PDA

View Full Version : Benelli BN 251



DAYMAN
15/09/2016, 13:12
Σημερα καθως ειχα βγει στην αγορα και ψωνιζα αναλωσιμα και διαφορα για περιποιηση της milf ΤΑ 650 ενοψη της βολτας στα βαλκανια ειδα αυτο http://www.benelli-moto.gr/motosikletes/bn-251/ στο μαγαζι που ημουν (Motoway Θεσσαλονικης).
Αφησα κατω κρανη και σακουλες και μετην γλωσσα εξω και ενα αισθημα θαυμασμου ξεψαχνισα την εν λογο κουκλα.
Πανεμορφο μοτοσυκλετακι με επωνυμα περιφερειακα επανω.Τιμη δεν ξερουν ακομα γιατι μολις αρχισε η συνεργασια μεταξυ των εταιρειων και λογο Euro4 απο την νεα χρονια θα αρχισουν οι εισαγωγες.Αυτο σε απαντηση στην συζητηση που εχουμε για τους Ινδους.Οσο για την Benelli απο την εποχη που θυμαμαι γυμνασιοπεδο το Τζαννετακο να κατεβαινει απο την Αραχωβης στην πλατεια με το 6κυλινδρο 900 (Τι λεει η σειρα μου ο @backley για το συγκεκριμενο) μεχρι αρκετα προσφατα με τα TNT δεν ακουστηκαν τερατα και δρακοι αλλα μονο καλες εντυπωσεις απο την καλη και απροβληματιστη λειτουργια τους.

amyroukai
15/09/2016, 13:21
Και για όποιον βαριέται να ανοίξει το λινκ, μιά μικρή βοήθεια...

μονοκύλινδρος
4-χρονος
υδρόψυκτος
4-βάλβιδος
με δύο εκκεντροφόρους
με άξονα ζυγοστάθμισης

18,5 kW (25 PS) @ 9000 σ.α.λ.
21,5 Nm (2,2 kg) @ 7000 σ.α.λ.

ΧΡΩΜΑ

λευκό
μαύρο
κόκκινο


366315

366316

366317

amyroukai
15/09/2016, 13:21
366318

366319

Coyote.V
15/09/2016, 13:24
Εμένα μου αρέσει πολύ αυτό το 600αρι



366320

Panos76
15/09/2016, 13:25
Χώρα παραγωγής ξέρουμε;

Αν είναι Κίνα, μπενέΛι και ΓκαρέΛΛι κι ο κWλος μας τα θέΛει.

DAYMAN
15/09/2016, 13:33
Χώρα παραγωγής ξέρουμε;

Αν είναι Κίνα, μπενέΛι και ΓκαρέΛΛι κι ο κWλος μας τα θέΛει.

χαχα σωστα.Δεν ρωτησα αδελφε.

buckley
15/09/2016, 13:40
Σημερα καθως ειχα βγει στην αγορα και ψωνιζα αναλωσιμα και διαφορα για περιποιηση της milf ΤΑ 650 ενοψη της βολτας στα βαλκανια ειδα αυτο http://www.benelli-moto.gr/motosikletes/bn-251/ στο μαγαζι που ημουν (Motoway Θεσσαλονικης).
Αφησα κατω κρανη και σακουλες και μετην γλωσσα εξω και ενα αισθημα θαυμασμου ξεψαχνισα την εν λογο κουκλα.
Πανεμορφο μοτοσυκλετακι με επωνυμα περιφερειακα επανω.Τιμη δεν ξερουν ακομα γιατι μολις αρχισε η συνεργασια μεταξυ των εταιρειων και λογο Euro4 απο την νεα χρονια θα αρχισουν οι εισαγωγες.Αυτο σε απαντηση στην συζητηση που εχουμε για τους Ινδους.Οσο για την Benelli απο την εποχη που θυμαμαι γυμνασιοπεδο το Τζαννετακο να κατεβαινει απο την Αραχωβης στην πλατεια με το 6κυλινδρο 900 (Τι λεει η σειρα μου ο @backley για το συγκεκριμενο) μεχρι αρκετα προσφατα με τα TNT δεν ακουστηκαν τερατα και δρακοι αλλα μονο καλες εντυπωσεις απο την καλη και απροβληματιστη λειτουργια τους.

900 είχε ή 750 ο Αλέκος ? Όσο γι αυτό που έβαλες θα το καβάλαγα αν
1 Χάσω 20 κιλά
2 Βάλω- βάψω μαλλί
3 Φτιάξω φέισμπουκ
..............................

MG-KTiNoS
15/09/2016, 14:57
900 είχε ή 750 ο Αλέκος ? Όσο γι αυτό που έβαλες θα το καβάλαγα αν
1 Χάσω 20 κιλά
2 Βάλω- βάψω μαλλί
3 Φτιάξω φέισμπουκ
..............................

Δε ΓΚΖεκινάς από το φπ ρε μάστορα....

MG-KTiNoS
15/09/2016, 14:58
Χώρα παραγωγής ξέρουμε;

Αν είναι Κίνα, μπενέΛι και ΓκαρέΛΛι κι ο κWλος μας τα θέΛει.

κάποιος Ασιάτης την είχε πα΄ρει τη Μπενέλι αλλά θσε γελάσω ποιός....

GFawkes
15/09/2016, 14:59
900 είχε ή 750 ο Αλέκος ? Όσο γι αυτό που έβαλες θα το καβάλαγα αν
1 Χάσω 20 κιλά
2 Βάλω- βάψω μαλλί
3 Φτιάξω φέισμπουκ
..............................

Nα η ευκαιρια
366358

Με την Ροζιτα Σωκου!!!


θα χτυπας και πιπινια να 'ουμ

Ζεύκας
15/09/2016, 16:14
κινέζικη είναι πια η μπενέλι με κινέζικο r&d απλά τα μηχανάκια κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της στην Ιταλία.

DAYMAN
15/09/2016, 16:35
900 είχε ή 750 ο Αλέκος ? Όσο γι αυτό που έβαλες θα το καβάλαγα αν
1 Χάσω 20 κιλά
2 Βάλω- βάψω μαλλί
3 Φτιάξω φέισμπουκ
..............................

ναι το 900 ειχε και καποιο Cb 550 four K αν θυμαμαι καλα.
το μαλλι γιατι να το βαψεις τι εχει;
ανοιξε λογαριασμο στο twiter ειναι τρε μπιεν.:lol:

DAYMAN
15/09/2016, 16:37
κινέζικη είναι πια η μπενέλι με κινέζικο r&d απλά τα μηχανάκια κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της στην Ιταλία.

περιφερειακα ειχε πολυ επωνυμα παντως.Marzocchi, brembo, κτλ. Ίδωμεν.

Ζεύκας
15/09/2016, 16:52
περιφερειακα ειχε πολυ επωνυμα παντως.Marzocchi, brembo, κτλ. Ίδωμεν.

η μαρτζόκι πτώχευσε πέρισυ απ'ότι θυμάμαι

είσαι σίγουρος ότι φοράει τρόμπες/δαγκάνες μπρέμπο;

DAYMAN
15/09/2016, 16:55
η μαρτζόκι πτώχευσε πέρισυ απ'ότι θυμάμαι

είσαι σίγουρος ότι φοράει τρόμπες/δαγκάνες μπρέμπο;

δαγκανες ναι πιρουνι επισης τρομπες δεν προσεξα.

Μανολης67
15/09/2016, 17:00
Παιδιά ολα ειναι σχετικά..το νεο ΧΤ 660 φοραει Paoli πιρούνι και ειναι χειρότερο σε απόδοση απο το παλιό ΧΤ 600..το ιδιο και τo Brembo εμπρός, οχι χειρότερο απο το παλιο ΧΤ , αλλά λίγο για brembo,
μην ξεχνάμε οτι κορυφαία Ιταλικά μηχανάκια ολα τα περιφερειακά ειναι Japan.....

amyroukai
15/09/2016, 17:05
Μανώλη τώρα μπήκα ντουκάτι και φοράνε ολινς και μπρεμπους και τέτοια. Όχι σοβα και τοκικο. Μην μπερδευεσαι με κανένα άλλο;

Ζεύκας
15/09/2016, 17:12
μην ξεχνάμε οτι κορυφαία Ιταλικά μηχανάκια ολα τα περιφερειακά ειναι Japan.....


μας τρολάρεις έτσι; μέχρι και κάποιες εξωτικές εκδόσεις των τζαπάν έφτασαν να φοράνε ευρωπαϊκά περιφερειακά.

Μανολης67
15/09/2016, 17:18
Θα ψαξω και θα σας απαντήσω,

Ζεύκας
15/09/2016, 17:19
δαγκανες ναι πιρουνι επισης τρομπες δεν προσεξα.


μήπως -λέω μήπως- μπερδεύτηκες και είδες το benelli 600r;

αυτό φοράει μαρτζόκι,μπρέμπο καθώς και σακς πίσω αμορτισέρ.

MG-KTiNoS
15/09/2016, 18:36
μας τρολάρεις έτσι; μέχρι και κάποιες εξωτικές εκδόσεις των τζαπάν έφτασαν να φοράνε ευρωπαϊκά περιφερειακά.

κάποτε η ντουκάτι είχε βάλει Νιπον δενσο ηλεκτρικά και μάντεψε.....
ΗΤΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

(πως το κατάφεραν αυτό... πραγματικά ΔΕ ΓΚΖΕΡΩ!!!)
:lol:

DAYMAN
15/09/2016, 18:50
μήπως -λέω μήπως- μπερδεύτηκες και είδες το benelli 600r;

αυτό φοράει μαρτζόκι,μπρέμπο καθώς και σακς πίσω αμορτισέρ.

μολις πιστοποιησες οτι ειμαι αυτιστικος!:( ψιτ πλακα κανω ετσι.:lol:
οχι δεν ηταν το 600 ηταν το 251 και ηταν μοναδικο διπλα σε κατι σαβουρες K-way.

Μανολης67
16/09/2016, 13:38
μας τρολάρεις έτσι; μέχρι και κάποιες εξωτικές εκδόσεις των τζαπάν έφτασαν να φοράνε ευρωπαϊκά περιφερειακά.



Εχεις δικιο....αλλά δεν καταλαβαίνω πως πτωχευσε η μαρτζόκι......



Ζευκας...
η μαρτζόκι πτώχευσε πέρισυ απ'ότι θυμάμαι

buckley
16/09/2016, 14:13
Εχεις δικιο....αλλά δεν καταλαβαίνω πως πτωχευσε η μαρτζόκι......



Ζευκας...
η μαρτζόκι πτώχευσε πέρισυ απ'ότι θυμάμαι

Εγώ δεν μπορώ να δεχτώ ότι έκλεισε η Μάικο...

bulmont
16/09/2016, 14:19
Εγώ δεν μπορώ να δεχτώ ότι έκλεισε η Μάικο...



και η PUCH δεν παει πολύ καλά τελευταία.................

MG-KTiNoS
16/09/2016, 14:42
Eμένα μ αρέσει το Adv (πρ'επει να φτάνει τα 350χλμ αυτονομία και ίσως παραπάνω)
αλλά είναι 500 και ποιός ξέρει πόσο αξιόπιστο μπορεί να είναι....

http://www.benelli-moto.gr/motosikletes/trk-502/

Αν δεν κοστίζει και πολλά, πολλοί θα το σκεφτούν.
:)

fotakos
16/09/2016, 15:41
http://www.ebay.co.uk/itm/BENELLI-BN-251-NOW-IN-STOCK-AT-2699-00-/152128567997

Το 251 κάνει 2700 λίρες (περίπου 3200 ευρά) στην αγγλία

buckley
16/09/2016, 15:46
Eμένα μ αρέσει το Adv (πρ'επει να φτάνει τα 350χλμ αυτονομία και ίσως παραπάνω)
αλλά είναι 500 και ποιός ξέρει πόσο αξιόπιστο μπορεί να είναι....

http://www.benelli-moto.gr/motosikletes/trk-502/

Αν δεν κοστίζει και πολλά, πολλοί θα το σκεφτούν.
:)

Εγώ προτείνω να περιμένεις να κλείσει η γκούτσι και μετά να την πάρει κάποιος σχιστομάτης και να παρουσιάσει τα καινούργια του μοδέλα...
palioharaktira

Ζεύκας
16/09/2016, 15:50
http://www.ebay.co.uk/itm/BENELLI-BN-251-NOW-IN-STOCK-AT-2699-00-/152128567997

Το 251 κάνει 2700 λίρες (περίπου 3200 ευρά) στην αγγλία

με 3 κατοστάρικα παραπάνω παίρνεις ντιουκ200. ποιός ανόητος θα προτιμήσει το μπενέλι;

Ζεύκας
16/09/2016, 15:50
Εγώ προτείνω να περιμένεις να κλείσει η γκούτσι και μετά να την πάρει κάποιος σχιστομάτης και να παρουσιάσει τα καινούργια του μοδέλα...
palioharaktira

περίμενε να λάβεις πληρωμένη απάντηση περί γκρουπο πιάτζιο

MG-KTiNoS
16/09/2016, 15:52
περίμενε να λάβεις πληρωμένη απάντηση περί γκρουπο πιάτζιο

:cool:

Αυτά είναι.....

buckley
16/09/2016, 15:56
περίμενε να λάβεις πληρωμένη απάντηση περί γκρουπο πιάτζιο
Τι ώρα περίπου γιατί πάω μια βόλτα για κάτι ανταλλακτικά ...

7Tolis
16/09/2016, 17:54
Ένα tnt 1130 δε νομίζω να χάλαγε κανέναν πάντως.

Anritsu
17/11/2017, 11:06
Σε σχέση με ένα cbf 125 2017 http://www.honda-motorcycles.gr/model.php?model=CB125F-2017 το 251 http://www.benelli-moto.gr/motosikletes/bn-251/ θεωρείτε πως ένα χιλιάρικο πιο πάνω αποτελεί vfm ? Θεωρητικά ναι . Εμφανισιακά σίγουρα . Το Honda είναι μια κακομούτσουνη ινδοκινεζία κακά τα ψέμματα . To Benelli απο πακέτο φρένα αναρτήση είναι σίγουρα 2 κατηγορίες ανώτερο και με ABS . Κινητήρας σχεδόν 3πλά αλόγατα . Το μόνο ζητούμενο είναι η όποια αξιοπιστία .
Τα κοιτάζω καθώς τον τελευταίο καιρό με τρώει να διώξω τον πάπιο και να πάρω κάτι μέχρι 250 που να έχει φρένα και φώτα "κανονικά " μοτοσικλέτας , με οικονομική κατανάλωση και αναλώσιμα . Οι αλλοι μεγάλοι παίχτες τι προσφέρουν στην κατηγορία 3- 4 χιλιάρικα και μέχρι 250 ?

Akalestos
13/04/2018, 16:58
Σε σχέση με ένα cbf 125 2017 http://www.honda-motorcycles.gr/model.php?model=CB125F-2017 το 251 http://www.benelli-moto.gr/motosikletes/bn-251/ θεωρείτε πως ένα χιλιάρικο πιο πάνω αποτελεί vfm ? Θεωρητικά ναι . Εμφανισιακά σίγουρα . Το Honda είναι μια κακομούτσουνη ινδοκινεζία κακά τα ψέμματα . To Benelli απο πακέτο φρένα αναρτήση είναι σίγουρα 2 κατηγορίες ανώτερο και με ABS . Κινητήρας σχεδόν 3πλά αλόγατα . Το μόνο ζητούμενο είναι η όποια αξιοπιστία .
Τα κοιτάζω καθώς τον τελευταίο καιρό με τρώει να διώξω τον πάπιο και να πάρω κάτι μέχρι 250 που να έχει φρένα και φώτα "κανονικά " μοτοσικλέτας , με οικονομική κατανάλωση και αναλώσιμα . Οι αλλοι μεγάλοι παίχτες τι προσφέρουν στην κατηγορία 3- 4 χιλιάρικα και μέχρι 250 ?

Φιλε επειδη κι εγω την ψαχνω αυτη την κατηγορια εχω δει 5 επιλογες στα 3-4 χιλ

Benelli bn251 250cc
Daytona r 250cc
Bajaj Dominar 400cc
Daytona rockstar 400 (retro)
Sym wolf 300i cr η το απλο 250

Το Daytona r 250 καπως πιο δυνατο κ πιο τρανσφορμερς μουτρα κ πιο αιχμηρα κοψιματα γενικα,το Benelli κατασκευαζετε κι αυτο Κινα οπως το Daytona λιγο πιο αργο απο το r 250 αλλα πιο ηρεμο καπως στυλ μοδατο κι αυτο αλλα οχι τοσο εξαντρικ οσο το r 250,το Bajaj φτιαχνεται Ινδια (μετοχος της ΚΤΜ με δανεικη τεχνογνωσια απο την ΚΤΜ) 400cc πιο δυνατο πολυ μοντερνο με φωτα led κι οθονη led μιμειται το Diavel της Ducati με τον κινητηρα απο το Duke 390 πιο ηρεμο ομως κ λιγο πιο ακριβο απο τα αλλα 2! Το rockstar 400cc κλασσικο ρετρο ωραιο ομορφο κι ανετο.Το Sym κινεζια κι αυτο απο τον γνωστο αντιπροσωπο εδω με ωραια ρετρο εμφανιση 300cc καλη ιπποδυναμη κι αυτο καπως πιο βαρυ απο τα αλλα 2-3 πλην του Bajaj (182kg). Το wolf 250 οκ νομιζω δε θελει συστασεις ειναι ηδη χρονια στην αγορα.

Σερβις χλμ κι εξοδα νομιζω πανω κατω ιδια ολα με εναν ενδιασμο στο Bajaj διοτι τα ανταλλακτικα του τα αγοραζεις απο την ΚΤΜ

Το σημαντικοτερο ολων νομιζω ομως ειναι η υποστηριξη ανταλλακτικων κ συνεργειου για ενδεχομενες ζημιες κτλ τα οποια κ τα 5 εχουν τους αντιπροσωπους τους κ υποθετω δε θα υπαρξει καποιο προβλημα! Αυτα...

Anritsu
13/04/2018, 21:43
Εχει ενδιαφέρον ότι το μπενελι το 250 ο αντιπρόσωπος το δίνει βόλτα . Κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω .

Akalestos
14/04/2018, 13:13
Ναι οντως το Benelli φαινεται να ειναι η πιο "δυνατη" επιλογη και αν καποιος το ψηνει για ρετρο το Rockstar που δεν ειν κακο για τα φραγκα του και τα κυβικα του! Προσωπικα μ αρεσουν πολυ τα ρετρο αλλα δε ξερω τι μεταπωληση θα χει ενα τετοιο μοτο.

Υ.γ Παντως αν το καλοσκεφτεις με κοντα 4.000€ που φτανει το Benelli βαζεις 1.000€ παραπανω κ χτυπας MT 07 ελαφρως μεταχειρο κ ξεγνοιασες!!!

panosp8
02/05/2018, 19:48
Παιδιά πως κρίνεται την benelli bn 251 για πρωτη μηχανή?αξίζει τα λεφτά της?

TKM
10/09/2019, 14:36
Νομίζω ότι η Benelli έχει πλέον κατακτήσει μια τέτοια θέση ώστε να αξίζει να ανοιχτεί ένα μόνιμο τόπικ γι' αυτήν όπως για τις μάρκες για τις οποίες αυτό έχει γίνει ήδη.

Το προτείνω λοιπόν στους διαχειριστές και αν ανοιχτεί... θα γράψω εκεί αναλυτικότατο τεστ της δικής μου BN 251 όταν ολοκληρωθεί το στρώσιμό της και τη δουλέψω λίγο χωρίς περιορισμούς!

doctoras
10/09/2019, 14:47
Μπορείς να ανοίξεις ένα για το συγκεκριμένο μοντέλο ως owner review by TKM

o_gavros
10/09/2019, 15:44
χωρίς μόνιμο τόπικ δηλαδή δε σε παίρνει να γράψεις αυτά που θέλεις; :rolleyes:

TKM
10/09/2019, 18:32
χωρίς μόνιμο τόπικ δηλαδή δε σε παίρνει να γράψεις αυτά που θέλεις; :rolleyes:

Δεν είπα ότι αν δεν ανοιχτεί δεν θα γράψω. Απλώς πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο να ανοιχτεί.

lleonidas
10/09/2019, 18:50
Νομίζω ότι η Benelli έχει πλέον κατακτήσει μια τέτοια θέση ώστε να αξίζει να ανοιχτεί ένα μόνιμο τόπικ γι' αυτήν όπως για τις μάρκες για τις οποίες αυτό έχει γίνει ήδη.

Το προτείνω λοιπόν στους διαχειριστές και αν ανοιχτεί... θα γράψω εκεί αναλυτικότατο τεστ της δικής μου BN 251 όταν ολοκληρωθεί το στρώσιμό της και τη δουλέψω λίγο χωρίς περιορισμούς!

Καλησπέρα!
Τα μετακινώ στο υπάρχον θέμα για το ΒΝ 251, μπορείς άνετα να γράψεις εδώ τις εντυπώσεις σου :)

DRAKONET
16/09/2019, 00:02
http://www.ebay.co.uk/itm/BENELLI-BN-251-NOW-IN-STOCK-AT-2699-00-/152128567997

Το 251 κάνει 2700 λίρες (περίπου 3200 ευρά) στην αγγλία
==================================================
Κατι κανεις λαθος....ψαξε να βρεις τι

Acacius
16/09/2019, 00:29
Ο σύνδεσμος από ηΜπέη δεν λειτουργεί πλέον, αλλά στην Αγγλία το BN251 του 2018 κοστίζει 2500 Λίρες (https://www.biketreads.co.uk/benelli-bn251), δηλαδή 2820 Ευρώ (On The Road παρακαλώ, ταξινόμηση-τέλη πληρωμένα). Αυτή είναι δελεαστική τιμή, όχι αστεία.

Σημείωση: Δε βλέπω μοντέλο 2019 στη Benelli Αγγλιας οπότε μάλλον ξεστοκάρουν.

TKM
04/02/2020, 22:38
Ξεθάβω το θέμα για να γράψω ότι φτάσαμε τα 5.200 χιλιόμετρα με τη Benelli BN 251 και έγινε και το δεύτερο σέρβις!

Όλο αυτό τον καιρό τι προβλήματα έβγαλε;

Αλλαγή μπαταρίας - είχε μια δυσκολία στο πρωινό ξεκίνημα όταν έκανε κρύο, τη φόρτισα, έφτιαξε για μια βδομάδα, άρχισε να το ξανακάνει και την άλλαξα. Κόστος 35 ευρώ - από τότε που την άλλαξα (με μπαταρία άλλης μάρκας από αυτή που είχε), κανένα πρόβλημα!

Κάποια στιγμή εμφάνισε ένα τρίξιμο εκεί που είναι το μασκάκι πάνω από το τιμόνι, πήγα στο συνεργείο, το μαζέψανε και από τότε είναι ΟΚ.

Επίσης μια ιδιοτροπία έχει, ότι αν τη γεμίσεις με βενζίνη πάνω από το τρυπητό δαχτυλίδι που είναι μέσα στο ρεζερβουάρ, μπουκώνει και τρομάζεις να την ξεμπουκώσεις. Όταν όμως το μάθεις αυτό, προσέχεις και δεν υπάρχει θέμα.

ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!

Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από στήσιμο, άνεση, κράτημα, λάστιχα, λειτουργία σασμάν (δεν ισχύει ότι είναι σκληρό όπως έχει γραφτεί... μια χαρά είναι), μικρή κατανάλωση, απόδοση κινητήρα, τον οποίο λες και... ταξιδιάρικο για την κατηγορία! Ενώ και η γενικότερη ποιότητα κατασκευής δείχνει ως τώρα να είναι στο επίπεδο των παρόμοιων ιαπωνικών που... ούτε αυτές κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, δηλαδή "όση πρέπει"!

Value for money; Ασφαλώς ναι, μάλιστα η δική μου είναι... πιο πολύ, διότι πρόλαβα την προσφορά όταν την αγόρασα!

Μπράβο στη Benelli - ως τώρα τουλάχιστον. Αλλά 5.000 χιλιόμετρα είναι ένα καλό δείγμα νομίζω.

Τέλος, υπάρχει ένα ψιλοχάος με τα μοντέλα της Benelli που παρουσιάζονται συνεχώς - κανείς δεν ξέρει ποια από τα νέα μοντέλα θα έρθουν στην Ευρώπη και ποια από αυτά στην Ελλάδα. Με βάση ωστόσο την εμπειρία που έχω... θα χτύπαγα τη Leoncino 500 ή... την Imperiale 530 που θα βγει μέσα στο 2020 (αν τη φέρουν βέβαια).

DRAKONET
04/02/2020, 23:09
Ξεθάβω το θέμα για να γράψω ότι φτάσαμε τα 5.200 χιλιόμετρα με τη Benelli BN 251 και έγινε και το δεύτερο σέρβις!

Όλο αυτό τον καιρό τι προβλήματα έβγαλε;

Αλλαγή μπαταρίας - είχε μια δυσκολία στο πρωινό ξεκίνημα όταν έκανε κρύο, τη φόρτισα, έφτιαξε για μια βδομάδα, άρχισε να το ξανακάνει και την άλλαξα. Κόστος 35 ευρώ - από τότε που την άλλαξα (με μπαταρία άλλης μάρκας από αυτή που είχε), κανένα πρόβλημα!

Κάποια στιγμή εμφάνισε ένα τρίξιμο εκεί που είναι το μασκάκι πάνω από το τιμόνι, πήγα στο συνεργείο, το μαζέψανε και από τότε είναι ΟΚ.

Επίσης μια ιδιοτροπία έχει, ότι αν τη γεμίσεις με βενζίνη πάνω από το τρυπητό δαχτυλίδι που είναι μέσα στο ρεζερβουάρ, μπουκώνει και τρομάζεις να την ξεμπουκώσεις. Όταν όμως το μάθεις αυτό, προσέχεις και δεν υπάρχει θέμα.

ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!

Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από στήσιμο, άνεση, κράτημα, λάστιχα, λειτουργία σασμάν (δεν ισχύει ότι είναι σκληρό όπως έχει γραφτεί... μια χαρά είναι), μικρή κατανάλωση, απόδοση κινητήρα, τον οποίο λες και... ταξιδιάρικο για την κατηγορία! Ενώ και η γενικότερη ποιότητα κατασκευής δείχνει ως τώρα να είναι στο επίπεδο των παρόμοιων ιαπωνικών που... ούτε αυτές κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, δηλαδή "όση πρέπει"!

Value for money; Ασφαλώς ναι, μάλιστα η δική μου είναι... πιο πολύ, διότι πρόλαβα την προσφορά όταν την αγόρασα!

Μπράβο στη Benelli - ως τώρα τουλάχιστον. Αλλά 5.000 χιλιόμετρα είναι ένα καλό δείγμα νομίζω.

Τέλος, υπάρχει ένα ψιλοχάος με τα μοντέλα της Benelli που παρουσιάζονται συνεχώς - κανείς δεν ξέρει ποια από τα νέα μοντέλα θα έρθουν στην Ευρώπη και ποια από αυτά στην Ελλάδα. Με βάση ωστόσο την εμπειρία που έχω... θα χτύπαγα τη Leoncino 500 ή... την Imperiale 530 που θα βγει μέσα στο 2020 (αν τη φέρουν βέβαια).
-----------------------------------------------------------------------------------
τελεια φιλε...αντε και σε περισσοτερα

doctoras
05/02/2020, 06:54
δεν μπορούσε να περαστεί η μπαταρία στην εγγύηση?

TKM
05/02/2020, 11:37
Ίσως αλλά δεν επέμεινα.

TKM
26/08/2020, 18:36
Λοιπόν... φτάσαμε τα 11.500 χιλιόμετρα και έχουμε και λέμε:

Φέτος το καλοκαίρι πήγα:

α) Εκδρομή στο Μούλκι Κορινθίας (είναι ένα ορεινό χωριό πάνω από το Κιάτο) μαζί με τους Enfieldάδες.

β) Πέντε μέρες Ικαρία, δικάβαλλος, φορτωμένος με δυο βαλιτσάρες (στη σχάρα, δεν έχω μπαγκαζιέρα), έκανα νύχτα τη διαδρομή Αγ. Κήρυκο - Αρμενιστή (50 χιλιόμετρα όπου ανεβαίνεις ως την κορυφή ενός βουνού, φτάνεις σε κάτι ανεμογεννήτριες και το ξανακατεβαίνεις), την ξαναέκανα και μέρα μετ' επιστροφής (χωρίς τις βαλίτσες), γύρισα και τα κοντινά μέρη.

γ) Κρήτη άλλες πέντε μέρες μόνος μου, όπου έκανα πολλά χιλιόμετρα - με πιο χαρακτηριστικό τα 250 χιλιόμετρα σε ένα μεσημεροαπόγευμα από Πλακιά ως τη Σητεία, δηλαδή διαδρομή σε κάθε είδους δρόμο. Και Εθνική Οδό και με στροφές κλπ. Συνολικά γύρω στα 500 χιλιόμετρα!

δ) Εκδρομή στα Μετέωρα, δηλαδή από Αθήνα σε Καλαμπάκα και επιστροφή και στο ενδιάμεσο πολλά χιλίομετρα στην περιοχή της Λίμνης Πλαστήρα κλπ. (υπέροχη διαδρομή). Χίλια χιλιόμετρα σε τρεις μέρες!

Πώς συμπεριφέρθηκε η μηχανή;

ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ, "ΟΥΤΕ ΤΣΙΚ" ΠΟΥ ΛΕΜΕ!

Βέβαια, στο ενδιάμεσο, μεταξύ Κρήτης και Μετεώρων της έκανα μια αλλαγή λαδιών νωρίτερα του προβλεπόμενου χρόνου για να τη νοιώθω ότι δουλεύει πιο ομαλά.

Ιδανική για δρόμους με στροφές (τι να την κάνεις τη μεγαλύτερη μηχανή εκεί; ), αξιόμαχη για τα κυβικά της στις Εθνικές Οδούς, όπου ταξιδεύει στα 110-130 κοντερίσια, δηλαδή 100-120 πραγματικά. Η κούραση πάντως δεν επέρχεται από τον κινητήρα, που δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ και χωρίς κραδασμούς, αν και μονοκύλινδρος, επέρχεται από τη σέλλα, που δεν είναι για μεγάλα ταξίδια.

Προβλήματα στο διάστημα ως τώρα: μια μικρή διαρροή από το καπάκι κάτω από το ψυγείο, την οποία μου διέγνωσε ένα συνεργείο αλλά εγώ... δεν την έχω δει και δεν έχω παρατηρήσει να έχασε παραφλού σε όλες αυτές τις διαδρομές! Ούτε είχα θέμα υπερβολικής ανόδου θερμοκρασίας κλπ.! Όταν το ξεκαθαρίσω... θα γράψω.

Πάντως η μηχανή είναι ως τώρα ΑΡΙΣΤΗ για τα λεφτά της και ήδη... έχω κάνει μαζί της πολύ περισσότερα απ' ό,τι με άλλες μεγαλύτερες!

DRAKONET
31/08/2020, 16:16
Τελεια φιλε. !
Συνεχισε να μας ενημερωνεις.....

TKM
09/09/2020, 14:51
Συνεχίζω λοιπόν να ενημερώνω... χθες πήγα Μεσολόγγι για μια δουλειά και επέστρεψα αυθημερόν. Προβλήματα: ΚΑΝΕΝΑ. Και καθώς η μηχανή δεν ήταν φορτωμένη με βαλίτσες κλπ., πήγαινε και πιο γρήγορα... στα 120 με 130 την έτρεξα χωρίς να την ξεσκίζω στα ίσια και ελαφρώς κατηφορικά κομμάτια της Εθνικής Οδού, ενώ στις παρατεταμένες ανηφόρες ταξίδευε με 100-110!

Ο κινητήρας της είναι εκπληκτικός για τα κυβικά της - αναρωτιέμαι πώς θα ταξιδεύει το δικύλινδρο 302S, με τα περισσότερα κυβικά και με τα 12 άλογα παραπάνω (δεν είναι λίγα... είναι σχεδόν 50% περισσότερα απ' όσα έχει η δική μου).

DRAKONET
09/09/2020, 16:59
εχεις κανει αρκετες διαδρομες...και το μηχανακι στεκετε στα μετρα του!
τιμιο....:)

elohimaros
09/09/2020, 17:26
Κάτοχος benelli trk 502 X 2019 , το εδωσα προσφατα , η μηχανη σαν συνολο φαίνεται καλη αλλα εμενα προσωπικά με εξόργισε . Ολη την ωρα χαλουσαν μικροπράγματα πλαστικάκια - μαλακιούλες συν οτι μου έσβηνε στα καλα καθούμενα χωρις να υπάρχει λύση στο προβλημα μου . Το τρίξιμο των πλαστικών ηταν αφόρητο και γενικα η κατασκευή παρα μα παρα πολυ φθηνή . Να σου πω οτι μου έσπασε το ελατηριο του σταντ εξω απο τη χαλκίδα και κρεμασε κάτω και παραλίγο να σκοτωθώ ? Οικονομική και σαν μοτερ καλο , σε αλλους τους βολεψε αλλα απο τους κατοχους ολοι λενε ειναι ικανοποιημένοι αλλα ολοι στα συνεργεια και στις λέσχες τρέχουνε .....

sapila racing
10/09/2020, 09:14
Κάτοχος benelli trk 502 X 2019 , το εδωσα προσφατα , η μηχανη σαν συνολο φαίνεται καλη αλλα εμενα προσωπικά με εξόργισε . Ολη την ωρα χαλουσαν μικροπράγματα πλαστικάκια - μαλακιούλες συν οτι μου έσβηνε στα καλα καθούμενα χωρις να υπάρχει λύση στο προβλημα μου . Το τρίξιμο των πλαστικών ηταν αφόρητο και γενικα η κατασκευή παρα μα παρα πολυ φθηνή . Να σου πω οτι μου έσπασε το ελατηριο του σταντ εξω απο τη χαλκίδα και κρεμασε κάτω και παραλίγο να σκοτωθώ ? Οικονομική και σαν μοτερ καλο , σε αλλους τους βολεψε αλλα απο τους κατοχους ολοι λενε ειναι ικανοποιημένοι αλλα ολοι στα συνεργεια και στις λέσχες τρέχουνε .....

Καλό είναι να τα μαθαίνει ο κόσμος κι αυτά! ;)

THRESH
10/09/2020, 10:13
πρόσφατα περιοδικό (ΜΟΤΟ ) έκανε πάνω απο 1000χλμ την ημέρα (νομίζω για 2 ή για 3 ημέρες , σύνολο 3600) , non stop σχεδόν , με δημοφιλή μηχανάκια , μεταξύ αυτών και 3 κινέζους της ελληνικής αγοράς (Voge, Benelli , Zontes).

Έγραψαν οτι τα μηχανάκια δεν έκαναν τσικ , κάποια απο αυτά βρέθηκαν σε καταστάσεις slipstreaming για ώρες (πχ Suzuki DL250)
Επίσης, σημειώσαν για την περίπτωση του Zontes , ότι γνωρίζουν για διάφορα "θέματα" που αναφέρουν οι κάτοχοι οι
οποίοι επειδή ειναι νεοεισερχόμενοι στο χώρο της μοτοσυκλέτας λόγω και της χαμηλής τιμής , ένα λαμπάκι που θα ανάψει και δεν θα το κατανοήσουν ή δεν θα κάνουν σωστά τη συντήρηση που προβλέπεται λόγω απειρίας , τα ρίχνουν στο μηχανάκι ενώ ουσιαστικά δεν υπάρχουν προβλήματα άξια λόγου.

Τα προβλήματα για το Benelli ήταν το μεγάλο βάρος για τέτοιο κυβισμό και η μέτρια ποιότητα σε σημεία που σημειώνουν δεν θα έπρεπε να υπάρχει
ενώ για το Zontes ήταν το στήσιμο του αν ήθελε κάποιος να το κυνηγήσει παραπάνω σε στροφιλίκι.

Για την Voge δεν θυμάμαι τι έγραψαν , μπορώ να ανατρέξω όπως και όσοι έχουν το τεύχος , αλλά μιλάμε για αντιγραφή του εκάστοτε αντίστοιχου Honda , απίστευτα πολύ όμως

doctoras
10/09/2020, 11:54
Ακομη και το zontes (που δεν εχει καποιο ευγνωσμένο κατασκευαστή απο πισω σε σχεση με benelli - cfmoto - voge).
Θα ηταν αποτυχία να βγαλει κατι σοβαρο στα 50k ενω το μοτερ θα πρεπει να αντεξει στα 100k χωρις καμια ένδειξη σημαντικής φθορας στην αποδοση. Γιατι τα 4000ευρω που δίνουν οι αγοραστες δεν ειναι λιγα.
Η τεχνολογία εχει αναβαθμιστεί ολοι οι κατασκευαστες μπορουν να χρησιμοποιήσουν καλα υλικα και πιστευω στα πλαισια καποιου κατασταλαγμενου αναβατη (οχι σιδεροφαγο) το zontes ως λιγοτερο επώνυμό κινέζικο θα βγαλει ανετα 100k.
Για την beneli με το bn251 του tkm θα ειχα υψηλότερες προσδοκιες οσο αναφορα την απροβλημάτιστη λειτουργία.
Δηλαδη τα 12k που εχει διανύσει σημερα δεν ειναι επίτευγμα.

Μεταλα ειναι αν νιωθεις πως να τα δουλευεις, (βγαζοντας εκτος την απαιτητική σπορ οδήγηση που πουσαρει πολυ τα μοτερ), δεν θα βγαλει τιποτα.

Τα θεματα προσαρμογής πλαστικών που αναφερει ο φιλος πιο πανω τα βγαζουν πολλα επώνυμα μοντελα ευρωπαικά και γιαπωνέζικα επεμβαίνεις στα σημεία που τρίζουν και δινεις το οριστικό τελος.

πυξιδας990
10/09/2020, 12:01
πρόσφατα περιοδικό (ΜΟΤΟ ) έκανε πάνω απο 1000χλμ την ημέρα (νομίζω για 2 ή για 3 ημέρες , σύνολο 3600) , non stop σχεδόν , με δημοφιλή μηχανάκια , μεταξύ αυτών και 3 κινέζους της ελληνικής αγοράς (Voge, Benelli , Zontes).

Έγραψαν οτι τα μηχανάκια δεν έκαναν τσικ , κάποια απο αυτά βρέθηκαν σε καταστάσεις slipstreaming για ώρες (πχ Suzuki DL250)
Επίσης, σημειώσαν για την περίπτωση του Zontes , ότι γνωρίζουν για διάφορα "θέματα" που αναφέρουν οι κάτοχοι οι
οποίοι επειδή ειναι νεοεισερχόμενοι στο χώρο της μοτοσυκλέτας λόγω και της χαμηλής τιμής , ένα λαμπάκι που θα ανάψει και δεν θα το κατανοήσουν ή δεν θα κάνουν σωστά τη συντήρηση που προβλέπεται λόγω απειρίας , τα ρίχνουν στο μηχανάκι ενώ ουσιαστικά δεν υπάρχουν προβλήματα άξια λόγου.

Τα προβλήματα για το Benelli ήταν το μεγάλο βάρος για τέτοιο κυβισμό και η μέτρια ποιότητα σε σημεία που σημειώνουν δεν θα έπρεπε να υπάρχει
ενώ για το Zontes ήταν το στήσιμο του αν ήθελε κάποιος να το κυνηγήσει παραπάνω σε στροφιλίκι.

Για την Voge δεν θυμάμαι τι έγραψαν , μπορώ να ανατρέξω όπως και όσοι έχουν το τεύχος , αλλά μιλάμε για αντιγραφή του εκάστοτε αντίστοιχου Honda , απίστευτα πολύ όμως

το voge βγηκε πολυ καλο στο δρομο σαν συμπεριφορα...

TKM
11/09/2020, 08:53
Καλό είναι να τα μαθαίνει ο κόσμος κι αυτά! ;)

Ασφαλώς πρέπει να τα μαθαίνει.

Ποιος διαφωνεί;

Εγώ γράφω για όσα έχουν συμβεί σε μένα τον ίδιο και στη δική μου μηχανή.

Μπορεί να είμαι τυχερός μέχρι στιγμής ή το συγκεκριμένο μοντέλο που έχω να έχει βγει καλό, σε αντίθεση με άλλα.

THRESH
11/09/2020, 11:06
Εννοείται , να το χαρείς και να γράφεις τις εμπειρίες και τις εντυπώσεις σου

Parking
11/09/2020, 13:27
πρόσφατα περιοδικό (ΜΟΤΟ ) έκανε πάνω απο 1000χλμ την ημέρα (νομίζω για 2 ή για 3 ημέρες , σύνολο 3600) , non stop σχεδόν , με δημοφιλή μηχανάκια , μεταξύ αυτών και 3 κινέζους της ελληνικής αγοράς (Voge, Benelli , Zontes).

Έγραψαν οτι τα μηχανάκια δεν έκαναν τσικ , κάποια απο αυτά βρέθηκαν σε καταστάσεις slipstreaming για ώρες (πχ Suzuki DL250)
Επίσης, σημειώσαν για την περίπτωση του Zontes , ότι γνωρίζουν για διάφορα "θέματα" που αναφέρουν οι κάτοχοι οι
οποίοι επειδή ειναι νεοεισερχόμενοι στο χώρο της μοτοσυκλέτας λόγω και της χαμηλής τιμής , ένα λαμπάκι που θα ανάψει και δεν θα το κατανοήσουν ή δεν θα κάνουν σωστά τη συντήρηση που προβλέπεται λόγω απειρίας , τα ρίχνουν στο μηχανάκι ενώ ουσιαστικά δεν υπάρχουν προβλήματα άξια λόγου.

Τα προβλήματα για το Benelli ήταν το μεγάλο βάρος για τέτοιο κυβισμό και η μέτρια ποιότητα σε σημεία που σημειώνουν δεν θα έπρεπε να υπάρχει
ενώ για το Zontes ήταν το στήσιμο του αν ήθελε κάποιος να το κυνηγήσει παραπάνω σε στροφιλίκι.

Για την Voge δεν θυμάμαι τι έγραψαν , μπορώ να ανατρέξω όπως και όσοι έχουν το τεύχος , αλλά μιλάμε για αντιγραφή του εκάστοτε αντίστοιχου Honda , απίστευτα πολύ όμως

Λόου μπάτζετ μηχανάκι = συμβιβασμός

Πολύς κόσμος δεν έχει ιδέα από μοτοσυκλέτες και πια
και τα χρησιμοποιεί ως σεσουάρ.
Δεν έχουν καν την παραμικρή επαφή, ν ακούσουν ένα μοτέρ
να μην το βάλουν σε υπερστροφία, να μην το μπουκώνουν
από χαμηλά
Τίποτε

packman
11/09/2020, 16:40
πρόσφατα περιοδικό (ΜΟΤΟ ) έκανε πάνω απο 1000χλμ την ημέρα (νομίζω για 2 ή για 3 ημέρες , σύνολο 3600) , non stop σχεδόν , με δημοφιλή μηχανάκια , μεταξύ αυτών και 3 κινέζους της ελληνικής αγοράς (Voge, Benelli , Zontes).

Έγραψαν οτι τα μηχανάκια δεν έκαναν τσικ , κάποια απο αυτά βρέθηκαν σε καταστάσεις slipstreaming για ώρες (πχ Suzuki DL250)
Επίσης, σημειώσαν για την περίπτωση του Zontes , ότι γνωρίζουν για διάφορα "θέματα" που αναφέρουν οι κάτοχοι οι
οποίοι επειδή ειναι νεοεισερχόμενοι στο χώρο της μοτοσυκλέτας λόγω και της χαμηλής τιμής , ένα λαμπάκι που θα ανάψει και δεν θα το κατανοήσουν ή δεν θα κάνουν σωστά τη συντήρηση που προβλέπεται λόγω απειρίας , τα ρίχνουν στο μηχανάκι ενώ ουσιαστικά δεν υπάρχουν προβλήματα άξια λόγου.

Τα προβλήματα για το Benelli ήταν το μεγάλο βάρος για τέτοιο κυβισμό και η μέτρια ποιότητα σε σημεία που σημειώνουν δεν θα έπρεπε να υπάρχει
ενώ για το Zontes ήταν το στήσιμο του αν ήθελε κάποιος να το κυνηγήσει παραπάνω σε στροφιλίκι.

Για την Voge δεν θυμάμαι τι έγραψαν , μπορώ να ανατρέξω όπως και όσοι έχουν το τεύχος , αλλά μιλάμε για αντιγραφή του εκάστοτε αντίστοιχου Honda , απίστευτα πολύ όμως

θα με ενδιέφερε πολύ ένα τέτοιο τεστ-συγκριτικό. Αναφέρομαι στα 3 κινέζικα και κυρίως στο zontes (ποιο μοντέλο είχανε; Να υποθέσω το Τ; )
Σε ποιο τεύχος είναι το αφιέρωμα;
Αν μπορούσες να γράψεις κάποια σχόλια γι αυτό. Εκτός αν είναι εύκολο και επιτρέπεται να ανεβάσει κάποιος το απόσπασμα

πυξιδας990
11/09/2020, 17:03
θα με ενδιέφερε πολύ ένα τέτοιο τεστ-συγκριτικό. Αναφέρομαι στα 3 κινέζικα και κυρίως στο zontes (ποιο μοντέλο είχανε; Να υποθέσω το Τ; )
Σε ποιο τεύχος είναι το αφιέρωμα;
Αν μπορούσες να γράψεις κάποια σχόλια γι αυτό. Εκτός αν είναι εύκολο και επιτρέπεται να ανεβάσει κάποιος το απόσπασμα

τευχος 609

packman
11/09/2020, 17:19
τευχος 609

ευχαριστώ, αν και μόλις είδα στο site ότι και στο τεύχος 610 (τρέχον) αναφέρουν το MEGA TEST MINI ON-OFF 2020. Είναι η συνέχεια; Το έχουν σπάσει σε κομμάτια;
sorry για το offtopic

πυξιδας990
11/09/2020, 18:34
ευχαριστώ, αν και μόλις είδα στο site ότι και στο τεύχος 610 (τρέχον) αναφέρουν το MEGA TEST MINI ON-OFF 2020. Είναι η συνέχεια; Το έχουν σπάσει σε κομμάτια;
sorry για το offtopic

το 609 μιλανε για τα μηχανακια και στο 610 εχουν το ταξιδιωτικο

doctoras
11/09/2020, 18:35
ευχαριστώ, αν και μόλις είδα στο site ότι και στο τεύχος 610 (τρέχον) αναφέρουν το MEGA TEST MINI ON-OFF 2020. Είναι η συνέχεια; Το έχουν σπάσει σε κομμάτια;
sorry για το offtopic
Ειναι η ιστορια του ταξιδιωτικού, δεν εχει τα τεστ που εγιναν στα μηχανακια

Acacius
11/09/2020, 19:24
Πολύς κόσμος δεν έχει ιδέα από μοτοσυκλέτες και πια
και τα χρησιμοποιεί ως σεσουάρ.
Δεν έχουν καν την παραμικρή επαφή, ν ακούσουν ένα μοτέρ
να μην το βάλουν σε υπερστροφία, να μην το μπουκώνουν
από χαμηλά
Τίποτε
Μακάρι να αγοράζει όλος ο κόσμος μηχανάκια κι ας τα χρησιμοποιεί όπως και τις τοστιέρες. Μπορεί εμείς να είμαστε χομπίστες και μοτοσυκλετιστές από άποψη ( μερικοί χωρίς μοτοσυκλέτα :cry: ) αλλά κάθε μηχανή στο δρόμο είναι κέρδος - εκτός κι αν είναι κανένα τριμπούρδελο που τελικά απωθεί τους νέους αναβάτες από το μοτοσυκλετισμό.

Parking
12/09/2020, 08:59
Η αλήθεια είναι, όμως λέει και ο θείος μου, πως
τα μ...αλλιά και και τα μοτέρια
πέφτουνε σε λάθος χέρια

TKM
12/09/2020, 10:30
Δεν αγοράζουμε δυστυχώς μηχανή μονάχα βάσει όσων θέλουμε αλλά βάσει όσων μπορούμε.

Προφανώς αν μπορούσα, δεν θα είχα Benelli BN 251, θα είχα "κάποια χιλιάρα" - ή θα είχα ΚΑΙ τη χιλιάρα για ταξίδια και βόλτες ΚΑΙ το Benelli για την πόλη.

Το καλό, όμως, είναι ότι πλέον και οι μικρές μοτοσυκλέτες όπως η Benelli και οι άλλες 250άρες - 300άρες σου δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις πολλά πράγματα πολύ καλύτερα απ' ότι τα έκανες με αντίστοιχες μοτοσυκλέτες παλιότερα.

Επειδή πάντως κάποιος κόντεψε να με βγάλει... προμότορα της Benelli, λέω ότι αν ήταν να αλλάξω σήμερα μηχανή, από Benelli μόνο το 302 θα σκεφτόμουν να πάρω, στην περίπτωση που ήθελα μια αναβάθμιση με λίγα λεφτά - μάλιστα γράφτηκε ότι θα γίνει 352, ελπίζω κρατώντας την τιμή του πάνω-κάτω.

Αν όμως πήγαινα να πάρω μεγαλύτερη μηχανή, από 500 κυβικά και πάνω, δε νομίζω ότι θα έπαιρνα Benelli.

DRAKONET
12/09/2020, 20:58
Δεν αγοράζουμε δυστυχώς μηχανή μονάχα βάσει όσων θέλουμε αλλά βάσει όσων μπορούμε.

Προφανώς αν μπορούσα, δεν θα είχα Benelli BN 251, θα είχα "κάποια χιλιάρα" - ή θα είχα ΚΑΙ τη χιλιάρα για ταξίδια και βόλτες ΚΑΙ το Benelli για την πόλη.

Το καλό, όμως, είναι ότι πλέον και οι μικρές μοτοσυκλέτες όπως η Benelli και οι άλλες 250άρες - 300άρες σου δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις πολλά πράγματα πολύ καλύτερα απ' ότι τα έκανες με αντίστοιχες μοτοσυκλέτες παλιότερα.

Επειδή πάντως κάποιος κόντεψε να με βγάλει... προμότορα της Benelli, λέω ότι αν ήταν να αλλάξω σήμερα μηχανή, από Benelli μόνο το 302 θα σκεφτόμουν να πάρω, στην περίπτωση που ήθελα μια αναβάθμιση με λίγα λεφτά - μάλιστα γράφτηκε ότι θα γίνει 352, ελπίζω κρατώντας την τιμή του πάνω-κάτω.

Αν όμως πήγαινα να πάρω μεγαλύτερη μηχανή, από 500 κυβικά και πάνω, δε νομίζω ότι θα έπαιρνα Benelli.

Δεν μπορουν μερικα μυαλα να ξεκολλησουν απο καποια δεδομενα που εχουν στανταρ!
Δεν πειραζει φιλε....αλλοι δεχονται το νεο...ρισκαροντας ναι καποιες φορες..γιατι δεν ξερεις τι θα παρεις στον χρονο...
αλλοι....απλα εχουν γεροντολατρεια..και λενε γιατι δεν πηρες το γιαπωνα με 4 επισκευες 4 φορες γυρισμενο κοντερ
μοτερ φουλ στα χυμενα λαδια...και να λενε ''ετσι κανουν αυτα μην τα φοβασε ''
Ξερω δεν με χωνευεται και πολυ οταν λεω τετοια..η θα πειτε παλι εσυγιατι πηρες... ιαπωνα
τα εχω πει ομως σε αλλο ποστ.
Θα πω λοιπον οτι ΑΓΑΠΩ τα δικυκλα...ας ειναι κινεζικα..ινδικα...ιαπωνικα...οτι θελει.

Για εμενα εκανες εξαιρετικη επιλογη.

ptc
12/09/2020, 23:46
Ένα ευρώ να χα ρε φίλε κάθε φορά που λες τα ίδια και τα ίδια...:yawn:

Εντάξει, ξεκόλλησαν τα δικά σου μυαλά κι αυτό μας φτάνει. Δεν μπορούμε να είμαστε κι όλοι πεφωτισμένοι.

DRAKONET
13/09/2020, 00:29
Ένα ευρώ να χα ρε φίλε κάθε φορά που λες τα ίδια και τα ίδια...:yawn:

Εντάξει, ξεκόλλησαν τα δικά σου μυαλά κι αυτό μας φτάνει. Δεν μπορούμε να είμαστε κι όλοι πεφωτισμένοι.

Σε ευχαριστω για την επιβεβαιωση και εγω σ'αγαπαω ομως να ξερεις :)...ασχετως τι λες !
Μακαρι να μπορουσα να σε κανω πλουσιο και εσενα και ολους τους φιλους μας :rolleyes:
κινεζους...ινδους...ευρωπαιους...και ιαπωνες !

TKM
26/09/2020, 12:20
Τα τελευταία νέα... που δεν αφορούν ακριβώς τη μηχανή αλλά την αλητεία ορισμένων.

Πηγαίνω στο αεροδρόμιο επειδή θα ταξίδευα, αφήνω τη μηχανή στο πάρκινγκ για δίκυκλα (δωρεάν αλλά μη φυλασσόμενο) και μένει εκεί δυο μέρες.

Επιστρέφω, πάω να πάρω τη μηχανή, τη βρίσκω στη θέση της, βάζω μπρος να φύγω.

Μου φαίνεται ότι κάνει κάπως διαφορετικό θόρυβο αλλά λέω "ιδέα μου θα είναι".

Ξεκινάω... ο θόρυβος συνεχίζει να μου φαίνεται λίγο περίεργος αλλά η μηχανή πάει κανονικά.

Φτάνω στα διόδια της Αττικής Οδού... σταματάω και σα να μου φαίνεται ότι κάτι μυρίζει παράξενα - αρχίζω να σκέπτομαι "ρε μήπως καίει λάδια; από τώρα; στα 12.600 χιλιόμετρα;" αλλά δεν μπορώ εκείνη την ώρα να κάνω κάτι και συνεχίζω και φτάνω σπίτι μου.

Αφήνω τη μηχανή στην αυλή του σπιτιού... η μυρωδιά που λέγαμε είναι πιο έντονη τώρα. Σκέπτομαι "αύριο" (ήταν αργά το απόγευμα εκείνη την ώρα) "θα την πάω συνεργείο να δω τι έχει γίνει". Ήμουν κουρασμένος κιόλας για να αρχίσω εκείνη την ώρα να ψάχνω, είχε αρχίσει και να σκοτεινιάζει.

Πάω μέσα... θέλω να αλλάξω... πάω να βγάλω τα παπούτσια μου και βλέπω το δεξί μπατζάκι του παντελονιού μου και το παπούτσι μου να κολυμπάνε στα λάδια!

Με πιάνει τρέλα... ούτε θέλω να κοιτάξω τι έγινε και γιατί και πώς.

Την άλλη μέρα οδηγώντας πολύ σιγά την πάω στο συνεργείο, που είναι κοντά σχετικά στο σπίτι... αποτέλεσμα να καταστραφεί από λάδια, αν και προσπάθησα να το προφυλάξω, άλλο ένα παντελόνι (πρόχειρο ευτυχώς). Ευτυχώς επίσης που είχε μείνει λίγο λάδι μέσα στη μηχανή.

Και τελικά τι είχε γίνει;

ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΡΙΟΛΗΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΛΕΨΕΙ ΤΙΣ ΤΑΠΕΣ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ.

ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ!

Όπως και νάχει... άφησα τη μηχανή στο συνεργείο, διότι ήθελε και σέρβις, τακάκια κλπ. - δείχνει σε πρώτη ματιά να μην έχει πάθει ζημιά, μάλλον το λάδι που είχε απομείνει μέσα εμπόδισε τον κινητήρα να κολλήσει.

Αυτά.

DRAKONET
27/09/2020, 16:26
Τα τελευταία νέα... που δεν αφορούν ακριβώς τη μηχανή αλλά την αλητεία ορισμένων.

Πηγαίνω στο αεροδρόμιο επειδή θα ταξίδευα, αφήνω τη μηχανή στο πάρκινγκ για δίκυκλα (δωρεάν αλλά μη φυλασσόμενο) και μένει εκεί δυο μέρες.

Επιστρέφω, πάω να πάρω τη μηχανή, τη βρίσκω στη θέση της, βάζω μπρος να φύγω.

Μου φαίνεται ότι κάνει κάπως διαφορετικό θόρυβο αλλά λέω "ιδέα μου θα είναι".

Ξεκινάω... ο θόρυβος συνεχίζει να μου φαίνεται λίγο περίεργος αλλά η μηχανή πάει κανονικά.

Φτάνω στα διόδια της Αττικής Οδού... σταματάω και σα να μου φαίνεται ότι κάτι μυρίζει παράξενα - αρχίζω να σκέπτομαι "ρε μήπως καίει λάδια; από τώρα; στα 12.600 χιλιόμετρα;" αλλά δεν μπορώ εκείνη την ώρα να κάνω κάτι και συνεχίζω και φτάνω σπίτι μου.

Αφήνω τη μηχανή στην αυλή του σπιτιού... η μυρωδιά που λέγαμε είναι πιο έντονη τώρα. Σκέπτομαι "αύριο" (ήταν αργά το απόγευμα εκείνη την ώρα) "θα την πάω συνεργείο να δω τι έχει γίνει". Ήμουν κουρασμένος κιόλας για να αρχίσω εκείνη την ώρα να ψάχνω, είχε αρχίσει και να σκοτεινιάζει.

Πάω μέσα... θέλω να αλλάξω... πάω να βγάλω τα παπούτσια μου και βλέπω το δεξί μπατζάκι του παντελονιού μου και το παπούτσι μου να κολυμπάνε στα λάδια!

Με πιάνει τρέλα... ούτε θέλω να κοιτάξω τι έγινε και γιατί και πώς.

Την άλλη μέρα οδηγώντας πολύ σιγά την πάω στο συνεργείο, που είναι κοντά σχετικά στο σπίτι... αποτέλεσμα να καταστραφεί από λάδια, αν και προσπάθησα να το προφυλάξω, άλλο ένα παντελόνι (πρόχειρο ευτυχώς). Ευτυχώς επίσης που είχε μείνει λίγο λάδι μέσα στη μηχανή.

Και τελικά τι είχε γίνει;

ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΡΙΟΛΗΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΛΕΨΕΙ ΤΙΣ ΤΑΠΕΣ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ.

ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ!

Όπως και νάχει... άφησα τη μηχανή στο συνεργείο, διότι ήθελε και σέρβις, τακάκια κλπ. - δείχνει σε πρώτη ματιά να μην έχει πάθει ζημιά, μάλλον το λάδι που είχε απομείνει μέσα εμπόδισε τον κινητήρα να κολλήσει.

Αυτά.

εγω δεν θελω αλλο τεστ αξιοπιστιας!
οτι παει με λιγο λαδι και ελαχιστα υγρα στο ψυγειο μου αρκει.



ααα....ξεχασα...εγω δεν πιανομαι !~:look:

buckley
27/09/2020, 21:38
Φίλε την επόμενη φορά να είσαι πιο προσεκτικός γιατί έτσι όπως το περιγράφεις να λείπουν οι τάπες και να πήγες την διαδρομή παρ΄όλο το θόρυβο ...
Δηλαδή αν ας πούμε έσταζε βενζίνη και μύριζε ,μπορεί να συνέχιζες με αυτή τη λογική μέχρι να γίνεις λαμπάδα :facepalm:
Σόρρυ και μην παρεξηγηθείς, αλλά μου δείχνεις σαν ένας οδηγός αυτοκινήτου που κατά λάθος στράφηκε στην μοτοσυκλέτα :wave2:
ΥΓ Αγόρι που σχολιάζεις από κάτω ,λυπάμαι αλλά αυτά που γράφεις είναι πιο γραφικά από τους δράκους των παραμυθιών :cry:

Acacius
27/09/2020, 22:31
Αυτό το γ@μημένο "ιδέα μου θα είναι" όπου δεν εμπιστεύεσαι τις ίδιες τις αισθήσεις και την εμπειρία σου, έχει κάψει κόσμο... ( don't ask me how I know :cry: )

DRAKONET
27/09/2020, 22:58
Φίλε την επόμενη φορά να είσαι πιο προσεκτικός γιατί έτσι όπως το περιγράφεις να λείπουν οι τάπες και να πήγες την διαδρομή παρ΄όλο το θόρυβο ...
Δηλαδή αν ας πούμε έσταζε βενζίνη και μύριζε ,μπορεί να συνέχιζες με αυτή τη λογική μέχρι να γίνεις λαμπάδα :facepalm:
Σόρρυ και μην παρεξηγηθείς, αλλά μου δείχνεις σαν ένας οδηγός αυτοκινήτου που κατά λάθος στράφηκε στην μοτοσυκλέτα :wave2:
ΥΓ Αγόρι που σχολιάζεις από κάτω ,λυπάμαι αλλά αυτά που γράφεις είναι πιο γραφικά από τους δράκους των παραμυθιών :cry:

Δλδ Τι περιμενες απο εμενα ?
Εκτος εαν εχεις χασει επεισοδεια ?
Δεν με πειραζει ομως δεκτες οι κουβεντες και παρατηρησεις απο εσενα τουλαχιστον
καθως εχω περασει τα 50 και εγω οποτε....διορθωνομαι !
:)

Kickstart
28/09/2020, 08:08
κάποιο βλαμμένο πιτσιρίκι πηγμένο από την ενδοπαλαμική σαρκοπαλινδρόμηση θα στην έκανε την δουλειά για να κάνει την πλάκα του...αλλά κι εσύ ρε φιλαράκι αφού πήρες χαμπάρι ότι κάτι μυρίζει, κάτι δεν πάει καλά γενικώς, δεν σταμάτησες έστω κάπου πρόχειρα να ρίξεις μια ματιά γύρω γύρω τι συμβαίνει..θα μπορούσες να πάθεις μεγάλη ζημιά.

τεσπα..ευτυχώς απέφυγες τα χειρότερα..

εύχομαι να μην σου συμβεί άλλο κουλό και να χαίρεσαι τη μηχανή σου όπως γουστάρεις.

doctoras
28/09/2020, 21:52
Με ανοιχτό καπακι μοτερ ακουγεται σα φασολαδα.. μπορει να συμβει στον καθενα ειδικά αν κουβαλάς πολλες σκοτούρες μεσα.
Περαστικά, στην αλλαγη ο μαστορ εβγαλε κανα λιτρο? Αν ναι μην ανησυχείς δε επαθε τίποτα.
Επειδή την επαθες, μην τυχών σε εβαλε στο ματι ο κλεφτακος, βαλε ταπα με βιδακι ασφάλειας, κατι αντίστοιχο ενδέχεται να υπαρχει και για το ψυγείο

TKM
13/10/2020, 10:31
Φίλε την επόμενη φορά να είσαι πιο προσεκτικός γιατί έτσι όπως το περιγράφεις να λείπουν οι τάπες και να πήγες την διαδρομή παρ΄όλο το θόρυβο ...
Δηλαδή αν ας πούμε έσταζε βενζίνη και μύριζε ,μπορεί να συνέχιζες με αυτή τη λογική μέχρι να γίνεις λαμπάδα :facepalm:
Σόρρυ και μην παρεξηγηθείς, αλλά μου δείχνεις σαν ένας οδηγός αυτοκινήτου που κατά λάθος στράφηκε στην μοτοσυκλέτα :wave2:
ΥΓ Αγόρι που σχολιάζεις από κάτω ,λυπάμαι αλλά αυτά που γράφεις είναι πιο γραφικά από τους δράκους των παραμυθιών :cry:

Δεν ξέρω πώς σου δείχνω αλλά οδηγώ μοτοσυκλέτα συνεχώς από... πολύ πιθανό πριν γεννηθείς, από το 1982 δηλαδή. Και έχω αλλάξει καμιά δεκαπενταριά μοτοσυκλέτες αν όχι περισσότερες.

Επίσης πολλές φορές με έχουν ρωτήσει συνεπιβάτες στο αυτοκίνητο (που σπάνια οδηγώ) αν... έχω μηχανή - λόγω του τρόπου που το οδηγώ.

Τελικά ζημιά δεν έγινε. Τη γλίτωσα. Πού να φανταστώ ότι έλειπαν οι τάπες; ούτε πήγε καν το μυαλό μου. Αν το είχα δει, ασφαλώς θα ενεργούσα διαφορετικά. Με τη μυρωδιά, το μυαλό μου πήγε ότι μπορεί να έκαιγε λάδια (και φυσικά άρχισα να σκέπτομαι τα χειρότερα) - ευτυχώς τελικά όλα ΟΚ.

AristidisZ
13/10/2020, 10:33
Δεν ξέρω πώς σου δείχνω αλλά οδηγώ μοτοσυκλέτα συνεχώς από... πολύ πιθανό πριν γεννηθείς, από το 1982 δηλαδή. Και έχω αλλάξει καμιά δεκαπενταριά μοτοσυκλέτες αν όχι περισσότερες.

Επίσης πολλές φορές με έχουν ρωτήσει συνεπιβάτες στο αυτοκίνητο (που σπάνια οδηγώ) αν... έχω μηχανή - λόγω του τρόπου που το οδηγώ.

Τελικά ζημιά δεν έγινε. Τη γλίτωσα. Πού να φανταστώ ότι έλειπαν οι τάπες; ούτε πήγε καν το μυαλό μου. Αν το είχα δει, ασφαλώς θα ενεργούσα διαφορετικά. Με τη μυρωδιά, το μυαλό μου πήγε ότι μπορεί να έκαιγε λάδια (και φυσικά άρχισα να σκέπτομαι τα χειρότερα) - ευτυχώς τελικά όλα ΟΚ.

Ο Buckley το 82 βγήκε στη σύνταξη

buckley
13/10/2020, 10:40
Ο Buckley το 82 βγήκε στη σύνταξη

Τα παραλές :p

82
421670

ΥΓ Φίλε ΤΚΜ εκεί που γράφεις 15 ,κάντο καμμιά εκατοστή :smokin:

bulmont
13/10/2020, 10:45
.....ΥΓ Φίλε ΤΚΜ εκεί που γράφεις 15 ,κάντο καμμιά εκατοστή...


Λέει γι' αυτά που έχει οδηγήσει ο άνθρωπος, όχι γι' αυτά που έχει............. :smokin:

buckley
13/10/2020, 11:03
Λέει γι' αυτά που έχει οδηγήσει ο άνθρωπος, όχι γι' αυτά που έχει............. :smokin:

Άντε ρε σάχλα δεν μου φτάνει που βάζω φωτό μου με χόνδα, έχω και σένα από πάνω :facepalm:

sapila racing
13/10/2020, 11:44
Άντε ρε σάχλα δεν μου φτάνει που βάζω φωτό μου με χόνδα, έχω και σένα από πάνω :facepalm:

:bawl: :lol:

TKM
13/10/2020, 15:35
Λέει γι' αυτά που έχει οδηγήσει ο άνθρωπος, όχι γι' αυτά που έχει............. :smokin:

Λέω γι' αυτές που είχα από το 1982 μέχρι σήμερα... έχω οδηγήσει και μερικές ακόμα. Τέλος πάντων... όλα καλά, συνεχίζουμε.

TKM
24/04/2021, 17:13
Επαναφέρω το θέμα από τα βάθη της λησμονιάς για να πω ότι ήρθε η ώρα και πουλήθηκε η μηχανή - όχι πρόσφατα, στην αρχή του τωρινού "λοκντάουν".

Μόνο το καλοκαίρι που πέρασε πήγα με αυτήν: Χαλκίδα, Κλημέντι Κορινθίας, Ικαρία (τη γύρισα όλη), Κρήτη (έκανα τη διαδρομή Ηράκλειο - Σητεία, Κολιάτσου - Παγκράτι), Μεσολόγγι, Μετέωρα (και γύρισα τις περιοχές γύρω από τη λίμνη Πλαστήρα).

Επίσης... όσο την είχα την κυκλοφορούσα σαν παπί καθημερινά.

Δεν τα γράφω όλα αυτά για να δείξω "πόσα πράγματα έκανα" - τα γράφω για να δείξω ότι η μηχανή ανταπεξήλθε σε όλα αυτά ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ, δεν έβγαλε τίποτα!

Επίσης δεν έπαθε τίποτα από την περιπέτεια για την οποία έχω γράψει πιο πάνω! Κανένα σημάδι δεν της άφησε.

Και όπως έμαθα, αυτός που την αγόρασε έχει δηλώσει ευχαριστημένος!

Πολύ καλές λοιπόν οι εντυπώσεις από τη συγκεκριμένη Benelli.

Όμως... δεν ξαναπήρα Benelli, όταν γράψω ποια πήρα (την έχω εδώ και μια βδομάδα!), πιστεύω ότι θα καταλάβετε γιατί.

doctoras
24/04/2021, 17:53
Με ενδιαφέρει ο συλλογισμός και η εμπειρία σου, οπως και γιατι δε ξαναπηρες μπενελι εφοσον εισαι ευχαριστημένος
Δε μπορω να προβλεψω τι αγορασες το μονο στοιχειο που θα πόνταρα θα ηταν κατι σε νεορετρο
Αναμένουμε

giorgosb
24/04/2021, 18:24
Δε μπορω να προβλεψω τι αγορασες


Ίσως ένα Interceptor, όπως της φωτό.. ;)

telegonos
24/04/2021, 18:40
Ίσως ένα Interceptor, όπως της φωτό.. ;)

Interceptor? From down under????

427614

TKM
24/04/2021, 19:37
Με ενδιαφέρει ο συλλογισμός και η εμπειρία σου, οπως και γιατι δε ξαναπηρες μπενελι εφοσον εισαι ευχαριστημένος
Δε μπορω να προβλεψω τι αγορασες το μονο στοιχειο που θα πόνταρα θα ηταν κατι σε νεορετρο
Αναμένουμε

427615

doctor_john
24/04/2021, 19:55
τακ εν ρολ φορ ιζυ λιβιν..

Nα σου ζήσει! :a08:

TKM
24/04/2021, 20:58
Ευχαριστώώώ!

doctoras
24/04/2021, 21:15
Επεσα μεσα!
Το ηθελες θυμάμαι απο παλιά
Καλοριζικο καλοτάξιδο!! ειναι μηχανακι που θα γερασεις μαζι του
Κουκλα φαίνεται καλοδιατηρημένη

Και το τουτουρι δικο σου είναι?

TKM
25/04/2021, 09:11
Επεσα μεσα!
Το ηθελες θυμάμαι απο παλιά
Καλοριζικο καλοτάξιδο!! ειναι μηχανακι που θα γερασεις μαζι του
Κουκλα φαίνεται καλοδιατηρημένη

Και το τουτουρι δικο σου είναι?

Ευχαριστώ! Όχι, μόνο η Kawasaki είναι δική μου! Είχα παλιότερα τη W 650, έτσι ήξερα τι αγόρασα. Αυτή είναι πιο δυνατή! Είναι του 2011 αλλά με 15.000 χιλιόμετρα και σε κατάσταση σα να βγήκε χθες απ' το εργοστάσιο! Και σε τιμή πολύ καλή νομίζω.

doctoras
25/04/2021, 09:24
Ευχαριστώ! Όχι, μόνο η Kawasaki είναι δική μου! Είχα παλιότερα τη W 650, έτσι ήξερα τι αγόρασα. Αυτή είναι πιο δυνατή! Είναι του 2011 αλλά με 15.000 χιλιόμετρα και σε κατάσταση σα να βγήκε χθες απ' το εργοστάσιο! Και σε τιμή πολύ καλή νομίζω.

μπράβο τέλειο! να μας γράψεις σχόλια εν καιρό
αυτό που μου έκανε εντύπωσει στα τεστ του τυπου είναι όλοι συμφώνησαν πως γεωμετρία, τροχοί, και διπλά αμορτισέρ σε συνδιασμό με το πιρούνι προσφέρουν άνεση εφάμιλλη on/off όλοι είπαν οτι κάνεις άνετα offroading

TKM
25/04/2021, 19:31
μπράβο τέλειο! να μας γράψεις σχόλια εν καιρό
αυτό που μου έκανε εντύπωσει στα τεστ του τυπου είναι όλοι συμφώνησαν πως γεωμετρία, τροχοί, και διπλά αμορτισέρ σε συνδιασμό με το πιρούνι προσφέρουν άνεση εφάμιλλη on/off όλοι είπαν οτι κάνεις άνετα offroading

Την αγόρασα (αν λάβουμε υπόψη ότι έχει βάση μπαγκαζιέρας και συναγερμό) όσο θα αγόραζα μια καινούρια Benelli Imperiale στην οποία θα πρόσθετα τα ίδια!

Σε ομαλό χωματόδρομο σίγουρα πάει... για πιο χάρντκορ καταστάσεις θα έπρεπε να υπάρχει μια σκράμπλερ έκδοση με ψηλά τις εξατμίσεις.