PDA

View Full Version : honda nx 650 dominator street tracker



17inchwheeler
03/10/2016, 17:33
χαιρετω την παρεα
θα περιγραψω με λιγα λογακια την μετατροπη ενος ΝΧ 650 σε δρομισιο tracker

επειδη δεν εχω φωτο απο ολα τα σταδια της μετατροπης αλλα ουτε και απο το εντελως αρχικο σταδιο θα σας ζητησω υπομονη και κατανοηση και εαν υπαρχουν αποριες,θα απαντησω ευχαριστως

εχουμε και λεμε

καταρχιν αγοραστηκε εξαρχης για να γινει η μετατροπη και δεν προεκυψε στην πορεια

προτιμηθηκε το ΝΧ γιατι ειμαι φανατικος XRκιας (τα καλαμια μου και τα γονατα μου απο την αλλη οχι τοσο)

ξεκινησε περιπου και καπως ετσι(η πρωτη αλλαγη που εκανα ειναι η αλλαγη το φαναριου και οργανων)δεν εχω τις αρχικες φωτο πριν τις αλλαγες αυτες

17inchwheeler
03/10/2016, 17:43
λοιπον το φαναρι αντικατασταθηκε απο το αντιστοιχο του ΜΤ-01

ο λογος ειναι απλος,δεν ηθελα κλασσικο στρογγυλο φαναρακι αλλα κατι περισοτερο μοντερνο και πανω απο ολα να φεγγει καλυτερα απο το μαμα

οι επιλογες λιγες και ακριβες...αυτα που μ'αρεσαν ηταν απο monster 696,yamaha ΜΤ01,mv brutale,HD v-road & yamaha BT1100

οταν μετα απο υπομονη και ψαξιμο,βρεθηκε και το φαναρι,τροποποιησα τα ηλεκτρικα(αφου ειχε 2 λαμπες αντι για μια Η4) για να δουλεψει και αγοραστηκε μια βαση φαναριου απο djebel 250 που πιανει στα καλαμια

το μαμα οργανο εφυγε και τη θεση του πηρε ενα trailtech vapor που εκτος απο ολα τα αλλα εχει ωρομετρο και θερμοκρασια λαδιου με επαγωγικο αισθητηρα στο ρακορ του λαδιου στην κεφαλη

χρησιμο να ξερεις τι γινεται εκει γιατι τα πραγματα μπορει να γινουν επικινδυνα "ζεστα"
το αρνητικο του trailtech ειναι η ελλειψη ενδεικτικων λυχνιων...θα εμπαιναν εξωτερικα μιας και στο χωρο που αφησε το μαμα οργανο μπουρουσα να βαλω και το trailtech αλλα και τις λυχνιες

meccanica
03/10/2016, 18:00
Ασε μας βρε κωστα με τον γιαπωνεζικο σουμιε:smokin: παρε κεινο το 998 να βρεις την υγεια σου

17inchwheeler
03/10/2016, 18:07
Ασε μας βρε κωστα με τον γιαπωνεζικο σουμιε:smokin: παρε κεινο το 998 να βρεις την υγεια σου

αντε βρες κανονικο 998s στην ελλαδα,αυτοι που τα δινουν,ζητανε 2 νεφρα...

meccanica
03/10/2016, 18:14
Ναι αλλα ειναι οτι πρεπει για καθημερινο:evil: βαζω εγω το ενα βαλε εσυ το αλλο να το παρουμε παρεα:beer:
παρε τηλ να βγουμε για οινοποσια και ασε τα χονδα

17inchwheeler
03/10/2016, 18:20
η αρχικη αποφαση και μπουσουλας στη μετατροπη ηταν να μη γινει κατι μη αναστρεψιμο
εχοντας αυτο κατα νου,δε θα εκοβα υποπλαισιο και πλεξουδα

το μονο που αναγκαστικα εκοψα ειναι το φιλτροκουτι αλλα αυτο θα το περιγραψω αργοτερα
επειδη το μηχανακι αυτο ειναι το καθημερινο μεσο μετακινησης και κοντινων αποδρασεων,βλεπωντας οτι εβραζε στην αθηνα,βρηκα ενα μεταχειρισμενο ψυγειο λαδιου περιπου στις διαστασεις που ηθελα και το τοποθετησα στη θεση της εργαλειοθηκης

υποχρεωτικο για να γινει αυτο ηταν η οριστικη αφαιρεση της εργαλειοθηκης αλλα και της ποδιας

...για street tracker με 17αρες ζαντες και μοταρνταδικα λαστιχα,η ποδια κριθηκε περιτη
...για honda....η εργαλειοθηκη επισης κριθηκε περιτη...

amyroukai
03/10/2016, 18:54
βρε δεκαεφτάιντσε, κάνε μιά καλή πράξη και ανέβαζε φωτό που δεν είναι η μαύρη μαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σαν καλιακούδα... δεν φαίνεται τίποτα!

17inchwheeler
04/10/2016, 08:19
βρε δεκαεφτάιντσε, κάνε μιά καλή πράξη και ανέβαζε φωτό που δεν είναι η μαύρη μαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σαν καλιακούδα... δεν φαίνεται τίποτα!

για το φιλο που γκρινιαξε,ζηταω συγνωμη και επανερχομαι με μια καλυτερη φωτο

17inchwheeler
04/10/2016, 08:36
συνεχεια απο τα χτες
σειρα ειχε το μπροστινο,το οποιο εγινε σε διαφορα σταδια
εχοντας ενα cbr600f3 που ψωριαζε σε κομματια και αφου η ιδεα να βαλω usd απο καποιο ΚΤΜ και να το κοντυνω απο υδραυλικα ηταν ασυμφορη οικονομικα...και οχι ιδιαιτερα πρακτικη

αφαιρεθηκε το μαμα μπροστινο

κοψαμε τον αξονα των πλακων του cb
αντιγραφηκε σε τορνο ο αντιστοιχος αξονας του ΝΧ,πρεσαριστηκε και κολληθηκε στις πλακες του f3

αφου ελυσα τα καλαμια του ΝΧ για αλλαγη λαδιων,τσιμουχων & θρος και τραμπαρα τις μποτες του f3 επ'ευκαιριας
ετσι εχουμε ενα μπροστινο με καλαμια ΝΧ,μποτες,ζαντα,δισκους & φρενα απο f3

δοκιμασα μια πανω πλακα απο hornet αλλα με τους ανταπτορες για το fatbar σηκωνε πολυ το τιμονι...πισω την κλιπονατη πλακα λοιπον,καναμε τρυπες στην πανω πλακα για να μπουν τα καβαλετα του ΚΤΜ για το fatbar,βαφτηκε μαυρη με ηλεκτροστατικη ...ισως αργοτερα να γινει το ιδιο και με τις μποτες...

17inchwheeler
04/10/2016, 08:55
αυτο το προτζεκτ εγινε κομματι-κομματι και τμηματικα για πολλους λογους
ο βασικος λογος περα απο οικονομικος ηταν και πρακτικος

ως βασικο μεσο επρεπε να ειναι εξω στο δρομο και να κυκλοφορει κανονικα και μετα...οσα εψαχνα...οταν τα εψαχνα,δεν ηταν παντα διαθεσιμα
το σχεδιο ειχε πολλες αλλαγες απο το αρχικο και πολλες καθυστερησεις προκυψαν λογω ελλειψης χωρου,χρονου,χρηματων και διαθεσης

επισης πολλα πραγματα τοποθετηθηκαν γιατι απλα υπηρχαν μεχρι να βρεθουν αυτα που εψαχνα για ολοκληρωθει το καθε κομματι οπως ηθελα

στην "σελα" ειχα κατασταλαξει
υπαρχει ενας αγγλος που φτιαχνει πολυεστερικες ουρες tracker αναμεσα σε αλλα custom ειδη
το μαγαζι ειναι το http://www.redmaxspeedshop.com/flattrack.html και περα απο το γεγονος οτι αλλο ζητησα και πληρωσα και αλλο παρελαβα,ηταν πολυ γρηγορος στην εξυπηρετηση του

ζητησα κοκκινη ουρα,πληρωσα κοκκινη και παρελαβα μια πολυ λευκη ουρα
ψιλοκλαιν,θα την εβαφα ουτως ή αλλως...το βασικοτερο προβλημα ηταν αλλου
η βαση...η ουρα ηταν αυστηρα μονοθεσια δλδ οχι ακριβως μονοθεσια καθως ειχε χωρο για να μετακινηθεις μπρος πισω...αλλα διθεσια δε τη λες
το μηχανακι ομως επρεπε να περνει δικαβαλο

το τεποζιτο επισης....επρεπε να ειναι στενο στο φαρδος,κοντος στο μηκος και απο καποιο παλιο μηχανακι,κατα προτιμηση honda
εκει εφαγα πολυ χρονο για να καταληξω στο καταλληλο εμφανησιακα και ακομα περισσοτερο για να βρεθει

κατεληξα στο τεποζιτο απο το cb 200 t του 1974-79 που ηταν οσο στενο και κοντο πρεπει και αρκετα ρετρο για το τελικο αισθητικο αποτελεσμα

επρεπε να βρεθει εστω και προχειρα ενα για να δω ποσο ευκολα(μαλλον το αναποδο)θα κουμπωνε στο σκελετο του ΝΧ

17inchwheeler
04/10/2016, 09:21
ενα ζευγαρι περτικαλιες ζαντες απο nsr 250 επεσαν στα χερια μου,απο φιλο που του περισσεψαν οταν εβαλε magtek ...δανεικες

η μπροστινη κουμπωσε κουτι αφοσον εβαλα τους δισκους του cbr

η πισω δεν εμπαινε στο μαμα σιδερενιο ψαλιδι του ΝΧ χωρις γενναιο τορνιρισμα

δανεικες ζαντες δεν τορνιρεις οποτε το πλανο αλλαξε

το νεο πλανο ελεγε να αλλαξω και το ψαλιδι για να μπουν και οι 2 ζαντες...

το σχημα του gullarm παντα μ'αρεσε οποτε δεν με χαλασε η αναποδια
εμενε να βρω ενα κομπλε ψαλιδι....με τοσα NSR στην ελλαδα αυτο δεν αργησε ιδιαιτερα

αυτο εφερε αλλο ενα προβλημα καθως το νεο ψαλιδι ειναι μπαμπατσικο
εχει δοκους φαρδυτερους σε προφιλ με αποτελεσμα απο την μερια του φρενου,οι λαιμοι της εξατμισης να βρισκουν στο ψαλιδι στην συμπιεση

ουτως 'η αλλιως,θα αλλαζα εξατμιση αλλα επρεπε να γινει αμεσα μαζι με την αλλαγη του ψαλιδιου
εψαχνα προχειρα να βρω εξατμιση απο honda gb 500 η' απο honda xbr 500

η πρωτη ειναι 2 σε 1...η αλλη 2 σε 2

δεν υπηρχε πουθενα μεταχειρισμενη...καινουργια κοστιζε αρκετα και θα αργουσε πολυ....οποτε θα φτιαχναμε μια
η ιδεα ηταν για μια ολοσωμη 2 σε 2 που θα περναγε απο μπροστα,κατω απο το μοτερ και θα εβγαζε 2 universal τελικα reverse cone απο τη δεξια μερια του gullarm

17inchwheeler
04/10/2016, 09:33
με ενα ζμπαρο 2 τρυγονια

η ζαντες μπηκαν σωστα

η εξατμιση φτιαχτηκε με 2 λαιμους ιδιου μηκους

αγοραστηκαν 2 τελικα universal τα οποια ομως επρεπε να ανοιχτουν,να γεμισουν κεραμοβαμβακα και να γινουν 2 ταπες με σιγαστηρες γιατι εκαναν αφορητο θορυβο

το ψαλιδι μπηκε και παντρευτηκε το μαμα μοχλικο με του nsr για να δουλευει με το αμορτισερ του ΝΧ

sapila racing
04/10/2016, 10:38
Πολύ ενδιαφέρουσα η μετατροπή σου! :beer:

Black Mamba
04/10/2016, 10:41
Ενδιαφερον project...
Kατι δεν μου καθεται με την μασκα και το ρεζερβουαρ...
Επισης πρεπει να το χαμηλωσεις, γιατι εχει γινει σαν κατσικι!
Οι εξατμισεις ισως να καθοντουσαν λιγο πιο μεσα.
Για προχωρα να δουμε που το πας.
:wave2:

ptc
04/10/2016, 10:44
:beer::beer::beer:

17inchwheeler
04/10/2016, 11:44
Ενδιαφερον project...
Kατι δεν μου καθεται με την μασκα και το ρεζερβουαρ...
Επισης πρεπει να το χαμηλωσεις, γιατι εχει γινει σαν κατσικι!
Οι εξατμισεις ισως να καθοντουσαν λιγο πιο μεσα.
Για προχωρα να δουμε που το πας.
:wave2:

δεν εχει τελειωσει...
οι εξατμισεις μπηκαν οσο μεσα αφηναν περιθωριο τα υπολοιπα μηχανικα μερη

17inchwheeler
04/10/2016, 12:02
αρχισε η αφαιρετικη
μαμα ουρα(φαναρι,φτερο,λασπωτηρα,βαση σχαρας,σχαρα) και τα πλαινα καπακια εφυγαν

σε αντικατασταση αυτων,βρηκα ενα φαναρακι και φλασακια απο το ΚΤΜ μπηκαν προχειρα

αγοραστηκαν 2 πλαινα καπακια απο xl250s για να καλυψω την μπαταρια και το φιλτροκουτι

τα καπακια μπηκαν ψιλο-προχειρα εν αναμονη του τεποζιτου απο γερμανια και της ουρας απο αγγλια για να γινει προβα του πως θα κατσουν ολα μαζι

17inchwheeler
04/10/2016, 14:06
οταν εφτασαν τα σεα απο τα εξωτερικα αρχισαν οι προβες και τα ζορια

17inchwheeler
04/10/2016, 14:16
καταρχιν η ουρα

που ειχα παραγγειλει κοκκινη...και ηρθε ασπρη...ηταν πολυ κοντη για να κατσει δευτερος κωλος
επρεπε να επιμηκυνθει λοιπον κατα 8 ποντους(4 δαχτυλα δικα μου) για να καθετε ανθρωπος και οχι νανος

και μετα...
το λουλουδατο τεποζιτο

περα των ελλειψεων που ειχε(ελειπε ολη η ταπα,τα νικελ σιριτια ηταν ψωριασμενα,το pad ηταν βαμμενο κοκκινο και το εσωτερικο ηταν σε κακο χαλι)

χωροταξικα τωρα,το ρουμπινετο εβρισκε στον σκελετο αριστερα και η μπροστα δεξια βαση του,στο σωληνα του λαδιου του σκελετου

κατα τα αλλα επρεπε να φτιαχτουν βασεις στον σκελετο οπου θα στηριχθουν γερα και τα 2 οταν λυθουν τα χωροταξικα προβληματα

17inchwheeler
04/10/2016, 17:36
στο ενδιαμεσο...επειδη η ζαντες του nsr αρχισαν να με χαλαγανε αισθητικα,αποφασισα να βρω και να πλεξω ακτινωτους τροχους που ειναι πιο ρετρο και μαλλον ελαφρυτερες


αυτο που επρεπε να βρεθει ειναι ενα ζευγαρι ζαντες 'η ενα ζευγαρι κεντρα απο καποιο μηχανακι με ακτινωτες ζαντες και διπλα δισκοφρενα μπροστα
οι επιλογες λιγες
εψαχνα για ακτινωτες ζαντες απο ducati sportclassic,cagiva grand canyon/navigator,yamaha xtz 750,triumph tiger 900
τρεχα γυρευε δλδ
μετα απο ψαξιμο βρεθηκε τελικα ενα ζευγαρι ζαντες κομπλε απο ΧΤΖ

επρεπε να βρεθουν αλλες δισκοπλακες ομως καθως οι μαμα του ΧΤΖ ειναι μικρες και οι δισκοπλακες του cbr εχουν μεγαλο offset,εβρισκαν στα καλαμια και περιθωρια δεν υπηρχαν για τορνιρισμα αφου το κεντρο του ΧΤΖ ηταν πολυ φαρδυ

αγοραστηκαν δισκοπλακες απο R1 που εχουν μηδενικο offset(μονο τετοιες χωρουσαν) αλλα και κοντινη διαμετρο με του cbr,φτιαχτηκαν 2 αλουμινενιες φλατζες-ανταπτορες οι οποιοι θα βιδωναν στο κεντρο της ζαντας και εκει επανω θα βιδωναν οι δισκοι...,αλλαχτηκαν τα ρουλεμαν και ο εσωτερικος πειρος για να ταιριαξουν με τον αξονα και φτιαχτηκαν οι αποστατες για να σεντραριστει η ζαντα στα καλαμια...και τελος απο μπροστα

πισω τα πραγματα ηταν δυσκολοτερα καθως το κεντρο του ΧΤΖ ηταν πολυ φαρδυτερο και οριακα περναγε στο ψαλιδι χωρις τη γραναζιερα...περαν αυτου ειχα θεμα και με το δισκοφρενο που ηταν μεγαλυτερης διαμετρου

επρεπε να βρεθει αλλη ζαντα

βρεθηκε μια ζαντα απο ΚΤΜ αφου μετρησα το φαρδος και υπηρχε αρκετο περιθωριο για να μπει,να κεντραριστει η αλυσιδα και το δισκοφρενο
επρεπε να αλλαχτουν τα ρουλεμαν και οι εσωτερικοι τους αποστατες στην κατεμοζαντα για να περασει ο αξονα του τροχου του NSR και να φτιαχτουν αλλοι αποστατες για να κατσει ολη η ζαντα στο κεντρο
το οποιο δισκοφρενο του ΚΤΜ εχει ιδια εξωτερικη διαμετρο με του nsr(γι'αυτο επιλεχθηκε και η ΚΤΜοζαντα)...τα υπολοιπα επρεπε να ερθουν εξω με αλουμινενιες φλατζες καθως το κεντρο του ΚΤΜ ειναι στενοτερο και υπηρχε τετοιο περιθωριο

17inchwheeler
04/10/2016, 17:57
γυρναμε στο τεποζιτο
το τεποζιτο επρεπε να μεταποιηθει
αφου βρεθηκε ενα αξιοπρεπες τεποζιτο σε πολυ καλυτερη κατασταση απο τοπρωτο,εφυγε για τον τεποζιτα
το ρουμπινετο μετακομισε πιο μπροστα,προς το χαμηλοτερο σημειο για να μην κραταει βενζινη οταν αδειαζει.... φτιαχτηκε μια γεφυρα να ενωνει το αριστερο "μισο" με το δεξι "μισο",καθαριστηκε μεσα-εξω και πλαστικοποιηθηκε εσωτερικα
αγοστηκε σετ επισκευης για το ρουμπινετο και την ταπα αλλα και νεοι πειροι για την ταπα και την "κλειδαρια"της
μιλαμε για τεποζιτο 40ετιας...τα ορινγκ ειχαν γινει ξυλο και το λαστιχο της ταπας ειχε γινει ψίχουλα

αυτα με το τεποζιτο,σειρα εχει η ουρα απο την αγγλια
η βαση της σελας(η ουρα που λεμε) επιμηκυνθηκε απο φιλο και γνωστο σεσημασμενο αντικαθεστωτικο καβασακια ωστε να περνει δικαβαλο
ολα αυτα μαζι με το υπολοιπο μηχανακι πηγαν στο γνωστο μαγκαιβερ των β.προαστιων που φτιαχνει οτι παραλογισμο του ζητησεις

εκει κολληθηκε μια βαση στην κεντρικη ραχοκοκαλια,πισω απο την ταπα πληρωσης λαδιου οπου θα ειναι η μπροστα βαση του τεποζιτου
επισης φτιαχτηκε μια προσθαφαιρουμενη βαση (εκει που στο παρελθον βιδωνε και το μαμα τεποζιτο)οπου θα βιδωνε το πισω μερος του τεποζιτου και θα χωνευε τη βαση της σελα...την ουρα
η ουρα του αγγλου ειναι πολυεστερικη και επρεπε(για να μη κανει κανα κρακ...υγ.ειμαι κοντα 100κιλα πληρεις υγρων) να φτιαχτει μια μεταλλικη βαση που θα μπορουσε βιδωσει η σελα,η ουρα και ολο αυτο μαζι να βιδωνει επανω στο υποπλαισιο..ακριβως οπως εκανε η μαμα σελα του ΝΧ

ο μαγκαιβερ εκανε μια σωληνωτη,μεταλικη βαση που αντεχει 3 σα κι'εμενα και κρυβεται ωστε να μη χτυπαει στο ματι

ολα καλα μεχρι
εχουμε το υλικο και επρεπε να φινιριστει,να βαφτει...επισης επρεπε να φτιαχτει μια σελα να βαζω τον κωλο μου...μιας και ο πολυεστερας δεν ειναι το πιο αναπαυτικο πραγμα να καθεσε

17inchwheeler
04/10/2016, 19:07
καθολη τη διαρκεια του προτζεκτ και κατα την πορεια επρεπε να τακτοποιηθουν τα ηλεκτρικα ομορφα καθως και να διορθωθουν καποια χιμπατζιλικια της χοντα
εκει που τα ηλεκτρικα ηταν πισω απο πλαστικα τωρα κρεμονταν χυμα

η πλεξουδα αφου δε θα κοβοταν...επρεπε να τακτοποιηθει κατω απο το τεποζιτο και πισω απο το φαναρι
με διαφορα ο μεγαλυτερος μπελας του προτζεκτ ειναι η τακτοποιηση των ηλεκτρικων

η ηλεκτρονικη απο μπροστα μετακομισε κατω απο το τεποζιτο καθως και ο ανορθωτης εφυγε απο κατω απο τη σχαρα και πηγε διπλα στο βαρελακι αρχικα και πανω απο τη μπαταρια αργοτερα

αγοραστηκαν ενδεικτικες λυχνιες led για τα φλας,το σταντ,τη μεγαλη σκαλα και τη νεκρα απο τον πατρονος μιας και το μαμα κοντερ που ειχε ενσωματωμενες αυτες τις λυχνιες πηγε στο ραφι

απο τον ιδιο αγοραστηκε ενα μικρο πισω φαναρι τυπου lucas και 2 μινι φλασακια νικελ..αρκετα μικρα και αρκετα ρετρο ολα
το φιλτροκουτι κοπηκε γιατι ηταν και βαση της μπαταριας...και ενω το φιλτροκουτι δε μου χρειαζοτανε...η βαση της μπαταριας μου ηταν απαραιτητη για τους προφανεις λογους
επειδη το οχημα κυκλοφορει ανελλιπως και αδιαλειπτως,πρεπει να ειναι παντως καιρου...και με βροχη,και με αερα,και με χιονια...δε μπορουσε και δεν επρεπε να μεινει αφιλτρο...ουτε να μπει μια απλη φιλτροχοανη
το ρολο του φιλτροκουτιου πηρε ενα καρμπον βαρελακι bmc σαν αυτα που βαζουν οι γκαζιαριδες στα αμαξια τους
αυτο για οσους δεν ξερουν...αυτο ειναι μια χοανη ελευθερας μεσα σε ενα καρμπον προστατευτικο βαρελακι...προστατευτικο απο νερα,σκονες,χωματα...κοβει και λιγη θερμκρασια...απο τα βασικα δλδ
φτιαχτηκε μια μεταλλικη διαστολη στον νινο,αγοραστηκαν και 2 κολλαρα σιλικονης και το βαρελακι κουμπωσε στο καρμπυρατερ

ελαφρωσε πολυ ο χωρος...οπτικα περισσοτερο

buckley
05/10/2016, 09:15
Πλάκα έχει ,το φανάρι λέω να το στείλεις να κάνει παρέα στις ζάντες πάντως...

MESOLOGI
05/10/2016, 10:35
θα συμφωνήσω...
Ένα στρογγυλό φανάρι θα μου άρεσε περισσότερο...
Βέβαια γούστα είν' αυτά και περι κολοκυθόπιτας ούτε λόγος!
Εσένα έχει σημασία τι σου κάνει στο μάτι...
Για προχώρα και να παίρνουμε κι εμείς μάτι!

Πλάκα έχει ,το φανάρι λέω να το στείλεις να κάνει παρέα στις ζάντες πάντως...

stynikop
05/10/2016, 10:59
Συμφωνώ για το φανάρι!

Κι αν θες να το πουλήσει, μπορεί να μου χρειαστει ;)

17inchwheeler
05/10/2016, 11:16
ευχαριστω για τα σχολια

καποια εξαρτηματα επιλεχθηκαν κατα κυριο λογο με γνωμονα την πρακτικοτητα και η αισθητικη ερχοταν σε δευτερη μοιρα...ενα απο αυτα ειναι το φαναρι...φωταρες εχει,το'παμε?

αν ξεκιναγα με σκοπο να φτιαξω κατι που δε θα κυκλοφορουσε ποτε στον δρομο,πολλα πραγματα θα ηταν διαφορετικα και πολλα πραγματα δε υπηρχαν
καταρχιν δε θα'χε φωτα,φλας,φτερα,καθρεφτες,φρενα,τελικα εξατμισης,μπαταρια...και αλλα περιτα αξεσουαρ εσωτερικης μετακινησης
και'μενα το φαναρι μεγαλο μου φαινοταν στην αρχη...με τον καιρο...ολα συνηθιζονται

και συνεχιζω

αφου λοιπον τα πραγματα μπηκαν στη θεση τους και αρχισε το πραγμα να περνει τελικη μορφη επρεπε να βαφτουν
αυτο το ανελαβε ο σεσημασμενος διχρονολαδιαρης του φορουμ

το τεποζιτο δεν επρεπε & δεν ηθελα να γινει μονοχρωμο,επρεπε να γινει customια

οι εναλλακτικες που ειχα στο μυαλο μου ηταν αρκετες...αυτες που μπορουσα να σχεδιασω στο φωτοσοπ ηταν με ή ανευ rising sun και στις 2 χρωματικες επιλογες...κοκκινο με μαυρο....'η μαυρο με κοκκινο

η αποφαση παρθηκε να βαφτει μαυρο,οπως ηταν το χρωμα στην αδεια για να γλιτωσω την αλλαγη χρωματος στην αδεια και με βαση αυτο θα φτιαχναμε την καστομια

17inchwheeler
05/10/2016, 14:06
το τεποζιτο βαφτηκε μαζι με το φτερο,την πολυστερικη ουρα και την βαση της

θα με συγχωρεσει ο διχρονιαρης φιλος μου για το hijack του blog του αλλα καλυτερες φωτο απο αυτο σταδιο δεν εχω οποτε

http://kelecarbon.blogspot.gr/2015/06/vintage-fuel-tank.html#

το τεποζιτο,τελικα,θα εμενε αβαφο στα πλαινα του
το υπολοιπο θα βαφοταν μαυρο με μια κοκκινη ριγα περιμετρικα του αβαφου κομματιου

17inchwheeler
05/10/2016, 14:32
με τα πραγματα βαμμενα και ετοιμα επρεπε να φτιαχτει σελα

επρεπε να γινει απο το μηδεν

βρεθηκε ο ανθρωπος στα νοτια προαστια...

οταν τελειωσε και ο τζιμης,ξεκινησε το δεσιμο

εφυγαν οι φυσουνες απο τα καλαμια...καταλοιπο απο το ΝΧ...αχρηστες για τη χρηση που προοριζοταν

εφυγε η φαναριερα του djebel καθως εδειχνε πολυ χοντροκομενη...και προσεθετε πολυ ογκο

μαζι με τη φαναριερα εφυγαν και τα πλαινα καπακια του xls καθως δεν κουμπωναν σωστα πλεον και χωρος που επρεπε να καλυψουν μεγαλωσε

οσο και εαν εψαξα δε μπορεσα να βρω ετοιμα καπακια απο καποιο αλλο μηχανακι

θα επρεπε να τα φτιαξω και αυτα απο το μηδεν

byron
05/10/2016, 14:40
Χμμμμ....

17inchwheeler
05/10/2016, 14:53
παμε λοιπον στα καπακια

αυτο που ενοχλουσε περισσοτερο ειναι η μερια της μπαταριας
εκει ειναι μαζεμενα αρκετα ηλεκτρηκα που εαν ελειπε η μπαταρια θα τακτοποιουνταν κατω απο τη σελα και δε θα εμπαινα στη μανουρα να κανω καπακια

επεσε μια ιδεα να φυγει η κλασσικη μπαταρια και να μπει μια ασορτι LiFePo
αυτες οι μπαταριες ειναι στο 1/3 με 1/4 του μεγεθους & του βαρους μια κανονικης μπαταριας και το κοστος τους ειναι αντιστροφος αναλογο της μειωσης του ογκου

ακριβη και δυσευρετη επιλογη
βρεθηκε μια δοκιμαστικα...αλλα δεν μπηκα στον πειρασμο γιατι ειμαι επιρρεπης στα περιτα εξοδα


ξεκιναμε με τις προβες(σε χαρτονι συσκευασιας αρχικα)για τα καπακια

το πρωτο ειναι πολυ μικρο...δεν καλυπτει τπτ...'η μαλλον καλυπτει ενα αφρυδι :D

το δευτερο ειναι μεγαλη γκουμουτσα,σα μπουργκα αλλα κρυβει τα απαραιτητα και με το παραπανω

17inchwheeler
05/10/2016, 15:06
βρεθηκε τεφλον παχους 1 χιλιοστου και καταλληλων διαστασεων για να ξεκινησω

αυτο το υλικο ειναι ευκολο στη μορφοποιηση του καθως ειναι ευκολο να κοπει και διατρηθει χωρις ηλεκτρικα εργαλεια


οποτε ξεκινησα να φτιαξω το δευτερο και θα αφαιρουσα λιγο ογκο οπτικα με το "αλουμινενιο" numberplate και θα προχωρουσα με αυτο σα βαση

17inchwheeler
05/10/2016, 15:21
μια ιδεα που ειχα για να μειωσω τον ογκο οπτικα μου πραγματοποιησε ενα επιφανες μελος του φορουμ που ασχολειται επαγγελματικα με τα αυτοκολλητα στο αιγαλεω
η ιδεα ηταν ενα αυτοκολλητο με την γραμματοσειρα των παλιων xr/xl που θα καλυπτε,αφενως,μερος του καπακιου που εφτιαξα...και θα θυμιζε μηχανακι εποχης αφετερου

17inchwheeler
05/10/2016, 18:02
αριστερα...το καπακι μπορουσε να ειναι ελαχιστο σε μεγεθος
ετσι εγινε οσο μικροτερο μπορουσε αφου δεν εχει ηλεκτρικα απ'αυτη τη μερια...μονο το βαρελακι
αυτο που ηθελα κατα βαση ειναι να εξισωθει οπτικα η διαφορα αναμεσα στη σελα και το τεποζιτο

astroman76
05/10/2016, 21:12
οπτικα το υποπλαισιο ειναι πολυ ψηλα.. θελει κοψιμο και να ευθηγραμηστηει με το εδαφος και τις γραμμες απο το τεποζτιο

astroman76
05/10/2016, 21:27
στα γρηγορα...

369751

369749

369750

17inchwheeler
06/10/2016, 17:33
φτασαμε στο τελος....ας πουμε

η διαδικασια κρατησε 6 χρονακια στη σουμα με πολλες αναποδιες και ακομα περισσοτερο ψαξιμο

οχι πως εχει τελειωσει αλλα λεμε τωρα

υγ.γιαννη,πολυ ομορφα αυτα αλλα προυποθετουν σφαξιμο και εξ'αρχης το πλανο ηταν να ειναι αναστρεψιμο,να ξαναγινει μαμα ανα πασα στιγμη

taisteal
06/10/2016, 17:36
Θα το προτιμούσα με στρογγυλο φανάρι..

:beer::beer::beer:

amyroukai
06/10/2016, 17:59
πρέπει να το έχω δει σε κάποια φάση της ζωής του στα καλά κοπέλια;

17inchwheeler
06/10/2016, 19:08
πρέπει να το έχω δει σε κάποια φάση της ζωής του στα καλά κοπέλια;

πολυ πιθανο,ηταν σε ολα εκτος του 3ου :)

byron
06/10/2016, 19:11
Jesus...το φανάρι δεν κολλάει με την καμία !

sakis81
06/10/2016, 21:45
Ωραίο.με ένα φανάρι από μονστερ θα γινόταν ακόμα πιο ωραίο.αλλα στα γουστα-και στην τσεπη-λόγος δε μου πέφτει.και πάλι μπράβο για την ωραία δουλεια

17inchwheeler
07/10/2016, 06:51
Θα το προτιμούσα με στρογγυλο φανάρι..

:beer::beer::beer:

εντελως συμπτωματικα,υπαρχει ενα μαμα φαναρι απο srx...7ιντσο,νικελ αλλα θελω να αλλαξω το κατοπτρο με το https://motodemic.com/shop/7-inch-adaptive-led-headlight/
οταν ειναι ετοιμο & βαρεθω αυτο του ΜΤ,θα το τραμπαρω...

notakos600
07/10/2016, 08:17
Μ' αρέσει...:beer:

-ΣΦΑΧΤΗΣ-
12/10/2016, 00:04
Καλο το πας..Ισως θα ηθελα να κατεβει το πισω ελατηριο για να γινει η σελα σε ευθεια με το επιπεδο. Χανια εισαι?