PDA

View Full Version : Άγορα πρώτης μηχανής.



Bill Aden
04/10/2016, 01:19
Γεια χαρά σε όλους...είμαι 20 και σύντομα θα είμαι κάτοχος διπλώματος A2...επειδή έχω ζηλέψει πολύ την παρέα εδώ...γράφω το πρώτο μου ποστ(βιαστικά καθώς δεν έχω ούτε το δίπλωμα(περίπου σε 1-1,5 μήνα + αμαξιού) ούτε το budget της μηχανής(από την καινούρια χρονιά)).Ηθελα να ακούσω πρώτες γνώμες για αγορά πρώτης μηχανής.Η εμπειρία μου είναι ελάχιστη,έχω οδηγήσει παπιά 10-15 φόρες(+2 μικρές σαβούρες)....Επίσης πριν απο την μηχανη θα έχω περίπου 3 μήνες εμπειρία απο αμάξι(καθώς αγόρασα πριν λίγο καιρό)....Λοιπόν στο θέμα, οι μηχανές που με ενδιαφέρουν είναι xt600-500,ttr250 και xr 250,το μπάτζετ που μπορώ να διαθέσω είναι μέχρι 1500$(χωρίς τον εξοπλισμό),θα ήθελα να ακούσω γνώμες από θέμα κατανάλωσης,προβλημάτων,ποιο είναι πιο ευκολοδήγητο για αρχή.....η χρήση που το θέλω είναι περισσότερο για μετακινήσεις στην πόλη(δουλειά και καμιά βόλτα)...




Ευχαριστώ πολύ!!

newrider125
04/10/2016, 18:59
Λοιπόν αν είσαι μόνο σε πόλη μέσα θα σ πρότεινα ένα crypton x στο 1.5 χιλιάρικο βρίσκεις ;) Αν θέλεις κάτι σε πιο μηχανή αλλά χωρίς να πατάς χώμα πήγαινε σε cbf125-cbr250(αν και το δεύτερο έχει αρκετό γκάζι αλλά έχει χαρακτήρα ss , το πρώτο μπορεί να θυμίζει ss αλλά είναι παπί με συμπλέκτη ) . Άν τώρα σε ενδιαφέρει εκδρομή σε επαρχία και πατήσεις και χώμα πήγαινε σε xr250r πολύ ελαφρύ fun to drive όχημα με γλυκιά ροπή :rolleyes: Σε ΧΤ 600 μην πάς χωρίς εμπειρία θα σ πέσει βαρύ και με αρκετό γκάζι που στην ηλικία μας θα θες να το δοκιμάσεις σίγουρα :evil: Αυτά από εμένα καλό θα ήταν να μας έλεγες και σωματοδομή να σε βοηθήσουμε στην επιλογή σου :beer:

Bill Aden
05/10/2016, 01:59
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και για τις συμβουλές σου...Είμαι 1,85 και 80 κιλά....Επειδή δεν το ξεκαθάρισα έχω ιδιαίτερη προτίμηση για μηχανές τύπου εντουρο ον οφφ οτι κινείτε σε αυτά τα πλαίσια(από supermoto μεχρι africa twin,adventure klp klp)δηλαδή άμα πάρω κάνα μικρο naked η παπί θα είναι θέμα χρόνου(ίσως και μηνών..χαχα)να πάρω ένα μηχανάκι όπως αυτά π ανέφερα.,επίσης θέλω στο μέλλον να ασχοληθώ με χώμα αμα υπάρχει χρόνος και χρήμα
..Οπότε θα ήθελα να πάρω έναν δάσκαλο το οποίο και θα με μάθει
Και θα είναι πρακτικό για την πόλη. .....Όσον αφορά το χτ εχει μπει καθαρά στην λίστα γιατί τα δυομισαρια έχουνε τσιμπημένη τιμη....

Ευχαριστώ

Bob_o_mastoras
05/10/2016, 02:16
Mε το ΧΤ 600 θα μαθεις στο χωμα με τον "δυσκολο" τροπο (ισως και επωδυνο)...
Θα σου φανει βαρυ και "αστριφτο" αν δεν εχεις μια καποια εμπειρια..

Τι μπατζετ εχεις...;;; Πολυ σημαντικη ερωτηση!!

Bill Aden
05/10/2016, 02:25
Το χω γράψει 1500....η χρήση π θα κάνω σε αυτά τα μηχανάκια θα είναι στην πόλη...απλώς επειδή το σουλούπι τους φέρνει πιο πολυ στα κανονικά χωμάτινα ..υπέθεσα οτι θα ήταν πιο εύκολο στο μέλλον όταν θα μπορώ να πάω και χώμα(με κάτι πιο ελαφρύ)να εχω μια εμπειρία απο τα μηχανάκια π αναφέρω :) :)

Bob_o_mastoras
05/10/2016, 02:30
Αν το θες για πολη μπορεις να πας και στο ΧΤ600. Θα το συνηθησεις σε ενα λογικο χρονικο διαστημα. Στην αρχη θα σε ψαρωνει λιγο βεβαια.
Αλλα ουσιαστικα ενα μεγαλο παπι ειναι.

Απλα θα σου ηταν πιο βολικο να ξεκινουσες με κατι μικροτερο οπως XR 250 ή ΤΤR 250 ή KLX 250. Kαι εκτος απο πιο βολικο θα σου ηταν και πιο οικονομικο, οχι τοσο σε κοστος αγορας οσο σε κοστος χρησης.
Μια χαρα γκαζι εχουν και αυτα, ειδικα για μεσα στην πολη ειναι ταμαμ!!

Bill Aden
05/10/2016, 02:39
Ευχαριστώ Μπομ....πιστεύεις τα 250αρια συμφέρει να περιμένω ενα μισθό περισσότερο(καθώς απο πρόχειρη ματιά είδα οτι ειναι πιο ακριβά από τα χτ)για να παρω ενα 250 δηλαδή από θέμα κατανάλωσης θα με συμφέρει σε σχέση με το χτ;επίσης απο θέμα μεταπώλησης τι πιστεύεις;καο κάτι αλλο το χτ 500 με το 600 είναι πάνω κάτω το ίδιο;
Σορρυ αν κουρασα χαχαχ :)

Bob_o_mastoras
05/10/2016, 02:49
Σιγουρα θα καει λιγοτερο αλλα οχι και κατι φοβερο. Περιπου 1,5 αντε 2 λιτρα ανα 100 χλμ αναλογα και τη χρηση βεβαια. Θα εχεις ομως και φθηνοτερη ασφαλεια και φθηνοτερα τελη.
Στο θεμα μεταπωλησης το ΧΤ ειναι καλυτερο σιγουρα. Ειναι πολυ ευκολο να το δωσεις.

Ναι, ειναι τα ιδια μηχανακια το 500 με το 600 και με το ιδιο μοτερ (αλλα υποκυβισμενο), απλα οπως καταλαβαινεις το 500 ειναι λιγο πιο αδυναμο λογω του μικροτερου κυβισμου και ελαχιστα πιο οικονομικο σε καυσιμο.
Ρωτας επειδη το βρισκεις πιο φθηνα..;;

Bill Aden
05/10/2016, 03:02
Ναι τα 250 είναι λίγο τσιμπημένα και εδώ και κανα χρόνο βλέπω τα ίδια στο καρ (για το θέμα της μεταπώλησης)..εξαρχής 250 θέλω να πάρω αλλά δεν ξέρω αν θα με συμφερε περισσότερο το χτ..

newrider125
05/10/2016, 20:14
Τα πιο ωραία ταξιδια τα 'κανα με ένα dr350.Απο Αλεξανδρούπολη μέχρι και Κρήτη είχα γυρίσει...Μετά πήρα κι άλλα μηχανάκια,μεγαλύτερα και τα ξανάκανα αυτά και μεγαλύτερα ταξίδια....Ακόμη αναπολώ εκείνη τη "μαγεία" του "μονοκύλινδρου με τακούνι" και 500 χλμ σε 13 ώρες ταξιδιού.Του αρώματος αυτού, των πρώτων ταξιδιών με μοτοσυκλέτα...Να πάρει το παιδί μια μοτοσυκλέτα ερωτεύσιμη.Αυτή πρέπει να 'ναι η πρώτη του. Γνώμη μου είναι πως ούτε το kle ούτε to cb 500 ανήκουν σ'αυτή την κατηγορία.Είναι εργαλεία μεν,αλλά...Το XRάκι είναι εργαλείο for men!!! Έχει τη δική του αίσθηση,αίσθηση που θα μείνει ζωντανή ακόμη κι αν μετά απο χρόνια φτάσει ο άνθρωπος να καβαλάει GS,Africa,1199 ...οτιδήποτε τέλως πάντων.Προσωπική μου άποψη και φιλικά πάντα την καταθέτω.
Αυτό μου είχε απαντήσει ο POLICE6 στο δικό μου post για αναζήτηση μηχανής και πείστηκα ότι θα πάρω το xr και θα το παντρευτώ :)

XJR_Billy
05/10/2016, 21:06
Τα πιο ωραία ταξιδια τα 'κανα με ένα dr350.Απο Αλεξανδρούπολη μέχρι και Κρήτη είχα γυρίσει...Μετά πήρα κι άλλα μηχανάκια,μεγαλύτερα και τα ξανάκανα αυτά και μεγαλύτερα ταξίδια....Ακόμη αναπολώ εκείνη τη "μαγεία" του "μονοκύλινδρου με τακούνι" και 500 χλμ σε 13 ώρες ταξιδιού.Του αρώματος αυτού, των πρώτων ταξιδιών με μοτοσυκλέτα...Να πάρει το παιδί μια μοτοσυκλέτα ερωτεύσιμη.Αυτή πρέπει να 'ναι η πρώτη του.

Μια απ' τα ίδια με XR500... Καρπενήσι, Κομοτηνή, Κεφαλλονιά, Πεταλίδι...
Να σε πιάνει η νύχτα και να νοιώθεις τη γλυκιά ζέστη και το άρωμα του κομπρεσέρ που καβαλάς όταν σταματάς για τσιγάρο.

Η "μαγεία" του "μονοκύλινδρου με τακούνι" ... Το άρωμα των πρώτων ταξιδιών με μοτοσυκλέτα... Λέξεις με μεγάλο νόημα..
Η πρώτη έξοδος απ' την πόλη με δυό πακέτα τσιγάρα στο πέτσινο και αιματηρή οικονομία για να φτάσει η βενζίνη για το γυρισμό...
Είναι σαν την πρώτη φορά που φιλάς το κορίτσι που ερωτεύτηκες. Αξέχαστη, μοναδική εμπειρία.

Με συγκίνησες ρε μπαγάσα. Γράφεις με την ψυχή σου. Είσαι αληθινός. :beer::beer:

Μπιλάκο συνονόματε, πάρε ότι στ' αλήθεια γουστάρει η καρδιά σου ρε φίλε. Δεν θα το μετανοιώσεις... Ποτέ...
Πάρε τη μηχανή που στ' αλήθεια ΕΣΥ γουστάρεις και κάνε το κέφι σου. Gama τις μεταπωλήσεις και τις τσαπούδες...
Διάβασε προσεκτικά ότι έγραψε ο Newrider. Είναι εξομολόγηση ψυχής.

Bill Aden
05/10/2016, 21:06
Πολύ ωραιά περιγραφή και γω προς τα εκει πάω...λίγοι γνωστοί μου που έχουν 250(πρώτο μηχανάκι)δεν το πουλάνε με τίποτα και ας έχουν άλλο...και το χρ απο οτι καταλαβαίνω είναι και το καλύτερο της κατηγορίας.......αμα βρω ενα καλό και σε ανθρώπινη τιμη και το πάρω θα κάνω κωλοτούμπες(χαράς:D:D:evil:)

Bill Aden
05/10/2016, 21:24
Τώρα που είπατε για ταξίδια,το χρ είναι σκυλί σε αυτά??(να πήγαινω κανά camping ή σε καναν φίλο που σπουδαζει εκτος αθήνας)σίγουρα όλη αυτή η διαδικασία με την μηχανή θα έχει άλλη γλύκα..

Bob_o_mastoras
05/10/2016, 23:03
Ειναι σκυλι αλλα δεν θελει σκισιμο συνεχεια και εννοω να μην το εχεις κοντα στο κοφτη συνεχομενα για ωρες στην εθνικη. Θελει αυξομειωσεις στις στροφες και στην ταχυτητα κατ'επακολουθο.
Ή να πηγαινεις σχετικα αργα με το στροφομετρο λιγο πανω απο τη μεση, πραγμα που ακουγεται ευκολο αλλα αν βγεις σε εθνικη οδο θα καταλαβεις οτι δεν ειναι καθολου και ειδικα με ενα μηχανακι οπως το xr 250.

newrider125
05/10/2016, 23:39
Εντάξει εθνική νορμάλ με 80 πιστεύω πας παντού και κάνεις καμιά στάση ανά μια ώρα για εσένα και τη μηχανή (βάλε και μία τάπα λαδιού με θερμόμετρο μόλις δεις ότι ανεβαίνει αρκετά σταματάς για 10 λεπτάκια για καμιά φωτο και τσιγάρο σιγά )
Τα λόγια που έγραψα παραπάνω είναι copy paste από το πόστ του POLICE6 σε αυτό το θέμα http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150407&page=2 απάντηση Νο 28
Ελπίζω να βρείς XR250 και να το ευχαριστηθείς :beer:

Bob_o_mastoras
05/10/2016, 23:58
Εντάξει εθνική νορμάλ με 80 πιστεύω πας παντού ...

Βρε προφανως πας παντου. Το θεμα ειναι ποσο ευκολα κρατας τα 80 στην εθνικη...;;; Δεν εχει στροφες ουσιαστικα η εθνικη (και αυτες που εχει τις παιρνεις με 80 και με Βεσπα)... Ξεφευγεις συνεχεια στο γκαζι αμα εισαι με μηχανακι.

Το μοτερ του ΧR, αν και θα αντεξει μια χαρα, δεν εχει φτιαχτει για αυτη τη χρηση. Η προβλεψη του κατασκευαστη ηταν να αυξομειωνει στροφες το μοτερ συχνα. Enduro ειναι.

newrider125
06/10/2016, 00:12
Γιαυτό υπάρχουν και οι παλιές εθνικές με πολύ όμορφη θέα και μπόλικες στροφές να το ευχαριστηθεί το παιδί εδώ εγώ πήγαινα στο χωριό μου με το σκούτερ 500 μέτρα υψόμετρο 27 χιλιόμετρα απόσταση σε 20-25 λεπτά και γούσταρα τρελά φαντάσου με τέτοιο μηχανάκι και με ένα λάστιχο on-off της προκοπής τι γούστα θα βγούν στις στροφές :rolleyes:

Bill Aden
06/10/2016, 00:30
Το έχω ξανακούσει αυτό που συζητάτε,,νομίζω δεν θα ειναι θεμα για εμενα ειμαι υπομονετικος και με λιγες στασεις θα ειμαι κομπλε...αλλα ας αφησουμε αυτο το θεμα με τα ταξιδια (γιατι θα το ονειρευομαι καθε μερα μεχρι να πάρω μηχανη,χαχαχα μου κανατε ηδη ζημια)..
Λοιπον καμια γνωμη για μηχανες τυπου dr250,350,klr250,xt250(τα βρισκεις πιο φθηνα) που ειναι 20ετιας τι γνωμη εχετε??....εγω απο αυτα π μου ειπατε καταλαβαινω οτι το χρ ειναι γαντι για μενα(και εγω αυτο καραγουσταρω,αλλα σε περιπτωση π κατσει καμια στραβη με τα χρηματα)..

Bob_o_mastoras
06/10/2016, 00:45
Klr 250... Πωω που το θυμηθηκες...;;; Με εκεινους τους "μπλιαχ" αεραγωγους στο τεποζιτο..

Ψαξου για XR. Eιναι το καλυτερο μεταξυ αυτων. Κοιτα μηπως παιζει και η εκδοση Baja.. Πιο κυριλε.

Panos76
06/10/2016, 08:08
και το Χτάκι το 350 λέει αλλά δεν υπάρχουν πολλά http://www.car.gr/8464441-yamaha-xt-350

Bill Aden
06/10/2016, 21:12
Ωραιο και το 350(οπως και το dr)θα τα χω στον νου μου....ρε παιδια απο εκδοσεις xr γνωριζει κανεις?

newrider125
06/10/2016, 23:35
Στο λίνκ που έστειλα πιο πάνω είναι το θέμα που είχα ανοίξει εγώ οι τελευταίες 2 σελίδες έχουν να κάνουν με εκδόσεις χρονολογίες κτλ

Bill Aden
07/10/2016, 00:40
Ελα ρε θεε!!!Ευχαριστω πολυ!Ηθελα να μαθω την διαφορα του R κ L!!(ελπιζω να τσιμπησεις και συ το χρακι σου)!!

newrider125
07/10/2016, 01:18
Ελα ρε θεε!!!Ευχαριστω πολυ!Ηθελα να μαθω την διαφορα του R κ L!!(ελπιζω να τσιμπησεις και συ το χρακι σου)!!

28 Οκτωβρίου θα συναντηθώ πάλι με το παιδί να το συζητήσουμε πιο στα σίγουρα (ελπίζω να μην έχει οφειλές στα τέλει και μας πάει ακριβά ) ελπίζω αρχές Νοέμβρη να το έχω στη κατοχή μου :D

Bill Aden
30/01/2017, 01:02
Μετά απο καιρό ψαξίματος..........ακόμα δεν έχει βρέθει κατι.....τα μισά είναι λιωμένα και τα άλλα μισά "Για γνώστες και λάτρες του παλιού"=2000-2500χιλιάρικα(όχι ανακατασκευές)+επαρχία.......με εχει πάρει λίγο απο κάτω η φάση γιατί δεν βλέπω καν μηχανάκια που αξίζουν να τα δεις.....

Bill Aden
30/01/2017, 01:04
28 Οκτωβρίου θα συναντηθώ πάλι με το παιδί να το συζητήσουμε πιο στα σίγουρα (ελπίζω να μην έχει οφειλές στα τέλει και μας πάει ακριβά ) ελπίζω αρχές Νοέμβρη να το έχω στη κατοχή μου :D

Φίλος τελικά τι έκανες εσύ το πήρες,την γλίτωσες>???

astrapogiannos7
30/01/2017, 05:41
Φίλε γεια και απο εμένα :wave2: Στην αγορά πολύ σπάνιο κάποιο καθαρό ΧR & XT μόνο από γνωστό γενικά βρίσκεις κάτι αξιόλογο :( Το XF650 freewind το έχεις δει? παίζει κοντά στο μπάτζετ σου και δεν είναι σκισμένα ;) Kαι εγώ Α2 βγάζω στην αρχή κοίταζα ΧΤ μετά freewind αλλά την καρδιά μου την έκλεψε το CB400sf το οποίο δεν ξέρω αν μπορώ να το περιορίσω για να το οδηγώ με Α2 :(

amyroukai
30/01/2017, 08:24
το CB400sf το οποίο δεν ξέρω αν μπορώ να το περιορίσω για να το οδηγώ με Α2 :(

χλωμό.

Bill Aden
30/01/2017, 08:53
Δεν ξέρω πάντως τα μαθήματα για το α2 γίνονται με το cb500.....

astrapogiannos7
30/01/2017, 15:29
Το CB500 βγαίνει από τη μαμά Honda με 35kW το CB400 είναι 50 άλογα και οι μισές σχολές τα έχουν περιορισμένα (κάτι που βάση Ευρωπαικής οδηγίας μπορεί να κάνει ο καθένας μας για αυτές τις μηχανές http://a2bikes.co.uk/browse?filters=3_57&categoryFilters=&manufacturerFilters=&ranges=%7B%221%22%3A%7B%22from%22%3A%22%22%2C%22to%22%3A%22%22%7D%2C%222%22%3A%7B%22from%22%3A%22%22 %2C%22to%22%3A%22%22%7D%7D&page=1 τώρα το πώς το ασφαλίζεις και το κυκλοφορείς και γενικά η χαρτούρα είναι άλλο θέμα

amyroukai
30/01/2017, 15:54
Το CB500 βγαίνει από τη μαμά Honda με 35kW το CB400 είναι 50 άλογα και οι μισές σχολές τα έχουν περιορισμένα (κάτι που βάση Ευρωπαικής οδηγίας μπορεί να κάνει ο καθένας μας για αυτές τις μηχανές http://a2bikes.co.uk/browse?filters=3_57&categoryFilters=&manufacturerFilters=&ranges=%7B%221%22%3A%7B%22from%22%3A%22%22%2C%22to%22%3A%22%22%7D%2C%222%22%3A%7B%22from%22%3A%22%22 %2C%22to%22%3A%22%22%7D%7D&page=1 τώρα το πώς το ασφαλίζεις και το κυκλοφορείς και γενικά η χαρτούρα είναι άλλο θέμα

δεν είναι "άλλο θέμα" η χαρτούρα, είναι ΤΟ θέμα.

Ο περιορισμός λογικά γίνεται από την αντιπροσωπεία, η οποία θα πρέπει να δώσει και την σχετική βεβαίωση. Είστε σίγουροι ότι ο Σαρακάκης έχει τέτοιο κιτ περιορισμού; Με την φέιμους γκρικ λαμογιά την γενικότερη, δεν θα με εξέπληττε αν το "ελληνικό κιτ" των σχολών δεν είναι απλά ένα λαμάκι/βιδάκι για να μην ανοίγει πολύ το γκάζι. Στο κιτ περιορισμού του "έξω" δείχνει και περιοριστές των διαμέτρων των καρμπιρατέρ. Δεν θα ήταν κακό να γίνει μιά ερώτηση πριν την αγορά.

astrapogiannos7
30/01/2017, 17:23
θα πάρω ένα τηλέφωνο στον εισαγωγέα της ATIMPEX για να δω τι παίζει με την χαρτούρα αλλά υποθέτω ότι εφόσον το κιτ μπει από μηχανολόγο και υπογραφεί από τον μηχανολόγο στο ΚΤΕΟ ή του μηχανολογικού θα είσαι καλυμμένος στο θέμα περιορισμός ;)

Bill Aden
31/01/2017, 16:50
Παιδιά ζαχαρώνω ένα beta m4 250.....εδώ και καιρό.......καμία γνώμη????