Σύνδεση

View Full Version : BMW G310GS



Σελίδες : [1] 2

peterTHErider
01/10/2016, 10:58
νατα ναταααααα!ε τοτε σιγουρα φετος θα δουμε και το μικρο κτμ...

http://www.motomag.gr/news/nea-montela/bmw-g310-gs-protes-fotografies

est
01/10/2016, 11:18
Όχι πως βρίσκω ιδιαίτερο λόγο να φορτώσεις με βάρος και όγκο ένα 300άρι entry level μηχανάκι... που στην τελική το κρατάς 100% ασφάλτινο. Δηλαδή τώρα με όλη αυτή τη "φορεσιά" θα μπορεί να ταξιδεύει καλύτερα; Με τα 120-140 τελικής του;:rolleyes:

Ας ελπίσουμε η ΚΤΜ τουλάχιστον να το βγάλει όπως πρέπει (με ακτινωτές ζάντες, αναρτήσεις με διαδρομή, με το μοτεράκι των 390κε κλπ κλπ)

Εντιτ: ξέχασα να πω ότι το βρίσκω άσχημο.

Λευκάδιος
01/10/2016, 11:23
Όχι πως βρίσκω ιδιαίτερο λόγο να φορτώσεις με βάρος και όγκο ένα 300άρι entry level μηχανάκι... που στην τελική το κρατάς 100% ασφάλτινο. Δηλαδή τώρα με όλη αυτή τη "φορεσιά" θα μπορεί να ταξιδεύει καλύτερα; Με τα 120-140 τελικής του;:rolleyes:

Ας ελπίσουμε η ΚΤΜ τουλάχιστον να το βγάλει όπως πρέπει (με ακτινωτές ζάντες, αναρτήσεις με διαδρομή, με το μοτεράκι των 390κε κλπ κλπ)

Εντιτ: ξέχασα να πω ότι το βρίσκω άσχημο.
+1 ,αν όμως βγάλουν και έκδοση Adventure μπορεί να σ'αρέσει :p

amyroukai
01/10/2016, 11:28
Μου έκανε εντύπωση το ότι χτες ξαναϋπήρχε το GS Sertao & G650 στην σελίδα της Ελλάδας. Λες να προετοιμάζονταν να προσθέσουν αυτό και κατά λάθος σήκωσαν το παλιό...;

Coyote.V
01/10/2016, 11:31
Απίστευτο, έχει αριστερά την αλυσίδα!!! :eek:

ggs
01/10/2016, 11:34
Εγώ βλέπω με καλό μάτι την αλλαγή των εταιριών σε μηχανάκια μικρών κυβικών και πολλών δυνατοτήτων.

Το συγκεκριμένο στην φώτο κι εμένα δεν μ αρέσει πολύ, όμως μπορεί να είναι μια καλή βάση αν είναι αξιόπιστο χωρίς πολλά μπλιμπλικια και σε καλή τιμή.

amyroukai
01/10/2016, 11:41
Εμένα πάλι μου αρέσει πολύ. Θυμίζει το παλιό μονοκύλινδρο GS αλλά με λεπτομέρειες δανεισμένες από το 1200, πιρούνι που βγάζει μάτια και όχι καλαμάκι φραπέ και πιο "στιβαρή" εμφάνιση. Για τα κιλά μου το μοτέρ θα πέσει λίγο, όπως επίσης για δικάβαλα/φορτώματα κλπ. Από την άλλη, αν βγει στα 160 κιλά περίπου, για έναν άνθρωπο που θέλει κάτι τέτοιο για πόλη/καθημερινό και λίγο κοντινό/χαλαρό χωματάκι τα ΣΚ του θα είναι καλύτερη εναλλακτική από το CB500X ας πούμε, που είναι ακριβότερο λογικά και με 17άρες (επιλογή ελαστικών).

Όπως ειπώθηκε, θεωρητικά, θα προτιμούσα κάτι αντίστοιχο με το μοτέρ του ΚΤΜ390 που είναι πιο δυνατό.

Coyote.V
01/10/2016, 12:15
Και να το φορτώσεις τι μπορεί να πάθει; Αν είναι γερή κατασκευή και δεν σπάει όπως τα υπόλοιπα, θα μπορείς να το φορτώσεις.

amyroukai
01/10/2016, 12:28
Και να το φορτώσεις τι μπορεί να πάθει; Αν είναι γερή κατασκευή και δεν σπάει όπως τα υπόλοιπα, θα μπορείς να το φορτώσεις.

δεν θα παίρνει τα ποδια του.

ποιά σπάνε με το φορτωμα;

Coyote.V
01/10/2016, 13:15
Εννοείται φόρτωμα για ένα άτομο, Όπως ο Bροχίδης ας πούμε που φόρτωσε το xr. Αν σηκώνει τέτοιο φόρτωμα είναι OK και 50 κυβικά περισσότερα. Και φυσικά θα είναι και πιο ελαφρύ από δικάβαλο. Τι θέλεις να κάνεις μετακόμιση με το μηχανάκι;

Bob_o_mastoras
01/10/2016, 14:43
Πετσα... :a06:

AUFGEBRACHT
01/10/2016, 16:14
Άσχημο... Made in India και αυτό;

astroman76
01/10/2016, 16:37
η αγορα του ειναι νεοι οδηγοι και Ασια και απο τις πωλησεις των μεγαλων αυτο δεν το βλεπω να τα παει ασχημα....

leo1964
01/10/2016, 17:58
Σχεδιαστικά καθόλου ελκυστικό,ας ελπίσουμε πως θα είναι τουλάχιστον η τιμή του,διαφορετικά.....

taisteal
01/10/2016, 19:34
Αθλιο.
Τελικα old is gold..

peterTHErider
01/10/2016, 23:15
καλα ειστε απιστευτοι!
αλλοι λενε θα σερνετε δικαβαλο φορτωμενο αλλοι ειναι ασχημο,αλλοι οτι ειναι made in india.
εγω βλεπω τις εταιριες να φτιαχνουν επιτελους μικρα και οικονομικα all round μηχανακια.μηχανακια που ο πιτσιρικας θα τα ζαχαρωσει και θα περιμενει να βγαλει το δευτερο διπλωμα να τα παρει και να τα τεντωσει σε βολτες.μηχανακι που θα μυησουν πολλους νεους στο μοτοσυκλετισμο.που αντι να παρουν μπανιεροσκουτερ θα επιλεξουν αυτα.
οποιος θελει δικαβαλα ταξιδια φορωμενος με γκαζια ας παρει περισσοτερα κυβικα.απλο.
επιλογες υπαρχουν.και αυτη ειναι η ουσια,να υπαρχουν πολλες επιλογες σε κυβικα,ειδη και τιμες.
θυμαμαι πιτσιρικας ζαχαρωνα το βαραντερο 125.ΜΑΚΑΡΙ να υπηρχαν πριν 13+ χρονια τοσο καλα μικρα μοτοσυκλετακια.

mikes
01/10/2016, 23:29
συζητάτε για το αν 310 κυβικα είναι λιγα για το βαρος του, και αν θα μπορει να ταξιδεψει με τα λιγα χλμ τελικης του και αν αυτό και αν το άλλο.. και και και..

εν το μεταξυ ενας με βεσπα 200αρα φουλ υπερβαρη από φορτιο αφου πρωτα πεταχτηκε μεχρι το βορειο ακρωτηρι, γυρισε το μισο κοσμο, και ενας άλλος με παλιο 250αρι επισης φουλ υπερβαρο αφου πηγε μερχι την ινδια, γυρισε ολη την αφρικη, και οι δυο χωρις σημαντικα προβλήματα..

κατά τα αλλα 310 κυβικα και κοντα 35 αλογα είναι λιγα για τετοιο μηχανακι και δε μπορουν να ταξιδεψουν..

εγω παντως που και ο ιδιος βολταρω με 250αρι, μια χαρα το βρισκω το bmwδακι...

οι υπολοιποι παρτε 1200ρια για να πηγαίνετε ακομα και για καφε..

taisteal
01/10/2016, 23:36
Μικέ υπαρχουν πολλοι που δεν γουσταρουν ταλαιπωρια,και ειναι γεγονος οτι τα κυβικα
ταξιδευουν καλυτερα και πιο ανετα,ειδικα οταν υπαρχει δικαβαλο και φορτωμα.
Και με ποδηλατο γυρνουν τον κοσμο,αλλα αυτο δεν ειναι μετρο συγκρισης.
Τα λιγα κυβικα απευθυνονται σε αστικη κυριως χρηση,οχι για πολυημερα ταξιδια φορτώ.

Peter,καποιοι το βρισκουμε ασχημο,γουστα ειναι αυτα.
Καλα κανουν οι εταιρειες και βγαζουν μικρα μοτοσυκλετακια,αλλα τα θεωρω πολυ ακριβα
για αυτο που προσφερουν.

Bob_o_mastoras
01/10/2016, 23:43
....

To 95% των πιτσιρικαδων θελει κανα γυμνο τυπου duke ή κατι τυπου R3 ή καποιο motard.
Οι ανθρωποι κατω των 26 παιζει να μην γνωριζουν καν οτι η BMW φτιαχνει μηχανακια... :lol::lol:


...

Για εμενα δεν ειναι τα κυβικα το προβλημα.
Ειναι οτι θα ειναι ενα υπερβολικα overpriced ινδικο (ή οπου φτιαχνεται τελωσπαντων) μηχανακι χωρις κανενα σαφη προορισμο και χωρις target group στην Ευρωπη, τις ΗΠΑ και την Ιαπωνια. Οποτε ζμπουτσαμ... :D
On-off παντως δεν ειναι.

amyroukai
02/10/2016, 06:29
Πετρο και Μικε...

Δηλαδή το να κρίνει κάποιος ένα μηχανάκι με το "αν το αγόραζα, θα με βόλευε" είναι κακό. Πρέπει να το κρίνουν όλοι με βάση το product placement της εταιρίας. Και δεν συζητάμε για σιδεροκωλη με wr125, συζητάμε για μοτοσικλέτα που πλασαρεται ως μικρό "τα κάνω όλα και συμφερω". Την αγανάκτηση δεν καταλαβαίνω. Και ένας αγγλος έκανε αυστραλια αγγλια με honda postie μία μαλακιά 115 κυβικά; Και τέτοιο. Και μετά πήγε και αλασκα. Και άλλοι εμπνεύστηκαν από αυτόν και γυρνάνε την αμερικη με τέτοια τώρα που μιλάμε είναι μεξικο. Οπότε, πουλάμε όλοι τα μεγάλα και πάμε για 250-300... Τι βλακεία κάνουμε τόσα χρόνια...

Πριν πόσα χρόνια δεν υπήρχαν μικρά ή δεν τα ψωνιζε καμμιά πασοκοθρεμμενη κωστοπουλοθεούσα ψωναρα, Πετρο;

XJR_Billy
02/10/2016, 08:10
Καθόλου άσχημη... πλην των χρωμάτων στη συγκεκριμένη... σαν παγώνι μοιάζει...
Αν τηρεί όντως τις προυποθέσεις που ανέφερε ο GGS, το βλέπω να πάει καλά.

Και συμφωνώ ότι λείπουν από την αγορά πολυχρηστικά, μικρών κυβικών ψευτοεντουράκια, τα οποία θα επιτρέψουν στους νέους, άπειρους, και μη έχοντας την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν και να συντηρήσουν μια μεγάλη, να μπουν στον κόσμο της μηχανής.
Ο Χόντας γιατί δεν έφερε στην Ευρώπη τη "νέα" CB400? Ο Γιαμάχας γιατί δεν έφερε τη XT250Z Tenere?
Και οι δυό μηχανές χρυσοπουλάνε σε Ασία και Νότια Αμερική.
O Μπεεμβές με το μικρό 300άρι GS έκανε καλή κίνηση για μένα.

I-want-a-moto
02/10/2016, 08:26
Μην ξεχνάμε παιδιά τι παίζει και με τα διπλώματα έτσι? Μετά το Α1 (125 κτλ) πας στο Α2 και δικαιούσαι μέχρι 47 άλογα!!! Με μια πρόχειρη έρευνα ΧΤ 600 ΤA 600 XF 650 KLE 500 και πολλά ακόμα μιλάμε για μηχανάκια που τα κάνουν όλα, πάνε παντού και τα βρίσκεις σχεδόν τζάμπα... Και έχεις μηχανή!!! Όχι σα το minibike το duke που για κάποιους που θέλουν άνεση είναι πολύ σημαντικό. Γιατί λοιπόν να δώσεις 6χιλ (τόσο θα κάνει ίσως και παραπάνω) για το μικρό gs? Αφού με τα μισά πέρνεις ένα από τα παραπάνω,το κάνεις χαρτί και σου μένουν και βενζίνες για βολτες.

Coyote.V
02/10/2016, 09:15
To 95% των πιτσιρικαδων θελει κανα γυμνο τυπου duke ή κατι τυπου R3 ή καποιο motard.
Οι ανθρωποι κατω των 26 παιζει να μην γνωριζουν καν οτι η BMW φτιαχνει μηχανακια... :lol::lol:


369172

peterTHErider
02/10/2016, 10:23
Πετρο και Μικε...

Δηλαδή το να κρίνει κάποιος ένα μηχανάκι με το "αν το αγόραζα, θα με βόλευε" είναι κακό. Πρέπει να το κρίνουν όλοι με βάση το product placement της εταιρίας. Και δεν συζητάμε για σιδεροκωλη με wr125, συζητάμε για μοτοσικλέτα που πλασαρεται ως μικρό "τα κάνω όλα και συμφερω". Την αγανάκτηση δεν καταλαβαίνω. Και ένας αγγλος έκανε αυστραλια αγγλια με honda postie μία μαλακιά 115 κυβικά; Και τέτοιο. Και μετά πήγε και αλασκα. Και άλλοι εμπνεύστηκαν από αυτόν και γυρνάνε την αμερικη με τέτοια τώρα που μιλάμε είναι μεξικο. Οπότε, πουλάμε όλοι τα μεγάλα και πάμε για 250-300... Τι βλακεία κάνουμε τόσα χρόνια...

Πριν πόσα χρόνια δεν υπήρχαν μικρά ή δεν τα ψωνιζε καμμιά πασοκοθρεμμενη κωστοπουλοθεούσα ψωναρα, Πετρο;

το ξεκινας καλα και μετα το χαλας.ακριβως οπως το περιγραφεις στην αρχη ειναι.εγω δεν θα το αγοραζα ποτε.θελω αλογα και κυβικα αλλα δεν μιλαμε για μενα και για σενα,υπαρχει πολυ μεγαλο κοινο που θα ξετρελαθει.οπως θα εκανα και εγω πιθανα πριν πολλα χρονια.
και τελος θεωρω οτι παλιοτερα υπηρχαν καλουτσικα μεσαια αλλα καθολου μικρα της προκοπης.(μν μου πεις τωρα για τα διχρονα).και αυτο που βλεπω ειναι οτι και τα μικρα πλεον αποκτουν ποιοτητα κατασκευης.δες τα 2 μικρα bmw,τα κτμ η τα καβασακι.ομορφα και προσεγμενα μηχανακια.
για μενα εχουν λογο υπαρξης και θα πανε πολυ καλα!

stefanos
02/10/2016, 10:57
το ξεκινας καλα και μετα το χαλας.ακριβως οπως το περιγραφεις στην αρχη ειναι.εγω δεν θα το αγοραζα ποτε.θελω αλογα και κυβικα αλλα δεν μιλαμε για μενα και για σενα,υπαρχει πολυ μεγαλο κοινο που θα ξετρελαθει.οπως θα εκανα και εγω πιθανα πριν πολλα χρονια.
και τελος θεωρω οτι παλιοτερα υπηρχαν καλουτσικα μεσαια αλλα καθολου μικρα της προκοπης.(μν μου πεις τωρα για τα διχρονα).και αυτο που βλεπω ειναι οτι και τα μικρα πλεον αποκτουν ποιοτητα κατασκευης.δες τα 2 μικρα bmw,τα κτμ η τα καβασακι.ομορφα και προσεγμενα μηχανακια.
για μενα εχουν λογο υπαρξης και θα πανε πολυ καλα!

+1000
Το ότι έχουν λόγο ύπαρξης είναι αυτονόητο.
Εύκολα στην καθημερινή χρήση, άν έχουν ικανό μέγεθος καλύπτουν και βόλτες δικάβαλα και ταξιδάκια εντός,
τεράστια διαφορά στο κόστος αγοράς χρήσης και συντήρησης.
Ιδανική κατηγορία και για νέους και για αυτούς που χρησιμοποιούν αποκλειστικά μοτο για τις μετακινήσεις τους στην Ελλάδα.

lleonidas
02/10/2016, 11:57
Δηλαδή με τούτο στην παραγωγή, στην ερώτηση ''τι μηχανή έχεις'', ακόμα περισσότεροι θα απαντούν ''Μια GS'' ; :D
Ενδιαφέρον μοτοσυκλετάκι,έχει τύχη στην ελληνική αγορά αν έρθει με καλή τιμή διότι συνδυάζει λίγα κυβικά με αξιοπρεπή δύναμη,οικονομία,κάποιες off δυνατότητες και φυσικά την προπελίτσα,ακόμα και αν θα κατασκευάζεται στην Ινδία.

Άνετα γίνεται το νέο vstrom,τηρουμένων των οικονομικών αναλογιών της εποχής...είτε ως πρώτο είτε ως δεύτερο μηχανάκι.

369175

Bob_o_mastoras
02/10/2016, 12:31
Ωραια ρε μαγκες...
310 cc... Γιατι να μην παρω ενα pegaso trail πχ με το 1/3 των χρηματων;;; Ιδια τελη, κανα 15ευρω πανω η ασφαλεια..
Την αποσβεση στα ελαχιστα παραπανω καυσιμα που θα καει δεν θα την εκανα ποτε λογω κοστους αποκτησης και σερβις και το trail ειναι on-off... Tουλαχιστον εχει ακτινες... :rolleyes:

DrBig
02/10/2016, 12:44
Ωραια ρε μαγκες...
310 cc... Γιατι να μην παρω ενα pegaso trail πχ με το 1/3 των χρηματων;;; Ιδια τελη, κανα 15ευρω πανω η ασφαλεια..
Την αποσβεση στα ελαχιστα παραπανω καυσιμα που θα καει δεν θα την εκανα ποτε λογω κοστους αποκτησης και σερβις και το trail ειναι on-off... Tουλαχιστον εχει ακτινες... :rolleyes:

Με αυτην την λογικη οποιοδηποτε καινουργιο μηχανακι ειναι εκτος συναγωνισμου γιατι μπορεις να παρεις ενα περιπου αντιστοιχο 10ετιας με το 1/5 των χρηματων.

Bob_o_mastoras
02/10/2016, 12:52
Με αυτην την λογικη οποιοδηποτε καινουργιο μηχανακι ειναι εκτος συναγωνισμου γιατι μπορεις να παρεις ενα περιπου αντιστοιχο 10ετιας με το 1/5 των χρηματων.

Σαφως, και απορρω γιατι επιμενουν να βγαζουν καινουργια!!! :p:p


Εννοουσα, τελωσπαντων, οτι δεν εχει, κατα τη γνωμη μου παντα, καποιο ρολο στην αγορα.
Ενα μικρο, πανακριβο all rounder... :rolleyes:

MG-KTiNoS
02/10/2016, 13:56
'ωρε τι έχω να γράψω στα νεφελίμ !!!!
:lol:

Pan (dvs)
02/10/2016, 14:01
Εμενα μου αρεσε.Αν και το υπολοιπο πακετο ειναι καλο,μια χαρα πωλησεις θα κανει.

amyroukai
02/10/2016, 20:06
Ωραια ρε μαγκες...
310 cc... Γιατι να μην παρω ενα pegaso trail πχ με το 1/3 των χρηματων;;; Ιδια τελη, κανα 15ευρω πανω η ασφαλεια..
Την αποσβεση στα ελαχιστα παραπανω καυσιμα που θα καει δεν θα την εκανα ποτε λογω κοστους αποκτησης και σερβις και το trail ειναι on-off... Tουλαχιστον εχει ακτινες... :rolleyes:

γιατί με τα λεφτά που θα δώσεις για το trail (και... χμ... να μη σου πω σε τι κατάσταση θα είναι και τι μαζέματα θα θέλει...) τα κάνεις προκαταβολή 3easy ride και τσιμπάς ένα τέτοιο με εγγύηση 5 έτη ή 100,000χλμ (λογικά ότι ισχύει και για τα άλλα δηλαδή) και έχεις ολοκαίνουργιο μηχανάκι μιά χαράουα. :)

Και σε βγάζει για όλο το διάστημα του υποχρεωτικού Α2 (υποθέτοντας ότι θα θελήσεις απεριόριστο).


Θεωρητικά μιλώντας, στην θέση του πήγασου ένα τέτοιο μικρό/ελαφρύ αλλά με την ίδια άνεση θα ήταν ταμάμ.

bros 650
02/10/2016, 21:44
Δυστηχως οι πιο πολλοι εδω μεσα μεγαλωσαμε και θελουμε κυβικα ανεση και μηχανες κυρους και στατους,ειναι λογικο λογω ηλικιας να θελουμε τετοιες μηχανες και οι εταιριες μας τα παρεχουν απλοχερα με τα μοντελα 300 κιλων πολλων ιππων εμφανιση περιπετειας γεματες ηλεκτρονικα μπιμπιλικια και φυσικα αξιας πολλων πολλων ευρω.Δυστηχως εχουμε ξεχασει οτι παλια οταν ειμασταν νεοι και ωραιοι αλωνισαμε ολη την Ελλαδα με μια μαλλον μικρη σε κυβικα και ιπποδυναμη μηχανη καναμε βολτες με τα φιλαρακια ,πηγαιναμε στις παραλιες,μαζευομασταν στις πλατειες και τα παρκα και το μονο που μας εννοιαζε ηταν να περναμε καλα με τους φιλους μας και να "φορτωσουμε" πισω την γκομενιτσα που μπανισαμε και μας αρεσει και να την παμε βολτα(πολλοι ισως ειναι ακομη με "αυτην" την κοπελιτσα παντρεμενοι πλεον με παιδια και καμια 40αρια κιλα + βαρυτεροι και οι δυο μαζι,μαλλον γιαυτο χρειαζονται σημερα και τα κυβικα:D).Ενας νεος σημερα των 500 ευρω αν ειναι τυχερος και δουλευει νομιζω οτι εχει το δικαιωμα εκτος του να ονειρευεται το μοντελο το σουπερ ντουπερ των 17000 ευρω,να του προσφερουν οι εταιριες και μοντελα πιο οικονομικα και στην αποκτηση και στην χρηση.Η στροφη σε πιο οικονομικα μοντελα των εταιριων πιστευω οτι μονο καλο θα κανει γιατι θα βαλει νεους στον κοσμο της μοτοσυκλετας ή και μεγαλυτερους που λογω οικονομικων δεν μπορουν.Αλλωστε τα μεγαλα μοντελα δεν καταργουνται αυτος που εχει παχυ πορτοφολι μπορει να το παρει αλλα το "γκομενακι" θα προτιμησει μαλλον να παει βολτα με τον νεαρο 25αρη με το μικρο gs παρα τον 40+αρη με το 1200,ετσι δεν ειναι?

amyroukai
02/10/2016, 22:15
Όχι δεν είναι αλλά είναι άλλη συζήτηση.

Ο νέος του 500ρικου δεν μπορεί να "υποστηρίξει" μοτοσικλέτα, δυστυχώς, διότι τα πάντα στο δίτροχο είναι τραγικά ακριβά. Οπότε ή παπί ή ότι και να πάρει, ταχύτατα θα χρεπιάσει από ασυντηρησία. Δύο νέες λέξεις σε μία πρόταση... :lol:

Για τον νέο του 500ρικου καλύτερα ένα μικρό αυτοκίνητο. Να του μένει και τίποτα στην τσέπη.

ggs
02/10/2016, 22:16
Όχι δεν είναι αλλά είναι άλλη συζήτηση.

Ο νέος του 500ρικου δεν μπορεί να "υποστηρίξει" μοτοσικλέτα, δυστυχώς, διότι τα πάντα στο δίτροχο είναι τραγικά ακριβά. Οπότε ή παπί ή ότι και να πάρει, ταχύτατα θα χρεπιάσει από ασυντηρησία. Δύο νέες λέξεις σε μία πρόταση... :lol:

Για τον νέο του 500ρικου καλύτερα ένα μικρό αυτοκίνητο. Να του μένει και τίποτα στην τσέπη.

+310

bros 650
02/10/2016, 22:40
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι μονο θετικο ειναι που οι εταιριες στρεφονται σε πιο οικονομικα μοντελα δινοντας σε πιο πολλους την δυνατοτητα να αποκτησουν και να χαρουν μια μοτοσυκλετα.Οι πωλησεις του ΜΤ το δειχνουν καθαρα

amyroukai
02/10/2016, 23:02
έχουμε μια τεράστια απόκλιση απόψεων, κυρίως στο τι είναι "οικονομική μοτοσικλέτα" και αν τα σημερινά 10300 και οσονούπω 10600 του τοπ οφ δε τσαρτς μοτοσικλετακίου είναι "οικονομικά" και σε σχέση με τι. Διότι όταν αυτό πουλάει τριάντα τεμάχια τον 8ο μήνα του σωτήριου μνημονιακού έτους δύοχιλιάδεςδεκαέξι και το μτ07 στα "μισά λεφτά" πουλάει μόλις 13, το στρώμα 11 και το cb500x 10, δεν είναι η φτηνή μοτοσικλέτα που αγγίζει τον έλληνα όπως λες. Είναι το νέο TDMικό σύνδρομο, επαρκή άλογα, άνω του μέσου όρου κυβικά και όγκος και σχτικά "προσιτή" τιμή. Το "ήθελα να πάρω GS, Africa κλπ αλλά δε έβγαιναν τα κουκιά οπότε καλό και το tracer". Σαν το βεστρώμ την προηγούμενη δεκαετία ας πούμε.

στατιστικά, περιμένω να δω το πως θα καταλήξουν τα πωλούμενα για τον προαναφερθέντα λόγο, που είναι νωρίς να το δούμε ακόμα. Και τέλος πάντων όλο αυτό είναι και συζήτηση που δεν έχει σχέση με το μικρό GS.


πάντως αν υποθέσουμε ότι έχεις δίκιο, με αύξηση πωλήσεων κάπου 15% τον Ιούλιο και άλλα 7% τον Αύγουστο, η κρίση πέρασε, ο Αλέξης έχει χίλια δίκια και η ανάκαμψη είναι ήδη εδώ και ξεκίνησε ήδη από τα "λαϊκά στρώματα". Ωσανά. Με έμφαση στα σανά. Και στα δικά μας.

Bob_o_mastoras
03/10/2016, 00:54
10.300€.... Toσο θα κοστιζει...;;;;;;;

:bawl::bawl::bawl::bawl:

Eνταξει, πλεον, επισημα, θα αρχισω να τρολαρω στο παρων thread...

GFawkes
03/10/2016, 08:25
Εγω παλι χαιρομαι οταν υπαρχουν περισσοτερες επιλογες για τους νεους
αλλα και για ολους οσους θελουν μικροτερα κυβικα.
Τις δεκαετιες 70-80-90 ειχες 250αρα και ειχες μεγαλη μηχανη.

Με ενα XLR250 εκανες ταξιδι ευρωπη

τωρα με 300+ κυβικα και 35 αλογα (οσο ενα ΧΤ 600 εποχης και ελαφρυτερο)....

Μια χαρα μηχανακι ειναι, απ ολα θα κανει και ειναι και φθηνοτερο απο τα 300αρια σκουτερ...
πολυ καλη εναλλακτικη....

notakos600
03/10/2016, 08:43
10.300€.... Toσο θα κοστιζει...;;;;;;;

:bawl::bawl::bawl::bawl:

Eνταξει, πλεον, επισημα, θα αρχισω να τρολαρω στο παρων thread...

...........να κλάψω ή να γελάσω τώρα? (για το 10.300 μιλάω).

amyroukai
03/10/2016, 08:50
10.300€.... Toσο θα κοστιζει...;;;;;;;

:bawl::bawl::bawl::bawl:

Eνταξει, πλεον, επισημα, θα αρχισω να τρολαρω στο παρων thread...

σας ψεκάζουν καλά εκεί στο σελανίκ που λέει και ο πακετάνιος; για το "Φτηνό" Tracer900 λέω, σε απάντηση στον μπρος650 (και πίσω χάος)

AUFGEBRACHT
03/10/2016, 09:25
καλα ειστε απιστευτοι!
αλλοι λενε θα σερνετε δικαβαλο φορτωμενο αλλοι ειναι ασχημο,αλλοι οτι ειναι made in india.

Εγώ είμαι ο άλλος που ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑ αν θα είναι made in India, γιατί είμαι απίστευτος δηλαδή; Επειδή ρώτησα που θα κατασκευάζεται;

Bob_o_mastoras
03/10/2016, 10:40
σας ψεκάζουν καλά εκεί στο σελανίκ που λέει και ο πακετάνιος; για το "Φτηνό" Tracer900 λέω, σε απάντηση στον μπρος650 (και πίσω χάος)

Ειπα και εγω... :eleison: Νομιζα ελεγες το gsακι..

amyroukai
03/10/2016, 10:43
όχι, αυτό λογικά θα παίξει πάνω από τα 5000 και ως τα 6000 φαντάζομαι.

DAYMAN
03/10/2016, 10:57
η απορια μου με αυτη την κατηγορια 300 plus τι μπορει να κανει καποιος αγοραζοντας το ειτε ειναι BMW KTM ειτε οτιδηποτε.Καθημερινη μετακινηση,εξορμησεις μικρες η μεγαλες, βουνο; Τι απο ολα;Γιατι θεωρητικα μπορει να τα κανει ολα.Πρακτικα ομως και ενω εχει δωσει ενα σεβαστο ποσο που λογο απεχει απο την αμεσω επομενη κατηγορια;

peterTHErider
03/10/2016, 11:23
το γυμνο 310 κοστιζει ελαχιστα κατω απο 5000.οποτε αυτο προβλεπεται αναμεσα στα 5000-6000.
και ενημερωτικα στο τεστ του μοτο εγραψε μεση καταναλωση 3,3.
5 χιλιαρικα ισον 1800000 παλιες δραχμουλες.οταν ειχα αγορασει κουτα το dt125r το 1999 1450000 το οποιο ειχα λιωσει σε εκδρομες.
η συγκριση ειναι χαοτικη και γερνει πολυ υπερ του μικρου gs απο πολλες αποψεις.
τα περι μεταχειρισμενων απριλια πολλων ετων ειναι απλα εκτος τοπου και χρονου.

Λευκάδιος
03/10/2016, 11:28
και ενημερωτικα στο τεστ του μοτο εγραψε μεση καταναλωση 3,3.
Εκαναν δυναμομέτρηση στο τεστ?

devil's animal
03/10/2016, 11:48
ρε σεις...αφηστε τον κοσμο να ψωνισει οτι γουσταρει...
και τις εταιρειες να βγαζουν οτι νομιζουν οτι μπορει να ειναι εμπορικο και να πουλησει...

ο χρονος θα δειξει...

προς το παρον συμφωνω με τον μπομπ...
η εποχη προσταζει για μεταχειρο φουλ...
1ον για παιρνεις πιο "μηχανη" στα ιδια λεφτα..
2ον γιατι υπαρχουν ευκαιριαρες που λογω κρισης τα σκοτωνουν...δεν εχουν κατι τα μηχανακια...απλα τα δινουν γιατι δεν μπορουν την συντηρηση τους και επειδη ειναι γενικοτερα ακριβο το σπορ σε σχεση με ενα diesel 1.3 που μπορει να κανει τα παντα και να μην βρεχεσαι...

amyroukai
03/10/2016, 12:31
Εκαναν δυναμομέτρηση στο τεστ?

ποιό τεστ μωρέ, δεν έχει έρθει ελλάδα ακόμα. παρουσίαση έγινε στην γερμανία κάπου. Δεν πήρα ακόμα το τελευταίο τεύχος αλλά από το preview που έχει, δεν φαίνονται ελληνικές οι πινακίδες στις φωτό του άρθρου. *και δεν το οδήγησε καν συντάκτης του περιοδικού, αγορασμένο το άρθρο που έχει δημοσιευτεί ήδη σε πολλά πολλά sites του εξωτερικού.

Λευκάδιος
03/10/2016, 13:09
αγορασμένο το άρθρο που έχει δημοσιευτεί ήδη σε πολλά πολλά sites του εξωτερικού.
Κατάλαβα,αντικειμενική δημοσιογραφία δηλαδή ..
Οκ,ας μάθουμε πρώτα( για το gs) τα specs,τιμή αγοράς,σέρβις και πως θα το πλασάρει η BMW και βλέπουμε.Πάντως και καλό σ'όλα να'ναι είναι άσχημο(το γυμνό είναι συμπαθητικό) .

amyroukai
03/10/2016, 13:14
Ο κάθκαρτ δεν είναι άσχετος. απλά λέω πως ως freelancer πουλάει "παντού" γιατί δεν μπορούν όλοι να στέλνουν άνθρωπο σε παρουσιάσεις, οπότε ως τώρα έχω διαβάσει 4-5 site που είχαν το άρθρο του ιδίου δημοσιογράφου, με αλλαγμένες ελάχιστες λέξεις :D

Λευκάδιος
03/10/2016, 13:34
Τον Άλαν Κάθκαρτ λες ε?Πολύ καλός είναι κυρίως όταν αναφέρεται σε μοτοσυκλέτες δρόμου,σε κάποια off road τεστ του παρελθόντος εγω δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος με τα γραφόμενα του.
Και όταν το γυμνό 310 αναφέρεται γεμάτο στα 158 κιλά αναλογιστείτε πόσο θα ζυγίζει το gs.Γι'αυτό πρωτίστως περιμένω να δω πρώτα δω τα specs του και πως θα το πλασάρει η bmw και ύστερα το κόστος χρήσης του (κυρίως των σέρβις).

Bob_o_mastoras
03/10/2016, 13:56
....και πως θα το πλασάρει η bmw...

"Το Adventure των φτωχων"

:lol::lol:

AUFGEBRACHT
03/10/2016, 16:13
Απίστευτο, έχει αριστερά την αλυσίδα!!! :eek:

Ο Τσίπρας τώρα δικαιώνεται...

AUFGEBRACHT
03/10/2016, 16:25
ενημερωτικα στο τεστ του μοτο εγραψε μεση καταναλωση 3,3.

Ενημερωτικά επίσης, μιας και η τιμή συμπίπτει ακριβώς με την εργοστασιακή, μάλλον στο ΜΟΤΟ δεν μέτρησαν πραγματική κατανάλωση...

369351

Λευκάδιος
03/10/2016, 18:21
Ενημερωτικά επίσης, μιας και η τιμή συμπίπτει ακριβώς με την εργοστασιακή, μάλλον στο ΜΟΤΟ δεν μέτρησαν πραγματική κατανάλωση...

369351

Αναφέρθηκε στο ποστ Νο49 του amyroukai

AUFGEBRACHT
03/10/2016, 19:53
Αναφέρθηκε στο ποστ Νο49 του amyroukai

O Αμυρού δεν λέει το ίδιο με εμένα... Επειδή έχει γίνει κι ένα μπέρδεμα με τα μικρά της BMW, το τεύχος έχει τεστ του G-310R, όχι του 310GS, για το οποίο έχει στην ιστοσελίδα του περιοδικού μια αναφορά ότι εθεάθη σε δοκιμές στην Ιταλία. Γενικά πάντως, το ΜΟΤΟ έχει παράδοση στο να παρουσιάζει το press kit για δοκιμή...

amyroukai
03/10/2016, 19:57
μπερδεύεσαι λίγο με άλλα περιοδικά. δεν λέω ότι είναι οι τέλειοι, αλλά όχι και έτσι.

και προφανώς σε παρουσίαση στο εξωτερικό δεν μέτρησε ο Κάθκαρτ ή ο όποιος άλλος, το πολύ να ανέφερε τι γράφει το πολυόργανο (αν έχει ένδειξη, δεν θυμάμαι).

peterTHErider
03/10/2016, 20:04
μπερδεύεσαι λίγο με άλλα περιοδικά. δεν λέω ότι είναι οι τέλειοι, αλλά όχι και έτσι.

και προφανώς σε παρουσίαση στο εξωτερικό δεν μέτρησε ο Κάθκαρτ ή ο όποιος άλλος, το πολύ να ανέφερε τι γράφει το πολυόργανο (αν έχει ένδειξη, δεν θυμάμαι).

ακριβως,λεει ο αλαν πως η bmw δινει το 3.3 αλλα ο ιδιος σε γρηγορη διαδρομη μετρησε 3,7.τωρα τι ειναι αληθεια και τι ψεματα θα τα δουμε στην πραξη.

AUFGEBRACHT
03/10/2016, 20:05
μπερδεύεσαι λίγο με άλλα περιοδικά. δεν λέω ότι είναι οι τέλειοι, αλλά όχι και έτσι.

Εγώ;;;

Coyote.V
03/10/2016, 20:08
Ο Τσίπρας τώρα δικαιώνεται...

Βασικά σκεφτόμουν ότι δεν γίνεται... κάτι ανάποδο θα έχει. Τελικά το βρήκα.

Ο κινητήρας έχει αρνητική κλίση προς τα πίσω δηλαδή. , το σώμα του ιντζέκσιον είναι στην μπροστινή μερικά και ο λαιμός της εξάτμισης στην πίσω.... Έτσι εξηγείται η αλυσίδα αριστερά. Έχουν βάλει ανάποδα το μοτέρ. :D

atom_smasher
03/10/2016, 20:19
Επιτέλους! Αντε βρε triumph βγάλε επιτέλους το tiger 1050/3!

Λευκάδιος
03/10/2016, 20:31
το γυμνο 310 κοστιζει ελαχιστα κατω απο 5000.οποτε αυτο προβλεπεται αναμεσα στα 5000-6000.
και ενημερωτικα στο τεστ του μοτο εγραψε μεση καταναλωση 3,3.
.

Εκαναν δυναμομέτρηση στο τεστ?


ποιό τεστ μωρέ, δεν έχει έρθει ελλάδα ακόμα. παρουσίαση έγινε στην γερμανία κάπου. Δεν πήρα ακόμα το τελευταίο τεύχος αλλά από το preview που έχει, δεν φαίνονται ελληνικές οι πινακίδες στις φωτό του άρθρου. *και δεν το οδήγησε καν συντάκτης του περιοδικού, αγορασμένο το άρθρο που έχει δημοσιευτεί ήδη σε πολλά πολλά sites του εξωτερικού.


το γυμνο 310 κοστιζει ελαχιστα κατω απο 5000.οποτε αυτο προβλεπεται αναμεσα στα 5000-6000.
και ενημερωτικα στο τεστ του μοτο εγραψε μεση καταναλωση 3,3.
.

Ενημερωτικά επίσης, μιας και η τιμή συμπίπτει ακριβώς με την εργοστασιακή, μάλλον στο ΜΟΤΟ δεν μέτρησαν πραγματική κατανάλωση...

369351




O Αμυρού δεν λέει το ίδιο με εμένα... Επειδή έχει γίνει κι ένα μπέρδεμα με τα μικρά της BMW, το τεύχος έχει τεστ του G-310R, όχι του 310GS, για το οποίο έχει στην ιστοσελίδα του περιοδικού μια αναφορά ότι εθεάθη σε δοκιμές στην Ιταλία. Γενικά πάντως, το ΜΟΤΟ έχει παράδοση στο να παρουσιάζει το press kit για δοκιμή...Μα όλοι για το γυμνό 310 αναφερόμαστε παραπάνω.Ή κάνω λάθος:lol:
Μάλλον χαθήκαμε στην μετάφραση λόγο του γυμνού 310 :wave2:

amyroukai
03/10/2016, 20:38
είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι με το γυμνό ο εγκέφαλος δεν αιματώνεται σωστά... εμ, μισό λεπτο... για ποιό πράγμα μιλάμε; :lol:

Λευκάδιος
03/10/2016, 20:43
Έλα ντε :a03: :lol:

Panos76
11/10/2016, 10:10
εθεάθη ξανά http://www.morebikes.co.uk/spy-shot-another-f310gs-picture-appears-road-ride/

amyroukai
11/10/2016, 10:13
ε λογικά πάει για Νοέμβρη στην επόμενη έκθεση.

amyroukai
11/10/2016, 15:39
Apo mcn


370138

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2016/october/new-bmw-g310-gs-revealed-new-motorcycle-2017/

basilis_k6
11/10/2016, 15:47
αμα το παει σαν τη yamaha που εντυσε το μτ και του φορτωσε 2.000€ το βλεπω να ακουμπαει τις 7.000€

τι να το κάνεις ομως το ντυμένο αφου ταξιδι δικάβαλο δεν παει λογω μοτερ. ποιος τα παιρνει αυτα?

BLiTzER
11/10/2016, 15:48
Τα μπεμβέ; Έλα ντε.

BabisStinson
11/10/2016, 16:19
Μια χαρά μηχανάκι φαίνεται, ότι πρέπει για Α2 αλλά και για Α διπλώματα για μέσα στην πόλη. Να δούμε και την επίσημη παρουσίαση και την τιμή βεβαίως.
Το καλό είναι ότι όλοι οι κατασκευαστές πλέον βγάζουν μικρού κυβισμού μοτοσικλέτες, δεν θέλουν και δεν χρειάζονται όλοι 1000+ κυβικά.

peterTHErider
11/10/2016, 16:19
Τα μπεμβέ; Έλα ντε.

κατι αποριες ρε παιδια.
και για να στην λυσω,εγω εχω bmw.οκ?
αλλη απορια εχεις να στην λυσω?

duke200
11/10/2016, 17:06
μια χαρα είναι και με το μοτερακι με τα 35 άλογα, μια χαρά θα ταξιδεύει με 130-140 χλμ. Οι φιλοι που θεωρούν οτι δε λεει να ταξιδεύεις με ταχυτητα κάτω απο την ταχυτητα απογείωσης ενος airbus (180km), ας μη το πάρουν και ας ταξιδεύουν παίζοντας κορώνα γράμματα, κορώνα καθετήρας, γράμματα αναπηρικό καροτσάκι...

notakos600
11/10/2016, 17:20
300άρι μονοκύλινδρο....35 άλογα...για σωπάτε ρε παιδιά...:lol:

amyroukai
11/10/2016, 17:35
ρέι να μην χάνουμε το χιούμορ μας.

να, ας πούμε, μπορείς να πεις στον νοτάκο που του φαίνονται λίγα τα 35 άλογα ότι "α πιάσε με το χιλιάρι σου τον κολγκέιτ με το χρέπι το 400 και μετά μιλάς για 35 άλογα" αλλά να σίγουρα δεν θα γελάσει.

εκείνος.

γιατί δεν θα το βρει αστείο.

εκείνος.

λογική υπόθεση κάνω.


οπότε ξέρω και 'γω, ας δούμε τι θα κάνουμε να γελάμε και λίγο με το φιλικό πείραγμα και να το επιτρέπουμε, την κακοήθεια και την εμπάθεια να αποφεύγουμε.

λέω 'γω τώρα.

notakos600
11/10/2016, 17:39
ρέι να μην χάνουμε το χιούμορ μας.

να, ας πούμε, μπορείς να πεις στον νοτάκο που του φαίνονται λίγα τα 35 άλογα ότι "α πιάσε με το χιλιάρι σου τον κολγκέιτ με το χρέπι το 400 και μετά μιλάς για 35 άλογα" αλλά να σίγουρα δεν θα γελάσει.

εκείνος.

γιατί δεν θα το βρει αστείο.

εκείνος.

λογική υπόθεση κάνω.


οπότε ξέρω και 'γω, ας δούμε τι θα κάνουμε να γελάμε και λίγο με το φιλικό πείραγμα και να το επιτρέπουμε, την κακοήθεια και την εμπάθεια να αποφεύγουμε.

λέω 'γω τώρα.

Εννοούσα πως δεν μπορεί να βγάλει ένας τρακοσάρης μονοκύλινδρος 35 αλόγατα...
Τι άνθρωποι είστε ρε πστμ...:lol:

amyroukai
11/10/2016, 17:45
Εννοούσα πως δεν μπορεί να βγάλει ένας τρακοσάρης μονοκύλινδρος 35 αλόγατα...

και παραπάνω βγάζει, γιατί όχι. δεν ζούμε στα 80ς δεν μιλάμε για ρόδα, φυσικά. Το ΚΤΜ690/Husky701 γιατί είναι λογικό να δίνει 70;



άνθρωποι; wtf? :bawl:

duke200
11/10/2016, 19:15
εχει δικιο, δε βγαζει 35, 34 βγάζει..

Ακομα ζειτε ρε με τα 600αρια ΧΤ που βγαζαν 35 άλογα και σας φαινονται πολλα τα 35 για μοντερνο μοτεράκι 312 κυβικά? Δηλαδη το 390 που βγαζει 44 απο 370 κυβικά τι είναι, το όγδοο θαύμα?

2016 πια. Οσο και αν νομιζουμε οτι το 1990 ήταν πριν 1-2 χρόνια, έχουνε περάσει πια 26μιση χρόνια... :cry:

sapila racing
12/10/2016, 09:17
εχει δικιο, δε βγαζει 35, 34 βγάζει..

Ακομα ζειτε ρε με τα 600αρια ΧΤ που βγαζαν 35 άλογα και σας φαινονται πολλα τα 35 για μοντερνο μοτεράκι 312 κυβικά? Δηλαδη το 390 που βγαζει 44 απο 370 κυβικά τι είναι, το όγδοο θαύμα?

2016 πια. Οσο και αν νομιζουμε οτι το 1990 ήταν πριν 1-2 χρόνια, έχουνε περάσει πια 26μιση χρόνια... :cry:

44 ιππους το Duke 390 μαμα? Στον ύπνο σου ε? :lol:
35 τροχό έχει το 390.
http://www.team-bhp.com/forum/attachments/motorbikes/1201670d1391497932-two-orange-wheels-my-ktm-duke-390-ktm390_hp_stockvspowertronic1024x640.jpg

Αυτα που τρεχουν στο πρωτάθλημα νέων τα εχουν φτάσει σχεδόν τα 44 αλλά με αρκετές μετατροπες. Και ας μην αναφερθώ στο κάθε πότε θέλει ολόκληρο λύσιμο...

notakos600
12/10/2016, 09:19
Όταν επιμένει ο ημιμαθής καλύτερα να αποχωρείς λένε...

duke200
12/10/2016, 15:18
δηλαδη το motorcycle com που το βγαζει σχεδόν 40 τροχό και η KTM που το δίνει 44 στρόφαλο με αναμενόμενες απώλειες για τα κυβικά περίπου 4-6 άλογα, μάλλον θα ξερουν λιγότερο απο σας...

Πριν γραψετε κατι και πειτε καποιον που δε ξερετε το backround και τις γνωσεις του ημιμαθή, ψαξτε το λίγο καλύτερα, όχι αρπα-κόλα. Εμενα χεστηκα πραγματικά αν με πείτε ημιμαθή, δεν εχω αναγκη καμία αναγνωριση απο κανέναν, απλα ψαξτε πρωτα καλά και μετα πεταξτε τη μπαρούφα. Γιατι ο Ελληνας (κακώς) πρώτα μιλάει και μετά σκέφτεται.

370209

sapila racing
12/10/2016, 16:42
δηλαδη το motorcycle com που το βγαζει σχεδόν 40 τροχό και η KTM που το δίνει 44 στρόφαλο με αναμενόμενες απώλειες για τα κυβικά περίπου 4-6 άλογα, μάλλον θα ξερουν λιγότερο απο σας...



Ε ναι κι οι άλλοι που το μέτρησαν λιγότερα είναι κουλοί οι άνθρωποι.
Δυναμόμετρο απο δυναμόμετρο φυσικά διαφέρει, οκ.

Εσυ λίγο πιο πάνω έλεγες για 44 άλογα στο 390 (το όγδοο θάυμα! κλπ ) και για ΧΤ που ειναι αρχαιολογίες κλπ.
Τώρα μας λες οτι εντάξει δεν έχει 44 αλλά και τα 39+ είναι καλά. (10% διαφορά είναι αυτη).
Υπάρχουν βέβαια τα 44 στα χαρτιά, αλλάκαι το ΧΤ 44 έχει στα χαρτιά.

Τελικά κατι άλλο ήθελες να πείς και μπερδεύτηκες? :rolleyes:


Παντως το θέμα μας δεν ειναι το ΚΤΜ αλλά το BMW, οπότε το σταματάω εδω.

amyroukai
12/10/2016, 16:47
Δεν απατώμαι, όταν ανακοινώνεται ιπποδύναμη από τις εταιρίες, πάντα είναι στρόφαλο. Οπότε οι δυναμομετρήσεις δεν είναι λάθος... Με δεδομένο ότι μετράνε ρόδα.

OldMan
12/10/2016, 16:55
Νταξ με τα παχνιά στο σταυλο..???

stefanos
12/10/2016, 21:05
Δεν ξέρω για πιο λόγο τις περισσότερες φορές το θέμα γίνονται τα άλογα
και όχι η ροπή ,τα κιλά, οι αναρτήσεις, ή οτιδήποτε άλλο έχει πραγματική σημασία σε ένα μηχανάκι.

duke200
13/10/2016, 16:08
Τελικά κατι άλλο ήθελες να πείς και μπερδεύτηκες? :rolleyes:


μαλλον δε ξερουμε τη διαφορά ιπποδύναμη στροφαλο και ρόδα, οποτε ναι, μπερδεύτικα γιατι νόμιζα οτι ξέρατε.

επισης άλλη τεχνολογία το μοτερ του 2013 και άλλη του 1980. Μονο τα πιστόνια να δεις η διαφορά είναι εμφανέστατη, δεν έχει μέτρο συγκρισης.

για τη δυναμη είχα λάθος του XT, βγαζανε 45 στόφαλο και 48 το 660. Νόμιζα οτι το 660 ήταν πολύ πιο δυνατό απο το 600.

OldMan
13/10/2016, 17:50
μαλλον δε ξερουμε τη διαφορά ιπποδύναμη στροφαλο και ρόδα, οποτε ναι, μπερδεύτικα γιατι νόμιζα οτι ξέρατε.
Ρε συ Δούκα...

Μην ειρωνευεσαι ανθρώπους που ξερεις πολύ καλα ότι ειναι γνωστες του αντικείμενου...

Άλλο η διαφωνία και αλλο ο χλευασμός...;)

stefanos
13/10/2016, 18:17
Μονο τα πιστόνια να δεις η διαφορά είναι εμφανέστατη, δεν έχει μέτρο συγκρισης.


Η διαφορά στα πιστόνια από το 80 μέχρι τώρα είναι ότι πλέον σε έχουν πείσει ότι είναι φυσικό
στα 50.000 χιλ να το αλλάζεις γιατί καπνίζει.:smokin:

I-want-a-moto
13/10/2016, 18:47
Η διαφορά στα πιστόνια από το 80 μέχρι τώρα είναι ότι πλέον σε έχουν πείσει ότι είναι φυσικό
στα 50.000 χιλ να το αλλάζεις γιατί καπνίζει.:smokin:

+9.000

daz
13/10/2016, 20:49
Δούκα μας μπέρδεψες γιατί σύγκρινες πόσα έβγαζε το χτ ρόδα με το κτμ στρόφαλο, χωρίς να το αναφέρεις. Ναι αν βάλεις έναν μικρό κινητήρα να στροφάρει στις 9000 στροφές γιατί να μη βγάλει τόσα στο στρόφαλο?

Αν συγκρίνεις το 660 με το 690 θα δεις ότι μέχρι τις 6000 - 7000 στροφές ειναι τα ίδια, αν δεν είναι καλύτερο το ΧΤ. Από και και πάνω το ένα ψοφάει και το άλλο ξυπνάει.

Ξέρεις καλύτερα από μένα πως είναι πολύ λίγα τα άλογα που μπορείς να κερδίσεις από έναν κινητήρα αν δεν ανεβάσεις στροφές ή κυβισμό. Μπορείς με πολλούς τρόπους να επηρεάσεις τον τρόπο που αποδίδει ένας κινητήρας αλλά όχι τόσο την ιπποδύναμη. Από κει και πέρα, το πόσα χάνονται απ' τον στρόφαλο μέχρι τη ρόδα, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.





για τη δυναμη είχα λάθος του XT, βγαζανε 45 στόφαλο και 48 το 660. Νόμιζα οτι το 660 ήταν πολύ πιο δυνατό απο το 600.

Τα 600 βγάζουν 33 ρόδα και τα 660 44 ρόδα. :)

sapila racing
13/10/2016, 21:47
μαλλον δε ξερουμε τη διαφορά ιπποδύναμη στροφαλο και ρόδα, οποτε ναι, μπερδεύτικα γιατι νόμιζα οτι ξέρατε.

επισης άλλη τεχνολογία το μοτερ του 2013 και άλλη του 1980. Μονο τα πιστόνια να δεις η διαφορά είναι εμφανέστατη, δεν έχει μέτρο συγκρισης.

για τη δυναμη είχα λάθος του XT, βγαζανε 45 στόφαλο και 48 το 660. Νόμιζα οτι το 660 ήταν πολύ πιο δυνατό απο το 600.

Φαντάζομαι οτι το 1988 που εγώ έκανα πειράματα σε δυναμόμετρο δεν θα είχες γεννηθεί ακόμα ε? :rolleyes:

Λευκάδιος
13/10/2016, 22:27
Τα 600 βγάζουν 33 ρόδα και τα 660 44 ρόδα. :)Τα μιζάτα 600 όσο πέρναγαν τα χρόνια έχαναν όλο και περισσότερα άλογα με αποτέλεσμα τα 33 που ανέφερες.Tα παλαιότερα μανιβελάτα ΧΤ(και τα μεταγενέστερα TTR) είχαν 37-40 τροχό ανάλογα μοντέλου και χρονολογίας.

duke200
14/10/2016, 13:35
Φαντάζομαι οτι το 1988 που εγώ έκανα πειράματα σε δυναμόμετρο δεν θα είχες γεννηθεί ακόμα ε? :rolleyes:

το 1988 πήγαινα 5η δημοτικού ακόμα.

δεν εχω πραγματι εμπειρια σε δυναμομετρα μοτο, αλλα σε κάτι dynapack κάπου στην Πειραιως έχω προσφέρει λίγα χεράκια βοηθείας σε πολύ καλό (τότε) φίλο που έχει αποσυρθει πια απο το χώρο.
δεν εχει νόημα αυτη η αντιπαράθεση, απλα υπενθυμίζω οτι καλό είναι οταν δε ξερουμε το backround καποιου να μη βγαζουμε έυκολα συμπεράσματα και σαφως το ίδιο ισχύει και για μένα... Εγω εσφαλμένα νόμιζα οτι τα XT600 βγάζανε λιγότερα άλογα στρόφαλο απ' οσο βγάζανε και συ εσφαλμένα νομιζες οτι τα 390 βγάζανε λιγότερα άλογα ρόδα απ' οσο βγάζουνε. Εγω παραδέχτηκα όπως είδες το λάθος μου.

Η δυναμομέρηση του 390 που ανέβασες είναι απο εταιρεία της Ινδίας που πουλαει piggyback εγκεφάλους, πιθανόν έγινε με θερμοκρασία άνω των 40 βαθμών και δε διορθώθηκαν σωστά οι παράμετροι της θερμοκρασίας, μιας και δε δικαιολογούνται τόσο μεγάλες απώλειες, ούτε άλλο δυναμόμετρο το έχει βγάλει τόσο χαμηλά.

Γενικά οι κατασκευαστες σπάνια κάνουν λάθος σε τιμή ισχύος στο δυναμόμετρο "πάγκου", πιο πιθανό να έχει κανει λάθος το δυναμόμετρο (παράμετροι, απώλειες, κλπ).

OldMan
14/10/2016, 13:40
το 1988 που εγώ έκανα πειράματα σε δυναμόμετρο
Τα καντάρια με το ελατήριο τα λεγατε δυναμόμετρα ρε μπαγάσα..???:D

sapila racing
14/10/2016, 13:59
Τα καντάρια με το ελατήριο τα λεγατε δυναμόμετρα ρε μπαγάσα..???:D

Εχεις μείνει πίσω!
Υπήρχαν στο ΤΕΙ Μηχανολόγων στην Σίνδο από τότε προχωρημένα για την εποχή μηχανήματα.

2 κινητήρες σε δυναμόμετρα eddy current, ο ενας 4κυλινδρος για πειράματα με υγραέριο κι ενας μονοκύλινδρος μεταβλητής συμπίεσης, κι άλλος ενας 4κύλινδρος BMW 1800 σε υδραυλική πέδη.

H πτυχιακή μου το 1989 ήταν να κάνω την μονοκύλινδρη μεταβλητής συμπίεσης να λειτουργήσει και να βγούν όλα τα πειράματα, γιατί δεν είχε παρει μπρός ποτέ, ούτε οταν την παρέλαβαν... αλλα αυτό είναι μια άλλη ιστορία....

amyroukai
08/11/2016, 15:57
Και η τελική μορφή του...


34 ίππου, 169.5 κιλά και 835 χιλιοστά το ύψος σέλας.


372968

372969

372970

amyroukai
08/11/2016, 15:58
372971

372972

372973

amyroukai
08/11/2016, 16:23
Η τιμή αναμένεται μεταξύ 5500 και 5900 ευρώ (όπως έγραψε ο Τάσος Βαγιανέλης)

notakos600
08/11/2016, 16:25
Τσου....δεν μου αρέσει και τόσο.

Ζεύκας
08/11/2016, 17:36
Η τιμή αναμένεται μεταξύ 5500 και 5900 ευρώ (όπως έγραψε ο Τάσος Βαγιανέλης)

motodinamiki and 2 others like this.