PDA

View Full Version : Επιλογή παπιού ( ή ίσως scooter)!



giannis_al
19/09/2016, 03:34
Καλησπέρα παιδιά,

Νέος στο forum, οπότε θα γράψω την πρώτη μου απορία και θα συστηθώ ταυτόχρονα. Λέγομαι Γιάννης, είμαι 19, φοιτητής, και στη γύρα για το πρώτο μου δίκυκλο.

Το δίπλωμα που έχω είναι το Α1, οπότε ψάχνω για κάτι βαριά τα 150 cc. Όπως είπα λοιπόν είμαι φοιτητής (ΑΣΟEΕ), οπότε θέλω κάτι ευέλικτο για να την παλεύω στην κίνηση της Πατησίων. Περισσότερο όμως, θέλω κάτι οικονομικό για να την παλεύει η τσέπη μου. Κοιτάζω, ψάχνω και διαβάζω καιρό και έχω καταλήξει σε κάποια πράγματα σχετικά με τις εναλλακτικές μου. Με budget λοιπόν max τα 1000 (γιατί έρχονται από δουλειά οπότε αύξηση budget σημαίνει και μεγάλη αύξηση χρονικού ορίζοντα) σε

1)innova, όπου διαβάζω για μπιέλες κλπ, αλλά περιτριγυρίζομαι από innova φίλων που δε βγάζουν τίποτα και από τη φράση "πάρε ένα καλό και δυνατό παπί, και ακόμη και όλο το μοτέρ να θέλει αλλαγή, με 200 ευρώ το κάνεις καινούργιο με 0 χλμ"

2)sprinter που παίζει στα λεφτά ενός innova του '04 πρακτικά καινούργιο, διαβάζω πως είναι σκύλος, αλλά παραμένει κινέζικο και δεν τραβάει όσο ένα innova.

Στα 2 παραπάνω θα προτιμούσα injection, αλλά νομίζω πως η διαφορά κόστους αγοράς και πιθανών service γιατί μιλάμε για μεταχειρο, δεν καλύπτονται απ'τα έξοδα βενζινης που γλιτώνω.

3)address που είναι όμορφο, καινούργιο, αλλά με τρομάζει η διαθεσιμότητα και η τιμή ανταλλακτικών και ένα θέμα που είχε βγάλει με τις ταχύτητες (περισσότερες λεπτομέρειες δε συγκρατώ)

Από την άλλη όμως, οφείλω να ομολογήσω ότι παρ'ότι μου αρέσει πολύ η εμφάνιση ενός δυναμικού και προσεγμένου παπιού, και δεν είμαι πολύ τύπος της κυρίλας, προτιμώ scooterάκι. Ξέρω ότι μιλάμε για πιο ακριβή συντήρηση και λίγο αυξημένη κατανάλωση. Αλλά όταν βρίσκω στα λεφτά ενός innova '06 που σίγουρα θα θέλει μοτερικές βελτιώσεις, ένα runner st 125 του '08 που (εμφανισιακά) είναι καινούργιο, δε γίνεται να μη μπει ο δαίμονας μέσα μου.