PDA

View Full Version : φρεσκο r6 2017



fotis3
11/08/2016, 12:10
http://bikeit.gr/images/stories/new_models/yamaha/2017/r6/proti_foto/r6_2017_1.jpg ακουω σχολια !

amyroukai
11/08/2016, 12:18
επίσημες πηγές λένε ότι είναι απλά φώτοσοπ...

WiSe
11/08/2016, 13:04
Οντως πολυ καλο για να ειναι αληθινο!

7Tolis
11/08/2016, 13:27
Εφόσον τα καταργουν, μάλλον μουφα μοιάζει. Ωραία εκτέλεση πάντως.

telegonos
11/08/2016, 13:53
Κι αυτό σαν τον Ντάγκοθ θα το κάνουνε; LoL

AristidisZ
11/08/2016, 13:54
Εμένα γιατί δε μου ανοίγει την φωτογραφία ρε γμτ ;

RaGe_Raptor
11/08/2016, 20:07
Πάντως σχεδιαστικά η Yamaha έχει θέσει ψηλά τον πήχη από το 2006 στο 600. Δύσκολα να ξεπεραστεί

fotis3
12/08/2016, 12:11
Πάντως σχεδιαστικά η Yamaha έχει θέσει ψηλά τον πήχη από το 2006 στο 600. Δύσκολα να ξεπεραστεί

+φωνω.το r1 μπροστα ειναι σαν βραδυπους!απο ιαπωνες μονο η kawa βγαζει καλα σχεδια

WiSe
12/08/2016, 12:29
+φωνω.το r1 μπροστα ειναι σαν βραδυπους!απο ιαπωνες μονο η kawa βγαζει καλα σχεδια

υποκειμενικο. εγω τα βρησκω ασκημα...

amyroukai
12/08/2016, 12:47
Εφόσον τα καταργουν, μάλλον μουφα μοιάζει. Ωραία εκτέλεση πάντως.

από ότι διάβασα στο ΜΟΤΟ, το R6 δεν καταργείται.

noodles
12/08/2016, 18:15
υποκειμενικο. εγω τα βρησκω ασκημα...

+1. ειδικα αυτη η ουρα ειναι αχωνευτη, τσπ.

δεν ειναι το νεο r6 αυτο στη φωτο. αν δειτε καλα ειναι ακριβως ιδιο με το r1 μονο μου γραφει r6 και αλλαζει λιγακι η μουρη.

astroman76
13/08/2016, 12:57
το r1 ειναι με δοση φοτοσοπ... εχει μερικα σημεια που αν ασχολεισαι με φοτοσοπ τα καταλαβενεις...

RaGe_Raptor
13/08/2016, 15:01
Ρε παιδιά κάθε φορά το ίδιο πράγμα. Εννοείται πως είναι φωτοσουπιά. Πάντα έτσι γίνεται. Ειδικά εκείνο το young machine το ξεφτιλίζει το πράγμα.

lleonidas
04/10/2016, 18:56
https://www.youtube.com/watch?v=lTOWDhUabdY :evil:

WiSe
04/10/2016, 19:01
Τι εγινε η γιαμαχα το χει ριξει στα βιντεακια?

astroman76
04/10/2016, 23:23
369658

φενετε να εχει ουρα σαν του R1 και ισως εξατμιση αλλα panigale η R1

R-1nas
13/10/2016, 12:46
Σημερα δεν βγαινει ?

nik69
13/10/2016, 12:52
Σημερα δεν βγαινει ?

Refined. Redesigned. Remarkable. Be ready, October 13th at 4:00 PM (CET)!

basilis_k6
13/10/2016, 12:56
πολύ κοντος ψαλμος ...

ελπιζω να εχει νεο μοτερ

RaGe_Raptor
13/10/2016, 14:59
πολύ κοντος ψαλμος ...

ελπιζω να εχει νεο μοτερ

αν εννοείς όχι 4Κ κι αν κρίνουμε από τα teaser θα απογοητευτείς...

basilis_k6
13/10/2016, 15:10
αν εννοείς όχι 4Κ κι αν κρίνουμε από τα teaser θα απογοητευτείς...

οχι αυτο το θεωρω βεβαιο. Κάποια νεα τεχνολογια ισως, κατι που να διαφερει απο το "οριστε νεο 600 4κ με 125 άλογα στις 23.000ρπμ"

lleonidas
13/10/2016, 16:06
https://www.youtube.com/watch?v=uzOQPXiL6Eg

basilis_k6
13/10/2016, 16:12
Ωραιο σχεδιο, αισχρο μπλε χρωμα. Τι νεο εχει ξερουμε?

edit

Thrilling New R-Series Styling
Sleek new fairings immediately signal the serious intent of the 2017 YZF-R6 while boosting aerodynamic efficiency. All-LED lighting creates a sinister new front face, while integrated front turn signals, a new aluminum fuel tank, and R1-style tail section with stepped seat finish off the profile perfectly.

All-New Suite of Electronic Rider Aids
Thanks to the ride-by-wire Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T®), the 2017 YZF-R6 integrates a range of electronic rider aids to give the rider even more control, including selectable D-Mode engine response, a multi-mode traction control system and an accessory quick shifter.

R1-Derived Suspension
To ensure absolute confidence in the front tire with ideal feedback, the new R6 features the same KYB® 43mm inverted front fork as the YZF-R1®, tuned to suit the unique characteristics of the R6. A new KYB® rear shock provides a massive range of adjustment as well.

Upgraded Brakes with ABS
For 2017, the YZF-R6 now features larger 320mm front disc brakes, matched to radial-mount four-piston calipers and a Nissin® radial-mount master cylinder, all right off the R1, for exceptional braking power. ABS is also new for 2017, to ensure braking control across less than ideal road conditions.

7Tolis
13/10/2016, 16:13
Ασχημούτσικο

RaGe_Raptor
13/10/2016, 16:17
Λάθος τους που μετέφεραν τόσα πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το μεγάλο

o teos
13/10/2016, 16:17
:uplate::a07:

lleonidas
13/10/2016, 16:18
370392
370396

Αρκετές ομοιότητες με το μεγάλο αδερφό.
Περισσότερες φωτογραφίες και κάποιες πληροφορίες εδώ (http://www.omnimoto.it/mwpImages/photogallery/2016/9691/photos650/yamaha-r6-2017-foto-dinamiche_4.jpg)

Vice
13/10/2016, 16:20
σχεδιαστικά...το R1 των φτωχών...

basilis_k6
13/10/2016, 16:25
Λάθος τους που μετέφεραν τόσα πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το μεγάλο

ολοι αυτο κανουν συνηθως με ενα χρονο καθυστερηση. Ενω με τη σουζουκι εισαι σιγουρος με αυτους εχεις μια ελπιδα τουλχαιστον.

Ασχετα με το σχεδιο δεν λεει τιποτα. Ειναι αυτο που ειπα πιο πανω. Ενα 600αρι οπως παλια με τα ηλεκτρονικα που θα φοραγε ουτως η αλλως. αυτααααα... τι αλλα?

lleonidas
13/10/2016, 16:42
Και 2 ακόμα χρώματα (http://www.sportrider.com/new-2017-yamaha-yzf-r6-unveiled) ...το λευκό δεν είναι κακό!
370403
370404
370405

Sapadak
13/10/2016, 16:46
Ειναι η χρονιά της ΄κιτρινης λεπτομέριας΄ στα SS??

basilis_k6
13/10/2016, 17:01
Ειναι η χρονιά της ΄κιτρινης λεπτομέριας΄ στα SS??

οχι απλα η yamaha ειδε οτι πουλαει το φοσφοροπρασινο στα παπουτσια

amyroukai
13/10/2016, 17:16
οχι απλα η yamaha ειδε οτι πουλαει το φοσφοροπρασινο στα παπουτσια

περσινή μόδα, φέτος πολύ μαύρο ρε παιδάκι μου...

sapila racing
13/10/2016, 17:18
Εμένα μου αρέσει.
Μοιάζει πολύ στο R1 αλλά πάντα έμοιαζε το R6 στο R1 κι έπαιρνε πράγματα απο τον μεγάλο αδελφό.

Δεν καταλαβαίνω γιατί σε μερικούς δεν αρέσει που έχει πάρει πχ φρένα κλπ απο το R1. :confused:

teogtp
13/10/2016, 17:28
Ακούγεται σαν να έχει crossplane στρόφαλο ή το ηχείο από το κινητό κλανει;

basilis_k6
13/10/2016, 17:37
δεν εχει crossplane. Επίσης δεν εχει τις ιδιες δαγκανες με το μεγαλο. Ειμαι 99% σιγουρος αλλα οχι 100%

DimST
13/10/2016, 22:51
Είναι εμφανέστατη η προσπάθεια να ανανεώσουν, χωρίς ουσιαστικά να ανανεώσουν το μοντέλο με πιο ουσιαστική αλλαγή είναι η αισθητική.
Κινητήρας, πλαίσιο, ψαλίδι ίδια.
Riding modes, η μόδα της εποχής εύκολο με το ride by wire που έχει η μοτοσυκλέτα απο το 2006!
ABS αναγκαστικά αν θέλει να μείνει στη παραγωγή λόγο Euro4
Τέλος αναβάθμιση στα ηλεκτρονικά με το traction control, πιθανότατα αυτούσιο απο αυτό που είχε σχεδιάσει για τα R1 2012-14 και ήταν η βάση για αυτό που έχει το σημερινό R1
Το όργανο επίσης ίδιο με το R1 του 12-14, αυτό με χαλάει λίγο, ήθελε κάτι πιο σύγρονο.

Απο το να ακύρωναν το μοντέλο όπως έκανε η Honda μου κάνουν οι αλλαγές, αν και κάτι μου λέει πως θα δούμε ξανά πολεμικό 600 απο την Honda σύντομα.
Το R6 ήταν και παραμένει κορυφαίο supersport και σήμερα, με τις μικρές αυτές αναβαθμίσεις θα γίνει λίγο ακόμα καλύτερο... και με αισθητική motogp για τους fun! ;)

Ζεύκας
14/10/2016, 14:06
δύσκολο να κάνουμε χώρο για κανά εργαλείο ε; τουλ για την άδεια της μοτοσυκλέτας; όχι; δύσκολο;

370514

ptc
14/10/2016, 14:12
370514

Πάντως ο συνεπιβάτης με λίγη βαζελίνη και λίγο ζόρι θα μπορεί να κρατιέται άνετα και με ασφάλεια και χωρίς χέρια. Λίγο θα πονέσει στην αρχή μόνο...:cry:

Ζεύκας
14/10/2016, 14:14
καλά εδώ και χρόνια στα σσ τα σελάκια/πινακίδες είναι απλά για να πέρνουν έγκριση για κυκλοφορία

Acacius
14/10/2016, 14:23
Ωραίο είναι, αλλά μοιάζει υπερβολικά με το R1, ενώ πριν είχε τη δική του ταυτότητα (και ήταν και κουκλί). Αν έπρεπε να διαλέξω με αποκλειστικά αισθητικά κριτήρια θα προτιμούσα χωρίς σκέψη το προηγούμενο.



δύσκολο να κάνουμε χώρο για κανά εργαλείο ε; τουλ για την άδεια της
μοτοσυκλέτας; όχι; δύσκολο;

SS αγοράζεις φίλΑΙ, όχι adv :p

Edit: η κλειδαριά στο σελάκι με κάνει και υποψιάζομαι ότι ίσως και να έχουν βάλει λίγο αποθηκευτικό χώρο.

ptc
14/10/2016, 14:33
καλά εδώ και χρόνια στα σσ τα σελάκια/πινακίδες είναι απλά για να πέρνουν έγκριση για κυκλοφορία

Χρειάζεται δλδ θέση για συνεπιβάτη για να βγάλει πινακίδα η μηχανή; Δεν το ήξερα αυτό.

astroman76
14/10/2016, 14:35
Χρειάζεται δλδ θέση για συνεπιβάτη για να βγάλει πινακίδα η μηχανή; Δεν το ήξερα αυτό.

οχι αλλα μονοσελο θα εχει λιγοτερες πωλησεις... καποιος η καποια H/C θα ανεβει εκει πανω δεν ειναι και το πρωτο με τετοια σελα...

peterTHErider
14/10/2016, 14:43
αν και ειμαι δυσκολος,στο λευκο ειναι παααρα πολυ ομορφο!

Ζεύκας
14/10/2016, 17:20
Χρειάζεται δλδ θέση για συνεπιβάτη για να βγάλει πινακίδα η μηχανή; Δεν το ήξερα αυτό.

καλά δεν παίρνω κι όρκο. απλά φαίνεται πως δεν υπολογίζουν τον συνεπιβάτη. βάζουν ένα σελάκι έτσι για το τυπικό της υπόθεσης


Edit: η κλειδαριά στο σελάκι με κάνει και υποψιάζομαι ότι ίσως και να έχουν βάλει λίγο αποθηκευτικό χώρο.


φαντάζομαι πως είναι για να μπαίνει μονόσελο

teogtp
14/10/2016, 17:24
φαντάζομαι πως είναι για να μπαίνει μονόσελο

Και τα χαρτάκια για τα στριφτά.

kostasdirt
16/10/2016, 16:56
https://www.youtube.com/watch?v=yy_qZNbfPQY&feature=em-u

Bradipous
22/10/2016, 20:07
+φωνω.το r1 μπροστα ειναι σαν βραδυπους!απο ιαπωνες μονο η kawa βγαζει καλα σχεδια

Γιατί τι έχει ο βραδυπους;

Bradipous
22/10/2016, 20:10
Αυτό το φωσφοριζέ πρασινοκίτρινο σε ζάντες μόνο εμένα μ φαίνεται κακόγουστο στα όρια του κιτς;

7Tolis
23/10/2016, 09:57
Ποια όρια.Φουλ του κιτς είναι.
Λες και πάτησε λαχανοντολμάδες είναι.

lleonidas
30/05/2017, 23:50
Δοκιμή (http://www.motomag.gr/news/nea-montela/dokimi-yamaha-r6-2017) επί ελληνικού εδάφους και πιο συγκεκριμένα στα Μέγαρα.
Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες, θα έχει περισσότερα στο επόμενο τεύχος.
Επίσης Εμείς οδηγήσαμε δύο διαφορετικά R6. Το ένα ήταν εντελώς normal με ελαστικά δρόμου Dunlop Sportmax 214 και το άλλο είχε slick επίσης της Dunlop. Η διαφορά στη συμπεριφορά των δύο μοτοσυκλετών ήταν αρκετά μεγάλη λόγω των ελαστικών, όπως επίσης και η αίσθηση από τον κινητήρα, καθώς η μοτοσυκλέτα με τα slick είναι πιο κοντή σε τελική μετάδοση.
383054
383055

billy84
31/05/2017, 16:50
Με τα σλικ δε μακραίνει το μηχανάκι λόγω μεγαλυτερου προφιλ?180-60 δεν ειναι αυτα?Εχει γινει τυπογραφικο λαθος?

basilis_k6
31/05/2017, 17:09
Με τα σλικ δε μακραίνει το μηχανάκι λόγω μεγαλυτερου προφιλ?180-60 δεν ειναι αυτα?Εχει γινει τυπογραφικο λαθος?

ναι μακραίνει. μάλλον λάθος

Nikos988
31/05/2017, 18:54
ναι μακραίνει. μάλλον λάθος

Καλησπέρα.
Δεν είναι τυπογραφικό λάθος. Το συγκεκριμένο είχε άλλα γρανάζια τελικής μετάδοσης, πίσω όλινς φουλ ρυθμιζόμενη, εξάτμιση. Κ.λ.π.