PDA

View Full Version : Euro φάκιν 4



Σελίδες : 1 [2]

stefanos
18/09/2016, 10:38
:lol::rotflmao::rotflmao::bigcry:
Ναι, έχω καταπληκτικές αναμνήσεις από τα '80. Όπως και κάθε άλλος στην ηλικία μου.
Αλλά δεν μπορώ (ευτυχώς) να συγκρίνω τις μηχανές του τότε με του τώρα, ούτε το προσπαθώ.

Κοίτα πρέπει να δεχτείς ότι στην εποχή μας οποιαδήποτε αύξηση,
τιμής ,βάρους, πολυπλοκότητας, όγκου , ιπποδύναμης, θεωρείται βελτίωση.
Ανάλογο φαινόμενο με το πλήθος των αυτοκόλλητων με ακρωνύμια το 80 και το 90.:D

XJR_Billy
18/09/2016, 10:43
Κοίτα πρέπει να δεχτείς ότι στην εποχή μας οποιαδήποτε αύξηση,
τιμής ,βάρους, πολυπλοκότητας, όγκου , ιπποδύναμης, θεωρείται βελτίωση.
Ανάλογο φαινόμενο με το πλήθος των αυτοκόλλητων με ακρωνύμια το 80 και το 90.:D

:lol:
Σωστός ο κύριος, δεκτό.

nik69
18/09/2016, 10:44
Έχω κάποιες αμφιβολίες για τις αναφορές στην αμερικάνικη ήπειρο.
Οι περιβαντολογικοί νόμοι της καλιφόρνιας είναι αυστηρότεροι από οπουδήποτε αλλού.
Η harley διάβασα πριν κανά μήνα θα πληρώσουν ένα χοντρό πρόστιμο γιατί πουλούσαν ένα ηλεκτρονικό παπαράκι
για αύξηση επιδόσεων (τα άλογα τους λείπουν τρομάρα τους).
Τα γιαπωνέζικα superbikes στις δυναμομετρήσεις βγάζουν λιγότερα άλογα απ'ότι στην ευρώπη λόγω περιορισμών ρύπων-θορύβων.
Η δικαστική απόφαση για την harley πιθανόν να δημιουργήσει πρόβλημα σε εξατμισάδες και διάφορα προιόντα τύπου power commander-bazzaz κλπ.
Οι πρώτοι καταλύτες στα αυτοκίνητα μπήκαν από την δεκαετία του 70 στα αμερικάνικα αυτοκίνητα.

Από εκεί και πέρα οι κατασκευαστές πουλάνε-εξελίσσουν όπου στοχεύουν ή όπου έχει δημιουργηθεί γενικότερα το αγοραστικό τους κοινό.
Παράδειγμα , ξανά στην αμερική είναι ότι τον 1ο χρόνο παρουσίασης των MT η yamaha τα πουλούσε χωρίς ABS.

stefanos
18/09/2016, 10:49
Έχω κάποιες αμφιβολίες για τις αναφορές στην αμερικάνικη ήπειρο.
Οι περιβαντολογικοί νόμοι της καλιφόρνιας είναι αυστηρότεροι από οπουδήποτε αλλού.


Εδώ και 20 χρόνια απαγόρευσαν και τα κάρβουνα στο BBQ.

amyroukai
18/09/2016, 10:49
Η harley διάβασα πριν κανά μήνα θα πληρώσουν ένα χοντρό πρόστιμο γιατί πουλούσαν ένα ηλεκτρονικό παπαράκι
για αύξηση επιδόσεων (τα άλογα τους λείπουν τρομάρα τους).

το πρόστιμο δεν ήταν γιατί αύξανε τις επιδόσεις. ήταν γιατί επωλείτο από το επίσημο δίκτυο και χαλούσε τις εκπομπές καυσαερίων για να πιάσει τις επιδόσεις που έλεγε, χωρίς να το ανακοινώνει η εταιρία και να το ξέρει ο πελάτης.


και εδώ το ΜΤ υπήρχε και με ABS και χωρίς. Όπως και η άφρικα θεωρητικά, φέτος (δεν ξέρω αν ήρθε και πόσες πουλήθηκαν τέτοιες).

amyroukai
18/09/2016, 10:53
Κοίτα πρέπει να δεχτείς ότι στην εποχή μας οποιαδήποτε αύξηση,
τιμής ,βάρους, πολυπλοκότητας, όγκου , ιπποδύναμης, θεωρείται βελτίωση.

είμαι απόλυτα βέβαιος ότι κάποιος κάπου κάποτε έβριζε το αυτόματο αβάνς, τις μίζες, τις ηλεκτρονικές γιατί και οι πλατίνες τι έχουνε δηλαδή.
μη το πάω πιο μακριά και φτάσουμε στην συνωμοσία εξαφάνισης των φανών ασετυλίνης από το λόμπι του θωμά έντισον και του ηλεκτρικού λαμπτήρα. :bawl:

stefanos
18/09/2016, 11:07
είμαι απόλυτα βέβαιος ότι κάποιος κάπου κάποτε έβριζε το αυτόματο αβάνς, τις μίζες, τις ηλεκτρονικές γιατί και οι πλατίνες τι έχουνε δηλαδή.
μη το πάω πιο μακριά και φτάσουμε στην συνωμοσία εξαφάνισης των φανών ασετυλίνης από το λόμπι του θωμά έντισον και του ηλεκτρικού λαμπτήρα. :bawl:

Μπερδεύεις τα +30 κιλά τα +30 άλογα τα +3 χιλιάρικα και την πολυπλοκότητα με την τεχνολογική εξέλιξη.
Ουσιαστικά τα παραπάνω κάνουν αδύνατη την χρήση OFF στα on-off μηχανάκια.
Τα on-off πλέον είναι για μπαρμπάδες (σαν εμένα μην παρεξηγιόμαστε) που δεν μπορούν πλέον να καβαλήσουν μοτοσυκλέτα.:)

basilis_k6
18/09/2016, 11:33
Χωρις τις προδιαγραφες της εε ομως θα βλέπατε abs, ακομη και στα μεγαλα στα μηχανάκια ακόμη, με εξτρα χρέωση λες και ειναι τεχνολογια αιχμης. Μειωμένη κατανάλωση?? Χωρις τις προδιαγραφες ρυπων το νεο vstrom του 2023 θα ειχε ακομα τον παλιο κινητηρα του sv με αλλο χαρτη πανω. Ένα απο τα καλα των emissions ειναι η πιεση που ασκουν στις εταιριες. Και εχουμε φαει αρκετο δουλεμα απο τις εταιριες που ενω μετεφεραν τα εργοστασια τους σε φθηνες χωρες οι τιμες ειναι πανω κατω ιδιες και τα περισσοτερα τεχνολογικα καλουδια ειναι εξτρα. abs 800 ευρω το θυμαστε? tc? quickshiifter? Σιγα τα ακριβα εξαρτηματα που θα τα χρεωσεις στο 2016. Μην παω ακομα παραπερα και μιλησω για μηχανακια που κανουν 7000-8000 και δεν εχουν μια ακτινικη τρομπα πανω.

fkol k4
18/09/2016, 11:34
Μπερδεύεις τα +30 κιλά τα +30 άλογα τα +3 χιλιάρικα και την πολυπλοκότητα με την τεχνολογική εξέλιξη.
Ουσιαστικά τα παραπάνω κάνουν αδύνατη την χρήση OFF στα on-off μηχανάκια.
Τα on-off πλέον είναι για μπαρμπάδες (σαν εμένα μην παρεξηγιόμαστε) που δεν μπορούν πλέον να καβαλήσουν μοτοσυκλέτα.:)

Να υποθέσουμε δηλαδή πως όταν αρχίσει να εφαρμόζεται η Euro4, οι KTM και Husqvarna θα σταματήσουν να βγάζουν τα μηχανάκια που έχουν τώρα και θα το γυρίσουν στα V-strom;
Προφανώς όχι. Όσο θα υπάρχει ζήτηση για έναν τύπο μοτοσυκλέτας, τόσο θα υπάρχει και προσφορά.

Και επειδή διαβάζω πολλά γενικόλογα περί δασών του Αμαζονίου, εξορύξεων κτλ του τύπου «εδώ στο Χ γίνεται χαμός, τα μηχανάκια με Euro4 μας μάραναν» και καλό είναι να συγκεντρωνόμαστε στο προκείμενο και όχι να ζαμπονολογούμε επί παντός ασχέτου θέματος αποπροσανατολίζοντας την κουβέντα...

Είναι καλύτερο να:
- Κόβονται τα δάση στον Αμαζόνιο, να χαλάνε τα βουνά της Ασίας και της Αφρικής από την εξόρυξη, να παράγουμε ρεύμα με λιγνίτη και να έχουμε αυστηρές προδιαγραφές για τα οχήματα (έστω κι αν η VW λέει ψέμματα για τα μπουρδέλα που πουλάει)...
ή να:
- Κόβονται τα δάση στον Αμαζόνιο, να χαλάνε τα βουνά της Ασίας και της Αφρικής από την εξόρυξη, να παράγουμε ρεύμα με λιγνίτη (γιατί αυτά δεν αλλάζουν από τη μια μέρα στην άλλη) και παράλληλα η VW να μη χρειάζεται καν να λέει ψέμματα για τα μπουρδέλα που πουλάει γιατί θα έχουμε χαμηλές προδιαγραφές για τα οχήματα και κανείς δεν θα μπορεί να την ακουμπήσει έτσι κι αλλιώς;

DAYMAN
18/09/2016, 12:35
βασικά οι Αμερικάνοι έχουν το klr 650 το οποίο είναι ανώτερο από το xt.

αλλά νταξ, μη χαλάμε τα όνειρα του νοσταλγού των 80s

σωστος και πουλαει σαν τρελο το κουλουρι οπως και τα DR.Αλλη φιλοσοφια ομως το USA.

TROOPER
18/09/2016, 12:38
μολις χτες διαβαζα την ιστορια του λυκου για οταν βγηκε το euro 3 κι ελιωνα στο γελιο! φανταζομαι τι θα γινει με το euro 4 :bawl:

stefanos
18/09/2016, 12:57
Να υποθέσουμε δηλαδή πως όταν αρχίσει να εφαρμόζεται η Euro4, οι KTM και Husqvarna θα σταματήσουν να βγάζουν τα μηχανάκια που έχουν τώρα και θα το γυρίσουν στα V-strom;
Προφανώς όχι. Όσο θα υπάρχει ζήτηση για έναν τύπο μοτοσυκλέτας, τόσο θα υπάρχει και προσφορά.


προφανώς ναι.
Τα μικρά μοντέλα έχουν χαλαρότερα όρια έτσι κι αλλιώς οπότε εκεί δεν υπάρχει σοβαρό θέμα, αλλά τα υπόλοιπα μηχανάκια απαιτούν
αναβάθμιση ηλεκτρονικού εξοπλισμού που δεν δικαιολογείται στο κόστος ενός μονοκύλινδρου 600.
Ήδη έχει ανακοινωθεί ο καινούργιος δικύλινδρος από την ΚΤΜ η οποία είναι και η μοναδική πλέον με το 690 στην γκάμα της.
Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για τα αερόψυκτα.

Pan (dvs)
18/09/2016, 13:03
Για να ειμαι ειλικρινης,ακομη δεν καταλαβα ποιο ειναι το προβλημα.

Δεν θελουμε οι μηχανες μας να εχουνε καλυτερες προδιαγραφες,η φοβομαστε οτι μηχανες που κανανε τον κυκλο τους θα σταματησουνε ,αν δεν εχουνε σταματησει,να παραγονται.

stefanos
18/09/2016, 13:51
Για να ειμαι ειλικρινης,ακομη δεν καταλαβα ποιο ειναι το προβλημα.

Δεν θελουμε οι μηχανες μας να εχουνε καλυτερες προδιαγραφες,η φοβομαστε οτι μηχανες που κανανε τον κυκλο τους θα σταματησουνε ,αν δεν εχουνε σταματησει,να παραγονται.

Φοβάμαι ότι για να αντικαταστήσω το xr μου θα πρέπει να πάω σε 250 (όχι και πολύ κακό αν και απαιτούνται περισσότεροι συμβιβασμοί),
ή να πάω σε 950-1000 για τα οποία είμαι "λίγος" (και οικονομικά και σωματικά):)

amyroukai
18/09/2016, 14:34
ή να πας σε 700 tenere, να πας στο (οκ, φημολογούμενο ακόμα) ΚΤΜ390ADV κλπ. όοοοοοοοταν έρθει η ώρα...