PDA

View Full Version : 250 ή 600 μονοκυλινδρο



everydayslavext
28/09/2016, 16:46
Καλησπέρα σας επειδή συζητάω με φίλους για το τι μηχανή να πάρω αλλά από γνώσεις δεν έχουν παρά μόνο σε αμάξια ρωτάω εσάς :)
Σκέφτομαι να πάω σε κάποιο 250 όπως χρ250 για οικονομικούς λόγους αντί για χτ600 απλά σκέφτομαι ότι θα το βαρέθηκα το 250 γρήγορα σαν το παπί και θα ψάχνω να το δώσω... Εσείς τι λέτε υπάρχει μεγάλο χάσμα δύναμης ενδιάμεσα σε αυτά τα κυβικά ? Είμαι 1.90 95 κιλά ευχαριστώ για τις απαντήσεις και συγνώμη που άνοιξα ξανά θέμα ενώ πριν λίγο καιρό είχα ξαναγράψει

Bob_o_mastoras
28/09/2016, 17:00
Ποια θα ειναι η χρηση του μηχανακίου και ποιο ειναι το μπατζετ σου;;

Αναμεσα στα δυο που αναφερεις παντως, το ΧΤ600 θα σε καλυψει πολυ περισσοτερο με ελαχιστα επιπλεον εξοδα.

lmb990
28/09/2016, 17:09
αμα το θες για χωμα πας σε 250.. αμα θες για ασφαλτο-πολη δεν εχεις θεμα αλλα για να μην βαρεθεις παρε 600...

basilis_k6
28/09/2016, 17:09
+1 στους απο πάνω αλλα μήν παρεις κανένα απο τα δυο. Βρες λεφτα κάποια στιγμη να παρεις μηχανη αυτης της χιλιετιας

everydayslavext
28/09/2016, 17:11
Σκεφτόμουν να δώσω το παπί και 500€ κάπου εκεί τελοσπαντων. Σκέφτομαι όμως μετά το χρ θα μπορώ να το δώσω εύκολα η δεν θα βρίσκω να το δώσω επειδή είναι παλιό (πιο μεγάλο σε ηλικία και από εμένα )

everydayslavext
28/09/2016, 17:12
Επίσης ενδιαφέρομαι για sm που χτ βρίσκεις έτοιμα ενώ το χρ ζάντες κτλ θα τα βάλω εγώ

everydayslavext
28/09/2016, 17:16
Χρήση τώρα πόλη και έξω εθνική μια 100στη χιλιόμετρα δρόμο για βόλτα και μπολικο επαρχίας δίκτυο

DAYMAN
28/09/2016, 17:19
παρακαλω μην αναφερετε τα κωδικα ψηφια ΧΤ! Πιπερι.:cry:
παρε το ΧΤ να κανεις την δουλεια σου (καλο για τον σωματότυπο σου) με πληθωρα ανταλλακτικων στα μεταχειρισμενα,το μαστορευεις και μονος σου και θα αποκτησεις την σχετικη οδηγικη εμπειρια.

everydayslavext
28/09/2016, 17:22
Σε κατανάλωση πόση διαφορά παίζει ?

everydayslavext
28/09/2016, 17:24
Όσο για σωματοτυπο το XR το κόβω μικρό πάνω μου... Επίσης για χώμα λίγο απλά θα πατάω σε βατο χωματοδρομο για να πάω στις ελιές ;)

Pan (dvs)
28/09/2016, 17:32
Το βαρος και το υψος ειναι μεν κριτηρια,αλλα πολλες φορες η ηλικια ειναι αυτη που παιζει πολυ σημαντικο ρολο.

Ποσο χρονων εισαι?

everydayslavext
28/09/2016, 17:37
21 με δίπλωμα μέχρι 47 ίππους

p@nos
28/09/2016, 17:45
επειδη τα ειχα και τα δυο με ιδιες διαστασεις με σενα

για τη χρηση που θες παρε χτ, γενικα το χρ δε θα σου φανει ''λιγο'' γιατι το νοημα του δεν ειναι το γκαζι αλλα η αναλαφρη αισθηση που σου δινει...επισης ειναι πολυ διασκεδαστικο μηχανακι, γενικα δε γινεται να το βαρεθεις...καλα γινεται αλλα παντα θα εχει χαβαλε :lol:

αμα θες να κανεις στοιχειωδως καποια χλμ και να μη βλασφημας, πας σε χτ, το χρ δεν εχει σελα...ανετη σελα ανετο μηχανακι ροπουλα για να πας δικαβαλα ανετος...επισης θα βρεις σιγουρα χτ σε καλυτερη κατασταση πιο ευκολα απο χρ...

απο καταναλωση καινε λιγο τωρα ακριβως δε μπορω να σου πω, οταν τα ειχα εγω δε μας ενοιαζε η βενζινη...ισως το χρ καιει λιγο περισσοτερο λογω του οτι το πας τερμα πιο συχνα...σιγουρα ομως η αυτονομια του ειναι πολυ μιρκοτερη μη το ξεχνας αυτο, το μηχανακι ειναι εντουρακι κανονικο

γενικα κοιτα στα μεγαλα μονοκυλιδρα αμα θες να βρεις πολυχρηστικο μηχανακι σε χαμηλη τιμη, δες και στα υπολοιπα τυπου ντομινατορ κλρ freewind κλπ

everydayslavext
28/09/2016, 17:53
Να πω την αμαρτία μου το freewind μου αρέσει αλλά το XT είναι πιο αλητεία ;) αν είναι και κοντά η κατανάλωση τότε πάμε σε XT γιατί είναι και πιο στα γούστα μου ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις :) επίσης παιδιά να ρωτήσω κάτι υπάρχουν πολιτισμενα λάστιχα δλδ στρεετ για τις ζάντες του XT ή πάω για μοταρντ?

Pan (dvs)
28/09/2016, 18:04
21 με δίπλωμα μέχρι 47 ίππους

Kατω απο αλλες συνθηκες θα σου ελεγα 250.Τωρα το freewind νομιζω ειναι μια καλη λυση.

Panos76
28/09/2016, 18:09
Μη ξεχνάμε και τα klx 250 / crf 250 L.

everydayslavext
28/09/2016, 18:10
Όσο για σωματοτυπο το XR το κόβω μικρό πάνω μου... Επίσης για χώμα λίγο απλά θα πατάω σε βατο χωματοδρομο για να πάω στις ελιές ;)

Νομίζω το freewind θα έχω πρόβλημα σε πτώση χτύπα ξύλο κουφια η ώρα είναι ντυμένο μηχανάκι με ότι αυτό συνεπάγεται στο XT αν σπάσει κάτι σπάει ο αεραγωγος στο ντεποζιτο που κάνει ένα 40αρι αλλά με λίγο κόλλα υπομονή και σπρέι όλα γίνονται ;)

cityfly
28/09/2016, 19:00
Νομίζω το freewind θα έχω πρόβλημα σε πτώση χτύπα ξύλο κουφια η ώρα είναι ντυμένο μηχανάκι με ότι αυτό συνεπάγεται στο XT αν σπάσει κάτι σπάει ο αεραγωγος στο ντεποζιτο που κάνει ένα 40αρι αλλά με λίγο κόλλα υπομονή και σπρέι όλα γίνονται ;)

όχι απαραίτητα ανάλογα την πτώση, το είχα για τρία χρόνια και με βόλεψε πάρα πολύ, και είχε δύο πτώσεις, μία ηλίθια δική μου με λίγα χωρίς συνέπειες και μία λόγω πόρτας που άνοιξε. Οι ζημιές εκεί ήταν λόγω της επαφής στην πόρτα η πτώση δεν άφησε τίποτα. Είχε βέβαια χούφτες και κάγκελα μικρά μπροστά.
Πρέπει όμως να το καβαλήσεις έχουμε 20 πόντους διαφορά στο ύψος, πιστεύω όμως ότι θα σε βολεύσει και ήταν και μια χαρά άνετο σε ταξίδια.

DAYMAN
28/09/2016, 19:45
Να πω την αμαρτία μου το freewind μου αρέσει αλλά το XT είναι πιο αλητεία ;) αν είναι και κοντά η κατανάλωση τότε πάμε σε XT γιατί είναι και πιο στα γούστα μου ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις :) επίσης παιδιά να ρωτήσω κάτι υπάρχουν πολιτισμενα λάστιχα δλδ στρεετ για τις ζάντες του XT ή πάω για μοταρντ?

ολα τα μηχανακια του τοτε με καρμπυρατερ καινε αν τα χουφτωνεις.Τα 6-7 lit/100 χλμ τα εχουν για πλακα αν πανε τεζα.
Συμφωνω με τον p@nos σε οσα λεει.
Καλο ψαξιμο και καλη αγορα.

everydayslavext
28/09/2016, 20:48
Αν για λόγους οικονομίας πάρω ένα XR το κάνω κούκλα και μου μάθει να οδηγώ μετά θα βρώ να το δώσω σε καλή τιμή χωρίς να χάσω πολύ?

everydayslavext
28/09/2016, 20:48
ολα τα μηχανακια του τοτε με καρμπυρατερ καινε αν τα χουφτωνεις.Τα 6-7 lit/100 χλμ τα εχουν για πλακα αν πανε τεζα.
Συμφωνω με τον p@nos σε οσα λεει.
Καλο ψαξιμο και καλη αγορα.

Μέσα στη πόλη αν πηγαίνεις νορμάλ όμως θα δείς μια διαφορά των 2 λίτρων ?

Bob_o_mastoras
29/09/2016, 00:30
Μέσα στη πόλη αν πηγαίνεις νορμάλ όμως θα δείς μια διαφορά των 2 λίτρων ?

Nαι.

duke200
29/09/2016, 07:46
απ' οτι κατάλαβα, στα λεφτά που ψάχνεις μπορεις να πάρεις μόνο μηχανάκι 20ετίας+, ότι και αν είναι αυτο.

Αν είναι να πάρεις τετοιο μηχανάκι και να είσαι όλη μερα μεροκάματο για τους μάστορες, καλύτερα μείνε με το παπί.

Μόνο αν βρεις κανένα NX250/XR250 ή ΧΤ600 που είναι περιποιημένο, απο γνωστό και είναι σε τελεια κατάσταση μοτερικά.

Panos76
29/09/2016, 07:55
Ένα καλό δείγμα: http://www.car.gr/8312776-yamaha-xt-600e

Αν και επιμένω, πάρε κάτι καινούριο 5ετίας σε μια καλή τιμή - ας είναι και μικρότερο - http://www.car.gr/8371439-kawasaki-klx-250

GFawkes
29/09/2016, 09:49
έχουμε 20 πόντους διαφορά ....

:bawl::a07: Ω μον ντιε!!!!
2,10 εισαι ρε μπαγασα..... :)

Για Χτακι σε κοβω φιλε μου...
φτηνο, οικονομικο στα περισσοτερα και πασπαρτου...

βρες ενα ψιλο-μαζεμενο και θα το χαρεις
πολη, ταξιδακι μικρο, βουνο, θαλασσα, ελιες, κοτες, γιδια, καφε, τα παντα ολα.

doctoras
29/09/2016, 10:46
καλύτερα βρές ένα ΧΤ500, επειδή οι περισσότεροι αγόραζαν το 600ρι για περισσότερα γκάζια έχεις περισσότερες πιθανότητες να βρεις ένα καλόσυντηρημένο 500ρι

DAYMAN
29/09/2016, 14:19
Nαι.

σωστα

everydayslavext
29/09/2016, 15:56
Μου είπε ένας γνωστός για το ΧR του θα περάσω να το δω αν είναι σε καλή κατάσταση το τσιμπάω ;) Σε πιθανή μεταπώληση θα μπορώ να το δώσω σε καλή τιμή το XR ή θα χάσω πολύ? Να φανταστείτε είδα ένα XLR250 1996 σε ψιλοχάλια κατάσταση σε έμπορο και το είχε 1000ε ... Δλδ αν εγώ το κάνω κούκλα πόσο θα το δώσω?