PDA

View Full Version : Ερώτηση για κουτί (καλά ντε μην βαράτε)



everydayslavext
01/10/2016, 01:51
Όπως λέει και στο τίτλο μην βαράτε :rolleyes:
Άλλωστε όλοι στην οικογένεια έχουν και από ένα κουτί :cool: Απλά το δικό μας έχει κλείσει 15ετια και 190.000 χιλιόμετρα :winka:
Μιάς και πάλιωσε κοιτάμε με τον πατέρα να το αλλάξουμε με κάποιο που να έχει κατανάλωση κοντά στα 4 λίτρα βενζίνη γιατί δεν κάνουμε και πολλά χιλιόμετρα σε 4 ρόδες ... Κοιτάμε το seat ibiza 1.0TSI 95ps στα 12.560 πιστεύετε αξίζει ή να πάμε σε κάτι άλλο ? Να προσθέσω ότι το αυτοκίνητο κάνει max 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο 60% πόλη 40% επαρχιακό, επίσης πριν σχολιάσετε για τα σέατ 2 που έχουν περάσει απο την οικογένεια ήταν πολύ τίμια και πέρα από βενζίνι και αναλώσιμα δεν ζήτησαν κάτι τρομερό ...
Ευχαριστώ για τις τυχών απαντήσεις :wave2:

lleonidas
01/10/2016, 03:06
Σ'αυτήν την τιμή θα κοιτούσα και το swift(1200cc, 94hp).
Αν υπάρχει δυνατότητα/θέληση ν'ανέβεις, νομίζω πως από τα κορυφαία στην κατηγορία είναι το fiest-άκι με τον 1000άρη ecoboost.Όμορφο αμάξι είναι και το 208 (http://www.car.gr/8330854-peugeot-208-allure-110hp) (1200cc, 110hp) αλλά και το clio(900cc, 90hp).Δυνατό τουρμπάτο κινητήρα έχει το corsάκι(1000άρι,115hp).
To yaris αξίζει με τον 1300άρη αλλά κοστίζει,το ίδιο και το polo το οποίο φοράει ίδιους tsi κινητήρες με το ibiza.
Το micra αλλάζει εντελώς σε λίγους μήνες οπότε δεν ξέρω αν αξίζει να κινηθείς προς τα εκεί!

everydayslavext
01/10/2016, 03:43
Σ'αυτήν την τιμή θα κοιτούσα και το swift(1200cc, 94hp).
Αν υπάρχει δυνατότητα/θέληση ν'ανέβεις, νομίζω πως από τα κορυφαία στην κατηγορία είναι το fiest-άκι με τον 1000άρη ecoboost.Όμορφο αμάξι είναι και το 208 (http://www.car.gr/8330854-peugeot-208-allure-110hp) (1200cc, 110hp) αλλά και το clio(900cc, 90hp).Δυνατό τουρμπάτο κινητήρα έχει το corsάκι(1000άρι,115hp).
To yaris αξίζει με τον 1300άρη αλλά κοστίζει,το ίδιο και το polo το οποίο φοράει ίδιους tsi κινητήρες με το ibiza.
Το micra αλλάζει εντελώς σε λίγους μήνες οπότε δεν ξέρω αν αξίζει να κινηθείς προς τα εκεί!

Ευχαριστώ για την απάντηση :beer:
το θέμα είναι ότι τα ιαπωνικά έχουν σχετικά υψηλούς ίππους π.χ το swift που είναι αξιόλογο έχει 116gr και έτσι όπως πάνε τα τέλη κυκλοφορίας θα κατεβάσουν και άλλο το όριο άρα και θα ανέβουν τα τέλη κιάλλο ( τώρα π.χ το swift πληρώνει 118ε ενώ το ibiza 87e τώρα για τέτοιες διαφορές δεν ξέρω αν αξίζει αλλά έχουν και 1 λίτρο κατανάλωση διαφορα )
Και το fiesta είναι κουκλί αλλα η ford νομίζω δαγκώνει λίγο σε ανταλλακτικά όπως και η vw :rolleyes:

everydayslavext
01/10/2016, 04:02
Γενικά τα extra που έχει σε αυτή τη τιμή η seat και την κατανάλωση του (κάπου στα 4 πραγματικα ) δεν τη προσφέρει άλλο αυτοκίνητο :cool:

toyar
01/10/2016, 07:01
μην κοιτας τυποποιημενες καταναλωσεις

doctoras
01/10/2016, 07:21
νομίζω οτι τα 4 είναι απο αυτούς τους μύθους που δημιουργεί το vw group όσο εξελιγμένο βενζινοκίνητα και να υπάρχουν πια μικτό κύκλο θα έχουν 6-7 και θα ατενίζει το 5-4,5 με 110 στον αυτοκινητόδρομο
το 4ρι μικτού κύκλου ανήκει σε πετρελαιοκίνητα

btw ότι και να πάρεις καινούργιο τέλειο θα είναι. καλορίζικοι!

duke200
01/10/2016, 08:22
αφου θα πάρεις καινούργιο, πάρε diesel, τι τι θέλεις τη βενζίνη? Θα καιει πραγματικά 4.5 λίτρα (οποιαδήποτε βενζίνη τα 4 δε τα βλέπει ούτε στον υπνο της), με τιμή 1 ευρω το λίτρο, αντί 1,5.

Chevrolet AVEO diesel. To πιο φτηνό diesel, τεραστιοι χώροι για την κατηγορία του (το sedan) και το καταπληκτικό 1.3 multijet της fiat που ότι και να χαλάσει απο κύκλωμα τροφοδοσίας επισκευάζεται, όχι σα κατι vag που θελει πεταμα η τρόμπα και χιλιάρικο.

βαζεις και ένα πρόγραμμα με 250 κατοστάρικα και παει στα 120 άλογα και έχεις και γκάζια, με ελάχιστη αύξηση της κατανάλωσης. Δε φαινεται και στην εγγύηση το πρόγραμμα.
Το ιδιο μοτερ η Fiat το δινει στo corsa και στο swift, αμα δε σ' αρεσει το chevrolet.

φιλοι με μικρά diesel αμάξια, την περνάνε με 30 ευρω το μήνα και κινούνται όλη μέρα.

με τη βενζίνα το 100αρι δε σε φτάνει το μηνα και σκέφτεσαι πόλύ να πας οπουδήποτε.

Kepler Fun
01/10/2016, 08:58
Εγώ πάλι νομίζω diesel για λίγα κυβικά και εντός πόλης δεν αξίζει με τίποτα.

Στα χλμ που λες δεν πρόκειται να καλύψεις την διαφορά της τιμής αγοράς ώστε τελικά να έχεις όφελος ακόμη και εάν το καύσιμο παραμείνει στην τιμή που έχει σήμερα (που δεν νομίζω).

Κοίταξε και τα huyndai-kia . Εγώ ανανεώνοντας τον στόλο της εταιρείας μου ανά τετραετία και έχοντας δοκιμάσει πολλά μπορώ να πω ότι έχουν βγει τα πιο αξιόπιστα και οικονομικά.

Υστερούν στην αίσθηση στο δρόμο σε σχέση με τα ευρωπαϊκά αλλά από τα fiat, Citroën και polo που είχα και τα μαζεύαμε είναι κατά πολύ προτιμότερα.

Βέβαια η χρήση που γίνεται είναι ο σημαντικότερος παράγοντας στην αξιοπιστία και την οικονομία.

toyar
01/10/2016, 09:05
θα πω κατι που ειδα προσφατα και μπορει να ειναι ασχετο ή και πολυ σχετικο
βρεθηκα σε μαντρα που ειχε εκατονταδες αποσυρμενα αυτοκινητα και πουλαγε ανταλλακτικα
μιλαμε για mad max φαση οπως τα νεκροταφεια αυτοκινητων που βλεπουμε σε αμερικανικες ταινιες με αμαξια ντανιασμενα σε τετραδες το ενα πανω στο αλλο
παρατηρησα οτι τα μισα ηταν πεζω και σιτροεν ατρακαριστα
και ο νοων νοειτω..........

spyrakos35
01/10/2016, 09:23
Diesel μεταχειρισμενο με λιγη υπομονη στο ψαξιμο.

Εγω με ενα χιλιαρικο παραπανω πηρα ελληνικο c4 με 3.5 χρονια ακομη εγγυηση.

Υπομονη θελει.

DAYMAN
01/10/2016, 09:28
Γενικά τα extra που έχει σε αυτή τη τιμή η seat και την κατανάλωση του (κάπου στα 4 πραγματικα ) δεν τη προσφέρει άλλο αυτοκίνητο :cool:

sorry αρχηγε μου μα αυτες οι καταναλωσεις απλα δεν υπαρχουν.

ptc
01/10/2016, 09:28
Devil's Animal να προτείνει αέριο σε 10,9,8,7,...

Ichigo
01/10/2016, 09:48
ασε τα πετρελαια σε αυτα τα κυβικα. δεν θα το κινεις πολύ κιόλας όπως λες. Μιας και πρόκειται για father δε βλεπεις και το fiat tipo να χει και χώρους ο άνθρωπος;

theofilos888
01/10/2016, 11:34
Fiesta ecoboost κ η δικη μου γνωμη. Απιστευτο στο δρομο κ πολυ οικονομικο.

everydayslavext
01/10/2016, 13:18
Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση παιδιά δεν το περίμενα :lol:
Έχουμε αποκλείσει τα diesel λόγω χαμηλών χιλιομέτρων ανά χρόνο
Τώρα για το fiesta τρέχει και μια προσφορά στη τιμή και η αλήθεια είναι το σκεφτόμαστε αλλά σε ανταλλακτικά δεν ξέρουμε πόσο βαράει η ford (αν έχει κάποιος ford ας πει μια γνώμη) ενώ στη seat είναι όλα φθηνά τουλάχιστον σε αυτά που πέρασαν απο την οικογένεια :rolleyes:
Τώρα για κατανάλωση είναι όλα στο πόδι κατά τη γνώμη μου και από τη στιγμή που έχεις 6αρι σασμάν και 160 κιλά ροπή απο τις 1500 στροφές μου φαντάζει δύσκολο να κάψει πάνω απο 4,5 εκτός ( το εργοστάσιο του δίνει εκτός 3,7 )
Για μεταχείρα ούτε λόγος γιατί τα πιο πολλά είναι από νοικιαζόμενα και τα έχουν μαμήσει οι τουρίστες ...
Να προσθέσω ότι κοιτάμε μαξ 12500 σε τιμή και να είναι και λίγοι οι ρύποι του :beer:

alexzafeir
01/10/2016, 13:27
αφου θα πάρεις καινούργιο, πάρε diesel, τι τι θέλεις τη βενζίνη? Θα καιει πραγματικά 4.5 λίτρα (οποιαδήποτε βενζίνη τα 4 δε τα βλέπει ούτε στον υπνο της), με τιμή 1 ευρω το λίτρο, αντί 1,5.

Chevrolet AVEO diesel. To πιο φτηνό diesel, τεραστιοι χώροι για την κατηγορία του (το sedan) και το καταπληκτικό 1.3 multijet της fiat που ότι και να χαλάσει απο κύκλωμα τροφοδοσίας επισκευάζεται, όχι σα κατι vag που θελει πεταμα η τρόμπα και χιλιάρικο.

βαζεις και ένα πρόγραμμα με 250 κατοστάρικα και παει στα 120 άλογα και έχεις και γκάζια, με ελάχιστη αύξηση της κατανάλωσης. Δε φαινεται και στην εγγύηση το πρόγραμμα.
Το ιδιο μοτερ η Fiat το δινει στo corsa και στο swift, αμα δε σ' αρεσει το chevrolet.

φιλοι με μικρά diesel αμάξια, την περνάνε με 30 ευρω το μήνα και κινούνται όλη μέρα.

με τη βενζίνα το 100αρι δε σε φτάνει το μηνα και σκέφτεσαι πόλύ να πας οπουδήποτε.

....σωστος... ειχα corsa d 1.3 diesel 8χρονια , καταναλωση περιπου 4,5 με 5 και μοναδικη βλαβη δυναμο κοστος 300 ευρω

noodles
01/10/2016, 13:34
αν το αντεχεις οικονομικα, στα βενζινοκινητα το fiesta 1.0 ecoboost παιζει χωρις ανταγωνισμο.
αν θελεις diesel το fiesta 1.4d παιζει και αυτο χωρις ανταγωνισμο, μαλλον.

και το 2 ειναι καινουρια και δε θα βρεις μεταχειρισμενα (1.0 ecoboost) υπαρχει μονο 1 μεταχειρισμενο στην ελλαδα. 1.4d δεν εχω ψαξει να σου πω.


ειμαι και εγω σε αναζητηση μικρου αυτοκινητου fun to drive αλλα δε μπορω να τα καταλαξω, γιατι με περιοριζει λιγακι το μικρο budget (δε φτανω το 1.0 ecoboost) και σκεφτομαι το 1.6 sport το οποιο εχει πολλα τελη και τεκμηριο. θελει ψαξιμο, αναλογα τι απαιτησεις εχεις...

everydayslavext
01/10/2016, 13:44
αν το αντεχεις οικονομικα, στα βενζινοκινητα το fiesta 1.0 ecoboost παιζει χωρις ανταγωνισμο.
αν θελεις diesel το fiesta 1.4d παιζει και αυτο χωρις ανταγωνισμο, μαλλον.

και το 2 ειναι καινουρια και δε θα βρεις μεταχειρισμενα (1.0 ecoboost) υπαρχει μονο 1 μεταχειρισμενο στην ελλαδα. 1.4d δεν εχω ψαξει να σου πω.


ειμαι και εγω σε αναζητηση μικρου αυτοκινητου fun to drive αλλα δε μπορω να τα καταλαξω, γιατι με περιοριζει λιγακι το μικρο budget (δε φτανω το 1.0 ecoboost) και σκεφτομαι το 1.6 sport το οποιο εχει πολλα τελη και τεκμηριο. θελει ψαξιμο, αναλογα τι απαιτησεις εχεις...

το έχει και σε προσφορά τώρα η ford σε περίπτωση που δεν το έχεις δει

Πάντως γενικά θα κάνω και μια βόλτα σε αντιπροσωπία seat kai ford για να δω τι χρηματοδότηση προσφέρουν γιατί όλα τα λεφτά στο χέρι δεν παίζουν μάλλον δώσεις σε 5 χρόνια για να δίνουμε και λίγα κάθε μήνα :D

everydayslavext
01/10/2016, 14:41
Αν πηγαίναμε σε diesel κάτι τέτοιο το θεωρώ τέλειο http://www.gocar.gr/cars/FORD/FIESTA_5d/1.5D_Trend_ECOnetic_95ps/

Desperado
01/10/2016, 14:43
το έχει και σε προσφορά τώρα η ford σε περίπτωση που δεν το έχεις δει

Πάντως γενικά θα κάνω και μια βόλτα σε αντιπροσωπία seat kai ford για να δω τι χρηματοδότηση προσφέρουν γιατί όλα τα λεφτά στο χέρι δεν παίζουν μάλλον δώσεις σε 5 χρόνια για να δίνουμε και λίγα κάθε μήνα :D

Είναι και η μάνα μου σε παρόμοια φάση, ψάχνουμε μικρομεσαίο αυτοκίνητο με τα ίδια χαρακτηριστικά. Από 2 ford που πήραμε προσφορά για το fiesta 1.0 ecoboost 100hp μας είπαν 13500 κ 13200 (μεταλλικό χρώμα) η άλλη με το κλειδί στο χέρι. Για λίγο πάντως χάσαμε ένα φιεστα πετρέλαιο του 16 με 5500χλμ στα 11800.... Για τον ecoboost έχετε καλή γνώμη? Έχουν ακουστεί διάφορα προβλήματα κλπ? Γενικά με προβληματίζει λίγο που είναι ένα μικρό τρικύλινδρο μοτερ πουσαρισμένο στα 100-125-140 άλογα...Βέβαια η τεχνολογία εξελίσσεται και όλοι προς τα εκεί πάνε...

Road Pirat
01/10/2016, 16:58
Την κατανάλωση που δίνει η seat δεν υπάρχει περίπτωση να την πιάσεις. Για τα ανταλλακτικά της ford επειδή έχω το fiesta mk6 οι τιμές τους είναι λογικές, εκτός και αν κάποιος είναι χαπατο και το πηγαίνει στην αντιπροσωπία, αλλά ότι μάρκα και να έχεις η αντιπροσωπία δαγκώνει.

nik69
01/10/2016, 18:40
Fiesta(ecoboost) νοικιασμένο είχα στην αγγλία για 10 μέρες.
Ωραίο αυτοκινητάκι και πολύ δεμένο.
Δεν συνήθισα εύκολα την εργονομία του και το κιβώτιο (αφού τα είχα όλα αριστερά για 1η φορά στην ζωή μου).
Οι κατανάλωση έπαιζε γύρω στα 6lt/100Km εννοείται με χαλαρούς ρυθμούς.

anavatis19
01/10/2016, 19:01
επειδη απο οτι φαινεται οι περισσοτεροι δεν γνωριζετε, το πετρελαιο ειναι για καποιον που κανει πολλα χλμ στο χρονο..15-20χιλιαδες και βαλε. γιατι λοιπον αν κανει με το ζορι οπως ειπε 10 να παρει πετρελαιο και να το πληρωσει 2-3χιλιαρικα πανω?? βενζινη παρε αδερφε..τα καινουργια πλεον ειναι πολυ οικονομικα δεν ειναι οπως οι παλιες βενζινες..και μακρια απο μετεχειρα αν μπορεις..σε ολα κρυβουν κατι, ειναι απιστευτο τι απατη παιζει

Road Pirat
01/10/2016, 19:17
Εννοείται βενζίνη, το πετρέλαιο έχει γίνει τις μόδας και παίρνουν όλοι και όταν αρχίσουν να τους βάζουν μεγάλους φόρους δήθεν για το καλό μας όσοι τα πήραν θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν.

noodles
01/10/2016, 20:05
επειδη απο οτι φαινεται οι περισσοτεροι δεν γνωριζετε, το πετρελαιο ειναι για καποιον που κανει πολλα χλμ στο χρονο..15-20χιλιαδες και βαλε. γιατι λοιπον αν κανει με το ζορι οπως ειπε 10 να παρει πετρελαιο και να το πληρωσει 2-3χιλιαρικα πανω?? βενζινη παρε αδερφε..τα καινουργια πλεον ειναι πολυ οικονομικα δεν ειναι οπως οι παλιες βενζινες..και μακρια απο μετεχειρα αν μπορεις..σε ολα κρυβουν κατι, ειναι απιστευτο τι απατη παιζει

συμφωνω σε αυτο. αν μιλαμε για 10κ το χρονο η βενζινη ειναι μονοδρομος. εγω παιζω γυρω στα 22-25 γι'αυτο και συζηταω για πετρελαιο.
τα καινουρια απο οτι βλεπω εχουν απαγορευτικες τιμες για το budget μου.


Εννοείται βενζίνη, το πετρέλαιο έχει γίνει τις μόδας και παίρνουν όλοι και όταν αρχίσουν να τους βάζουν μεγάλους φόρους δήθεν για το καλό μας όσοι τα πήραν θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν.

αυτο που εχει γινει τα τελευταια χρονια με τα πετρελαιοκινητα στην ελλαδα, μονο οι ελληναρες θα μπορουσαν να το κανουν.
αγορασανε πετρελαιοκινητα μικρα με τη λογικη οτι ηταν σε τιμη ευκαιριας και τα περισσοτερα ειναι εισαγωγης με γυρισμενα χλμ τουλαχιστον 3 φορες πισω. οι εμποροι βγαλανε λεφτα εις βαρος του βλακα ελληναρα...

newrider125
01/10/2016, 20:43
Έχει μια καλή προσφορά το diesel fiesta στα 13.335 και το ψήνουμε να πάμε σε diesel αν και δεν κάνουμε πανω απο 13 χιλιόμετρα το χρόνο ( τώρα που πάω και εγώ καμιά βολτα γιατί ο πατέρας κανει 10 με το ζόρι ) αλλά οπτικά εμένα τουλάχιστον μου αρέσει το seat ibiza θα πάω βόλτα στις αντίστοιχες αντιπροσωπίες και θα καταλίξω πάντως το diesel της ford είναι καλή ευκαιρία λόγο του ότι δεν έχει τέλει κυκλοφορίας ( 82 gr ) και πιστεύω και το όριο να μειώσουν πάλι δεν θα πληρώνει επίσης πολύ οικονομικό γιατι με 50ευρώ κάνεις 1000 χιλιόμετρα :eek:

yes-u
01/10/2016, 20:46
Το skoda fabia το έχετε κοιτάξει? (Σήμερα έκλεισα το swift...)

newrider125
01/10/2016, 21:02
Το skoda fabia το έχετε κοιτάξει? (Σήμερα έκλεισα το swift...)

Φίλε εντυπώσεις απο το swift πές μας :) Κατανάλωση ? τέλει ?

duke200
01/10/2016, 21:11
για ακόμα μια φορά βλεπουμε ο καθένας να υποστηρίζει την επιλογή του μεχρις εσχάτων. Οι έχουντες βενζίνα υποστηρίζουν βενζίνα (παρόλο που συμφερει καλύτερα πετρέλαιο), αυτοι που έχουν πετρέλαιο υποστηρίζουν το αυτονόητο.

εγω παντως βενζίνα έχω, παρόλο που προτείνω σε όλους να παρουν πετρέλαιο εδω και χρόνια...

irinia
01/10/2016, 21:11
αφου θα πάρεις καινούργιο, πάρε diesel, τι τι θέλεις τη βενζίνη? Θα καιει πραγματικά 4.5 λίτρα (οποιαδήποτε βενζίνη τα 4 δε τα βλέπει ούτε στον υπνο της), με τιμή 1 ευρω το λίτρο, αντί 1,5.

Chevrolet AVEO diesel. To πιο φτηνό diesel, τεραστιοι χώροι για την κατηγορία του (το sedan) και το καταπληκτικό 1.3 multijet της fiat που ότι και να χαλάσει απο κύκλωμα τροφοδοσίας επισκευάζεται, όχι σα κατι vag που θελει πεταμα η τρόμπα και χιλιάρικο.

βαζεις και ένα πρόγραμμα με 250 κατοστάρικα και παει στα 120 άλογα και έχεις και γκάζια, με ελάχιστη αύξηση της κατανάλωσης. Δε φαινεται και στην εγγύηση το πρόγραμμα.
Το ιδιο μοτερ η Fiat το δινει στo corsa και στο swift, αμα δε σ' αρεσει το chevrolet.

φιλοι με μικρά diesel αμάξια, την περνάνε με 30 ευρω το μήνα και κινούνται όλη μέρα.

με τη βενζίνα το 100αρι δε σε φτάνει το μηνα και σκέφτεσαι πόλύ να πας οπουδήποτε.




ΑΣ ΜΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ



Η Σεβρολέτ, ΤΕΛΕΙΩΣΕ από την Ευρώπη όπως ακριβώς το ακούς.
Όπως και ή Ντααεγού,όπως η Νταιχάτσου.
Πως λοιπόν να αγοράσει ο φίλος μας Σεβρολέτ..??
Επίσης μας είπε ότι κάνει 10000 χλμ. το χρόνο.
Και εγώ πριν 2 χρόνια αγόρασα ΒΕΝΖΙΝΗ επειδή ακριβώς ΔΕΝ γράφω πάνω
από 10-12 χιλιάδες χλμ. το χρόνο..!!!
Ακόμα και πριν αρχίζουν να βάζουν χέρι στο πετρέλαιο,ακόμα και πριν οι εταιρίες
κολοσσοί αρχίζουν να στρέφονται προς τους κινητήρες βενζίνης με λιγότερα κυβικά
και τούρμπο,ακόμα και πριν ανακοινώσουν γίγαντες όπως η Τογιότα πρώτη σε
πωλήσεις παγκοσμίως με περίπου 12 μύρρια αυτοκίνητα,ΟΤΙ σταματάει σε 1-2 χρόνια
να ασχολείται με το πετρέλαιο,ακόμα και πριν Αμερικανοί ,Παριζιάνοι κ.λ.π.βγούνε
και αρχίσουν τις απαγορεύσεις πετρελαιοκίνητων στις μεγάλες πόλεις,ακόμα και
ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ πετρέλαιο της προκοπής στην Ελλάδα και δεν βγάζαμε τα φίλτρα dpf
από τα αυτοκίνητα μας επειδή κοστίζουν πολύ ακριβά όταν χαλάσουν,ακόμα και αν
τα πετρελαιοκίνητα που ανακαλύψαμε το 2012 στην χώρα μας όταν οι άλλοι είχαν αρχίσει
την αντίστροφη μέτρηση δεν κόστιζαν πολύ παραπάνω,ακόμα και αν δεν είχαν ήδη βάλει
χέρι μόλις η πίττα μεγάλωσε στο όριο των 100 μικρογραμμαρίων που φέτος από 90 ετοιμάζονται
να το πάνε στα 85-80,ακόμα και αν δεν ετοιμάζονταν για το μεγάλο σάλτο,την τιμή του
πετρελαίου κίνησης που σε όλη την Ευρώπη είναι στα ίδια με την βενζίνη,ίσως και λίγο παραπάνω σε κάποιες χώρες,
ΑΚΟΜΑ η βενζίνη για τα μικρά αυτοκίνητα που γράφουν μέχρι 15-20000 χλμ.το χρόνο
κατά την άποψη μου ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ..!!
Για τον φίλο μας που ψάχνεται το Σέατ έχω να πω ότι είναι ο φτωχός συγγενής του γκρουπ,όμως
ο καλύτερος για τα λεφτά του.
Φίλε μου Χόντα,Τογιότα ,Σουζούκι και μετά Κορέα.
Επειδή τα έψαξα πριν αγοράσω,το Τζάζ είναι το καλύτερο και το πιο αξιόπιστο.
Από κοντά ακολουθούν και οι υπόλοιποι που έγραψα.Μοτέρ βενζίνης υπάρχουν πλέον πολλά.
Και σε πολλά κυβικά.Και το Χόντα έχει δύσκολο σέρβις αλλά ΔΕΝ θα σου πάθει τίποτε.
Αυτή είναι η γνώμη μου

duke200
01/10/2016, 21:18
:beer:

newrider125
01/10/2016, 21:26
ΑΣ ΜΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ



Η Σεβρολέτ, ΤΕΛΕΙΩΣΕ από την Ευρώπη όπως ακριβώς το ακούς.
Όπως και ή Ντααεγού,όπως η Νταιχάτσου.
Πως λοιπόν να αγοράσει ο φίλος μας Σεβρολέτ..??
Επίσης μας είπε ότι κάνει 10000 χλμ. το χρόνο.
Και εγώ πριν 2 χρόνια αγόρασα ΒΕΝΖΙΝΗ επειδή ακριβώς ΔΕΝ γράφω πάνω
από 10-12 χλιάδες χλμ. το χρόνο..!!!
Ακόμα και πριν αρχίζουν να βάζουν χέρι στο πετρέλαιο,ακόμα και πριν οι εταιρίες
κολοσσοί αρχίζουν να στρέφονται προς τους κινητήρες βενζίνης με λιγότερα κυβικά
και τούρμπο,ακόμα και πριν ανακοινώσουν γίγαντες όπως η Τογιότα πρώτη σε
πωλήσεις παγκοσμίως με περίπου 12 μύρρια αυτοκίνητα,ΟΤΙ σταματάει σε 1-2 χρόνια
να ασχολείται με το πετρέλαιο,ακόμα και πριν Αμερικανοί ,Παριζιάνοι κ.λ.π.βγούνε
και αρχίσουν τις απαγορεύσεις πετρελαιοκίνητων στις μεγάλες πόλεις,ακόμα και
ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ πετρέλαιο της προκοπής στην Ελλάδα και δεν βγάζαμε τα φίλτρα dpf
από τα αυτοκίνητα μας επειδή κοστίζουν πολύ ακριβά όταν χαλάσουν,ακόμα και αν
τα πετρελαιοκίνητα που ανακαλύψαμε το 2012 στην χώρα μας.όταν οι άλλοι είχαν αρχίσει
την αντίστροφη μέτρηση δεν κόστιζαν πολύ παραπάνω,ακόμα και αν δεν είχαν ήδη βάλει
χέρι μόλις η πίττα μεγάλωσε στο όριο των 100 μικρογραμμαρίων που φέτος από 90 ετοιμάζονται
να το πάνε στα 85-80,ακόμα και αν δεν ετοιμάζονταν για το μεγάλο σάλτο,την τιμή του
πετρελαίου κίνησης που σε όλη την Ευρώπη είναι στα ίδια με την βενζίνη,ίσως και λίγο παραπάνω σε κάποιες χώρες,
ΑΚΟΜΑ η βενζίνη για τα μικρά αυτοκίνητα που γράφουν μέχρι 15-20000 χλμ.το χρόνο
κατά την άποψη μου ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ..!!
Για τον φίλο μας που ψάχνεται το Σέατ έχω να πω ότι είναι ο φτωχός συγγενής του γκρουπ,όμως
ο καλύτερος για τα λεφτά του.
Φίλε μου Χόντα,Τογιότα ,Σουζούκι και μετά Κορέα.
Επειδή τα έψαξα πριν αγοράσω,το Τζάζ είναι το καλύτερο και το πιο αξιόπιστο.
Από κοντά ακολουθούν και οι υπόλοιποι που έγραψα.Μοτέρ βενζίνης υπάρχουν πλέον πολλά.
Και σε πολλά κυβικά.Και το Χόντα έχει δύσκολο σέρβις αλλά ΔΕΝ θα σου πάθει τίποτε.
Αυτή είναι η γνώμη μου

Την seat την αγαπώ για πολλούς λόγους και ελπίζω να καταλήξουμε εκεί κυρίως γιατί μου αρέσει οπτικά αλλά είναι και ευκαιρία το ford γιαυτό και το κοιτάω ... Από ζημιές αν τύχει κάτι θα πονέσει στην τσέπη ενώ στη βενζίνη και ειδικά στο seat δεν κοστίζουν όσο στα vw που καίγεται το κοντέρ και θέλει 600ε γελάει ο κόσμος...

toyar
01/10/2016, 21:29
το τζαζ ειναι οτι πιο τιμιο σημερα που τα αυτοκινητα εχουν κοντινη ημερομηνια ληξης και κατασκευαζονται σαν αναλωσιμα
απο οσο γνωριζω υπαρχουν συγκεκριμενα χρωματα τα οποια ειναι made in japan οποτε πραγματικα παιρνεις αυτοκινητο για μια ζωη

newrider125
01/10/2016, 21:31
το τζαζ ειναι οτι πιο τιμιο σημερα που τα αυτοκινητα εχουν κοντινη ημερομηνια ληξης και κατασκευαζονται σαν αναλωσιμα
απο οσο γνωριζω υπαρχουν συγκεκριμενα χρωματα τα οποια ειναι made in japan οποτε πραγματικα παιρνεις αυτοκινητο για μια ζωη

Ναι δεν λέω honda κτλ αλλά τόσα λεφτά για ένα γκουβαδακι ...

nik69
01/10/2016, 23:41
Την seat την αγαπώ για πολλούς λόγους και ελπίζω να καταλήξουμε εκεί κυρίως γιατί μου αρέσει οπτικά αλλά είναι και ευκαιρία το ford γιαυτό και το κοιτάω ... Από ζημιές αν τύχει κάτι θα πονέσει στην τσέπη ενώ στη βενζίνη και ειδικά στο seat δεν κοστίζουν όσο στα vw που καίγεται το κοντέρ και θέλει 600ε γελάει ο κόσμος...

Σε αυτές τις κατηγορίες που κοιτάς , Seat-Vw είναι τα ίδια αυτοκίνητα με το ίδια μηχανικά μέρη (και το ίδιο κόστος στα αναλώσιμα).
Εάν υπάρχουν διαφορές σε κόστος μπορέι να είναι σε εσωτερικά-πλαστικά κλπ.
Μην σου πω ότι μπορεί να βγαίνουν και από τις ίδιες γραμμές παραγωγής.

newrider125
02/10/2016, 00:26
Σε αυτές τις κατηγορίες που κοιτάς , Seat-Vw είναι τα ίδια αυτοκίνητα με το ίδια μηχανικά μέρη (και το ίδιο κόστος στα αναλώσιμα).
Εάν υπάρχουν διαφορές σε κόστος μπορέι να είναι σε εσωτερικά-πλαστικά κλπ.
Μην σου πω ότι μπορεί να βγαίνουν και από τις ίδιες γραμμές παραγωγής.

Αλλάξαμε δίσκο πλατό στο cordoba με 200ε (70 κόστος ανταλακτικου ) ενώ θείος μου πήγε και ρώτησε για το passat και του είπαν 450ε... γενικά μπορεί να είναι ίδια γραμμή παραγωγής αλλά διαφορά στα κόστοι έχουν ;)

irinia
02/10/2016, 03:23
Σε αυτές τις κατηγορίες που κοιτάς , Seat-Vw είναι τα ίδια αυτοκίνητα με το ίδια μηχανικά μέρη (και το ίδιο κόστος στα αναλώσιμα).
Εάν υπάρχουν διαφορές σε κόστος μπορέι να είναι σε εσωτερικά-πλαστικά κλπ.
Μην σου πω ότι μπορεί να βγαίνουν και από τις ίδιες γραμμές παραγωγής.




Martorell ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ Η ΣΕΑΤ



Όμως άλλες τιμές έχουν ότι γράφει επάνω Σέατ,είναι το παραμύθι της εταιρίας.
Εάν είχε τους κύκλους της Άουντι θα ήταν ακόμα πιο ακριβό από το Πασάτ...!!

spyrakos35
02/10/2016, 06:29
Αλλάξαμε δίσκο πλατό στο cordoba με 200ε (70 κόστος ανταλακτικου ) ενώ θείος μου πήγε και ρώτησε για το passat και του είπαν 450ε... γενικά μπορεί να είναι ίδια γραμμή παραγωγής αλλά διαφορά στα κόστοι έχουν ;)

Ετσι.
Και αν ηταν αουντι θα χε ακομη περισσοτερο....

nik69
02/10/2016, 07:15
Martorell ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ Η ΣΕΑΤ



Όμως άλλες τιμές έχουν ότι γράφει επάνω Σέατ,είναι το παραμύθι της εταιρίας.
Εάν είχε τους κύκλους της Άουντι θα ήταν ακόμα πιο ακριβό από το Πασάτ...!!

Ιbiza-Polo με τον κινητήρα TSI των 110Hp έχουν διαφορά χοντρικά 2000€ (φθηνότερο το seat) αλλά θέλει πολύ ψάξιμο σε λεπτομέρειες της διαφοράς εξοπλισμού για να βγάλεις συμπέρασμα.
Τα μηχανικά τους μέρη είναι ίδια. Άντε να έχουν διαφορές σε λεπτομέρειες τύπου αμορτσέρ-ελατήρια.
Άμα η vw στην ελλάδα χρεώνει τιμές αναταλλακτικών (αναλώσιμα-μηχανικών μερών) ποιό ακριβά από την σεατ προφανώς γίνεται εκ του πονηρού.

Σε σχέση με την σύγκριση που έκανε το παιδί τώρα.
1)Συγκρίνουμε αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας και κινητήρα και εξοπλισμού. Το cordoba ήταν μια ατυχή 'εμπνευση ενός σχεδιαστή βασισμένη στο ibiza (κάποιος πήγε και κόλλησε ένα κουτί από πίσω με αποτέλεσμα ένα πρακτικό αλλά άσχημο αυτοκίνητο).
Το passat ανήκει στην μεσαία κατηγορία και καλώς ή κακώς (δεν το κρίνω) σε λίγο ποιό premium μάρκα.
Το 1ο μάλλον είχε 1400cc (δεν πρέπει να ήρθε με άλλον στην Ελλάδα) το 2ο τι μπορεί να ήταν και ποιάς χρονιάς ?

2) Καλό είναι να συγκρίνουμε άμμεσα το σήμερα. Το 1ο γιαπωνέζικο που πήρα το 93(sunny 1400) προφανώς ήταν αξιόπιστο. Όμως οι τιμές των ανταλλακτικών τότε σε σύγκριση με τα ευρωπαικά προκαλούσαν δάκρυα τόσο ακριβά που ήταν. Δεν μπορούν (προσωπικά) οι εμπειρίες του τότε σώνει και καλά να ισχύουν και σήμερα. Το σωστό είναι να κάνεις έρευνα αγοράς ΤΩΡΑ και να κρίνεις.

duke200
02/10/2016, 07:35
αν είναι να παρουμε αμάξι και να το σκεφτόμαστε μη καψουμε βενζίνες, μενουμε και με το λεωφορείο/μοτοσυκλέτα μικρού/μεσαίου κυβισμού.

μετα την εγγυηση δεν παίρνουμε ποτε ανταλλακτικά απο την αντιπροσωπεία. Ολες οι εταιρείες παραγγέλνουν τα ανταλλακτικά απο μεγαλες εταιρίες (febi, valeo, dayco, κλπ), κοτσάρουν τη μάρκα επάνω και το διανέμουν διπλή τιμή απ' οτι το δινει η febi, valeo, dayco, κλπ).

βρίσκουμε μάστορα της προκοπής που ξερει να τηρεί το σχέδιο συντήρησης (maintenance schedule) της εταιρείας και αγοραζουμε τα ανταλλακτικά μόνοι μας, ή ζηταμε βοήθεια απο καποιο φίλο μας που ΞΕΡΕΙ και το έχει ξανακάνει (όχι νομίζει οτι ξέρει, γιατι απο τετοιους πήξαμε).

μη μενετε σε στερεότυπα μιας μάρκας, η στερεότυπα του τυπου "japan ρε". Honda και Toyota λίγο ξεχωρίζουν, αλλα nissan, suzuki, κορεάτικες, βραζουν στο ιδιο καζάνι με τους υπόλοιπους. Πιο μεγάλη σημασία έχει το συγεκριμένο μοντέλο και το εργοστάσιο παραγωγής.

Η επιλογή αυτοκινήτου δεν επιδέχεται συναισθηματισμούς και στερεότυπα, αλλα πρέπει να γινεται με ξεκάθαρα ορθολογικά κριτήρια (πόσα λεφτά διαθέτω, πόσα χλμ θα κάνω το χρόνο, θελω εγγύηση ή όχι, πόσοι επιβάτες και ποσες αποσκευες θα το χρησιμοποιούν, ποιο μ' αρεσει σχεδιαστικά-και αυτο στα ορθολογικά το βαζω γιατι αν κατι δε σ'αρεσει δε το αγοράζεις). Επίσης πρεπει να απαλλχθούμε απο άλλα στερεότυπα, του τύπου "ποιο αγόρασε ο Χ φίλος, με ποιο θα ρίξω περισσότερα γκομενάκια", κλπ. Αν είναι να πέσει με το Χ αμάξι το γκομενάκι, δε θα σας τύχει και καμια διάνοια γκομενακι, θα γκαστρωθεί κι όλας για να μη χάσει το "κελεπούρι" (ετσι νομίζει), μετα θα καταλλάβει οτι δεν ησασταν "κελεπούρι" (μεχρι να το καταλάβει θα έχετε κάνει άλλα 2-3 παιδια) και μετα θα συνεχίσει το είδος να διαιωνίζεται (idiocracy). Τωρα θα μου πειτε τη σχέση έχουν όλα αυτά με την επιλογή αμαξιού? Απο αυτα βγαίνουν τα στερεότυπα που μας ..μάνε τη ζωή.:)

irinia
02/10/2016, 08:09
ΦΙΛΕ ΜΟΥ


Καλά τα λες για την αγορά,όμως πλέον οι εταιρίες δίνουν 5 και 6 και 7 χρόνια εγγύηση
για να σε έχουν στο τσεπάκι...!!
Αν επι τόσα χρόνια σε ρουφάνε το μεδούλι με τα σέρβις,μετά είναι πολύ αργά.
Ναι και εγώ επέλεξα το σετ της βαλέο για να περάσω δίσκο πλατώ για το πεζώ μου 307 στέισον.
Και είχα φύγει από την Πεζώ πριν καν συμπληρωθεί η εγγύηση γιατί έβλεπα χρεώσεις
συντήρησης που με έκαναν να τρελαίνομαι.Όμως με ρίσκο..!!
Σήμερα η εγγύηση πάει πια πακέτο και είναι μέσα στα ατού της πώλησης για μία εταιρία.
Πως λοιπόν να φύγεις από το μαντρί..??
Δεν θα μπω στη διαδικασία του να να αρχίσουμε εδώ μέσα Τζαπάν ή Ευρώπη...!!!
Προσωπικά είχα μπει στο δίλημμα,έψαξα τα φόρουμ,ΔΙΑΒΑΣΑ και κατέληξα στην αγορά.
Σήμερα δεν κρύβεται τίποτε πλέον με το ίντερνετ.
Και δεν θα πήγαινα σε αγορά με τίποτε σε ένα γκρουπ που το έβαλαν στόχο μέχρι και
οι έχοντες συμφέροντα Αμερικάνοι..!!!
Μετά από τόσα χρόνια που έχω στην πλάτη μου έφτασα στο συμπέρασμα πως οι άνθρωποι
πουλάνε υπερτιμημένα χωρίς να έχουν πια τα προιόντα τους την αίγλη των πρώτων χρόνων
μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.
Εκείνο που κάνει τους Ιάπωνες και τους Κορεάτες πλέον να ξεχωρίζουν είναι κατά τη γνώμη μου
το BEST VALUE.Το γνωστό καλό και παλιό Ελληνικό ότι δίνεις εκείνο παίρνεις...!!!

duke200
02/10/2016, 08:44
για το μαντρι υπαρχει τρόπος. Κάνεις μόνο τα service στην αντιπροσωπεία (στα 5 χρόνια δεν αλλαζεται ο ιμαντας ούτως η άλλως, στα περισσότερα αμάξια) και τυχόν νωρίτερη ζημια σε αναλώσιμα (τακακια, κλπ) τα κάνεις όπως είπαμε και χωρις να ξερει η αντιπροσωπεία τιποτα. Φιλτρο αέρα βαζεις απο την αρχή πλενόμενο, φιλτρο καμπινας τους λες να μην αλλάξουνε και αλλαζεις μόνος σου, αρα τους μένει μόνο λάδια-φίλτρο, πόσο να σε χρεώσουνε γι' αυτα?

επεκτασεις εγγύησης ΔΕΝ κανεις (σε 1-2 χρόνο το πολύ ότι ζημια ειναι να βγαλει το μοτερ τη βγάζει) και ότι ζημια βγάλει εντός εγγυησης πας στην αντιπροσωπεία και κάνεις φασαρία "μα τι πραγματα είναι αυτα, καινούργιο αμάξι", κλπ

αλλα νομιζω έχουμε επεκταθεί ήδη πολυ....

nik69
02/10/2016, 10:19
Καινούργια αυτοκίνητα αλλαγές λαδιών θέλουν και μερικά αλλά αναλώσιμα. Οποιοδήποτε επίσημο συνεργείο μπορεί να υπογράψει για την εγγύηση .
Και μένα τα ίδια μου κάνανε απο την SEAT . στα 30000 πήρα τηλέφωνο για να ενημερωθώ για το κόστος και δώσανε ενα λογαριασμό 280 ευρω με όλα φίλτρα μέσα. Σύμφωνα με το βιβλίο ήθελε μονο φίλτρο πετρελαίου λαδιού και λάδια . Τα αγόρασα μόνος μου , πηγα σε ενα αλλο επίσημο συνεργείο , υπέγραψε , έκανε και έναν έλεγχο στο αυτοκινητο και τέλος .

newrider125
02/10/2016, 10:55
Και εγώ συμφωνώ με τον φίλο από πάνω στο θέμα με την εγγύηση ότι είναι να βγάλει στα 2 χρόνια στο βγάζει επίσης για λάδια φίλτρα ποοοσο να δώσεις είπαμε τα βασικά μην μας πιάσουν κορόιδα ... Εγώ είμαι στο εξής δίλημμα ... Επειδή το αμάξι που θα πάρουμε θα το κρατήσουμε για 15 χρόνια τουλάχιστον όπως όλα μας τα αμάξια σκέφτομαι να πάω στο ντίζελ για κάποια λεφτά παραπάνω αλλά σκέφτομαι ότι και η βενζίνη δεν θα μου βγάλει πρόβλημα για 200.000 χιλιόμετρα που σκοπεύω να το κρατήσω εσείς που λέτε να πάω ?

nikos_abel
02/10/2016, 15:42
Και μόνος σου ή σε βενζινάδικο να αλλάξεις λάδια, αν βάλεις προδιαγεγραμμένα και έχεις τα αντίςτοιχα παραςτατικά, δεν χάνεις εγγύηση (τυπικά).

Απλα αν κάτσει η στραβή, θα χρειαστεί να τρέξεις.

Road Pirat
02/10/2016, 15:53
Υπάρχει σχετική οδηγία της εε. Όπου και να κάνεις το σέρβις αν είναι νόμιμο το συνεργείο και σου υπογράψει στο βιβλίο τότε η εγγύηση ισχύει κανονικά. Εγώ δεν έχω πάει ούτε μια φορά στην αντιπροσωπία πάντα προτιμώ εξειδικευμενο. Μην σε αγχώνει η εγγύηση απλά αν κάτσει στραβή θα πρέπει να τους σπρώχνεις λίγο

bulmont
02/10/2016, 16:01
Και μόνος σου ή σε βενζινάδικο να αλλάξεις λάδια, αν βάλεις προδιαγεγραμμένα και έχεις τα αντίςτοιχα παραςτατικά, δεν χάνεις εγγύηση (τυπικά).

Απλα αν κάτσει η στραβή, θα χρειαστεί να τρέξεις.



Μα, άν κάτσει η στραβή, έτσι κι' αλλιώς, πιθανότατα θα τρέξεις. Πολλά τα παραδείγματα οδηγών πάσης φύσεως
οχημάτων που όταν τους έκατσε η στραβή οι υπεύθυνοι έκαναν το παγώνι.....

Μην περιμένεις αντιμετώπιση του στύλ : ''τι πάθατε;;; α, αυτό, είναι μέσα στην εγγύηση. Περάστε παρακαλώ,
άμεσα, στο συνεργείο μας γιά αντικατάσταση, συγνώμη γιά την ταλαιπωρία, κι' ο καφές κερασμένος από μάς""

bros 650
02/10/2016, 18:07
Το 2009 οταν αγορασα το corsa van για την δουλεια ο πωλητης με ρωτησε ποσα χλμ θα κανω περιπου καθα χρονο οταν του ειπα 10-15000 με ειπε βενζινη για ντιζελ πανω απο 20000 το ετος.σημερα εχω 93000 και για σερβις το παω σε μαστορα οχι αντιπροσωπια.επισης αντι καθε 15000 που λεει η οπελ κανω καθε 7500 και μεχρις στιγμης μονο ενας πολλαπλασιαστης καμενος τιποτα αλλο.επισης εχει βγει οδηγια οτι η εγγυηση δεν χανεται αν πας καπου αλλου αλλα πρεπει να τηρουνται τα προβλεπομενα

nikos_abel
02/10/2016, 19:55
Μα, άν κάτσει η στραβή, έτσι κι' αλλιώς, πιθανότατα θα τρέξεις. Πολλά τα παραδείγματα οδηγών πάσης φύσεως
οχημάτων που όταν τους έκατσε η στραβή οι υπεύθυνοι έκαναν το παγώνι.....

Μην περιμένεις αντιμετώπιση του στύλ : ''τι πάθατε;;; α, αυτό, είναι μέσα στην εγγύηση. Περάστε παρακαλώ,
άμεσα, στο συνεργείο μας γιά αντικατάσταση, συγνώμη γιά την ταλαιπωρία, κι' ο καφές κερασμένος από μάς""

Ακριβώς! Και ομολογώ ότι σε τέτοιες περιπτώσεις έχεις πολύ καλύτερες πιθανοτητες να κερδίσεις στη διεκδίκηση της εγγύησης μέσω ενός "εξειδικευμένου" παρά ενός "εξουσιοδοτημένου"

irinia
03/10/2016, 08:35
ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΕ ΠΟΛΥ




Δεν είναι ακριβώς έτσι που το θέτετε στο θέμα εγγύηση.
Οι αντιπροσωπείες δεν είναι τόσο κορόιδα όσο νομίζετε μερικοί.
Και εγώ πήγα στη Νισσάν και τους είπα ,χάνω εγγύηηση αν δεν αλλάξω φίλτρο καμπίνας
επειδή το προτείνετε εσείς..??Και έκαναν το κορόιδο φυσικά.
Στα δύο χρόνια όμω που γράφει το μάνουαλ ότι πρέπει να αλλαχτεί εκεί το ξεναβλέπεις
και αν είναι καθαρό δεν τους τα δίνεις διότι λες εγώ δεν έκανα χλμ.,ή το έχω σε γκαράζ κ.λ.π.
Όταν όμως το βιβλίο σέρβις γράφει αλλαγή το τάδε μηχανικό πράγμα στα Χ χλμ.εσύ
δεν μπορείς να πάς στο γείτονα να το αλλάξεις .......αυτό ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...!!
Μαλάκες δεν είναι στις αντιπροσωπείες,σε στέλνουν εκτός εγγύησης..!!
Τώρα τα υπόλοιπα περί ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ και ισχύος της εγγύησης,
ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΣΑΛΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ..!!
Εγώ χρειάστηκα για το Νισσάν μου 5-6 πράγματα που τα έλυσα ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΕΩΣ.
Αν κάθε φορά έτρεχα εδώ και εκεί και περίμενα από δικηγόρους να βρω το δίκαιο μου
ΘΑ ΕΙΧΑ ΠΕΤΑΞΕΙ το αυτοκίνητο λόγω μη χρήσης...!!!
Αν οι υπεύθυνοι κάνουν το παγώνι εντός εγγύησης,φαντασθείτε το τι θα κάνουν
όταν πας και τους πεις ,ε.........
εγώ δικαιούμαι Πανευρωπαική εγγύηση παρότι έκανα σέρβις
στον Μπάρμπα-Γιώργο της γειτονιάς μου..!!
Ξέρετε φυσικά την απάντηση...........ΠΕΡΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΣΑΣ...!!
Αυτή είναι ή σκληρή Ελληνική πραγματικότητα και μη λέτε ότι θέλετε.
Μην παρασύρετε ανθρώπους σε λάθος επιλογές και πράξεις και αντί να τους
βοηθήσετε για να γλυτώσουν χρήματα τους οδηγείτε σε περιπέτειες..!!!

nikos_abel
03/10/2016, 08:47
Τερενσάκο μου, έχεις δίκιο. Αλλά αν θες να έχεις την εγγύηση στα σίγουρα χωρίς τρεξίματα (που πάλι δεν την έχεις) και το κόστος
της συντήρησης σου πάει 3 φορές πάνω, τότε επιλέγεις.

Π.χ. άμα στην εγγύηση μου σκάσει ανταλλακτικό κόστους 30Ε, να πα να γαμηθεί, το πληρώνω εγώ -> ήδη είμαι κερδισμένος.

Άμα σου σκάσει κινητήρας, πάλι να πα να γαμηθεί, θα πάω με δικηγόρο.

Το νόημα είναι να την κάνω τη συντήρηση σωστά.

yes-u
03/10/2016, 08:50
Φίλε εντυπώσεις απο το swift πές μας :) Κατανάλωση ? τέλει ?

Όταν θα το έχω στα χέρια μου και μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα κι αν το thread είναι ζωντανό....

WiSe
03/10/2016, 09:01
Σαν κατοχος δυο ιμπιζα MK4 1,4cc με τα 101 που εγιναν 120 και ΜΚ5 1,4tsi Cupra με τα 180 που εγιναν 260 και μετα απο μπολικο σκισιμο και των δυο μπορω να πω τα καλυτερα για τα vag μοτερ! Ομως! Με αυτα που βλεπω θα σου προτεινα παραδοσιακα ατμοσφαιρικα μοτερ μιας και δε κανεις και πολλα χλμ. Δεν ειναι μονο η καταναλωση παντα αλλα και η αξιοπιστια και τα σερβις και ο χρονος ζωης του καθε μοτερ αναλογα με το ποσο "πιεσμενο" ειναι απο το εργοστασιο.

Το μονο που σε ενδιαφερει ειναι οι ιπποι-ροπη αναλογα με τα κιλα του αμαξωματος. Ενα αμαξι 1200 κιλα με 120 αλογα μπορει να κινηθεί με μεσαια προς οικονομικη καταναλωση με μηδεν προβληματα αν απο το εργοστασιο ολα ειναι οκ μοτερικα! Προσφατα πηραμε ενα audi a3 sportsback 1,6 ατμο του 2007 και ειναι οριακα τα 102 αλογα για τα 1300 κιλα του εως και λιγα θα ελεγα μιας και το 6,9l/100km ειναι λιγο "εκτος εποχης".

Panos76
03/10/2016, 09:05
Jazz
Yiaris
Micra

Βάλτε κάτω δόσεις και έξοδα και κοιτάξτε λίγο και τη περίπτωση του λίζινγκ.

ionized
03/10/2016, 12:13
κια ριο diesel.
vfm και 7 χρονια εγγυηση

Nostradamus
03/10/2016, 14:13
γιατι δεν παιζουν καθολου τα i20 & i30 στις προτασεις ??

yiannis172
03/10/2016, 15:08
ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΕ ΠΟΛΥ




Δεν είναι ακριβώς έτσι που το θέτετε στο θέμα εγγύηση.
Οι αντιπροσωπείες δεν είναι τόσο κορόιδα όσο νομίζετε μερικοί.
Και εγώ πήγα στη Νισσάν και τους είπα ,χάνω εγγύηηση αν δεν αλλάξω φίλτρο καμπίνας
επειδή το προτείνετε εσείς..??Και έκαναν το κορόιδο φυσικά.
Στα δύο χρόνια όμω που γράφει το μάνουαλ ότι πρέπει να αλλαχτεί εκεί το ξεναβλέπεις
και αν είναι καθαρό δεν τους τα δίνεις διότι λες εγώ δεν έκανα χλμ.,ή το έχω σε γκαράζ κ.λ.π.
Όταν όμως το βιβλίο σέρβις γράφει αλλαγή το τάδε μηχανικό πράγμα στα Χ χλμ.εσύ
δεν μπορείς να πάς στο γείτονα να το αλλάξεις .......αυτό ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...!!
Μαλάκες δεν είναι στις αντιπροσωπείες,σε στέλνουν εκτός εγγύησης..!!
Τώρα τα υπόλοιπα περί ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ και ισχύος της εγγύησης,
ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΣΑΛΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ..!!
Εγώ χρειάστηκα για το Νισσάν μου 5-6 πράγματα που τα έλυσα ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΕΩΣ.
Αν κάθε φορά έτρεχα εδώ και εκεί και περίμενα από δικηγόρους να βρω το δίκαιο μου
ΘΑ ΕΙΧΑ ΠΕΤΑΞΕΙ το αυτοκίνητο λόγω μη χρήσης...!!!
Αν οι υπεύθυνοι κάνουν το παγώνι εντός εγγύησης,φαντασθείτε το τι θα κάνουν
όταν πας και τους πεις ,ε.........
εγώ δικαιούμαι Πανευρωπαική εγγύηση παρότι έκανα σέρβις
στον Μπάρμπα-Γιώργο της γειτονιάς μου..!!
Ξέρετε φυσικά την απάντηση...........ΠΕΡΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΣΑΣ...!!
Αυτή είναι ή σκληρή Ελληνική πραγματικότητα και μη λέτε ότι θέλετε.
Μην παρασύρετε ανθρώπους σε λάθος επιλογές και πράξεις και αντί να τους
βοηθήσετε για να γλυτώσουν χρήματα τους οδηγείτε σε περιπέτειες..!!!

Eσυ τα περιπλεκεις τα πραγματα και αναπαραγεις μυθους που εδω και παρα πολλα χρονια εχουν καταριφθει.
Τα περι μπαρμπουτσαλων δε τα σχολιαζω καν,καταλαβαινω τη λογικη που το λες (πρηξιμο και τρεναρισμα στο θεμα της εγγυησης,αυτο που σου ειπαν περνα με το δικηγορο κτλ) ΑΛΛΑ......
Προτιμας να υποκυψεις στο παρανομο νταβατζιλικι και να σε αρμεγουν την ιδια στιγμη που μπορεις με τα μισα λεφτα να κανεις αλλου πολυ καλυτερα τη δουλεια σου;
Και ειδικα τωρα με τις μεγαλες εγγυησεις,αν τα βαλεις κατω,περισσοτερο σε συμφερει να τους τρεξεις με δικηγορο,που ετσι κι αλλιως θα δικαιωθεις καθοτι ειναι πανευρωπαικος νομος,οπως προανεφερε και καποιος παραπανω,παρα να πληρωσεις σχεδον ενα αυτοκινητο ακομα,σε σερβις και ανταλλακτικα.

Και επειδη αναφερθηκε και μια ανακριβεια σε ενα παραπανω ποστ,οτι και μονος να τα αλλαξεις αν βαλεις συγκεκριμενου τυπου λιπαντικα δεν εχεις προβλημα,να διευκρινισω οτι αυτο που ισχυει ειναι το οτι η εγγυηση ισχυει εφοσον κανεις τα προβλεπομενα σε οποιοδηποτε ΝΟΜΙΜΟ συνεργειο και τηρεις βιβλιο σερβις.

nikos_abel
03/10/2016, 15:38
Εγώ ανέφερα την "ανακρίβεια", αλλά έχω την εντύπωση πως αναφέρεται ρητώς πως μπορείς να αλλάξεις κάποια αναλώσιμα εκτός συνεργείου, απλά αυτό συνοδεύεται απο την παρατήρηση πως πρέπει να έχεις τη κατάλληλη εμπειρία ή γνώση.

AUFGEBRACHT
03/10/2016, 17:00
για ακόμα μια φορά βλεπουμε ο καθένας να υποστηρίζει την επιλογή του μεχρις εσχάτων. Οι έχουντες βενζίνα υποστηρίζουν βενζίνα (παρόλο που συμφερει καλύτερα πετρέλαιο), αυτοι που έχουν πετρέλαιο υποστηρίζουν το αυτονόητο.

Γιατί συμφέρει καλύτερα πετρέλαιο; Δεν είναι πανάκεια το πετρέλαιο όπως το διαφήμιζαν μέχρι να σκάσει το dieselgate της VW. Έμπαινες σε αντιπροσωπεία για να ρωτήσεις για αυτοκίνητο και χωρίς να σε ρωτήσουν καν για την χρήση του, πήγαιναν κατευθείαν σε πετρέλαιο...

AUFGEBRACHT
03/10/2016, 17:07
γιατι δεν παιζουν καθολου τα i20 & i30 στις προτασεις ??

Γιατί τα Hyundai τα έχει ακόμα ο Δάβαρης...

AUFGEBRACHT
03/10/2016, 17:08
Και μόνος σου ή σε βενζινάδικο να αλλάξεις λάδια, αν βάλεις προδιαγεγραμμένα και έχεις τα αντίςτοιχα παραςτατικά, δεν χάνεις εγγύηση (τυπικά).

Χάνεις και τυπικά και ουσιαστικά και defacto και dejure... Μην γράφουμε ανακρίβειες...

WiSe
03/10/2016, 17:31
Χάνεις και τυπικά και ουσιαστικά και defacto και dejure... Μην γράφουμε ανακρίβειες...

:beer:

....βεβαια.... ολα γινονται να ξερεις.... :D

irinia
03/10/2016, 21:47
γιατι δεν παιζουν καθολου τα i20 & i30 στις προτασεις ??




ΕΙΠΑΜΕ ΙΑΠΩΝΙΑ.............ΚΟΡΕΑ


Δεν το πρόσεξες..!!

irinia
03/10/2016, 22:06
Τερενσάκο μου, έχεις δίκιο. Αλλά αν θες να έχεις την εγγύηση στα σίγουρα χωρίς τρεξίματα (που πάλι δεν την έχεις) και το κόστος
της συντήρησης σου πάει 3 φορές πάνω, τότε επιλέγεις.

Π.χ. άμα στην εγγύηση μου σκάσει ανταλλακτικό κόστους 30Ε, να πα να γαμηθεί, το πληρώνω εγώ -> ήδη είμαι κερδισμένος

Άμα σου σκάσει κινητήρας, πάλι να πα να γαμηθεί, θα πάω με δικηγόρο.

Το νόημα είναι να την κάνω τη συντήρηση σωστά.





ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ






Και κάθε μέρα είμαι με δικηγόρους,ένα θα σου πω,
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ,θα σου φάνε δύο μοτέρ..!!
:wave2:........
Αν με διάβαζες καλά θα έβλεπες ότι έκανα το σέρβις μου στο Νισσάν μου σε ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ συνεργείο
απαιτώντας και ζητώντας να αλλάξω ότι εγώ θεωρούσα απαραίτητο και όχι ότι μου πρότεινε η εταιρία
βάσει βεβαίως του μάνουαλ που αυτοί το ερμηνεύουν όπως τους βολεύει.
Νομίζω ότι αυτός είναι ο σωστός δρόμος.
Τώρα την ταρίφα που έβγαλες περί τριπλάσιου κόστους στα εξουσιοδοτημένα την θεωρώ αυθαίρετη.
Τα σοβαρά συνεργεία τα ανεξάρτητα πολλές φορές ανάλογα με την μάρκα του αυτοκινήτου,
να μην θίξουμε υπολείψεις ,έχουν τιμές κοντά σε αυτές των αντιπροσωπειών.
Αν πας βέβαια σε καμμιά πρέμιουμ μάρκα που πληρώνεις ΜΟΥΡΗ,εκεί ναι έχεις θέμα..!!
Όμως ποιος που αγοράζει μούρη ψάχνεται για φθηνό συνεργείο..??
Μη το αρχίσουμε αυτό γιατί ξέρεις που θα καταλήξουμε για άλλη μια φορά..!!

devil's animal
04/10/2016, 09:57
πλεον οπως εχουν γινει τα πραγματα δεν αξιζει να πας σε καινουργιο...
πολλα αμαξια δινονται μεταχειρισμενα εντος εγγυησης με 2-3 και 4 χιλιαρικα κατω απο την τιμη που εκαναν καινουργια....
ειναι γνωστο αλλωστε οτι με το που μπαινει το κλειδι στην μιζα απο το καινουργιο, χανει 1-2 χιλιαρικα κατευθειαν...

με λιγα χλμ τον πας κατω μπορει και 3 ή και 4 χιλιαρικα...παντα φυσικα μιλαμε για ιδιωτες, μετρητα και παζαρι...

και θα πει καποιος:"μα καλα, αξιζει να μην δωσεις 2 ή 3 χιλιαρικα παραπανω για να παρεις την καινουργιλα? που θα μυριζει πλαστικο μεσα...."
εγω θα πω, φυσικα και αξιζει γιατι αρκει να αναλογιστειτε ποσα χλμ θα κανετε με καυσιμο αξιας 3 χιλιαδων ευρω....;)