View Full Version : Αγορά Ducati 899 νέος οδηγός
Καλησπέρα σε όλους ειμαι νέος χρήστης και θα ήθελα την άποψη σας. Σκέφτομαι να πραγματοποιήσω αγορά μιας Ducati 899 panigale μοντέλο 2014. Σαν οδηγός δεν έχω και πολυ εμπειρία καθώς έχω πιάσει στα χέρια μου μόνο μέχρι 600cc και αυτά όχι για μόνιμη οδηγηση αλλα για μικρά χρονικά διαστήματα. Στην οδήγηση αρκετά συντηρητικός θα έλεγα. Κάποιοι γνωστοί και φίλοι με παροτρύνουν να το αφήσω και να πάω σε κάτι μικρότερο αλλα ειναι έρωτας η άτιμη. Να το προχωρήσω η δεν ειναι για τα κυβικά μου;
Ευχαριστώ προκαταβολικά
amyroukai
20/09/2016, 20:42
το βασικό έρώτημα δεν είναι αν θα το προχωρήσεις αλλά... τι το θέλεις (σαν χρήση), αν το σηκώνεις οικονομικά σαν συντήρηση για να μην σκορπίσει και αν το αντέχεις (σωματικά) για την χρήση που το θέλεις...
σαν μοτοσικλέτα είναι και όμορφη και καλή.
Για χρήση το θέλω καθημερινή. Οικονομικά δεν υπάρχει πρόβλημα. Και σωματικά απλά ειμαι κοντός. Σε ότι έχω οδηγήσει αυτού του τύπου δεν είχα θέμα. Βέβαια δεν ειμαι σε φάση για αγωνιστική οδήγηση. Συντηρητικά.
amyroukai
20/09/2016, 20:54
Τι να σου πω... τόσα και τόσα σουπερσπορ κυκλοφορούν κάθε μέρα, ένα ακόμα. Αφού δεν έχεις πρόβλημα με την οδήγηση κλπ, εμ... :)
devil's animal
20/09/2016, 21:11
για καθημερινη χρηση δεν ενδεικνυται...
για "αγωνιστικη οδηγηση" οπως το λες, ενδεικνυται αλλα δεν εισαι εσυ σε φαση...
σωματικα δεν ειναι και το καλυτερο δυνατο αλλα αφου την εχεις παλεψει με αλλα θα την παλεψεις και με αυτο...
αλλα αφου εχεις χρημα, και θα την πηγαινεις και συντηρητικα, μη φοβου τιποτα...προχωρα..
Αφού το θες για καθημερινό και δεν είσαι και το πρώτο μποι γιατί δεν κοιτάς από monster μερια..?
αφού σε παίρνει οικονομικά και είναι έρωτας προχώρα.
απλά να ξέρεις ότι καίει, έχει σέρβις που κοστίζουν πολύ και σε περίπτωση πτώσης θα σε τσούξει πολύ.
αυτό το μηχανάκι είναι αποκλειστικά για πίστα και είναι απόλυτο για συνθήκες δρόμου πόσο μάλλον για
καθημερινή οδήγηση.
εγώ δεν θα το έπαιρνα για commuter αλλά στην τσέπη σου και τα θέλω σου κουμάντο κάνεις μόνο εσύ.
MG-KTiNoS
20/09/2016, 23:33
Για χρήση το θέλω καθημερινή...
Δεν κάνει....
Ειλικρινά ευχαριστώ για τις σύντομες απαντήσεις και για τον χρόνο σας. Έχω αρχίσει να σκέφτομαι πως έχετε δίκιο σε ότι αφορά την καθημερινή χρήση. Νομίζω πως σε γενικές γραμμές ειναι καλό για 2ο μηχανάκι αλλα όχι για το βασικό. @karavidas νομίζω ως ζεις δίκιο σε ότι αφορά το monster και θα το ψάξω λίγο παραπάνω. Να είστε όλοι καλα.
Bradipous
21/09/2016, 00:27
Ποιο είναι αυτό το Ducati 899 paintable;
Ορθογραφικό του autocorrect. Panigale. Διορθώθηκε
Pan (dvs)
21/09/2016, 07:41
Για πρωτη μηχανη στη θεση σου θα κοιταζα κατι ποιο φιλικο και ποιο μικρο για νεο οδηγο.
Η συγκεκριμενη μηχανη δεν ειναι για "συντηριτικη" οδηγηση.
Πρώτη μηχανή SS 150 άλογα;
:priest:
Πρώτη μηχανή SS 150 άλογα;
:priest:
Λεπτομεριες
δεν προταθηκε η 1299 αφου....
Φιλε Γιαννη
η μοτο σκοτωνει, εχει κορυφαια περιφεριακα, δυνατο και ροπατο μοτερ και ειναι η ιδανικοτερη ςς για Ελλαδα κατ'εμε.
Ειναι φουλ ερωτευσιμη και μ@#@ρα, αλλα για καθε μερα ειναι δυσκολη και ειναι και...ψιλοαμαρτια...
Ducati 899 panigale για την χρηση που το θελεις δεν κανει,αλλα αν σε τρελαινει και εχεις οικονομικη ανεση το παιρνεις δοκιμαζεις (ειναι και ακριβη η καθημερινότητα του) και πας σε κατι αλλο αν τελικα δεν τα βρειτε.Στην μεταπωληση ισως ζοριστεις λιγο γιατι το κοινο του ειναι συγκεκριμενο και περιορισμενο.Go for it μια φορα πραγματοποιουμε τα ονειρα μας.:beer:
notakos600
21/09/2016, 08:29
Αν σου κάνει κλικ....αγόρασέ το χθες...όσες φορές θα το συζητάς, τόσα θα είναι τα βήματα που θα σε απομακρύνουν από την αγορά του.
harris_x
21/09/2016, 09:02
Για χρήση το θέλω καθημερινή. Οικονομικά δεν υπάρχει πρόβλημα. Και σωματικά απλά ειμαι κοντός. Σε ότι έχω οδηγήσει αυτού του τύπου δεν είχα θέμα. Βέβαια δεν ειμαι σε φάση για αγωνιστική οδήγηση. Συντηρητικά.
Φίλε το μηχανάκι αυτό δεν είναι για κάθε μέρα, επιπλέον δεν είναι για αρχάριο οδηγό.
Ξεκίνα με ένα γυμνό 600 και μετά απο κανα δυο χρονάκια το ξανασκέφτεσαι.
RaGe_Raptor
21/09/2016, 09:23
Χαγιαμπούσα να πάρεις,όλα τ'άλλα οδοντόκρεμες :D
Χωρίς πλάκα , yolo . παρ'το αφού σ'αρέσει,θα ανεχθείς και τα μειονεκτήματα πιο εύκολα.
sapila racing
21/09/2016, 09:45
Η δική μου γνώμη είναι οτι θα ταλαιπωρηθείς κι εσύ κι αυτή.
Με ενα monster θα το ευχαριστηθείς περισσότερο και θα σε βοηθήσει να μάθεις να οδηγείς.
Μετα απο καναδυο χρόνία παρε οτι σου αρέσει.
Πολύ ακριβό μηχανάκι. Μπορείς να κάνεις την πλάκα σου με πολύ λιγότερο χρήματα, για SS μιλάμε πάντα. Κάτι σε cbr1000 ή gsxr1000, R1 κλπ. Χρονολογία ψάξε του 2005, ήταν η εποχή που επικρατούσε η νοοτροπία να κάνουν οι εταιρείες τα SS περισσότερο καθημερινά μηχανάκια.
Να διαλέξεις ένα. SS με γνώμονα ότι πας να το μάθεις κι όχι κάτι μπιμπελό που απλώς σου γυάλισε τώρα κλπ.
harris_x
21/09/2016, 14:58
Πολύ ακριβό μηχανάκι. Μπορείς να κάνεις την πλάκα σου με πολύ λιγότερο χρήματα, για SS μιλάμε πάντα. Κάτι σε cbr1000 ή gsxr1000, R1 κλπ. Χρονολογία ψάξε του 2005, ήταν η εποχή που επικρατούσε η νοοτροπία να κάνουν οι εταιρείες τα SS περισσότερο καθημερινά μηχανάκια.
Να διαλέξεις ένα. SS με γνώμονα ότι πας να το μάθεις κι όχι κάτι μπιμπελό που απλώς σου γυάλισε τώρα κλπ.
cbr1000 ή gsxr1000, R1 για νέο οδηγό.... μάλιστα.... :rolleyes:
Harris_x@ Για 900 δε ψάχνει ο φίλος; στα 100 παραπάνω κυβικά κόλλησες :)
Βασικά, δεν ψάχνει ούτε για 900, ούτε για 1000, ούτε για SS. Ψάχνει για το συγκεκριμένο ντουκάτι.
Harris_x@ Για 900 δε ψάχνει ο φίλος; στα 100 παραπάνω κυβικά κόλλησες :)
Ναι, αλλά Ducati, V2, κατ' αντιστοιχία 600 4κύλινδρου σε σειρά... Δεν βγάζει τα 170+ άλαγα των άλλων ούτε συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο.
Τα Ss του 2005 που του προτείνω δεν βγάζουν 170 άλογα. Επίσης ο τετρακύλινδρος σε χαμηλές στροφές είναι πολύ φιλικός. Εξάλλου ο φίλος είπε ότι έχει εμπειρία από 600άρια. Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν δεν νομίζω ότι του πρότεινα κάτι εξωπραγματικό :)
Τα Ss του 2005 που του προτείνω δεν βγάζουν 170 άλογα. Επίσης ο τετρακύλινδρος σε χαμηλές στροφές είναι πολύ φιλικός. Εξάλλου ο φίλος είπε ότι έχει εμπειρία από 600άρια. Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν δεν νομίζω ότι του πρότεινα κάτι εξωπραγματικό :)
Ο 4κύλινδρος σε χαμηλές στροφές είναι ψόφιος κι εν δυνάμει επικίνδυνος σε χέρια χωρίς εμπειρία.
OK, 150 άλογα και το Duc και τα 1000 που λες.
Για καθημερινή χρήση από κάποιον που δεν έχει οδηγήσει αρκετά κι έχει περιστασιακή γνώση απο 600ρια.
Δεν νομίζω.
Δεν ειπε οτι έχει εμπειρία με τα 600cc, είπε οτι έχει πιάσει στα χέρια του για κάποιες βολτες. Από αυτήν την δήλωση μέχρι το... "θελω 150 αλογα SS" έχει...διαφορά.
Johny the Fox
21/09/2016, 15:39
Για συμβουλες ασφαλειας ,ρωτα τον πατερα σου.Εγω θα μιλησω για την μοτοσυκλετα.
Εαν το θες και το αντεχεις οικονομικα παρτο.Θα σε αποζημιωσει αρκετα και θα την αγαπησεις οσο λιγες .
Την μηχανη δεν θα την θεωρησεις εντρυ λεβελ με τα 148 αλογα της ,αλλα ειναι πολυ περισσοτερο φιλικη απο την 1199.
Το μηχανακι οσο και να το προσπαθησεις,σουζα δεν θα κανει και τα ηλεκτρονικα του ,μαζι με το πολυ καλο ABS ,θα σε βοηθησουν παρα πολυ στην χρηση της.
Το μηχανακι ειναι ελαφρυ-ζυγισμενο και το αισθανεσαι πουπουλο.Εαν μπεις πιστα,ειτε για μαθηματα,ειτε για τρακ-ντευ ,θα ερωτευθεις την μοτοσυκλετα με το φιλικο και ευκολο τροπο που κανει τα παντα.
Η καποτε αντιστοιχη της, η 848 κυκλοφορησε απο οσους την ειχαν και σαν μηχανακι μετακινησης ,με οτι συνεπαγεται αυτο.
Εγω χρησιμοποιω το 1199 πολλες φορες καθημερινα για μετακινησεις και δεν με εχει κουρασει οσο θα περιμενε καποιος .Εχει τρεις χαρτες (σπορ-βροχης-αγωνιστικο) και ρυθμιζομενο abs .Τα σερβις της μπορεις να μαθεις ποσο κοστιζουν ακριβως απο την αντιπροσωπια για να εχεις μια πληρη εικονα αγορας .Δεν ειναι και τοοσο ακριβα οσο ακουγεται παντως.
RaGe_Raptor
21/09/2016, 15:42
Το 899 έχει σκάρτα 130 άλογα ρόδα. Τα χιλιάρια 10ετίας έχουν 155-160 αναλόγως μάρκας
Johny the Fox
21/09/2016, 15:55
367772
basilis_k6
21/09/2016, 16:02
αφου οικονομικα δεν εχεις προβλημα παρε ενα αλλο μηχανακι λιγοτερο πολεμικο να μαθεις να οδηγας γιατι το 899 δεν θα σε μαθει. Μετα δωστο και παρε το 899. Η αναμονη θα το κανει ακομη πιο ευχαριστο. Ο μαγκας με λεφτα δεν παιρνει κατευθειαν το ακριβο αλλα περναει γρηγορα ολα τα ενδιαμεσα σταδια για να γουσταρει ακομη παραπανω. Στην πόλη ειναι κουραστικο μεχρι θανατου αλλα μπρος τα καλλη τι ειναι ο πονος...
Πο πο ειλικρινά σας ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες. Δυστηχως δεν έχω κάποιον να ρωτήσω ούτε για θέματα ασφαλείας ούτε για αλλά θέματα. Οικονομικα δεν έχω κανένα θέμα στο να την υποστηρίξω και ούτως ή άλλως την μηχανή θα την δουλεύω μόνο 5-6 μήνες τον χρόνο καθώς λόγο δουλειάς απουσίαζω τους υπόλοιπους. Johnny The fox είσαι ακριβως μέσα στο μυαλό μου σε ότι αφορά τη συμπεριφορά της. Με αρκετή προσοχή και σύνεση νομίζω πως θα τα καταφέρω. Θεωρώ απαραίτητο πώς κάποια στιγμή θα πρέπει να μπω και πίστα για μαθηματα καθώς οι δρόμοι δεν είναι για ταρζανιες. Και έχω την εντύπωση πως μόνο εκεί θα μπορώ να καταλάβω την αξία του και να το μάθω καλυτερα. Γενικά τον τελευταίο καιρό έχω αγαπήσει τρελά το 899. Και είναι και μιας μορφής απωθημένο. Βέβαια για να μην λέω και ψέματα οι περισσότερες απόψεις στο θέμα είναι να ξεκινήσω με κάτι πιο χαλαρο και να ανέβω σιγά σιγά έκανα μια κίνηση να δω και ένα monster το 796 του 2014. Έμεινα αρκετά Ευχάριστημενος και αρκετά πιο άνετο βέβαια σε σχέση με το 899. Προς το παρών νομίζω πως θα κρατήσω αυτές τις 2 επιλογές και επειδή φεύγω για 6 μηνο ταξίδι αρχές Οκτωβρίου θα το ψάξω και πιο ενεργά με την επιστροφή μου. Ειλικρινά χίλια ευχαριστώ για ολες τις πληροφορίες και τον χρόνο σας. Αν πάνε όλα καλά ευελπιστώ να σας γνωρίσω και σαν οδηγός μιας από αυτές σε κάποια συναντηση. Να σας έχει ο θεός πάντα καλά. Και καλές και ασφαλείς βόλτες.
amyroukai
22/09/2016, 01:57
με το καλό λοιπόν :)
RaGe_Raptor
22/09/2016, 10:10
Για το 959 λέει αλλά οκ κοντά είναι με το 899
https://youtu.be/Rvvvy7WXvJg
Πο πο ειλικρινά σας ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες. Δυστηχως δεν έχω κάποιον να ρωτήσω ούτε για θέματα ασφαλείας ούτε για αλλά θέματα. Οικονομικα δεν έχω κανένα θέμα στο να την υποστηρίξω και ούτως ή άλλως την μηχανή θα την δουλεύω μόνο 5-6 μήνες τον χρόνο καθώς λόγο δουλειάς απουσίαζω τους υπόλοιπους. Johnny The fox είσαι ακριβως μέσα στο μυαλό μου σε ότι αφορά τη συμπεριφορά της. Με αρκετή προσοχή και σύνεση νομίζω πως θα τα καταφέρω. Θεωρώ απαραίτητο πώς κάποια στιγμή θα πρέπει να μπω και πίστα για μαθηματα καθώς οι δρόμοι δεν είναι για ταρζανιες. Και έχω την εντύπωση πως μόνο εκεί θα μπορώ να καταλάβω την αξία του και να το μάθω καλυτερα. Γενικά τον τελευταίο καιρό έχω αγαπήσει τρελά το 899. Και είναι και μιας μορφής απωθημένο. Βέβαια για να μην λέω και ψέματα οι περισσότερες απόψεις στο θέμα είναι να ξεκινήσω με κάτι πιο χαλαρο και να ανέβω σιγά σιγά έκανα μια κίνηση να δω και ένα monster το 796 του 2014. Έμεινα αρκετά Ευχάριστημενος και αρκετά πιο άνετο βέβαια σε σχέση με το 899. Προς το παρών νομίζω πως θα κρατήσω αυτές τις 2 επιλογές και επειδή φεύγω για 6 μηνο ταξίδι αρχές Οκτωβρίου θα το ψάξω και πιο ενεργά με την επιστροφή μου. Ειλικρινά χίλια ευχαριστώ για ολες τις πληροφορίες και τον χρόνο σας. Αν πάνε όλα καλά ευελπιστώ να σας γνωρίσω και σαν οδηγός μιας από αυτές σε κάποια συναντηση. Να σας έχει ο θεός πάντα καλά. Και καλές και ασφαλείς βόλτες.
Διάβασε και το παρακάτω, από κάτοχο SuperSport Ducati.
Η άποψη μου είναι πως αρχάριος με ducati supersport, παει γυρεύοντας να σιχαθεί τα μηχανάκια.
Τα δικύλινδρα κ ιδιαίτερα τα ντουκάτι, είναι δύσκολα μηχανάκια για αρχάριους γιατί απαιτούν αρκετά διαφορετικό τρόπο οδήγησης για να πάνε γρήγορα στην πίστα. Κάτω από το φάσμα στροφών που δουλεύουν, γίνονται ιδιαίτερα δύστροπα κ δεν σου δίνουν εμποστοσύνη να πας παραπάνω. με ένα 1098 δηλ, αν πας να ανοίξεις το γκάζι στο άπεξ με 4,5 χιλ στροφές, θα ακούς το μοτέρ πιστονιά πιστονιά, το μηχανάκι θα κουνάει κ εσύ θα παρακαλάς να τελειώσει η στροφή να ησυχάσεις. Το ενδεχομενο να είσαι στο άπεξ με 6,5 χιλ στροφές ας πούμε, είναι ιδιαιτέρως χλωμό, καθώς απαιτεί φόρα κ τιμονιά που μόνο "έμπειροι" αναβάτες έχουν την εμπιστοσύνη να δώσουν.
Νομίζω αυτός είναι κ ο βασικός λόγος που δύσκολα βλέπεις αναβάτη με ντούκο να πηγαίνει σβέλτα.
Όταν θα μαθεις να οδηγάς σωστά κ θα ξέρεις τι ζητάς από τη μοτό σου, τότε θα είσαι σε θέση να εκτιμήσεις κ το στήσιμο του ντουκου.
DoctoR_k6
22/09/2016, 10:48
Για το 959 λέει αλλά οκ κοντά είναι με το 899
https://youtu.be/Rvvvy7WXvJg
Ακριβως ιδιοι δρομοι με της Ελλαδος που κανει το commuting ευχαριστο...
Εμενα παντως τελευταια το commuting με το Κ στην Αθηνα μου φαινεται γκ@μησ...
Βεβαια παιζει ρολο κ η ηλικια(:lol:) κ η καυλα.
@Gianman
Παρτο να ξεμπερδευεις να σου φυγει κ απο το μυαλο(αν δεν το κανεις)η απορια.
Μπορει κ να αποδειχτει οτι καλα εκανες.
Τωρα για το θεμα γκαζι κλπ κλπ ο καθενας εχει μυαλο να κανει κ να λειτουργσει οπως πιστευει.
RaGe_Raptor
22/09/2016, 11:16
Ακριβως ιδιοι δρομοι με της Ελλαδος που κανει το commuting ευχαριστο...
Εμενα παντως τελευταια το commuting με το Κ στην Αθηνα μου φαινεται γκ@μησ...
Βεβαια παιζει ρολο κ η ηλικια(:lol:) κ η καυλα.
@Gianman
Παρτο να ξεμπερδευεις να σου φυγει κ απο το μυαλο(αν δεν το κανεις)η απορια.
Μπορει κ να αποδειχτει οτι καλα εκανες.
Τωρα για το θεμα γκαζι κλπ κλπ ο καθενας εχει μυαλο να κανει κ να λειτουργσει οπως πιστευει.
Κολλάς κι εσύ σε κάτι λεπτομέρειες ρε παιδί μου!!! :D
YOLO παρ'το. Αν το βλέπεις και καυλώνεις δε θα σου κακοφανεί τίποτα. Τουλάχιστον για ένα μεγάλο διάστημα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.