View Full Version : MotoGP #14 Gran Premio Movistar de Aragón
DoctoR_k6
26/09/2016, 11:33
άρα έχει άλλα δύο χρόνια;
Ε τι νομιζεις πειραξε τον Λορενθο κ πηγε Ντουκατι??
Οτι τον υπογραψαν για αλλα 2 χρονια κ μαλιστα πρωτο...:lol:
Μάλλον δεν είχε ψηθεί καλά στον φούρνο το λάστιχο του Pedrosa από την michelin. :lol:
Ακόμα και η ίδια λέει , παραδέχτηκε ότι δεν έπρεπε να συμβεί
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=23724
Η ανικανότητα της μισελέν έχει γίνει ο πρωταγωνιστής της σεζόν.
FotisFz1
26/09/2016, 12:11
Η ανικανότητα της μισελέν έχει γίνει ο πρωταγωνιστής της σεζόν.
Ακριβως αυτο...
sapila racing
26/09/2016, 12:19
Η ανικανότητα της μισελέν έχει γίνει ο πρωταγωνιστής της σεζόν.
Δεν θα το έλεγα. Λάθη σίγουρα έγιναν, αλλά σε γενικές γραμμές καλά τα έχει πάει νομίζω.
Μετα απο 7 χρόνια απουσίας επέστρεψε με τελείως διαφορετικά λάστιχα απο τα Bridgestone, και διαφορετικής διαμέτρου επίσης.
Στον 1ο αγώνα στο Qatar κατερριψαν το ρεκόρ, και απο τότε εξελίσσονται.
Παρουσιάστηκαν προβλήματα με τους πολύ βαρείς αναβάτες και αναγκάστηκαν να κάνουν αλλαγές.
Χαμένος βγήκε περισότερο απ όλους ο Pedrosa.
Παρεχουν αρκετά διαφορετικά λάστιχα που μπορεί να επιλέξει καποιος ανάλογα την μοτο του και το στυλ του και αυτό συνέβαλλε στο οτι εχουμε δεί τοσους διαφορετικούς νικητες φέτος.
Δεν έχουν data απο τις πίστες ακόμα, του χρόνου θα αποδείξουν την δουλειά που έκαναν.
Δηλαδή το φιάσκο της Bridgestone στην Αυστραλία ήταν καλύτερο ενω ειχε το monomarka τόσα χρόνια?
Καλά τα έχει πάει; Θυμάσαι κάτι λάστιχα που φόραγαν τα ντουκάτι και έσκαγαν και στέλναν τους οδηγούς αδιάβαστους;
Τις σαβούρες των Ρόσσι&Λορένθο στην αρχή της σεζόν;
Το καλοκαίρι που σε κάθε αγώνα υπήρχε και άλλος οδηγός; Μόνο ο Μπαζ δεν ανέβηκε βάθρο.
Το πιο ανισόρροπο πρωτάθλημα δεν ξέρω κι εγώ από πότε.
Δεν λέω ότι είναι κακό αυτό για τον φίλαθλο αλλά κάτι βρωμάει.
Και αυτό κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι η Μισελέν.
Και ναι το τσίρκο στο Φίλιπ Αιλαντ δεν ξεχνιέται, αλλά ήταν μεμονωμένο περιστατικό.
Δε θα μιλησω για τον κλαψιαρη αλλα θυμαμαι οτι οι περισσοτεροι λιγο πολυ εχουν αναφερει προβλημα με καποιο ελαστικο της μισελεν
FotisFz1
26/09/2016, 12:35
το προβλημα κατ εμε με την μισλεν ειναι οτι
δεν καταφερε να δωσει ενα λαστιχο απο την αρχη μεχρι το τελος της σαιζον που θα ειναι καπου στην μεση για τα χαρακτηριστικα ολων των αναβατων
και πανω σ αυτο να βελτιωθουν μεσα στη χρονια
αντι αυτου σε καθε αγωνα μετα τα προβληματα του προηγουμενου αγωνα εφερνε νεα λαστιχα με νεες προδιαγραφες κανοντας δυσκολη την δουλεια των ομαδων και των αναβατων να προσαρμοστουν
Με λιγα λογια καλυψε τον δικο της κωλο
φερνοντας καθε φορα ενα λαστιχο που κουτσα στραβα θα εβγαζε τον αγωνα ασχετα αν ευνοουσε ξεκαθαρα καποιον οδηγο ή ομαδα
Ηταν λιγο τζοκερ η φαση φετος
Antonisss
26/09/2016, 12:37
Χάθηκε να το πάθαινε ο ΜΜ αντί ο γκαντέμης ο Pedrosa?! :lol:
Χάθηκε να το πάθαινε ο ΜΜ αντί ο γκαντέμης ο Pedrosa?! :lol:
ναι σιγά μην κώλωνε ο Μαρκέζ. το παλικάρι έχει στόφα πρωταθλητή και πάλι τάπα θα πήγαινε μέχρι να φάει το μούτρα του
sapila racing
26/09/2016, 12:47
Καλά τα έχει πάει; Θυμάσαι κάτι λάστιχα που φόραγαν τα ντουκάτι και έσκαγαν και στέλναν τους οδηγούς αδιάβαστους;
Τις σαβούρες των Ρόσσι&Λορένθο στην αρχή της σεζόν;
Το καλοκαίρι που σε κάθε αγώνα υπήρχε και άλλος οδηγός; Μόνο ο Μπαζ δεν ανέβηκε βάθρο.
Το πιο ανισόρροπο πρωτάθλημα δεν ξέρω κι εγώ από πότε.
Δεν λέω ότι είναι κακό αυτό για τον φίλαθλο αλλά κάτι βρωμάει.
Και αυτό κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι η Μισελέν.
Και ναι το τσίρκο στο Φίλιπ Αιλαντ δεν ξεχνιέται, αλλά ήταν μεμονωμένο περιστατικό.
Τα λαστιχα που έσκασαν ηταν οι βαρείς αναβάτες που ανέφερα.
Baz και Redding συγκεκριμμένα, ειναι 80 κιλά ο καθένας.
Εγώ γουστάρω που κερδίζουν κι αλλοι οδηγοί. Κερδίζουν γιατι ρισκάρουν στην επιλογή ελαστικού, κι αυτό γίνεται γιατί έχουν επιλογή.
Με τα Bridgstone δεν είχαν.
Θα πρέπει να περιμένουμε την επόμενη σαιζόν για να μπορούμε να βγάλoυμε συμπεράσματα.
Μου φαίνεται οτι έχετε κοντή μνήμη...
- Την τούμπα του Nakano στην Ιταλία οταν διαλύθηκε το Bridgestone στην ευθεία την ξεχάσατε μαλλον. Στον ίδιο αγώνα διαλύθηκε και το λαστιχο του Tamada.
http://www.crash.net/motogp/news/74134/1/bridgestone-tyre-failures-a-total-surprise.html
- Λιγο καιρό πριν είχε τραυματιστεί ο Kenny Roberts Jr οταν διαλύθηκε το Bridgestone
- Στο Assen to 2012 εφυγαν κατι κομματάρες απο τα λαστιχα του Rossi και του Spies.
https://motomatters.com/analysis/2012/07/06/bridgestone_s_tire_failures_at_assen_sto.html
Αρα ειναι λίγο άδικο να κατηγορείται η michelin για κάποια αστοχία στον 1ο της χρόνο νομίζω.
Ενα καλό άρθρο για τα λαστιχα:
http://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/motogp-tyre-disasters-history
Τα λαστιχα που έσκασαν ηταν οι βαρείς αναβάτες που ανέφερα.
Baz και Redding συγκεκριμμένα, ειναι 80 κιλά ο καθένας.
Εγώ γουστάρω που κερδίζουν κι αλλοι οδηγοί. Κερδίζουν γιατι ρισκάρουν στην επιλογή ελαστικού, κι αυτό γίνεται γιατί έχουν επιλογή.
Με τα Bridgstone δεν είχαν.
Θα πρέπει να περιμένουμε την επόμενη σαιζόν για να μπορούμε να βγάλoυμε συμπεράσματα.
Μου φαίνεται οτι έχετε κοντή μνήμη...
- Την τούμπα του Nakano στην Ιταλία οταν διαλύθηκε το Bridgestone στην ευθεία την ξεχάσατε μαλλον. Στον ίδιο αγώνα διαλύθηκε και το λαστιχο του Tamada.
http://www.crash.net/motogp/news/74134/1/bridgestone-tyre-failures-a-total-surprise.html
- Λιγο καιρό πριν είχε τραυματιστεί ο Kenny Roberts Jr οταν διαλύθηκε το Bridgestone
- Στο Assen to 2012 εφυγαν κατι κομματάρες απο τα λαστιχα του Rossi και του Spies.
https://motomatters.com/analysis/2012/07/06/bridgestone_s_tire_failures_at_assen_sto.html
Αρα ειναι λίγο άδικο να κατηγορείται η michelin για κάποια αστοχία στον 1ο της χρόνο νομίζω.
Ενα καλό άρθρο για τα λαστιχα:
http://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/motogp-tyre-disasters-history
Σωστά τα λες , αλλά δεν είναι και καμιά εταιρία που μπήκε στους αγώνες τώρα.
Μάλλον το πρόβλημα είναι ότι έπρεπε να πέσουν οι χρόνοι για λόγους πρεστίζ. Ήττα για τους γάλλους θα ήταν
εάν έκαναν γενικότερα αργότερους χρόνους , πάλι κριτική θα τους έκαναν. Σε παγκόσμιο επίπεδο δεν γλυτώνεις τα φαρμακερά σχόλια από πουθενά.
Σωστά τα λες , αλλά δεν είναι και καμιά εταιρία που μπήκε στους αγώνες τώρα.
Μάλλον το πρόβλημα είναι ότι έπρεπε να πέσουν οι χρόνοι για λόγους πρεστίζ. Ήττα για τους γάλλους θα ήταν
εάν έκαναν γενικότερα αργότερους χρόνους , πάλι κριτική θα τους έκαναν. Σε παγκόσμιο επίπεδο δεν γλυτώνεις τα φαρμακερά σχόλια από πουθενά.
Ναι, αλλά είχε αρκετά χρόνια να δει δεδομένα απο αυτα τα μοτοσακά, άσε που έχουν αλλάξει όλα απο τότε που ήταν στους αγώνες.
Ουσιαστικά είναι σαν να μπήκε πρώτη της φορά.
Τα λαστιχα που έσκασαν ηταν οι βαρείς αναβάτες που ανέφερα.
Baz και Redding συγκεκριμμένα, ειναι 80 κιλά ο καθένας.
Εγώ γουστάρω που κερδίζουν κι αλλοι οδηγοί. Κερδίζουν γιατι ρισκάρουν στην επιλογή ελαστικού, κι αυτό γίνεται γιατί έχουν επιλογή.
Με τα Bridgstone δεν είχαν.
Θα πρέπει να περιμένουμε την επόμενη σαιζόν για να μπορούμε να βγάλoυμε συμπεράσματα.
Μου φαίνεται οτι έχετε κοντή μνήμη...
- Την τούμπα του Nakano στην Ιταλία οταν διαλύθηκε το Bridgestone στην ευθεία την ξεχάσατε μαλλον. Στον ίδιο αγώνα διαλύθηκε και το λαστιχο του Tamada.
http://www.crash.net/motogp/news/74134/1/bridgestone-tyre-failures-a-total-surprise.html
- Λιγο καιρό πριν είχε τραυματιστεί ο Kenny Roberts Jr οταν διαλύθηκε το Bridgestone
- Στο Assen to 2012 εφυγαν κατι κομματάρες απο τα λαστιχα του Rossi και του Spies.
https://motomatters.com/analysis/2012/07/06/bridgestone_s_tire_failures_at_assen_sto.html
Αρα ειναι λίγο άδικο να κατηγορείται η michelin για κάποια αστοχία στον 1ο της χρόνο νομίζω.
Ενα καλό άρθρο για τα λαστιχα:
http://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/motogp-tyre-disasters-history
συγνώμη αλλά εγώ θα επιμείνω στην αποψή μου ότι η μισελέν είναι ο αρνητικός πρωταγωνιστής.
δεν γίνεται να συγκρίνουμε 4 περιστατικά στα δεκα πχ χρόνια μπριτζεστον με σωρεία λαθών της μισελέν
σε λιγότερο από μία σεζόν.
και τι σημαίνει οι βαριοί αναβάτες είχαν πρόβλημα; από το 15 και πριν ήταν αδύνατοι;
ο πεντρόζα τι να κάνει; να παχύνει;
και ξαναλέω: και μένα με ευχαριστεί αυτό το άνω κάτω σαν θεατή αλλά εξακολουθεί και υπάρχει θέμα
με την αξιοπιστία των ελαστικών.
sapila racing
26/09/2016, 16:06
συγνώμη αλλά εγώ θα επιμείνω στην αποψή μου ότι η μισελέν είναι ο αρνητικός πρωταγωνιστής.
δεν γίνεται να συγκρίνουμε 4 περιστατικά στα δεκα πχ χρόνια μπριτζεστον με σωρεία λαθών της μισελέν
σε λιγότερο από μία σεζόν.
και τι σημαίνει οι βαριοί αναβάτες είχαν πρόβλημα; από το 15 και πριν ήταν αδύνατοι;
ο πεντρόζα τι να κάνει; να παχύνει;
και ξαναλέω: και μένα με ευχαριστεί αυτό το άνω κάτω σαν θεατή αλλά εξακολουθεί και υπάρχει θέμα
με την αξιοπιστία των ελαστικών.
Δικαίωμά σου φυσικά.
Αλλά δεν ήταν μόνο 4 τα περιστατικά της Bridgestone. Σου παρέθεσα μόνο τα περιστατικά με ατύχημα η εγκατάλειψη.
Υπήρξαν πολλά περισσότερα αλλά βαριέμαι να τα ψαχνω όλα.
Επίσης στην ουσία ακύρωσαν ολόκληρο αγώνα στην Αυστραλία..
Να σημειώσω οτι η αλλαγή της διαμέτρου είναι απο μόνη της τεράστια. Επίσης κατασκευαστικά η Michelin εχεi τελείως αλλο σκεπτικό απο την bridgestone.
Δεν εχω μετοχες Michelin, απλά γουστάρω να μπορεί να κερδίσει κι ο δορυφορικός σε στεγνό αν του βγει η επιλογή που έκανε.
Κατι τέτοιο ηταν ανήκουστο με τα Bridgestone.
Για τον Pedrosa πραγματικά λυπάμαι, του εκατσε ασχημα κι ελπίζω να διορθωθεί η κατάσταση.
MG-KTiNoS
26/09/2016, 16:19
το προβλημα κατ εμε με την μισλεν ειναι οτι
δεν καταφερε να δωσει ενα λαστιχο απο την αρχη μεχρι το τελος της σαιζον που θα ειναι καπου στην μεση για τα χαρακτηριστικα ολων των αναβατων
και πανω σ αυτο να βελτιωθουν μεσα στη χρονια
Αυτό ούτε έγινε, ούτε θα γίνει ποτέ. Ο ΠΠ είχε και έχει πάντα το πρώτο λόγο.
Για τον Pedrosa πραγματικά λυπάμαι, του εκατσε ασχημα κι ελπίζω να διορθωθεί η κατάσταση.
Τώρα που το χει πάρει ο Μαρκ ποιός τον γ... και τον Πεντρόζα....
:cool:
Δικαίωμά σου φυσικά.
Αλλά δεν ήταν μόνο 4 τα περιστατικά της Bridgestone. Σου παρέθεσα μόνο τα περιστατικά με ατύχημα η εγκατάλειψη.
Υπήρξαν πολλά περισσότερα αλλά βαριέμαι να τα ψαχνω όλα.
Επίσης στην ουσία ακύρωσαν ολόκληρο αγώνα στην Αυστραλία..
Να σημειώσω οτι η αλλαγή της διαμέτρου είναι απο μόνη της τεράστια. Επίσης κατασκευαστικά η Michelin εχεi τελείως αλλο σκεπτικό απο την bridgestone.
Δεν εχω μετοχες Michelin, απλά γουστάρω να μπορεί να κερδίσει κι ο δορυφορικός σε στεγνό αν του βγει η επιλογή που έκανε.
Κατι τέτοιο ηταν ανήκουστο με τα Bridgestone.
Για τον Pedrosa πραγματικά λυπάμαι, του εκατσε ασχημα κι ελπίζω να διορθωθεί η κατάσταση.
:beer:
Αυτό ούτε έγινε, ούτε θα γίνει ποτέ. Ο ΠΠ είχε και έχει πάντα το πρώτο λόγο.
Τώρα που το χει πάρει ο Μαρκ ποιός τον γ... και τον Πεντρόζα....
:cool:
Εκείνες οι κόκκινες πομόνες, που ήταν χθες; Πίσω κι από τις φρέζες (βλ. Απρίλια)... Εγώ θα το είχα κάψει το εργοστάσιο και θα καθόμουν να το βλέπω σταχτες...
GIOTIS750
26/09/2016, 17:55
368685
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=23724
Mini Bikers βάλαμε; Δε βάλαμε.
https://www.youtube.com/watch?v=vIH08EqBrgE
Λόρε με κράνος καρχαρία και ατάκα VR46: What's up Flipper ? :bawl:
Rossi περνάει Maverick: Learn from the master young padawan :lol:
Mini Bikers βάλαμε; Δε βάλαμε.
https://www.youtube.com/watch?v=vIH08EqBrgE
Λόρε με κράνος καρχαρία και ατάκα VR46: What's up Flipper ? :bawl:
Rossi περνάει Maverick: Learn from the master young padawan :lol:
368993
:lol:
panayiotis
30/09/2016, 00:19
369082
panayiotis
30/09/2016, 00:28
369083
ελα βρε Παναγιώτη, που χάθηκες;:beer:
GIOTIS750
30/09/2016, 11:54
Mini Bikers βάλαμε; Δε βάλαμε.
https://www.youtube.com/watch?v=vIH08EqBrgE
Λόρε με κράνος καρχαρία και ατάκα VR46: What's up Flipper ? :bawl:
Rossi περνάει Maverick: Learn from the master young padawan :lol:
:lol::lol::lol::beer:
panayiotis:beer:πολυ ωραιες φωτο!
Billymuse
30/09/2016, 17:53
Έγινε της τούμπας σήμερα; 7-8 αναβάτες κάτω αλλά ευτυχώς κανείς δεν χτύπησε..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.