη μηχανη. Απλα τα 100 χλμ μου φαινονται καπως αρκετα και οτι θα το ζορισω.
Ότι λένε και οι άλλοι. Εγώ μόνο να σου πω αν μπορείς να αποφύγεις τη διαδρομή Ελευσίνα-Μάνδρα-Θήβα. Καλύτερα να πας από τον παράδρομο της εθνικής (θέλει κι εκεί προσοχή λόγω νταλικών) και να βγεις Θήβα. Μετά πας Θήβα-Λιβαδειά-Μπράλο-Λαμία-Δομοκό κτλ. Θα κάνεις αρκετές ώρες γι αυτό θες την ανάλογη προετοιμασία (νερά, στάσεις).
jasonaras
27/07/2016, 09:51
Να υπενθυμίσω ότι μια οδική ασφάλεια για το μηχανάκι έχει περίπου 40€ (όσο να στο φέρει πίσω ένα φορτηγό για μία διαδρομή σε περίπτωση βλάβης..)
Επίσης έχε μαζί σου και ένα τσαντάκι με τα βασικά εργαλεία καθώς και ένα κιτ με φαστ και κομπρεσεράκι.
Όλα αυτά για ψυχολογική κυρίως κάλυψη αλλά και πρακτική - ποτέ δε ξέρεις και θα βγεις από μεγάλο κόπο - αν τύχει και χρειαστούν.
το θεμα ειναι οτι δεν εχει τυχει να αλλαξω σαμπρελα οποτε δεν ξερω να το χρησιμοποιω.
jasonaras
27/07/2016, 09:59
τι παιζει με οδικη βοηθεια? δεν μπορω αν παθω κατι απλα να καλεσω και να πληρωσω το αναλογο ποσο? πρεπει να το εχω βαλει απο πιο πριν στην ασφαλεια μου?
το θεμα ειναι οτι δεν εχει τυχει να αλλαξω σαμπρελα οποτε δεν ξερω να το χρησιμοποιω.
Δεν είναι τίποτα, φυσώνεις το σωληνάκι από το μπουκάλι στη βαλβίδα και βάζεις μέσα αφρό (για νορμάλ τρύπα). Με το κομπρεσεράκι υποβοηθάς το φούσκωμα. Επίσης, αν έχεις μικρή τρύπα (το έχω πάθει και κρατούσε ο αέρας πάνω από 30 λεπτά) με το κομπρεσεράκι συνεχίζεις το δρόμο σου μέχρι να βρεις βουλκανιζατέρ.
τι παιζει με οδικη βοηθεια? δεν μπορω αν παθω κατι απλα να καλεσω και να πληρωσω το αναλογο ποσο? πρεπει να το εχω βαλει απο πιο πριν στην ασφαλεια μου?
Αν το κάνεις αυτό, θα σου βγει ο κούκος αηδόΝι. Πχ, αν η οδική έχει 40 ευρώ, αν τους καλέσεις για πρώτη φορά χωρίς να έχεις κάλυψη μπορεί να σου ζητήσουν 140€.
Συνεπώς ή πας σε ανεξάρτητη εταιρία και κάνεις συμβόλαιο, τουλ. 2 μέρες πριν ταξιδέψεις, ή ρώτα την ασφαλιστική σου να σου ενσωματώσουν και οδική (συνήθως βγαίνει φθηνότερα).
AristidisZ
27/07/2016, 11:03
Δεν είναι τίποτα, φυσώνεις το σωληνάκι από το μπουκάλι στη βαλβίδα και βάζεις μέσα αφρό (για νορμάλ τρύπα). Με το κομπρεσεράκι υποβοηθάς το φούσκωμα. Επίσης, αν έχεις μικρή τρύπα (το έχω πάθει και κρατούσε ο αέρας πάνω από 30 λεπτά) με το κομπρεσεράκι συνεχίζεις το δρόμο σου μέχρι να βρεις βουλκανιζατέρ.
Αν το κάνεις αυτό, θα σου βγει ο κούκος αηδόΝι. Πχ, αν η οδική έχει 40 ευρώ, αν τους καλέσεις για πρώτη φορά χωρίς να έχεις κάλυψη μπορεί να σου ζητήσουν 140€.
Συνεπώς ή πας σε ανεξάρτητη εταιρία και κάνεις συμβόλαιο, τουλ. 2 μέρες πριν ταξιδέψεις, ή ρώτα την ασφαλιστική σου να σου ενσωματώσουν και οδική (συνήθως βγαίνει φθηνότερα).
Σωστός
Νομίζω κάπου δεν έλεγαν και για μια φτηνή μέσω της ΕΚΟ ;
Για το μηχανάκι εξάλλου νομίζω δε πρέπει να είναι πάνω από κάνα 20ρικο το εξάμηνο
Σωστός
Νομίζω κάπου δεν έλεγαν και για μια φτηνή μέσω της ΕΚΟ ;
Για το μηχανάκι εξάλλου νομίζω δε πρέπει να είναι πάνω από κάνα 20ρικο το εξάμηνο
Εγώ Άρη μέσα σε ένα χρόνο τη χρειάστηκα 3 φορές! (Ντίζα γκαζιού, ανορθωτής και μπαταρία) τους έβαλα κ μέσα μπορείς να πεις :D
Στο 40 λεπτο max είχαν έρθει, το φορτώναμε και βουρ για συνεργείο. Όλα αυτά με 50€/χρόνο. Τώρα όμως έχουν πέσει και άλλο οι τιμές.
Ας κάνει ο φίλος μια γρήγορη έρευνα + την ασφαλιστική του.
Κάνεις μια μηνιαια (γυρω στο 20αρικο), σταματας στα πρωτα διόδια, ξηλώνεις κατι ευκολο (π.χ. μπουζοκαλωδιο-πιπα), φωναζεις τον οδική και λες οτι το συνεργειο σου ειναι ακριβως δίπλα εκει που θελεις να πας...
Pan (dvs)
27/07/2016, 12:44
Κάνεις μια μηνιαια (γυρω στο 20αρικο), σταματας στα πρωτα διόδια, ξηλώνεις κατι ευκολο (π.χ. μπουζοκαλωδιο-πιπα), φωναζεις τον οδική και λες οτι το συνεργειο σου ειναι ακριβως δίπλα εκει που θελεις να πας...
Φυσικα πρεπει να περασουνε οι πεντε πρωτες μερες για να ισχυσει.
2stroker
27/07/2016, 14:03
ως κατοχος TTR250 θα σου πω τα εξης
- Θα σε παιρνει ο αερας συνεχως και χρειαζεται υπομονη
- Τα μπαλακια σου και ο πισινος σου θα πονεσουν αρκετα
- Οταν φτασεις θα τρεμεις ολοκληρος αφου θα εχεις φαει περιπου 6 ωρες ταρακουνημα
- Μια μεση ταχυτητα για να πηγαινεις οκ χωρις να χαροπαλευεις και να ζοριζετε το μηχανακι ειναι 80χλμ/ωρα
- Χωρις οδικη δεν ξεκινας ποτε για τετοιο ταξιδι
- Θα χρειαστει να κανεις τουλαχιστον 2 στασεις για να παρεις μια ανασα και εσυ και το μηχανακι
Αν το αποφασισεις καλο ταξιδι!! :beer:
Δε σας βλέπω να έχετε πολλή εμπιστοσύνη στα μηχανάκια σας πάντως. Πάρε αυτό, εκείνο, το άλλο και ο άνθρωπος θα πάει απλά Αθήνα Θεσ/νίκη.
Δε σας βλέπω να έχετε πολλή εμπιστοσύνη στα μηχανάκια σας πάντως. Πάρε αυτό, εκείνο, το άλλο και ο άνθρωπος θα πάει απλά Αθήνα Θεσ/νίκη.
Εντάξει, μια οδική, ένα φαστ και ένα τσαντάκι με εργαλεία επί της ουσίας λέμε οι περισσότεροι.
Εμένα άλλο με λύγισε
ως κατοχος TTR250 θα σου πω τα εξης
- Μια μεση ταχυτητα για να πηγαινεις οκ χωρις να χαροπαλευεις και να ζοριζετε το μηχανακι ειναι 80χλμ/ωρα
:uplate: εμ δε πάει με ένα παπί καλύτερα να μη γίνει σαν κομπρεσέρ;;
Αν το μηχανάκι δε τα έχει τα 100 άνετα, τότε ας αλλαχτεί γρανάζι διότι πραγματικά η ΕΟ με 80 απλά δε βγαίνει αν δεν έχεις παροιμιώδη υπομονή!
2stroker
27/07/2016, 14:18
Δε σας βλέπω να έχετε πολλή εμπιστοσύνη στα μηχανάκια σας πάντως. Πάρε αυτό, εκείνο, το άλλο και ο άνθρωπος θα πάει απλά Αθήνα Θεσ/νίκη.
500χλμ με 250αρι μονοκιλυνδρο δεν το λες και απλα. Δεν θα παει μεχρι το λουτρακι. ;)
2stroker
27/07/2016, 14:20
Εντάξει, μια οδική, ένα φαστ και ένα τσαντάκι με εργαλεία επί της ουσίας λέμε οι περισσότεροι.
Εμένα άλλο με λύγισε
:uplate: εμ δε πάει με ένα παπί καλύτερα να μη γίνει σαν κομπρεσέρ;;
Αν το μηχανάκι δε τα έχει τα 100 άνετα, τότε ας αλλαχτεί γρανάζι διότι πραγματικά η ΕΟ με 80 απλά δε βγαίνει αν δεν έχεις παροιμιώδη υπομονή!
Το δικο μου με μακρυ γραναζι τελικιαζει 135. οποτε και με 100 και με 110 πας αλλα Οσες φορες δοκιμασα να κινηθω σε εθνικη οδο με 100+ ο αερας απλα δεν παλευοτανε και το μηχανακι χοροπηδαγε ολοκληρο.
jasonaras
27/07/2016, 14:27
Το δικο μου με μακρυ γραναζι τελικιαζει 135. οποτε και με 100 και με 110 πας αλλα Οσες φορες δοκιμασα να κινηθω σε εθνικη οδο με 100+ ο αερας απλα δεν παλευοτανε και το μηχανακι χοροπηδαγε ολοκληρο.
τι γραναζι φορας?
500χλμ με 250αρι μονοκύλινδρο αερόψυκτο δεν το λες και απλα. Δεν θα παει μεχρι το λουτρακι. ;)
......
Χαλαρά είχα πάει απο Αθηνα - Πυργο 320χλμ με το honda XR 125 πριν κατι χρονια ..
Γυρω στα 80 χλμ/ω για να μην ζορίζεται, εκανα πολλές στάσεις για να ξεκουράσω το μοτο κ τον εαυτο μου κ ολα οκ.
Ξεκινησα 6 το πρωι για να μην πετυχω ζεστες κ κινηση κ εκανα περίπου 5 - 6 ωρες συνολικά μέσω πατρών.
thunder ace
27/07/2016, 15:26
που ειναι τα χρονια που πηγαιναμε Αθηνα Πατρα δικαβαλο παπακι 50cc ;και δεν ετρεχε τιποτα.
taisteal
27/07/2016, 15:29
Καλες και χρησιμες οι συμβουλες,αλλα το ψειριζεις πολυ αδερφε..
Παρε το μηχανακι σου και ξεκινα αφου ψηνεσαι να πας,αλλιως αεροπλανακι και ξεμπερδευεις.
jasonaras
27/07/2016, 15:40
Βασικα παιδια, ευχαριστω ολους για τις συμβουλες. Αυριο φευγω το εχω αποφασισει, ευχαριστω για το χρονο σας, τα ξανα λεμε απο την αλλη βδομαδα.
φιλια
Βασικα παιδια, ευχαριστω ολους για τις συμβουλες. Αυριο φευγω το εχω αποφασισει, ευχαριστω για το χρονο σας, τα ξανα λεμε απο την αλλη βδομαδα.
φιλια
Ενταξει ........ειπαμε να το πας σιγα αλλα εσυ μαλλον το παρακανεις......
thunder ace
27/07/2016, 15:56
θα εκπλαγεις ποσο ευκολο ειναι.Και αν ειναι σωστα ετοιμασμενο το μηχανακι,θα ειναι και διασκεδαστικο.
Vrasidas
27/07/2016, 16:20
... θα μας βλέπουν παλαιοί κάτοχοι με 50άρες φλορέτες ή ζούνταπ - τότε που ήταν τα οικογενειακά τους (και μοναδικά τους) οχήματα και θα γελάνε ... :a9:
Εάν κάνει 100 χλμ την ημέρα λόγω πχ της εργασίας του , που σημαίνει 500 χλμ σε 5 μέρες ... ποιά η διαφορά ?
Δεν συζητάμε το να κάνει κάποιος 500 χλμ συνεχόμενα με τέρμα γκάζι, αλλά με στρωτή οδήγηση χωρίς παρατεταμένες ψηλές στροφές κινητήρα, με στάσεις για ξεκούραση, με το σωστό λαδάκι του, την σωστή αλυσίδα του ... τι θα πάθει ? ... να υπολογίσουμε επίσης ότι αερόψυκτη μεν η μηχανή, αλλά θα βρίσκεται συνεχώς σε κίνηση και όχι σταματημένη σε φανάρι ... άρα δεν τίθεται θέμα υπερθέρμανσης.
Ιασονάρα μην μασάς ... Ζηλεύω που φεύγεις, αλλά και εμένα οι μέρες μου πλησιάζουν (για λίγο πιό μακρυά ίσως ...:wlae: )
Π.χ. ρίξε μια ματιά εδώ : ο τυπάς έφυγε στις 14:00 από Θεσσαλονίκη για Αθήνα με το παπί του ... και χαλαρά βράδυ έφτασε σπίτι του ... ταχύτητες ταξιδίου περίπου 70χλμ/ώρα ...
http://advride.gr/threads/%CE%A3%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%AF.5481/page-7#post-137100
thunder ace
27/07/2016, 16:26
ρε παιδια ,250cc ειναι, τι να παθει και τι να καταλαβει;στα δικα μας τα χρονια τα 250 cc ηταν απιαστο ονειρο και πολλααααααα τα cc.Εδω ο αλλος γυρισε ολη την Ασια και την Αφρικη με 250αρι
Vrasidas
27/07/2016, 16:34
ρε παιδια ,250cc ειναι, τι να παθει και τι να καταλαβει;στα δικα μας τα χρονια τα 250 cc ηταν απιαστο ονειρο και πολλααααααα τα cc.Εδω ο αλλος γυρισε ολη την Ασια και την Αφρικη με 250αρι
... το "μακρυά" το ορίζει αποκλειστικά και μόνο το μυαλό ... Για την μάνα μου το να πάει μέχρι του Μπακάκου της φαίνεται άθλος ... παίρνει μέχρι και κολατσιό μαζί της ... και μπόλικο νερό ... :rotflmao:
Pan (dvs)
27/07/2016, 16:38
Βασικα παιδια, ευχαριστω ολους για τις συμβουλες. Αυριο φευγω το εχω αποφασισει, ευχαριστω για το χρονο σας, τα ξανα λεμε απο την αλλη βδομαδα.
φιλια
Φυυυυυυυγε λεμε.
Μια χαρα μηχαναρα εχεις.Ντυσου σωστα,προσεχε στον δρομο και εδω θα ειμαστε στην επιστροφη.
Απλή παρατήρηση.
Πιάνω κι εγώ το εαυτό μου να λέει "τα παλιά τα χρόνια που πήγαινα παντού με το 200άρι XL με 80χαω τσουκου-τσούκου και μπλα μπλα..", αλλά μετά το σκέφτομαι λογικά και λέω ότι από κείιιινα τα χρόνια τα παλιά:
-έχουν αυξηθεί τα όρια στους αυτοκινητόδρομους κατά 30-40 χαω,
-η κίνηση είναι αυξημένη σε σχέση με τότε,
-τα αυτοκίνητα που θα κινούνται δίπλα σου στον αυτοκινητόδρομο θα σε περνάνε με +40 το λιγότερο
-τα πούλμαν με +20
Αν είχα να κάνω τέτοιο ταξίδι, απλά θα πήγαινα από επαρχιακό. Δεν είναι οι εθνικές μας πια για τέτοιες ταχύτητες.
(Καλά, η Κορίνθου-Πατρών δεν είναι για τίποτα, αλλά αυτό το ξέρουμε)
Καλό δρόμο σύντροχε και καλά να περάσεις! :beer:
καποτε εγραφα 200χλμ με βεσπα 200αρα....με τι???με βεσπα!!!!
αφου βλεπω οτι εφυγες,καλο δρομο να χεις και να περασεις οσο καλυτερα γινεται!!
μια χαρα ειναι το μηχανακι σου
στο μυαλο ειναι ολα!
καλη επιστροφη με το καλο και να μας πεις εντυπωσεις:beer:
kostaskk
28/07/2016, 23:38
τα 500 βγαινουν ανετα χωρις στασεις για ξεκουραση και κρυομα μοτερ ακομα και με παπι
doctoras
29/07/2016, 08:51
καποτε εγραφα 200χλμ με βεσπα 200αρα....με τι???με βεσπα!!!!
αδερφέ αυτόν τον τύπο τον διάβασες? http://worldvespa.net/in-progress/the-route/
χωρις να θέλω να μειώσω κανέναν τα 200χλμ που λες κάποιοι τα έκαναν με peugeot 103
363306
Οι αντοχές σε ταξίδια διαρκείας κρίνονται στον αναβάτη όχι στα δίκυκλα, οι μηχανές απαιτούν τα στοιχειώδη συντήρησης
τα 500 βγαινουν ανετα χωρις στασεις για ξεκουραση και κρυομα μοτερ ακομα και με παπι
Φιλαράκι έχεις κάνει ποτέ κανα ταξιδάκι με μικρό μηχανάκι; :bawl:
Έπρεπε ο συμφορουμίτης να διάβαζε το θρεντ του Κώστα πριν ταξιδέψει και θα του έφευγαν όλες οι αμφιβολίες για το αν μπορεί να κάνει το ταξίδι :lol:
Βάλε πίσω γρανάζι με 2-3 δόντια λιγότερα ή ενα μπροστά με ενα δόντι περισσότερο για να μακρυνει λίγο η τελική μετάδοση ωστε να μπορεί να ταξιδεύει το τουτούρι πιο ανετα με 100+.
Πάρε μια μεγάλη χοντρή πετσέτα θαλάσσης δίπλωσέ τη ή ενα μαξιλάρι σαλονιού στα χρώματα του TTR (πρόσεξε τα θυληκά αγριεύουν με κάτι τέτοιες πρωτοβουλίες, καλύτερα αγορασε κατι), πιάσε τα στη σέλα με κανα χταπόδι και ετσι θα ταξιδέψεις πιο άνετα. Είχα κάνει ετσι άπειρα χιλιόμετρα με DT 200 R καποτε, δεν κάνω πλάκα δουλεύει μια χαρά το κόλπο. Ασε που θα σου μείνει και το μαξιλάρι προίκα :lol:
Αν δεν κάνεις το απο πάνω, φόρα τουλάχιστον ποδηλατικό κολάν με μαξιλαράκια. Αν δεν το κάνεις ούτε αυτό θα εξοικειωθείς άμεσα με την όρθια εντουράδικη οδήγηση.
Μέχρι την Λάρισα - Τέμπη πήγαινε από παλιά εθνική.
Καλό ταξίδι...
πωωω τι μου θύμησες ..... με DT 200 Πάτρα Χαλκιδική δικάβαλος και φούλ φορτωμένος με σκηνή, ψαροντούφεκο, πέδιλα, ζώνη με βάρη και δεν μπορώ να θυμηθώ τι άλλο + ρουχισμός δικός μου και της κοπελιάς που είχα μαζί μου σε μία μέρα. Ακόμα και σχάρα τιμονιού είχα και είχα βάλει τα υποστρώματα και κάτι άλλα μπιχλιμπίδια. Χαλάρωση 5 μέρες Χαλκιδική με τα απαραίτητα χλμ να την γυρίσουμε και να την δούμε κι επιστροφή την 6η μέρα. Το ίδιο κόλπο στον γυρισμό με το δικό σου αλλά δεν είχα ελεύθερο χταπόδι οπότε έκανα ροντέο στις στροφές του Μπράλου. Όταν φτάσαμε Πάτρα κατούραγα εντός παρενθέσεως κι έκανα να κάτσω κανένα διήμερο.
:bawl::beer:
εχουμε κανα νεοτερο απτο δυτικο μετωπο η να περασει κανας συμφορουμιτης απο αφιδνες να δει αν ειναι ακομα εκει απο το πρωι?
αδερφέ αυτόν τον τύπο τον διάβασες? http://worldvespa.net/in-progress/the-route/
χωρις να θέλω να μειώσω κανέναν τα 200χλμ που λες κάποιοι τα έκαναν με peugeot 103
363306
Οι αντοχές σε ταξίδια διαρκείας κρίνονται στον αναβάτη όχι στα δίκυκλα, οι μηχανές απαιτούν τα στοιχειώδη συντήρησης
αδερφε το εχω διαβασει το ταξιδιωτικο απο το παλικαρι
και χαρας το κουραγιο του λεω και μπραβο του
τωρα αν μου πεις να παω οπουδηποτε με μια βεσπα
η με ενα 103 εννοειται πως δε το κανω με την καμια
καλομαθε ο πισινος μας,αλλαξανε και οι οδηγικες εμπειριες..
ολα παιζουν ρολο..
doctoras
30/07/2016, 14:53
Εμένα που έσφιξε(οικονομικά) ο λοσκω μου ενω παράλληλα δεν υπαρχει χρόνος για ταξιδιωτικά με δίτροχο, αν μου καθόταν ακομη και chapi-challi θα το κανα, αλλα....
Bob_o_mastoras
30/07/2016, 15:01
Eδω ο αλλος ο θεος πηγε με σκουτερακι στη Γερμανια χειμωνιατικα... Αυτο κατατασει το TTR250 στην κατηγορια sport touring ανετα!!! :lol:
Εχω παντως ενα φιλαρακι που κανει συχνα-πυκνα το Θεσσαλονικη - Ηγουμενιτσα με TTR250, χρεπι κιολας, και μια χαρα την παλευει το μηχανακι.
Απλα τα μονοκυλινδρα και δη τα μικρα ταλαιπωρουν τον αναβατη σε τετοιες καταστασεις.
Εμένα που έσφιξε(οικονομικά) ο λοσκω μου ενω παράλληλα δεν υπαρχει χρόνος για ταξιδιωτικά με δίτροχο, αν μου καθόταν ακομη και chapi-challi θα το κανα, αλλα....
Καλα αυτο με το οικονομικο και το χρονο ισχυει και για μενα πιστεψε με...
Και το οικονομικο στενεψε
Αλλα και οχρονος λιγοτερος δυστυχως...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.