View Full Version : Παπί ή scοοter; Ποιό είναι οικονομικότερο;
Γεια σας.
Από θέμα οικονομίας μεταξύ παπιού(135-150 κυβικά) και scuter(150 κυβικά) τι παίζει;
amyroukai
27/09/2016, 19:27
Βενζίνη, αναλώσιμα, σέρβις, κερδίζει το παπί. Δεν είχα ποτέ, δεν θέλω να πάρω ποτέ (καλά, ξέρω, ότι κοροϊδεύεις το λούζεσαι) αλλά αυτό γράφουν όλοι για το θέμα οικονομίας στην χρήση.
Παπι πιο οικονομικο σε ολα!Σκουτερ πιο πρακτικο!
alexis_d
27/09/2016, 20:13
Οτι ειπε ο γάτας και ο απο πανω..Ο πάπιος είναι μακράν το οικονομικότερο.
Παπί.
Σκούτερ,πρακτικό ,σέρβις ιμάντες, πλαστικά (σε περίπτωση τουμπας ) κλαφτα. ...
yiannis172
27/09/2016, 21:08
Οπως σου λενε ολοι απο πανω....το παπι.
ΑΛΛΑ.....το ποσο οικονομικοτερο ειναι σαν συνολο,πολλους δε τους καλυπτει αναλογικα με το ποσο πιο αβολο,κουραστικο και αδυναμο ειναι,συγκριτικα με ενα αντιστοιχου κυβισμου scooter.
Aν οι διαδρομες σου ειναι max 10-15 χλμ τη μερα παρε παπι ασυζητητι....αν ομως βγαινεις εθνικη,περνας αρκετο χρονο πανω στη σελα του και σε ενδιαφερει μια καποια ανεση και να μη γινονται χαλια παπουτσια και ρουχα,χωρις να πρεπει να βαζεις νιτζεραδες κτλ,τοτε scooter.
παπι. οικονομικότερο με διαφορά!
Lioulios
28/09/2016, 01:34
Οτι σου λενε ολοι .
Το παπι ειναι το οικονομικοτερο απο ολα , αλλα αν δεις τι μπορει να χωρεσει ενα σκουτερ , θα τραβας τα βυζια σου .
Τωρα οσο αναφορα τα εξοδα κινησης του σκουτερ , ειναι και αυτα σε χαμηλα επιπεδα , που λες οκ ...και ειναι οκ . Δεν ειναι και τοσο τρελες οι διαφορες.
Οπως ομως ειπωθηκε , σε μια ενδεχομενη τουμπα , μπορει με τα λ7 που θα σου ζητησουν για τα πλαστικα του σκουτερ ...να παιρνεις ολοκληρο παπι .
Το παπι , αν πεσει , μπορει να χρειαστει να ξεστραβωσεις κανα μαρσπιε ....και αυτη η δουλεια γινεται και επι τοπου
kalampokas
28/09/2016, 12:24
πάπιος δαγκωτό. ως πρώην κάτοχος και των 2, δεν πλησιάζω πάλι σκούτερ:nono:
παπι μονο για μεχρι το περιπτερο και καμια δουλεια στην ομονοια αλλα εθνικη, αττικη οδο, κουβαλήματα σακουλες κ.λ.π σκουτερ...μιλαμε για 150 κυβικα και σιγα 3,5 λιτ/100 χλμ που καταναλωνουν σιγα το κοστος χρησης και ακνεις και σχεδόν τα παντα...
το παπι κερδιζει με διαφορα. πολυ φθηνοτερα σερβις και λαστιχα.
το σκουτερ εχει ενα μεγαλο αρνητικο σε περιπτωση πτωσης: τα πλαστικα του ειναι πανακριβα.
σε παπι αν σπασουν ολα, παιρνεις ολοκληρο κιτ πλαστικων με 130-50 ευρω.
Ότι σου είπαν όλοι από επάνω....
Επίσης πολύ σημαντικό!!!.....ΑΝ διαλέξεις σκούτερ, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μεγάλης διαμέτρου ρόδες!!!! ΟΧΙ ΜΙΚΡΕΣ!!! Είναι σκοτώστρες!!!!
Bob_o_mastoras
05/10/2016, 01:51
Παπι! Η οικονομια του σε ολους τους τομεις απλα δεν συγκρινεται με τιποτα. Πιο οικονομικο ειναι μονο το ποδηλατο..
Ας υπερθεματίσω και εγώ για το παπί :D
Υπόψη, πως το σέρβις ενός σκούτερ 150-300cc ( - δεν έχει σημασία) σε αντιπροσωπεία - όλα προβλεπέ, ξεπερνάει σε κόστος ένα 1.2 άρι αμάξι.
Από την άλλη δεν υπάρχει σύγκριση σε άνεση, χαλαρότητα, πρακτικότητα, ταχύτητα. Το σκούτερ είναι πολύ μπροστά.
BlackAdder
05/10/2016, 08:05
Το κόστος σερβις ενός σκούτερ 150 κυβικών είναι αστείο.
Με 80€ αλλάζεις ιμάντα μπίλιες λαδια φιλτρα και εργασια μεσα. Μιλάμε για το μεγαλο σερβις ανά 20.000χιλ.
Αλλαγή λιαδιων και φίλτρου δεν ξεπερναει τα 15-20€.
Για να αλλάξω στο agility όλα τα πλαστικα (όλα όμως) θέλω 150€. Φυσικα αν σπασουν όλα με πτωση δεν θα είμαι παρον για να τα ξαναβαλω.
Κύλινδρος-πιστονι 70€.
Κατανάλωση 3λτ/100 τωρα αν το παπι καιει 1,5 ή 2 πραγματικα στα παπακια μου τα 5€ παραπάνω το δεκαπενθημερο....
Δεν υπαρχει θεμα σύγκρισης αναμεσα παπι και σκουτερ, ουτε κατά προσεγγιση δεν πλησιαζει το παπι τις επιδοσεις, την ανεση και τη πρακτικοτητα των συγχρονων σκουτερ με τροχους από 13 και πάνω (προτιμησε 16άρηδες).
Το κόστος σερβις ενός σκούτερ 150 κυβικών είναι αστείο.
Με 80€ αλλάζεις ιμάντα μπίλιες λαδια φιλτρα και εργασια μεσα. Μιλάμε για το μεγαλο σερβις ανά 20.000χιλ.
Αλλαγή λιαδιων και φίλτρου δεν ξεπερναει τα 15-20€.
Για να αλλάξω στο agility όλα τα πλαστικα (όλα όμως) θέλω 150€. Φυσικα αν σπασουν όλα με πτωση δεν θα είμαι παρον για να τα ξαναβαλω.
Κύλινδρος-πιστονι 70€.
Κατανάλωση 3λτ/100 τωρα αν το παπι καιει 1,5 ή 2 πραγματικα στα παπακια μου τα 5€ παραπάνω το δεκαπενθημερο....
Δεν υπαρχει θεμα σύγκρισης αναμεσα παπι και σκουτερ, ουτε κατά προσεγγιση δεν πλησιαζει το παπι τις επιδοσεις, την ανεση και τη πρακτικοτητα των συγχρονων σκουτερ με τροχους από 13 και πάνω (προτιμησε 16άρηδες).
ακριβως αυτο..
καλα τα λενε οι φίλοι μπανιερίστες, αλλα όπως είπαν και τα αλλα μελη δεν υπαρχει καμια απολύτως συγκριση ούτε στη χρήση ούτε στη συντήρηση σε σχεση με παπι-σκουτερ. Ουτε καν και μηχανή-σκουτερ.
Κατανάλωση, όπως εχω ξαναπει, τα σκουτερ καίνε το ίδιο (πραγματική κατανάλωση) με μηχανές που χουν τα... διπλάσια άλογα (ένα σκουτερ 300αρι injection καιει τα ίδια με μηχανή 600αρα δικύλινδρη injection). Μοτερικά τα σκουτερ έχουν την ιδια συντήρηση με μοτοσυκλέτα, αν φυσικά εξαιρέσεις όλο εκείνο το συφερτό που έχουν για μετάδοση, επειδή βαριούνται ορισμένοι να αλλάζουν ταχύτητες (που ειδικά σε σειριακό είναι απόλαυση να αλλάζεις ταχύτητες). Όσο για τα πλαστικά, όλοι γνωρίζουν πόσο πιο φτηνα είναι των μηχανών, απο των μπανιεροειδών.
εγω απορώ που πουλάνε τόσα σκουτερ σε σχέση με μηχανες, δε ξερω και σε άλλες χώρες τόσο πολύ πουλάνε?
Stefanos73
05/10/2016, 19:28
καλα τα λενε οι φίλοι μπανιερίστες, αλλα όπως είπαν και τα αλλα μελη δεν υπαρχει καμια απολύτως συγκριση ούτε στη χρήση ούτε στη συντήρηση σε σχεση με παπι-σκουτερ. Ουτε καν και μηχανή-σκουτερ.
Κατανάλωση, όπως εχω ξαναπει, τα σκουτερ καίνε το ίδιο (πραγματική κατανάλωση) με μηχανές που χουν τα... διπλάσια άλογα (ένα σκουτερ 300αρι injection καιει τα ίδια με μηχανή 600αρα δικύλινδρη injection). Μοτερικά τα σκουτερ έχουν την ιδια συντήρηση με μοτοσυκλέτα, αν φυσικά εξαιρέσεις όλο εκείνο το συφερτό που έχουν για μετάδοση, επειδή βαριούνται ορισμένοι να αλλάζουν ταχύτητες (που ειδικά σε σειριακό είναι απόλαυση να αλλάζεις ταχύτητες). Όσο για τα πλαστικά, όλοι γνωρίζουν πόσο πιο φτηνα είναι των μηχανών, απο των μπανιεροειδών.
εγω απορώ που πουλάνε τόσα σκουτερ σε σχέση με μηχανες, δε ξερω και σε άλλες χώρες τόσο πολύ πουλάνε?
Εκεί να δεις! Ειδικά το Παρίσι είναι η χαρά του τρίτροχου. Η Piaggio πουλάει πιο πολλά MP3 εκεί παρά εντός. Γραβάτα, χαρτοφύλακας, κράνος jet και άντε γεια.
Bob_o_mastoras
05/10/2016, 22:52
Εκεί να δεις! Ειδικά το Παρίσι είναι η χαρά του τρίτροχου. Η Piaggio πουλάει πιο πολλά MP3 εκεί παρά εντός. Γραβάτα, χαρτοφύλακας, κράνος jet και άντε γεια.
Kαι Ιταλια και Ισπανια και Πορτογαλια και σε ολο το δυτικο κοσμο οπου εχει σχετικα καλο καιρο και ο κοσμος μετακινειται με διτροχα τα σκουτερ οχι απλα κυριαρχουν εναντι των παπιων αλλα δεν υπαρχουν καν παπια. Και φυσικα ειναι περισσοτερα απο τις μηχανες.
Παπια ξεκινας να βλεπεις απο Βαλκανια και προς ανατολας..
BlackAdder
06/10/2016, 08:54
Μπανιέρες τα 150 άρια σκούτερ;
Μεγαλύτερα και ποιο άνετα παπια είναι στην ουσία και γι'αυτό άλλωστε αποκαλούνται και σκουτερόπαπα.
Σχεδόν όλα τα 150 άρια και κάτω αλλά και μερικά 300άρια (Beverly, SH, PeopleGti) είναι σε αυτή την κατηγορία.
Και ΔΕΝ έχουν καμία σχέση με παπιά σε σημείο που η σύγκριση προκαλεί απλά γέλιο....
369768
Παίδες, ότι γουστάρει ο καθένας αγοράζει και ότι τον βολέψει.
Άλλος θέλει τζιν, άλλος κοστούμι.
Είναι εντελώς ανούσιες οι συγκρίσεις.
Ωστόσο, το οικονομικότερο όχημα είναι το παπί.
BlackAdder
06/10/2016, 10:45
Οικονομικότερο είναι το ποδήλατο, και ο φίλος μας έθεσε το θεμα της σύγκρισης, το οποίο δεν είναι καθόλου ανούσιο όταν θες να κάνεις μια επιλογή.
Φυσικά και θα πάρει ότι γουστάρει, γνώμες ζήτησε.
Επίσης αν το ένα όχημα έχει κόστος αγοράς και συντήρησης π.χ. 100€ το μήνα και το άλλο 110€ ναι μεν το πρωτο είναι οικονομικότερο αλλά στην ουσία η διαφορά είναι αμελητέα.
Οπότε το βάρος της σύγκρισης πέφτει σε άλλους τομείς όπως οι επιδόσεις, η άνεση, η πρακτικότητα, η ασφαλεια κλπ...
Η προσωπική μου ένσταση/εμπειρία είναι πως τα σκούτερς βγάζουν βλάβες και μάλιστα πανάκριβες.
Οι περισσότεροι κάνουν αναφορά μόνο στα σέρβις και το κόστος αυτών.
Συνεπώς δεν πρόκειται να βγει άκρη, οπότε ας πάρει ο φίλος ότι τον φωτίσει και μακάρι να του βγει απροβλημάτιστο._
Η προσωπική μου ένσταση/εμπειρία είναι πως τα σκούτερς βγάζουν βλάβες και μάλιστα πανάκριβες.
Οι περισσότεροι κάνουν αναφορά μόνο στα σέρβις και το κόστος αυτών.
Συνεπώς δεν πρόκειται να βγει άκρη, οπότε ας πάρει ο φίλος ότι τον φωτίσει και μακάρι να του βγει απροβλημάτιστο._
Αυτο απο που βγαινει βρε Πανο;
Επειδή λέει ο συμφορουμίτης (BlackAdder) πως τα σκουτερς είναι παραπλήσια σε κόστη συντήρησης με τα παπιά.
Ενίσταμαι λοιπόν και με βάση τη δική μου εμπειρία (είτε όταν είχα 50άρι δίχρονο στα 19 είτε με 150άρι τετράχρονο στα 30φεύγα) έχω πληρώσει αδρά σε διάφορα συνεργεία τις εργασίες τους από βλάβες.
Παροτρύνω λοιπόν τον φίλο που θέτει το αρχικό ερώτημα, να ψάξει τη δουλειά πολύ καλά πριν προβεί σε αγορά σκούτερ.
πάντα παίζει βέβαια το σενάριο να είμαι ο μέγας γαντεμομλκας ή/και άσχετος
Το οτι καποιοι μαστορες μας εχουν πιασει τον..ποπο -ειμαι παθων- στα σκουτερς δεν λεει κατι..ας προσεχαμε ποιον μαδτορα διαλεγαμε..
Στο δικο μου sh ολα τα απαρτια σε μεταχειρισμενα η ιμιτατασιον τα βρισκω απο 40-80 ευρω στο car.gr, τωρα επειδη εμπιστευτηκα ενα μαστορα αντι να κανω εγω τις αγορες λαθος δικο μου και το πληρωσα ακριβα..
Οποιος προσεχει, εχει...και το σκουτερ συνολικα ειναι πολυ καλυτερη φαση...αλλα πρωτα μυαλο...
τα παμε, να μην αναλωνομαστε, μιας και δε νομιζω να ναι κανενας εδω μετοχος στη piaggio.
Οσον αφορά κόστος χρήσης Μοτοσυκλετα/παπι - Σκουτερ = 1 - 0, με γκόλ απο τα αποδυτήρια (μετάδοση, επιφάνεια πλαστικών, κατανάλωση)
τα υπόλοιπα είναι τι αρέσει και τι εκφράζει τον καθένα...
Αν η ερώτηση αφορά το οικονομικό σκέλος τότε δεν υπάρχει αντίλογος.
Το παπί ήταν, είναι, και θα είναι το οικονομικότερο μέσο μεταφοράς. Τόσο σε καθημερινή χρήση (κατανάλωση) όσο και μακροοικονομικά όπως σέρβις, λάστιχα-αναλώσιμα, επισκευές (και ιδιαίτερα μετά από στραβή-πτώση).
Για τα υπόλοιπα ο καθένας έχει και την δική του άποψη...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.