PDA

View Full Version : Μικροπροβλήματα υγείας απο την χρηση της μοτο....



Pan (dvs)
26/08/2016, 20:57
Αντιγραφω απο motosaco.gr (http://motosaco.gr/thread/372/)


Για τις τυχόν βλάβες που μπορεί να προκαλέσει η μοτοσυκλέτα σε γόνατα, αρθώσεις, μέση, λίγο πολύ όλοι μας κάτι ξέρουμε και κάτι έχουμε διαβάσει.
Υπάρχουν όμως και κάποιες άλλες ''μικροβλάβες'' που αν τις παραμελήσουμε μπορούν να επιφέρουν ζημιές μη αναστρέψιμες. Βλάβες που δεν τις γνωρίζουμε, δεν υποψιαζόμαστε από που προήρθαν και γενικώς δεν πάει καν το μυαλό μας προς τα κεί.
Τα παρακάτω λοιπόν είναι από ένα άρθρο του αγγλικού site μοτοσυκλέτας (και όχι μόνο) Visor down.

Σύνδρομο του καρπιαίου σωλήνα

Ο καρπιαίος σωλήνας είναι ένα βραχίολι των οστών και των συνδέσμων στη βάση του χεριού. Ο καθένας μας ο οποίος εκτελεί μια επαναλαμβανόμενη κίνηση αρκετές φορές : συμπλέκτη, φρένα, γκάζι, χαιρετισμός, σε συνδιασμό όμως με την λανθασμένη στάση του σώματος είναι πιθανόν να ερεθίσει αυτούς τένοντες και να προκαλέσει οίδημα στον ιστό. Η κατάσταση αυτή χειροτερεύει όταν συνδυάζεται με το κρύο και τους κραδασμούς και αυτό σε συνδυασμό επίσης με τον πόσο χρόνο είστε στη σέλα σας σας κατατάσει στην κατηγορία υψηλού κινδύνου.
Για να αποφευχθεί αυτό θα πρέπει να εξετάσουμε την θέση οδήγησης στην μοτοσυκλέτα μας όπως λέει και ο Δρ Yew Meng μετά από έξι χρόνια ερευνών. ''Ρυθμίστε το ύψος του τιμονίου σας, ή της σέλα σας έτσι ώστε το αντιβράχιο σας, ο καρπός και ο μοχλός του φρένου να είναι σε μία ευθεία. Επίσης οι καρποί σας και ο μοχλός του φρένου να βρίσκονται σε μια ουδέτερη θέση και να μην κάμπτονται ούτε προς τα πάνω ούτε προς τα κάτω

Λαιμός και ώμοι

Το κεφάλι σας είναι ένα πολύ βαρύ από μόνο του κι αν φοράτε κράνος τότε ο λαιμός σας έχει πολλά να στηρίξει λει ο Δρ Weng. Περίπου 4 κιλά όπως υποστηρίζει ο ίδιος. Πολλές φορές ο λαιμός μας πάνω στην μοτοσυκλέτα μπορεί να σταθεί σε μία αφύσικη γωνία και να συμπιεστούν τα νεύρα. Επίσης τα τραντάγματα οι κραδασμοί της επιτάχυνσης και των φρένων, αυτά όλα μπορεί να επιφέρουν προβλήματα στον αυχένα και συχνά πόνους στην περιοχή των ώμων. Το "κλειδί" εδώ είναι η ισορροπία. Είναι πολύ σημαντικό να "επιτρέπετε" στο σώμα σας μια ήπια χαλάρωση για κάποια λεπτά. Αυτό πρακτικά σημαίνει περισσότερες στάσεις στα μεγάλα ταξίδια.

Πνεύμονες

Έρευνα που δημοσιεύθηκε πέρσι στο ιατρικό περιοδικό "The Lancet" εκτιμά ότι θα αυξηθούν κατακόρυφα οι θάνατοι ετησίως που συνδέονται απο τις αναθυμιάσεις της κυκλοφορίας πιο συνηθέστερα στις μεγαλουπόλεις. Το μεγάλο πρόβλημα στους μοτοσυκλετιστές και γενικότερα σ'όλους τους δικυκλιστές είναι ότι τα κράνη αφήνουν ελεύθερη την επιβλαβή σκόνη να διοχετεύεται απευθείας μεσα στο στόμα μας και στην μύτη μας, συνεπώς και στους πνευμονές μας. Αυτό κατά τον Dr. Yew Meng σημαίνει επίσης ότι η χρόνια βρογχίτιδα και το άσθμα θα επιδεινωθούν ακόμα περισσότερο. Η ίδια έρευνα επίσης εκτιμά ότι είχαμε περισσότερες από 25000 νέες περιπτώσεις χρόνιας βρογχίτιδας και περισσότερες απο 500.000 κρίσεις άσθματος από τις αναθυμιάσεις της κυκλοφορίας.
Ο Dr. Yew Meng μας προτείνει να φοράμε πάντα μία μάσκα κατά της ρύπανσης στο εσωτερικό του κράνους μας. Ειδικότερα μέσα στις μεγαλουπόλεις. Επίσης αναπνέοντας από την μύτη και όχι από το στόμα θα βοηθηθούμε να φιλτάρουμε μερικά από τα επιβλαβή αιωρούμενα σωματίδια.

Δάχτυλα

Το σύνδρομο Raynoud αλλιώς γνωστό και ώς σύνδρομο των "λευκών δακτύλων" το οποίο ουσιαστικά αναφέρετε έτσι λόγω της "περιορισμένης" παροχής αίματος προς τα δάχτυλα. Συνήθως αυτό γίνεται μετά από συνεχείς κραδασμούς με αντίκτυπο συνήθως στον δείκτη και τον μεσαίο αφήνοντας τα δάχτυλα μουδιασμένα και με μειωμένη επιδεξιότητα και δύναμη στην λαβή. Το πρόβλημα δημιουργείται ή εμφανίζεται με τις δονήσεις που δεχόμαστε από το τιμόνι (ιδιαίτερα οι χωμάτινοι) και ουσιαστικά βλάπτουμε τα νεύρα και τα αιμοφόρα αγγεία στα χέρια και στα δάχτυλά μας. Συνήθως τα προβλήματα δεν είναι σοβαρά ίσως μόνο κάποιες μικρές ενοχλήσεις,αλλά μπορεί να οδηγήσουν σε έλκη του δέρματος και η βλάβη θα είναι προοδευτική αν δεν λάβουμε τα "μέτρα μας".
Η ζημιά θα γίνει μη αναστρέψιμη αν δεν περιορίσουμε τις δονήσεις από το τιμόνι ή αν δεν αγοράσουμε γάντια που δεν εχουν εσωτερικά πολυμερές ιξωδοελαστικού.(;;;)

Αυτιά

Οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές θα έχουν κάποιο βαθμό απώλειας ακοής είτε το ξέρουν είτε όχι λέει ο Dr Meng. Αυτό συνήθως έχει να κάνει με το γεγονός οτι ο ήχος της κυκλοφορίας μπορεί να αυξηθεί πολλές φορές πάνω απο το όριο των 85 ντεσιμπέλ. Όριο το οποίο οι ειδικοί το θεωρούν ασφαλές.
Σε κράνη που δεν παρέχουν επαρκή προστασία γιά τα αυτιά θα ήταν χρήσιμο να χρησιμοποιούμε "σχεδόν" πάντα ωτοασπίδες

Συνεχιζεται...

Pan (dvs)
26/08/2016, 20:57
Αφυδάτωση

Όλοι μας ιδρώνουμε. Όλοι μας οδηγάμε το καλοκαίρι, όπως επίσης είναι σίγουρο ότι οδηγούμε και σε συνθήκες μεγάλης ζέστης ακόμα και καύσωνα.
Είναι αποδεκτό να εχουμε απώλεια ιδρώτα μέχρι 2-3 λίτρα ανά ώρα αυτές τις πολύ ζεστές ημέρες. Αν χάσετε 2% του σωματικού σας βάρους από ιδρώτα θα χάσετε περίπου το 20% της απόδοσης του σωματός σας λέει ο Dr Meng. Αν το 2% γίνει πολύ μεγαλύτερο π.χ. 4% τότε το αίσθημα της κούρασης και της ναυτίας θα αρχίσουν να κάνουν την εμφανισή τους. Όχι κι ότι καλύτερο αν οδηγάς την μηχανή σου και είσαι π.χ και στην μέση ενός ταξιδιού.
Προσθέστε στάσεις για υγρά, νερό και σίγουρα κάποιο ισοτονικό ποτό. Τα ισοτονικά ποτά αντικαθιστούν τα υγρά και τα μέταλλα που αποβάλλει ο οργανισμός με τον ιδρώτα


Οδηγικό στρές

Η αδρεναλίνη είναι ένα συνηθισμένο ορμονικό φαινόμενο σε όλους όσους οδηγούν μοτοσυκλέτα. Είναι μια ορμόνη του στρες που προετοιμάζει το σώμα μας για τυχόν επικίνδυνες καταστάσεις. Μέσω αυτής της ορμόνης, μειώνεται η ροή του αίματος προς την καρδιά αυξάνοντας όμως έτσι τον σφυγμό και την αρτηριακή πίεση.
Μια άλλη ορμόνη του στρές είναι και η κατεχολαμίνη και εμφανίζεται συνήθως στην πίεση που νιώθουμε σε οδήγηση αυξημένης ταχύτητας είτε σε αγώνες είτε σε "κόντρες". Η ορμόνη αυτή κάνει το αίμα μας πιο παχύτερο και πιό επιρρεπές στην πήξη,αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής.
Το χρόνιο επίσης στρές θα επιρρεάσει τον οργανισμό μας και την ανοσιολογική αμυνά του στις επιθέσεις από τους ιούς και τα αλλιεργιογόνα της ρύπανσης.
Ηρεμία , χαλαρότης (φφφέέέέέτττααααα).

Μαλλιά

Όλοι μας το έχουμε ζήσει. Πολλές φορές βγάζοντας το κράνος μας τα μαλλιά μας εμφανίζονται λες και έχει καθίσει πάνω τους κανένας "παλαιστής σούμο" και λες και τα έχει "λείψει αγελάδα". Έτσι λοιπόν με τον ιδρώτα μας στο κεφάλι μέσα στο κράνος μπλοκάρονται οι θύλακες των τριχών με τα νεκρά κύτταρα της επιδερμίδας μας. Επίσης το πετρέλαιο η βενζίνη και όλη αυτή η βρωμιά που αιωρείται στον αέρα κλείνουν τους θύλακες των μαλλιών μας με αποτέλεσμα αυτά να μυρίζουν σχεδόν πάντα. Το κόλπο εδώ είναι και εύκολο και σίγουρο. Συχνό λούσιμο για να απαλλαγούμε απ τα αυτά τα άχρηστα υλικά.

Αυτά ήταν τα "δεύτερα" πρβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν απο την μη σωστή θέση οδήγησης ή και χρήσης κατάλληλου εξοπλισμού.Στα περισσότερα απ αυτά τις λύσεις τις ξερουμε και ειναι και λύσεις υγιεινής πχ το λούσιμο....
Βεβαιώτατα τα μικροπροβλήματα αυτά δεν είναι ικανά να μας χωρίσουν απο τις "αγαπημένες" μας αλλά η σωστή τους αντιμετώπιση θα μας χαρίσει περισσότερα χρόνια χαράς μαζί τους



Read more: http://motosaco.gr/thread/372/#ixzz4ISxn6r5k

Pan (dvs)
26/08/2016, 21:00
Απορια στο σημειο που αναφερεται στα δακτυλα

"Η ζημιά θα γίνει μη αναστρέψιμη αν δεν περιορίσουμε τις δονήσεις από το τιμόνι ή αν δεν αγοράσουμε γάντια που δεν εχουν εσωτερικά πολυμερές ιξωδοελαστικού."

Υπαρχουνε γαντια απο πολυμερές ιξωδοελαστικο?

Bob_o_mastoras
26/08/2016, 21:18
Ερειπια μας εβγαλε ο κοραξ... :priest:

Johny the Fox
26/08/2016, 22:05
Το αρθρο διυλιζει το κουνουπι και καταπινει την γκαμηλα.
Ζεις στην Ελλαδα-κυκλοφορεις με μηχανη χειμωνα καλοκαιρι-εχεις λευκο τυπο δερματος-δεχεσαι καθημερινα στα ακαλυπτα μερη του σωματος τοση ηλιακη ακτινοβολια που η ολικη της ποσοτητα προστιθεμενη με συσωρευτικο χαρακτηρα σε προδιαθετει καπου εκει μετα τα 50 στον δερματικο καρκινο.
Μην αφηνεις ακαλυπτα μερη.Αντιηλιακη προστασια και τον χειμωνα.Επισκοπηση δερματος και χαρτογραφηση σπιλων απο δερματολογο καθε χρονο.

Bob_o_mastoras
26/08/2016, 22:17
Kλαϊν μαϊν...

1500 χλμ απο το Chernobyl... O ηλιος μπορει να περιμενει καπου πισω στην ουρα... :lol::cry:

Johny the Fox
26/08/2016, 22:35
Kλαϊν μαϊν...

1500 χλμ απο το Chernobyl... O ηλιος μπορει να περιμενει καπου πισω στην ουρα... :lol::cry:

Το ραδιενεργο καισιο του τσερνομπιλ δεν συνδεεται με την εκθεση στον ηλιο και ειναι αιτια για διαφορετικους καρκινους απο την υπεριωδη ακτινοβολια του.Οι μοτοσυκλετιστες ειναι εκτεθειμενοι στο κακοηθες μελανωμα και τον βασικοκυτταρικο καρκινο του δερματος επειδη ακριβως κυκλοφορουν κατω απο τον ηλιο.

ggs
26/08/2016, 22:38
Εγώ τις πουλάω τις μηχανές σιγά σιγά παιδιά μπας και πεθάνω υγιής...

:priest:

Bob_o_mastoras
26/08/2016, 22:47
Το ραδιενεργο καισιο του τσερνομπιλ δεν συνδεεται με την εκθεση στον ηλιο και ειναι αιτια για διαφορετικους καρκινους απο την υπεριωδη ακτινοβολια του.Οι μοτοσυκλετιστες ειναι εκτεθειμενοι στο κακοηθες μελανωμα και τον βασικοκυτταρικο καρκινο του δερματος επειδη ακριβως κυκλοφορουν κατω απο τον ηλιο.

A, ok. Νομιζα μιλουσες γενικα. Θεωρητικα ομως θα επρεπε να κυκλοφορουμε πληρως καλυμενοι ουτως ή αλλως για λογους ασφαλειας.

υ.γ. Μη ξεχνας και το στροντιο!! :D

patsavour
26/08/2016, 23:17
Ο ΜΑΡΞ πεθανε ,ο ΘΕΟΣ πεθανε ,και γω τελευταια δεν αισθανομαι πολυ καλα.Η μηχανη θα φταιει:lol:

mreza
26/08/2016, 23:18
ζωντανοί νεκροί :sick:

Ζεύκας
27/08/2016, 00:39
1-2 συμβουλές αν μου επιτρέπεται:

-Μετά από πολύωρο ταξίδι ή τρακντευ οι διατάσεις βοηθάνε.

-Η εξάσκηση με βάρη κάνει καλό στην ενδυνάμωση των μυών, αρθρώσεων, τενώντων.


Πριν τα εφαρμόσω πολλές φορές κατέβαινα από τη μηχανή και ήμουν κομμάτια.
Με αυτά είχα μακράν καλύτερη και αποδοτικότερη αποκατάσταση του σωματός μου.

lleonidas
27/08/2016, 01:02
Μικροπροβλήματα υγείας από τη ΜΗ χρήση μοτο: αγύμναστος λαιμός και δάχτυλα,σκουριασμένες αρθρώσεις, αδύναμοι καρποί, κλειστοί διανοητικοί ορίζοντες, βαρεμάρα/πλήξη

bulmont
27/08/2016, 05:13
Μετά απ' αυτά που διάβασα, νιώθω πολύ τυχερός που ζώ ακόμα........(κι' εχω και το μαλλί όλο.....)

vaska
27/08/2016, 07:25
δεμπαναγαμηθει ο μάλαξ ο ντοκτορας, μια χαρά είναι να καβαλάς και παραφράζοντας αυτά που είπε και ο ψηλός "στην αρκίντια μου αν δεν πεθάνω υγιής".

Θα καβαλάω όσο μπορώ περισσότερο, είναι το μόνο πράγμα μαζί με την μουτζούρα της συντήρησης της μηχανής που μου αδειάζει το κεφάλι από σκοτούρες, με αποσυμπιέζει και με κάνει άλλον άνθρωπο.

@Βαγγέλα
Κι εγώ όλο το έχω (το μαλλί)

toyar
27/08/2016, 07:41
ολα τα παραπανω προκυπτουν απο συνεχη και εντατικη χρηση οπως πχ ντελιβερι και οχι απο απλη χρηση
χαιρω πολυ:moutza:
τα μισα απο αυτα που αναφερονται τα παθαινεις και με καθημερινη οκταωρη δουλεια γραφειου για να μην παμε σε πιο βαρια επαγγελματα
και για υπνο να πεσεις αμα κοιμηθεις 12 ωρες θα πονεσει η μεση σου

ionized
27/08/2016, 07:53
δηλαδη εγω που φοραω καθε μερα χειμωνα καλοκαιρι το κρανος για 4 ωρες τουλαχιστον παω για φουντο :uplate:

viper1
27/08/2016, 08:14
Μην αγοράζεται δίτροχα . Κάνουν κακό στην υγεία

karellen
27/08/2016, 10:39
Κι εγώ όλο το έχω (το μαλλί)
Εμένα μου πέσανε.
Από την Ανδραβίδα που βάρεσα 4-5 σκοπιές.
Με κράνος! :smokin:

zannisvel
27/08/2016, 10:51
Τις τελευταιες 15-20 μερες με εχει πιάσει ενας πονος στον αυχενα...

amyroukai
27/08/2016, 11:09
Πάρε πάρε κύριε πάρε πάρε πάρε για το χεράκι μην γίνεις κουλάδι στ' αλήθεια, έλα πάρε πάρεεεεεεεεεεεεεεε



http://techandwheels.com/index.php/2016/08/23/26-tips-to-reduce-hand-numbness-for-motorcycle-riders/

harris_x
27/08/2016, 13:30
Τελειώσαμε με τα ασχετα;

Τελειώσαμε νομιζω.

:evil:

Cpt. Haddock
27/08/2016, 15:28
Παντως, το συνδρομο Raynaud στα δαχτυλα το απέκτησα στη Γαλλια. Κρυο (μαζι με γεράματα :lol: )

zannisvel
27/08/2016, 15:34
Και 'γω σοβαρα μιλαω. Ενα κακως σχεδιασμενο κρανος που αγορασα και φορεσα μου εκανε μεγαλη ζημια στον αυχενα και δε μπορω να συνελθω. Να ενας ακομα λογος να παιρνουμε επωνυμα και καλα κρανη.

nobody
27/08/2016, 19:54
+ το οτι αυξανει η πιθανοτητα(σε συνδυασμο με αλλους παραγοντες) να εχεις χρονα γμοριτιδα,ειδικα αμα κυκλοφορεις αρκετα συχνα με μηχανη το χειμωνα...

Pan (dvs)
28/08/2016, 13:27
Το αρθρο διυλιζει το κουνουπι και καταπινει την γκαμηλα.
Ζεις στην Ελλαδα-κυκλοφορεις με μηχανη χειμωνα καλοκαιρι-εχεις λευκο τυπο δερματος-δεχεσαι καθημερινα στα ακαλυπτα μερη του σωματος τοση ηλιακη ακτινοβολια που η ολικη της ποσοτητα προστιθεμενη με συσωρευτικο χαρακτηρα σε προδιαθετει καπου εκει μετα τα 50 στον δερματικο καρκινο.
Μην αφηνεις ακαλυπτα μερη.Αντιηλιακη προστασια και τον χειμωνα.Επισκοπηση δερματος και χαρτογραφηση σπιλων απο δερματολογο καθε χρονο.

Το αρθρο ειναι γραμμενο απο Βρεταννο.Η λεξη ηλιος ειναι αγνωστη για αυτον.Φυσικα ειναι αρκετα σοβαρο αυτο που λες και πρεπει να το λαμανουμε υπ οψιν μας.

Επισης εχω δυο παραδειγματα απο γνωστους οι οποιοι γυρισανε απο ταξιδια πολυημερα και ειχανε θρομβους στα γονατα.Δεν ξερω αν εχει μεριδιο ευθυνης η σταση στη μηχανη και η πολυωρη ακινησια.

viper1
28/08/2016, 13:31
Το αρθρο ειναι γραμμενο απο Βρεταννο.Η λεξη ηλιος ειναι αγνωστη για αυτον.Φυσικα ειναι αρκετα σοβαρο αυτο που λες και πρεπει να το λαμανουμε υπ οψιν μας.

Επισης εχω δυο παραδειγματα απο γνωστους οι οποιοι γυρισανε απο ταξιδια πολυημερα και ειχανε θρομβους στα γονατα.Δεν ξερω αν εχει μεριδιο ευθυνης η σταση στη μηχανη και η πολυωρη ακινησια.

Αν δεν είσαι έστω και ελάχιστα γυμνασμενος σε μακρινά ταξίδια θα εμφανιστούν προβλήματα σε μέση πλάτη γόνατα λεκάνη

Pan (dvs)
28/08/2016, 13:43
Αν δεν είσαι έστω και ελάχιστα γυμνασμενος σε μακρινά ταξίδια θα εμφανιστούν προβλήματα σε μέση πλάτη γόνατα λεκάνη

Ακομη και θρομβοι???

Johny the Fox
28/08/2016, 13:55
Το αρθρο ειναι γραμμενο απο Βρεταννο.Η λεξη ηλιος ειναι αγνωστη για αυτον.Φυσικα ειναι αρκετα σοβαρο αυτο που λες και πρεπει να το λαμανουμε υπ οψιν μας.

Επισης εχω δυο παραδειγματα απο γνωστους οι οποιοι γυρισανε απο ταξιδια πολυημερα και ειχανε θρομβους στα γονατα.Δεν ξερω αν εχει μεριδιο ευθυνης η σταση στη μηχανη και η πολυωρη ακινησια.

Σπουδαιο και σχετικα αγνωστο προβλημα στους πολλους.
Ολοι μας μετα απο καποια ημερα παρατεταμενης ορθοστασιας εχουμε παρατηρησει τα ποδια μας να ειναι πρισμενα σε καποιους λιγοτερο η περισσοτερο.
Αυτο γινεται γιατι μια ποσοτητα απο το κυκλοφορουν αιμα μας λιμναζει λογω της βαρυτητας μεσα στις φλεβες των ποδιων και δεν επιστρεφει στο πανω μερος του σωματος.
Το φαινομενο οταν επαναλαμβανονται οι συνθηκες που το ευνοουν (παρατεταμενη ορθοστασια-καθισμα στην σελα της μοτοσυκλετας για αρκετη ωρα, η καθισμα σε πολυθρονα αεροπλανου σε υπερατλαντικα αεροπορικα ταξιδια ) οδηγει σε φλεβικη ανεπαρκεια των κατω ακρων.
Η καλυτερη λυση μετα τα πρωτα σε σπουδαιοτητα μετρα που ειναι τα συχνα διαλλειματα για βαδιση/αναπαυση σε αναρροπη θεση των ποδιων ,ειναι οι καλτσες διαβαθμισμενης συμπιεσης συνηθως μεχρι το γονατο ,που φορουν οι εχοντες προβλημα φλεβικης ανεπαρκειας.
Ετσι το αιμα επειδη συμπιεζεται η γαστροκνημια (γαμπα) απο τις σφιχτες καλτσες εξωθειται προς το ανωτερο μερος του σωματος και δεν λιμναζει καταστρεφοντας τις φλεβες των κατω ακρων Η σταση στην μηχανη δεν παιζει κανενα ρολο στην λιμναση του αιματος.

viper1
28/08/2016, 14:07
Ακομη και θρομβοι???

Αν έχεις προδιαθεση όλα παίζουν. Με 2 ασπιρινες κάθε πρωί ελατωνεται ο κίνδυνος για θρομβωση .επίσης η ασπιρινη βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος. Ιδίως σε τραυματισμό σε μύες

Johny the Fox
28/08/2016, 14:21
Αν έχεις προδιαθεση όλα παίζουν. Με 2 ασπιρινες κάθε πρωί ελατωνεται ο κίνδυνος για θρομβωση .επίσης η ασπιρινη βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος. Ιδίως σε τραυματισμό σε μύες
H ασπιρινη ειναι η ισχυροτερη αντιθρομβωτικη ουσια στο εμποριο.
Μειωνει τις πιθανοτητες για εμφραγματα αλλα και κακοηθειες στο παχυ εντερο
Ομως.....
Εχει και παρενεργειες και καλο θα ειναι να μην δινονται οδηγιες ληψης.Εν πασει περιπτωσει ,καθε μια ασπιρινη στην συνηθη μορφη της ειναι στα 500 mgr.Με οδηγια 2 ασπιρινες /ημερα ,σημαινει ,1 gr ασπιρινης την ημερα.Η δοση ειναι πολυ βαρεια και εχεις την γαστρορραγια στο τσεπακι σαν πρωτη παρενεργεια.
Η οδηγια ειναι η ληψη /ημερα προληπτικα 100 mgr ασπιρινης,μετα την ηλικια των 45 ετων και εφ,οσον δεν εχεις ιστορικο ελκους.

viper1
28/08/2016, 14:36
H ασπιρινη ειναι η ισχυροτερη αντιθρομβωτικη ουσια στο εμποριο.
Μειωνει τις πιθανοτητες για εμφραγματα αλλα και κακοηθειες στο παχυ εντερο
Ομως.....
Εχει και παρενεργειες και καλο θα ειναι να μην δινονται οδηγιες ληψης.Εν πασει περιπτωσει ,καθε μια ασπιρινη στην συνηθη μορφη της ειναι στα 500 mgr.Με οδηγια 2 ασπιρινες /ημερα ,σημαινει ,1 gr ασπιρινης την ημερα.Η δοση ειναι πολυ βαρεια και εχεις την γαστρορραγια στο τσεπακι σαν πρωτη παρενεργεια.
Η οδηγια ειναι η ληψη /ημερα προληπτικα 100 mgr ασπιρινης,μετα την ηλικια των 45 ετων και εφ,οσον δεν εχεις ιστορικο ελκους.

Πολύ σωστά. Λήψη μετά από οδηγίες πάντα. Προληπτικα ήθελα να προσθέσω και όχι για μεγάλο διάστημα. Και φυσικά χωρίς ιατρικό ιστορικό

Ζεύκας
28/08/2016, 15:00
Η οδηγια ειναι η ληψη /ημερα προληπτικα 100 mgr ασπιρινης,μετα την ηλικια των 45 ετων και εφ,οσον δεν εχεις ιστορικο ελκους.


...και δεν έχεις έλλειψη ενζύμου G6PD.

chr1s_86
28/08/2016, 15:00
364791

:lipssealed:

spyro
28/08/2016, 16:46
Κοιτά να δεις που αυτό με την αδρεναλίνη και τις λοιπές ορμόνες που εκρήγνυται λόγω μοτοσικλέτας, (σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή και άσκηση πάντα) εγώ το είχα για καλό όσον αφορά το καρδιολογικό σύστημα. Φτουυυ

viper1
28/08/2016, 16:58
Όπως και να έχει είτε το έχεις σαν χόμπι είτε σαν επαγγελμα όλο και κάτι θα εμφανίσεις.

7Tolis
28/08/2016, 17:03
Καρπιαίο σωλήνα έχω πάθει εγώ πάντως. Με κάποιες διατάσεις, φεύγει το μουδιασμα αλλά με το που ξαναπιάνω το τιμόνι, ξεκινάει ξανά.

Johny the Fox
28/08/2016, 17:18
...και εγω απεκτησα μονιμη υψισυχνη βαρηκοια απο τον αεροδυναμικο θορυβο απο ενα flip up που δεν εκλεινε καλα σε ενα ταξιδι το 2005.Απο τοτε στην απολυτη ησυχια ακουω τζιτζικια/βροχη/και εναν L2 να κροταλιζει στο βαθος.

p@nos
28/08/2016, 21:27
fox για πες μας κ για το mesulid που μερικοι εχουμε βρει την υγεια μας και μας πριζουν οτι απαγορευεται/ειναι παρανομο/ειναι επικινδυνο κλπ...

ταξιδι παντως, χωρις οτοασπιδες εχω πολλα χρονια να κανω....

amyroukai
28/08/2016, 21:42
Αυτό πάντως (με ότι περιορισμούς μπορεί να έχουν τα ηχεία του λαπιτοπίου, οπότε και ας πούμε ότι είναι ένδειξη και όχι απόδειξη) το ακούω ως τις 13000... Θεωρητικά ΟΚ για τα χρόνια μου.

https://www.youtube.com/watch?v=y7ocOKvfoZg


αυτό ως τις 15000 :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=qNf9nzvnd1k

Johny the Fox
29/08/2016, 20:28
fox για πες μας κ για το mesulid που μερικοι εχουμε βρει την υγεια μας και μας πριζουν οτι απαγορευεται/ειναι παρανομο/ειναι επικινδυνο κλπ...

ταξιδι παντως, χωρις οτοασπιδες εχω πολλα χρονια να κανω....
Το mesulid ειναι οτι καλύτερο υπάρχει για την αντιμετώπιση του οξέως πόνου (οσφυαλγία-θλάσεις-πονοδοντος......κλπ)Λόγω παρενεργειών όμως ,που επι συμβαίνουν κατόπιν παρατεταμένης χρήσης,πέραν των 2 εβδομάδων,εχει δωθεί οδηγία να μην χρησιμοποιείται πέραν αυτού του διαστήματος.Ετσι δεν ειναι σκόπιμο να δίνεται για θεραπεία χρόνιων καταστασεων οπως μια οστεοαρθρίτιδα πχ.Ετσι άφοβα και εφόσον δεν συντρέχουν λόγοι,οπως έλκος στομάχου,ιστορικό γαστρορραγιας κλπ μπορεί να συνταγογραφηθει.

LogOutGoRide
30/08/2016, 11:50
Το πιο ενδιαφέρον σε όλο το thread είναι οι πληροφορίες για την ασπιρίνη και το mesulid.

Στο αυτοκίνητο πιάνεται το αριστερό μου πόδι μετά από ώρα και η κοιλιά μου γίνεται τούμπανο!

Από ορθοστασία καλά πάμε. Τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα και περισσότερα από 12.000 βήματα σε μία χαλαρή μέρα. Έχω φτάσει και τα 160000 κάτι.
Νομίζω πως δεν υπάρχει τίποτα πλέον κάτω από τις γάμπες.

Στην μηχανή μόνο η μέση μου πονάει και λογικό γιατί είμαι γέρος. Πότε μα ποτέ τα πόδια μου ή κάτι άλλο. Από ακοή πάω καλά. Σε ιδιαίτερα θορυβώδες περιβάλλον ακούω (ακόμη) καλά. Προπερσι μας έκαναν εξετάσεις όλους στην δουλειά.
Ωτοασπίδες μόνο στην μηχανή.
Ευχαριστώ τον ελληνικό στρατό που μου έδωσε την δυνατότητα να μην χάσω άγημα στην θητεία μου. Τώρα, μαζί και με τα υπόλοιπα, δεν μπορώ να σταθώ όρθιος ένα σημείο πάνω από 5 λεπτά.
Keep walking....

nik69
30/08/2016, 12:26
Το πιο ενδιαφέρον σε όλο το thread είναι οι πληροφορίες για την ασπιρίνη και το mesulid.

Στο αυτοκίνητο πιάνεται το αριστερό μου πόδι μετά από ώρα και η κοιλιά μου γίνεται τούμπανο!

Από ορθοστασία καλά πάμε. Τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα και περισσότερα από 12.000 βήματα σε μία χαλαρή μέρα. Έχω φτάσει και τα 160000 κάτι.
Νομίζω πως δεν υπάρχει τίποτα πλέον κάτω από τις γάμπες.

Στην μηχανή μόνο η μέση μου πονάει και λογικό γιατί είμαι γέρος. Πότε μα ποτέ τα πόδια μου ή κάτι άλλο. Από ακοή πάω καλά. Σε ιδιαίτερα θορυβώδες περιβάλλον ακούω (ακόμη) καλά. Προπερσι μας έκαναν εξετάσεις όλους στην δουλειά.
Ωτοασπίδες μόνο στην μηχανή.
Ευχαριστώ τον ελληνικό στρατό που μου έδωσε την δυνατότητα να μην χάσω άγημα στην θητεία μου. Τώρα, μαζί και με τα υπόλοιπα, δεν μπορώ να σταθώ όρθιος ένα σημείο πάνω από 5 λεπτά.
Keep walking....

Μέχρι τώρα 2 φορές έμεινα εντελώς ανάπηρος για μια βδομάδα από την μέση. (μειωμένη απόσταση ανάμεσα σε 2 δίσκους)
Τώρα κοντρολάρω τον εαυτό μου και μόλις πάει να πονέσει το καταλαβαίνω και το προλαβαίνω.
Στην μηχανή για κάποιο περίεργο λόγο δεν έχω πρόβλημα. (μέτρια σκυφτή θέση έχει το xj ). ποιό πολύ με ενοχλεί το σκύψε-μπες σε χαμηλό αυτοκίνητο.
Επίσης με ενοχλεί το να κάθομαι για πολλή ώρα ακίνητος όρθιος ή σε κάθετη καρέκλα.
Αυτό με έχει αποτρέψει μέχρι τώρα να πάω να πάρω το tracer. Όλο λέω να κάνω την κίνηση
αλλά φοβάμαι να μην μου πέσει πολύ όρθιο στην θέση οδήγησης.
Και τα κλασικά τα sport-turing έχουν πλέον παραμεριστεί για αυτές τις δήθεν adventure μαλακίες

yannis24
30/08/2016, 12:31
εγω παντως με πανω κατω 100 κμ την ημερα εχω αρχισει να αποκτω τα τελευταια 1+ χρονια προβλημα με τον αυχενα μου που πιθανολογω οτι ειναι απο το κρανος......
Ειναι καποιες μερες που πραγματικα δεν μπορω να κρατησω το κεφαλι μου απο τον πονο.......
Ευτυχως δεν ειναι συνεχεια, αλλα πιθανολογω οτι το προβλημα ειναι απο τα χιλιομετρα που κανω + κρανος !

Pan (dvs)
30/08/2016, 13:37
εγω παντως με πανω κατω 100 κμ την ημερα εχω αρχισει να αποκτω τα τελευταια 1+ χρονια προβλημα με τον αυχενα μου που πιθανολογω οτι ειναι απο το κρανος......
Ειναι καποιες μερες που πραγματικα δεν μπορω να κρατησω το κεφαλι μου απο τον πονο.......
Ευτυχως δεν ειναι συνεχεια, αλλα πιθανολογω οτι το προβλημα ειναι απο τα χιλιομετρα που κανω + κρανος !

Μηπως κατι αλλο σου δημιουργησε προβλημα στον αυχενα και το κρανος το επιδεινωνει?

akis_trevor
30/08/2016, 14:37
3 χρονια ντελιβερι με σπαστο κρανος στο κεφαλι τον μαμησα κι εγω τον αυχενα μου απο γουβες,αναρτησεις παπιου γτπ κλπ....

SoR
31/08/2016, 08:19
περί αυχένα , λίγο πολύ το αντιμετωπίζουμε οι περισσότεροι έστω και για μικρό χρονικό διάστημα.
μπορείς να κάνεις ασκήσεις με το κεφάλι και οι περισσότεροι θα γίνουν καλά. Απλά οι ασκήσεις θα πρέπει να γίνονται καθημερινά (πρωί ή βράδυ).

γενικότερα και αγύμναστος να είναι κάποιος , εάν κάνει καθημερινά ΕΣΤΩ διατάσεις θα δει μεγάλη διαφορά. Όποιος αφιερώσει έστω ενα 15λεπτο την ημέρα για διατάσεις θα δει μεγάλη διαφορά χωρίς απαραίτητα να έχει πρόγραμμα γυμναστικής.

Δεν είμαι περσοναλτρεινερ... απλά φέτος με cl , europa, ευρωλίγκα, κυριακάτικη βόλτα...μένουν ελάχιστες μέρες που δεν θα πιω μπύρα και δεν θα καταναλώσω σουβλακοπιτσόμπυρα... κάπου στο ενδιάμεσο 2-3 φορές την εβδομάδα..ας ελπίσουμε οτι θα γίνουν και οι διατάσεις :D

doros74
05/09/2016, 13:58
περί αυχένα , λίγο πολύ το αντιμετωπίζουμε οι περισσότεροι έστω και για μικρό χρονικό διάστημα.
μπορείς να κάνεις ασκήσεις με το κεφάλι και οι περισσότεροι θα γίνουν καλά. Απλά οι ασκήσεις θα πρέπει να γίνονται καθημερινά (πρωί ή βράδυ).

γενικότερα και αγύμναστος να είναι κάποιος , εάν κάνει καθημερινά ΕΣΤΩ διατάσεις θα δει μεγάλη διαφορά. Όποιος αφιερώσει έστω ενα 15λεπτο την ημέρα για διατάσεις θα δει μεγάλη διαφορά χωρίς απαραίτητα να έχει πρόγραμμα γυμναστικής.

Δεν είμαι περσοναλτρεινερ... απλά φέτος με cl , europa, ευρωλίγκα, κυριακάτικη βόλτα...μένουν ελάχιστες μέρες που δεν θα πιω μπύρα και δεν θα καταναλώσω σουβλακοπιτσόμπυρα... κάπου στο ενδιάμεσο 2-3 φορές την εβδομάδα..ας ελπίσουμε οτι θα γίνουν και οι διατάσεις :D

Και εγώ τους τελευταίους μήνες απόκτησα πρόβλημα με τον αυχένα μου.