PDA

View Full Version : BMW G310R



amyroukai
14/09/2016, 09:40
Παρουσιάστηκε και ακολουθούν οι πρώτες οδηγικές εντυπώσεις από το G310R.
Συνεργασία BMW-TVS, φτιαγμένο να ανταγωνιστεί τα ιαπωνικά 300άρια, όπως λένε οι υπεύθυνοι της εταιρίας.

BMW official product page http://www.bmw-motorrad.gr/gr/el/bike/urban/2015/g310r/g310r_overview.html

Ο κινητήρας μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, euro4, με τον κύλινδρο να έχει μικρή κλίση προς τα πίσω και απόδοση 34 ίππων στις 9500 στροφές. Βάρος αν μεταφράζω σωστά τις λίβρες είναι 157 κιλά.
Ο κύλινδρος είναι από τους "ανάποδους" με τον ψεκασμό μπροστά και την εξάτμιση πίσω. Θεωρητικά διευκολύνει την εισαγωγή και την εξαγωγή.

Οι εντυπώσεις από την οδήγηση είναι θετικές, όπως θα διαβάσετε.

Καλή αρχή λοιπόν...

366079


366080


that engine speed and all others the 313cc single motor felt completely unstressed and, more to the point, totally vibe-free—its single counterbalancer works to perfection.

Clutch action is light and untiring, making riding the BMW in city streets a pleasure

The G310R is a great traffic tool, thanks also to the wide spread of torque peaking at 7,500 revs. The single pulls wide open in top gear from as low as 3,200 rpm without any hesitation or transmission snatch. Then there’s an extra kick of acceleration around 7,000 rpm, and another one at nine grand, so it pays to rev it out. That’s not to say that the power delivery is layered, just that it becomes more urgent the harder you rev the motor. Nice.

The single front disc and its four-piston radial caliper are just about up to the job of stopping the BMW and its solo rider hard from speed, but you must use the rear brake hard as well for panic stops, and you don’t get the feeling there’s much in reserve. It’s exactly the same brake package as on the KTM 390 Duke, where I think it works a little better. Pads, maybe? The BMW feels planted in a straight line yet changes direction very easily, aided by the good leverage from the black-painted handlebar whose grips are pulled back and slightly dropped.


Πηγή: http://www.motorcyclistonline.com/2017-bmw-g310r-first-ride-review

GFawkes
14/09/2016, 10:37
Θετικο που ολο και περισσότεροι πλεον κατασκευαστες δινουν προσοχη στα μικροτερα κυβικα
δινοντας επιπλεον επιλογες στα νεα παιδια, και εξελίσσοντας τους κινητηρες τους.

Οι εποχες πλεον δεν ειναι για μεγαλα μηχανακια...οποτε καθε τετοια κινηση ειναι στα συν.

Billymuse
14/09/2016, 10:52
Που θα παρασκεύαζεται; Γερμανία...η....
Απο τιμή να δούμε πως θα τα πάει

amyroukai
14/09/2016, 10:54
Που θα παρασκεύαζεται; Γερμανία...η....
Απο τιμή να δούμε πως θα τα πάει

4950 από ότι θυμάμαι

Ινδία, θα τα φτιάχνει η TVS από ότι φαίνεται.

Panos76
14/09/2016, 10:54
Που θα παρασκεύαζεται; Γερμανία...η....
Απο τιμή να δούμε πως θα τα πάει

Ίσως να είναι Ινδική ποιότητα σε Γερμανική τιμή :lol:

Billymuse
14/09/2016, 10:58
Κάτι σαν τα επίπεδα της ΚΤΜ, όχι φχαριστώ δε θα πάρω :wave2:άσε που θα μυρίζει κάρυ το μηχανάκι :lol:

mikes
14/09/2016, 20:31
4950 από ότι θυμάμαι

Ινδία, θα τα φτιάχνει η TVS από ότι φαίνεται.

αν κρινω από το δικο μου (ybr 250 made in brazil) που το 2009 ειχε 4530 και πριν σταματισει να διατειθετασι (το 11 νομιζω) ειχε φτασει να ξεπερασει λιγουλάκι τα 5 χιλιαρικα, η τιμη τουτουνου είναι απλα γαμιστερη....