View Full Version : CBF600SA - Πόσα χλμ. βγάζετε με τα μπορστινά τακάκια σε C-ABS Μοντέλο?
killbill
25/08/2016, 14:08
Καλησπέρα σε όλους,
Eπειδή προέκυψε στον αδελφό μου μετά απο αλλαγή τακακίων μπροστά θα ήθελα την εμπειρία σας σχετικά όσων έχουν το CBF600 μοντέλο με ABS, πόσα χλμ. βγάζετε χοντρικά με τα μπροστινά μαμα τακάκια?
Ο αδελφός μου με CBF600SA 2009, έκανε 26.000Km με τα τακάκια που φόραγε ο προηγούμενος - δεν ξέρω τι τακάκια είχε το μηχανάκι πάνω, (τα περισσότερα σε ταξίδια), αλλάζοντας με μαμά τακάκια και πλέον κύρια χρήση στην πόλη έβγαλε μόλις και με το ζόρι 10.000Km, επειδή η διαφορά δεν μου φαίνεται φυσιολογική, για πείτε την εμπειρία σας.
Καθώς δεν ξέρω πόσο τρώει το C-ABS, περιμένω να ακούσω απο άλλους κατόχους
εγω με CBR600 βγάζω 20.000Km με τα μπροστά και 10.000Km με τα πίσω , αλλά είναι αλλο μηχανάκι και δεν έχω και ABS.
Ευχαριστώ
AristidisZ
25/08/2016, 14:15
Εγώ με το hornet είμαι 3 προς 1 πάντως (10κ με 30κ χοντρικά)
Καλησπέρα σε όλους,
Eπειδή προέκυψε στον αδελφό μου μετά απο αλλαγή τακακίων μπροστά θα ήθελα την εμπειρία σας σχετικά όσων έχουν το CBF600 μοντέλο με ABS, πόσα χλμ. βγάζετε χοντρικά με τα μπροστινά μαμα τακάκια?
Ο αδελφός μου με CBF600SA 2009, έκανε 26.000Km με τα τακάκια που φόραγε ο προηγούμενος - δεν ξέρω τι τακάκια είχε το μηχανάκι πάνω, (τα περισσότερα σε ταξίδια), αλλάζοντας με μαμά τακάκια και πλέον κύρια χρήση στην πόλη έβγαλε μόλις και με το ζόρι 10.000Km, επειδή η διαφορά δεν μου φαίνεται φυσιολογική, για πείτε την εμπειρία σας.
Καθώς δεν ξέρω πόσο τρώει το C-ABS, περιμένω να ακούσω απο άλλους κατόχους
εγω με CBR600 βγάζω 20.000Km με τα μπροστά και 10.000Km με τα πίσω , αλλά είναι αλλο μηχανάκι και δεν έχω και ABS.
Ευχαριστώ
Στο δικό μου, όπως προκύπτει από το Book Service, αλλάχθηκαν τα μπροστά τακάκια στα 27.000 χλμ (το μηχανάκι τώρα έχει 31.000), με τα εργοστασιακά τα οποία έχουν πολύ υλικό ακόμη. Τα πίσω έχουν ακόμη τη μισή πάστα και αυτό οφείλεται στο ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν το πατούσε σχεδόν ποτέ (έτσι μου είπε).
Αν θες την άποψή μου το θέμα της φθοράς των τακακιών έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης. Υπάρχουν αυτοί που όταν πλησιάζουν φανάρι κόβοντας ταχύτητα κατεβάζοντας σχέσεις στο κιβώτιο και αυτοί που πάνε τάπα με 6η και για να σταματήσουν πατάνε δυνατά τα φρένα με πολύ περισσότερη δύναμη.
Με λίγα λόγια για την φθορά των τακακιών παίζει ρόλο ο τρόπος οδήγησης και το πως χρησιμοποιούμε τα φρένα. Αν πατάμε μόνο το μπροστά θα φαγωθεί πολύ πιο γρήγορα. Αν πατάμε μόνο το πισω που είναι συνδυασμένο, σε χαμηλές ταχύτητες (γιατί σε υψηλές δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να σταματήσει η μηχανή) που ενεργοποιεί το πίσω και ένα πιστόνι μπροστά θα φαγωθούν πολύ γρήγορα τα πίσω τακάκια. Αν πατάμε και το μπροστά και τα πίσω (ο καλύτερος τρόπος για εμένα) σχεδόν ταυτόχρονα (ελάχιστα πιο νωρίς το πίσω για σταθεροποίηση της μηχανής) τότε πετυχαίνουμε τη μέγιστη κατανομή του βάρους του φρεναρίσματος και συνεπώς τι λιγότερη φθορά ανά τακάκι.
Τέλος, αν και δεν έχω ακόμη ιδία εμπειρία, μου φαίνονται πολύ λίγα τα 10.000 χλμ για να έχουν φαγωθεί τα εμπρός τακάκια. Μήπως ο αδελφός σου το πάει τάπα το μηχανάκι;
εγω εχω 28κ και δεν εχω αλλαξει ακομα τα μαμα.
Πισω αλλαξα στα 20κ νομιζω
Cpt_Slow
25/08/2016, 16:35
εγω το πηρα με 25κ με μαμα μπρος πισω πλεον στα 29 χρειαζομαι τουλαχιστον πισω.
Grafton 505
25/08/2016, 20:53
....
Στα 18.000 + τα άλλαξα από καινούργια (και είχε μείνει ακόμα μισή πάστα) , αλλά τότε το μάθαινα το μηχανάκι και ήμουν στα φρένα πιο πολύ.
Αν πατάμε μόνο το πισω που ... ενεργοποιεί το πίσω και ένα πιστόνι μπροστά
Δεν ισχύει αυτό. Όλα τα έμβολα ενεργοποιούνται. Μύθος που δεν ξέρω από που ξεκίνησε.
Στα 18.000 + τα άλλαξα από καινούργια (και είχε μείνει ακόμα μισή πάστα) , αλλά τότε το μάθαινα το μηχανάκι και ήμουν στα φρένα πιο πολύ.
Δεν ισχύει αυτό. Όλα τα έμβολα ενεργοποιούνται. Μύθος που δεν ξέρω από που ξεκίνησε.
Ναι έχεις δίκιο όλα τα έμβολα ενεργοποιούνται (σε κάποιο περιοδικό είχα διαβάσει για το ένα από τα τρία έμβολα και προφανώς είναι λάθος), όμως είναι τόσο χαμηλή η πίεση στα εμπρός έμβολα που είναι σαν μην ενεργοποιούνται. Τουλάχιστον εγώ αυτή την αίσθηση έχω. Και το αναφέρω γιατί έχω οδηγήσει αρκετά δίτροχα με συνδυασμένα φρένα και στο πάτημα του πίσω φρένου τα εμπρός έμβολα ενεργοποιούνται με πολύ περισσότερη δύναμη.
killbill
31/08/2016, 15:52
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, επομένως τα 10Κ είναι πολύ λίγα , θα δείξει η επόμενη αλλαγή!
ypapadio
01/09/2016, 22:24
Εγώ τα μπροστά τα άλλαξα στα 10.000 περίπου και τα πίσω στα 18.000+.
Όμως να πω, πως όταν έπεφτα στα φρένα, τα μούτρα έβρισκαν άσφαλτο :smokin:!!! Κοινώς χούφτωμα κανονικό!!!
Παντως θα συμφωνήσω με τον doros74 πως η φθορά στα τακάκια εξαρτάται από τον τροπο οδήγησης και φρεναρίσματος.
alexis_d
02/09/2016, 10:55
Εγώ τα μπροστά τα άλλαξα στα 10.000 περίπου και τα πίσω στα 18.000+.
Όμως να πω, πως όταν έπεφτα στα φρένα, τα μούτρα έβρισκαν άσφαλτο :smokin:!!! Κοινώς χούφτωμα κανονικό!!!
Παντως θα συμφωνήσω με τον doros74 πως η φθορά στα τακάκια εξαρτάται από τον τροπο οδήγησης και φρεναρίσματος.
+1000 Εχω δει και 13.000 για μπροστά με πολύ χούφτωμα.Το πίσω απλά το ξεχνάω και δεν έχω άποψη.
Ο καθημερινος τροπος οδηγησης σιγουρα παιζει ρολο.
Αλλα τα καθημερινα μας τακακια αν κανουμε 3 - 4 καλα φρεναρισματα απο τα 180 - 200 στα 40 π.χ. τελειωνουν, οποτε και κυριλε να οδηγουμε τον υπολοιπο καιρο δεν εχει σημασια...
Ο βασικός παράγοντας φθοράς των τακακιών είναι όταν σε αυτά αναπτύσσονται πολύ υψηλές θερμοκρασίες.
Υψηλές θερμοκρασίες αναπτύσσονται κυρίως όταν τα πιέζουμε με δύναμη και όταν είμαστε συνέχεια στα φρένα και για μεγάλο χρονικό διάστημα, έστω κι αν ασκούμε λιγότερη δύναμη σ' αυτά.
Το γεγονός ότι μπορούμε να επιβραδύνουμε, κάπως, χρησιμοποιώντας τα γρανάζια τη μηχανής βοηθάει στο να μην ανεβάζουμε υπερβολικές θερμοκρασίες στα τακάκια.
Επίσης, καλό κάνει και ένα περιοδικό καθάρισμα για να απομακρυνθούν κατάλοιπα τα οποία μένουν πάνω στα τακάκια από την φθορά τους, γιατί επιβαρύνουν τη λειτουργία τους, έστω και σε μικρό βαθμό.
Εγώ, τα καθαρίζω με σπρέυ Φρένων (ή επαφών το ίδιο είναι), ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αφού βγάλω τη δαγκάνα (εύκολο είναι). Δεν αφαιρώ τα τακάκια, ψεκάζω απευθείας πάνω τους, έτσι απομακρύνεται η βρωμιά και το υγρό στεγνώνει σχεδόν ακαριαία. Με αυτό τον τρόπο δίνω, πιστεύω, λίγο περισσότερη ζωή στα τακάκια. Πόσο; δεν μπορώ να σας πω.
nikos_abel
02/09/2016, 14:18
Ερώτηση.
Τα τακάκια τα αλλάξατε επειδή σας είπαν ότι ήθελαν αλλαγή ή επειδή τα είδατε εσείς ότι ήθελαν;
Δηλαδή, είστε σίγουροι ότι είχαν πάστα περίπου στο 1mm?
alexis_d
02/09/2016, 14:44
Ερώτηση.
Τα τακάκια τα αλλάξατε επειδή σας είπαν ότι ήθελαν αλλαγή ή επειδή τα είδατε εσείς ότι ήθελαν;
Δηλαδή, είστε σίγουροι ότι είχαν πάστα περίπου στο 1mm?
Εγω τα αλλάζω λίγο πριν ακούσω το μέταλλο στην δισκόπλακα.Απ όταν μου λένε θες τακάκια τα χρειάζομαι πραγματικά μετά απο 4.000 km.
Η αγορά τους είναι άλλο θέμα.
alexis_d
02/09/2016, 14:49
Ο βασικός παράγοντας φθοράς των τακακιών είναι όταν σε αυτά αναπτύσσονται πολύ υψηλές θερμοκρασίες.
Υψηλές θερμοκρασίες αναπτύσσονται κυρίως όταν τα πιέζουμε με δύναμη και όταν είμαστε συνέχεια στα φρένα και για μεγάλο χρονικό διάστημα, έστω κι αν ασκούμε λιγότερη δύναμη σ' αυτά.
Το γεγονός ότι μπορούμε να επιβραδύνουμε, κάπως, χρησιμοποιώντας τα γρανάζια τη μηχανής βοηθάει στο να μην ανεβάζουμε υπερβολικές θερμοκρασίες στα τακάκια.
Επίσης, καλό κάνει και ένα περιοδικό καθάρισμα για να απομακρυνθούν κατάλοιπα τα οποία μένουν πάνω στα τακάκια από την φθορά τους, γιατί επιβαρύνουν τη λειτουργία τους, έστω και σε μικρό βαθμό.
Εγώ, τα καθαρίζω με σπρέυ Φρένων (ή επαφών το ίδιο είναι), ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αφού βγάλω τη δαγκάνα (εύκολο είναι). Δεν αφαιρώ τα τακάκια, ψεκάζω απευθείας πάνω τους, έτσι απομακρύνεται η βρωμιά και το υγρό στεγνώνει σχεδόν ακαριαία. Με αυτό τον τρόπο δίνω, πιστεύω, λίγο περισσότερη ζωή στα τακάκια. Πόσο; δεν μπορώ να σας πω.
Σπρέι επαφών και φρένων ΔΕΝ είναι το ίδιο...Περαιτέρω ανάλυση δεν χρειάζεται εδω τουλάχιστον.
Επίσης εγώ προσωπικά προτιμώ να αλλάζω 500 km πιο νωρίς τακάκια γιατί για τόσο διάστημα μιλάμε παρά να φρενάρω με το μοτέρ και να αλλάζω μετά ψιψιψινια και κοκοκοψαρα στα σωθικά του.Άλλωστε δεν έχουν το ίδιο κόστος... ;)
Στο bandit εχω 80.000 χλμ και μολις εβαλα το δευτερο σετ μπροστινα τακακια.
Το πισω κραταει λιγο λιγοτερο αν και δεν το δουλευω σχεδον καθολου.
Σπρέι επαφών και φρένων ΔΕΝ είναι το ίδιο...
Πάω σε ένα εξειδικευμένο κατάστημα με ανταλλακτικά και αξεσουάρ μοτοσυκλετών. Ζητάω ένα καθαριστικό φρένων. Μου δίνει αυτό
http://i65.photobucket.com/albums/h222/doros74/DSC_2359_305_zpsewd4tr5l.jpg (http://s65.photobucket.com/user/doros74/media/DSC_2359_305_zpsewd4tr5l.jpg.html)
του λέω, γράφει Contact Cleaner (Καθαριστικό Επαφών), μου λέει κάνει και για τα φρένα και μάλιστα είναι πάρα πολύ καλό, της Shell.
Κοιτάζω από πίσω τι γράφει και βλέπω αυτό
http://i65.photobucket.com/albums/h222/doros74/DSC_2360_306_zpsztgnmkbq.jpg (http://s65.photobucket.com/user/doros74/media/DSC_2360_306_zpsztgnmkbq.jpg.html)
Ισχυρό απολιπαντικό για το καθαρισμό φρένων, ηλεκτρικών επαφών....
Το δοκίμασα πάρα πολλές φορές και στα φρένα και στις ηλεκτρικές επαφές. Το συγκεκριμένο προϊόν είναι εξαιρετικό, καθαρίζει απίστευτα, αν και λίγο ακριβό.
Αυτά σχετικά με τα καθαριστικά φρένων και ηλεκτρικών επαφών.
alexis_d
03/09/2016, 10:21
Πάω σε ένα εξειδικευμένο κατάστημα με ανταλλακτικά και αξεσουάρ μοτοσυκλετών. Ζητάω ένα καθαριστικό φρένων. Μου δίνει αυτό
http://i65.photobucket.com/albums/h222/doros74/DSC_2359_305_zpsewd4tr5l.jpg (http://s65.photobucket.com/user/doros74/media/DSC_2359_305_zpsewd4tr5l.jpg.html)
του λέω, γράφει Contact Cleaner (Καθαριστικό Επαφών), μου λέει κάνει και για τα φρένα και μάλιστα είναι πάρα πολύ καλό, της Shell.
Κοιτάζω από πίσω τι γράφει και βλέπω αυτό
http://i65.photobucket.com/albums/h222/doros74/DSC_2360_306_zpsztgnmkbq.jpg (http://s65.photobucket.com/user/doros74/media/DSC_2360_306_zpsztgnmkbq.jpg.html)
Ισχυρό απολιπαντικό για το καθαρισμό φρένων, ηλεκτρικών επαφών....
Το δοκίμασα πάρα πολλές φορές και στα φρένα και στις ηλεκτρικές επαφές. Το συγκεκριμένο προϊόν είναι εξαιρετικό, καθαρίζει απίστευτα, αν και λίγο ακριβό.
Αυτά σχετικά με τα καθαριστικά φρένων και ηλεκτρικών επαφών.
Έχεις δίκιο,ΕΙΝΑΙ ίδια.Σε ένα άλλο νήμα θα μπορούσα να γράψω-παραθέσω περισσότερα.
Ρίξε και ενα ψάξιμο στο νετ για το αν είναι ίδια ή οχι.
Σήμερα άλλαξα πάλι τακάκια. 15000km και τον καθαρισμό στις δαγκάνες τον έκανα με χλιαρό νερό,οδοντόβουρτσα και λίγο υγρό πιάτων.
Έχεις δίκιο,ΕΙΝΑΙ ίδια.Σε ένα άλλο νήμα θα μπορούσα να γράψω-παραθέσω περισσότερα.
Ρίξε και ενα ψάξιμο στο νετ για το αν είναι ίδια ή οχι.
Σήμερα άλλαξα πάλι τακάκια. 15000km και τον καθαρισμό στις δαγκάνες τον έκανα με χλιαρό νερό,οδοντόβουρτσα και λίγο υγρό πιάτων.
Εδώ σου παρέθεσα φωτογραφίες συγκεκριμένου Σπρέι της Shell για να δεις τι αναγράφει και εσύ μου λες να ψάξω στο διαδίκτυο.
Δεν τα αναφέρω εγώ αυτά η Shell αναφέρει. Και το έκανα αυτό για να μη νομίζει κάποιος ότι γράφω πράγματα που βγάζω από το κεφάλι μου.
Τώρα αν διαφωνείς με τη Shell σχετικά με την καταλληλότητα του συγκεκριμένου προϊόντος να καθαρίζει τα φρένα, δικαίωμά σου.
Εγώ πάντως μια χαρά, έκανα τη δουλειά μου με το συγκεκριμένο Σπρέι και οφείλω να το αναφέρω, αφού το έφερε η συζήτηση.
Cpt_Slow
19/09/2016, 20:54
Να ρωτήσω για το πίσω παιδιά.. σήμερα το πατούσα με διάφορες ταχύτητες 30-40-50-60 και μου φαινόταν οτι δεν σταματάει τη μηχανή. Δεν μπόρεσα να ενεργοποιήσω το abs οσο δυνατά και να το πατούσα. Σημείωση ο δρόμος ήταν βρεγμένος. Έχει ακόμα ένα 30-40% ζωής σύμφωνα με τον μάστορα που του το είχα δείξει αν και εμένα δεν μου φάνηκε πολύ η πάστα του ακόμα. Είναι φυσιολογικό αυτό η οφείλεται στο βρεγμένο? Θα το δοκιμάσω και αύριο που απότι λέει η εμυ δεν θα έχει βροχές.
Grafton 505
19/09/2016, 22:45
Ναι είναι φυσιολογικό. Δεν έχεις πρόβλημα. Το πίσω είναι βοηθητικό, για επιβράδυνση μεταξύ άλλων. Για να ''πιάσει'' το ABS θα πρέπει να νιώσει ότι μπλοκάρει η ρόδα. Την επόμενη φορά πάτα συμπλέκτη και δοκίμασε ξανά.
Και κοίτα να είσαι κάπου μόνος σου, μην καρφωθεί κανείς από πίσω σου.
Το πισω έχει όση δύναμη απαιτείται για να σταθεροποιεί το πισω μέρος της μηχανής κατά το φρενάρισμα. Συνεπώς είναι πολύ αδύναμο για να σταματήσει τη μηχανή από μόνο του, ενώ στη συνδυασμένη λειτουργία οταν πατάμε το πισω φρένο στα εμπρός πιστονια ασκείται τόσο μικρή δύναμη που είναι σαν να μην εμπλεκονται καθόλου.
Εγώ αυτή την αίσθηση έχω και καταλάβω στο ότι με μόνο το πάτημα του ποδοφρενου η μηχανή είναι αδύνατο να σταματήσει εκτός και αν η ταχύτητα του οχήματος είναι πάρα πολύ μικρη.
Τώρα αν κάποιος έχει άλλη αίσθηση ας το αναφέρει, να δούμε μήπως φταίει κατι αλλο.
AristidisZ
20/09/2016, 08:16
Το πισω έχει όση δύναμη απαιτείται για να σταθεροποιεί το πισω μέρος της μηχανής κατά το φρενάρισμα. Συνεπώς είναι πολύ αδύναμο για να σταματήσει τη μηχανή από μόνο του, ενώ στη συνδυασμένη λειτουργία οταν πατάμε το πισω φρένο στα εμπρός πιστονια ασκείται τόσο μικρή δύναμη που είναι σαν να μην εμπλεκονται καθόλου.
Εγώ αυτή την αίσθηση έχω και καταλάβω στο ότι με μόνο το πάτημα του ποδοφρενου η μηχανή είναι αδύνατο να σταματήσει εκτός και αν η ταχύτητα του οχήματος είναι πάρα πολύ μικρη.
Τώρα αν κάποιος έχει άλλη αίσθηση ας το αναφέρει, να δούμε μήπως φταίει κατι αλλο.
Έτσι ακριβώς...
Cpt_Slow
21/09/2016, 15:25
Ευχαριστώ παιδια. Για την ωρα νομιζα οτι κατι τρέχει αλλα με καθησυχασατε!
Ναι έχεις δίκιο όλα τα έμβολα ενεργοποιούνται (σε κάποιο περιοδικό είχα διαβάσει για το ένα από τα τρία έμβολα και προφανώς είναι λάθος), όμως είναι τόσο χαμηλή η πίεση στα εμπρός έμβολα που είναι σαν μην ενεργοποιούνται. Τουλάχιστον εγώ αυτή την αίσθηση έχω. Και το αναφέρω γιατί έχω οδηγήσει αρκετά δίτροχα με συνδυασμένα φρένα και στο πάτημα του πίσω φρένου τα εμπρός έμβολα ενεργοποιούνται με πολύ περισσότερη δύναμη.
Ψάχνοντας στο Internet για να μάθω πως λειτουργεί το C-ABS της Honda έπεσα σε αυτά τα 4 Video τα οποία επεξηγούν πως λειτουργούν τα συνδυασμένα φρένα της Honda στα μοντέλα με ABS. Αυτό που διαπίστωσα είναι πως στα 2ης γενιά μοντέλα που φορούν ABS και έχουν τριπίστονη δαγκάνα εμπρός, όταν πατάμε το πίσω φρένο ενεργοποιείται μόνο το κεντρικό πιστόνι των εμπρός φρένων, ενώ τα παλαιότερα μοντέλα με τη διπιστονη δαγκάνα εμπρός, ενεργοποιούνται και τα δύο για ευνόητους λόγους.
https://www.youtube.com/watch?v=e7Eb3AVqwow
https://www.youtube.com/watch?v=lbPB9LnwTnc
https://www.youtube.com/watch?v=KbXRzLioXdg
https://www.youtube.com/watch?v=gZ5LoqcrErY
Και τα ξένα περιοδικά αναφέρουν ότι στο CBF 600 2ης γενιάς λειτουργεί ακριβώς όπως περιγράφεται πάνω η συνδυασμένη πέδηση.
Δείτε εδώ: http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/honda/2008-honda-cbf600s-ar52056.html
This version’s Combined Brake System links the rear brake pedal to the centre piston of its right-side three piston front brake caliper to provide a measured balance of front brake control whenever the rear brake is firmly used. An inline delay valve ensures that light operation of the rear brake, such as when trailing through a corner, has little or no effect on front brake operation.
Συνεπώς δεν υπάρχει αμφιβολία πως λειτουργεί το συνδυασμένο ABS και αρά ορθά είχα γράψει, αρχικά, ότι ενεργοποιείται το ένα από τα τρία έμβολα, όταν πατάμε το πίσω συνδυασμένο.
Grafton 505
21/09/2016, 20:01
Το πρώτο βίντεο μιλάει για ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ABS και άρα δεν αφορά το CBF που έχει μηχανικό ABS.
Το δεύτερο δεν λέει τίποτα καινούργιο, ΑΛΛΑ το τρίτο όντως λέει για το ένα έμβολο.
Ωραίος. :beer:
ypapadio
24/09/2016, 19:41
Εγω τα αλλάζω λίγο πριν ακούσω το μέταλλο στην δισκόπλακα.Απ όταν μου λένε θες τακάκια τα χρειάζομαι πραγματικά μετά απο 4.000 km.
Η αγορά τους είναι άλλο θέμα.
Λίγο τζογαδόρο σε βλέπω! :)
Δηλαδή αν ο δίσκος δεν πάρει αυτό το μελιτζανί το χρώμα από τις θερμοκρασίες που λίγο πολύ λέει πως τα τακάκια είναι για αλλαγή επειδή δεν γίνεται σωστή απαγωγή δεν αλλάζεις τακάκια να υποθέσω;
Εγώ πάντως προτιμώ να τα αλλάξω 1000χλμ νωρίτερα και να είμαι σίγουρος για τα φρένα μου παρά να κάνω τον σταυρό μου μη τυχόν και ξεκολλήσει καμιά πάστα και ψάχνομαι!!!
Χθες πήρα βόλτα ένα Hornet 600 το οποίο ανήκει σε ένα φίλο ο οποίος είναι και μηχανικός μοτοσυκλετών. Αυτό που μου έκανε εντύπωση μεταξύ των άλλων σε αυτό το μηχανάκι είναι το πίσω φρένο. Ήταν τόσο δυνατό που σταμάταγε σχεδόν μόνο του τη μηχανή. Τον ρωτάω αν το Hornet έχει καλύτερο πίσω φρένο από το CBF και μου ειπε ότι όταν το πήρε είχε τα εργοστασιακή τακάκια τα οποία δεν είχαν μηδενικη αποδοση στο πίσω φρενο. Ήταν σαν να μην υπήρχε πίσω φρένο. Τότε αποφασίζει να αλλάξει τα τακάκια με ένα ζευγάρι οργανικά πολύ φθηνά no name, και ξαφνικά απέκτησε πίσω φρένο. Τα τακάκια αυτά τα έχει 8.000 χλμ και ακόμη κρατάνε. Πραγματικά μου έκανε τρομερή εντύπωση. Ή είναι έτσι η το Hornet έχει καλύτερο πίσω φρένο. Σκέπτομαι να δοκιμάσω κι εγώ αυτά τα τακάκια. Εξάλλου ειναι πολυ φθηνά.
Grafton 505
15/10/2017, 20:06
Ε πες και ποια είναι ντε. :lol:
Ε πες και ποια είναι ντε. :lol:
Δε συγκράτησα το ονομα. Θα τον ρωτήσω ξανά αυριο το πολύ μεθαύριο.
Σήμερα ασχολήθηκα με τον καθαρισμό των φρένων και διαπίστωσα ότι τα τακάκια που έχει πάνω το μηχανάκι δεν είναι τα γνήσια. Από το χρώμα τους και μετά από έρευνα στο internet μάλλον είναι EBC V-PADS. Δηλαδη είναι ημιμεταλικά. Τα EBC τα εχω βαλει και στο σκουτερ ( οργανικα - κεραμικά) και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Γενικά για τα EBC διαβαζω καλά σχολια.
Ομως δεν ξερω αν τα ημιμεταλικά είναι η καλυτερη λυση για το δικο μας μηχανακι.
Τα πισω τακακια, καταρχήν, είναι σχεδον ανύπαρκτα και μετα απο 10.000 χλμ είναι σαν καινούργια. Τι να το κάνεις, ομως, αφου μονο οταν ζεσταθουν και με πολυ δυναμη στο πεταλ κάτι κάνουν.
Τα εμπρός δεν είναι άσχημα, δεν μπορώ να τα συγκρίνω, όμως, με κάτι άλλο που δεν έχω δοκιμάσει. Γενικά, στο διαδίκτυο γράφουν οτι τα μεταλικά είναι καλύτερα.
Μεχρι στιγμης με 14000 χλμ τα εμπρός έχουν φθάσει στην μισή ζωή τους. Ίσως μόλις τελειώσουν να βάλω τα εργοστασιακά ή τα EBC μεταλλικά που διαβαζω πολυ καλά σχολια.
Οι δισκοπλακες είναι σαν καινουργιες μετά απο 40.000 χλμ.. Δεν έχουν απολύτως καμία φθορά.
Ε πες και ποια είναι ντε. :lol:
Όφειλα μια απάντηση εδώ και πολύ καιρό. Artrax έιμαι τα πίσω τακάκια που είχε βάλει ο φίλος στο hornet. Το ρώτησα χθες και μου θύμισε την μάρκα.
Άλλαξα τακάκια εμπρός πίσω. Έβαλα τα γνήσια της Honda τα οποία φυσικά είναι επί της ουσίας της Nissin. Μέρα με τη νύχτα σε σχέση με αυτά που είχε τοποθετησει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, τα οποία, ειδικά τα πίσω ήταν άθλια. Τα τακάκια που είχε τοποθετήσει ήταν μιας εταιρείας που λέγεται X Brake. Τα εμπρός ήταν μεταλλικά και τα πίσω Kevlar. Τα εμπρός είχαν σχετικά καλή απόδοση ενώ τα πίσω ήταν ανύπαρκτα. Μάλιστα τα πίσω τα έβγαλα και ενώ είχαν περίπου 3/5 ακόμη πάστα. Δεν δούλευαν καθόλου, άσε που μάλλον είχε δημιουργηθεί και πρόβλημα στο συνδυασμένο σύστημα πέδησης. Πατούσες το πίσω και απλώς δεν λάμβανε καμία αντίδραση από το φρένο. Μόνο αν το πατούσες πολλές φορές και με πολυ δύναμη σου έδινε μια μικρή αίσθηση. Όλα αυτά έγιναν κατανοητά όταν μπήκαν τα βνήσια και είχα μέτρο σύγκρισης.
Το κόστος των τσακακιών 42 το ζεύγος για τα εμπρός και 55 τα πίσω.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.