PDA

View Full Version : Ονοφάδες: rim lock και κραδασμοί...



Δεινόσαυρος
05/08/2016, 17:44
Κανας ονοφάς αν ξέρει να μου πεί. (Αφορά συμπεριφορά σε άσφαλτο.)

Έχω δύο πίσω ρόδες 18αρες*. Η μία έχει rim lock (πώς δίαολο το λένε στο Ελληνικό; ) η άλλη όχι.
Αυτή χωρίς δουλεύει μια χαρά μέχρι και τα 130 σε ανοιχτό δρόμο που το πάω με λάστιχο εντούρο.

Η άλλη (με το rim lock, με λάστιχο τρίαλ) από τα 80-90 περίπου αρχίζει να γίνεται αντιληπτός ένας δυνατός κραδασμός, στην συχνότητα της περιστροφής της ρόδας, έτσι ώστε αν λέω δυνατά ααααααααααααα να ακούγεται σαν να με κοπανάει κάποιος στην πλάτη η στο πλευρό, να ακούγεται δλδ σαν ααντααντααντααντααντααντααα (σόρυ για την αστεία περιγραφή, ελπίζω να γίνεται κάπως κατανοητό.) Στα 100-110 είναι πια ενοχλητικό έως ανησυχητικό. Την ανάρτηση την έχω στημένη πολύ σκληρή. Τα ρουλεμάν της πίσω ρόδας φαίνονται ΟΚ, αλλά πρέπει σίγουρα κάποια στιγμή να φρεσκαριστούν. Η ζάντα της πίσω ρόδας έχει πάρει λίγο σε ένα σημείο, από παλιό χτύπημα, αλλά όχι τίποτα φρικτό. Κάποια στιγμή ελπίζω να βρώ κάποιον να την ισιώσει φτηνά, αλλα δεν επείγει.

Αυτό που θέλω να ξέρω είναι: υπάρχει περίπτωση ο κραδασμός να οφείλεται στο rim lock; Είτε λόγω όγκου του ρημαδιού, είτε λόγω βάρους; Αν ναι, μπορεί να εξισορροπηθεί με αντίβαρα ή άλλον τρόπο; Αν όχι, υπάρχει περίπτωση να φταίει ρουλεμάν; (άρα η αλλαγή επείγει). Υπάρχει περίπτωση να φταίει κάτι άλλο, πχ η ζάντα που έχει πάρει; Άλλες ιδέες;

Επίσης να σημειώσω οτι με ρόδες SM 17άρες το μηχανάκι πάει τέλεια, όνειρο, μέχρι και 150 αρα οπωσδήποτε είναι κάτι να κάνει με τον τροχό, και όχι, πχ καδένα ή τίποτα άλλο.

Μερσί προκαταβολικά...


* Για όσους τυχόν ρωτήσουν τι δι@ολο θέλω τους δύο τροχούς, εδώ Αγγλία είναι απαραίτητο. Πολλοί ιδιώτες που σε αφήνουν στα δάση και τα πάρκα τους, το κάνουν με τον όρο να μην χρησιμοποιείς "επιθετικά", πολεμικά, τακουνάτα. Σχεδόν όλοι έχουν και δεύτερη ρόδα με trial pattern... αυτά τα ωραία.

est
05/08/2016, 18:31
Έτσι όπως τα λες, μάλλον έχεις βρει το πρόβλημά σου. Είναι βαρύ και μεγάλο το ριμ λοκ και είναι λογικό να επηρεάζει την ευστάθεια. Να καταφέρεις να το ζυγοστάθμισεις, το θεωρώ σχεδόν αδύνατο. Το να πηγαίνεις με 80-90, το θεωρώ εφικτό.:D
Κάπου εκεί πάντως ξεκινάνε και οι δικές μου "αναταράξεις"..απλά δεν πάει και πολύ παραπάνω το μηχανάκι για να αρχίσω τα Ααα-Αααα-Αααα-... :bawl:
Το ρουλεμάν είναι σχετικά εύκολο να το τσεκάρεις για τζόγο, το έχεις κάνει;

Δεινόσαυρος
05/08/2016, 19:03
Έτσι όπως τα λες, μάλλον έχεις βρει το πρόβλημά σου. Είναι βαρύ και μεγάλο το ριμ λοκ και είναι λογικό να επηρεάζει την ευστάθεια.

Θενκς φίλε, βοηθάει πολύ η γνώμη σου για τον υποφαινόμενο άσχετο/νουμπά!
Αυτό που μάλλον θα κάνω είναι να βαλώ το ζόρικο τακουνάτο στη ζάντα με το ριμ λοκ, και το πιο «ελαφρύ» λάστιχο, για μακρινές εξορμήσεις στη ζάντα χωρίς ριμλοκ. Έτσι για καμιά όμορφη οφ εκδρομή 200-300 χιλιόμετρα μακρυά να μπορώ να πηγαίνω από κεντρικό δρόμο ώσπου να φτάσω προορισμό, χωρίς να το βλαστημάω. (Λάσπη έχω και κοντά, δεν θέλει χλμ :lol: )

Tα ρουλεμαν τα έχω ελέγξει και δεν έχουν τζόγο, αλλά είναι πολύ παλιά στη μια ζάντα, θα τα αλλάξω απλά να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Το αντίστοιχο μπροστινό με ριμλοκ (δεν το χρησιμοποιώ) ήδη παίζει λιγουλάκι.

est
05/08/2016, 19:10
Αφού υπάρχει και 2η χωμάτινη ζάντα, μια χαρά τα λες. Και όταν κυκλοφορείς στις μακρινές χωμάτινες, έχεις και 5-6 μεγάλα tie wraps μαζί σου απλά για να νιώθεις καλύτερα. :)

Δεινόσαυρος
05/08/2016, 19:24
Πράγματι το ζύγισα και το μπροστινό ριμλοκ είναι 106 γραμμάρια! Ακόμα κι αν η βαλβίδα απέναντι είναι, πές, 20 γρ. (που δεν είναι) είναι μεγάλη ανισορόπία! Καί το πίσω ριμλοκ μπορεί να είναι και μεγαλύτερο (φαρδύτερη ζάντα) δεν έχει τύχει να το δω ποτέ ακόμα.

Αυτά τα 5-6 tiewraps, για τι; Για να διευκολύνουν ενδεχόμενες αλλαγές λάστιχου, ή κάτι άλλο; Δεν φαντάζομαι να εννοείς για υποκατάστατο ρίμλοκ;;; :bawl:


===

ΥΓ. Οι μακρυνές χωμάτινες είναι χαλαρές για απόλαυση και θέα όχι για εκπαίδευση. Αν υπάρχει υποψία οτι χρειάζεται ριμλοκ, απλά δεν πάμε. Ρίμλοκ, λάσπες, τακουνάρες μόνο σε απόσταση < 50 χλμ από σπίτι, μπάνιο, κρεβάτι, και γενική πολυτέλεια. Αka γεράματα.

sapila racing
05/08/2016, 20:03
Σε ρόδες με τέτοια κόντρα μπαίνουν για ζυγοστάθμιση συνήθως 2 η και παραπάνω μολυβένια βαρίδια που πιάνουν σε αντίστοιχες ακτίνες.
Αν πας σε ενα βουλκανιζατερ μοτο θα εχουν.
Υπαρχουν και στο εμπόριο βέβαια.
πχ
http://i.ebayimg.com/images/i/330802665269-0-1/s-l1000.jpg

Δεινόσαυρος
05/08/2016, 20:33
Σε ρόδες με τέτοια κόντρα μπαίνουν για ζυγοστάθμιση συνήθως 2 η και παραπάνω μολυβένια βαρίδια που πιάνουν σε αντίστοιχες ακτίνες.

Thank you mr. Sapila Racing!

Το είχα φανταστεί (ενθυμούμενος τα αντίστοιχα σε ποδήλατα της νιότης μου) και μετά από κάποιες ψιλοαποτυχημένες προσπάθειες να κολλήσω εκείνα τα κοινά αυτοκινητικά αυτοκόλλητα βαράκια έψαξα να βρω κάτι τέτοιο. Βρήκα μόνο μόνο για Χάρλευ (σε αντίστοιχες, αστείες τιμές) και τα είχα απορρίψει.

Θα το ξαναψάξω μέ βάση το λινκ σου, ακόμα και για κοντινές σιγανές διαδρομές αξίζει ΙΜΗΟ, αν δεν είναι να τις πληρώνεις χρυσάφι. Απορώ πώς δεν είναι πιο γνωστές στον κύκλο των εδώ εντουράδων, είχα ρωτήσει παλιότερα ακόμα και σε γνωστό με μαγαζί εντουροειδών, αλλά τζίφος.

Εδώ όλοι φαίνονται να βάζουν σαμπρέλες mousse (αν και θεωρητικά απαγορεύονται για τον δρόμο), μετά από αυτές φαντάζομαι το ριμλοκ θα μοιάζει πούπουλο.

Δεινόσαυρος
05/08/2016, 20:51
Να και ένα λίνκ. Μου βγαίνει όμως 50 λίρες το σετ!! και πάλι δεν είμαι σίγουρος αν θα κάνει δουλειά, ή ακόμα αν θα είναι αρκετό το βάρος.

http://www.ebay.co.uk/itm/MOTORCYCLE-WHEEL-BALANCE-WEIGHTS-FOR-SPOKE-WHEELS-/330802665269

Μάλλον για καμιά πατέντα με βλέπω, χύμα το μολύβι είναι φτηνό.

azar41
05/08/2016, 22:53
Kαλησπέρα. Είχα το ίδιο πρόβλημα και λύθηκε βάζοντας στον πίσω τροχό και την δεύτερη κόντρα στην τρύπα απέναντι ,δίπλα στη βαλβίδα. Εμπρός έχει μια τρύπα και το δουλεύω χωρίς κόντρα.

Λευκάδιος
06/08/2016, 01:58
Εγώ πάντως έχω rim lock βαρέως τύπου(υπάρχουν και πιο ελαφριά) στον πίσω τροχό εδώ και χρόνια χωρίς πρόβλημα.Με χωμάτινα ελαστικα(mt21) συνήθως ταξιδευω με 120 αλλά έχουν υπάρξει και στιγμές που πάω με 140+ και δεν αντιμετωπίζω ούτε πρόβλημα ευστάθειας ούτε ακούω περίεργους θορύβους.Κάποιους κραδασμούς(όχι ενοχλητικούς) τους κρίνω φυσιολογικούς λόγο ενός κυλινδρου και μόνο.
Οταν πρωτοπήρα το μηχανάκι είχε βαρίδια στις ακτίνες αλλά απο τότε σε όσους λαστιχάδες έχω πάει μου έχουν πει ότι με χωμάτινα ελαστικα δέν γίνεται ζυγοστάθμιση.Δεν ξέρω αν έχουν δίκιο αλλά αφου τόσα χρόνια δεν έχω κανένα απολύτως θέμα(και στο 2ο σετ τροχών που έχω) μάλλον έχουν δίκιο.
Δεινόσαυρε τι εννοείς ότι έχεις τρειλ λάστιχο?Αν είναι καθαρά αγωνιστικο trial μπορεί το πρόβλημα να είναι αυτό καθώς δεν νομίζω αυτό το λάστιχο να είναι φτιαγμένο για τέτοιες ταχύτητες.Υπάρχουν και ελαστικά ψευδοtrial(edit μάλλον τα trial pattern που αναφέρεις) που έχουν έγκριση για δημόσιους δρόμους αλλά δεν ξέρω πως και αν συμπεριφέρονται σωστά σε ταχύτητες άνω των 100χλμ\ώρα.

Δεινόσαυρος
06/08/2016, 09:01
Kαλησπέρα. Είχα το ίδιο πρόβλημα και λύθηκε βάζοντας στον πίσω τροχό και την δεύτερη κόντρα στην τρύπα απέναντι ,δίπλα στη βαλβίδα.

OK, oπότε αν δεν κατάλαβα άλλα αντ' άλλων το «rim lock» λέγεται «κόντρα» ελληνιστί. Μερσι.

azar41, δλδ έβαλες κόντρα και στις ΔΥΟ ενάντιες τρύπες και προφανώς υπήρχε/άνοιξες τρίτη για την βαλβίδα. Χμ, ενδιαφέρον. Ευχαριστώ για την ιδέα!

===

Λευκάδιε, μπορεί να έχεις δίκιο για τον τύπο του λάστιχου. Ωσπου να το λύσω το πρόβλημα όλες οι ιδέες δεκτές.
Το λάστιχο είναι Pirelli MT-43 (http://www.mytyres.co.uk/cgi-bin/rshop.pl?dsco=110&typ=R-103990&partner=1&m_s=1&ID=froogle&s_kwcid=AL!432!3!107631512584!!!g!!&ef_id=Vm4mEwAABcs@X-3o:20160806070842:s) (και εδώ (https://www.youtube.com/watch?v=UrfR7cXwf5M) o Γιουτούμπης) που κάνει, λέει, και για το δρόμο. P rating, ήτοι 150 χλμ/ωρα.
Μου το έβαλε άνθρωπος που υποτίθεται ήξερε την χρήση που θα έκανα, και νομίζω οτι το φοράει κι ο ίδιος.

Με προβληματίζει, πάντως, που λες οτι με μεγάλο ριμλοκ δεν ένιωσες ποτέ κραδασμό... :hmm:

Αν θυμάμαι καλά το δικό μου το έκανε και παλιά που το είχα για λίγο καιρό με ένα Μaxxis. Κάποια στιγμή θα αλλάξω τράμπα τις ζάντες να δω αν συνεχίζει. Ίσως να φταίει κάτι άλλο στη ζάντα (χτύπημα; ).

Λευκάδιος
06/09/2016, 22:06
Τέλικα τι έγινε,λύθηκε το πρόβλημα?

Δεινόσαυρος
08/09/2016, 13:28
Τέλικα τι έγινε,λύθηκε το πρόβλημα?

Βασικά όχι, ή μάλλον όχι ΑΚΟΜΑ.
Έμπλεξα με άλλα (βλ. παρένθεση αν δεν βαριέσαι) και δεν βρήκα ακόμα τον χρόνο να κάνω όλα τα πειράματα με αλλαγές τροχού/λάστιχου.
Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι:
α) αν η πίσω ρόδα δεν είναι ευθυγραμμισμένη είναι χειρότερα
β) όταν η πίεση είναι χαμηλή στα λάστιχα (½ ατμ) είναι χειρότερα.
Κάποια στιγμή θα αξιωθώ να βγάλω και τη κόντρα χωρίς να αλλάξω λάστιχο, να δω τι θα κάνει.
Μπορεί να αργήσει λίγο, αλλά ντοντ γουόρι, ο,τι καταλάβω θα το γράψω εδώ.

<Παρένθεση ψιλοβαρέτη> (Ήτοι - Μάλλον δεν θα γίνω ποτέ αναπαλαιωτής)

Επείδη το παλιο σετάκι ροδών είχε επισημανθεί στο ΜΟΤ (ΚΤΕΟ) ως ελαφρώς εκκεντρικό, είπα να κάνω μια ακτινολόγηση και μέτρημα να μάθω και γώ πώς γίνεται.
Έλα όμως που όταν την άνοιξα την ζάντα κάτω από ένα ταλαιπωρημένο duct tape όλες οι υποδοχές των ακτίνων (nipples, πώς τα λένε Ελληνικά; ) είχαν σκουριάσει του διαόλου. Ένας έξυπνος άνθρωπος θα τις έκοβε και θα τις αντικαταστούσε επί τόπου όλες τις ακτίνες. Εγώ λέω - για να δούμε, σώνεται τίποτα; Οι ακτίνες είναι καλή ποιότητα ανοξείδωτο, δεν έχουν σκουριάσει καθόλου - μόνο οι υποδοχές είναι τέρμα.
Καi έτσι έμαθα για τεχνική με το ασετoν και το υγρό αυτόματων σαζμαν (ATF). Σαν λαδόξυδο, δεν αναμειγνείωνται, αλλά το ταρακουνας όσο γίνεται, και το ασετόν, που έχει μεγάλη διαπεραστικότητα, μεταφέρει το ATF στα πιο απόμακρα σημεία όπου διασπάει τη σκουριά. Το αφήνεις κανα-δυο μέρες, και μετά με λίγο ζόρι και πυρ... κατάφερα να τα βγάλω όλα σπάζοντας μόνο μια ακτίνα!! Τώρα περιμένω ανταλλακτικά ακτίνες/υποδοχές.

Πολύ καλή τεχνική, σίγουρα χρήσιμη για ανακατασκευαστές, φαντάζομαι θα είναι τέλεια και για αρπαγμένα ρουλεμάν, good to know. Έμαθα πολλά, αλλά κυρίως οτι μάλλον δεν έχω την υπομονή για ανακατασκευές. :lol:
</Παρένθεση>

Λευκάδιος
08/09/2016, 14:47
Οι υποδοχές λέγονται καψούλια,υπάρχουν και αλουμινίου cnc(και χρωματιστά) που μάλλον είναι ανθεκτικά στην οξείδωση αλλά και ακριβότερα.
Ωραίο το tip με ασετόν+ATF :a013: .Δοκίμασες με wd40?
Τα αρπαγμένα ρουλεμάν καλό είναι να αλλάζονται καί όχι να νεκραναστένονται ;)

Δεινόσαυρος
08/09/2016, 15:06
Οι υποδοχές λέγονται καψούλια,
Θενκς μαν, λέω μάλλον αποκλείεται να λέγονται «ρόγες».


Ωραίο το tip με ασετόν+ATF :a013: .Δοκίμασες με wd40?
Το WD40 ούτε καν που πλησιάζει την σε βάθος δουλειά που κάνει το άλλο.
Αν θες ένα πραγματικά εκπληκτικό υλικό, συνιστώ ανεπιφύλακτα ACF-50. Απλά τέλειο, αφήνει και επίστρωμα μοριακού πάχους που προστατεύει, και (σε αντίθεση με WD40) δεν βλάπτει πλαστικά.
Δοκίμασα και ασετόν με ΑCF-50 και μου φάνηκε ακόμα καλύτερο από το ΑΤF!


Τα αρπαγμένα ρουλεμάν καλό είναι να αλλάζονται καί όχι να νεκραναστένονται ;)
Βρε φίλε, είπαμε άσχετος, αλλά όχι κι έτσι!
Εννοώ όταν τα ρουλεμάν έχουν αρπάξει στην εξωτερική περίμετρο, και έχουν κολλήσει στην υποδοχή τους. Με λίγο μαγικό υγρό μειώνεται κατα πολύ η ανάγκη για θέρμανση ή για άγριαδες με τον ματρακά.

STOYBI
08/09/2016, 15:26
Κανας ονοφάς αν ξέρει να μου πεί. (Αφορά συμπεριφορά σε άσφαλτο.)

Έχω δύο πίσω ρόδες 18αρες*. Η μία έχει rim lock (πώς δίαολο το λένε στο Ελληνικό; ) η άλλη όχι.
Αυτή χωρίς δουλεύει μια χαρά μέχρι και τα 130 σε ανοιχτό δρόμο που το πάω με λάστιχο εντούρο.

Η άλλη (με το rim lock, με λάστιχο τρίαλ) από τα 80-90 περίπου αρχίζει να γίνεται αντιληπτός ένας δυνατός κραδασμός, στην συχνότητα της περιστροφής της ρόδας, έτσι ώστε αν λέω δυνατά ααααααααααααα να ακούγεται σαν να με κοπανάει κάποιος στην πλάτη η στο πλευρό, να ακούγεται δλδ σαν ααντααντααντααντααντααντααα (σόρυ για την αστεία περιγραφή, ελπίζω να γίνεται κάπως κατανοητό.) Στα 100-110 είναι πια ενοχλητικό έως ανησυχητικό. Την ανάρτηση την έχω στημένη πολύ σκληρή. Τα ρουλεμάν της πίσω ρόδας φαίνονται ΟΚ, αλλά πρέπει σίγουρα κάποια στιγμή να φρεσκαριστούν. Η ζάντα της πίσω ρόδας έχει πάρει λίγο σε ένα σημείο, από παλιό χτύπημα, αλλά όχι τίποτα φρικτό. Κάποια στιγμή ελπίζω να βρώ κάποιον να την ισιώσει φτηνά, αλλα δεν επείγει.

Αυτό που θέλω να ξέρω είναι: υπάρχει περίπτωση ο κραδασμός να οφείλεται στο rim lock; Είτε λόγω όγκου του ρημαδιού, είτε λόγω βάρους; Αν ναι, μπορεί να εξισορροπηθεί με αντίβαρα ή άλλον τρόπο; Αν όχι, υπάρχει περίπτωση να φταίει ρουλεμάν; (άρα η αλλαγή επείγει). Υπάρχει περίπτωση να φταίει κάτι άλλο, πχ η ζάντα που έχει πάρει; Άλλες ιδέες;

Επίσης να σημειώσω οτι με ρόδες SM 17άρες το μηχανάκι πάει τέλεια, όνειρο, μέχρι και 150 αρα οπωσδήποτε είναι κάτι να κάνει με τον τροχό, και όχι, πχ καδένα ή τίποτα άλλο.

Μερσί προκαταβολικά...


* Για όσους τυχόν ρωτήσουν τι δι@ολο θέλω τους δύο τροχούς, εδώ Αγγλία είναι απαραίτητο. Πολλοί ιδιώτες που σε αφήνουν στα δάση και τα πάρκα τους, το κάνουν με τον όρο να μην χρησιμοποιείς "επιθετικά", πολεμικά, τακουνάτα. Σχεδόν όλοι έχουν και δεύτερη ρόδα με trial pattern... αυτά τα ωραία.


Το λαστιχο ειναι πατημενο σωστα στην ζαντα....?? (Ειναι υπερβολικος ο κραδασμος που περιγραφεις...)

Λευκάδιος
08/09/2016, 15:34
[QUOTE=Δεινόσαυρος;2792299]Θενκς μαν, λέω μάλλον αποκλείεται να λέγονται «ρόγες».



Το WD40 ούτε καν που πλησιάζει την σε βάθος δουλειά που κάνει το άλλο.
Αν θες ένα πραγματικά εκπληκτικό υλικό, συνιστώ ανεπιφύλακτα ACF-50. Απλά τέλειο, αφήνει και επίστρωμα μοριακού πάχους που προστατεύει, και (σε αντίθεση με WD40) δεν βλάπτει πλαστικά.
Δοκίμασα και ασετόν με ΑCF-50 και μου φάνηκε ακόμα καλύτερο από το ΑΤF!
ACF-50 απ'ότι έψαξα είναι μάλλον δυσεύρετο στην Ελλάδα

Βρε φίλε, είπαμε άσχετος, αλλά όχι κι έτσι!Καλά βρε συ μην βαράς :lol:
Εννοώ όταν τα ρουλεμάν έχουν αρπάξει στην εξωτερική περίμετρο, και έχουν κολλήσει στην υποδοχή τους. Με λίγο μαγικό υγρό μειώνεται κατα πολύ η ανάγκη για θέρμανση ή για άγριαδες με τον ματρακά.

Δεινόσαυρος
08/09/2016, 16:01
Το λαστιχο ειναι πατημενο σωστα στην ζαντα....?? (Ειναι υπερβολικος ο κραδασμος που περιγραφεις...)

Πιστεύω πώς ναι, γιατί

1) Το έκανε και το προηγούμενο λάστιχο (στην ίδια ζάντα με το ίδιο rimlock)
2) Το εν λόγω λάστιχο που φοράει τώρα το έβαλε επαγγελματίας τον οποίον εμπιστεύομαι.

Κλίνω όλο και πιο πολύ οτι φταιεί η ζάντα. Για μένα πια μένει να εξακριβώσω αν φταίει ο συνδιασμός βαρύ rimlock / λάστιχο ή αν έχει πάρει η ζάντα.
(Εφόσον ούτε ή άλλη 18αρα που έχω (χωρίς κόντρα), ούτε η 17αρα το κάνουν [μα καθόλου])

Δεινόσαυρος
30/09/2016, 19:31
Μικρή πρόοδος πάλι σήμερα, είπαμε, δεν επείγει και τόσο, μπορεί να με πάρει όλον το χειμώνα να το βρω!

Έστησα ένα μικρό πλαίσιο για να μετράω/ευθυγραμίζω τις ακτινες ( jig - πως διάολο το λένε Ελληνικά; τελικά μάλλον χρειάζεται κι ένα νήμα με τεχνικούς όρους και την μετάφρασή τους!)

Έβαλα την πίσω ρόδα και ειλικρινά περίμενα οτι θα την έβρισκα ο,τι να 'ναι, αλλά μπα, ολόισια σε όλους τους άξονες, ούτε έχει πάρει όπως νόμιζα, ούτε τίποτα. Αυτό καλό μεν, δεν έχω διάθεση να φτιάχνω πολλές ρόδες, μου φτάνει η μπροστινή για την εμπειρία.

Οπότε ο μόνος ύποπτος που μένει είναι η κόντρα/rim-lock. Κάποια στιγμή θα την βγάλω κι αυτήν να τρέξω το λάστιχο χωρίς κόντρα για να είμαι 100% σίγουρος οτι αυτό ήταν, αλλά όχι ακόμα. Σήμερα βαριέμαι να παλεύω με λάστιχα, LOL.

===

Απ' την άλλη υπάρχει και το ανέκδοτο που λέει: «Γιατρέ κοπανάει όταν τρέχω με αυτήν την ρόδα.» -«Ε τότε μην τρέχεις με αυτήν την ρόδα!»
Είπαμε οι άλλες δύο δεν το κάνουν καθόλου - ούτε η 18αρα με το Maxxis Enduro (αλλά χωρίς κόντρα), ούτε η 17αρα η SM.


BTW, τελικά πολύ καλό λάστιχο το βρίσκω αυτο το Pirelli MT-43, και για δρόμο, κάνει για μέχρι 150, λέει. Πολύ καλή πρόσφυση οφ, καθόλου άσχημη ον · Μια χαρά dual θα έλεγα, κι ας το λένε "trial". Επίσης είναι φτηνό, οπότε τι κι αν φθείρεται λίγο πιο γρήγορα; Θα γράψω κάποια στιγμή στο άλλο νήμα που άνοιξα, για τα λάστιχα.

Mariner
30/09/2016, 23:11
Το ίδιο θέμα έχω και εγώ στο 690. Ριμλοκς μπροστά και πίσω σε 18/21. Μετά τα 90 ο κραδασμός αρχίζει και γίνεται ευκολα αντιληπτός και όσο ανεβαίνει η ταχύτητα ανεβαίνει και η συχνότητά του. Εγώ το νιώθω περίπου σαν να πηγαίνει πάνω-κάτω, σαν κομπρεσέρ ένα πράγμα το οποίο φτάνει και στο τιμόνι αρκετά έντονα. Μειώνεται κάπως αν ανεβάσω την πίεση πάνω απο 2 bar (παίζω γύρω το 1,5 συνήθως στην άσφαλτο).

Δεινόσαυρος
30/09/2016, 23:19
Τελικά μάλλον ο μόνος τρόπος να είμαστε σίγουροι είναι να δοκιμάσουμε χωρίς το ριμλοκ.

stefanos
01/10/2016, 07:45
Δεν κατάλαβα γιατί δεν κάνεις στατική ζυγοστάθμιση να βάλεις κανα βαρίδι να τελειώνεις.

Δεινόσαυρος
01/10/2016, 09:59
Δεν κατάλαβα γιατί δεν κάνεις στατική ζυγοστάθμιση να βάλεις κανα βαρίδι να τελειώνεις.

Εχει ήδη ψιλοκαλυθφεί στο νήμα. Δεν γίνεται γενικά ζυγοστάθμιση σε ακτινωτες ρόδες και δεν υπάρχουν έτοιμα κατάλληλα βαρίδια (εκτος απο τα πανάκριβα της Χαρχαρλεη, και αυτά πάλι δεν αρκουν [<150γρ] - άρα μιλάμε για πατέντα)

Ο αζαρ41 έχει βρει μια λύση β́αζοντας δευτερη κόντρα απέναντι, αλλά τότε πρέπει να ανοίξεις τρίτη τρύπα για την βαλβίδα.
Άσε που μπορεί να μην δουλεύει για όλους....

stefanos
02/10/2016, 00:55
Εχει ήδη ψιλοκαλυθφεί στο νήμα. Δεν γίνεται γενικά ζυγοστάθμιση σε ακτινωτες ρόδες και δεν υπάρχουν έτοιμα κατάλληλα βαρίδια (εκτος απο τα πανάκριβα της Χαρχαρλεη, και αυτά πάλι δεν αρκουν [<150γρ] - άρα μιλάμε για πατέντα)

Ο αζαρ41 έχει βρει μια λύση β́αζοντας δευτερη κόντρα απέναντι, αλλά τότε πρέπει να ανοίξεις τρίτη τρύπα για την βαλβίδα.
Άσε που μπορεί να μην δουλεύει για όλους....


http://www.ebay.com/bhp/static-balancer

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=spoke+wheel+balancing+weights&_pgn=2&_skc=50&rt=nc

Και δεύτερη κόντρα να βάλεις δεν είναι σίγουρο ότι θα ισορροπήσει η ρόδα αν δεν το μετρήσετε.
Ο λαστιχάς μου τουλάχιστον σε κάθε αλλαγή στο xr το κοιτάει και αλλάζει βαριδάκια αν χρειαστεί.

Δεινόσαυρος
02/10/2016, 01:38
Όπως προείπα, εκτός από τα πανάκριβα και ανεπαρκή cruiserαδικα, δεν βρίσκω κατάλληλα βαρίδια. Ομολογώ οτι ξαφνιάστηκα - περίμενα οτι θα ήταν εύκολο.
Τώρα μέχρι που σκέφτομαι να πάρω χύμα μολύβι να φτιάξω δικά μου...
Το λινκ του ebay δεν δείχνει τπτ.


Και δεύτερη κόντρα να βάλεις δεν είναι σίγουρο ότι θα ισορροπήσει η ρόδα αν δεν το μετρήσετε.
Σύμφωνοί (αν και απ' το ντιπ κι όλοτελα...)

Δεινόσαυρος
02/10/2016, 13:17
Χμ, κάτι είδα που να μην είναι κοροιδίστικα ακριβό, (και πάλι ακριβό είναι >€20 για βαρίδια, αλλά τέσπα)
http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Reusable-Wheel-Balance-1OZ-Weights-New-For-Spoke-Wheels-/131927375650?hash=item1eb77bff22:g:LS0AAOSwknJXyiRW&vxp=mtr

Αλλά δεν ξέρω, πέντε βαρίδια περί τα 30γρ έκαστον, πόση ρύθμιση θα μπορέσεις να κάνεις;;;

stefanos
02/10/2016, 14:21
ψάξε τοπικά για old fashion μολυβένια (φτού κακά :yuck: καταστροφέας του περιβάλλοντος),
ή πατέντα, κοροϊδιστικα λεφτά.

Δεινόσαυρος
02/10/2016, 14:34
ψάξε τοπικά για old fashion μολυβένια (φτού κακά :yuck: καταστροφέας του περιβάλλοντος),

Είμαι Αγγλία, αν δεν βρίσκονται εύκολα τοπικά εκεί, σκέψου εδώ τι γίνεται με τους καταστροφείς...:lol:
Ευτυχώς μολύβι χύμα βρίσκεις ακόμα εύκολα.