View Full Version : Husqvarna SM 701
Ανανεωμένο για το 2017
74 άλογα!!!
369002
369003
369004
Η απολυτη urban αλητεια.....για οσο αντεξει το μοτερ!!!!
ελαφρυ, δυνατο, λαστιχαρες....
η χαρα του καγκουρα-σουζοπαντιλικοενταδικο μηχανακι....
τιμουλα;
Η απολυτη urban αλητεια.....
ελαφρυ, δυνατο, λαστιχαρες....
η χαρα του καγκουρα-σουζοπαντιλικοενταδικο μηχανακι....
τιμουλα;
Not disclosed yet αλλά το παλιο βγαίνει κοντα στα 9700!!!
Not disclosed yet αλλά το παλιο βγαίνει κοντα στα 9700!!!
:uplate: :a02:
devil's animal
29/09/2016, 12:34
οσο εκαναν ανεκαθεν τα δυνατα μονοκυλινδρα motard...
μακαρι να μην εχει προβληματα και να δινει χαρα στους αναβατες του...
:beer::beer:
Μπηκε να υποθεσω το μοτερ του δουκα 2016!
στην ουσια ειναι ενα 690smc με καποιες βελτιωσεις-αλλαγες.
74 αλογα στροφαλο? πολυ αισιοδοξους τους βρησκω:lol:
http://www.cycleworld.com/2016-ktm-690-duke-naked-bike-dyno-test-video
κορυφαίο μοτερ, το δυνατότερο μονκύλινδρο παραγωγής σε ένα πανάλαφρο πλαίσιο, σύνολο 150 κιλά με υγρα. Κατι δικυλινδρα 600αρια -700αρια ιαπωνικά και ιταλικά, τα περναει απο πάνω... Ακόμα και καποια τετρακυλινδρα, μέχρι τα 150χλμ.
Είναι βαρύ στα 150 κιλά.
είναι άτοπο νομίζω να συγκρίνεται με αγωνιστικά μηχανάκια.
μιλάμε για όχημα παραγωγής με ρύθμισμα βαλβίδων κάθε 20000χλμ (εάν δεν απατώμαι)
Μμ. Δεν υπάρχει πολιτικό motard ούτε καν κοντά στα κιλά και τις επιδόσεις των ΚΤΜ.
Υπάρχει. Το Χουσκβάρνα χαχαχαχ
Δεινόσαυρος
29/09/2016, 23:14
Ωραίο (ας το πούμε) αλλα δεν είναι Husky είναι ΚΤΜ.
Που υποτίθεται (λένε) είναι λίγο πιο soft για να είναι και πιο πρακτικό. Ναι, καλά. Αυτά τα άσπρα πλαστικά μου φαίνονται τραγικά. Αν θυμάμαι καλά το κάθε καλάμι κάνει χωριστή δουλειά. (WTF?)
Αν θέλαν να είναι Husky με την πραγματική παράδοση των παλιων Dual Sport (610/630), θα έπρεπε να το είχαν κάνει εύκολο να αλλάζεις τις ρόδες και να γίνεται enduro. Οι διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων δεν είναι και τόσο μεγάλες. Έτσι όπως είναι δεν δικαιολογεί τιμή κατά την γνώμη μου. Ούτε καταλαβαίνω ποιος θα το πάρει, ιδίως αν πρόκειται για μονη μηχανή.
Βρίσκεις καλύτερα πολιτικά καγκουρομηχανάκια πια.
Bob_o_mastoras
29/09/2016, 23:14
Σοβαρο εργαλειο!!! :a012:
74 μονοκυλινδρα αλογα...;;; Ο Τζιζους ο Κραϊστ..!!! :eek:
Ούτε καταλαβαίνω ποιος θα το πάρει, ιδίως αν πρόκειται για μονη μηχανή.
Όποιος θέλει άσπρο/μπλε ΚΤΜ.
Δεινόσαυρος
29/09/2016, 23:22
Όποιος θέλει άσπρο/μπλε ΚΤΜ.
Σωστά, αυτό ήθελα να πω.
Δεινόσαυρος
29/09/2016, 23:30
Σοβαρο εργαλειο!!! :a012:
74 μονοκυλινδρα αλογα...;;; Ο Τζιζους ο Κραϊστ..!!! :eek:
Nαι, γιατί είναι το σοφτ το Χάσκυ, για να είναι πιο πρακτικό. Πού να δεις το ready-to-race.....!!!!
Kαταλάβαν την χαζομάρα μας και κοροϊδεύουν κατα το δοκούν, με φαίνεται.
Bob_o_mastoras
30/09/2016, 00:17
To ready-to-race θα βαραει 10 πιστονιες και θα θελει rebuild... :lol:
To SMC R ειναι με κοστουμι Husqvarna. Δεν με χαλαει. Αν εχεις λεφτα να το παρεις και να παιζεις (εσυ και ο μαστορας) καμια διετια μια χαρα ειναι.
Προφανως δεν ειναι χρηστικο και εργαλειο δουλειας.
Τα πράγματα είναι απλά..
74 άλογα, 150 κιλά= ΔούκαςR.
Πλέον με αυτές τις αναλογιές προσωπικά θέλω περισσότερο στήσιμο "μηχανής" παρά σουπερμότο.
Αν μιλούσαμε για 50-55 άλογα και 130 κιλά, τότε ναι θα προτιμούσα το σουπερμότο.
Τα sm για μένα πρέπει να κρατάνε την ευελιξία τους και την ελαφριά αίσθηση. (Το κακό είναι ότι σε αυτή τη μορφή, δεν πολυβολεύουν για καθημερινή χρήση).
bros400pgm
30/09/2016, 06:58
κορυφαίο μοτερ, το δυνατότερο μονκύλινδρο παραγωγής σε ένα πανάλαφρο πλαίσιο, σύνολο 150 κιλά με υγρα. Κατι δικυλινδρα 600αρια -700αρια ιαπωνικά και ιταλικά, τα περναει απο πάνω... Ακόμα και καποια τετρακυλινδρα, μέχρι τα 150χλμ.
Ευτυχώς που δεν εβαλες και τίποτα 550 ιταλικά... Χαχαχαχαχα
devil's animal
30/09/2016, 08:45
μαγκες τα κιλα δεν ειναι πολλα...
συνηθεια θελουν...
επισης τα αλογα δεν ειναι διαχειρισιμα αν δεν "απλωσουν"...τουτεστιν ψηλες ταχυτητες λογω γραναζιων...αρα μιλαμε οτι πρεπει να ειναι σταθερο σ'αυτες τις ταχυτητες...
αμα σου κατεβαζει 200-210 χλμ τελικης...στα 180 δεν πρεπει να κουναει...και αυτο δεν θα γινει αν ειναι 130 κιλα...:rolleyes:
RaGe_Raptor
30/09/2016, 09:29
:a07::a07::a07:
pipe_smoker
30/09/2016, 10:05
Το sxv μ'αρέσει πιότερο.
(ναι το ξέρω ότι δεν έχουν σχέση :p)
Ευτυχώς που δεν εβαλες και τίποτα 550 ιταλικά... Χαχαχαχαχα
ο φίλος προφανώς μιλάει για πολιτικά μηχανάκια, όχι για εςεξβι που θέλει βόλτα και πιστόνια
μαγκες τα κιλα δεν ειναι πολλα...
συνηθεια θελουν...
επισης τα αλογα δεν ειναι διαχειρισιμα αν δεν "απλωσουν"...τουτεστιν ψηλες ταχυτητες λογω γραναζιων...αρα μιλαμε οτι πρεπει να ειναι σταθερο σ'αυτες τις ταχυτητες...
αμα σου κατεβαζει 200-210 χλμ τελικης...στα 180 δεν πρεπει να κουναει...και αυτο δεν θα γινει αν ειναι 130 κιλα...:rolleyes:
σόρρυ αλλά άκυρο, όποιος αγοράζει μοτάρντ και τον νοιάζει η συμπεριφορά στις τελικές μάλλον έκανε άστοχη αγορά
επίσης βρε συ είναι σαν να γράφεις "η ΚΤΜ έβαλε βαρίδια για να φτάσει τα 150 κιλά μόνο και μόνο της υψηλής ιπποδύναμης"
devil's animal
30/09/2016, 10:56
σόρρυ αλλά άκυρο, όποιος αγοράζει μοτάρντ και τον νοιάζει η συμπεριφορά στις τελικές μάλλον έκανε άστοχη αγορά
επίσης βρε συ είναι σαν να γράφεις "η ΚΤΜ έβαλε βαρίδια για να φτάσει τα 150 κιλά μόνο και μόνο της υψηλής ιπποδύναμης"
εγω δεν ειπα οτι οποιος το παρει θα το πηγαινει τελικες ολη την ωρα...
αλλα εχεις δοκιμασει ενα μονοκυλινδρο 65 φευγα αλογων στον τροχο και 150 κιλων με γραναζια εντουραδικου?
δεν ειναι διαχειρισιμη η δυναμη αν δεν εισαι Ο χερας...
αλλα δεν ειναι εκει το θεμα...το θεμα ειναι οτι το μηχανακι απλωνει...και μπορει να παει με χλμ...αν θεωρειτε οτι μπορουν τα χλμ να διαχειριστουν σωστα με λιγο βαρος σε μια παρατεταμενη, i rest my case...
και δεν ειναι οτι η ΚΤΜ το εκανε επιτηδες... το μηχανακι ειναι ψωμομενο motard με αλογα...αν μπορουσαν να το φτιαξουν 130 κιλα μπορει και να το εκαναν αλλα και παλι δεν ξερω κατα ποσο θα μπορουσε καποιος να το παρει και να το παει με 180 σε καμπη, ευκολα....γιατι ειναι μηχανακι πολιτικο...βγαζει πινακιδες κανονικα...
Δεινόσαυρος
30/09/2016, 12:19
Σωστος ντεβιλζ, αλλά βασικά το γρανάζωμα δεν θάπρεπε να ήταν ζήτημα επιλογής του οδηγού;
Ελπίζω τουλάχιστον να έχει γραναζοφόρο με cush drive (αφου λένε πιο σοφτ) να μπορουν να γίνονται οι αλλαγες γρηγορα.
Πάντως θα το ψάξω πόσο εύκολα γίνεται ΚΑΙ ον-οφ, ίσωςτότε να αξίζει. Το ΑΒS φαντάζομαι θα είναι ο μεγαλύτερος μπελάς.
http://dirtbikemagazine.com/news/husqvarna-announces-2017-701-enduro
devil's animal
30/09/2016, 13:20
Σωστος ντεβιλζ, αλλά βασικά το γρανάζωμα δεν θάπρεπε να ήταν ζήτημα επιλογής του οδηγού;
Ελπίζω τουλάχιστον να έχει γραναζοφόρο με cush drive (αφου λένε πιο σοφτ) να μπορουν να γίνονται οι αλλαγες γρηγορα.
Πάντως θα το ψάξω πόσο εύκολα γίνεται ΚΑΙ ον-οφ, ίσωςτότε να αξίζει. Το ΑΒS φαντάζομαι θα είναι ο μεγαλύτερος μπελάς.
http://dirtbikemagazine.com/news/husqvarna-announces-2017-701-enduro
φυσικα το γραναζωμα ειναι θεμα επιλογης του οδηγου αλλα ερχεται με ετοιμο-προτεινομενο απο το εργοστασιο...
το ΚΤΜ SMC 690 R, πως βγαινει απο το εργοστασιο? με εντουραδικο γραναζωμα?
το abs κατα 99% εχει δικη του ασφαλεια που την βγαζεις και κανεις την δουλεια σου μια χαρα...
Λευκάδιος
30/09/2016, 13:25
Σωστος ντεβιλζ, αλλά βασικά το γρανάζωμα δεν θάπρεπε να ήταν ζήτημα επιλογής του οδηγού;
Ελπίζω τουλάχιστον να έχει γραναζοφόρο με cush drive (αφου λένε πιο σοφτ) να μπορουν να γίνονται οι αλλαγες γρηγορα.
Πάντως θα το ψάξω πόσο εύκολα γίνεται ΚΑΙ ον-οφ, ίσωςτότε να αξίζει. Το ΑΒS φαντάζομαι θα είναι ο μεγαλύτερος μπελάς.
http://dirtbikemagazine.com/news/husqvarna-announces-2017-701-enduro
Αμφότερα sm και enduro έχουν cush drive
Πέρα από τα φρένα έχουν και άλλες διαδρομές στις αναρτήσεις οι οποίες στο enduro έχουν μεγαλύτερη διαδρομή από το αντίστοιχο KTM(συν ότι στο χάσκυ Ε είναι closed cartidge)
μια χαρα δυνατο πολιτικο μοταρντ θα ειναι.
το 690smc με το οποιο μοιαζουν ειναι παρα πολυ καλο για πολιτικο μηχανακι. μη το συγκρινουμε με εντουρο η αγωνιστικα μοταρντ τυπου sxv.
ειναι δυνατο οσο χρειαζεται και βγαζει τη δυναμη οπως χρειαζεται. να ηταν "εντουροποιημενο" και να χαϊδευεις το γκαζι στις 3κ στροφες και να αφηνει κατω ολο το λαστιχο, ποιο το νοημα?
bros400pgm
30/09/2016, 14:16
ο φίλος προφανώς μιλάει για πολιτικά μηχανάκια, όχι για εςεξβι που θέλει βόλτα και πιστόνια
Βόλτα και λάδια ναι. Βόλτα κ οτιδήποτε μηχανικό, όχι.
Το προφανές είναι εφόσον έχει φώτα-φλας-πινακιδα, είναι πολιτικό μηχανάκι χαχαχαχαχα
Δεινόσαυρος
30/09/2016, 15:40
Καλό αυτό, που έχουν το cush drive. Devil's εννοώ να έχεις 2+ γραναζοφόρους να μπορείς να αλλάζεις γρήγορα, όχι να κάθεσαι να αλλάζεις γρανάζια πάνω στην ίδια την ρόδα.
Επίσης μόλις είδα οτι το θέμα του ABS το αντιμετωπίζουν με δυο διαφορετικά dongle. Πολύ σωστό κατ' εμέ. (Σωστότερο ακόμα βέβαια να ήταν όλες οι ρυθμίσεις σε ένα dongle, αλλα ΟΚ.)
http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/husqvarna/701-supermoto/2015/
Φυσικά, το οτι έχουν εντελώς διαφορετικό μπροστινό δεν το θεωρώ πρόβλημα. Διαλέγετε και παίρνετε. Οι πιο strret το SM, οι πιο χωμάτινοι το enduro. Αλλά μην μου λες ρπστμ οτι δεν μπορώ να αλλάξω τις ρόδες εύκολα στο ίδιο μηχανάκι.
Ποιος ξέρει, ίσως τελικά να μην απέχει και τόσο πολύ απο dual-purpose το μηχανάκι...
doctor_john
29/01/2021, 21:54
425135
425136
Enduro
The 2021 Enduro ABS is now switchable.
Riders can now choose to disengage the ABS “…to unlock exceptional offroad performance.
Supermoto
For 2021 the 701 Supermoto’s braking system receives a new Brembo Monoblock 4-piston front brake caliper.
Husky claims that when the new caliper provides superior stopping power in all conditions.
In presenting the new 701 models, Husqvarna provided the following:
A New LCD dashboard with integrated gear indicator and RPM display
Redesigned headlight unit based on extensive motorsport experience
New EURO 5 compliant exhaust system
New Brembo Monoblock front brake caliper on Supermoto for improved brake performance
ABS functionality can be fully disengaged on Enduro for exceptional offroad performance
Advanced Ride Mode functionality includes Supermoto/Offroad ABS mode
Cornering ABS
Lean-angle sensitive traction control
Easy Shift
Chromium-molybdenum steel trellis frame
Aluminum swingarm
Polyamide rear subframe with integrated fuel tank
74 hp single-cylinder engine
Ride-by-wire throttle
Power assist slipper clutch
Both bikes carry a $12,099 MSRP.
Μη πρακτικό, ακριβό, και το motard το θέλω κολασμένα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.