PDA

View Full Version : Σκούτερ και κόστος πτώσης.



Ζεύκας
04/08/2016, 18:05
Από περιέργεια κυρίως, άμα φάς καμιά χύμα πόσο πάει η επισκευή χοντρικά;

Καλό και οικονομικότατο το cbf125 αλλά το χειμώνα με το κρύο και τις βροχές δεν κρύβω ότι θα άνετα θα το άλλαζα με ένα sh125...

devil's animal
04/08/2016, 18:12
εξαιρετικη προσεγγιση ρε Μπαμπη...

ακομα δεν το πηρες το sh και ρωτας ποσο θα σου βγει ο βροντος...:tooth:

και για να'χουμε καλο ερωτημα ποσο συχνα σκοπευεις να χυμαρεις?:eleison:

Ichigo
04/08/2016, 18:20
Μια 150αρα μόνο πάει το ένα πίσω fairing. Βάλε και κανά τιμόνι άμα στραβώσει κλπ κλπ φεύγει χαλαρά πάνω από 200ρι αν μιλάμε για καινούρια ανταλλακτικά

Δες ενδεικτικά τιμές για honda sh125 που λες εδώ (http://www.motosp.gr/supercategories.php?sc=%20138%206%20&model=SH125%20(ED)&year=2009#content)

Και για όλα τα piaggio (http://www.gr.piaggio.com/mediaObject/piaggio/accessories/GR/----------------------------------------------------Piaggio_Vespa_Gilera-2017/original/%CE%A4%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CC%81%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82%20%CE%9B%CE%B9% CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CC%81%CF%82%20%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CF%84%C E%B9%CE%BA%CF%89%CC%81%CE%BD%20&%20%CE%91%CE%BE%CE%B5%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%B1%CC%81%CF%81%20Piaggio_Vespa_Gilera%202016.pdf)

Ζεύκας
04/08/2016, 18:28
Να το έχω ήδη αποφασίσει αλλά να μην το ξέρω; χαχα

Καθημερινά πήγαίνω σαν τη κότα μέσα στην Αθήνα (μαξ 70χλμ/ώρα) και ποτέ δεν κινδύνεψα με τέτοιες
ταχύτητες αλλά μηχανάκια καβαλάμε, οι σαβούρες είναι πάντα ενδεχόμενο. Κι άμα είναι να πάρω σκούτερ,
μία φορά να μπλοκάρει το μπροστινό και να δώσω 7 κατοστάρικα για πλαστικά κ τιμόνι άστο να πάει στο διάολο

Ζεύκας
04/08/2016, 18:52
Μ'αρέσει το liberty όσο αφορά το κόστος επισκευής από πτώση μιάς και που έχει τα προστατευτικά μπρός-πίσω
αλλά τα sh έχουν καλύτερη κατανάλωση και δεν βγάζουν μικρομαλακιούλες. Τουλ αυτό έχω καταλάβει.

DoctoR_k6
04/08/2016, 23:10
Beverly 300 , οταν μου το εριξε μια μαλακο απο το σταντ οπως ξεπαρκαριζε...ολη η αριστερη πλευρα + κ το μεγαλο μπροστινο πλαστικο(μπηκαν ολα καινουρια) με εργατικα σε αντιπροσωπεια πηγε 2300 αν θυμαμαι καλα.
Μεχρι κ φτερο μπροστα αλλαξα. :p
Φωτια τα μπουρδελα.

Hayate
04/08/2016, 23:59
Μπάμπη....πάπια κ ξερό ψωμί και τα σέρβις μόνος και τα ανταλλακτικά πάμφτηνα...πάπια να σωθείς σου λέω και παίζουν πολλά στην πιάτσα...μόνο τα κόστη σέρβις και οτι στο σκουτέριο αναγκαστικά πρέπει να πάς στον μάστορα με απώθησαν...έχω το κρυπτονάκι με τα 100034023403204 χλμ και το μαστορεύω κ μοναχός μου και πηγαίνω κ με τα ίδια χλμ που πας στην πόλη εσύ.Καλά τα σκούτερ δε λέω αλλά....μεγάλο το αλλά...Επίσης άλλο να αλλάζεις 1 αλυσιδίτσα και άλλο ιμάντες μπιλιοφόρους μαλακίες κτλπ κτλπ λέω εγώ τώρα...

Ζεύκας
05/08/2016, 00:32
μωρέ "πάπια" έχω και τώρα αλλά με το τεπόζιτο ανάμεσα στα πόδια.

απλά το σκούτερ έχει τη χάρη ότι σε προστατεύει μακράν καλύτερα στο κρύο και τη βροχή.

Stavrakos
05/08/2016, 02:33
Έχω μία βέσπα 250cc σφεράτα πάει οικονομικό είναι και αν σου πέσει άντε να κάνει καμία λακκούβα και να φάει λίγο χρώμα

GhostDog
05/08/2016, 04:42
το sh το 150 πάντως (όπως φαντάζομαι και τα περισσότερα σκούτερ) μια χαρά μαζεύετε από τούμπες και με tie wraps/γκαφερ/σιλικόνη + κανά σύρμα, δεν χρειάζετε να αγοράζεις πλαστικά σε κάθε ψιλή. και το τιμόνι άμα ψιλοπάρει το ψιλοφέρνεις με κοπάνημα σε κανά δέντρο όπως τα παπιά, και να τους χει μείνει και λίγο τζόγος/στραβωμάρα, νταξ το οδηγάς έτσι μηχανάκι πόλης είναι δεν έχει θέμα.

Σίγουρα το παπί είναι πιο pickup'n'go φάση άμα το ρίξεις, ιδίως άμα έχεις ξηλωμένα τα φλωροπλαστικά αλλά και τα σκούτερ με λίγο πατέντα και σπάζοντας τα @@ σου μια κυριακή πρωί για να βρείς που θα τρυπήσεις στρατηγικά τα πλαστικά για να το δέσεις, κάνεις δουλειά. :D

ποπαϋ
05/08/2016, 07:54
η suzuki στο sixteen έχει παμφθηνα πλαστικά.

γενικά τα σκουτερ δεν είναι τόσο οικονομικά σε βενζινη και συντήρηση όσο το cbf

Bladerunner
05/08/2016, 09:15
το sh το 150 πάντως (όπως φαντάζομαι και τα περισσότερα σκούτερ) μια χαρά μαζεύετε από τούμπες και με tie wraps/γκαφερ/σιλικόνη + κανά σύρμα, δεν χρειάζετε να αγοράζεις πλαστικά σε κάθε ψιλή.

Δεν μπορείς να φανταστείς και πόσα άλλα μηχανάκια μαζεύονται με τους ίδιους τρόπους! :lol:

Ζεύκας
05/08/2016, 09:35
καμιά γρατζουνιά στο πλαστικό άντε να τη δεχτώ. αλλά όχι ρε παιδιά να κυκλοφορώ με μηχανάκι με σπασμένα πλαστικά πρόχειρα μαζεμένα.
δεν μου πάει η καρδιά να το έχω σε (τόσο) χάλι.


η suzuki στο sixteen έχει παμφθηνα πλαστικά.

γενικά τα σκουτερ δεν είναι τόσο οικονομικά σε βενζινη και συντήρηση όσο το cbf


είχες το sixteen; κατανάλωση;

sniper
05/08/2016, 09:51
Από περιέργεια κυρίως, άμα φάς καμιά χύμα πόσο πάει η επισκευή χοντρικά;

Καλό και οικονομικότατο το cbf125 αλλά το χειμώνα με το κρύο και τις βροχές δεν κρύβω ότι θα άνετα θα το άλλαζα με ένα sh125...

Γιατί δεν ρωτάς τον Βύρωνα;

AristidisZ
05/08/2016, 09:58
Πάντως το σουτζουκάκι που λέτε μόνο φτηνό δεν είναι από μια ματιά που έριξα

devil's animal
05/08/2016, 10:04
κρατα τον εργατη ρε Μπαμπη που ψαχνεσαι με πλαστικουρες...:yuck:

το μονο θετικο που εχουν τα σκουτερ ειναι οτι στην βροχη δεν σου ερχονται τα νερα του δρομου...

ποπαϋ
05/08/2016, 10:12
όταν έψαχνα σκουτεράκι είχα γυρίσει σχεδόν όλες τις αντιπροσωπείες για να ρωτήσω για ανταλλακτικά και σέρβις

κατανάλωση κανένα 4αρι λέγανε οι κάτοχοι.

Γενικά, αν εξαιρέσεις το pcx της honda όλα έχουν κατανάλωση πάνω απο 3,5 σε πραγματικές συνθήκες.
Τα σκουτεράκια, κατά τη γνώμη μου, θέλουν περισσότερο ψάξιμο απο τις μηχανές και θα πρέπει να είσαι σίγουρος ποιές είναι ακριβώς οι ανάγκες σου για να κάνεις και τους κατάλληλους συμβιβασμούς (ίσιο πάτωμα ή όχι; , μανιβέλα ή όχι; μεγαλοι τροχοί ή όχι; ψεκαστό ή καρμπ; , πόσα κυβικά; , κόστος πτώσης, ανταλλακτικών, σέρβις, καυσίμου κλπ).

αυτά.

kachius
05/08/2016, 10:20
Να σου δώσω μια ιδέα?
Περίεργη μεν και δεν κάνει για όλους αλλά θα σου λύσει όλα τα προβλήματα που αναφέρεις (κρύο, νερά, κόστος πτώσης).
Μια δίχρονη px150 ή 200!
Είχα τη 200άρα και για τις ταχύτητες που τη θες είναι υπέρ του δέοντος αρκετή (έχει και πολύ παραπάνω), με πολύ ροπή και καθότι μεταλική είτε δεν παθαίνει πράμα (ειδικά με "χαζοπτώσεις") είτε έρχεται εύκολα.

Εμένα προσωπικά ο ήχος της με έφτιαχνε άσχημα (αλλά έχω μεγαλώσει μέσα σε wartburg) αλλά ως διχρονάκι καταλαβαίνω ότι μπορεί να το απεχθάνεται κανείς.
Η 200άρα μου έκαιγε 5λ/100 αλλά τη δούλευα "ψηλά" :D (δε νομίζω ότι μπορεί να πέσει κάτω από 4,5 πάντως, με τίποτα!)
Αν σε απασχολεί η μίξη του λαδιού, από κάποια χρονιά και μετά έχουν αυτόματη μίξη (ξεχωριστό δοχείο λαδιού).

Έτσι, απλά μια διαφορετική ιδέα...
:wave2:

Ichigo
05/08/2016, 10:26
Μπαμπη εχεις δυο επιλογες. Τα βαζεις κατω και επιλεγεις

Παπι/cb125 με μικρο κοστος αλλα θα τρως νερα αερα κλπ κλπ

Σκουτερ με αρκετα μεγαλυτερο κοστος συντηρησης αλλα κυκλοφορείς προστατευμενος απο νερα κλπ κλπ και πας και κοστουματος οπου γουσταρεις αμα θες και η κοπελια στο πισω καθισμα δε θα θελει να κατεβει ;)

Το θεμα ειναι τι εχεις να διαθεσεις ασχετως του τι θελεις.

Εγω πχ εκανα μια υπερβαση και βρεθηκα με τον 350ρη τον μπεβερλη! Και το κατευχαριστιεμαι και εντος και εκτος

nassosxlvbros
05/08/2016, 10:45
κρατα τον εργατη ρε Μπαμπη που ψαχνεσαι με πλαστικουρες...:yuck:

το μονο θετικο που εχουν τα σκουτερ ειναι οτι στην βροχη δεν σου ερχονται τα νερα του δρομου...


Ναι,ισχύει εν μέρει....Αν όμως πιάσει βροχή και κίνηση σε καταβρέχουν όλοι οι άλλοι στο δρόμο,από όλες τις πλευρές....Τι να σου κάνει το σκούτερ στα πόδια όταν μέχρι να γυρίσεις σπίτι θα είσαι έτσι κι αλλιώς χάλια; Παπί κύριοι...οτιδήποτε άλλο κοστίζει...;)


υ.γ. και σας τα λέει αυτά φανατικός αντι-παπάκιας....:)

byron
05/08/2016, 10:47
Γιατί δεν ρωτάς τον Βύρωνα;

Δεν έχω εμπειρία από βρόντο με το SH, αν και έκανΕ ότι μπορούσε για να αποκτήσω. Βρόντο είχα φάει με το aprilia, μια στην αρχή που το πήρα και ήταν της πλάκας και μια πριν 1,5 χρόνο που έγινε fubar και το πούλησα ανταλλακτικά.
Γενικά καλό είναι, με scooter να μην πέφτει κάποιος. Δεν είναι μόνο τα πλαστικά, είναι όλη η υποδομή από κάτω που σκορπάει και πρέπει να επισκευαστεί και αυτή. Βάσεις, κλιπάκια και ένα σκασμός μαλακιούλες που κρατάνε το κουστούμι στη θέση του.

Ιδίως για τα Honda, θα έπαιρνα και ηρεμιστικά πριν ρωτήσω τιμές ανταλλακτικών. Για το PCX που είχα ακούσει, ήταν τραγικές οι τιμές. Όπως και η μπιέλα του SH300 που έχει 160€ (!).
Τύφλα να έχουν οι Carillo και οι Omega δλδ.

sniper
05/08/2016, 10:55
Δεν έχω εμπειρία από βρόντο με το SH, αν και έκανΕ ότι μπορούσε για να αποκτήσω. Βρόντο είχα φάει με το aprilia, μια στην αρχή που το πήρα και ήταν της πλάκας και μια πριν 1,5 χρόνο που έγινε fubar και το πούλησα ανταλλακτικά.
Γενικά καλό είναι, με scooter να μην πέφτει κάποιος. Δεν είναι μόνο τα πλαστικά, είναι όλη η υποδομή από κάτω που σκορπάει και πρέπει να επισκευαστεί και αυτή. Βάσεις, κλιπάκια και ένα σκασμός μαλακιούλες που κρατάνε το κουστούμι στη θέση του.

Ιδίως για τα Honda, θα έπαιρνα και ηρεμιστικά πριν ρωτήσω τιμές ανταλλακτικών. Για το PCX που είχα ακούσει, ήταν τραγικές οι τιμές. Όπως και η μπιέλα του SH300 που έχει 160€ (!).
Τύφλα να έχουν οι Carillo και οι Omega δλδ.

Ιδού, case closed, μείνε με το τίμιο cbf125.

teogtp
05/08/2016, 11:03
Με την παπια ειχα πιο επιθετικη οδηγηση.
Με το xmax δεν το εχω αυτο. Σου δινει την αισθηση οτι θα σε πεταξει κατω.

leftos
05/08/2016, 11:05
Αυτο που λες για νερα και κρυο σιγουρα ειναι η καλυτερη λυση. Για καθημερινη μετακινηση λυνει χερια το σκουτερ.
Αλλα ακομα και στα οικονομικα ( sym, kymco ) αμα πεσεις κλαις. Ειναι πανακριβα ολα απο πλαστικα μεχρι φωτα και τις περισσοτερες φορες σπανε πολλα περισσοτερα απ'οσα βλεπεις/νομιζεις.
Εκτος βεβαια αν τα μαζευεις οπως οπως με tie wrap και σιλικονες οπως ειπε και ο φιλος παραπανω.
Στο cbf αν πεσεις αντε να σπασει η μανετα στη χειροτερη...

byron
05/08/2016, 11:14
Με το xmax δεν το εχω αυτο. Σου δινει την αισθηση οτι θα σε πεταξει κατω.

Theo...δεν είναι αίσθηση, είναι η πραγματικότητα.
Ξαναβρέθηκα με το ΧΜax εδώ και δυο μήνες. Οκ, δεν είμαι τόσο αρνητικός όσο στην αρχή...έχει σελλάρα, πορτ μπαγκάζ, η ζελατίνα βοηθάει πολύ. Αλλά ρε φίλε, αυτό το κράτημα του, είναι ότι πιο γελοίο έχω συναντήσει σε δίτροχο.
Πλαγιάζει με κλωτσιές, και σηκώνεται με χαστούκια.

devil's animal
05/08/2016, 11:16
Στο cbf αν πεσεις αντε να σπασει η μανετα στη χειροτερη...


τιποτα δεν σπαει στο cbf...
2 φορες μου επεσε εμενα στατικα και εφαγε και μια χυμα με πολυ λιγα η γυναικα μου...
απο την μια πλευρα βρισκει η εξατμιση και γδερνεται το προστατευτικο της..και απο την αλλη μερια βρισκει το μαρσπιε...

και στις 2 περιπτωσεις πληγωνονται τα αντιβαρα αλλα κλαϊν μαϊν...

Panos76
05/08/2016, 11:26
Αλλά ρε φίλε, αυτό το κράτημα του, είναι ότι πιο γελοίο έχω συναντήσει σε δίτροχο.
Πλαγιάζει με κλωτσιές, και σηκώνεται με χαστούκια.

Βρε σεις, για σκούτερ μιλάμε όχι για ss :lol: και αν έχει και μικρούς τροχούς η κατάσταση μπορεί να γίνει έως και επικίνδυνη.

Μιλάμε δηλ. για οχήματα με τεράστιο βάρος πίσω και μάλιστα δίκυκλο, όχι αμάξι.

Πάντως αυτή τη προστασία από τη βροχή ποτέ δε τη κατάλαβα. Όσο λούτσα γίνομαι με το παπί, το ίδιο λούτσα γινόμουν και με το σκούτερ.

7Tolis
05/08/2016, 11:27
ΙμιτασιονΕ κοστούμι κάνει 365 στο Ελλάδα. Πήρε γνωστός μου πρόσφατα

Sapadak
05/08/2016, 11:30
Πάντως αυτή τη προστασία από τη βροχή ποτέ δε τη κατάλαβα. Όσο λούτσα γίνομαι με το παπί, το ίδιο λούτσα γινόμουν και με το σκούτερ.

Αυτό να το ξανακοιτάξεις :lol:

Panos76
05/08/2016, 11:35
:lol: χαχα, εννοώ πως πολλοί γράφουν για προστασία από βροχή και όχι από νερά κάτω στο δρόμο!

Από βροχή μόνο το κράνος προστατεύει και το C1 (http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2015/12/bmw-c1_scooter.jpg).

Άντε και τίποτε άλλο που αγνοώ. Συμβατικό δίκυκλο δε νομίζω πως μπορεί να σε καλύψει σε βροχή.

Anyway, για να είμαστε και εντός θέματος, δε θα έδινα με τίποτα cbf για σκούτερ αν το μέλημα μου ήταν η οικονομία και η αξιοπιστία.

teogtp
05/08/2016, 11:39
Βρε σεις, για σκούτερ μιλάμε όχι για ss :lol: και αν έχει και μικρούς τροχούς η κατάσταση μπορεί να γίνει έως και επικίνδυνη.

Μιλάμε δηλ. για οχήματα με τεράστιο βάρος πίσω και μάλιστα δίκυκλο, όχι αμάξι.

Πάντως αυτή τη προστασία από τη βροχή ποτέ δε τη κατάλαβα. Όσο λούτσα γίνομαι με το παπί, το ίδιο λούτσα γινόμουν και με το σκούτερ.

Ρε συ Πανο.....
Τα καβαλουσες καθολου ή μονο τα εσμπρωχνες;

gior-gos
05/08/2016, 11:51
Συμβατικό δίκυκλο δε νομίζω πως μπορεί να σε καλύψει σε βροχή

Κανενα δικυκλο δεν ειναι αμαξι. Στη βροχη (οχι στη νερολακουβα) και στο κρυο, το σκουτερ οντως σε κραταει περισσοτερη ωρα στεγνο και - ας πουμε - ζεστο απο τη μεση και κατω σε σχεση με το παπι. Σε πολυωρη παραμονη, θα γινεις παπι και θα παγωσεις και με τα 2· υποτιθεται ομως οτι μ αυτα τα μηχανακια κάνεις μικρες διαδρομες αρα και η παραμονη στη σελα τους ειναι μικρης διαρκειας (εξαιρουνται βεβαια οι κουριερ, ντελιβερι κτλ οι οποίοι απο καποια ωρα παραμονης και μετα δεν τη γλυτωνουν με τιποτα).

Panos76
05/08/2016, 11:53
Έχω αλλάξει στη ζωή μου 4 σκουτεράκια, όλα μου έβγαλαν τη ΜΠίστη από βλάβες. Αν και ζαχάρωνα το Χ max τελικά αποφάσισα πως το κεφάλαιο σκούτερ τελείωσε για εμένα.

DoctoR_k6
05/08/2016, 12:05
Εγω 8 χρονια με σκουτερ που πηγαινοερχομαι δουλεια (με μεσο ορο 35-40χλμ roundtrip ) ξερω οτι αν εισαι καβατζωμενος με ενα καλο σετακι αδιαβροχα(εχω το tucano urbano κ του βγαζω το καπελο) +τις γκετες για να μπανει κ το παπουτσακι μεσα εισαι αρχοντας.
Απο βροχη τουλουμια τοσα χρονια αλλα εφτανα παντα κυριος...
Kουβερτα δεν εχω βαλει κ ουτε θα βαλω ποτε.

GIXXERAKIAS
05/08/2016, 13:45
Εγω 8 χρονια με σκουτερ που πηγαινοερχομαι δουλεια (με μεσο ορο 35-40χλμ roundtrip ) ξερω οτι αν εισαι καβατζωμενος με ενα καλο σετακι αδιαβροχα(εχω το tucano urbano κ του βγαζω το καπελο) +τις γκετες για να μπανει κ το παπουτσακι μεσα εισαι αρχοντας.
Απο βροχη τουλουμια τοσα χρονια αλλα εφτανα παντα κυριος...
Kουβερτα δεν εχω βαλει κ ουτε θα βαλω ποτε.

+ Ότι είπε ο άπο πάνω.

Βάλε στο παιχνιδι το καινουριο μικρο Beverly (Μedley 150cc) .Μπαμπίνο το οδήγησα και έπαθα πλάκα...κόβει το τιμόνι σαν παπί,abs stadar,start/stop,κάτω από την σέλα (σχεδόν) 2 full face,κατανάλωση που δηλώνουν 2,1 αλλά δεν νομίζω (στο τριάρι το έκοψα) και το φοβερό που δεν το είχα δεί ποτέ μέχρι τώρα,δέν έχει μίζα...:uplate:

Πατάς το κουμπί και ακούς τον κινητήρα να ξυπνάει χωρίς τίποτα άλλο (όπως όταν το σβήνεις),το start/stop δουλεύει υποδειγματικά με άμεση εκκίνηση κινητήρα στο φανάρι.Σταμάταγα συνέχεια να το δοκιμάζω και έπαθα πλάκα λέμε.

2,900 ευραίους η τιμή,το θέμα πτώση και κόστος ισχύει αλλά ποτέ δεν την έχω σκεφτεί την οποιαδήποτε αγορά μου έτσι γιατί απλά δεν θα είχα πάρει ποτέ την μηχανή.;)

toyar
05/08/2016, 13:58
παντως αυτο το start stop στα σκουτερ ειναι μεγαλη γελοιοτητα.....
τι βενζινη να γλυτωσεις σβηνοντας στα φαναρια ενα ψεκαστο μοτερακι 150cc
δηλαδη ακομα και σε μια διαδρομη γλυφαδα-κηφισια με πηξιμο ποση ωρα θα δουλεψει ρελαντι σταματημενο ωστε να κερδισεις καυσιμο απο το σβησιμο;:rolleyes:
αντιθετα φορτωνεσαι βαρος κοστος και μειωμενη αξιοπιστια

teogtp
05/08/2016, 14:18
Εγω το ζηλευω.
Μεγαλη υποθεση να σβηνει το μοτερ και να μην ακους το βεντιλατερ να βσραει αλυπητα.

sapila racing
05/08/2016, 15:22
παντως αυτο το start stop στα σκουτερ ειναι μεγαλη γελοιοτητα.....
τι βενζινη να γλυτωσεις σβηνοντας στα φαναρια ενα ψεκαστο μοτερακι 150cc
δηλαδη ακομα και σε μια διαδρομη γλυφαδα-κηφισια με πηξιμο ποση ωρα θα δουλεψει ρελαντι σταματημενο ωστε να κερδισεις καυσιμο απο το σβησιμο;:rolleyes:
αντιθετα φορτωνεσαι βαρος κοστος και μειωμενη αξιοπιστια

Δεν εχουν εξτρα βαρος. :nono:
Απλά η γεννητρια που ειναι τοποθετημένη στο ακρο του στρόφαλου λειτουργεί και σαν μίζα.
Πολλά scooter κυκλοφορούν στα κεντρα των πόλεων όπου ο χρόνος που ξοδεύουν στα φανάρια καθε αλλο παρα αμελητέος είναι.

Ζεύκας
05/08/2016, 15:37
Γιατί δεν ρωτάς τον Βύρωνα;


ρε φίλαι

Τουόνο ο Βύρωνας, τουόνο πάω παίρνω κι εγώ

Καράφλα ο Βύρωνας, καράφλα πάω βγάζω κι εγώ.

Sh o Βύρωνας, sh γλυκοκοιτάζω κι εγώ.

Ευτυχώς που είναι σκράπας στα οικονομικά και έχω σε κάποιο τομέα τα πρωτεία.



Να σου δώσω μια ιδέα?
Περίεργη μεν και δεν κάνει για όλους αλλά θα σου λύσει όλα τα προβλήματα που αναφέρεις (κρύο, νερά, κόστος πτώσης).
Μια δίχρονη px150 ή 200!
Είχα τη 200άρα και για τις ταχύτητες που τη θες είναι υπέρ του δέοντος αρκετή (έχει και πολύ παραπάνω), με πολύ ροπή και καθότι μεταλική είτε δεν παθαίνει πράμα (ειδικά με "χαζοπτώσεις") είτε έρχεται εύκολα.

Εμένα προσωπικά ο ήχος της με έφτιαχνε άσχημα (αλλά έχω μεγαλώσει μέσα σε wartburg) αλλά ως διχρονάκι καταλαβαίνω ότι μπορεί να το απεχθάνεται κανείς.
Η 200άρα μου έκαιγε 5λ/100 αλλά τη δούλευα "ψηλά" :D (δε νομίζω ότι μπορεί να πέσει κάτω από 4,5 πάντως, με τίποτα!)
Αν σε απασχολεί η μίξη του λαδιού, από κάποια χρονιά και μετά έχουν αυτόματη μίξη (ξεχωριστό δοχείο λαδιού).

Έτσι, απλά μια διαφορετική ιδέα...
:wave2:

px200 το πρώτο μου μηχανάκι. λάθος επιλογή για μένα για πολλούς λόγους άσχετους με το θρεντ.

την έδωσα και ησύχασα.


Εγω 8 χρονια με σκουτερ που πηγαινοερχομαι δουλεια (με μεσο ορο 35-40χλμ roundtrip ) ξερω οτι αν εισαι καβατζωμενος με ενα καλο σετακι αδιαβροχα(εχω το tucano urbano κ του βγαζω το καπελο) +τις γκετες για να μπανει κ το παπουτσακι μεσα εισαι αρχοντας.
Απο βροχη τουλουμια τοσα χρονια αλλα εφτανα παντα κυριος...
Kουβερτα δεν εχω βαλει κ ουτε θα βαλω ποτε.

μου φαίνεται ότι θα επενδύσω σε ένα καλό σετ αδιάβροχα+γκέτες+καινούρια χειμερινά γάντια.

τα τουκάνο σου βγήκαν καλά;

σύμφωνα με ένα Βρετανό (http://www.visordown.com/product-features/review-tucano-urbano-diluvio-rex-waterproof-jacket-and-trouser-set-%C2%A39699) τα diluvio rex σε μιά δυνατή βροχή έμπασαν νερό από εκεί που πάσχουν όλα τα αδιάβροχα.

τέσπα ξεφεύγουμε και εδώ.

Ζεύκας
05/08/2016, 15:39
+ Ότι είπε ο άπο πάνω.

Βάλε στο παιχνιδι το καινουριο μικρο Beverly (Μedley 150cc) .Μπαμπίνο το οδήγησα και έπαθα πλάκα...κόβει το τιμόνι σαν παπί,abs stadar,start/stop,κάτω από την σέλα (σχεδόν) 2 full face,κατανάλωση που δηλώνουν 2,1 αλλά δεν νομίζω (στο τριάρι το έκοψα) και το φοβερό που δεν το είχα δεί ποτέ μέχρι τώρα,δέν έχει μίζα...:uplate:

Πατάς το κουμπί και ακούς τον κινητήρα να ξυπνάει χωρίς τίποτα άλλο (όπως όταν το σβήνεις),το start/stop δουλεύει υποδειγματικά με άμεση εκκίνηση κινητήρα στο φανάρι.Σταμάταγα συνέχεια να το δοκιμάζω και έπαθα πλάκα λέμε.

2,900 ευραίους η τιμή,το θέμα πτώση και κόστος ισχύει αλλά ποτέ δεν την έχω σκεφτεί την οποιαδήποτε αγορά μου έτσι γιατί απλά δεν θα είχα πάρει ποτέ την μηχανή.;)

Γιάννη ναι καλό χρύσο, οικονομικό αλλά προσωπικά 3 χιλιάρικα μηχανάκι να κυκλοφορώ
στο κέντρο και να το κλειδώνω το βράδυ στον Άγιο Παντελεήμωνα δεν τα δίνω

DoctoR_k6
05/08/2016, 16:04
μου φαίνεται ότι θα επενδύσω σε ένα καλό σετ αδιάβροχα+γκέτες+καινούρια χειμερινά γάντια.

τα τουκάνο σου βγήκαν καλά;

σύμφωνα με ένα Βρετανό (http://www.visordown.com/product-features/review-tucano-urbano-diluvio-rex-waterproof-jacket-and-trouser-set-%C2%A39699) τα diluvio rex σε μιά δυνατή βροχή έμπασαν νερό από εκεί που πάσχουν όλα τα αδιάβροχα.

τέσπα ξεφεύγουμε και εδώ.

Μαλλον ειχε παρει τα ακριβα κ του βγηκαν μαπα...τι να πω!! :lol:
Εγω εχω το σετακι που κανει κανα 60αρι-70αρι. https://www.motorparts.com.gr/eshop/eksoplismos-anavati/adiavroxa/%CF%83%CE%AD%CF%84-%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%B2%CF%81%CE%BF%CF%87%CE%BF-tucano-urbano-534%CE%BD-detail.html

Κανα 2 χρονακια που τα χρησιμοποιω δεν εχουν παθει κατι...Αγγλια δεν ειμαστε ουτως η αλλως.

kostaskk
05/08/2016, 16:05
ποιο καλα παπι
δεν ειναι μονο το κοστος αν πεσεις. καθε φορα που κανεις σερβις θελει να βγουνε πολλα πλαστικα κατι που παιρνει ωρα και χρημα
επισης ποιο ακριβα ανταλακτικα, και εχεις και τους ιμαντες καθε λιγο.

τελευταια φορα που ειδα σκουτερ σε συνεργειο ο μαστορας ζητουσε 800ευρω για καινουρια κεφαλη(ειχε ραγισει), και του λεγαν να τους βρει κανεναν να το δωσουν ετσι ανοιγμενο.

toyar
05/08/2016, 16:29
Δεν εχουν εξτρα βαρος. :nono:
Απλά η γεννητρια που ειναι τοποθετημένη στο ακρο του στρόφαλου λειτουργεί και σαν μίζα.
Πολλά scooter κυκλοφορούν στα κεντρα των πόλεων όπου ο χρόνος που ξοδεύουν στα φανάρια καθε αλλο παρα αμελητέος είναι.

καλα......
οταν θα καψει τα πηνια -μιζα ή θα ζητησει αισθητηρα στασης ή απλα θα χρειαστει αλλαγη στην ενισχυμενη μπαταρια που χρειαζεται το συστημα ελα να μου πεις οτι εκανε οικονομια 10 λτ βενζινη το χρονο
4Κ 1100αρης ford 40ετων εκπαιδευτικος πανω σε βαση του κοβουμε τη βενζινη και δουλευει αφορτος 10 λεπτα με οτι εχει το λεκανακι του καρμπ μεσα

sapila racing
05/08/2016, 16:44
καλα......
οταν θα καψει τα πηνια -μιζα ή θα ζητησει αισθητηρα στασης ή απλα θα χρειαστει αλλαγη στην ενισχυμενη μπαταρια που χρειαζεται το συστημα ελα να μου πεις οτι εκανε οικονομια 10 λτ βενζινη το χρονο
4Κ 1100αρης ford 40ετων εκπαιδευτικος πανω σε βαση του κοβουμε τη βενζινη και δουλευει αφορτος 10 λεπτα με οτι εχει το λεκανακι του καρμπ μεσα

Ε βαλτον πανω σε scooter και πήγαινε βόλτες με αυτόν.

Τι? Δεν περνάει ούτε Euro -5? :D

toyar
05/08/2016, 17:34
αν κανεις εναν υπολογισμο καταναλωσης ανα λεπτο λειτουργιας στο ρελαντι χρησιμοποιωντας την τιμη του αισθητηρα αερα και με λ=1 θα δεις οτι σε τετοια μικρα και ψεκαστα μοτερακια το start stop ειναι απλα εμπορικο τρυκ

leftos
06/08/2016, 09:35
H συζητηση του start and stop καλυτερα να μεταφερθει.
Εγω να δηλωσω το δικο μου μερος που το βλεπω στο αυτοκινητο μου απο το 2009 με start&stop.
Το yaris 1,33 2009 μοντελο.
Εχει μετρητη ολικο που μετραει ποση ωρα ειναι σβηστο το αυτοκινητο απο το συστημα.
Απο το 2009 μεχρι σημερα εχει γραψει 12 ωρες. Βαλτε μεσα οτι ειναι αρκετα δευτερολεπτα λεπτα που μπορει να εχω σταματησει και να σβηνει μονο του οποτε δεν το σβηνω εγω ενω επρεπε. Δηλαδη δεν ειναι ολα σε κινηση.
Ειμαι μεσος χρηστης δεν μπορω να πω οτι κινουμαι καθε μερα στην κινηση.
Η καταναλωση στο ρελαντι ειναι απο 0.6 εως 1 λτ/ωρα αν εχεις ανοιχτο air condition.
οποτε ολα αυτα τα 7 χρονια εχω γλιτωσει 12 λιτρα με μεση τιμη βενζινης 1.6 μιλαμε για 20 ευρω.
Η μπαταρια του αυτοκινητου κανει 160 ευρω βεβαια εχει κανει ηδη 7 χρονια και δεν δειχνει σημαδια κοπωσης.
Αλλα μολις μου ερθει θα δακρυσω.
Αν ερθει βλαβη εκει θα κλαψω...

toyar
06/08/2016, 09:56
σκεψου τωρα οτι ενα δικυκλο για τα ιδια χλμ θα ειχε ακομα λιγοτερες ωρες αφου ποτε δεν περιμενει σταματημενο δυο κοκκινα στο ιδιο φαναρι
και επισης αν ενας 4Κ ζηταει 600ml βενζινη την ωρα στο ρελαντι τι ζηταει ενας μονοκυλινδρος με το 1/10 της χωρητικοτητας
το yaris δεν εκκινει απο σταση με μιζα αλλα με συστημα αποθηκευσης ενεργειας οποτε η μπαταρια σου ειναι σχετικα φθηνη και η μιζα σου δεν φθειρεται
σε αλλο αυτοκινητο που ακουγα (νομιζω μινι) η ενισχυμενη μπαταρια που ηθελε εκανε 300ευρω
επισης νομιζω οτι η toyota εδω και χρονια δεν προσφερει start stop στην ελληνικη αγορα γιατι ειδαν οτι στην πραξη επιβαρυνε την τιμη χωρις οφειλος