electron690
01/08/2016, 20:38
Γεια σε ολους!
Μετα απο καιρο ψαχνοντας για την μοτοσυκλετα που μου ταιριαζει κατεληξα να αγορασω ενα ktm 690 enduro 2009. Oι λογοι που κατεληξα στο συγκεκριμενο ειναι πολλοι. Ηθελα εξαρχης ενα μικτο μηχανακι που να ειναι πραγματικο on off με περισσοτερο το off το οποιο να ταξιδευει με 120-130 στις ευθειες να εχει δυνατο κινητηρα καλες αναρτησεις και φρενα και να ειναι οσο γινεται αξιοπιστο και οικονομικο. Ως πρωην κατοχος 640 adventure εμεινα πολυ ευχαριστημενος απο το συγκεκριμενο μιας και στις χωματινες βολτες το μηχανακι εδινε ρεστα με την συμπεριφορα του και ειχε εξισου ωραια συμπεριφορα στα ασφαλτινα ορεινα στροφιλικια. Μετα απο αυτο πηρα ενα 650 gs dakar το οποιο δεν με ικανοποιησε στο χωμα μιας και δεν ειχε καμια σχεση με τον πολεμικο χαρακτηρα του ktm οποτε επωληθει και παμε για αλλο. Ημουν λοιπον αναμεσα στο tenere 660 και στο 990 adventure. Και τα δυο μηχανακια πανε αρκετα καλα στο χωμα εχουν υψος απο το εδαφος αλλα και τα δυο ειχαν μειονεκτηματα. Το tenere ηταν ψοφιο απο κινητηρα για αυτα που ζητουσα και το 990 ειχε μεγαλη καταναλωση το οποιο με ενοχλει διοτι ταξιδευω σχεδον καθε σαββατοκυριακο. Στο μυαλο μου ηρθε το 690 enduro λοιπον και μετα απο αρκετο ψαξιμο βρηκα ενα με 25000 χλμ σε καλη κατασταση και το πηρα. Το μηχανακι ειναι παναλαφρο εχει πολυ γκαζι εχει πολυ λιγοτερους κραδασμους απο το 640 και το σημαντικοτερο δεν καιει τιποτα. Δεν το πιστευα οταν μετα απο αρκετες μετρησεις με καθολου οικονομικη οδηγηση δεν ξεπερνουσε τα 5,5 λιτρα στα 100 και με πιο οικονομικη οδηγηση ειδα και 4,3. Καιει λιγοτερο απο το 650 dakar που ειχα με διαφορα! Στο χωμα δεν το συζητω ειναι πυραυλος και περναει παντου σαν εντουρο αν εξαιρεσεις την λιγο μακρια πρωτη σχεση στο κιβωτιο. Η σελα ειναι αθλια για τις διαδρομες που κανω 400-800χλμ και θελει φτιαξιμο επειγοντως οπως επισης κουραστικη γινεται η ανυπαρκτη καλυψη απο τον αερα.Το τελευταιο ηταν κατι που μου κακοφανηκε γιατι τα τελευταια χρονια ειχα συνηθισει με τα προηγουμενα μηχανακια. Ειναι αυτη η φαση που θες να ταξιδεψεις μια διαδρομη 100-150 χλμ ευθειας και αν φυσαει και κοντρα ανεμος δεν μπορεις να πας ουτε με 100! Ψαχτηκα λοιπον και ειδα οτι εχουν κατασκευαστει διαφορα κιτ στο εξωτερικο για το συγκεκριμενο μηχανακι και ηθελα να ρωτησω αν καποιος στην ελλαδα εχει φτιαξει καποιο 690 adventure. Οι τιμες καποιων πολυ υψηλες οπως αυτη της rally raid που πλησιαζει τα 2200 ευρω μαζι με το επιπλεον τεποζιτο και πολλων αλλων που κυμαινονται εκει γυρω. Η αληθεια ειναι οτι την λυση επιπλεον τεποζιτου την εχω ηδη βρει μιας και το 690 εχει ενα τεραστιο φιλτροκουτι κατω απο την σελα που αν κανεις το βγαλει και τοποθετησει μια φιλτροχοανη τοτε μπορει ευκολα να κατασκευαστει ενα αλουμινενιο τεποζιτο 5 επιπλεον λιτρων. 12+5 λοιπον ειναι υπεραρκετα για μεγαλη αυτονομια σε σχεση παντα με την μηδαμινη καταναλωση του 690. Το πιο φθηνο κιτ που βρηκα το φτιαχνει ενας ιταλος που λεγετει Alberto Dottori και τοποθετειται επανω στο εργοστασιακο κουστουμι χωρις να χρειαζεται extra πλαινα τεποζιτα. Eπικοινωνησα μαζι του και μου ειπε πως το κιτ ειναι ενα ενιαιο πολυεστερικο κομματι συμπεριλαμβανομενης και της ζελατινας και τις βασεις για να τοποθετηθει ειναι ομως αβαφο και χωρις αυτοκολλητα και δεν εχει πλαστικο πανελ για να τοποθετηθουν τα οργανα. Επισης ειναι σχεδιασμενο να τοποθετηται το εργοστασιακο φαναρι του 690 enduro.Η τιμη του ειναι στα 350 ευρω και 50 ευρω μεταφορικα απο ιταλια. Σκεφτομαι λοιπον να το αγορασω και να αφιερωσω χρονο για να το τοποθετησω σωστα και να φτιαξω και ενα πανελ οργανων.
Αν καποιος εχει κανει κατι αναλογο θα ηθελα γνωμες.
Μετα απο καιρο ψαχνοντας για την μοτοσυκλετα που μου ταιριαζει κατεληξα να αγορασω ενα ktm 690 enduro 2009. Oι λογοι που κατεληξα στο συγκεκριμενο ειναι πολλοι. Ηθελα εξαρχης ενα μικτο μηχανακι που να ειναι πραγματικο on off με περισσοτερο το off το οποιο να ταξιδευει με 120-130 στις ευθειες να εχει δυνατο κινητηρα καλες αναρτησεις και φρενα και να ειναι οσο γινεται αξιοπιστο και οικονομικο. Ως πρωην κατοχος 640 adventure εμεινα πολυ ευχαριστημενος απο το συγκεκριμενο μιας και στις χωματινες βολτες το μηχανακι εδινε ρεστα με την συμπεριφορα του και ειχε εξισου ωραια συμπεριφορα στα ασφαλτινα ορεινα στροφιλικια. Μετα απο αυτο πηρα ενα 650 gs dakar το οποιο δεν με ικανοποιησε στο χωμα μιας και δεν ειχε καμια σχεση με τον πολεμικο χαρακτηρα του ktm οποτε επωληθει και παμε για αλλο. Ημουν λοιπον αναμεσα στο tenere 660 και στο 990 adventure. Και τα δυο μηχανακια πανε αρκετα καλα στο χωμα εχουν υψος απο το εδαφος αλλα και τα δυο ειχαν μειονεκτηματα. Το tenere ηταν ψοφιο απο κινητηρα για αυτα που ζητουσα και το 990 ειχε μεγαλη καταναλωση το οποιο με ενοχλει διοτι ταξιδευω σχεδον καθε σαββατοκυριακο. Στο μυαλο μου ηρθε το 690 enduro λοιπον και μετα απο αρκετο ψαξιμο βρηκα ενα με 25000 χλμ σε καλη κατασταση και το πηρα. Το μηχανακι ειναι παναλαφρο εχει πολυ γκαζι εχει πολυ λιγοτερους κραδασμους απο το 640 και το σημαντικοτερο δεν καιει τιποτα. Δεν το πιστευα οταν μετα απο αρκετες μετρησεις με καθολου οικονομικη οδηγηση δεν ξεπερνουσε τα 5,5 λιτρα στα 100 και με πιο οικονομικη οδηγηση ειδα και 4,3. Καιει λιγοτερο απο το 650 dakar που ειχα με διαφορα! Στο χωμα δεν το συζητω ειναι πυραυλος και περναει παντου σαν εντουρο αν εξαιρεσεις την λιγο μακρια πρωτη σχεση στο κιβωτιο. Η σελα ειναι αθλια για τις διαδρομες που κανω 400-800χλμ και θελει φτιαξιμο επειγοντως οπως επισης κουραστικη γινεται η ανυπαρκτη καλυψη απο τον αερα.Το τελευταιο ηταν κατι που μου κακοφανηκε γιατι τα τελευταια χρονια ειχα συνηθισει με τα προηγουμενα μηχανακια. Ειναι αυτη η φαση που θες να ταξιδεψεις μια διαδρομη 100-150 χλμ ευθειας και αν φυσαει και κοντρα ανεμος δεν μπορεις να πας ουτε με 100! Ψαχτηκα λοιπον και ειδα οτι εχουν κατασκευαστει διαφορα κιτ στο εξωτερικο για το συγκεκριμενο μηχανακι και ηθελα να ρωτησω αν καποιος στην ελλαδα εχει φτιαξει καποιο 690 adventure. Οι τιμες καποιων πολυ υψηλες οπως αυτη της rally raid που πλησιαζει τα 2200 ευρω μαζι με το επιπλεον τεποζιτο και πολλων αλλων που κυμαινονται εκει γυρω. Η αληθεια ειναι οτι την λυση επιπλεον τεποζιτου την εχω ηδη βρει μιας και το 690 εχει ενα τεραστιο φιλτροκουτι κατω απο την σελα που αν κανεις το βγαλει και τοποθετησει μια φιλτροχοανη τοτε μπορει ευκολα να κατασκευαστει ενα αλουμινενιο τεποζιτο 5 επιπλεον λιτρων. 12+5 λοιπον ειναι υπεραρκετα για μεγαλη αυτονομια σε σχεση παντα με την μηδαμινη καταναλωση του 690. Το πιο φθηνο κιτ που βρηκα το φτιαχνει ενας ιταλος που λεγετει Alberto Dottori και τοποθετειται επανω στο εργοστασιακο κουστουμι χωρις να χρειαζεται extra πλαινα τεποζιτα. Eπικοινωνησα μαζι του και μου ειπε πως το κιτ ειναι ενα ενιαιο πολυεστερικο κομματι συμπεριλαμβανομενης και της ζελατινας και τις βασεις για να τοποθετηθει ειναι ομως αβαφο και χωρις αυτοκολλητα και δεν εχει πλαστικο πανελ για να τοποθετηθουν τα οργανα. Επισης ειναι σχεδιασμενο να τοποθετηται το εργοστασιακο φαναρι του 690 enduro.Η τιμη του ειναι στα 350 ευρω και 50 ευρω μεταφορικα απο ιταλια. Σκεφτομαι λοιπον να το αγορασω και να αφιερωσω χρονο για να το τοποθετησω σωστα και να φτιαξω και ενα πανελ οργανων.
Αν καποιος εχει κανει κατι αναλογο θα ηθελα γνωμες.