View Full Version : Περί εκκινήσεως
Καλησπέρα,
μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει.
Μπορώ να εκκινήσω και να έχω σε λειτουργία στατικά την μοτοσυκλέτα μου παίρνοντας ρεύμα από το αυτοκίνητο (που είναι σβηστό για να μην φορτίζει επιπλέον όταν πάρει μπρος) χωρίς να είναι συνδεδεμένη η μπαταρία της;
Η μπορεί να προκληθεί κάποια ζημιά στην μοτοσυκλέτα;
Κατ αρχην, το αυτοκίνητο ειτε σβηστό ειναι είτε οχι, η μπαταρια του θα φορτίζεται απο την γεννητρια της μηχανης οσο ειναι συνδεδεμενη...
(αν ειναι αναμενο μπορει και να μην φορτίζεται απο την μηχανη αν η ταση της δικης του γεννητριας ειναι ιση η ψηλοτερη - αλλα θα φορτίζεται απο την δική του γεννητρια..)
Δεν ξερω τι ακριβως θελεις να κανεις (και σε φοβαμαι λιγακι...:smokin:) αλλα αν θες να "αντικαταστησεις" την μπαταρια της μηχανης με αυτη του αμαξιού, καντο άφοβα...!!
Υ.Γ.
"Στατικά" παντα, εεε..???
Ναι στην ουσία αυτό θέλω να κάνω.
Έχω παραδώσει πινακίδες προσωρινά και έχω αποσυνδέσει την μπαταρία της που ούτως η άλλως ήταν τελειωμένη.
Οπότε για να μην αγοράζω καινούργια αφού δεν θα την χρειαστώ άμεσα ρωτάω αν μπορώ να την βάζω μπροστά με καλώδια που θα συνδέω απευθείας στα καλώδια που πάνε στους πόλους της μπαταρίας.
Για να την βάζω μπροστά που και που να δουλεύει λίγο.
Για να μην κλεινουμε μανι μανι, ας περασουμε στην σκοπιμοτητα του να δουλευει λιγο που και που...
Για να μην κλεινουμε μανι μανι, ας περασουμε στην σκοπιμοτητα του να δουλευει λιγο που και που...
Για να μην πιάσουν μάκα ο/οι κύλλινδροι;
Οπότε αν κατάλαβα καλά είναι οκ αν κάνω κάτι τέτοιο.
Δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα στα ''ηλεκτρικά'' της μοτοσυκλέτας επειδή θα είναι συνδεδεμένη η μπαταριά και στο κύκλωμα του αυτοκινήτου;
το μονο σημειο που χρειαζεται προσοχη ειναι να μην ακουμπησει το + με το - γιατι τα καλωδια χωρις μπαταρια τα φανταζομαι καπως χυμα
Για να μην πιάσουν μάκα ο/οι κύλλινδροι;
Αυτό αποφευγεται και με ταχύτητα στο κιβώτιο και λιγο σπρωξιμο μπρος - πισω...
(μανιβελας απούσης, εννοείται..)
το μονο σημειο που χρειαζεται προσοχη ειναι να μην ακουμπησει το + με το - γιατι τα καλωδια χωρις μπαταρια τα φανταζομαι καπως χυμα
Ουσιαστικά, το + ειναι το πρόβλημα...
Αν βάλει μια ναυλον σακούλα πανω απο τον κροκόδειλο, ειναι ΟΚ...
Υ.Γ.
Δεν πιστευω να μιλάμε για καμια προκάμβρια εγγλεζιά με θετική γείωση....!!!:eek:
Οπότε αν κατάλαβα καλά είναι οκ αν κάνω κάτι τέτοιο.
Δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα στα ''ηλεκτρικά'' της μοτοσυκλέτας επειδή θα είναι συνδεδεμένη η μπαταριά και στο κύκλωμα του αυτοκινήτου;
Όχι, κανένα, είναι σαν να παίρνεις ρεύμα από άλλο αμάξι όταν μένεις από μπαταρία απλά να έχεις τον νου σου να μπαίνουν τα καλώδια στους σωστούς πόλους εκατέρωθεν των πλευρών.
(δεν φαντάζεσαι πόσα μπραφ είχαμε εδώ παλιότερα από τέτοιες απροσεξίες.....)
δεν φαντάζεσαι πόσα μπραφ είχαμε εδώ παλιότερα από τέτοιες απροσεξίες.....
Αραιωσαν πολύ ομως και αναγκαζομαστε να αγοραζουμε συνεχεια λαμπακια για το Χριστουγενιατικο δεντρο και κροτίδες για το Πασχα....
Αραιωσαν πολύ ομως και αναγκαζομαστε να αγοραζουμε συνεχεια λαμπακια για το Χριστουγενιατικο δεντρο και κροτίδες για το Πασχα....
Ή Ντουκάτι.
Με τα + - τα μπαφ κλπ. είμαι πολύ προσεκτικός.
Όπως και με την δρομολόγηση των καλωδίων.
Απλά νομίζω πως κάπου έχω διαβάσει πως δεν πρέπει να βάζουμε μπρος την μοτοσυκλέτα με καλώδια χωρίς να παρεμβάλετε η μπαταρία της ενδιάμεσα.
Ναι, αλλά παρεμβάλλεται η μπαταρία του αυτοκινήτου.
Με τα + - τα μπαφ κλπ. είμαι πολύ προσεκτικός.
Όπως και με την δρομολόγηση των καλωδίων.
Απλά νομίζω πως κάπου έχω διαβάσει πως δεν πρέπει να βάζουμε μπρος την μοτοσυκλέτα με καλώδια χωρίς να παρεμβάλετε η μπαταρία της ενδιάμεσα.
Την οποια εσύ όμως έβγαλες εντελώς από το κύκλωμα και την αντικαθιστάς με την του αυτοκινήτου.
Άτιμες πανελλήνιες, δεν τα έμαθες να καταλαβαίνουν τι διαβάζουν..
Να μην αποσυνδέουμε καθόλου την μπαταρία της μοτοσυκλέτας εννοώ.
Ακόμα και αν χρειαστεί να "βοηθήσουμε " με μια άλλη.
Οσο για τα υπόλοιπα σχόλια....ιντερνετική μαγκιά κλανιά κι ο κώλος φυνιστρίνι....
Καλησπέρα,
μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει.
Μπορώ να εκκινήσω και να έχω σε λειτουργία στατικά την μοτοσυκλέτα μου παίρνοντας ρεύμα από το αυτοκίνητο (που είναι σβηστό για να μην φορτίζει επιπλέον όταν πάρει μπρος) χωρίς να είναι συνδεδεμένη η μπαταρία της;
Η μπορεί να προκληθεί κάποια ζημιά στην μοτοσυκλέτα;
Με τα + - τα μπαφ κλπ. είμαι πολύ προσεκτικός.
Όπως και με την δρομολόγηση των καλωδίων.
Απλά νομίζω πως κάπου έχω διαβάσει πως δεν πρέπει να βάζουμε μπρος την μοτοσυκλέτα με καλώδια χωρίς να παρεμβάλετε η μπαταρία της ενδιάμεσα.
Να μην αποσυνδέουμε καθόλου την μπαταρία της μοτοσυκλέτας εννοώ.
Ακόμα και αν χρειαστεί να "βοηθήσουμε " με μια άλλη.
Δώσε μου δύναμη ύψιστε.
Να μην αποσυνδέουμε καθόλου την μπαταρία της μοτοσυκλέτας εννοώ.
Ακόμα και αν χρειαστεί να "βοηθήσουμε " με μια άλλη.
Ποια η διαφορά μεταξύ του να έχεις τη μπαταρία σου και του να τη βγάλεις και να βάλεις μια άλλη στη θέση της; .
Οσο για τα υπόλοιπα σχόλια....ιντερνετική μαγκιά κλανιά κι ο κώλος φυνιστρίνι....
Διαθέτουμε όλα τα κομφόρ κι εκτός. Ιδιαίτερα ο Πλιτσερ, που τον κρατάμε σε καταστολή με φαρμακευτική αγωγή.
Ποια η διαφορά μεταξύ του να έχεις τη μπαταρία σου και του να τη βγάλεις και να βάλεις μια άλλη στη θέση της; .
Προφανώς, δεν θα την έχεις βγάλει.
Με έχετε μπερδέψει. :lol:
Καποιο πιθανό πρόβλημα με τον ανορθωτή ίσως....που πιθανόν να μην μπορεί να σηκωσει τα πολλα amber της μπαταρίας του αυτοκινήτου κσι δουλεύει στο τέρμα και καεί;
Αλλα εδώ βλέπω πως παίζουν χοντρά σύνδρομα...οπότε άντε γεια....
Με έχετε μπερδέψει. :lol:
Πες του λοιπόν, ότι εφόσον η μπαταρία της μηχανής του είναι εντελώς νεκρή, και θα βάζει μπροστά που και που (το γιατί παραμένει ακόμα σαν απορία στον Ολδμαν) με την μπαταρία του αυτοκινήτου, είτε τη βγάλει, είτε δεν την βγάλει δεν έχει διαφορά.
sapila racing
15/09/2016, 16:14
Για να μην κλεινουμε μανι μανι, ας περασουμε στην σκοπιμοτητα του να δουλευει λιγο που και που...
Είναι άλλο κεφάλαιο αυτό....
Γενικά εγώ το αποφεύγω εκτός σπάνιας περίπτωσης. Το να δουλέψει 'λίγο' εννοώ.
Αν είναι να δουλέψει πρέπει να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας, αλλιώς θα μείνουν υδρατμοί και στον κινητήρα και στην εξάτμιση και αναλόγως του τι λάδι έχει, μπορεί να δημιουργηθεί ίζημα.
Γενικά αυτό το 'να δουλέψει λίγο που και που' που ο κόσμος νομίζει οτι κάνει καλό, μόνο καλό δεν κάνει.
Μόνο στην μπαταρία κάνει καλό, αλλά και πάλι θα πρέπει να δουλέψει κάποια ώρα μεχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας (βλέπε παραπάνω) και όχι στο ρελαντί (για να φορτίσει κιόλας).
Αυτά δεν εννοούσες μάστορα? :beer:
Πες του λοιπόν, ότι εφόσον η μπαταρία της μηχανής του είναι εντελώς νεκρή, και θα βάζει μπροστά που και που (το γιατί παραμένει ακόμα σαν απορία στον Ολδμαν) με την μπαταρία του αυτοκινήτου, είτε τη βγάλει, είτε δεν την βγάλει δεν έχει διαφορά.
Μα αυτό λέω τόση ώρα.
Καποιο πιθανό πρόβλημα με τον ανορθωτή ίσως....που πιθανόν να μην μπορεί να σηκωσει τα πολλα amber της μπαταρίας του αυτοκινήτου κσι δουλεύει στο τέρμα και καεί;
Αλλα εδώ βλέπω πως παίζουν χοντρά σύνδρομα...οπότε άντε γεια....
Για τα σύνδρομα, έχουμε απευθυνθεί σε επιστήμονες.
Για την περιπτωση σου όμως, δεν ξέρω. Θα βάλεις μπροστά με την μπαταρία του αυτοκινήτου και θα αποσυνδέσεις τα καλώδια. Γιατι να τα έχεις πανω αφού έχει πάρει μπροστά το μοτέρ;
Μα αυτό λέω τόση ώρα.
Εχεις θέμα φαίνεται στο συντακτικό σου.
amyroukai
15/09/2016, 17:00
Ναι αλλά είστε ιντερνετόμαγκες και διώχνετε τους πελάτες βλέπω. Ντροπή σας.
Πελατες που θεωρούν οτι η μπαταρια του αυτοκινητου θα "δωσει" περισσότερα αμπερ απο αυτή της μηχανης (χωρίς να της τα ζητησει καποιος αναιδής) ειναι αρκετα προχωρημενοι για τις δυνατοτητες μας...
Αν δε, προστεθεί και το γεγονός οτι θεωρούν πως ντε και καλά πρέπει να ειναι παραλληλα και η μπαταρία της μηχανης επανω (ασχετα απο το αν ειναι αδεια ή βραχυκυκλωμενη) νομίζω οτι ξεφευγουν τον δυνατοτήτων μας ακόμη για για περαιτερω ανώτερες συστασεις..
Αυτά δεν εννοούσες μάστορα? :beer:
Ατιμος άντρας εισαι τελικα ρε ΠΣηλέ...:beer:
amyroukai
15/09/2016, 17:12
Μα το πρόβλημα είναι μην ζητήσει η μπαταρία και δεν φτάνει το ταμείο του ανορθωτή της μηχανής και είναι κάτι ευαίσθητος και δεν σηκώνει τα χρέη.
Γι αυτο την βγαζουμε απο πανω, για....
Στα @@ μας η προσφορά αφου δεν θα υπαρχει η ζήτηση...!!!!
Παντως αυτός αδικα τα πηρε...
Κοτζαμαν ολοκληρη σελιδα και τΟΝ μιλουσαμε ομορφα...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.