View Full Version : Bajaj...οι Ινδοί έρχονται στην ευρωπαϊκή αγορά;
lleonidas
12/09/2016, 17:13
Από το 2013 ακούμε από την KTM, ότι θα φέρει στην Ευρώπη μοντέλο της Ινδικής Bajaj,που αποτελεί κι έναν από τους μεγαλύτερους μετόχους της. Η Bajaj κατασκευάζει στο εργοστάσιο της στην περιοχή Chakan, στην πόλη Pune της Ινδίας, τα δημοφιλή KTM Duke 125/200/390. Μέχρι πρόσφατα η περιοχή αυτή ήταν καθαρά αγροτική, όμως μετά τα εγκαίνια του νέου εργοστασίου της Bajaj, δημιουργήθηκε αποκλειστική οικονομική ζώνη και σιγά-σιγά έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο σημαντικά δίκτυα κατασκευαστών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών στην Ασία. Εκεί διατηρούν εργοστάσια μεγάλοι κατασκευαστές, όπως το γκρουπ Volkswagen Group, Daimler-Benz, και φυσικά η Mahindra. Εκεί ήταν που το ’12 έκλεισε η συμφωνία για αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου που διατηρούσε η Bajaj στην KTM από το 2007 και έφτασε να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους μετόχους της Αυστριακής εταιρίας.Παράλληλα η Bajaj έχει σύμφωνο συνεργασίας και με την Kawasaki και στο παρελθόν με ακόμα περισσότερους κατασκευαστές, που θέλησαν να εκμεταλλευτούν την νομοθεσία που ισχύει στην Ινδία -και στο σύνολο σχεδόν των ασιατικών χωρών- για ευνοϊκότερη φορολογία των εγχώριων κατασκευαστών.
Αρκετά σύντομα έπειτα από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου των Ινδών στην KTM, είδαμε πίσω στις αρχές του 2013, δημοσιεύματα του ινδικού τύπου για εισαγωγή των μοντέλων της Bajaj στην Ευρωπαϊκή αγορά μέσα από το δίκτυο της KTM. Οι πληροφορίες έλεγαν πως αυτό ήταν κάτι που προβλεπόταν στο μνημόνιο συνεργασίας τους από την πρώτη στιγμήπίσω στο 2007. Ωστόσο ήταν μετά το ΄12 που η Bajaj αποφάσισε να επενδύσει στην εξέλιξη μοντέλων που εκπλήρωναν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές.
Όπως διαβάζετε πρώτοι στο MOTO, και σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, έχουν πλέον διευθετηθεί όλα τα θέματα πίσω από την εισαγωγή της νέας εταιρίας στην Ευρωπαϊκή αγορά, ενώ πιο συγκεκριμένα η Ελλάδα θα μπορούσε να παίξει μεγαλύτερο ρόλο, λειτουργώντας ως πύλη εισόδου μέσα από το λιμάνι του Πειραιά. Μέχρι να φτάσουμε σε αυτό το σημείο βέβαια, έχει προηγηθεί μία μακρά πορεία διαπραγματεύσεων, μία άστατη πολιτική σκηνή που δεν ευνοούσε μακρόπνοα σχέδια, η οικονομική κρίση και οι προγραμματισμένες αλλαγές των ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Από την άλλη οι συγκυρίες ευνοούν τις οικονομικές μοτοσυκλέτες, όπως ακριβώς είχε προβλέψει η KTM φτιάχνοντας την σειρά Duke, για να φτάσουν πλέον να παρακολουθούν την BMW να ξεκινά νέο επίπεδο ανταγωνισμού. Σε μία κατηγορία που σχεδόν μόνη της δημιούργησε η KTM, με τα μικρότερα σε κυβισμό Duke, η BMW αποφάσισε να ακολουθήσει με το G310R κι αν βγάλει στην αγορά ένα αντίστοιχα μικρό Adventure, τότε θα έχει εκπληρώσει μία επιθυμία που έχουν ακούσει πολλές φορές στην KTM, τουλάχιστον από εμάς στην Ελλάδα…
Θέλοντας μάλλον να προλάβει τέτοιες κινήσεις, προσφέροντας ίσως κάποιο από τα μοντέλα των 200-300 κυβικών που ήδη έχουν γίνει best seller στην Ινδία, με μικρό κόστος για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, η Bajaj θέλει να τονώσει το δίκτυο της KTM. Παράλληλα έχει μπει ήδη στην μεγαλύτερη αγορά μοτοσυκλέτας του κόσμου - αναφερόμαστε σε αριθμούς μονάδων- που είναι η Λατινική Αμερική και πιο συγκεκριμένα η τεράστια αγορά της Βραζιλίας. Είναι θετικό που βλέπουμε νέους -για εμάς- κατασκευαστές να θέλουν να ανταγωνιστούν στην πιο δύσκολη αγορά μοτοσυκλέτας, που είναι η Ευρωπαϊκή. Περιορίζεται έτσι το χάσμα που υπάρχει αυτή την στιγμή στην μοτοσυκλετιστική κουλτούρα, πράγμα που θα συνειδητοποιήσουμε καλύτερα όταν σε λίγα χρόνια οι Κινέζοι κατασκευαστές, αποφασίσουν να κάνουν πιο εξωστρεφή βήματα…
Στην παρούσα φάση η Bajaj έχει κάνει σοφές κινήσεις, μπαίνοντας εύκολα σε μία νέα και μεγάλη αγορά, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσει στην δημιουργία ανεξάρτητου δικτύου. Το τίμημα αλλά και το ρίσκο σε διαφορετική περίπτωση, θα ήταν πολύ μεγαλύτερα. Με την ομπρέλα της KTM, η Bajaj θα κάνει τα πρώτα βήματα στην Ευρωπαϊκή αγορά και η Ελλάδα θα μπορούσε να είναι το πρώτο στάδιο στην πορεία των Ινδικών μοτοσυκλετών…
Πηγή (http://www.motomag.gr/news/moto-nea/i-bajaj-einai-o-neos-kataskeyastis-poy-erhetai-stin-agora-tis-eyropis)
Μανολης67
12/09/2016, 18:27
Ο πατερας μου ειχε βεσπα Bajaj αντίγραφο της αυθεντικής βέσπας απο το 1977.....έκανε άπειρα χιλιόμετρα με μηδέν συντήρηση και εβγαλε μόνο κατι μικροπροβλήματα στις ντιζες αλλαγής (στο αριστερο σκριπ) προσωπική μου γνώμη οτι η Bajaj θα ακολουθησεi την πορεία της ΚΙΑ στα αυτοκίνητα, δηλαδή για κλαμα στην αρχή και τωρα ποιότητα ίσως και αντίστοιχη TOYOTA....
Ο πατερας μου ειχε βεσπα Bajaj αντίγραφο της αυθεντικής βέσπας απο το 1977.....έκανε άπειρα χιλιόμετρα με μηδέν συντήρηση και εβγαλε μόνο κατι μικροπροβλήματα στις ντιζες αλλαγής (στο αριστερο σκριπ) προσωπική μου γνώμη οτι η Bajaj θα ακολουθησεi την πορεία της ΚΙΑ στα αυτοκίνητα, δηλαδή για κλαμα στην αρχή και τωρα ποιότητα ίσως και αντίστοιχη TOYOTA....
Μήπως ήταν LML η βέσπα;;;;;
Ο πατερας μου ειχε βεσπα Bajaj αντίγραφο της αυθεντικής βέσπας απο το 1977.....έκανε άπειρα χιλιόμετρα με μηδέν συντήρηση και εβγαλε μόνο κατι μικροπροβλήματα στις ντιζες αλλαγής (στο αριστερο σκριπ) προσωπική μου γνώμη οτι η Bajaj θα ακολουθησεi την πορεία της ΚΙΑ στα αυτοκίνητα, δηλαδή για κλαμα στην αρχή και τωρα ποιότητα ίσως και αντίστοιχη TOYOTA....
αυτο το κλαμα στην αρχη μην ειναι με μαυρο δακρυ.Απο εμπειρια μου και χωρις ρατσιστικο βελος οι Ινδοι ειναι κατα πολυ χειροτεροι απο τους Κινεζους στο θεμα κατασκευη.
rockobok
12/09/2016, 19:38
αυτο το κλαμα στην αρχη μην ειναι με μαυρο δακρυ.Απο εμπειρια μου και χωρις ρατσιστικο βελος οι Ινδοι ειναι κατα πολυ χειροτεροι απο τους Κινεζους στο θεμα κατασκευη.
Μιλάμε για μια οικονομία που φτιάχνει από κουνουπιέρες μέχρι διαστημικούς πυραύλους. Γενικεύσεις τύπου τα αγγούρια της Κρήτης είναι χειρότερα από της πελλοπονησου δε στέκουν νομίζω. Ούτε τεχνογνωσία τους λείπει ούτε τίποτα. Το αν είναι Χαλια πολλές κατασκευές τους δε λέει κάτι ,είναι επιχειρηματικές κινήσεις προσαρμοσμένες στο κοινό που απευθύνονται. Αν το συμφέρον των κεφαλαίων που θα επενδυθούν είναι να φτιαχτεί κάτι ποιοτικό, θα εκπλαγείς.
οταν παιρνεις στα χερια την μια γεννητρια πισω απο την αλλη δεν νομιζω οτι ειναι κινηση προσαρμοσμενη στο κοινο που απευθυνονται γιατι το βαπορι δεν ειναι το κοινο του Μπαγκαλορ!Ενα απο τα πολλα παραδειγματα που εχω βιωσει ειναι αυτο.Τεχνογνωσια δεν τους λειπει σωστη εφαρμογη αυτης δεν εχουν.Αγγουρακια παντως εχουν εφαμιλλα με της Κρητης.:wave2:
Bob_o_mastoras
12/09/2016, 19:54
Θα προσφερουν γελιο πιστευω... :D
rockobok
12/09/2016, 19:56
Αγγουρακια παντως εχουν εφαμιλλα με της Κρητης.:wave2: Είδες τώρα ότι δε ξέρεις τι λες;
:p
stefanos
12/09/2016, 20:05
οταν παιρνεις στα χερια την μια γεννητρια πισω απο την αλλη δεν νομιζω οτι ειναι κινηση προσαρμοσμενη στο κοινο που απευθυνονται γιατι το βαπορι δεν ειναι το κοινο του Μπαγκαλορ!Ενα απο τα πολλα παραδειγματα που εχω βιωσει ειναι αυτο.Τεχνογνωσια δεν τους λειπει σωστη εφαρμογη αυτης δεν εχουν.Αγγουρακια παντως εχουν εφαμιλλα με της Κρητης.:wave2:
Ακριβώς αυτό είναι προσαρμογή στο κοινό που απευθύνεται.
Πουλάνε φτηνομηχανήματα για τους τσίπηδες όλου του κόσμου.:D
lleonidas
12/09/2016, 20:40
Σίγουρα είναι μια κίνηση η οποία αρχικά θα αντιμετωπιστεί με μεγάλη επιφύλαξη από την αγορά και πολλοί θα γελάσουν και μόνο με την ιδέα.Το ίδιο περίπου που γινόταν και πριν από αρκετά χρόνια όταν η Hyundai ή η Kia έκαναν το μπάσιμό τους στην αγορά αυτοκινήτου.
Εδώ (http://www.mrbike.gr/website/latest-news/new-motorcylce-brand-in-greece-teaser.html) αναφέρεται ότι ...κάτι ιδιαίτερα μεγάλο κρύβεται πίσω από την ανακοίνωση της KTM, η οποία μας ενημερώνει ότι ένας από τους τρεις μεγαλύτερους κατασκευαστές στον κόσμο με όγκο παραγωγής άνω των τριών εκατομμυρίων μονάδων ανά έτος θα εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά και τη χώρα μας...
Μιλώντας λοιπόν για έναν τόσο μεγάλο κατασκευαστή(σε άλλες αγορές βέβαια,με διαφορετικές ανάγκες) νομίζω πως το διακύβευμα είναι η ποιότητα κατασκευής και η όποια αξιοπιστία...δεν ξέρω αν και κατά πόσον η ΚΤΜ μπορεί να ''εγγυηθεί'' για κάποιο από τα δύο.
stefanos
12/09/2016, 21:23
Σίγουρα είναι μια κίνηση η οποία αρχικά θα αντιμετωπιστεί με μεγάλη επιφύλαξη από την αγορά και πολλοί θα γελάσουν και μόνο με την ιδέα.Το ίδιο περίπου που γινόταν και πριν από αρκετά χρόνια όταν η Hyundai ή η Kia έκαναν το μπάσιμό τους στην αγορά αυτοκινήτου.
Εδώ (http://www.mrbike.gr/website/latest-news/new-motorcylce-brand-in-greece-teaser.html) αναφέρεται ότι ...κάτι ιδιαίτερα μεγάλο κρύβεται πίσω από την ανακοίνωση της KTM, η οποία μας ενημερώνει ότι ένας από τους τρεις μεγαλύτερους κατασκευαστές στον κόσμο με όγκο παραγωγής άνω των τριών εκατομμυρίων μονάδων ανά έτος θα εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά και τη χώρα μας...
Μιλώντας λοιπόν για έναν τόσο μεγάλο κατασκευαστή(σε άλλες αγορές βέβαια,με διαφορετικές ανάγκες) νομίζω πως το διακύβευμα είναι η ποιότητα κατασκευής και η όποια αξιοπιστία...δεν ξέρω αν και κατά πόσον η ΚΤΜ μπορεί να ''εγγυηθεί'' για κάποιο από τα δύο.
Το οποίο σημαίνει ότι η bajaj ενδεχομένως να χρησιμοποιήσει το δίκτυο πωλήσεων της ΚΤΜ για την διανομή.
Bob_o_mastoras
12/09/2016, 21:39
Κινητηρες που κινουνται στη σφαιρα του αποδεκτου απο θεμα αξιοπιστιας με μετριας ποιοτητας υλικα εντος, ελεεινη ποιοτητα υλικων οπουδηποτε αλλου, αναξιοπιστα ηλεκτρικα, φθηνη εως κιτς αντιγραφη του ευρωπαϊκου ντιζαϊν, οδικα χαρακτηριστικα απλα να εμπιπτουν στους κανονες ασφαλειας της ΕΕ ωστε να παιρνουν εγκριση τυπου και τιμη στον πατο, φυσικα.
Αυτα θα ειναι..!!
Τωρα ποιος θα προτιμησει αυτες τις μπουρδες σε σχεση με ενα μεταχειρισμενο Ιαπωνα στα ιδια λεφτα...;; Ο Θεος και η ψυχη του... :rolleyes:
το ερωτημα ειναι για ποσο καιρο ακομα θα υπαρχουν γνησιοι ιαπωνες για να προτιμησει κανεις:rolleyes:
Το οποίο σημαίνει ότι η bajaj ενδεχομένως να χρησιμοποιήσει το δίκτυο πωλήσεων της ΚΤΜ για την διανομή.
και πολυ καλα θα κανει δεν εχει κατι καλυτερο.
ανυποτακτος
13/09/2016, 13:32
ειναι ωρα να καταλαβουν ολοι οι καττασκευατεσ νακοιταξουν λιγω το τι προσφερουν και σε τι τιμεσ bajaj lml εχουν καποια προβληματα αλα και αναγνωρισμενεσ μαρκεσ εχουν
ειναι ωρα να καταλαβουν ολοι οι καττασκευατεσ νακοιταξουν λιγω το τι προσφερουν και σε τι τιμεσ bajaj lml εχουν καποια προβληματα αλα και αναγνωρισμενεσ μαρκεσ εχουν
Τα γ@μησες όλα ρε ξάδερφε...................
Μανολης67
13/09/2016, 17:37
bulmont
Μήπως ήταν LML η βέσπα;;;;
Δεν θυμάμαι καν LML εκείνη την εποχή...ημουν και πιτσιρικας βέβαια..αλλά νομίζω δεν ξεχώριζε απο την αυθεντική Piaggio...
μανιβελλάτη φυσικά με μανιατό .....
lleonidas
14/09/2016, 18:24
http://www.car.gr/8570007-bajaj-pulsar-ns-200
Η ινδική εταιρία BAJAJ (τρίτη στον κόσμο σε κατασκευή δικύκλων & μέτοχος της ΚΤΜ σε ποσοστό 48% πολύ έμπειρη ανθεκτικές αλλά και φτηνές κατασκευές παράγει τα πολύ γνωστά Duke & Rc 125/200/250/390 )επιλέγει για την είσοδό της στην ευρωπαϊκή αγορά την Ελλάδα και το πρώτο της μοντέλο είναι εδώ .
PULSAR NS 200
Πρόκειται για μια οικονομική ,ολοκληρωμένη γυμνή sport κατασκευή υδρόψυκτη,injection κινητήρα με απόδοση 23 hp, ορατή ποιότητα , σύγχρονο σχεδιασμό και μεγάλη προσοχή στην λεπτομέρεια.
Aμεσα διαθέσιμη & test drive !
366155
Bob_o_mastoras
14/09/2016, 18:37
Ας παει καποιος να το κανει ενα test ride να μας πει εντυπωσεις.. :D Τζαμπα ειναι!
http://www.car.gr/8570007-bajaj-pulsar-ns-200
Η ινδική εταιρία BAJAJ (τρίτη στον κόσμο σε κατασκευή δικύκλων & μέτοχος της ΚΤΜ σε ποσοστό 48% πολύ έμπειρη ανθεκτικές αλλά και φτηνές κατασκευές παράγει τα πολύ γνωστά Duke & Rc 125/200/250/390 )επιλέγει για την είσοδό της στην ευρωπαϊκή αγορά την Ελλάδα και το πρώτο της μοντέλο είναι εδώ .
PULSAR NS 200
Πρόκειται για μια οικονομική ,ολοκληρωμένη γυμνή sport κατασκευή υδρόψυκτη,injection κινητήρα με απόδοση 23 hp, ορατή ποιότητα , σύγχρονο σχεδιασμό και μεγάλη προσοχή στην λεπτομέρεια.
Aμεσα διαθέσιμη & test drive !
366155
ομορφο εξωτερικα υποκειμενικο αυτο αλλα ομορφο,ωραιες γραμμες και μη συντηρητικό ντιζαιν.Ας ελπισουμε οτι δεν θα το μαζευει οποιος το παρει απο τα πρωτα χλμ.
lleonidas
14/09/2016, 19:38
Υποθέτω πως δε θα είναι κάτι εξαιρετικό αλλά δε νομίζω πως θα είναι και τόσο κακής ποιότητας...σίγουρα όμως όποιος πάει να το δει ή να το οδηγήσει θα είναι αρνητικά προκατειλημμένος απέναντι του...ο χρόνος θα δείξει αν θα καταφέρει να κάνει κάποια πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά.
https://www.youtube.com/watch?v=C7Sw9HiMZCw
καλό φαίνεται αλλά σε αυτά τα κυβικά (200-300) θα έχει μεγάλο ανταγωνισμό πλέον
lleonidas
14/09/2016, 22:47
Όσο καλό και αν είναι,αν ισχύει αυτή (http://www.car.gr/8006978-ktm-duke-200) η τιμή για το duke 200,δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον που θα προτιμήσει το Bajaj για να εξοικονομήσει 200€.
stefanos
14/09/2016, 23:31
Όσο καλό και αν είναι,αν ισχύει αυτή (http://www.car.gr/8006978-ktm-duke-200) η τιμή για το duke 200,δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον που θα προτιμήσει το Bajaj για να εξοικονομήσει 200€.
Στην Ινδία η διαφορά είναι πάνω από 30%
Στην Ινδία η διαφορά είναι πάνω από 30%
Στην Ινδία ίσως...εδώ τι κάνουμε είναι το θέμα...
Θα χρειαστεί μια γενναία έκπτωση στην τιμή για να περπατήσει αξιοπρεπώς στην αγορά ;)
amyroukai
15/09/2016, 08:44
το 200&390 αυτη την περιοδο ειναι σε προσφορα ή ειναι η κανονικη τιμη τους αυτη;
notakos600
15/09/2016, 08:55
Ευτυχώς που έχω ένα γκαράζ γεμάτο γιαπωνέζικα για να γεράσω μαζί τους...
Κατάντια ρε φίλε...
το 200&390 αυτη την περιοδο ειναι σε προσφορα ή ειναι η κανονικη τιμη τους αυτη;
Είναι σε προσφορά από τις αρχές του έτους, σχεδόν ένα χιλιάρικο κάτω.
amyroukai
15/09/2016, 09:12
άρα και εδώ "σε κανονικές συνθήκες" η διαφορά κάπου στο 30% είναι.
Σε αυτη την τιμη ειναι και το Inazuma και το sym wolf.
Δεν νομιζω οτι αν παει κανεις και δει αυτα τα 4 ( με το duke 200 ) θα προτιμησει μια νεοεισερχομενη ινδικη εταιρια.
Τα ονοματα χτιζονται σιγα σιγα και φυσικα οταν υπαρχει διαφορα στην τιμη.
Εχω την αποψη οτι με την κινηση της suzuki να δουλεψει το inazuma στην ελληνικη αγορα που πουλαει, θα ακολουθησουν και απο τις αλλες μεγαλες εταιριες προσιτες μηχανες στα 125 - 250.
amyroukai
15/09/2016, 09:39
το ιναζούμα διάβασα ότι σταματάει παραγωγή λόγω euro4. Το wolf δεν ξέρουμε ακόμα τι θα γίνει.
lleonidas
22/01/2019, 12:22
Νέο Bajaj Dominar 400 2019 (https://2wo.gr/news/nea-montela/2765-bajaj-dominar-neo-video) .
https://youtu.be/uqGtQJgiKVM
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.