PDA

View Full Version : "Βοήθεια" για να αποφασίσω



ThemisRafail
20/09/2016, 23:09
Παιδιά θέλω λίγο τα φώτα σας. Πριν όμως θα σας πω πως κατεληξα σε αυτη την αποφαση. Παλιος Hondakias ξεκινησα με hornet 600 αλλα επείδη ήθελα κατι πιο ταξιδιάρικο τελικά το αλλάξα και κατέληξα σε cbf 600. Με αυτο γνώρισα τη γυναίκα μου και με αυτό παντρευτήκαμε. Μετα όμως καταλήξαμε σε αγορά καινούργιας μηχανης και μέχρι και το 2015 είχα το crossrunner vfr800x μέχρι που έιχα το ατύχημα και η μηχανη σχεδον διαλύθηκε. Μεγάλο ατύχημα αλλα την όρεξη μου δεν την εχασα και τωρα που σχεδον εχω επανελθει ξαναψάχνω για μηχανη παρέα με την γυναίκα μου. Στην αρχη ειμασταν αναμεσα σε crossrunner vfr800x 2016 kai se tracer mt-09 Yamaha. Τελικα με οτι μάθεις με αυτο συνεχιζεις για αυτο και καταλήξαμε στο crossrunner στην αρχη. Το v-tec το είχα ερωτευθει. Έλα ομως που πριν λιγο λιγες μερες ειδε η γυναικα μου στο δρομο το cbf 1000 του 2007 και αυτο το retro stil την εκανε να θυμηθει τα παλια,και μου ειπε οτι τελικα θελει ξανα cbf οποτε στραφηκα σε cbf. Eλα ομως που δεν είχα μαθει οτι η Honda τα εκοψε εντελως οποτε παω σε μεταχειρισμενο. Το θεμα ειναι οτι στο χρωμα που μου αρεσει το cbf (ασπρο) βρηκα μονο δυο. H μια ειναι Cbf 1000 A7 2009 με 25.000χλμ στα 5500 ευρω ειναι προσεγμενη γιατι πηγαμε και την ειδαμε Απλα λογο καθησιου θελει τις μικροαλλαγες τις. Η δευτερη ειναι ειναι το cbf 1000 2011 με 25.000χλμ απο ατομο που το ξερω οχι προσωπικα αλλα ξερω οτι την προσεχε το θεμα ομως ειναι οτι την δινει λιγο τσιμπημενη. 7500 ευρω απλα εχει και καποια εξτρα πανω και για αυτο θεωρω οτι την εχει λιγο τσιμπημενη. Αναμεσα σε αυτες τις δυο και με δεδομενη τη διαφορα τιμης ποια λετε οτι αξιζει για αγορα. αν εξαιρεσουμε το οπτικο πεδιο οπου του 2011 φαινετε πιο επιθετικη στο τομεα της οδηγικης συμπεριφορας δηλαδη ατσαλι vs αλουμινιο (το λεω γιατι νομιζω οτι η παλια ειχε ατσαλενιο πλαισιο ενω η πιο καινουργια αλουμινενιο πλαισιο) ειναι καλητερη του 2011 γιατι λογικα επεσε και σε βαρος λογο του αλουμινενιου πλαισιου οπως επισης νομιζω οτι γινανε και αλλαγες στις αναρτησεις οπως και στα φρενα. Επισης υπαρχει αλλαγη και στο πισω ατομο η ειναι το ιδιο ως προς την ανεση του. Απλα απο την μια μου αρεσει του 2011 γιατι εχει και μονη εξατμιση αλλα απο την αλλη τα 2000 ευρω διαφορα στη τιμη δικαιολογουνται.... Να τα δωσω η οχι......Τα φωτα σας παιδια

duke200
20/09/2016, 23:19
αυτη το 2011 και παζαρι να ριξει τη τιμή, λεω εγω..

ThemisRafail
20/09/2016, 23:25
Τα 7500 ευρω ειναι κατω γιατι τη ξεκινησε με 7900. Απλα τον ειπα οτι αμα αποφασισω θελω το πληρες σερβις πριν την παραλαβω δηλαδη τα κλασσικα λαδια, τακακια και στα extra δεχτηκε να μου αλλαξει και αλυσιδα και γραναζια. Εκει που θα τον πιεσω λιγο ακομη ειναι για τα λαστιχα. Θελουν αλλαγη επειδη καθετε και αυτη αλλα μεσα στο γκαραζ. Εχει κανει μονο 900 χιλιομετρα αλλα τα εχει δυο χρονια πανω στη μηχανη.

lleonidas
20/09/2016, 23:37
Kαλσηπέρα φίλε!
Το cbf με τα 7500€ υποθέτω πως είναι αυτό (http://www.car.gr/8393548-honda-cbf-1000-abs) από Παπαγεωργίου και το άλλο του 2009 λογικά εδώ (http://www.car.gr/8455049-honda-cbf-1000-a7) .

Έχεις δει αυτό (http://www.car.gr/8604675-honda-cbf-1000-abs) στα 4200€ από Τρίπολη;Και αυτό (http://www.car.gr/8566489-honda-cbf-1000) στα 5500€ από Αθήνα;Και ακόμα ένα (http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/8166693/) από Νίκαια.
Και τα τρία λευκά και με abs

ThemisRafail
20/09/2016, 23:49
Ναι σωστα τα ειδες. Απλα αυτο στο ειναι του ανθρωπου που το αφησε εκει στην ουσια. Τα cbf στη νικαια εχει ειδη πουληθει. Απλα στα αλλα δεν ξερω καθολου τα ατομα και παντα τα πολλα χιλιομετρα δεν μου αρεσουν. παραξενια αλλα την εχω. γιατι ξερω οτι τα 40000χλμ δεν τα εχω κανει εγω. αυτα τα δυο βρηκα σε ασπρο με τα πιο λιγα χιλιομετρα. φυσικα εννοειται π πριν την παρω παρεα με τον δικο μου μαστορα και παιρνω και το τελικο οκ απο αυτον. απλα αυτα τα τα δυο εχουν και το εξτρα του κατω πλαστικου που τα κανουν να φαινονται πιο ωραια. Χωρια που αρεσαν και στη γυναικα μου που αυτη στο τελος παιρνει την αποφαση......δυστυχως αλλα τι να κανω.........

ThemisRafail
20/09/2016, 23:51
διορθωση...αυτο απο την αθηνα με 5500 εχει ειδη πουληθει

lleonidas
21/09/2016, 00:24
Παντόφλα,σε καταλαβαίνω...χαχα,αστειεύομαι :)
Κάνε ένα τηλεφώνημα αύριο στο Σαρακάκη,στα κεντρικά και ζήτα να μάθεις αν υπάρχει στοκ σε cbf1000 οποιουδήποτε έτους...το ίδιο έκανα και εγώ μέσα στην άνοιξη για λογαριασμό φίλου o οποίος έψαχνε cb1000r και cbr600f.
Αν δε βρεις, οι λύσεις που σκέφτομαι είναι οι εξής...α.επιλέγεις κάποιο από τα δύο διαθέσιμα μεταχειρισμένα(προσωπικά δε θα έδινα 7500€ για μεταχειρισμένο cbf 5ετίας), β.κοιτάζεις για άλλο χρώμα όπως το ασημί, γ.κοιτάζεις για λευκό cbf 600, δ.πείθεις τη σύζυγο να κοιτάξετε για κάποιο άλλο μοντέλο.Στα χρήματα που διαθέτεις θα βρεις πάρα πολλές και καλές μοτοσυκλέτες από όλες τις κατηγορίες.

Pan (dvs)
21/09/2016, 07:38
Aγορασε μια μηχανη που σου αρεσει εσενα.

SONone
21/09/2016, 08:29
με τοσα λεφτα διαφορα βρες ενα καλο μαυρο και βαφτο ασπρο. 300ευρο + 150 τα honda stickers +50 η αλαγη στο υπουργειο..

doctoras
21/09/2016, 09:01
εγώ θα πήγαινα για το πρώτο το οικονομικότερο, οκ το ΜΚ2 είναι βελτιωμένο σε σημεία αλλά δεν τέτοια που θα σε κάνουν να ξετρελαθείς βάζοντας και τα 2χιλ παραπάνω καταλήγεις έυκολα στο πρώτο μιας και όπως λέει είναι και πρώτη άδεια '09
αυτό που θα χρειαστεί να κάνεις σε κάποια φάση νομίζω περίπου μετά τα 40-50χιλ(ανάλογα και με το φορτίο εγώ τότε ήμανε χέλι 75κιλά και το έτερον ήμισυ 55)είναι να βάλεις ένα αφτερ μάρκετ αμορτισερ που θα κάνει την διαφορά γιατί θα μπορέσεις να ρυθμίζεις της απόσβεση επαναφοράς πράμα που δεν έχει το μαμα showa.

ThemisRafail
21/09/2016, 17:56
leonidas πριν καταληξουμε σε αυτα τα δυο πηγαμε ειδαμε και αλλες......παραδειγμα πηγαμε και ειδαμε versys 650.....ουτε δεχθηκε να ανεβουμε....ειδαμε και το fazer.....μπα...και το triumph 800 ειδαμε......τιποτα....και το tracer ειδαμε.....αυτο μου αρεσε αλλα κατι αργοτερα με ξενισε...ακριβως τι ηταν αυτο που με εκανε να αλλαξω γνωμη δεν το καταλαβα....και οπως ειπα ξανακαταληξαμε στο crossrunner αλλα οταν ειδε το cbf απλα θυμηθηκε τα παλια για αυτο ξαναγυρισαμε σε αυτη τη λογικη.....ολες οι μηχανες ειναι καλες.....απλα καθε μηχανη γεμιζει τον καθενα....αυτο το καταλαβα τωρα.....ειναι λες και ξαναζητουσα honda......το ιδιο και η γυναικα μου.....το 600 το σκεφτηκα και εγω....το ειχα οποτε ξερω τα παντα για αυτο....αυτο που με χαλαει για αυτο και το γυρισα σε 1000 ειναι το μπαμ.... εδω μεσα στην πολη δεν με ειχε πουλησει ποτε...δεν εκοβε ποτε ουτε κομπλαρε πουθενα......ακομη και με 40χλμ κουμπωμενη 6 και ανεβαζε χωρις δισταγμο.... απλα οταν βγαιναμε εξω....ξερεις καποια στιγμη που ηθελα να κανω το μπαμ δεν ειχε την προβλεπομενη δυναμη.... και φαντασου ειχα βαλει και το χερακι μου..... αυτο μου το ελυσε το συγχωρεμενο crossrunner.....ειδικα οταν εμπαινε το vtec εκανε παπαδες και το ευχαριστιομουνα.......γιατι εμπαινε ξαφνικα.....ηταν νεκρο εως ενα σημειο και μετα εκεινο το σημειο.......καθοτανε κατω.......αστα....

lleonidas
21/09/2016, 19:25
Καλησπέρα!
Καταλαβαίνω αυτό που λες και είναι σεβαστό...εγώ απλά σχολίασα διότι είναι κρίμα να εστιάζεις σε 2-3 αγγελίες μόνο από μια πολύ μεγάλη αγορά μεταχειρισμένων (και καινούριων) μοτοσυκλετών :)
Καλό και χρυσό το cbf αλλά αν δε βρεις κάποιο λευκό χιλιάρι, κρίμα δεν είναι να μείνεις αμήχανος;
Όπως και να'χει,εσύ ξέρεις καλύτερα και η απόφαση είναι δική σου.. ή μάλλον δική της :D

ThemisRafail
22/09/2016, 08:32
με βαλατε και σε σκεψεις για το cbf 600...ειπα να κατεβω κυβικα να δεχτει και τις καταλληλες τροποιοιησεις...μικρες για να ανεβει λιγο το μπαμ....απλα σε μεγαλυτερο βαθμο σε σχεση με το προηγουμενο cbf που ειχα... το θεμα ρε παιδια... ειναι οτι ειδα οτι οι τιμες γενικα εχουν παρει την πανω βολτα....φυσικα στα δικα μου δεδομενα...μια μηχανη με 30.000 χλμ το πολλυ...γενικα ειδα και αλλες μηχανες και αυτες παιζουν ψηλα....αντε ειδαμε και για varadero.....και αυτη σε stock κοντα 12.000 ευρω....μαλλον εχοθν αλλαξει λιγο τα πραγματα και χαμαπρι δεν το πηρα....γιατι θυμαμαι οτι οταν τελικα εβαλα το δικο μου προς πωληση και ειδα και τιμες επαιζα στα 3.000 ευρω με 30.000 χλμ πανω...και οταν την εδινα δεν χρειαζοταν τιποτα.μονο βενζινη......ειχα αλλαξει μεχρι και λαστιχα...μεχρι και φρεσκαρισμα την εκανα........στο βαψιμο...ουτε γρατζουνια δεν ειχε....και τωρα λεπω π.χ μοντελο του 2004 το οποιο το αγορασε απο stock TO 2011 4.000 ΕΥΡΩ....αντε 3500 να το δινει....αλλα ειναι μοντελο του 2004 12 χρονων μοντελο....

ThemisRafail
22/09/2016, 09:35
Φυσικα καιγομαι για μηχανη.. Ειδικα μολις εβγαλα τα σιδερα απο το ποδι για μετα απο λιγο καιρο αρχισα να οδηγαω το αμαξι... γιατι ειπα στην αρχη οτι θα κανω υπομονη για λιγο καιρο...εχω το αμαξι....το θεμα ειναι οτι οσο περναει η ο καιρος το αντιπαθω ακομα πιο πολλυ.. Βασικα αμα δεν ειχαμε το παιδι αμαξι δεν θα ειχαμε.... και κατι ακομα παιδια...λιγο εκτος θεματος φυσικα.. αλλα μεσα σε ολα για καινουργια ειδαμε και το ktm to 1050 adventure... ειναι στο ιδια λεφτα με το crossrunner.... αξιζει να το βαλουμε στις σκεψεις μας μαζι με τα δυο honda που κοιταω η οχι.

doros74
22/09/2016, 11:26
Εϊχα και εγώ αυτό το δίλημμα, 600 ή 1000 και μετά από πολύ σκέψη και αφού πήρα τις γνώμες και πολλών φίλων πήρα το 600αρι (βρήκα ένα του 2010 σε αριστη κατασταση)και δεν το μετάνιωσα.
Έχει δύναμη παντού και ειδικά στα χαμηλά.
Επίσης, έχει και μικρή κατανάλωση η οποία σε μικτό κύκλο (80% πόλη 20 επαρχιακό δίκτυο) δεν ξεπερνάει τα 5,5 λίτρα τα 100 χλμ. Ενώ σε ταξίδι με λογικές ταχύτητες μπορείς να δεις και καταναλώσεις κοντά στα 4+ λίτρα
Έκανα και το πρώτο μου ταξιδάκι. Το μηχανάκι δεν διστάζει πουθενά. Πας και με 150 και με 200 το ίδιο άνετα.
ΤΟ 1000αρι σίγουρα έχει μεγαλύτερη ροπή αλλά έχει και αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση στην πόλη και σε κλειστές διαδρομές, που ας μη ξεχνάμε θα περάσει τις περισσότερες ώρες το μηχανάκι. Στην Ελλάδα ζούμε όχι στην Ιταλία ή στη Γερμανία. Επίσης, το 1000αρι ανεβάζει πιο εύκολα θερμοκρασίες, ειδικά στην πόλη εκεί που το 600αρι για άλλη μια φορά με εξέπληξε ευχάριστα.
Εγώ, λοιπόν, σου προτείνω το 600αρι και με 2 - 3 βελτιώσεις θα μείνεις υπερευχαριστημενος, όπως έχω μείνει κι εγώ.
Είναι ένα all around μηχανάκι που τα κάνει όλα καλά.
Τώρα, αν τώρα θες να έχεις τις απόλυτες επιδόσεις και να θυσιάσεις την χρηστικότητα που έχει το 600αρι πας στο 100αρι. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Ζυγίζεις τα υπερ και τα κατά, όπως έκανα εγώ και κάνεις την επιλογή σου. Και τέλος μη ξεχνάς ότι δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τα 600αρια πωλούνται σχεδόν στην ίδια τιμή με τα 1000αρια. Αν βρισκόμασταν στην Ιταλία ή στη Γερμανία δεν υπήρχε περίπτωση να συνέβαινε αυτό το γεγονός.

Υ.Γ. Οι βελτιώσεις και προσθήκες που έχει το μηχανάκι μου είναι οι εξής :
1. Φίλτρο αέρος της K&N για να αναπνέει καλύτερα ο κινητήρας (δεν έβαλα εξάτμιση γιατί δεν μπορώ τους θορύβους, τουλάχιστον για την ώρα και γιατί δεν θέλω να χάσω αυτήν την εκρηκτικότητα που έχει το μηχανάκι στα χαμηλά).
2. Givi Ζελατίνα.
3. Ανακατασκευή της σέλας σε ανατομική με φοβερά αποτελέσματα.
4. Bagster.
5. Μανιτάρια
6. Βάση με GPS και διπλή USB θύρα.
7. Gear Indicator (δείκτης ταχυτήτων) με παράλληλη ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας της ιταλικής GPT.
7. Πίσω Βαλίτσα Givi V47 με καπάκι στο χρώμα της μηχανής (έχω και τη γνήσια μαμά των 45 λίτρων αλλά για την ώρα βρίσκεται στη Honda για επισκευή αφού έχει ανακληθεί, αν και θεωρώ τη Givi πολύ καλύτερη)
8. Πλαϊνές Βαλίτσες Givi με καπάκια στο χρώμα της μηχανής.
9. Καβαλέτα στο τιμόνι για πιο άνετη οδήγηση .

ThemisRafail
22/09/2016, 21:59
Doros74 εγω ειχα cbf...600 ηταν το δευτερο μηχανακι που ειχα..οποτε το ξερω.........σιγουρα δεν εχει διαφορα....με το 1000 στα χαμηλα αλλα οπως ειπα παραπανω δεν εχει το μπαμ.....οταν βγαιναμε εθνικη με την γυναικα.....και καπου απλα το εσκαγα ανεβαινε ανετα αλλα μετα τα 160 με 170 αρχιζε να κομπιαζει....Σιγουρα 150 πηγαινε ανετα αλλα 200 οχι τα επιανε αλλα εκει ξεκινανε τα ζορια για τη μηχανη αφου σχεδον ειναι η τελικη της....Τωρα σου λεω κατι το οποιο εκανα και κερδισα πολλα.....εξατμιση αλλαξε..δεν χανεις καμια εκρηκτικοτητα στα χαμηλα...Εγω τουλαχιστον δεν εχασα οπως ητανε η μηχανη πριν ηταν και μετα...Κερδιζεις και σε βαρος...Αλλα εδω να σε ενημερωσω οτι εγω την αλλαξα ολη....Δηλαδη απο λαιμους μεχρι τελικο....Και εκανα ενα ακομη μικρο πειραγματακη και ζωντανεψε η μηχανη.....Πηγε στα 80 με 81 αλογα περιπου

doros74
22/09/2016, 22:40
Doros74 εγω ειχα cbf...600 ηταν το δευτερο μηχανακι που ειχα..οποτε το ξερω.........σιγουρα δεν εχει διαφορα....με το 1000 στα χαμηλα αλλα οπως ειπα παραπανω δεν εχει το μπαμ.....οταν βγαιναμε εθνικη με την γυναικα.....και καπου απλα το εσκαγα ανεβαινε ανετα αλλα μετα τα 160 με 170 αρχιζε να κομπιαζει....Σιγουρα 150 πηγαινε ανετα αλλα 200 οχι τα επιανε αλλα εκει ξεκινανε τα ζορια για τη μηχανη αφου σχεδον ειναι η τελικη της....Τωρα σου λεω κατι το οποιο εκανα και κερδισα πολλα.....εξατμιση αλλαξε..δεν χανεις καμια εκρηκτικοτητα στα χαμηλα...Εγω τουλαχιστον δεν εχασα οπως ητανε η μηχανη πριν ηταν και μετα...Κερδιζεις και σε βαρος...Αλλα εδω να σε ενημερωσω οτι εγω την αλλαξα ολη....Δηλαδη απο λαιμους μεχρι τελικο....Και εκανα ενα ακομη μικρο πειραγματακη και ζωντανεψε η μηχανη.....Πηγε στα 80 με 81 αλογα περιπου

Σίγουρα ο καθένας έχει τις δικές του απαιτήσεις. Εγώ δεν έχω απαίτηση από το μηχανάκι να με πάει 200+ δικαβαλο για αρκετή ωρα, γιατί αυτές τις ταχύτητες τις θεωρώ υπερβολικές για τα δικά μου δεδομενα. Μία μέση ταχύτητα 150+ με ξεσπάσματα μέχρι τα 180 τα έχει για την πλάκα το μηχανάκι.
Τα 200 στο κοντέρ παντως που αναγερθηκες σε καμία περίπτωση δεν είναι ή τελικη του. Αν και δεν την έπιασα την υπολογιζω πάνω από τα 220 αφού στη διαδρομή Πατρα Ηγουμενιτσα έπιασα τα 200 2 με 3 φορές, πολύ ευκολα, με το στροφόμετρο να δειχνει αρκετά κάτω από τις 11.500 στροφές που μπαίνει ο κινητήρας στα κόκκινα (νομίζω ότι γύρω στις 10.000 στροφές έχει τα 200 αν θυμάμαι πολύ καλά) . Δες εδώ και ένα σχετικό Video για το πως αποδίδει η μηχανή https://m.youtube.com/watch?v=6OXNClBGCI0.
Όσον αφορα την εξάτμιση δεν το σκέφτομαι για την ώρα. Δεν ξέρω αν αξίζει το κόπο να δαπανησω κοντά στα 800 € μαζί με τους λαιμούς ίσως και παραπάνω για να κερδίσω 3 άλογα. Άσε που όπως είπα δεν μου αρέσει να κάνει θόρυβο η εξάτμιση.

ThemisRafail
01/10/2016, 08:37
Ρε παιδια........ψαχνω ψαχνω ψαχνω........Τελικα.....με οτι μαθεις....Με Honda ξεκινησα να οδηγαω με Honda γνωρισα τη γυναικα μου με Honda την παντρευτικα με Honda ειχα δυστυχως το ατυχημα....με Honda μαλλον με βλεπω να συνεχιζω.... Πηγαμε ειδαμε και αλλες μηχανες....Καμια μα Καμια δεν μας εκατσε καλα.Ειναι και η γυναικα μεσα.Ειναι και η λογικη η δικια μου γιατι εχω και ενα κολλημα.Λατρευω τα τετρακυλινδρα και στο μυαλο μου εχουν κατσει και λεω μακρια απο δυκυλινδρα... Σε καποια φαση ειδαμε και το Kawasaki το Ζ1000 Sx πολλυ ωραιο μηχανακι......αλλα δεν μας εκατσε στο μυαλο οπως το cbf.....Πηγαμε ειδαμε και το Gsx 650f... Φυσικα δυο μονο καταφερα να βρω στην ΑΘηνα...Αυτο μας εβαλε σε σκεψεις...... γιατι το παλικαρι την εχει προσεγμενη και φυσικα την δινει σχετικα σε φυσιολογικη τιμη θα ελεγα........ Μπηκα και στην λογικη να ψαξω παρομοιου τιπου μηχανες.....βασικα μονο η Yamaha ειχε.....το Diversion.....αλλα εκει που ψαχναμε και εβλεπα γνωμες video να και ενα ακομη honda εκανε την εμφανιση...... το cbr 650f.....Και στη γυναικα μου της αρεσε...... Δεν το ειδαμε ακομη απο κοντα θα παμε να το δουμε για να δω και τα Οργανα γιατι ειναι ηλεκτρονικα ολα και δεν ξερω πως θα μου κατσει φυσικα.....και δοκιμη για να δουμε την ανεση καθως μου φαινετε λιγο μικρο........ Αλλα αυτο το Cbf μας εκατσε στο μυαλο........ το εχει ομορφο ο τυπος και στο χρωμα που θελουμε......προσεγμενο........αλλα αυτη η τιμη.............Και δεν μπορω να βρω στην Αθηνα αλλα CBf 1000 2011.....Τι στο καλο δεν πουλιουνται....... Μονο ενα βρηκα.....αλλα αυτο ουτε να το σκεφτομαστε.....http://www.car.gr/8537884-honda-cbf-1000......

duke200
01/10/2016, 08:44
μη κολάτε με μια μαρκα, υπάρχουν και άλλοι κατασκευαστες με πολύ καλές μηχανές, αν δεν βρισκετε τη μηχανη που θελετε σε καινούργια.

doctoras
01/10/2016, 08:52
αυτά τα απέρριψες?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/8566489/
http://www.car.gr/8455049-honda-cbf-1000-a7

zopas
01/10/2016, 09:44
cbf 1000 είναι μια καταπληκτικη επιλογή που τα εχει όλα..στην Αθηνα παπακι, το κεντρο βαρους του παρατα 250 κιλα του καλα κρυμμενα δεν προβλληματιζουν...απλα είναι τετρακυλινδρο και η εφεση του είναι τα ταξίδια...καταναλωση αθηνα γυρω στα 6,5 λιτ/100χλμ και πολύ λιγοτερα εθνικη..

Μην κολλας στο χρωμα, οποιο μοντελο και να παρεις θα το καταευχαριστηθεις εσυ και η γυναικα σου...αυθραυστος, βελούδινος κινητήρας...μεχρι τα 160χλμ στο κοντερ κοντραρει στα ισα οποιαδήποτε γρηγορη μηχανή...μηχανή αστερι σε όλα της εκτος του συντηρητικου ντιζαιν και φυσικα με τα κορυφαια φρενα της κατηγοριας abs/cbs..

Άλλο είναι το πρόβλημα...θα μπορέσεις να την συντηρείς σωστα; Ο Σαρακακης εχει ξεφυγει σε τιμες αναλωσιμων..μιλαμε για πολύ σκισιμο και μια χιλιαρα θελει φροντιδα...θα σου ελεγα να υπολογισεις τα εξοδα συντηρησης να δεις αν βγαινεις και επειδή θα συνειδητοποιησεις ότι είναι παρα πολλα σε κοβω να ξαναπερνεις cbf 600..ειδικα αν κινεις την μηχανή σου αθηνα υπολογισε τα εξοδα πανω επι τέσσερα σε σχεση με την κινηση της σε εθνικη..( ντιζες, αλυσσιδα, φρενα, δισκους, φιλτρα, λαδια κ.λ.π)

καλη σου τυχη..

ThemisRafail
01/10/2016, 10:33
doctoras τα ειδα......μαλλον το ενα το ειδα...το cbf του 07...το αλλο εχει πουληθει ειδη...θελει μαζεμα.....ετσι οπως το ειδα....ειναι σε καλη κατασταση......μηχανολογηκα...αλλα θελει φρεσκαρισμα.....γενικα....βαλε και το γεγονος οτι εχει δυο εξατμισεις....ποτε μα ποτε δεν μου αρεσαν σαν μαμα....οποτε και αυτες στο προγραμμα...βαλε και το γενικο σερβις............βαλε και λαστιχα γιατι θελουν αλλαγη...τωρα zopas.....δυστυχως στο χρωμα καλος η κακος κολλαει η γυναικα και απο τη στιγμη που ειναι και αυτη στο παιχνιδι την ακουω....θελοντας και μη....παντοφλας ειμαι.....τωρα στο servis παντα μα παντα καθως τη οικονομικη διαχειριση την εχει η γυναικα μου παντα τις ελεγα 4 με 5 μηνες πριν τι θα χρειαστει περιπου η μηχανη και με το αμαξι ετσι κανω...οποτε εκανε το κουμαντο και παντα βγαιναμε......duke200 φυσικα και υπαρχουν και αλλες μηχανες..καλες και σε αλλες μαρκες........απλα τελικα οπως ειπα πανω...ειναι με οτι κολλησεις...καλος η κακος κολλησα με honda....θα αποφασισουμε που θα παει.....εχω βαλει και απο πισω μου λυτους και δεμενους να ψαχνουν....εκτος αμα πουληθει το συγκεκριμενο......και καταληξουμε παλι σε καινουργιο crossrunner...........αντε να δουμε........και φυσικα αμα ξαναγινει βολτα απο το forum.....θα ειμαι παρων.....καθως θα ειναι η πρωτη μεγαλη βολτα μετα το ατυχημα...παρεα με την γυναικα..και πιστεψε με μπορει να κανω και λαθος επιλογη....που το τρεχω γρηγορα αλλα το σωμα μου και η ψυχη μου το ζητανε αμεσα πραγματικα τωρα που χρησιμοποιω το αμαξι αν εξαιρεσεις το παιδι το εχω συχαθει δεν το αντεχω.Βαλε και το παιδι που οταν μου ειπε ''αντε ρε μπαμπα ποτε θα ξαναπαρεις μηχανη να σε δω πανω'' εκει ηταν το τελευταιο χτυπημα.τελικα οταν εχεις πραγματικα το μικροβιο δεν φευγει οτι και να γινει.............

zopas
02/10/2016, 07:59
ξαναρωταω και τους δυο σας...ειστε ετοιμοι να δινετε κάθε 4-6 χιλιαδες χλμ 50 ευρω πισω φρενα; κάθε 10 χιλιαδες 90 ευρω μπροστινα φρενα; φιλτρο αερος στα ιδια χλμ 40 ευρω; συν φθορες αλυσσιδα, γρανάζια και ντιζα κάθε τοσο ;λαδια ακθε 4-5 χιλιαδες χλμ στα 90 ευρω;και παει λεγοντας...και αν σου τυχει αντλια βενζίνης-κτυπα ξυλο- μιλαμε για χιλιαρικο...

δεν σε φοβιζω...σε προετοιμάζω...αλλα ρε φιλε συγγνωμη ξεκολα και λιγο από την γυναικα σου και παρε ευθυνες..ελεος..

karellen
02/10/2016, 18:53
...δυστυχως στο χρωμα καλος η κακος κολλαει η γυναικα και απο τη στιγμη που ειναι και αυτη στο παιχνιδι την ακουω....θελοντας και μη....παντοφλας ειμαι.....τωρα στο servis παντα μα παντα καθως τη οικονομικη διαχειριση την εχει η γυναικα μου παντα τις ελεγα 4 με 5 μηνες πριν τι θα χρειαστει περιπου η μηχανη και με το αμαξι ετσι κανω...οποτε εκανε το κουμαντο και παντα βγαιναμε...........και καταληξουμε παλι σε καινουργιο crossrunner...........αντε να δουμε........και φυσικα αμα ξαναγινει βολτα απο το forum.....θα ειμαι παρων.....καθως θα ειναι η πρωτη μεγαλη βολτα μετα το ατυχημα...παρεα με την γυναικα..και πιστεψε με μπορει να κανω και λαθος επιλογη....που το τρεχω γρηγορα αλλα το σωμα μου και η ψυχη μου το ζητανε αμεσα πραγματικα τωρα που χρησιμοποιω το αμαξι αν εξαιρεσεις το παιδι το εχω συχαθει δεν το αντεχω.Βαλε και το παιδι που οταν μου ειπε ''αντε ρε μπαμπα ποτε θα ξαναπαρεις μηχανη να σε δω πανω'' εκει ηταν το τελευταιο χτυπημα.τελικα οταν εχεις πραγματικα το μικροβιο δεν φευγει οτι και να γινει.............

Στο CBR 650F παραείναι σκυφτή η θέση συνοδηγού για τη γυναίκα σου και δεν θα την βολέψει σε ταξίδια.

Δεν της φτιάχνεις ένα λογαριασμό να μπει αυτή να μιλήσουμε ?

doctoras
02/10/2016, 19:01
ξαναρωταω και τους δυο σας...ειστε ετοιμοι να δινετε κάθε 4-6 χιλιαδες χλμ 50 ευρω πισω φρενα; κάθε 10 χιλιαδες 90 ευρω μπροστινα φρενα; φιλτρο αερος στα ιδια χλμ 40 ευρω; συν φθορες αλυσσιδα, γρανάζια και ντιζα κάθε τοσο ;λαδια ακθε 4-5 χιλιαδες χλμ στα 90 ευρω;και παει λεγοντας...και αν σου τυχει αντλια βενζίνης-κτυπα ξυλο- μιλαμε για χιλιαρικο...

δεν σε φοβιζω...σε προετοιμάζω...αλλα ρε φιλε συγγνωμη ξεκολα και λιγο από την γυναικα σου και παρε ευθυνες..ελεος..

φίλε για να το γράψω κομψά γράφεις πράματα που ΔΕΝ ισχύουν και με αυτό που έγραψες αποπροσανατολίζεις όχι για το συγκεκριμένο για κανένα στην κατηγορία του. εκτός εάν θες να πεις οτι εσύ τρώς τακάκια αλυσίδες γρανάζια(ντίζα το cbf1000 δεν τρώει έχει υδραυλικό) οπώτε αλλάζει η δουλεία

τα αναλώσιμα εξαρτάτε απο το range καγκουρας-συντηριτικός είσαι εκεί καθορίζεται και ο χρόνος και η διάρκεια

στην δικιά μου περίπτωση αυτά τα αναλώσιμα αλλάχθηκαν τακάκια 24k και 55k, αλυσίδα γρανάζια μια φορά στα 36k, φίλτρα λάδια καθε 12k(αέρος καθε 24k) και έχεις άπειρες επιλογές του τι θα βάλεις οικονομικό η μαμα αναλώσιμα χονδα(τσιμπημένα μέχρι τα αυτιά)

btw ως οικογενειάρχης ρε φίλε απλοποιείται πολύ περισσότερο η ζωή και τα θέλω σου από ότι μικρότερος και εργένης και όταν υπάρχει παιδί στην μέση θέλει αρκετή σκέψη....στην θέση σου θα έχωνα στην σουζουκι 3600 και θα έπαιρνα ένα κουτας inazouma ή την υπέρβαση 6500 για ένα cb500x (που θα ήταν υπεραρκετό να γυρίσεις όλο τον κόσμο) το να ταξιδεύεις δικάβαλα κλπ "δε θέλει κόπο θέλει τρόπο"

lykourgi
02/10/2016, 20:25
Δεν της φτιάχνεις ένα λογαριασμό να μπει αυτή να μιλήσουμε ?
:lol:

SOTHRHS
02/10/2016, 22:30
ξαναρωταω και τους δυο σας...ειστε ετοιμοι να δινετε κάθε 4-6 χιλιαδες χλμ 50 ευρω πισω φρενα; κάθε 10 χιλιαδες 90 ευρω μπροστινα φρενα; φιλτρο αερος στα ιδια χλμ 40 ευρω; συν φθορες αλυσσιδα, γρανάζια και ντιζα κάθε τοσο ;λαδια ακθε 4-5 χιλιαδες χλμ στα 90 ευρω;και παει λεγοντας...και αν σου τυχει αντλια βενζίνης-κτυπα ξυλο- μιλαμε για χιλιαρικο...
οι τιμες που λες του ανθρωπου δεν ισχυουν και φυσικα τα χλμ...
καθε 10000 φρενα μπροστα???στις 65000 τα αλλαξα και τα πηρα 70κατι δε θυμαμαι(τα γνησια)
καθε 4-6000 τα πισω??συνδυασμενα ειναι τα φρενα και ειναι σχεδον αδυνατο να το κανεις αυτο....τωρα αμα εχεις πολυ μικρη οδηγικη εμπειρια μοτο, θα βοηθουσε πολυ ενα σχολειο οδηγησης
φ αερος στα 20κατι(γνησιο)
ποια αλυσιδα και γραναζια???καθε ποσο εννοεις??
συμπαθα με αλλα ψιλοασχετο σε κοβω και σιγουροτατα οχι κατοχο cbf1000
και μη μου πεις περι τροπου οδηγησης κλπ, τι σου πε ο φιλος σου η ο μαστορας σου...τα ακουω βερεσε αυτα
οποιος εχει ανησυχιες οδηγικες δεν παιρνει cbf...αμα πηρε, ανακαλυπτει οτι λαθος εκανε και παιρνει κατι αλλο..........
αυτα τα λιγα και χωρις παρεξηγηση

ThemisRafail
12/12/2016, 22:34
Παιδια αργησα λιγο να απαντησω γιατι ειχα καποια τρεξιματα...και ειχα παρατησει γενικα τα παντα τριγυρω μου......τελικα αποφασισαμε και η μηχανη βρισκετε στα χερια μου.... και την οδηγαω...crossrunner 800vfr x του 2015...ειναι απιστετυτη οπτικα ειναι κουκλα...οπως και στην οδηγηση καμια σχεση με το crossrunner του 2011..μονο με την εξατμιση το χαλανε που κοβει πολλυ εντονα το μονοπρατσο πισω και ειναι σπαστικο....Αμα θελετε να σας ανεβασω και φωτο....... Φυσικα αυτα που εγραψε ο zopas δεν τα εδωσα σημασια γιατι πολλυ απλα δεν ισχυουν. Αυτα που θελω να σας πω γιατι τα εζησα ειναι οτι ποτε μα ποτε να μην φοβαστε....Το ατυχημα μου ηταν τεραστιο επειδη ενας εκανε την βλακεια να κανει αναστροφη χωρις καν να με δει... Σχεδον σπασαν ολα πανω μου αλλα το κυριοτερο ηταν το κεφαλι... Αλλα δεν με φοβησε.. Μολις τελειωσαν ολα βγηκαν και τα σιδερα απλα πισμωσα πατησα κατω και το εβαλα σκοπο να επανελθω.οπως και εγινε..Δυστυχως η ευτυχως αυτος που ειναι μηχανοβιος δεν τα παραταει οτι και να γινει. Αυτος που βλεπει τη μηχανη σαν ενα ειδος ελευθεριας δεν την αφηνει οτι και να γινει. Ποτε μα ποτε μην αφησετε κανενα να σας επηρεασει..Να κανετε αυτο που νιωθετε εσεις και μονο εσεις.. Μολις ανεβηκα ξανα μετα απο 1.5 χρονο και ξαναοδηγησα ξεχασα τα παντα και απλα ενιωσα οτι ηταν ενα ονειρο και ξυπνησα....

7Tolis
13/12/2016, 18:21
Μπράβο φίλε. Καλή αρχή και έχε το νου σου στη κατηγορία συναντήσεις και βόλτες εδώ στο φόρουμ.

Καλορίζικος και καλοτάξιδο.
:beer:

doctoras
13/12/2016, 19:05
καλορίζικος καλοτάξιδος να το χαίρεσαι ακριβώς όπως το περιγράφεις!
και πάντα όρθιος

taisteal
14/12/2016, 01:13
Καλή αρχή
Και καλοτάξιδο

:beer::beer::beer:

ThemisRafail
14/12/2016, 14:51
φυσικα και θα εχω το νου μου στης συναντησεις και τις βολτες γιατι περιμενω πως και πως να βαλω ξανα τη γυναικα πισω και να ξανακανω βολτα εκτος Αθηνας.. Μολις βρω τον χρονο θα σας περιγραψω και τη μηχανη οτι εχω καταλαβει εως τωρα γιατι εχει μονο 500 χιλιομετρα εως τωρα...ακομη ειναι υπο στρωσιμο

SYRAMO
14/12/2016, 15:03
Καλοταξιδος και πολυταξιδος .. Άριστη επιλογή ! Περιμένουμε τις εντυπώσεις σου στο HONDA VFR'S όπου υπάρχει σχετικό θέμα .

ggs
14/12/2016, 19:37
Καλοτάξιδη!!
Να είσαι καλά να την ευχαριστηθείς!!!

:beer::beer::beer:

zannisvel
14/12/2016, 20:32
Καλοταξιδη!!!!
:beer::beer::beer: