View Full Version : Διπλωμα Α1 tips
mhxanoviosgr
22/09/2016, 23:22
Καλησπερα σε ολα τα μελη του φορουμ.Αμεσα δινω για διπλωμα κατηγοριας α1 για δευτερη φορα λογω του οτι κοπηκα στην πορεια.Ως πιο εμπειροι και πιο ενημερωμενοι εχετε να μου μεταφερεται καποια συμβουλη ουτως ωστε να τα παω καλυτερα ως προς την οπτικη γωνια των εξεταστων?(χωρις λαδοματα παντα μιλωντας) Ευχαριστω εκ των προτερων!
Η μονη συμβουλη που εχω να σου δωσω ειναι να εισαι υπερβολικος με τις κινησεις του κεφαλιου σου οταν ελεγχεις το δρομο (αριστερα-δεξια στα στοπ, πισω απο τον ωμο σου οταν αλλαζεις ρευμα ή ξεκινας απο σταματημένος, κτλ). Οι κινησεις αυτες πρεπει να ειναι οσο πιο δραματικες γινεται για να βλεπει ο εξεταστης οτι οντως ελεγχεις. Δες ας πουμε πώς ελεγχει πισω απο τον ωμο του εδω (https://youtu.be/v-BDrAxjAFI?t=15) ο αναβατης. Μπορει να σου φαινεται υπερβολικο (και ειναι εδω που τα λεμε) αλλα αυτο θελουν να δουν οι εξεταστες.
Καλη τυχη.
mhxanoviosgr
22/09/2016, 23:46
Ευχαριστω πολυ μακαρι να το περασω αυτη τη φορα.Και κατι αλλο οσο αφορα την ταχυτητα σε γενικα πλαισια εντος κατοικημενης περιοχης σε ευθεια 20/ωρα ειναι υπερβολη η ενταξει?
Ευχαριστω πολυ μακαρι να το περασω αυτη τη φορα.Και κατι αλλο οσο αφορα την ταχυτητα σε γενικα πλαισια εντος κατοικημενης περιοχης σε ευθεια 20/ωρα ειναι υπερβολη η ενταξει?
Κοιτα, προς τα κατω δεν υπαρχει οριο βεβαια, αλλα τα 20 νομιζω ειναι υπερβολη. Πας τοσο σιγα που πλεον δυσκολευεις τον ιδιο σου τον εαυτο στο θεμα ισορροπια. Προσωπικα στην πορεια πηγαινα λιγο κατω απο το οριο, καπου στα 40-45 χαω.
basilis_k6
22/09/2016, 23:57
αμα ο εξεταστης η ο δασκαλος θελει να κοπεις θα κοπεις.
συμβουλη μονο μια. Να πηγαινεις ΤΟΣΟ αργα που θα βαρεθεις τη ζωη σου. ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥ αργα. Θα σιχαθουν και αυτοι και θα σου πουνε να πας πιο γρηγορα αλλα δεν θα πας. Δεν μπορουν να σε κοψουν και θα σε περασουν γιατι πρεπει να βγαλουν κιαλλα διπλωματα μεσα στη βαρδια τους.
mhxanoviosgr
23/09/2016, 00:22
Φιλε βασιλη τα ιδια ακριβως ομως λογια ακουσα πριν μια εβδομαδα 5 λεπτα πριν δωσω και δυστυχως εκανα αυτο ακριβως το πηγαινα με 5-10.Ο δασκαλος μου που με ειχε συνιθιση στις παρατηρησεις για την υψηλη ταχυτητα ειχε μεινει κοκκαλο.Μου καναν 3 παρατηρησεις και μετρησε ως αιτια απορριψης.Θα ακουσω το παλικαρι απο πανω και θα προσπαθησω να το οδηγησω σαν να το οδηγω κανονικα.Ευχαριστω παντος και το ενδιαφερον
basilis_k6
23/09/2016, 00:57
Φιλε βασιλη τα ιδια ακριβως ομως λογια ακουσα πριν μια εβδομαδα 5 λεπτα πριν δωσω και δυστυχως εκανα αυτο ακριβως το πηγαινα με 5-10.Ο δασκαλος μου που με ειχε συνιθιση στις παρατηρησεις για την υψηλη ταχυτητα ειχε μεινει κοκκαλο.Μου καναν 3 παρατηρησεις και μετρησε ως αιτια απορριψης.Θα ακουσω το παλικαρι απο πανω και θα προσπαθησω να το οδηγησω σαν να το οδηγω κανονικα.Ευχαριστω παντος και το ενδιαφερον
Σε έκοψαν επειδη πηγαινες αργα?!?!?! WHAT THE FUCK?! Τι ακουω ρε? Αυτο δεν ειναι λαθος και δεν υπάρχει περίπτωση αν ευσταθεί. τι εγραψαν πανω στην καρτελα σου δηλαδη? Πολύ αργος για τα γουστα μας? Πήγαινε μαζι με τον πατερα σου η κανεναν με μεγαλύτερη ηλικια και τσαμπουκα. Να τους σαπισεις στο ξυλο επρεπε κανονικα.
mhxanoviosgr
23/09/2016, 01:09
Αδερφέ ήταν ένας από τους λόγους φλας οδόστρωμα και αυτό όντως δεν είναι αίτιο απόρριψης και θα το αναφέρω.
basilis_k6
23/09/2016, 01:15
Για εξηγησε μου τι εννοεις φλας οδοστρομα.
εδω ειναι ο πινακας με τα λαθη
Πρακτική Εξέταση
Για την απόκτηση άδειας οδήγησης μοτοσικλέτας ( Α μικρής ή μεγάλης ), πορεία με εκπαιδευτική μοτοσικλέτα διάρκειας 25 λεπτών τουλάχιστον (εφόσον αυτή δεν διακοπεί λόγω απορρίψεως) όπου εξετάζεστε στις δοκιμασίες που περιγράφονται παρακάτω:
ΟΜΑΔΑ Α
Προετοιμασία οχήματος, προφυλάξεις εν στάση, ειδικές δοκιμασίες.
1. Έλεγχο του οχήματος πριν ξεκινήσει.
2. Χρήση κράνους.
3. Αναδίπλωση του πλαγίου στηρίγματος και πορεία χωρίς να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας.
4. Σωστή εκκίνηση.
5. Ξεκίνημα σε ανήφορο κλίσης περίπου 10%.
6. Επιτάχυνση του οχήματος με αλλαγή ταχυτήτων και μεταφορά επιβάτη.
7. Ακινητοποίηση του οχήματος με ακρίβεια.
8. Επί τόπου στροφές με κατάλληλη κλίση σώματος και οχήματος.
9. Κίνηση με μικρή ταχύτητα.
10. Στάθμευση οχήματος και μέτρα ασφαλείας κατά την απομάκρυνση απ' αυτό.
ΟΜΑΔΑ Β
Πορεία ( Σοβαρά σφάλματα )
1. Παραβίαση σηματοδότη, ή μη συμμόρφωση σε σήμα τροχονόμου.
2. Είσοδος στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.
3. Ανέβασμα στο πεζοδρόμιο, νησίδες κλπ.
4. Πρόκληση ατυχήματος.
5. Παραβίαση της προτεραιότητας, πινακίδων σήμανσης κλπ.
ΟΜΑΔΑ Γ
Πορεία (απλά σφάλματα)
1. Φρενάρισμα με διάφορες ταχύτητες.
2. Στροφές δεξιά-αριστερά.
3. Τρόπος αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας.
4. Χρήση δεικτών κατεύθυνσης και φώτων.
5. Σωστή αλλαγή ταχυτήτων ανάλογα με τις υπάρχουσες συνθήκες.
6. Σωστή θέση στο οδόστρωμα.
7. Σωστή συμπεριφορά προς τους λοιπούς χρήστες του δρόμου.
8. Τήρηση των αποστάσεων από τα άλλα οχήματα.
9. Προσπέρασμα ακινήτων εμποδίων και προπορευόμενων οχημάτων.
10. Σωστή προσέγγιση και σωστή διέλευση των σιδηροτροχιών.
11. Κατάλληλη κλίση σώματος και δικύκλου στις στροφές.
12. Σωστή αντίδραση σε συνθήκες κινδύνου.
13. Τήρηση των κανόνων του Κ.Ο.Κ. και ορθή χρησιμοποίηση εξαρτημάτων.
Κατά την πρακτική εξέταση, ο υποψήφιος θεωρείται ότι επέτυχε στην ΟΜΑΔΑ Α, αν έχει επιτύχει σε όλες τις δοκιμασίες της. Κατά την εξέτασή του στην πορεία αν αποτύχει έστω και σε μία από τις δοκιμασίες της ΟΜΑΔΑΣ Β, διακόπτεται η πρακτική εξέταση και ο υποψήφιος απορρίπτεται. Επίσης ο υποψήφιος απορρίπτεται αν συγκεντρώσει περισσότερα από πέντε συνολικά σφάλματα (Σ) στις δοκιμασίες της ΟΜΑΔΑΣ Γ ή δύο σφάλματα (ΣΣ) σε μία (την ίδια και τις δύο φορές) από τις δοκιμασίες της ομάδας αυτής. Οι δοκιμασίες της ΟΜΑΔΑΣ Α μπορούν να γίνονται και μέσα σε ειδικά εξεταστικά πάρκα, εφόσον υπάρχει κατάλληλος χώρος που ανήκει στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση ή στους Ο.Τ.Α. και διατίθεται για το σκοπό αυτό.
Αν θες ακου και μια γνωμη που ετσι εχω παρει 4 διπλωματα οχηματων χωρις λαδωμα και απο την πρωτη φορα.
Θα πας στο δασκαλο και στην σχολη και θα τους εξηγηθεις οτι αν σε κοψουν θα τα πληρωσουν αυτοι τα επομενα.
Γιατι ο δασκαλος ειναι εκει για να σου μαθει τι να κανεις ωστε να μην κοπεις.
Εμεις εδω δεν μπορουμε να σου πουμε τι να κανεις αυτος εκει ξερει και αυτη ειναι η δουλεια του και γι'αυτο πληρωνεται απο εσενα.
Το να μην περασεις στα σηματα η να μην ξερεις τα μηχανολογικα που σε ρωτανε πριν την εξεταση ειναι δικο σου λαθος.
Το να μην κλεισεις ομως το τζαμακι απο το κρανος επειδη ποτε δεν στο ειχε πει ο δασκαλος ειναι δικο του λαθος.
Οπως και στην πορεια εχει μεριμνα να σε μαθει τι ακριβως πρεπει να κανεις και πως ακριβως πρεπει να κινησε.
Αν τα κανεις θα περασεις απλα.
Αλλα τριξε τα δοντια δασκαλου και σχολη μηπως αυτοι τελικα θελουν το λαδωμα τους.
Οσο για λαδωματα και δημοσιο πλεον δεν πανε μαζι γιατι με μια καταγγελια ο καθενας τους μπορει να βρεθει χωρις δουλεια και την σημερον ημερα κανεις δεν το παιζει για 50 ευρω.
mhxanoviosgr
23/09/2016, 12:19
Φιλε μου αυτο ειναι εχεις απολυτο δικιο.Δεν παει αλλο να ξερω να οδηγαω να πηγαινω τηνμοτοσυκλετα οπου θες και στην γα*****η την πορεια να κοβομαι.Τωρα που θα μετακομισω θα κανω αυτο ακριβως που μου ειπες σε κανουργια σχολη μηπως και δω καμια προκοπη γιατι αν συνεχισω εδω την καβατζα για τη μηχανη την βλεπω να φευγει στα παραβολα.Ευχαριστω πολυ για την ενημερωση
mhxanoviosgr
23/09/2016, 19:58
Αδερφε οι παρατηρησεις που μου ειχαν κανει ηταν οι εξης.Χαμηλη ταχυτητα μια φορα για σωστη θεση στο οδοστρωμα κατι φλας για διπλης λωριδας δρομο που ηταν σαν μονοδρομος.Αντε βγαλε ακρη μετα
I-want-a-moto
25/09/2016, 13:12
Αδερφε οι παρατηρησεις που μου ειχαν κανει ηταν οι εξης.Χαμηλη ταχυτητα μια φορα για σωστη θεση στο οδοστρωμα κατι φλας για διπλης λωριδας δρομο που ηταν σαν μονοδρομος.Αντε βγαλε ακρη μετα
Φίλε είσαι λάθος, αλλά μάλλον φταίει ο δάσκαλος σου!!! Αναλυτικά: Η ταχύτητα είναι κάτι το σχετικό, θεωρητικά δεν υπάρχει το πολύ αργά αλλά πρακτικά με 5 δεν δείχνεις ούτε πως ξέρεις να οδηγάς (ταχύτητες,στρίψιμο,ελιγμοί,φρένα,έλεγχος ταχύτητας κτλ) ούτε πως είσαι σούπερ προσεκτικός... τα νεύρα τους σπάς και μετά ψάχνονται να σε κόψουν!!! 20-25 χλμ την ώρα άντε 30+ σε μεγάλο δρόμο είναι μια χαρά. Στο δρόμο πρέπει να είσαι στο μέσο και δεξιά της λωρίδας σου, ούτε ''πάνω'' στη γραμμή ούτε να γλείφεις το πεζοδρόμιο!!! Τέλος σε δρόμους διπλής μέ ή χωρίς γραμμές κάτω ΠΡΕΠΕΙ να βγάζεις φλας όταν μπαίνεις στο αντίθετο ρεύμα ακόμα και αν πρακτικά από τα παρκαρισμένα ο δρόμος έχει μία λωρίδα!!! Σημ. Έδωσα πριν από 1 μήνα...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.