View Full Version : CB500 για νέο οδηγό
apostolisk
11/09/2016, 00:40
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα,
Είναι το πρώτο μου ποστ στο φόρουμ και δεν γνωρίζω αν το έχω τοποθετήσει και στη σωστή κατηγορία! Θα μπω κατευθείαν στο θέμα. Πριν λίγους μήνες έγινα κάτοχος διπλώματος Α2 και η εμπειρία μου από μηχανές είναι μηδενική. Έχω οδηγήσει μόνο scooter 50cc, που δεν το θεωρώ μηχανή. Ψάχνοντας, λοιπόν, πιθανές μηχανές για αγορά, συνειδητοποίησα ότι η κατηγορία περιέχει πολλά 250-300αρια(mt-03 2016,z300,ktm duke 390,suzuki inazuma που πλέον δεν πωλείται κλπ) και τα 2 500αρια της Honda(500F -Χ). Αυτό που παρατήρησα είναι ότι τα "300αρια" έχουν ιδιαίτερα ανεβασμένες τιμές γι' αυτό που προσφέρουν και κατέληξα στο να κοιτάω τα 2 Honda(τα οποία επίσης είναι ακριβά).Μόνο το ΚΤΜ έχει καλή τιμή αλλά με έχουν αποθαρρύνει πολλοί σχετικά με τη "ζημιάρα" εταιρεία και τα ακριβά ανταλλακτικά-service της.
Η χρήση που θα κάνω στη μηχανή αφορά μετακίνηση στην Αθήνα και όταν εξοικειωθώ και νιώσω "έτοιμος", ταξίδι μέχρι την Καλαμάτα από όπου είμαι και κοντινά στην Αθήνα ταξίδια.. Έχω όμως 1 βασική "απορία"-άγχος και γι' αυτό και μπαίνω και στη διαδικασία να ρωτήσω εδώ που υπάρχουν άνθρωποι με μεγάλη εμπειρία:
Μήπως είναι μεγάλο πρώτο βήμα να αγοράσω καινούρια μηχανή 500cc δεδομένου ότι δεν έχω εμπειρία; Έχω ενθουσιαστεί με τα 2 συγκεκριμένα μοντέλα(νομίζω στο Χ κλείνω αλλά αυτό είναι δευτερεύον) αλλά έχω μια ανασφάλεια και θα ήθελα τη γνώμη σας. Θέλω μια αξιόπιστη μηχανή που θα τη χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου, χωρίς απαιτήσεις σε ταχύτητα, που θα μπορεί να με πάει και λίγο παραπέρα..
Συγγνώμη αν κούρασα, νομίζω καταλαβαίνετε το "άγχος" αλλά και τον ενθουσιασμό μου ως νέου οδηγού και ελπίζω να σας έδωσα να καταλάβετε την ανασφάλεια που έχω..
Ευχαριστώ πολύ :)
lleonidas
11/09/2016, 00:56
Καλησπέρα,καλωσόρισες!
Λογική η ανασφάλεια που έχεις ως αρχάριος και θεμιτή εν μέρει.Όποια και αν διαλέξεις από τις μικρές αυτές μοτοσυκλέτες που προανέφερες,δε θα έχεις πρόβλημα αρκεί να υπάρχει στοιχειώδης σύνεση και σεβασμός...η ιπποδύναμη και η ροπή της πιθανότατα δε θα σε τρομάξει και θα αποτελέσει ένα καλό σχολείο.Πιο ''βολική'' για να συνδυάσεις πόλη + ταξιδάκια προς την Καλαμάτα νομίζω πως είναι η cb500x που σου αρέσει.
Μην κοιτάς όμως μόνο καινούρια τα οποία όντως είναι ακριβά..δες και για κανένα μεταχειρισμένο kle ή κάποιο 300άρι
Μεταχειρισμένο KLE 500 ψηφίζω και εγώ. Με 2 χιλιάρικα περίπου θα είσαι ΟΚ και μετά από 2-3 χρόνια βλέπεις πάλι αν θες μεγαλύτερο. Κατα την γνώμη μου η μετακίνηση στην Αθήνα είναι δυσκολότερη από ταξιδάκι στην Καλαμάτα. Το CB500X κατα τα άλλα είναι πολύ καλό για ότι το θές αλλά θα κοστίσει 3-4 χιλιάρικα παραπάνω. ΚΤΜ δεν θα έπαιρνα σε αυτές τοις κατηγορίες και γενικά θα απόφευγα κάτι naked. Ένα ψευτο on-off είναι ότι πρέπει για αρχή από θέμα άνεσης.
δεν είμαι πολύ του μεταχειρισμένου, μιας και η πλειοψηφία των αναβατων δεν ξερει απο συντηρηση και η πλειοψηφία των μαστόρων είναι γτπ, αλλα για νεο αναβάτη ίσως το KLE θα το πρότεινα και γω. Αμα τα χεις όμως και δε σε νοιάζει το cB500X, τα κάνει όλα (πολη, ταξίδi, στεγνό χώμα) και συμφέρει στην κατανάλωση.
το duke 390 μη το φοβασαι, καινουργιο, με σωστη συντήρηση, της προκοπής λάδι και αμα δε του πίνεις το αίμα κρύο.
Απλα να σεβεσαι το γκάζι του μιας και είναι το πιο γρήγορο απ' ολα τα Α2, και δεν είναι και λίγοι οι νέοι αναβάτες που το χουν πάρει και έχουν σαβουριαστει άσχημα.
apostolisk
11/09/2016, 13:30
Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας αλλά θέλω να ρωτήσω κάτι. Πιστεύετε ότι το KLE είναι καλύτερη λύση γιατί είναι πολύ πιο οικονομικό ως μεταχειρισμένο από το CB ή και επειδή ένας νέος οδηγός μπορεί να έχει και κάποιο πέσιμο, οπότε θα είναι πολύ πιο κοστοβόρο σε νέα μηχανή αυτό; Γιατί και το KLE 500, τα ίδια κυβικά είναι οπότε δεν αλλάζει κάτι με την αρχική ανασφάλεια.
Δε μπορώ να πω ότι εμπιστεύομαι πολύ τα μεταχειρισμένα γιατί δεν έχω γνώση στο τι πρέπει να προσέξω πάνω στη μηχανή και κυρίως, δεν έχω κάποιο δικό μου μηχανικό εδώ Αθήνα που θα μπορώ να πάω το μεταχειρισμένο να το ελέγξει.. Γι' αυτό και κοιτάω και προς τα καινούρια. Βέβαια είναι πολύ μεγάλη η οικονομική διαφορά ανάμεσα στο CB και σε ένα KLE μεταχειρισμένο, αλλά πως μπορώ να το ελέγξω αν είναι σε καλή κατάσταση και δεν είναι διαλυμένο. :confused:
basilis_k6
11/09/2016, 14:01
τα λεφτα που δινεις στην αγορα οχηματος δεν μηδενιζονται. δεν λες δηλαδη οτι το κλε κανει 2κ και το cb 5κ αρα εχω χασει 3κ. λες οτι το ενα θελει 2κ και οταν το δωσω θα παει 1κ (χοντρικα) και το αλλο 3κ (χοντρικα επισης). η διαφορα ειναι πλεον μικροτερη. αν υπολογισεις την χαμηλοτερη καταναλωση, τις ελαχιστες βλαβες και συντηρηση εφοσον ειναι καινουργιο η διαφορα ειναι ακομη μικροτερη.
η επιλογη σου ως προς το CB ειναι μακραν καλυτερη σε σχεση με καθε αλλο στην περιπτωση σου και μην υπολογισεις τοσο την διαφορα απο ενα μεταχειρισμενο KLE η κατι αλλο.Ο χρονος θα καλυψει αυτην την διαφορα εχοντας στην κατοχη σου ενα φρεσκο τεχνολογικα μηχανακι και οχι καποιο με ριζες απ τα τελη των 70ς χωρις να υποβαθμιζω το KLE η καποιο αντιστοιχο.
XJR_Billy
11/09/2016, 17:00
+ 1 σε όλα όσα λέει ο ΗλιάςΚΤΜ.
Καλώς ήρθες Αποστόλη.
Πολύ καλή η επιλογή σου για την CB500X. Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα αρκεί να καβαλάς με σύνεση και αμυντικά.
Αν τη σέβεσαι θα σε σέβεται και αυτή. Η μηχανή είναι καλή, αξιόπιστη και φιλική. Άνετα θα τη συνιστούσα σε αρχάριο.
Πάρτη χωρίς δεύτερη σκέψη, καλούς δρόμους.
patsavour
11/09/2016, 18:20
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα,
Είναι το πρώτο μου ποστ στο φόρουμ και δεν γνωρίζω αν το έχω τοποθετήσει και στη σωστή κατηγορία! Θα μπω κατευθείαν στο θέμα. Πριν λίγους μήνες έγινα κάτοχος διπλώματος Α2 και η εμπειρία μου από μηχανές είναι μηδενική. Έχω οδηγήσει μόνο scooter 50cc, που δεν το θεωρώ μηχανή. Ψάχνοντας, λοιπόν, πιθανές μηχανές για αγορά, συνειδητοποίησα ότι η κατηγορία περιέχει πολλά 250-300αρια(mt-03 2016,z300,ktm duke 390,suzuki inazuma που πλέον δεν πωλείται κλπ) και τα 2 500αρια της Honda(500F -Χ). Αυτό που παρατήρησα είναι ότι τα "300αρια" έχουν ιδιαίτερα ανεβασμένες τιμές γι' αυτό που προσφέρουν και κατέληξα στο να κοιτάω τα 2 Honda(τα οποία επίσης είναι ακριβά).Μόνο το ΚΤΜ έχει καλή τιμή αλλά με έχουν αποθαρρύνει πολλοί σχετικά με τη "ζημιάρα" εταιρεία και τα ακριβά ανταλλακτικά-service της.
Η χρήση που θα κάνω στη μηχανή αφορά μετακίνηση στην Αθήνα και όταν εξοικειωθώ και νιώσω "έτοιμος", ταξίδι μέχρι την Καλαμάτα από όπου είμαι και κοντινά στην Αθήνα ταξίδια.. Έχω όμως 1 βασική "απορία"-άγχος και γι' αυτό και μπαίνω και στη διαδικασία να ρωτήσω εδώ που υπάρχουν άνθρωποι με μεγάλη εμπειρία:
Μήπως είναι μεγάλο πρώτο βήμα να αγοράσω καινούρια μηχανή 500cc δεδομένου ότι δεν έχω εμπειρία; Έχω ενθουσιαστεί με τα 2 συγκεκριμένα μοντέλα(νομίζω στο Χ κλείνω αλλά αυτό είναι δευτερεύον) αλλά έχω μια ανασφάλεια και θα ήθελα τη γνώμη σας. Θέλω μια αξιόπιστη μηχανή που θα τη χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου, χωρίς απαιτήσεις σε ταχύτητα, που θα μπορεί να με πάει και λίγο παραπέρα..
Συγγνώμη αν κούρασα, νομίζω καταλαβαίνετε το "άγχος" αλλά και τον ενθουσιασμό μου ως νέου οδηγού και ελπίζω να σας έδωσα να καταλάβετε την ανασφάλεια που έχω..
Ευχαριστώ πολύ :)
το α2 διπλωμα σε καλυπτει για το 500 που θες???
35 kilowatts =
46.9357731 hp
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: Υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, 471 κ.εκ.
Ιπποδύναμη: 47,5 Hp / 8.500 σ.α.λ.
apostolisk
12/09/2016, 01:05
το α2 διπλωμα σε καλυπτει για το 500 που θες???
35 kilowatts =
46.9357731 hp
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: Υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, 471 κ.εκ.
Ιπποδύναμη: 47,5 Hp / 8.500 σ.α.λ.
Καλά κάνεις και το επισημαίνεις αλλά γενικά παντού έχω δει ότι το CB καλύπτεται από το Α2. Και από ότι έχω διαβάσει, η Honda έβγαλε αυτά τα 2 μοντέλα ως τα "μεγάλα" της κατηγορίας. Και η ίδια η εταιρεία τα διαφημίζει ως συμβατά με το Α2. Δεν υπάρχει θέμα με το δίπλωμα ακόμα και αν με τον υπολογισμό σου προκύπτει διαφορά 0,5hp :p
XJR_Billy έχεις τη μηχανή; Γιατί από ότι κατάλαβα τη γνωρίζεις καλά.. Αν ναι, είναι όντως τόσο οικονομική σε κατανάλωση όσο διαβάζω γενικά(δεν λέω ότι θα έχει την εργοστασιακή κατανάλωση :p ) και τόσο φιλική για ένα νέο αναβάτη;
doctoras
12/09/2016, 02:51
Εγω παλι θα συνιστούσα μετ/νο, εκτος των υπολοίπων που αναφέρθηκαν πρώτη μηχανη για τον α η β λογο θα την πουλήσεις σε μερικά χρονάκια, ειτε γιατι θα θελεις μεγαλητερο ειτε μικρότερο ειτε να μη συνεχίσεις στον χώρο, ας εχεις την μικρότερη χασούρα.
Αγοαραζες το πιο περιποιημένο κλε500 η xf650(μαξ 2000 δηλαδη)που συναντάς στο car.gr και κανεις αυτο που θες και βλεπεις στο άμεσο μέλλον.
Επισης το καλυτερο που μπορείς να κανεις για τον εαυτό σου ειναι σχολείο ασφαλούς οδήγησης, 2 είδη υπαρχουν στη Αθήνα ξεκινάς απο εκει και η εμπειρία θα ερθει με τα χιλιόμετρα την σύνεση και τη ωριμότητα που επιβάλλεται να αντιμετωπίσεις τον δίκυκλο κόσμο για την επιβίωση σου.
αν θελεις κατι για να το κρατησεις χρονια παιρνεις καινουριο και ησυχαζεις
με εγγυηση, χωρις βλαβες, οικονομικο, αποδοτικο, και μονο προγραμματισμενα σερβις
αν ψαχνεσαι γενικοτερα δεν ξερεις τι θα σου κατσει καλυτερα και θες να δοκιμασεις πας σε μεταχειρισμενο οπου με ενα διχιλιαρο συνολικα υπαρχουν αξιοπρεπεστατες προτασεις
και δε σε νοιαζει αν το ριξεις, το χαλασεις, ή το βαρεθεις
Την πρώτη μηχανή σχεδόν ποτέ δεν την κρατάς για καιρό. Συνήθως ειναι η πλατφόρμα για να δεις τι θέλεις και τι δεν θέλεις σε μια μηχανή. Εκεί πάνω θα χτίσεις την λίστα της τέλειας μηχανής καταγράφοντας αυτά που σου αρέσουν και θα ήθελες να έχει οπότε στην δεύτερη θα καταλήξεις σε αυτό που θέλεις.
Επίσης οπως ήδη θα ξέρεις η "πρώτη τούμπα" είναι συνήθως μια κατάσταση την οποία θα πρέπει να αντιμετωπίσεις αργά ή γρήγορα. Όσο πιο φθηνό-γυμνό-λιτό μηχανάκι τόσο πιο ανώδυνα θα την περάσεις στο οικονομικό κομμάτι.
Τρίτον είναι το κομμάτι της μεταπώλησης που σου ειπαν και οι προηγούμενοι οπου ένα εμπορικό μεταχειρισμένο θα βοηθήσει να μην χάσεις πολλά λεφτά για την πρώτη μηχανή που ούτως ή άλλως θα ξαναδώσεις συντομα.
Δες ενα μεταχειρισμένο που να σου αρέσει, κανονισε να το δουνε σε μια αντιπροσωπία για έλεγχο και προχώρα.
Cpt_Slow
12/09/2016, 14:41
Εγω θα σου πω οτι σαρεσει πιο πολυ.
Αν σαρεσουν το ιδιο θα σου πω cb. Μην σε φοβιζουν τα κυβικα, αμα εισαι συνετος δεν ειναι οτι θα σε παρασυρει και το γκαζι του. Ενα αλλο τεραστιο πλεονεκτημα απενταντι στο κλε και οποιοδηποτε αυτης της κατηγοριας ειναι το ABS. Το οποιο, πιθανο να σε γλυτωσει απο αυτη την "σιγουρη" πτωση που ολοι σου αναφερουν.
Αμα εχεις τα φραγκα παρτο δεν νομιζω οτι ειναι μηχανκι που θα πεσει στα ταρταρα η μεταπωλητικη του αξια, στο οποιο δεν πρεπει να κολλας. Γενικα δεν συμφωνω με αυτους που ψωνιζουν και ηδη σκεφτονται το επομενο.
stathis78
07/10/2016, 13:33
Κάτοχος CB500X εδώ και 2,5 χρόνια με προηγούμενη εμπειρία σε... παπί GLX C50. Μένω Άργος και έχω γυρίσει όλο το Μωριά. Ξεκίνα τις ερωτήσεις φίλε.
apostolisk
10/10/2016, 18:13
Ευχαριστώ για άλλη μια φορά για τις απαντήσεις σας.. Δεν είχα γράψει όλο αυτό το διάστημα γιατί δε μπορούσα να αποφασίσω τι θέλω τελικά να κάνω. Εδώ και ένα μήνα κοιτάω για KLE αλλά δεν έχω βρει κάτι μέχρι τώρα που να με κερδίζει με βάση την κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Ο βασικός λόγος που στράφηκα στην αναζήτηση μεταχειρισμένου KLE είναι καθαρά οικονομικός μιας και θεωρώ ότι είναι πολλά τα λεφτά για cb500x.
Κάτοχος CB500X εδώ και 2,5 χρόνια με προηγούμενη εμπειρία σε... παπί GLX C50. Μένω Άργος και έχω γυρίσει όλο το Μωριά. Ξεκίνα τις ερωτήσεις φίλε.
Φίλε stathis, δε βοηθάς καθόλου με το μήνυμά σου γιατί πιστεύω και γω πράγματι ότι είναι πολύ ωραία μηχανή, αλλά δε μπορώ να διαθέσω 7χιλιάδες ευρώ αυτή τη στιγμή! :P :P
Κάτοχος CB500X εδώ και 2,5 χρόνια με προηγούμενη εμπειρία σε... παπί GLX C50. Μένω Άργος και έχω γυρίσει όλο το Μωριά. Ξεκίνα τις ερωτήσεις φίλε.
Καλέ μου Σιτάθιε μπορείς σε παρακαλώ κάποια στιγμή να μου αναλύσεις τα ετήσια έξοδα του εν λόγω μηχανακίου;
Τα πάντα όλα + λάστιχα κλπ.
Είσαι ευχαριστημένος από αξιοπιστία, αναρτήσεις, ευκολία κλπ;
ευχαριστώ
ps: Να συμπληρώσω επίσης, γιατί το cb και όχι το 390;
stathis78
27/03/2018, 16:15
Παιδιά στο Facebook υπενθυμίζω υπάρχει ένα ωραίο club για το CB500. Τα μέλη είναι μόνο από Ελλάδα και όσοι έχουν όρεξη για βόλτες και μοτοσυναντήσεις ας το τσεκάρουν Honda CB500 X/F/R Hellas Club Αξίζει τον κόπο.
stathis78
27/03/2018, 16:27
Καλέ μου Σιτάθιε μπορείς σε παρακαλώ κάποια στιγμή να μου αναλύσεις τα ετήσια έξοδα του εν λόγω μηχανακίου;
Τα πάντα όλα + λάστιχα κλπ.
Είσαι ευχαριστημένος από αξιοπιστία, αναρτήσεις, ευκολία κλπ;
ευχαριστώ
ps: Να συμπληρώσω επίσης, γιατί το cb και όχι το 390;
Κάνω Copy Paste την απάντηση μου σε αντίστοιχη ερώτηση σε άλλο φόρουμ
Σήμερα έκανα το σέρβις των 12Κ αλλά γιατί το λες μεγάλο; Το μεγάλο είναι στα 24Κ όπου αλλάζεις φίλτρο αέρος, μπουζί, λάδια-φίλτρο. Τα σέρβις που έχω κάνει ως σήμερα είναι: 1) Το πρώτο στα 1Κ όπου αλλάζεις λάδια και φίλτρο, το σέρβις έγινε ένα μήνα μετά την αγορά δηλ. Μάρτιο 2014 με κόστος 3Lt*15 + φίλτρο*10 + εργασία 15 = 70 ευρώ, 2) το 2ο στα 6Κ στις 20/8/2014 μόνο λάδια + εργασία = 60ευρώ και 3) το 3ο στα 12Κ στις 8/8/2015 με κόστος πάλι 70ευρώ. Όλα αυτά στην αντιπροσωπία όπου το αγόρασα. Επίσης στο τελευταίο σέρβις τέντωσα για πρώτη φορά την αλυσίδα η οποία είναι σε πολύ καλή κατάσταση χωρίς καθόλου σκουριά, καθόλου ταλαιπωρημένη και την συντηρώ με 90άρι λάδι (πάμφθηνο) κάθε 500Km. Το πίσω τακάκι το οποίο χρησιμοποιώ συχνότερα, έχει φαγωθεί περίπου κατά το 1/5 και είπε ο μάστορης ότι με το ρυθμό αυτό θα αλλαχτεί περίπου στα 25Κ.
Από θέμα κατανάλωσης χοντρικά υπολόγισε γύρω στα 4,5lt/100Km (κινούμενος επαρχία), 55 τα τέλη του και 80 το εξάμηνο στην εθνική ασφαλιστική. Τα λάστιχα κοστίζουν 280-300 ευρώ και μάλλον θα αλλαχτούν του χρόνου την άνοιξη. Βάλε μέσα και το κεντρικό σταντ που δεν είναι στο βασικό εξοπλισμό άλλα 90 ευρώ.
Συνοπτικά: 70 το χρόνο για σέρβις, 160 ετήσια ασφάλεια, 55 τα τέλη, 100 τα λάστιχα (επιμεριστικά) = 385 χοντρικά 400 ευρώ το χρόνο.
Το κόστος αυτό σίγουρα θα αυξηθεί με το σέρβις στα 24Κ και όσο παλιώνει η μηχανή. ΚΤΕΟ περνάει για πρώτη φορά 4 χρόνια μετά την αγορά με (σημερινό) κόστος 25 ευρώ.
Βλάβη ως τώρα καμία (να μην το ματιάσω)
Αυτά από εμένα...
doctoras
27/03/2018, 20:49
Πανο 76 επειδή εισαι ψημενος το μηχανάκι ειναι πολυ ομορφο πολυ μπανικο ειναι οσα κυβικα και ισχυς χρειάζεσαι για να κανεις τα παντα μονος η διπλος η με αποσκευες
Κοστος χρήσης ειναι μεσο ορο οσο μιας οικονομικης μοτοσυκλετας εως 650cc
Η μονη ενσταση μου στο ποστ του παραπάνω κατοχου ειναι τα ελαστικα διοτι ειναι πολυ εμπορικό νουμερο και βρισκεις καλο λαστιχο οπως το Bridgestone bt16 απο 180ευρω περασμένα.
Το μονο αδύναμο σημειο για να κανεις δουλεια εαν εισαι απαιτητικός ειναι οι αναρτήσεις. Οι αποσβεσεις τους ειναι περισσότερο του δεόντως compressed σεταρισμενες με αποτελεσμα να εχεις γρηγορες "τρως" επαναφορες(που δε ρυθμίζονται) σε οχι καλο οδόστρωμα.
Οταν εισαι διπλος συμπεριφέρονται καλύτερα
Η λυση ειναι χοντροτερο λαδι στο πιρούνι και καλο αφτερμαρκετ αμορτισερ με υδραυλική προφόρτιση και ρύθμιση επαναφορας
Με καλύψατε αμφότεροι σε πολύ μεγάλο βαθμό. Η επικείμενη αγορά τοποθετείται έτσι και αλλιώς αργά (06-07/2019) αλλά η επιθυμία είναι μεγάλη οπότε έχω ξεκινήσει εδώ και καιρό την αναζήτηση.
Στην αρχή σκεφτόμουν κάτι σε μεταχειρισμένο (5 ετίας) αλλά τελικά το έχω πάρει απόφαση να κινηθώ σε καινούριο (εκτός αν βρεθεί η εξαίρεση).
Έχω κατασταλάξει σε 3 επιλογές: CRF250L, CB500X και Versys 300X και φυσικά το τελικό πόρισμα θα βγει εφόσον οδηγηθούν και τα 3.
Τα δεδομένα είναι: 1.100km / μήνα σε ΑΟ + 200-300km / μήνα πόλη. (μονός)
2-3 ταξιδάκια τον χρόνο των 500km aller retour. (είτε μονός είτε διπλός)
1 νησάκι τον χρόνο (διπλός + χώμα κατά περίσταση)
1-2 εβδομάδες το χρόνο χωριό (μονός - χώμα)
Το ζητούμενο είναι: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ικανότητες στο χώμα για περατζάδες - βόλτες, ελαφρύ, ευκολοδούλευτο, νορμάλ κόστος χρήσης,
οικονομικό και με το γκάζι στα 120-130-140 σερί, να μην αγκομαχάει το μηχανάκι. Να μη πετάει λάδια από φλάντζες, να μην καίγονται οι ανορθωτές, οι λάμπες, να μην κουδουνίζουν οι εξατμίσεις, να μην έχει περιφερειακά της πλάκας, να μη σκορπάει, να μη ζητάει. :D
Mε έχουν προβληματίσει 2 πράγματα: Ό,τι και να διάβασα για το 390 (τον δούκα) όλοι γράφουν σαν να μην υπάρχει άλλο μηχανάκι στον πλανήτη (στην κατηγορία), σαν το mt ένα πράγμα :lol: .
H άποψη φίλου (ο οποίος έχει οδηγήσει σαν ιδιοκτήτης αλλά και σε test drive ότι κινείται σε 2Τ, από σέροου μέχρι buell) πως το CBx είναι ότι πιο ξενέρωτο και άνοστο έχει οδηγήσει στη ζωή του :eek: :cry: και μου προτείνει το kawa. (σε χειρότερη μοίρα έβαλε μόνο το στρώμα το 250)
Οπότε ασφαλώς και πρέπει πρωτίστως να το δοκιμάσω.
Οπότε τι να κοιτάξω; Μονοκύλινδρο μικρό, 2κύλινδρο μεσαίο, ή 2κύλινδρο μικρό;
Ευχαριστώ :)
doctoras
28/03/2018, 11:31
Με καλύψατε αμφότεροι σε πολύ μεγάλο βαθμό. Η επικείμενη αγορά τοποθετείται έτσι και αλλιώς αργά (06-07/2019) αλλά η επιθυμία είναι μεγάλη οπότε έχω ξεκινήσει εδώ και καιρό την αναζήτηση.
Στην αρχή σκεφτόμουν κάτι σε μεταχειρισμένο (5 ετίας) αλλά τελικά το έχω πάρει απόφαση να κινηθώ σε καινούριο (εκτός αν βρεθεί η εξαίρεση).
Έχω κατασταλάξει σε 3 επιλογές: CRF250L, CB500X και Versys 300X και φυσικά το τελικό πόρισμα θα βγει εφόσον οδηγηθούν και τα 3.
Τα δεδομένα είναι: 1.100km / μήνα σε ΑΟ + 200-300km / μήνα πόλη. (μονός)
2-3 ταξιδάκια τον χρόνο των 500km aller retour. (είτε μονός είτε διπλός)
1 νησάκι τον χρόνο (διπλός + χώμα κατά περίσταση)
1-2 εβδομάδες το χρόνο χωριό (μονός - χώμα)
Το ζητούμενο είναι: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ικανότητες στο χώμα για περατζάδες - βόλτες, ελαφρύ, ευκολοδούλευτο, νορμάλ κόστος χρήσης,
οικονομικό και με το γκάζι στα 120-130-140 σερί, να μην αγκομαχάει το μηχανάκι. Να μη πετάει λάδια από φλάντζες, να μην καίγονται οι ανορθωτές, οι λάμπες, να μην κουδουνίζουν οι εξατμίσεις, να μην έχει περιφερειακά της πλάκας, να μη σκορπάει, να μη ζητάει. :D
Mε έχουν προβληματίσει 2 πράγματα: Ό,τι και να διάβασα για το 390 (τον δούκα) όλοι γράφουν σαν να μην υπάρχει άλλο μηχανάκι στον πλανήτη (στην κατηγορία), σαν το mt ένα πράγμα :lol: .
H άποψη φίλου (ο οποίος έχει οδηγήσει σαν ιδιοκτήτης αλλά και σε test drive ότι κινείται σε 2Τ, από σέροου μέχρι buell) πως το CBx είναι ότι πιο ξενέρωτο και άνοστο έχει οδηγήσει στη ζωή του :eek: :cry: και μου προτείνει το kawa. (σε χειρότερη μοίρα έβαλε μόνο το στρώμα το 250)
Οπότε ασφαλώς και πρέπει πρωτίστως να το δοκιμάσω.
Οπότε τι να κοιτάξω; Μονοκύλινδρο μικρό, 2κύλινδρο μεσαίο, ή 2κύλινδρο μικρό;
Ευχαριστώ :)
πανο είναι ηλικιακό το θέμα που αναφέρεις μη τα λογίζεις όλα τις μετρητής, αυτό μας λέγανε οι παλιοί εκεί που ήσουν, ήμουν, εκεί που είμαι θα έρθεις
και τα τρία είναι αξιόλογα δεν χαλάνε και τα χόντα έχουν καλύτερο technical & customer support στην ελλάδα συγκριτικά με kawa
το crf rally γαμάτο πιο έυκολο από όλα ανετότερο πάτημα απο όλα πιο ελαφρύ να το χώσεις σε οποιο νησί θέλεις και όποια παραλία, ακόμη και το μοτερ του εάν είσαι συνειδητοποιημένος οτι έχεις να κάνεις με 23hp δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα μιας που θα μπορεί να κρατάει 100km/h παντού μονός είτε με φορτίο
το μονο θέμα που έχει είναι εάν η συντρόφισα είναι πάνω απο 65kg θα έχεις πρόβλημα μιας και ο χώρος της σέλας είναι μικρός σε μήκος και στριμόχνεστε και το ταξίδι θα είναι λίγο πιο ζόρικο, αφετέρου αναρτήσεις με μήκος πάνω απο 200mm μπρος πίσω θα είναι πιο καθησμένες σε περίπτωση συνεπιβάτη
kawa x300 εάν προσεχαν 2-3 λεπτομέρειες δεν θα το συζητούσαμε σε αυτά τα λεφτά, παραυτα 2 θέματα προσθήκη υλικού σε σελά για να γίνει πιο ανατομικό το τουβλάκι και κυρίως 3 δόντια γρανάζι πισω μικρότερο να απλώσουν λίγο οι σχέσεις του κιβωτίου
cb500x το φαβορί από όλα με μονο σημείο εν καιρό το πισω αμορτισερ
εγώ θα έβαζα και το vstrom 250 μεσα μιας που κοστίζει 5300, κατασκευαστικά κινείτε σε παρόμοια πρότυπα με την honda, το μοτερ του λένε οτι έχει πολύ ποιοτική λειτουργία (περισσότερη απο του kawa) και ενώ δεν στροφάρει ψηλά (μέχρι 10500rpm επιλογή με κλίση προς την αξιοπιστία) έχει ψυχή να κρατά χωρίς κραδασμους ταχύτητα ταξιδιού 110-120km/h.
αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να δηλώσεις σε όλα όσα είναι διαθέσιμα test ride μονος σου χωρίς παρεμβολές και επηρεασμούς να δεις πιο σου παει περισσότερο απο όλα για τα κριτήρια που έθεσες. Και αφού βγάλεις συμπεράσματα φέρε και την συντρόφισσα βόλτα στις αντιπροσωπείες να καθίσετε στατικά έστω μαζί να εκτιμήσεις τον διαθέσιμο χώρο του καθενός
το crf rally γαμάτο πιο έυκολο από όλα ανετότερο πάτημα απο όλα πιο ελαφρύ να το χώσεις σε οποιο νησί θέλεις και όποια παραλία, ακόμη και το μοτερ του εάν είσαι συνειδητοποιημένος οτι έχεις να κάνεις με 23hp δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα μιας που θα μπορεί να κρατάει 100km/h παντού μονός είτε με φορτίο
το μονο θέμα που έχει είναι εάν η συντρόφισα είναι πάνω απο 65kg θα έχεις πρόβλημα μιας και ο χώρος της σέλας είναι μικρός σε μήκος και στριμόχνεστε και το ταξίδι θα είναι λίγο πιο ζόρικο, αφετέρου αναρτήσεις με μήκος πάνω απο 200mm μπρος πίσω θα είναι πιο καθησμένες σε περίπτωση συνεπιβάτη
To rally όσο και να μου αρέσει, αρνούμαι να το πληρώσω χρυσό τη στιγμή που με 1.500 λιγότερα παίρνεις το L και αν θες του βάζεις ένα μασκάκι να κάνεις τη δουλειά σου (για τον αέρα).
αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να δηλώσεις σε όλα όσα είναι διαθέσιμα test ride μονος σου χωρίς παρεμβολές και επηρεασμούς να δεις πιο σου παει περισσότερο απο όλα για τα κριτήρια που έθεσες. Και αφού βγάλεις συμπεράσματα φέρε και την συντρόφισσα βόλτα στις αντιπροσωπείες να καθίσετε στατικά έστω μαζί να εκτιμήσεις τον διαθέσιμο χώρο του καθενός
Έτσι ακριβώς σκέφτομαι να πράξω, αφού πρώτα - σύμφωνα με προτροπή του φίλου μου - επιβάλλεται μια επίσκεψη από το test ride του Μοτό στα Mέγαρα - τον Μάϊο.
Εγώ μαζί με τη σύζυγο ζυγίζουμε όσο και ο father μου :D = 110kg (68+42)
Θα πω κι εγω τη βλακεια μου....
Δεν θα επενδυα λεφτα καινουριας μηχανης σε κατι που δεν ειναι made in japan.
Ξερω οτι η αγορα παει προς τα εκει αλλα προσωπικα θα προτιμουσα κατι αυθεντικο εστω και παλιοτερο
Και οχι 250-300cc για δικαβαλα ταξιδακια
...προσωπικη αποψη
Στο cb το βλέπω να καταλήγω το οποίο αν βρεθεί (το τωρινό μοντέλο) μεταχειρισμένο 1.5 - 2 ετών και σε καλή τιμή/κατάσταση, φυσικά θα το προτιμήσω!
Θέλω όμως γενικά φρέσκο μηχανάκι- να μην τρέχω για μαζεματα κάθε 3 κ λίγο!
Αν θέλω ορίτζιναλ Japan άλλωστε έχω τον πάπιο και.. το κατανα του Buckley :D
Είμαι και γω νέος στη σελίδα αλλά παιρνω το θαρρος, όντας και ο ίδιος πριν λιγο καιρό στο δίλλημα που έχεις και συ, να συμφωνήσω με την επιλογή της cb500x που πρότεινε και ο κυριος παρακάτω, την οποία έκανα και εγώ για τον απλούστατο λόγο, ότι απ τα μηχανάκια που αξίζει να ασχοληθείς και καλύπτονται απ το Α2 δίπλωμα (cb500f, z300, cb300r, benelli 302bn, duke 250 κτλ) ξεχωρίζουν τα cb500x αλλά και το vstrom 250 για τις δυνατότητες που σου δίνουν ως προς την άνεση σε μεγαλύτερες αποστάσεις λόγω της όρθιες θέσης οδήγησης, διαδρομές σε ήπιο χωματόδρομο, άνεση και χώρος για το συνεπιβάτη αλλά και για αποσκευές καθώς και οικονομία καυσίμου, εύκολη διαχείριση της ιπποδύναμης και της ροπής, μικρό συνολικό βάρος οποτε και ευκολο χειρισμό μέσα στην κίνηση της πόλης..! Τώρα όσον αφορά το οικονομικό, η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι παίρνοντας ένα καινούριο μηχανάκι, μπορείς να στηριχτείς στην εγγύηση για μικροβλαβες που μπορεί να παρουσιάσει και το σημαντικότερο, δε θα έχεις αμφιβολίες για το τι χρήση του έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης όπως και τα σέρβις και τις βλάβες που του έχει βγαλει και το ποσο έχει ασχοληθεί με αυτές.
εύχομαι να υπήρξα κατατοπιστικός και να σα βοήθησα να αποφασίσεις συνετά στην αγορά της μοτοσικλέτας σου!!
καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος!!
Καλησπέρα και από εμένα,
Το συγκεκριμένο μηχανάκι το έχω βάλει πολύ καιρό στο μάτι (από το 2015), έχω διαβάσει ότι review κυκλοφορεί εκεί έξω και έχω πειστεί ότι είναι μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα για ένα νέο αναβάτη όπως εγώ.
Αυτή τη στιγμή οδηγώ ένα 200αρι σκούτερ (περί το 6μηνο) και έχω ξεκινήσει την αναζήτηση για την αγορά του πρώτου μου δικύκλου.
Οι ανάγκες μου μέχρι στιγμής είναι κυρίως η καθημερινή μετακίνηση μέσα στην Αθήνα. Δεν έχω βγει εκτός της πόλης με το μέσα στο 6μηνο που το οδηγώ, αλλά δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να κάνω κάποιες μικρές εξορμήσεις (με συνεπιβάτη ή χωρίς) όταν αγοράσω το καινούργιο.
Οι στόχοι που έχω θέσει είναι είτε το CB είτε ένα σκουτερ 300-400 κυβικών, καινούργια.
Το σκουτερ σίγουρα θα είναι πιο πρακτικό μέσα στην πόλη (λόγω των αποθηκευτικών του χώρων αλλά και της λογικής γκάζι-φρένο), όπως επίσης θα είναι και σχετικά άνετο σε μια μεσαίας απόστασης εξόρμιση εκτός Αθήνας (μέχρι Χαλκίδα ας πούμε).
Το CB σίγουρα θα χρειαστεί βαλίτσα ή/και τσαντάκι στο ντεπόζιτο για μέσα στην πόλη, ίσως να μην είναι τόσο πρακτικό για κίνηση μέσα στην πόλη, όμως θα είναι ασύγκριτα πιο άνετο για μια εκδρομή και πιο απολαυστικό στην οδήγηση από το σκούτερ.
Η καρδιά λέει CB, αλλά η λογική λέει σκούτερ.
Η γνώμη σας;
Καλησπέρα και από εμένα,
Το συγκεκριμένο μηχανάκι το έχω βάλει πολύ καιρό στο μάτι (από το 2015), έχω διαβάσει ότι review κυκλοφορεί εκεί έξω και έχω πειστεί ότι είναι μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα για ένα νέο αναβάτη όπως εγώ.
Αυτή τη στιγμή οδηγώ ένα 200αρι σκούτερ (περί το 6μηνο) και έχω ξεκινήσει την αναζήτηση για την αγορά του πρώτου μου δικύκλου.
Οι ανάγκες μου μέχρι στιγμής είναι κυρίως η καθημερινή μετακίνηση μέσα στην Αθήνα. Δεν έχω βγει εκτός της πόλης με το μέσα στο 6μηνο που το οδηγώ, αλλά δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να κάνω κάποιες μικρές εξορμήσεις (με συνεπιβάτη ή χωρίς) όταν αγοράσω το καινούργιο.
Οι στόχοι που έχω θέσει είναι είτε το CB είτε ένα σκουτερ 300-400 κυβικών, καινούργια.
Το σκουτερ σίγουρα θα είναι πιο πρακτικό μέσα στην πόλη (λόγω των αποθηκευτικών του χώρων αλλά και της λογικής γκάζι-φρένο), όπως επίσης θα είναι και σχετικά άνετο σε μια μεσαίας απόστασης εξόρμιση εκτός Αθήνας (μέχρι Χαλκίδα ας πούμε).
Το CB σίγουρα θα χρειαστεί βαλίτσα ή/και τσαντάκι στο ντεπόζιτο για μέσα στην πόλη, ίσως να μην είναι τόσο πρακτικό για κίνηση μέσα στην πόλη, όμως θα είναι ασύγκριτα πιο άνετο για μια εκδρομή και πιο απολαυστικό στην οδήγηση από το σκούτερ.
Η καρδιά λέει CB, αλλά η λογική λέει σκούτερ.
Η γνώμη σας;
Γνώμη μου είναι να στραφεις στο NC700Χ σε μεταχειρισμένο που συνδυάζει και τους δυο κόσμους(χώροι σκούτερ σε κανονική μοτο).Ειναι φουλ αξιόπιστο και το βρίσκεις φθηνότερα απο το CB καινούργιο,οπότε θα σου μείνουν και ρέστα για βενζίνες.
lleonidas
09/09/2018, 22:42
Καλησπέρα και από εμένα,
Το συγκεκριμένο μηχανάκι το έχω βάλει πολύ καιρό στο μάτι (από το 2015), έχω διαβάσει ότι review κυκλοφορεί εκεί έξω και έχω πειστεί ότι είναι μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα για ένα νέο αναβάτη όπως εγώ.
Αυτή τη στιγμή οδηγώ ένα 200αρι σκούτερ (περί το 6μηνο) και έχω ξεκινήσει την αναζήτηση για την αγορά του πρώτου μου δικύκλου.
Οι ανάγκες μου μέχρι στιγμής είναι κυρίως η καθημερινή μετακίνηση μέσα στην Αθήνα. Δεν έχω βγει εκτός της πόλης με το μέσα στο 6μηνο που το οδηγώ, αλλά δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να κάνω κάποιες μικρές εξορμήσεις (με συνεπιβάτη ή χωρίς) όταν αγοράσω το καινούργιο.
Οι στόχοι που έχω θέσει είναι είτε το CB είτε ένα σκουτερ 300-400 κυβικών, καινούργια.
Το σκουτερ σίγουρα θα είναι πιο πρακτικό μέσα στην πόλη (λόγω των αποθηκευτικών του χώρων αλλά και της λογικής γκάζι-φρένο), όπως επίσης θα είναι και σχετικά άνετο σε μια μεσαίας απόστασης εξόρμιση εκτός Αθήνας (μέχρι Χαλκίδα ας πούμε).
Το CB σίγουρα θα χρειαστεί βαλίτσα ή/και τσαντάκι στο ντεπόζιτο για μέσα στην πόλη, ίσως να μην είναι τόσο πρακτικό για κίνηση μέσα στην πόλη, όμως θα είναι ασύγκριτα πιο άνετο για μια εκδρομή και πιο απολαυστικό στην οδήγηση από το σκούτερ.
Η καρδιά λέει CB, αλλά η λογική λέει σκούτερ.
Η γνώμη σας;
Καλωσόρισες στο forum!
Υποθέτω πως αναφέρεσαι στο cb500x και όχι στο f.
Είναι κατάλληλο για πρώτη μοτοσυκλέτα και για τη χρήση που θέλεις, είναι βολικό και πρακτικό και δε χρειάζεται να σε προβληματίζει.Μπορείς επίσης να βάλεις μια βαλίτσα ώστε να έχεις αποθηκευτικό χώρο.
Καινούριο θα το βρεις στα 6.700€ και μεταχειρισμένο κοντά στα 5.
Και τα σκουτεράκια όμως είναι μια βολική λύση.Ποια σου αρέσουν;
Δίπλωμα έχεις απεριόριστο ή Α2;
Γνώμη μου είναι να στραφεις στο NC700Χ σε μεταχειρισμένο που συνδυάζει και τους δυο κόσμους(χώροι σκούτερ σε κανονική μοτο).Ειναι φουλ αξιόπιστο και το βρίσκεις φθηνότερα απο το CB καινούργιο,οπότε θα σου μείνουν και ρέστα για βενζίνες.
Το είχα αποκλείσει το συγκεκριμένο γιατί δεν ήθελα να ανέβω τόσο πολύ σε κυβικά. Ήδη θεωρώ και με το CB κάνω μια υπέρβαση.
Καλωσόρισες στο forum!
Υποθέτω πως αναφέρεσαι στο cb500x και όχι στο f.
Είναι κατάλληλο για πρώτη μοτοσυκλέτα και για τη χρήση που θέλεις, είναι βολικό και πρακτικό και δε χρειάζεται να σε προβληματίζει.Μπορείς επίσης να βάλεις μια βαλίτσα ώστε να έχεις αποθηκευτικό χώρο.
Καινούριο θα το βρεις στα 6.700€ και μεταχειρισμένο κοντά στα 5.
Και τα σκουτεράκια όμως είναι μια βολική λύση.Ποια σου αρέσουν;
Δίπλωμα έχεις απεριόριστο ή Α2;
Καλώς σας βρήκα!
Απεριόριστο έχω άλλα για την ώρα έχω θέσει το ταβάνι μου σε κάτι στα κυβικά του CB.
Φυσικά έχω υπόψιν τα μικρά on/off ( G310 GS, vstrom 250 & versys 300) αλλά για τις τιμές που παίζουν αυτά, πιστεύω καλύτερα να δώσω άλλα 1.000 για να πάρω 3 σκαλιά ανώτερη μοτοσυκλέτα, το CBX.
Από σκούτερ κοιτάω το cruisym 300, downtown 350 και το xciting 400s.
Το τελευταίο που ανέφερα είναι το επικρατέστερο από τα 3.
lleonidas
09/09/2018, 23:33
Δες και το TRK 502 (https://www.car.gr/13663578-benelli-trk-502-trk-502-euro-4-abs) μήπως σ'ενδιαφέρει.
Μια χαρά πάντως θα σε βολέψει ένα δίτροχο 500cc...το cb είναι αρκετά εμπορικό οπότε ακόμα και αν το βαρεθείς σύντομα, δε θα δυσκολευτείς να το δώσεις.
Έχεις κάνει test ride;
Δες και το TRK 502 (https://www.car.gr/13663578-benelli-trk-502-trk-502-euro-4-abs) μήπως σ'ενδιαφέρει.
Μια χαρά πάντως θα σε βολέψει ένα δίτροχο 500cc...το cb είναι αρκετά εμπορικό οπότε ακόμα και αν το βαρεθείς σύντομα, δε θα δυσκολευτείς να το δώσεις.
Έχεις κάνει test ride;
Θα το κοιτάξω, αλλά ομολογώ ότι η συγκεκριμένη φίρμα μου είναι σχετικά άγνωστη.
Σίγουρα θα με βολεψει στα 500, ίσως και λιγότερα κυβικά.
Να το βαρεθω σύντομα δε νομίζω. Το μόνο που μπορεί να παίξει είναι να αντιληφθώ ότι ήταν overkill να πάρω τέτοιο δίτροχο για τις ανάγκες που περιεγραψα παραπάνω.
Επίσης δε θέλω να τρέμω μήπως δε το βρω εκεί που το άφησα (κοινώς τους ελαφροχερηδες):cry: Δυστυχώς το βράδυ θα μένει κλειδωμένο στο δρόμο καθώς δεν παίζει πιλοτή/πάρκινγκ.
nickoskr
10/09/2018, 09:15
Καλησπέρα παιδιά, δεν ανοίγω καινούργιο θέμα γιατί και εγώ στην ίδια κατάσταση είμαι.
Ψάχνω να αγοράσω ένα καινούργιο (για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο) και να το κρατήσω πολλά χρόνια.
Το πρώτο που είδα και εγώ ήταν το cb500f λόγο χαμηλού ύψους 1,65 οπότε βλέπω κάτι μόνο σε naked.
Σαν οδηγός είμαι συνετός και πάω πολύ χαλαρά. Οπότε δεν με φοβάμαι στο να με παρασύρουν τα πολλά κυβικά. Όποιον και να έχω ρωτήσει μου έχει πει για τα cb500(f,x) ότι είναι πολύ ανιαρά και λίγο ψόφια αλλά με ποιότητα και αντιπροσωπεία Honda. Οπότε έκανα λίγο στην άκρη το cb500f και άρχισα να ψάχνω την επόμενη κατηγορία. Το δίπλωμα για απεριόριστα κυβικά θα το έχω σε ένα μήνα από τώρα περίπου.
Οι επιλογές μου τώρα είναι το kawa z650 2018 και το Mt-07.. Και τα δύο Made in Japan (σε αντίθεση με τα 500άρια της Honda Made in Thailand) Η αλήθεια είναι εμφανισιακά μου αρέσει περισσότερο το Kawasaki. Απλά δεν ξέρω αν σε αξιοπιστία το kawasaki αν υστερεί κάπου. ή και σε ποιότητα κύλισης τριγμούς κτλ.
Μην κολλάς στον χαρακτηρισμό ''βαρετό'','εχω ζήσει-οδηγήσει αρκετές βαρετές μοτοσυκλέτες (χτ600,cbr600,kle,africa) και πέρασα υπέροχα με όλες.Αν σου αρέσει το χόντα προσπάθησε να το οδηγήσεις πρώτα.To MT ναι είναι πιο παιχνιδιάρικο με τα θετικά και τα αρνητικά του και αυτό.Άποψη μου πάντα.
lleonidas
10/09/2018, 10:41
Καλωσόρισες Νίκο!
Είναι δημοφιλής η κατηγορία και το cb είναι εμπορικό μοτοσυκλετάκι αλλά αν για κάποιο λόγο το απορρίπτεις, μπορείς να κοιτάξεις και λίγο παραπάνω, αρκεί φυσικά να έχεις Α δίπλωμα.
Το ύψος δε θα σε προβληματίσει στα γυμνά που σου αρέσουν.
Το ΜΤ 07 έχει πουλήσει πολυ γι'αυτό υπάρχουν και αρκετά μεταχειρισμένα.Ως προς την ποιότητα και την αξιοπιστία, διαβάζω θετικά σχόλια.
Το Z650 δεν έχει την ίδια εμπορική επιτυχία, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι υστερεί κάπου.Απλα για το ΜΤ έχουμε κατόχους που δίνουν reviews ενώ για το Z όχι!
Τιμές κοντά στα 7 και για τα δύο ως καινούργια, πιθανό να πέσουν και στα 6,5 από τους εμπόρους.
Αν όμως θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να το κρατήσεις για χρόνια, όπως γράφεις, πήγαινε και κάνε test ride για να βεβαιωθεις ότι σου ταιριάζει και του ταιριάζεις!
Καλησπέρα παιδιά, δεν ανοίγω καινούργιο θέμα γιατί και εγώ στην ίδια κατάσταση είμαι.
Ψάχνω να αγοράσω ένα καινούργιο (για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο) και να το κρατήσω πολλά χρόνια.
Το πρώτο που είδα και εγώ ήταν το cb500f λόγο χαμηλού ύψους 1,65 οπότε βλέπω κάτι μόνο σε naked.
Σαν οδηγός είμαι συνετός και πάω πολύ χαλαρά. Οπότε δεν με φοβάμαι στο να με παρασύρουν τα πολλά κυβικά. Όποιον και να έχω ρωτήσει μου έχει πει για τα cb500(f,x) ότι είναι πολύ ανιαρά και λίγο ψόφια αλλά με ποιότητα και αντιπροσωπεία Honda. Οπότε έκανα λίγο στην άκρη το cb500f και άρχισα να ψάχνω την επόμενη κατηγορία. Το δίπλωμα για απεριόριστα κυβικά θα το έχω σε ένα μήνα από τώρα περίπου.
Οι επιλογές μου τώρα είναι το kawa z650 2018 και το Mt-07.. Και τα δύο Made in Japan (σε αντίθεση με τα 500άρια της Honda Made in Thailand) Η αλήθεια είναι εμφανισιακά μου αρέσει περισσότερο το Kawasaki. Απλά δεν ξέρω αν σε αξιοπιστία το kawasaki αν υστερεί κάπου. ή και σε ποιότητα κύλισης τριγμούς κτλ.
Ο χαρακτηρισμός "βαρετό" είναι υποκειμενικός. Επειδή πρόσφατα οδήγησα το 500X, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι είχε αρκετή δύναμη χωρίς να σε προβληματίσει η ασφάλεια σου, αλλά και ούτε να το πεις ψοφιο.
Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να κάνεις ένα test ride σε αυτά που σε ενδιαφερουν, όπως σου πρότειναν και τα παιδιά.
telegonos
10/09/2018, 11:06
Ποιό CBR600 είναι ''βαρετό'';
Ε,έχω ακούσει να το λένε αρκετοί και στο ιντερνετ και προσωπικά ,για τα πιο παλιά F μιλάω,βαρετά,άχρωμα και χωρίς προσωπικότητα :confused:
nickoskr
10/09/2018, 11:45
Καλωσόρισες Νίκο!
Είναι δημοφιλής η κατηγορία και το cb είναι εμπορικό μοτοσυκλετάκι αλλά αν για κάποιο λόγο το απορρίπτεις, μπορείς να κοιτάξεις και λίγο παραπάνω, αρκεί φυσικά να έχεις Α δίπλωμα.
Το ύψος δε θα σε προβληματίσει στα γυμνά που σου αρέσουν.
Το ΜΤ 07 έχει πουλήσει πολυ γι'αυτό υπάρχουν και αρκετά μεταχειρισμένα.Ως προς την ποιότητα και την αξιοπιστία, διαβάζω θετικά σχόλια.
Το Z650 δεν έχει την ίδια εμπορική επιτυχία, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι υστερεί κάπου.Απλα για το ΜΤ έχουμε κατόχους που δίνουν reviews ενώ για το Z όχι!
Τιμές κοντά στα 7 και για τα δύο ως καινούργια, πιθανό να πέσουν και στα 6,5 από τους εμπόρους.
Αν όμως θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να το κρατήσεις για χρόνια, όπως γράφεις, πήγαινε και κάνε test ride για να βεβαιωθεις ότι σου ταιριάζει και του ταιριάζεις!
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ανέβω Αθήνα και να κάνω ένα tour σε όλες τις αντιπροσωπείες. Είμαι από Ρόδο και σε όσους εμπόρους και αν έχω πάει δεν έχουν ούτε ένα μοντέλο καινούργιο για δείγμα.. Μόνο μεταχειρισμένα του 2006-2010
Συμφωνώ μαζί σου για την εμπορική επιτυχία.. Το έχω παρατηρήσει και εγώ. Δεν έχω πάρει άποψη από κανέναν κάτοχο z650 και διαβάζω σε μερικά review ότι ο κινητήρας του έχει περισσότερους τριγμούς από όλα τα υπόλοιπα μεταξύ 4000-6000 rpm και αυτό με κολλάει λίγο. Επίσης κάτι που παρατήρησα και με ξενέρωσε στο ΜΤ... Το ντεπόζιτο είναι ντυμένο με πλαστικό. Είπα να ξεφύγω από την πλαστικίλα του σκούτερ μου και μόλις είδα αυτό με έκανε έξω φρενών :cry:
telegonos
10/09/2018, 11:50
Ε,έχω ακούσει να το λένε αρκετοί και στο ιντερνετ και προσωπικά ,για τα πιο παλιά F μιλάω,βαρετά,άχρωμα και χωρίς προσωπικότητα :confused:
Εδω υπάρχουν άνθρωποι που λένε για επίπεδη Γη, ψεκασμούς, ανεμογεννήτριες που φέρνουν καρκίνο, εμβόλια που φέρνουν ...οτι φέρνουν, άτομα που βγάζουν τους καταλύτες και το λένε για εξυπνάδα, φηφοφόροι που θα ΞΑΝΑψηφίσουν πολλαπλά αποδεδειγμένους γελλοίους τύπου Καμμένος κ.ο.κ..
Τώρα διάβασα, ότι μια ομάδα γιατρών κατά της κεφαλαλγίας (=πονοκέφαλος) έκανε έρευνα 10.000 ανθρώπων, ένα ποσοστό 60% απάντησε ότι θεωρεί ότι περνάει με ξεμάτιασμα.
Το CBR600F βαρετό, πφφφφ, σιγά, πταίσμα του πταίσματος, εδώ έχει καεί το δάσος και εγώ ρωτάω τι λουλούδι να βάλω σε μια άκρη....
Συμβουλή προς κάθε ενδιαφερόμενο: Όταν ο ''γνώστης'' αρχίζει και λέει τέτοια, μήπως να αναρωτηθείτε λίγο τι σοι ''γνώστη'' συμβουλεύεστε;
lleonidas
10/09/2018, 14:34
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ανέβω Αθήνα και να κάνω ένα tour σε όλες τις αντιπροσωπείες. Είμαι από Ρόδο και σε όσους εμπόρους και αν έχω πάει δεν έχουν ούτε ένα μοντέλο καινούργιο για δείγμα.. Μόνο μεταχειρισμένα του 2006-2010
Συμφωνώ μαζί σου για την εμπορική επιτυχία.. Το έχω παρατηρήσει και εγώ. Δεν έχω πάρει άποψη από κανέναν κάτοχο z650 και διαβάζω σε μερικά review ότι ο κινητήρας του έχει περισσότερους τριγμούς από όλα τα υπόλοιπα μεταξύ 4000-6000 rpm και αυτό με κολλάει λίγο. Επίσης κάτι που παρατήρησα και με ξενέρωσε στο ΜΤ... Το ντεπόζιτο είναι ντυμένο με πλαστικό. Είπα να ξεφύγω από την πλαστικίλα του σκούτερ μου και μόλις είδα αυτό με έκανε έξω φρενών :cry:
Σε βλέπω για ΜΤ!
Ούτε το Motomike δεν το έχει;;Δεν μπορεί να μην το έχει ούτε ένας Ροδίτης να το καβαλήσεις έστω στατικά να δεις αν σου αρέσει!
Δες και εδώ (https://www.car.gr/14371170-yamaha-mt-07) .
nickoskr
10/09/2018, 15:11
Σε βλέπω για ΜΤ!
Ούτε το Motomike δεν το έχει;;Δεν μπορεί να μην το έχει ούτε ένας Ροδίτης να το καβαλήσεις έστω στατικά να δεις αν σου αρέσει!
Δες και εδώ (https://www.car.gr/14371170-yamaha-mt-07) .
Εννοείτε ότι έχω πάει στον Motomike. Δεν είχε κανένα. Και εγώ για ΜΤ με κόβω. Άσχετα ότι μου αρέσει πιο πολύ το άλλο. :lol:
lleonidas
10/09/2018, 15:24
Εννοείτε ότι έχω πάει στον Motomike. Δεν είχε κανένα. Και εγώ για ΜΤ με κόβω. Άσχετα ότι μου αρέσει πιο πολύ το άλλο. :lol:
Χαχα!Το ΜΤάκι όντως είναι πιο safe επιλογή.
Νομίζω πως δεν τη γλιτώνεις τη βόλτα στην πρωτεύουσα!Φρόντισε όμως λίγες μέρες πιο πριν να έχεις μιλήσει τηλεφωνικά με κάποιον έμπορο ώστε να σου έχει διαθέσιμη μια μοτοσυκλέτα για test ride...θα μπορούσες να ζητήσεις και το z650, ίσως να το δίνουν και αυτό...αφού θα κάνεις τόσο κόπο και με δεδομένο ότι σκέφτεσαι να το κρατήσεις χρόνια, καλό είναι να ξέρεις τι παίρνεις :)
Στην ίδια κατηγορία υπάρχει και αυτό (https://www.car.gr/13185262-suzuki-sv-650) .
nickoskr
10/09/2018, 15:50
Χαχα!Το ΜΤάκι όντως είναι πιο safe επιλογή.
Νομίζω πως δεν τη γλιτώνεις τη βόλτα στην πρωτεύουσα!Φρόντισε όμως λίγες μέρες πιο πριν να έχεις μιλήσει τηλεφωνικά με κάποιον έμπορο ώστε να σου έχει διαθέσιμη μια μοτοσυκλέτα για test ride...θα μπορούσες να ζητήσεις και το z650, ίσως να το δίνουν και αυτό...αφού θα κάνεις τόσο κόπο και με δεδομένο ότι σκέφτεσαι να το κρατήσεις χρόνια, καλό είναι να ξέρεις τι παίρνεις :)
Στην ίδια κατηγορία υπάρχει και αυτό (https://www.car.gr/13185262-suzuki-sv-650) .
Το SV ήταν και αυτό μέσα στις επιλογές αλλά δεδομένου την ηλικία μου (26) μου φαινεται το πιο κλασικό από όλα οπότε το απέκλησα κάπως. Θα πάω να τα δω όλα με ραντεβού εννοείτε.
SV650
MT-07
Z650
CB500F-CB650F
Τελικά ο apostolisk τί επιλογή έκανε?
lleonidas
11/09/2018, 01:46
Δες και το Ninja 650 (https://www.car.gr/9740252-kawasaki-ninja-650-abs) ... ίδιο μοτέρ με το z650 που σου αρέσει!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.