PDA

View Full Version : CBF 600 Πρώτες εντυπώσεις.



doros74
11/08/2016, 16:46
Εδώ και 3 ημέρες είμαι κάτοχος ενός Honda CBF 600 SA my 2010. Προερχόμενος από τον κόσμο των Σκούτερ και έχοντας κάνει ήδη το πρώτο μεγάλο μου ταξίδι (Πάτρα- Κέρκυρα) οι πρώτες εντυπώσεις από το μηχανάκι είναι οι εξής:
Καταρχάς ο κινητήρας είναι το μεγάλο ατού του CBF. Δύναμη παντού και ειδικότερα στα χαμηλά. Μαλιστα στα χαμηλά το περίμενα πολύ πιο ψόφιο ως τετρακυλινδρο αλλά τελικά διαψευστηκα. Εντύπωση μου έκανε πόσο γρήγορα ανεβάζει τις στροφές. Στο ταξίδι είδα αρκετες φορες τα διακόσια ελάχιστα πάνω από τις 9.000 στροφές.
Τα φρένα το άλλο δυνατό στοιχείο της μηχανης. Πολύ δυνατά.
Το βάρος της μηχανής θα το χαρακτήριζα μέτριο προς χαμηλό. Δεν με δυσκολεύει στην μετακίνηση της ακόμη και όταν είναι στάσιμη.
Τη γεωμετρία της μηχανής θα την χαρακτήριζα μέτρια. Δεν αλλάζει και τόσο γρήγορα κατεύθυνση. Βέβαια το ήξερα αυτό, πριν την πάρω, είχα διαβάσει σχετικά.
Δύο πράγματα που με προβλημάτισαν ήταν ή σέλα και το γεγονός ότι μετά από 100 χλμ συνεχόμενα, το δεξί μου γόνατο το ένιωσα να κλειδώνει. Ίσως για το τελευταίο φταίει και ότι η προηγούμενη ιδιοκτήτης της μηχανής είχε ρυθμίσει τη σέλα στο χαμηλότερο επίπεδο. Θα τη σηκώσω στο μεσαίο και βλέπουμε.
Ή σέλα είναι κούτσουρο και κουράζει. Θα κοιτάξω μήπως μπορεί να βελτιωθεί. Να την κάνω ανατομική δηλαδή. Βλέπετε προέρχομαι από τον κόσμο των Σκούτερ και περίμενα να την βρω πιο κουραστική, όχι σε αυτό το βαθμό όμως.
Στην πόλη και σε συνθήκες κίνησης δεν με προβλημάτισε. Μία χαρά τα πάει.
Θα χρειαστώ χρόνο βέβαια για να της πάρω ολοκληρωτικά τον αέρα (κυρίως όσον αφορά τη άριστη χρήση του συμπλέκτη ιδιαίτερα στις εκκινήσεις υπό διάφορες συνθήκες).
Γενικώς πολύ ευχαριστημένος ενώ ήδη σκέπτομαι μερικές μικρό προσθήκες ( πλαϊνές βαλίτσες, καρίνα, usb και gps mount κλπ).
Αυτά ως πρώτες εντυπώσεις.

Pan (dvs)
11/08/2016, 16:50
Θελεις λιγο χρονο,μεχρι να την συνηθισεις.:beer:

lykourgi
11/08/2016, 17:00
Θελεις λιγο χρονο,μεχρι να την συνηθισεις.:beer:
Και εγώ αυτό πιστεύω. Κάνε μερικά χλμ πρώτα.

Πριν αποφασίσεις κάποιες μετατροπές, σχετικές με την εργονομία, δοκίμασε να ρυθμίσεις ότι ρυθμίζεται.
Σέλα, τιμόνι - μανέτες, ποδωστήρια (ναι, ρυθμίζονται).
Το 'πως' θα το βρεις στο μάνιουαλ ή με οδηγίες από το φόρουμ.

Αν δεις και πάλι ότι δεν βολεύεσαι, τότε αλλάζεις ότι νομίζεις.

Grafton 505
11/08/2016, 20:41
...

Δεν είσαι ο μοναδικός στο θέμα σέλα. Στην κάτω θέση με πονάνε οι κλειδώσεις στα γόνατα, στην μεσαία θέση η μέση και στην πάνω θέση οι ώμοι. Χούφταλο λέμε !!:lol:

Όλα αυτά όμως μετά τα 300 χιλιόμετρα. Οπότε ο πισινό σου θέλει προπόνηση. Μια ανατομική σέλα βοηθάει και τις έχουν βάλει πολλοί.

Βαλίτσες βγάζουν πολλές εταιρείες, οπότε έχει πολλά να διαλέξεις. Η Honda βγάζει και πλήρες φέρινγκ για τη μηχανή.


ποδωστήρια (ναι, ρυθμίζονται)

Δεν ρυθμίζονται τα ποδωστήρια. Είναι σταθερά. Μόνο ο λεβιές των ταχυτήτων παίρνει ρύθμιση πάνω κάτω.

Ούτε το τιμόνι ρυθμίζεται.

Bob_o_mastoras
11/08/2016, 21:41
Με 'γεια φιλε!!
Καλα χιλιομετρα!! :beer:

Stavrakos
11/08/2016, 21:58
Εδώ και 3 ημέρες είμαι κάτοχος ενός Honda CBF 600 SA my 2010. Προερχόμενος από τον κόσμο των Σκούτερ και έχοντας κάνει ήδη το πρώτο μεγάλο μου ταξίδι (Πάτρα- Κέρκυρα) οι πρώτες εντυπώσεις από το μηχανάκι είναι οι εξής:
Καταρχάς ο κινητήρας είναι το μεγάλο ατού του CBF. Δύναμη παντού και ειδικότερα στα χαμηλά. Μαλιστα στα χαμηλά το περίμενα πολύ πιο ψόφιο ως τετρακυλινδρο αλλά τελικά διαψευστηκα. Εντύπωση μου έκανε πόσο γρήγορα ανεβάζει τις στροφές. Στο ταξίδι είδα αρκετες φορες τα διακόσια ελάχιστα πάνω από τις 9.000 στροφές.
Τα φρένα το άλλο δυνατό στοιχείο της μηχανης. Πολύ δυνατά.
Το βάρος της μηχανής θα το χαρακτήριζα μέτριο προς χαμηλό. Δεν με δυσκολεύει στην μετακίνηση της ακόμη και όταν είναι στάσιμη.
Τη γεωμετρία της μηχανής θα την χαρακτήριζα μέτρια. Δεν αλλάζει και τόσο γρήγορα κατεύθυνση. Βέβαια το ήξερα αυτό, πριν την πάρω, είχα διαβάσει σχετικά.
Δύο πράγματα που με προβλημάτισαν ήταν ή σέλα και το γεγονός ότι μετά από 100 χλμ συνεχόμενα, το δεξί μου γόνατο το ένιωσα να κλειδώνει. Ίσως για το τελευταίο φταίει και ότι η προηγούμενη ιδιοκτήτης της μηχανής είχε ρυθμίσει τη σέλα στο χαμηλότερο επίπεδο. Θα τη σηκώσω στο μεσαίο και βλέπουμε.
Ή σέλα είναι κούτσουρο και κουράζει. Θα κοιτάξω μήπως μπορεί να βελτιωθεί. Να την κάνω ανατομική δηλαδή. Βλέπετε προέρχομαι από τον κόσμο των Σκούτερ και περίμενα να την βρω πιο κουραστική, όχι σε αυτό το βαθμό όμως.
Στην πόλη και σε συνθήκες κίνησης δεν με προβλημάτισε. Μία χαρά τα πάει.
Θα χρειαστώ χρόνο βέβαια για να της πάρω ολοκληρωτικά τον αέρα (κυρίως όσον αφορά τη άριστη χρήση του συμπλέκτη ιδιαίτερα στις εκκινήσεις υπό διάφορες συνθήκες).
Γενικώς πολύ ευχαριστημένος ενώ ήδη σκέπτομαι μερικές μικρό προσθήκες ( πλαϊνές βαλίτσες, καρίνα, usb και gps mount κλπ).
Αυτά ως πρώτες εντυπώσεις.

Δικέ μου καλοτάξιδο....από κατανάλωση πως τα πας?Ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει το cbf μιας και εγώ έρχομαι από τον κόσμο του σκούτερ

Tedvj23
11/08/2016, 23:01
Έκανες εξαιρετική επιλογη!καλοριζικο και καλή διασκέδαση μαζί του!:beer:

doctoras
11/08/2016, 23:21
Ούτε το τιμόνι ρυθμίζεται.

Ρυθμίζεται φίλε ως προς το μπρος-πισω
Αφαιρείς τα καπάκια απο τα καβαλετα και ξεσφιγγεις-ρυθμίζεις

lykourgi
12/08/2016, 00:04
Δεν ρυθμίζονται τα ποδωστήρια. Είναι σταθερά. Μόνο ο λεβιές των ταχυτήτων παίρνει ρύθμιση πάνω κάτω.

Ούτε το τιμόνι ρυθμίζεται.
Και το πεντάλ του φρένου ρυθμίζεται πάνω - κάτω, συνήθως από το κάτω μέρος της τρόμπας.
Δεν γνωρίζω συγκεκριμένα για το CBF, αλλά στις περισσότερες μηχανές έτσι είναι.

Για το τιμόνι, εννοούσα αυτό που απάντησε ο doctoras. :)

akis_trevor
12/08/2016, 08:04
Καλόριζικο το μοτορι φίλε.
Μία χαρά Μηχανάκι είναι,θα κουμπωσεις σιγά σιγά πάνω του και αν κάτι σε χαλάει,πχ ή σέλα που λες,δοκιμασε την και στην άλλη θέση και το τεσταρεις.:beer:

vaska
12/08/2016, 08:22
Καλορίζικος καλόστριφτος και καλοτάξιδος. Να το χαρείς όσο πάει.

:beer::beer:

Cpt_Slow
12/08/2016, 09:24
Θα το δεις οτι με τα χλμ θα τα βρεις αυτα και θα νιωθεις ανετα. Εγω μετα απο 2 μήνες και 3.000χλμ τα εχω βρει τα κουμπωματα μου (η τα συνηθισα :lol:). Η σελα παντως θα σου ελεγα να δεις μηπως την κανεις πιο ανατομικη. Αν μπεις στην διαδικασια να την τροποποιησεις πιστευω αξιζει να βαλεις και αντιολισθητικο καλυμμα. Απο έξτρα νομίζω το φτερό πίσω τροχου δίνει μια ομορφιά, καγκελα κινητηρα και απο βαλιτσες εχεις πολλες επιλογες.

Να ρωτησω οσον αφορά τρίξιμο. Εγω έχω κατι τριξιματα-συντονισμους στο φασμα 2800-3000 rpm με 3η που μετα εξαφανίζονται. Επισης μετα απο 200χλμ σερι νομιζω ο πηχης μου την ακουε λιγο..

alex14
12/08/2016, 09:52
Για το τιμόνι, εννοούσα αυτό που απάντησε ο alex14. :)

Φιλε, σε παρακαλω μη βαζεις στο στομα μου λογια που δεν εχω πει :mad:


:lol:

:beer:

lykourgi
12/08/2016, 10:07
Φιλε, σε παρακαλω μη βαζεις στο στομα μου λογια που δεν εχω πει :mad:


:lol:

:beer:
Ωχ, τώρα το είδα.:plaf:

Το διορθώνω.

:wave2:

doros74
12/08/2016, 13:10
Δικέ μου καλοτάξιδο....από κατανάλωση πως τα πας?Ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει το cbf μιας και εγώ έρχομαι από τον κόσμο του σκούτερ

Μεση κατανάλωση στο ταξίδι είχα 5,5 λιτρα τα 100 χλμ. Και δεν πήγαινα και αργά. Και τα 200 είδα 2 με 3 φορές και μετά από το Ακτιο ανέβασα πολύ τον ρυθμό για να προλαβω το καράβι.
Πολύ ευχαριστημενος.
Με το Σκούτερ που είχα (Xciting 400) ήμουν γύρω στα 5+ όταν είχα ανάλογο ρυθμό για τα δεδομένα της δύναμης του Σκούτερ βεβαιως.
Δεν το περίμενα να έχω τόσο μικρή κατανάλωση.

doros74
12/08/2016, 13:29
Θα το δεις οτι με τα χλμ θα τα βρεις αυτα και θα νιωθεις ανετα. Εγω μετα απο 2 μήνες και 3.000χλμ τα εχω βρει τα κουμπωματα μου (η τα συνηθισα :lol:). Η σελα παντως θα σου ελεγα να δεις μηπως την κανεις πιο ανατομικη. Αν μπεις στην διαδικασια να την τροποποιησεις πιστευω αξιζει να βαλεις και αντιολισθητικο καλυμμα. Απο έξτρα νομίζω το φτερό πίσω τροχου δίνει μια ομορφιά, καγκελα κινητηρα και απο βαλιτσες εχεις πολλες επιλογες.

Να ρωτησω οσον αφορά τρίξιμο. Εγω έχω κατι τριξιματα-συντονισμους στο φασμα 2800-3000 rpm με 3η που μετα εξαφανίζονται. Επισης μετα απο 200χλμ σερι νομιζω ο πηχης μου την ακουε λιγο..

Για τις βαλίτσες παρέλαβα σήμερα τα πλαϊνά και πίσω κάγκελα της Givi ενώ για βαλιτσες έχω την πίσω εργοστασιακη, την V47 NNT με λευκό καπάκι της Givi (το παρέλαβα σήμερα κι αυτό γιατί είχα carbon) ως δεύτερη επιλογή για την ωρα ( δεν ξέρω ποια από τις δυο να κρατήσω πάνω και να έχω την αλλη ως δεύτερη επιλογή) από το σκουτερ που ειχα, μαλακα σαμάρια (Givi 101 B) 30 λίτρων το καθενα και της Colori 40 λιτρων το καθένα ενώ στο μέλλον θα πάρω και πλαϊνές βαλιτσες.
Το πίσω φτερό το έχω κι αυτό ήδη υπόψη μου, όπως την επέκταση του μπροστινού.
Τριξιματα δεν έχω με καμία ταχύτητα σε κανένα φάσμα στροφών. Μιλάμε δεν έχω το παραμικρό τρίξιμο.
Στο ταξίδι με κούρασε η σέλα και μονο το δεξι γόνατο όχι το αριστερό και αυτό ίσως οφείλεται σε κάποιο βαθμό και σε κάποιο παλιο τραυματισμό (επαιζα χρόνια μπασκετ).
Οι πήχες των χεριών μου μετά από 270 χλμ ταξίδι δεν με κούρασαν ιδιαίτερα. Νορμαλ κόπωση τίποτα παραπάνω.
Για τη σέλα θα την κάνω σίγουρα ανατομική στο μέλλον με νέο αντιολισθητικο κάλυμμα.
Σιγά σιγά όμως γιατί όλα αυτά έχουν και κάποιο κόστος.

doros74
12/08/2016, 13:30
Έκανες εξαιρετική επιλογη!καλοριζικο και καλή διασκέδαση μαζί του!:beer:

Ευχαριστώ να είσαι καλά.

doros74
12/08/2016, 13:41
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας.

nik69
12/08/2016, 13:51
Καλοτάξιδο.

Είχες κάνει με το σκούτερ τόση ώρα ταξίδι και έχεις άμμεσο μέτρο σύγκρισης για την σέλα ?

doros74
12/08/2016, 15:07
Καλοτάξιδο.

Είχες κάνει με το σκούτερ τόση ώρα ταξίδι και έχεις άμμεσο μέτρο σύγκρισης για την σέλα ?
Ευχαριστώ να είσαι καλά!
Ναι με το Scooter έχω κάνει Αθήνα - Κέρκυρα (μέχρι Ηγουμενίστα 450 χλμ περίπου) χωρίς σχεδόν καμία στάση (μόνο δύο των 2-3 λεπτών για ανεφοδιασμό μια στο Αντίριο και μια στο Άκτιο). Επίσης, έχω κάνει Ηγουμενίτσα Θεσσαλονίκη με μια στάση και πάρα πολλές εκδρομές εκτός Κέρκυρας (Τζουμέρκα, Ζαγοροχώρια Κεφαλλονιά) με ελάχιστες στάσεις.

Cpt_Slow
12/08/2016, 15:17
νομιζω συντομα θα πρεπει να ανοιξουμε και ενα τοπικ για εξατμισεις :vroum::D

MG-KTiNoS
12/08/2016, 15:18
Θελεις λιγο χρονο,μεχρι να την συνηθισεις.:beer:

Αυτό...
Θες προπόνηση.
:)

doros74
12/08/2016, 15:32
Αυτό...
Θες προπόνηση.
:)

Μαλλον ☺

Pan (dvs)
12/08/2016, 16:43
Μαλλον ☺

Γι αυτο κλεισε τον κωλουπολογιστη και πηγαινε μια μεχρι Καβο,να του παρεις τον αερα.

Grafton 505
12/08/2016, 19:24
Ρυθμίζεται φίλε ως προς το μπρος-πισω
Αφαιρείς τα καπάκια απο τα καβαλετα και ξεσφιγγεις-ρυθμίζεις


Και το πεντάλ του φρένου ρυθμίζεται πάνω - κάτω, συνήθως από το κάτω μέρος της τρόμπας.
Δεν γνωρίζω συγκεκριμένα για το CBF, αλλά στις περισσότερες μηχανές έτσι είναι.

Για το τιμόνι, εννοούσα αυτό που απάντησε ο doctoras. :)

Ε χαίρω πολύ ρε μάγκες. Αυτά ρυθμίζονται σε όλα τα μηχανάκια. Δεν είναι χαρακτηριστικά αποκληστικά στο cbf. Ακόμα και το ύψος της σέλας πλέον ρυθμίζετε σε αρκετά.

doros74
12/08/2016, 20:19
Γι αυτο κλεισε τον κωλουπολογιστη και πηγαινε μια μεχρι Καβο,να του παρεις τον αερα.

Μπα λέω να ξαναπάω στην Πάτρα και να ξαναγυρίσω!
:D

lykourgi
12/08/2016, 20:46
Ε χαίρω πολύ ρε μάγκες. Αυτά ρυθμίζονται σε όλα τα μηχανάκια. Δεν είναι χαρακτηριστικά αποκληστικά στο cbf. Ακόμα και το ύψος της σέλας πλέον ρυθμίζετε σε αρκετά.
:a10:

doctoras
12/08/2016, 21:52
Ε χαίρω πολύ ρε μάγκες. Αυτά ρυθμίζονται σε όλα τα μηχανάκια. Δεν είναι χαρακτηριστικά αποκληστικά στο cbf. Ακόμα και το ύψος της σέλας πλέον ρυθμίζετε σε αρκετά.
Συγκριτικά ΠΑΝΤΑ με fazer bandit xj6 τα οποία τιμόνια ειναι σχεδόν φλατ το τιμόνι συνεπώς δεν "παιρνει" σε μπρος πισω, ενω παράλληλα δε ρυθμίζεται σε κανενα το ύψος σέλας.
προσθεσε οτι στο cbf εν αντίθεση ρυθμίζεται και η ζελατινα σε 2 θέσεις
ειναι αβάνταζ στην εργονομία ολα αυτα οπως και να το κανουμε

nik69
12/08/2016, 22:01
Συγκριτικά ΠΑΝΤΑ με fazer bandit xj6 τα οποία τιμόνια ειναι σχεδόν φλατ το τιμόνι συνεπώς δεν "παιρνει" σε μπρος πισω, ενω παράλληλα δε ρυθμίζεται σε κανενα το ύψος σέλας.
προσθεσε οτι στο cbf εν αντίθεση ρυθμίζεται και η ζελατινα σε 2 θέσεις
ειναι αβάνταζ στην εργονομία ολα αυτα οπως και να το κανουμε

Στο xj6 η στήριξη των καβαλέτων είναι έκκεντρη. Τα γυρνάς 180' και πας το τιμόνι 20mm εμπρός. Στην αμερικάνικη έκδοση που έχει διπλή σέλα
αλλάζει και το ύψος του οδηγού κατά 20mm.
Τα νούμερα φαίνονται μικρά , αλλά πραγματικά κάτι τέτοιες λεπτομέρειες κάνουν διαφορά.
Κρίμα που δεν υπάρχουν σε περισσότερες μοτοσυκλέτες.

Grafton 505
12/08/2016, 22:40
Συγκριτικά ΠΑΝΤΑ με fazer bandit xj6 τα οποία τιμόνια ειναι σχεδόν φλατ το τιμόνι συνεπώς δεν "παιρνει" σε μπρος πισω, ενω παράλληλα δε ρυθμίζεται σε κανενα το ύψος σέλας.
προσθεσε οτι στο cbf εν αντίθεση ρυθμίζεται και η ζελατινα σε 2 θέσεις
ειναι αβάνταζ στην εργονομία ολα αυτα οπως και να το κανουμε


cbf 600 έχω. :wave2:

doros74
16/02/2017, 07:58
Χθες έκανα μία διαδρομή 600 χλμ Ηγουμενιτσα -Αλεξανδρεια ( Ημαθίας) - Ηγουμενίτσα. Σκοπός ήταν να παραλάβει ένας ξάδελφος μου ένα μεταχειρισμένο Vstrom '09, το οποίο είναι σε άριστη κατασταση, με μόλις 15.000 χλμ πραγματικά χλμ.
Συνεπως, στη διαδρομή Ηγουμενίτσα - Αλεξάνδρεια ήμουν δικαβαλος και στην επιστροφή μόνος. Σημειώνεται ότι ο Ξάδελφος έχει ύψος 1.96 και έχει βάρος 110+ κιλά.
Οι θερμοκρασίες από -2 έως 9 στο "πήγαινε" με μέση θερμοκρασία τους 6 βαθμούς ενώ στην επιστροφή οι θερμοκρασίες αισθητά υψηλότερες γύρω στους 13-15 με μία μικρή εξαίρεση προς το Μέτσοβο που έπεσε στους 3 περίπου.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι το μηχανάκι δεν με προβληματισε καθόλου. Είχα αρκετη δύναμη οσο ήθελα όποτε την ήθελα παρόλο ότι το συνολικό βάρος αναβάτη συνεπιβάτη ήταν γύρω άνω των 200 κιλών.
Διατήρησα μια μέση ταχύτητα 130-140 χλμ και η κατανάλωση ανήλθε στα 5,7 λιτρα τα 100 χλμ, πολύ καλά θα έλεγα αν αναλογιστεί κάποιος τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και το βάρος που έφερε η μηχανή.
Στην επιστροφή που ήμουν μονοκαβαλος και κυρίως λόγω της σημαντικής αύξησης της θερμοκρασίας διατήρησα μεγαλυτερη ταχύτητα 140 - 160 με ορισμένα ξεσπάσματα στα 170 180 και 200 χλμ. Η κατανάλωση ανήλθε στα 5,3λιτρα/100χλμ. Πάρα πολύ καλά θα έλεγα.
Η εμπειρία αυτή ήταν σημαντικη, διότι όπως θα θυμάστε είχα βρεθεί στο δίλημμα 1000αρι ή 600αρι.
Σιγουρα το 1000αρι εχει μεγαλύτερη ροπή αλλά μία χαρά τα καταφέρνει το 600αρι και με αρκετά οικονομικό τρόπο, θα έλεγα.
Τελικά θεωρώ ότι ορθώς επέλεξα το 600αρι αφού το περισσότερο χρόνο τον καταναλώνει στο νησί και όταν χρειαστεί και κανένα ταξιδακι τα πάει πάρα πολύ καλά, ακόμα και πολύ φορτωμένο.

MG
16/02/2017, 10:07
το 600αρι ειναι εξαιρετικο μηχανακι. Οταν το ειχα πριν 5 χρονια το ειχα ευχαριστηθει.
Παντα ορθιος :beer:

doros74
16/02/2017, 16:21
το 600αρι ειναι εξαιρετικο μηχανακι. Οταν το ειχα πριν 5 χρονια το ειχα ευχαριστηθει.
Παντα ορθιος :beer:

Ευχαριστώ να είσαι καλά!