View Full Version : Οκτανια και συμπιεση
Καλησπερα.
Τι πιεση αντεχει η καθε βενζινα που εχουμε στην ελλαδα; οταν λεω συμπιεση, εννοω την μετρημενη με το πιεσομετρο.
karellen
25/08/2016, 17:21
Νομίζω τα οκτάνια δεν έχουν να κάνουν με 'πίεση' αλλά με την αντοχή στην αυτανάφλεξη σε ένα εύρος θερμοκρασίας.Όσα πιο πολλά τα οκτάνια τόσο πιο αντικροτική η βενζίνη.
Προφανώς το παλικάρι εννοεί "συμπίεση"..... γενικά, σε κινητήρες που έχουν πάνω από 10,5:1 συμπίεση καλό είναι να χρησιμοποιείται σούπερ αμόλυβδη για τους λόγους που είπε
ο Karrelen, (κοινώς, πυρράκια.....)
Χμμμμμ...
Πάλι πατε να τα μπερδεψετε..:smokin:
Η αναφλεξη οποιοδήποτε καυσιμου μιγματος γινεται λογω αυξησης της θερμοκρασίας του...
(ανευ καταστατικής εξισωσης αερίων και αλλω τινων προστυχιών..)
Οταν συμπιέζουμε το μιγμα, ανεβαινει η εσωτερική του θερμοκρασία..
Αν φτάσει σε σημειο αναφλεξης, παιρνει φουόκο και αρχίζει να εκτονώνεται..
(βλ. Diesel..)
Τα οκτανια (οκτανικός βαθμός για την ακρίβεια) είναι ενας δεικτης της "αντιστασης" του μιγματος σε αυταναφλεξη λογω συμπίεσης..
(αναλογία ισοεπτανίων και πρώτυποι κινητηρες μεταβλητης συμπίεσης να μεινουν μακρια απο μας, plz..)
Υ.Γ.
Τα "πυρακια" μην τα εχετε ψωμοτυρι γιατί ειναι μια ειδική περίπτωση ΠΡΟαναφλεξης, προκαλούμενη συνηθως απο διαπυρα σωματιδια μεσα στον θαλαμο καυσης..
(παιζουν το ρολο του μπουζί την ωρα που ΔΕΝ πρέπει να γινεται..)
Το 10.5:1 πως το μετραμε; η συμπιεση ειναι γραμμηκη; δηλαδη αν πιεσουμε ενα αεριο 100psi 2:1 τοτε θα εχουμε 200psi; το λςω επειδη ειδα εναν πινακα με συμπιεσεις ανα οκτανια αλλα τα εχει σε ration.
Και πολύ καλα κάνει..
Η συμπίεση ειναι λογος (αρχικού ογκου προς τελικό)
Η αναλογία των πιεσεων (αρχικής και τελικής) ειναι αλλου παπα ευαγγέλιο και καλο θα ηταν να μην μπλεξουμε με τύπους υπολογισμού...
Και πως θα βεουμε τον πραγματικο λογο συμπιεσης;
Και πως θα βεουμε τον πραγματικο λογο συμπιεσης;
Αμα δεν πιστευεις τον κατασκευαστή σου μετρα την διαδρομή απο το ΚΝΣ μεχρι το ΑΝΣ...
Υ.Γ.
Τα "πυρακια" μην τα εχετε ψωμοτυρι γιατί ειναι μια ειδική περίπτωση ΠΡΟαναφλεξης, προκαλούμενη συνηθως απο διαπυρα σωματιδια μεσα στον θαλαμο καυσης..
(παιζουν το ρολο του μπουζί την ωρα που ΔΕΝ πρέπει να γινεται..)
Το κατεχεις δυνατα το αθλημα μεσιε!
Καντο μου λιγο ταλαρα αυτο να με μορφωσεις σε παρακαλω!
Το κατεχεις δυνατα το αθλημα μεσιε!
Καντο μου λιγο ταλαρα αυτο να με μορφωσεις σε παρακαλω!
Τι δεν καταλαβαίνεις ρε αλανι..??
Μεσα στον θαλαμο καυσης υπαρχουν καταλοιπα που καρβουνιαζουν, να 'ουμ...
Επειδη ειναι ξενερωτα αραζουν συνήθως πανω η κοντα στην κεφαλή γιατι εκει γινεται ο τζερτζελες...
Το ανυποψιαστο (και καλα..) καυσιμο ζουλιεται προς τα πανω και ξαφνικα βρισκεται συμπιεσμενο ασυγχωρητα κοντα σε αναμενα καρβουνακια..
Εεεε, πολύ θελει να γινει η κουτσουκέλα..???
Υ.Γ.
Αν δεν φτασαν τα ταληρα στρωσε κουβερτα να σπασω και να ξαναρίξω...
Αμα δεν πιστευεις τον κατασκευαστή σου μετρα την διαδρομή απο το ΚΝΣ μεχρι το ΑΝΣ...
Αυτο μας λεει ποσο θα συμπιεσει αυτο που υπαρχει μεσα στο κυλιδρο. Προφανως ο κυλινδρος δεν προλαβαινει να γεμισει αρα θα εχουμε αποσυμπιεση δηλαδη το αεριο θα χασει καποια ενεργια η οποια θα αναπληρωθει με ενα μερος της συμπιεσης.
Αυτο μας λεει ποσο θα συμπιεσει αυτο που υπαρχει μεσα στο κυλιδρο. Προφανως ο κυλινδρος δεν προλαβαινει να γεμισει αρα θα εχουμε αποσυμπιεση δηλαδη το αεριο θα χασει καποια ενεργια η οποια θα αναπληρωθει με ενα μερος της συμπιεσης.
Ομολογω οτι δεν ειμαι γνωστης της συγκεκριμενης αρχής διατηρησης της ενεργειας...:(
Ή κατι αλλο θελεις να πεις ή εχεις μπερδεψει τους χρόνους του 4Τ..
(εκτός αν μιλας για δίχρονο..)
Τι δεν καταλαβαίνεις ρε αλανι..??
Μεσα στον θαλαμο καυσης υπαρχουν καταλοιπα που καρβουνιαζουν, να 'ουμ...
Επειδη ειναι ξενερωτα αραζουν συνήθως πανω η κοντα στην κεφαλή γιατι εκει γινεται ο τζερτζελες...
Το ανυποψιαστο (και καλα..) καυσιμο ζουλιεται προς τα πανω και ξαφνικα βρισκεται συμπιεσμενο ασυγχωρητα κοντα σε αναμενα καρβουνακια..
Εεεε, πολύ θελει να γινει η κουτσουκέλα..???
Υ.Γ.
Αν δεν φτασαν τα ταληρα στρωσε κουβερτα να σπασω και να ξαναρίξω...
:lol: :lol: :lol:
Στρωνω κουβερτα και ξαναρωτω!:
Αυτα τα καταλοιπα απο τι ειναι? γιατι δημιουργουνται?
Γιατι δεν θελω να σε πληγωσω λεγοντας σου οτι δεν ζούμε σε ενα ιδανικό κοσμο οπου δεν γινονται ιδανικές καυσεις σε ιδανικα καυσιμα απο ιδανικους κινητήρες...
Δεν ξέρω τι λέτε εδώ...Εγώ ξέρω ότι πήγα το εργαλείο στον μάστορα και του είπα να μου αλλάξει τα πειράκια γιατί χτυπάνε... Εκείνος το έκανε και από τότε τζάμι το εργαλείο... :a34: :p :a34:
Τελικά είναι "πειράκια" εκ του πείρου ή "πυρ(ρ)άκια" εκ του πυρός;!
Δεν ξέρω τι λέτε εδώ...Εγώ ξέρω ότι πήγα το εργαλείο στον μάστορα και του είπα να μου αλλάξει τα πειράκια γιατί χτυπάνε... Εκείνος το έκανε και από τότε τζάμι το εργαλείο... :a34: :p :a34:
Απο περιεργια. Σου εδωσε τα παλια;
Απο περιεργια. Σου εδωσε τα παλια;
:lol:
:cry:
karellen
26/08/2016, 17:16
Τελικά είναι "πειράκια" εκ του πείρου ή "πυρ(ρ)άκια" εκ του πυρός;!
Αν στα έδωσε τότε είναι πηράκια.
Εκ του 'παίρνω'.
να ξερεις οτι επρεπε να σου δωσει μαζι και 300ml αβανς αλλα μαλλον το κρατησε για να βολεψει καναν κολλητο στο τσαμπα:(
Αποτι βλεπω, μαλλον θα το κανω "βλεποντας και κανοντας"....
Αποτι βλεπω, μαλλον θα το κανω "βλεποντας και κανοντας"....
Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις εξήγησε μπας και σε βοηθήσει κανείς, γιατί με τη συμπίεση έχεις μπερδευτεί.
Να κανω το χρεπι μου να δουλευει με 97 και πανω
Και γιατί δεν δουλεύει τώρα;
Να κανω το χρεπι μου να δουλευει με 97 και πανω
Το χρέπι σου και το κάθε χρέπι μια χαρά θα δουλεύει και με 95 και με 97 και με.....100 RON....
Η μόνη διαφορά που θα δεις θα είναι στην τσέπη σου.....( ακριβότερα καύσιμα χωρίς κανέναν απολύτως λόγο)
Αν χτυπάει πυρράκια το μοτέρ, η με περισσότερα οκτάνια βενζίνη ΔΕΝ θα στο λύσει το πρόβλημα, θέλει άνοιγμα καιι καλό ξεκάπνισμα ο/οι θάλαμος/οι καύσης για τον λόγο που είπε πιο πάνω ο παλιΟγερος.....
Αλλο δουλευει και αλλο αξιοποιει.
Τι μηχανάκι είναι είπαμε;
Αλλο δουλευει και αλλο αξιοποιει.
Είπαμε, αξιοποιείται μόνο σε κινητήρες με λόγο συμπίεσης άνω του 10.5:1.....
Το.....χρέπι σου δεν νομίω να έχει τόσο ψηλό.....εκτός και αν σκοπεύεις να πλανίισεις κκεφαλή κ.λ.π. , εκεί, μπαίνουμε σε άλλα μονοπάτια ΠΟΛΥ κοστοβόρα......
chr1s_86
28/08/2016, 12:46
Τι μηχανάκι είναι είπαμε;
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150363
Πρέπει να την αξιοποιήσει οπωσδήποτε μάλλον :confused:
Αστρα ειναι.
54χ53 ειναι θεωρητικα τα κυβικα ειναι 119 κυβικα. Θεωρητικα παλι, για να φτασει 10:1 πρεπει να μπει φλατζα ~5.4 χιλ.
Λεω θεωρητικα επειδη δεν δεν εχουμε τον ογκο της κεφαλης.
δεδομενα που εχω τωρα
54χ53
Φλατζες ~4χιλ
Πιεση με πιεσομετρο 8.8bar
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150363
Πρέπει να την αξιοποιήσει οπωσδήποτε μάλλον :confused:
Αααα μάλιστα. .......
Πάρε ένα μέτρο χοντρή αλυσίδα με 2 ορειβατικα κλειδιά.
Ενα στο τιμονι και ένα στο παντελόνι σου.
Δεσου στο μηχανάκι επάνω καλά!
Δεν αστειεύεται η επιτάχυνση με 100ρα σε παπί. ......
εγω λεω καλυτερα να γραψει τι θελει να κανει και να αφησει τα φιλολογικά ερωτήματα.
Η αυταναφλεξη δεν εξαρταται μόνο απο την στατική (αναλογία όγκων κυλινδρισμός+θαλαμος καυσης/θάλαμος καυσης), ή απο τον αρθμό οκτανίων, αλλα και απο άλλους παράγoντες όπως η δυναμική συμπίεση (dynamic compression ratio).
Επίσης επειδη ανεβάζουμε συπίεση δεν σημαινει οτι παίρνουμε άλογα. Παίρνουμε, αλλα μέχρι όσο επιτρέπει η δυναμική σμπίεση, μετά "σφίγγει" το μοτερ και δε κάνουμε τίποτα.
Αστρα ειναι.
54χ53 ειναι θεωρητικα τα κυβικα ειναι 119 κυβικα. Θεωρητικα παλι, για να φτασει 10:1 πρεπει να μπει φλατζα ~5.4 χιλ.
Λεω θεωρητικα επειδη δεν δεν εχουμε τον ογκο της κεφαλης.
δεδομενα που εχω τωρα
54χ53
Φλατζες ~4χιλ
Πιεση με πιεσομετρο 8.8bar
Αν βάλεις παχύτερη φλάντζα ( 5,4 από 4,0mm) ο λόγος συμπίεσης θα ΜΕΙΩΘΕΙ. Εκτός κι αν μας λες ότι τώρα έχεις πάνω από 10:1 και θες να τον ρίξεις.
Πέραν αυτού, όταν βάζεις 95άρα βενζίνη τι πρόβλημα έχεις σε ένα αερόψυκτο μοτέρ με τεχνολογία τριακοντακαιβαλεετίας; Σου χτυπάει πΟΙράκια* με τα 8,8bar συμπίεση;
*έτσι για σπάσιμο :Ρ
Ειπαμε, θελω να οανω μετατροπη βαση καυσιμου. Να εκμεταλλευτω το expansion ration της 97ρας.
Αυτο που ζηταω ειναι οι παραμετροι. Ετσι ωστε να ξερω εκ των προτερων τι φλατσες να παρω. Αλλιως θα πρεπει να παρω 3-4 combo απο φλατζε και να τεσταρω την 95ρα και την 97ρα μεχρι η πρωτη να βγαλει πυρρακια και η δευτερη οχι. Το οποιο δεν ειναι οτι κακυτερο εφοσον θα πρεπει να βγαλω κυλινδρο 3-4 φορες για την καθε βενζινα, δηλαδη 6-8 λυσε δεσε και αλλα τοσα αδειασματα του καρμπ.
Edit, στο duke παει
Αν βάλεις παχύτερη φλάντζα ( 5,4 από 4,0mm) ο λόγος συμπίεσης θα ΜΕΙΩΘΕΙ. Εκτός κι αν μας λες ότι τώρα έχεις πάνω από 10:1 και θες να τον ρίξεις.
Πέραν αυτού, όταν βάζεις 95άρα βενζίνη τι πρόβλημα έχεις σε ένα αερόψυκτο μοτέρ με τεχνολογία τριακοντακαιβαλεετίας; Σου χτυπάει πΟΙράκια* με τα 8,8bar συμπίεση;
*έτσι για σπάσιμο :Ρ
Λεω θεωρητικα εφοσον δεν ξερω τον ογκο της κεφαλης. Τωρα εχω καπου στα 4χιλ σε φλατζες. Προφανως θα παρω λεπτοτερες.
Ειπαμε, θελω να οανω μετατροπη βαση καυσιμου. Να εκμεταλλευτω το expansion ration της 97ρας.
Εγω θα προτεινα να αλλαξεις ντηλεράκι...
Ειπαμε, θελω να οανω μετατροπη βαση καυσιμου. Να εκμεταλλευτω το expansion ration της 97ρας.
Αυτο που ζηταω ειναι οι παραμετροι. Ετσι ωστε να ξερω εκ των προτερων τι φλατσες να παρω. Αλλιως θα πρεπει να παρω 3-4 combo απο φλατζε και να τεσταρω την 95ρα και την 97ρα μεχρι η πρωτη να βγαλει πυρρακια και η δευτερη οχι. Το οποιο δεν ειναι οτι κακυτερο εφοσον θα πρεπει να βγαλω κυλινδρο 3-4 φορες για την καθε βενζινα, δηλαδη 6-8 λυσε δεσε και αλλα τοσα αδειασματα του καρμπ.
Edit, στο duke παει
Aς πούμε ότι μετά πολλών κόπων, βασάνων και λοιπών, ότι το καταφέρνεις αυτό (που δεν.....αλλά τέσπα) τι ακριβώς ελπίζεις να κερδίσεις; αυτό ρωτάμε.....:rolleyes:
Να εκμεταλλευτω το expansion ration της 97ρας.
"Ratio" είναι η λέξη που ψάχνεις. "Ration" είναι κάτι άλλο.
Aς πούμε ότι μετά πολλών κόπων, βασάνων και λοιπών, ότι το καταφέρνεις αυτό (που δεν.....αλλά τέσπα) τι ακριβώς ελπίζεις να κερδίσεις; αυτό ρωτάμε.....:rolleyes:
Οτι κερδιζει ο καθενας που κανει μετατροπη. Την καυλα που το εκανε!
stefanos
30/08/2016, 11:44
Μπορείς να κάνεις ογκομέτρηση της κεφαλής στον πάγκο γεμίζοντάς την με σύριγγα, αν και δεν νομίζω πρακτικά να βοηθήσει κάπου.
Ο βαθμός πλήρωσης του κινητήρα μεταβάλλεται ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα.
Ρεεεεεε.... Αναγκασατε μεχρι και τον Πατερα να μπει και να γραψει...:eek:
Οτι κερδιζει ο καθενας που κανει μετατροπη. Την καυλα που το εκανε!
σε λαθος forum απευθυνεσαι..........
εδω μεσα οι μικροτεροι ειμαστε 40φευγα και η καυλα της μετατροπης εχει αντικατασταθει απο ενα καλο μεζε:lol:
nikos_abel
31/08/2016, 18:29
Μετατροπή προβατίνας σε χοντρό βόλιουμ ουάν :lol:
GiannisBlessed
01/09/2016, 15:56
λοιπον...
λογος συμπιεσης compression ratio.
To ποσο θα συμπιεσουμε το διαθεσιμο ογκο μειγματος.
πχ αν εχουμε εναν κυλινδρο που οταν κατεβει το πιστονι στο ΚΝΣ εχει ογκο 100cc και οταν ανεβει ο θαλαμος καυσης που μενει (κοινως ο ογκος του χωρου πανω απο το πιστονι οταν αυτο ειναι στο ΑΝΣ) εχει 10cc τοτε 100cc συμπιεζονται σε 10 αρα εχουμε 1 προς 10 λογο συμπιεσης.
το ποσο γεμιζει ομως ο κυλινδρος δεν ειναι σταθερο.το ποσο μειγμα θα καταφερει να μπει και να παγιδευτει προς συμπιεση μετα το κλεισιμο της βαλβιδας αλλαζει το ποσο θα ειναι η αληθηνη συμπιεση.αυτη λεγεται δυναμικη dynamic compresion ratio. αν δλδ εχουμε εναν κυλινδρο 100cc αλλα προλαβουν να μπουν μεσα μονο 80cc μειγματος τοτε θα εχουμε 80 που συμπιεζονται σε 10 αρα 8 προς 1 και συνεπως λιγοτερη δυναμη.αν μπορεσουμε να βαλουμε 110cc στον κυλινδρο με την μεθοδο της υπερτροφοδοτησης πχ τοτε θα εχουμε 11 προς 1.
το ποσο μειγμα θα μπει εξαρταται απο πολλους παραγοντες καποιοι απο τους κυριοτερους ειναι
στροφες του κινητηρα.ποσο χρονο μενει ανοιχτη η βαλβιδα αλλα και τι ταχυτητα και αδρανεια εχει το μειγμα καθως κινειται.
ατμοσφαιρικος η υπερτροφοδοτουμενος.
το υψομετρο. ποσος αερας κοινως υπαρχει σε 100cc
οι εκεντροφοροι. τι διαρκεια εχουν κτλ.
σχεδιασμος-αποδοση της κεφαλης.ποσο καλα φτιαγμενη ειναι στο να επιτρεπει την μεγιστη δυνατη πληρωση του κυλινδρου(γεμισμα με μειγμα ντε)
4 mm φλατζα σε παπι και 5.7 ειναι too much απορω πως φτανει η καδενα του εκκεντροφορου.και σιγουρα εχει χαθει ο "ιδανικος" χρονισμος.
Tώρα θα μπεί και θα σε μαμήσει ο ολντμαν......:bawl::bawl::bawl:
Γιαννη μηπως ξερεις αν μπορουμε με το πιεσομετρο να βγαλουμε κατα προσεγγιση, το ποσο ειναι η δυναμικη συμπιεση;
Με το πιεσόμετρο θα βρεις (με ακριβεια και οχι κατα προσεγγιση) ποσο μας εχεις ανεβασει την πιεση...!!!:smokin:
Αντι να μπερδευεσαι με φανταχτερούς ορους, τσάκω την ηλεκτροκόλληση, σκάσε 5-6 πονταρισιές στον θαλαμο καυσης και εχε το ματσακόνι προχειρο να αφαιρείς πόντες μεχρι να φερεις την συμπίεση εκεί που θα εκμεταλλευτείς στο έπακρο το expansion ratio της 97αρας...
Υ.Γ.
Παίζει βεβαια και η ναφθαλίνη αλλα δεν ξερω αν θα βρεις γιατί τελευταία ολοι κρεμάνε φυτοικολογικες παπαριες για τον σκώρο..
GiannisBlessed
02/09/2016, 20:54
Απο οσο ξερω μπορεις να εχεις μια γενικη εικονα του σε τι κατασταση βρισκονται τα ελατηρια πιστονιου σε σχεση με του αλλου κυλινδρους και να καταλαβεις λιγα πραγματα για τον εκκεντροφορο.(πχ αν δεν εχει καποιο προβλημα εχεις πολυ υψηλη δυναμικη συμπιεση στις στροφες τοτε θα μπορουσες να βαλεις εναν με λιγο μεγαλυτερη διαρκεια για να δωσεις λιγη δυναμη στα ψηλα και να ηρεμισουν τα πραματα στις χαμηλες.)
Ειπαμε, θελω να οανω μετατροπη βαση καυσιμου. Να εκμεταλλευτω το expansion ration της 97ρας.
Αυτο που ζηταω ειναι οι παραμετροι. Ετσι ωστε να ξερω εκ των προτερων τι φλατσες να παρω. Αλλιως θα πρεπει να παρω 3-4 combo απο φλατζε και να τεσταρω την 95ρα και την 97ρα μεχρι η πρωτη να βγαλει πυρρακια και η δευτερη οχι. Το οποιο δεν ειναι οτι κακυτερο εφοσον θα πρεπει να βγαλω κυλινδρο 3-4 φορες για την καθε βενζινα, δηλαδη 6-8 λυσε δεσε και αλλα τοσα αδειασματα του καρμπ.
Edit, στο duke παει
με λιγο καλύτερο καυσιμο, μπορεις χωρις πρόβλημα να βαλεις 5-6 δεκατα του χιλιοστού λεπτότερη φλάντζα, ή κατα αντιστοιχία να πλανίσεις 5-6 δέκατα το καπάκι. Η φλαντζα της μανας του μαλλον είναι ήδ 5 δεκατα οπώτε δεν παιζει να βρεις λεπτότερη, οποτε σου μένει μόνο το πλάνισμα. Με 5-6 δέκατα πλάνισμα θα ανεβάσεις περίπου 0.7-0.8 το βαθμό συμπίεσης και θα γίνει ανεπαίσθητα πιο ζωηρό. Κατα τη γνώμη μου δεν αξίζει. Όταν θα έρθει η ώρα για νεο πιστονάκι/ελατήρια, στειλε ένα pm να σου πω τι θα κανεις , οικονομικά και έυκολα για να δεις πραγματική διαφορά.
για τα φιλολογικο΄τυπου ερωτηματα αρκουμαι να πω οτι πρακτικά όλα τα συγχρονα μοτερ, αντεχουν χωρις πρόβλημα 1-1.5 βαθμούς στατικής συμπίεσης παραπάνω ακόμα και 2 με 100αρα.
Το κομπρεσσερόμετρο ΔΕ μετραει στατική συμπίεση αλλα ΔΥΝΑΜΙΚΗ, αλλα και πάλι όλα τα σύγχρονα μοτερ αντεχουν 20-40 psi παραπάνω δυναμική συμπίεση με το ίδιο κάσυιμο.
¨Οπως είπα και σε προηγούμενο post, Αν ανεβασουμε στατική συμπίεση, κερδίζουμε μέχρι ένα σημείο. Στα περισσότερα μοτερ με πάνω απο +2 βαθμούς ΔΕΝ κερδίζουμε τιποτα, χωρις μεατροπή σε διαρκεια εκκεντροφόρων.
Η δυναμική συμπίεση απο την άλλη είναι παράξενο πράγμα και έχει συγκεκριμένο έυρος, πάνω η κάτω απο το οποίο άμα πέσουμε για συγκεκριμένο έυρος στροφών, χάνουμε σε απόδοση αντί να κερδίσουμε. Ο κανόνας για ελαφρά βελτιωμένα μοτερ με εκκεντροφόρους οχι πολύ πιο άγριους απο τουυς μαμα είναι να προσπαθούμε να διατηρούμε την δυναμική συμπίεση στα εργοστασιακά πρότυπα, άντε να πέφτουμε και λίγο, αλλα όχι πολύ, γιατι μετα το μοτερ χαμηλά σέρνεται παντελώς.
Για περισσότερη μελέτη γκουγκλαρε dynamic compression ratio. Ουσιαστικά είναι η στατική συμπίεση, αφαιρόντας τη διάρκεια του εκκεντροφόρου εισαγωγής απο το κάτω νεκρό σημείο μέχρι να κλείσει η βαλβίδα εισαγωγής και είναι σε άμεση αναλογια με αυτό που μετρα το κομπρεσσερόμετρο, εφόσον δεν υπαρχει διαρροή απο καμια έδρα/φλάντζα/ελατηριο πιστονιού
Αλλαξα φλατζες. Τωρα δειχνει 11.7 bar. Με 95 δεν παει μια, αν δωσω γκαζι με μεγαλο load, ακουγεται σα να κοπαναει η βαλβιδα, λογικα αυτα ειναι τα πυρακια.
Το βραδυ που θα καψω την 95 θα βαλω 100ρα να δω. Αν και με βλεπω να αλλαζω φλατζες ζαχαχα.
Οκ, 12 bar ειναι πολλα και για την 100ρα.
Αλλαξα φλατζες. Τωρα δειχνει 11.7 bar. Με 95 δεν παει μια, αν δωσω γκαζι με μεγαλο load, ακουγεται σα να κοπαναει η βαλβιδα, λογικα αυτα ειναι τα πυρακια.
Την πιο λογικη περίπτωση να κοπαναει η ιδια η βαλβιδα, μια και το χαμηλωσες μπόλικα, δεν τη εξεταζουμε..???
Κοπαναει με μεγαλο load. Αλλιως ειναι οκ. Τωρα του εβαλα μια πιο μεγαλη φλατζα και φαινεται οκ. Τωρα ειναι 10 bar και κατι.
Pearl Nebular
10/09/2016, 20:11
Όταν το χαλάσεις το μηχανάκι μην αρχίσεις τα κλάμματα.
Μια χαρα ειναι τωρα. Πηρε αρκετη ροπη στα χαμηλα. Με 100ρα παιρνει και πιο πανω αλλα λιγα πραματα.
Τωρα θα σω καταναλωση, μηπως και αλλαξε.
Κάνε το μετατροπή σε αέριο που έχει κατ'αντιστοιχία 110+ οκτάνια
Θα το παω στα 20:1 και θα βαζω ντιζελ.
Περα απο την πλακα. Με συμπιεση στα ορια της 100, δεν βγαζεις τιποτα το σπουδαιο το οποιο θα αξιζει τα λεφτανρης 100ρας. Δηλαδη και νιτρο +95ρα θαρρω πως θα εχει καλυτερα αποτελεσματα και θα ειναι και πιο φτηνο απο το να σεταρεις το μοτερ για 100ρα.
Μπορει να φταιει που ςιναι μονοκυλιδρος, δηλαδη να χανει αρκετη ενεργια στη φαση της συμπιεσης.
Btw, οταν ειχα συμπιεση 12 μπαρ φευγα, τα καυσαερια ηταν παρα πολυ ζεστα. Τι παιζει;
Παίζει κατι σαν καταστατικη εξίσωση των αερίων..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.