View Full Version : Νέο SUZUKI Vstrom 650
amyroukai
04/10/2016, 12:31
Το στάιλινγκ του μεγάλου κρίθηκε επιτυχημένο και περνάει και στο μικρό...
Euro4 μοτέρ με 60 αλλαγές, επιστρώσεις σε εκκεντροφόρους και πιστόνια, διπλά μπουζί νικελίου...
Traction Control τριών σταδίων όπως το μεγάλο αδερφάκι.
Ελαφρύτερες ζάντες για το "δρόμου", νέο σχέδιο πλεξίματος για το "εκτός δρόμου" μοντέλο.
Νέα όργανα, πρίζα 12V, ρυθμιζόμενη ζελατίνα.
ένα κιλό ελαφρύτερο...
369503
369504
369505
amyroukai
04/10/2016, 12:32
369506
369507
369508
το εκαναν και καπως συμπαθητικο
ε, ρε πολεμος θα γινει το 17
:D
amyroukai
04/10/2016, 12:33
369509
369510
369511
Stefanos73
04/10/2016, 12:37
Ένα ολόκληρο κιλό ελαφρύτερο! Εντυπωσιακό. Και από τιμή; Μάλλον το Tracer 700 θα μοιάζει πλέον με ευκαιριάρα!
Ότι πει ο Τέρενς :lol:
Once again, έχει κάτι που με χαλάει :(
Ένα ολόκληρο κιλό ελαφρύτερο! Εντυπωσιακό. Και από τιμή; Μάλλον το Tracer 700 θα μοιάζει πλέον με ευκαιριάρα!
11-12 xiliades?
11-12 xiliades?
νομιζω οτι τιμολογιακα θα παει οπως τα τωρινα
8-8500 το σπλο
9500-10000 το ΑΝΤΒ με τις ακτινες (τιουμπκλες ε)
Stefanos73
04/10/2016, 12:42
Ότι πει ο Τέρενς :lol:
Once again, έχει κάτι που με χαλάει :(
Αν μη τι άλλο χοντροκομμένο.
Stefanos73
04/10/2016, 12:43
νομιζω οτι τιμολογιακα θα παει οπως τα τωρινα
8-8500 το σπλο
9500-10000 το ΑΝΤΒ με τις ακτινες (τιουμπκλες ε)
Με όλα αυτά τα μπλιμπλίκια standard?
νομιζω οτι τιμολογιακα θα παει οπως τα τωρινα
8-8500 το σπλο
9500-10000 το ΑΝΤΒ με τις ακτινες (τιουμπκλες ε)
To adv με 3βαλιτσο, καρινα, τανκ μπαγκ κτλ (οπως το κιτρινο στη φωτο) λες να βγαίνει μέχρι 10??!
οι καθρεφτες από τη σιφωνιερα της κυρα-μαγδαλως της χαμαματσαινας παραμενουν σταθερη αξια παντως..... τους ειχε παρει χοντρικη η σουζουκι 5εκ γιεν τα 5εκ τμχ και καπου πρεπει να τους βαλει.....
Με όλα αυτά τα μπλιμπλίκια standard?
To adv με 3βαλιτσο, καρινα, τανκ μπαγκ κτλ (οπως το κιτρινο στη φωτο) λες να βγαίνει μέχρι 10??!
:bawl:
τι λετε μωρε?
ποιος δινει τιμη με τριβαλιτσα ινκλουντετ?
Stefanos73
04/10/2016, 12:47
:bawl:
τι λετε μωρε?
ποιος δινει τιμη με τριβαλιτσα ινκλουντετ?
Να το κλείσουμε στις 9000? (εννοείται γυμνό, όπως το έκανε η μαμά του).
amyroukai
04/10/2016, 12:48
:bawl:
τι λετε μωρε?
ποιος δινει τιμη με τριβαλιτσα ινκλουντετ?
ε αυτά κάνουν και μερικοί τους κράζουν μετά... θύματα...
Να το κλείσουμε στις 9000? (εννοείται γυμνό, όπως το έκανε η μαμά του).
αν κρατησει την εκδοση με τις ακτινες κατω απο 10000 (οπως εχει τωρα το dl650XT) θα μπει πολυ δυνατα στην αγορα .
το μικρο βεστρομ ειναι ενα πολυ καλο και τιμιο μηχανακι αλλα το ειχε χαντακωσει η αθλια σχεδιαση του.
Stefanos73
04/10/2016, 12:57
αν κρατησει την εκδοση με τις ακτινες κατω απο 10000 (οπως εχει τωρα το dl650XT) θα μπει πολυ δυνατα στην αγορα .
το μικρο βεστρομ ειναι ενα πολυ καλο και τιμιο μηχανακι αλλα το ειχε χαντακωσει η αθλια σχεδιαση του.
Έχεις δίκαιο αλλά υπολογίζοντας traction control, μηχανολογικές βελτιώσεις και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, μάλλον θα πάψει να είναι τίμιο και value for money. Έχω την αίσθηση ότι οι φθηνές και τίμιες μηχανές θα εκλείψουν, στο βωμό του marketing και της τεχνολογίας.
Έχεις δίκαιο αλλά υπολογίζοντας traction control, μηχανολογικές βελτιώσεις και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, μάλλον θα πάψει να είναι τίμιο και value for money. Έχω την αίσθηση ότι οι φθηνές και τίμιες μηχανές θα εκλείψουν, στο βωμό του marketing και της τεχνολογίας.
ναι ..μπορει ...
ετσι κι αλλιως , περιμενουμε πολλα νεα στην κατηγορια.
κατι θα πρπει να δωσουν για να ανταγωνιστουν
Stefanos73
04/10/2016, 13:04
Καλό θα ήταν όμως να υπάρχουν και βασικές εκδόσεις χωρίς πολλά παραφερνάλια ώστε να μένει το κόστος χαμηλά. Με την τάση που υπάρχει, σε λίγο θα έχουν γεμίσει με ηλεκτρονικά συστήματα όλες οι μοτοσυκλέτες και θα έχουν γίνει σαν τα αυτοκίνητα!
Η μασκα-φαναρι δεν μαρεσει το υπολοιπο καλο suzuki κιτρινο!!:lol:
Θα μπορούσε να είχε ασαντάουν να είναι πιο πουλ μουρ.
akis_trevor
04/10/2016, 13:28
Θα μπορούσε να είχε ασαντάουν να είναι πιο πουλ μουρ.
Αμστελνταουν το λένε ρε μάστορα!!!
:lol:
Pan (dvs)
04/10/2016, 14:06
Εμφανισιακα μου αρεσει περισσοτερο απο το προηγουμενο.
Αμστελνταουν το λένε ρε μάστορα!!!
:lol:
Με μερικές amstel λες ότι βλέπετε.....:beer:
Καλό, χρυσό, μπορεί να είναι καλή μοτοσυκλέτα αλλά στο αισθητικό κομμάτι, κυρίως στο μούτρο δεν μου αρέσει καθόλου, όπως και το 1000 του 17.
Με μερικές amstel λες ότι βλέπετε.....:beer:
:lol::bawl:
doctoras
04/10/2016, 14:49
ναι μωρη σουσουκάρα απλή και ουσιαστική!!
οι ακτινωτές είναι πανέμορφες και κάνουν την διαφορά αισθητικά
στα τεχνικα ποιοτικά κατασκευαστικά χαρακτηριστικά θέμα σύγκρισης με τους άλλους ιάπωνες ΔΕΝ υφίσταται. Η κατηγορία καθιερώθηκε από τις όσο δυνατό λιτοδίαιτες ποιοτικά κατασκευές με εν σειρά μοτερ που είναι καθεαυτού οικονομικότερες κατασκευαστικά. Θα προτιμηθούν μονο απο την αισθητική υποκειμενική προτίμηση του κάθενος.
Nostradamus
04/10/2016, 14:55
ναι μωρη σουσουκάρα απλή και ουσιαστική!!
οι ακτινωτές είναι πανέμορφες και κάνουν την διαφορά αισθητικά
στα τεχνικα ποιοτικά κατασκευαστικά χαρακτηριστικά θέμα σύγκρισης με τους άλλους ιάπωνες ΔΕΝ υφίσταται. Η κατηγορία καθιερώθηκε από τις όσο δυνατό λιτοδίαιτες ποιοτικά κατασκευές με εν σειρά μοτερ που είναι καθεαυτού οικονομικότερες κατασκευαστικά. Θα προτιμηθούν μονο απο την αισθητική υποκειμενική προτίμηση του κάθενος.
Να ο πρωτος που ξεκινησε τις amstel απο νωρις.. :lol::lol:
ετσι που το παει η suzuki σε λιγα χρονια μονο β-στρωμ θα πουλαει!:cry:
Οι καθρέπτες όντως στοκάρισμα μέχρι να πεθάνουν όλοι λέμε. Είτε freewind του 98 είτε Strom του 17 το ένα και το αυτό.
Traction Control; Μην φύγει κανείς high μόλις "κατέβει" η ροπάκλα στην άσφαλτο υπο 50 μοιρες κλίση;
peterTHErider
04/10/2016, 15:26
μπορει να ειναι καλο-χρυσο απο αξιοποστια η τιμη αλλα ρε παιδια ειναι πολυυυυυυυυ ασχημο!οκ υπαρχουν υποκειμενικα και αντικειμενικα κριτηρια αλλα δεν μπορω να φανταστω καποιον να λεει πως το αγοραζει γιατι του αρεσει!μου φαινεται αδιανοητο!να μου πει πως το πηρε γιατι το θεωρει αξιοπιστο ναι,να πει πως το πηρε γιατι ειναι φθηνο(θα το δουμε αυτο)ναι,αλλα να μου πει πωςτο πηρε γιατι ειναι ομορφο?και ειδικα με την κατηγορια να εχει γεμισει με μηχανακια θα του πω να παει σε οφθαλμιατρο!
taisteal
04/10/2016, 15:27
Ασχημο,και σίγουρα θα είναι ακριβό.
ετσι που το παει η suzuki σε λιγα χρονια μονο β-στρωμ θα πουλαει!:cry:
Εάν εννοείς στην Ελλάδα μπορεί, αλλά την άλλη εβδομάδα δες το GSXR 1000 που θα τελειώσει πάλι τον ανταγωνισμό για πολλά χρόνια όπως έκανε με τα Κ από το 2001.
και είναι και made in Japan, oxi Italy σαν το ΜΤ-07 tracer.
doctoras
04/10/2016, 15:57
μπορει να ειναι καλο-χρυσο απο αξιοποστια η τιμη αλλα ρε παιδια ειναι πολυυυυυυυυ ασχημο!οκ υπαρχουν υποκειμενικα και αντικειμενικα κριτηρια αλλα δεν μπορω να φανταστω καποιον να λεει πως το αγοραζει γιατι του αρεσει!μου φαινεται αδιανοητο!να μου πει πως το πηρε γιατι το θεωρει αξιοπιστο ναι,να πει πως το πηρε γιατι ειναι φθηνο(θα το δουμε αυτο)ναι,αλλα να μου πει πωςτο πηρε γιατι ειναι ομορφο?και ειδικα με την κατηγορια να εχει γεμισει με μηχανακια θα του πω να παει σε οφθαλμιατρο!
πήγα φιλε στον οφθα μια χαρά βλέπω, εάν ήμουν στην θέση αυτών που αγοράζουν 650-750 ονοφ/ψιλά στριτ αυτό θα επέλεγα περίεργα γούστα θες να πεις πεςστο αλλά και οι υπόλοιποι ιαπωνοι δεν τους λες ναομι καμπερ
υπενθυμίζω ο ανταγωνισμός είναι versys650,nc750x,mt700tracer
Nostradamus
04/10/2016, 16:27
προσωπικα μονο το βερσυς βρισκω πιο ομορφο αλλα αν επαιζαν στις ιδιες πανω κατω τιμες την σουζουκαρα θα επαιρνα..
anavatis19
04/10/2016, 16:55
οχι επειδη εχω το νεο βερσυς αλλα μουρη με μουρη το κερδιζω, μην τρελαθουμε. μετριο το σουζουκι αλλα μπορει και να το επαιρνα αν ηταν να επιλεξω..μεχρι να δω το βερσυς βεβαια! χααχαχαχαχ
το εκαναν και καπως συμπαθητικο
ε, ρε πολεμος θα γινει το 17
:D
έξυπνη κίνηση της σουζούκι να ακολουθήσει την αισθητική του μεγάλου.
θα τα πάει καλύτερα από το δεύτερης γενιάς.
tracer? versys? vstrom? όλα φαίνονται πολύ καλά στην κατηγορία τους
Coyote.V
04/10/2016, 22:43
Traction Control; Μην φύγει κανείς high μόλις "κατέβει" η ροπάκλα στην άσφαλτο υπο 50 μοιρες κλίση;
Νομίζω ότι έχουμε παρεξηγήσει το σκεπτικό του Traction Control.
Δεν είναι ανάγκη να έχει ροπή... αν δρόμος είναι γυαλί σε κλίση και αν ο αναβάτης είναι ψιλοκουλάδι φτάνει.
Λευκάδιος
04/10/2016, 23:09
Πο'ι'τάνα χόντα 30 χρόνια μπροστά είσαι :lol:
369656
369657
Ότι είπαν οι προλαλήσαντες,αν η τιμή παραμείνει στα ίδια επίπεδα θα πάει καλά και στην χώρα μας.
δεν μπορουσαν να κοψουν με το πριονι αυτη την μυτη που εχει μπροστα?? κατα τα αλλα σαν το παλιο καλο strom δεν ειναι... απο το 12 (νομιζω) και μετα χαλασε.. ειδικα το xt με την μυτη...
Bob_o_mastoras
05/10/2016, 01:31
Ομορφο ειναι!! :p
Αν εβγαινε σε λογικη τιμη και δεν υπηρχε η κριση θα γεμιζε ο τοπος!!
Νομίζω ότι έχουμε παρεξηγήσει το σκεπτικό του Traction Control.
Δεν είναι ανάγκη να έχει ροπή... αν δρόμος είναι γυαλί σε κλίση και αν ο αναβάτης είναι ψιλοκουλάδι φτάνει.
Το τριών σταδίων είναι που με ξεπερνάει. Δηλαδή να ρυθμίσει ο οδηγός τι;
amyroukai
05/10/2016, 08:22
δεν τους λες ναομι καμπερ
αυτή είναι η κολλητή της τσένι φερλόπερ;
Το τριών σταδίων είναι που με ξεπερνάει. Δηλαδή να ρυθμίσει ο οδηγός τι;
το vstrom θα σας ξεπεράσει όλους, γατάκια. Το σύστημα υπήρχε για το 1000άρι, όπως ήταν μπήκε και στο 650άρι. Οικονομικοί οι λόγοι, κυρίως. Αντί να εξελιχθεί κάτι εντελώς νέο για το "μικρό", μπήκε το υπάρχον. Καλύτερη απόσβεση για την εταιρία το μοίρασμα σε περισσότερες πωλήσεις.
Για να καταλάβω, σε ενοχλεί που θα θέλεις πχ τέσσερα πατήματα στο κουμπί για να φτάσεις στο off αντί για ένα; Σε ενοχλεί που αν κάποιος μπει χώμα (πριν πεις καμμιά εξυπνάδα, δες φόρα του εξωτερικού με ταξίδια και μετατροπές στα vstrom) και θα έχει επιλογή να ρυθμίσει όπως τον βολέψει; Σε ενοχλεί που υπάρχει έστω και για να θαμπώσει τα θύματα του μάρκετινγκ;
Τα σώβρακα πάλι θα τους πάρει η σουτζούκι και λέγετε εσείς ότι θέλετε. Σε 2 χρόνια στους δρόμους θα βλέπεις β-στρομ, TDM και τους άλλους.
Ειδικά αν κρατήσει χαμηλά την τιμή και η κατανάλωση του καινούριου είναι σαν του παλιού, μια χαρά θα πουλήσει.
Χρυσή ζάντα, βάλε και την αΧτίνα στο παιχνίδι μια χαρά adv εργαλείο είναι. Για όλα τα γούστα, χρυσό για την καφετέρια, αΧτίνα για το χώμα, λίγη λάσπη και κανένα τακουνάτο λάστιχάκι, το ρίξαμε το γκομενάκι.
Κάθε ηλεκτρονικό είναι καλοδεχούμενο, αλλά να είναι και στα λογικά πλαίσια της κατηγορίας. Ναι στο TC αλλά γιατί ρυθμιζόμενο;
Υπαρχει δηλαδη η πιθανότητα ο οδηγός του SUZUKI V-STROM να βγαίνει απο το apex με τέρμα ανοιχτό γκάζι και να πεί "Με ξενερώνει μωρέ το TC, ας το βαλω στο LOW να πετάξει και λιγο κώλο να γουστάρω";
Και άντε αυτός θέλει, έχει το μηχανάκι την δύναμη να το κάνει αυτό;
Για χώμα πάντως ομολογώ οτι δεν το σκέφτηκα. Κάνουν και τέτοια οι αλήτες; :D
amyroukai
05/10/2016, 08:39
Κάθε ηλεκτρονικό είναι καλοδεχούμενο, αλλά να είναι και στα λογικά πλαίσια της κατηγορίας. Ναι στο TC αλλά γιατί ρυθμιζόμενο;
Υπαρχει δηλαδη η πιθανότητα ο οδηγός του SUZUKI V-STROM να βγαίνει απο το apex με τέρμα ανοιχτό γκάζι και να πεί "Με ξενερώνει μωρέ το TC, ας το βαλω στο LOW να πετάξει και λιγο κώλο να γουστάρω";
Και άντε αυτός θέλει, έχει το μηχανάκι την δύναμη να το κάνει αυτό;
Για χώμα πάντως ομολογώ οτι δεν το σκέφτηκα. Κάνουν και τέτοια οι αλήτες; :D
ρε συ... ΜΟΛΙΣ το διάβασες. Μπήκε αυτούσιο αυτό του 1000αριού.
Όχι, στην χώρα μας νομίζω πως όχι, δεν κάνουν τέτοια. Όπως και με άλλα αρκετά ή πολύ ακριβότερα, "μούρη μόνο, ποκ ποκ ποκ". Υγεία και όλα καλά.
Κάθε ηλεκτρονικό είναι καλοδεχούμενο, αλλά να είναι και στα λογικά πλαίσια της κατηγορίας. Ναι στο TC αλλά γιατί ρυθμιζόμενο;
Υπαρχει δηλαδη η πιθανότητα ο οδηγός του SUZUKI V-STROM να βγαίνει απο το apex με τέρμα ανοιχτό γκάζι και να πεί "Με ξενερώνει μωρέ το TC, ας το βαλω στο LOW να πετάξει και λιγο κώλο να γουστάρω";
Και άντε αυτός θέλει, έχει το μηχανάκι την δύναμη να το κάνει αυτό;
Για χώμα πάντως ομολογώ οτι δεν το σκέφτηκα. Κάνουν και τέτοια οι αλήτες; :D
καλα , με την ελληνικη ασφαλτο και την γλιτσα , δεν θες και πολλα αλογα για να πεταξεις κ@λ@ ουτε κα τερμα γκαζι...
τα ηλεκτρονικα αυτα ΔΕΝ εχουν φτιαχτει για εμας τους ΜπαΓκοσμιους αλλα για το ποπολον το οποιο θα ανοιξει ελαχιστα και λιγο αφηρημενα το γκαζι σε μια βρεγμενη πιστα πατιναζ και θα του ερθει το πισω , μπρος
afortistos
05/10/2016, 13:08
για το TC εφόσον τοποθέτησαν το ίδιο με του 1000 μήπως έχει να κάνει και με οικονομία κλίμακας (economics of scale αν το θυμάμαι σωστα.)? Σα του καθρέφτες που λέει ο φίλος παραπάνω. παραγγέλνουμε ποσότητα για το ίδιο αντικείμενο και μας έρχετε πιο οικονομικα. Μπορεί να λέω και βλακείες.. :rolleyes: :beer:
Bob_o_mastoras
05/10/2016, 13:50
Παρτε ενα v-strom και καρυδωστε το γκαζι με 2α να δουμε θα χασει προσφυση ή οχι..
Εγω λεω πως θα χασει, ειδικα στους δρομους που εχουμε εδω.
Και προκειται, να μην ξεχναμε, για on-off, με προβλεψη δηλαδη οτι θα κυκλοφορει και σε καροδρομους, χωματα κλπ..
Σιγουρα δεν ειναι απαραιτητο το TC αλλα εφοσον το εχει ειναι ενα αξιολογο plus για την μοτοσυκλετα. Δεν βλεπω κανενα λογο να το κατακρινουμε (εφοσον λειτουργει σωστα και μπορει να βγει off).
Δεν κατακρίνω το Traction Control, σχολιάζω την ματαιότητα των "τριών σταδίων" το οποίο οπως απάντησαν οι προηγούμενοι ήταν κληρονομιά απο το 1000 οπότε είναι καθαρά θέμα κόστους για την suzi, οπότε πάσο.
doctoras
05/10/2016, 13:59
παίδες εάν περιλαμβάνετε στην τιμή(που θα περιλαμβάνετε λέω εγώ) δεν υπάρχει κανένας λόγος μουρμουρας
vassilis79
06/10/2016, 12:12
Μιας και έχω το 1000 , να σας πω τι εννοεί με το TC τριων σταδίων .
OFF , 1 και 2 .
Δηλαδή μπορείς να το απενεργοποιήσεις τελείως ,
μπορείς να το βάλεις στο 1 που επεμβαίνει σχετικά λιγο στο στεγνό και στο 2 που σε βρεγμένους ελληνικούς δρόμους δουλεύει αρκετά .
Αν κάποιος το πάρει για καθημερινές μετακινήσεις και με την ποιότητα των δρόμων μας ,
είναι το επόμενο ηλ. βοήθημα μετα το ABS που σε λιγα χρόνια θα το θεωρούμε και αυτό απαραίτητο .
Είναι το πρώτο μηχανάκι που έχω με TC και το θεωρώ καλοδεχούμενο , όπως και το ABS .
Coyote.V
06/10/2016, 12:53
Και εγώ το θεωρώ καλοδεχούμενο. Προχθές που ήθελα να ξεκινήσω γρήγορα σε μια διασταύρωση άρχισα τα παντιλίκια (99 κιλά ροπή), ενώ αν είχε TC τότε θα ξεκίναγε το μέγιστο δυνατό. Δεν με πείραξαν τα παντιλίκια τα'χω, η καθυστέρηση στην εκκίνηση με χάλασε γιατί ερχότανε ένα subaru κομμάτια.
Ξέρει κανείς τι κινητήρα θα φοράει;;;
Αν δεν κάνω λάθος, δεν έχει γραφτεί..
amyroukai
06/10/2016, 13:32
Ξέρει κανείς τι κινητήρα θα φοράει;;;
Αν δεν κάνω λάθος, δεν έχει γραφτεί..
αυτόν που φοράει το νέο SV 650, δεν ξέρω αν θα έχει και επιπλέον τροποποιήσεις.
Προχθές που ήθελα να ξεκινήσω γρήγορα σε μια διασταύρωση άρχισα τα παντιλίκια (99 κιλά ροπή), ενώ αν είχε TC τότε θα ξεκίναγε το μέγιστο δυνατό. Δεν με πείραξαν τα παντιλίκια τα'χω, η καθυστέρηση στην εκκίνηση με χάλασε γιατί ερχότανε ένα subaru κομμάτια.
κοψε κανα κιλό γιατί δεν θα μεινει κανένας στο χωριό. :lol:
(Newton ήθελες να πεις)
DoctoR_k6
06/10/2016, 15:15
Μιας και έχω το 1000 , να σας πω τι εννοεί με το TC τριων σταδίων .
OFF , 1 και 2 .
Δηλαδή μπορείς να το απενεργοποιήσεις τελείως ,
μπορείς να το βάλεις στο 1 που επεμβαίνει σχετικά λιγο στο στεγνό και στο 2 που σε βρεγμένους ελληνικούς δρόμους δουλεύει αρκετά .
Αν κάποιος το πάρει για καθημερινές μετακινήσεις και με την ποιότητα των δρόμων μας ,
είναι το επόμενο ηλ. βοήθημα μετα το ABS που σε λιγα χρόνια θα το θεωρούμε και αυτό απαραίτητο .
Είναι το πρώτο μηχανάκι που έχω με TC και το θεωρώ καλοδεχούμενο , όπως και το ABS .
Δεν ξερεις τι λες...
Εμεις εδω στο Ελλαντα δεν χρειαζομαστε ABS ουτε TC...τιποτα αδερφες ειμαστε?? :lol:
Δεν ξερουν αυτοι(κατασκευαστες). Ας ερθουν να παρουν feedback απο εμας εδω να μαθουν 2-3 πραγματακια να βγαλουν κανα καλο μοτο.
Ακου TC το V-Strom...:a49:
zannisvel
06/10/2016, 15:20
Δεν ξερεις τι λες...
Εμεις εδω στο Ελλαντα δεν χρειαζομαστε ABS ουτε TC...τιποτα αδερφες ειμαστε?? :lol:
Δεν ξερουν αυτοι(κατασκευαστες). Ας ερθουν να παρουν feedback απο εμας εδω να μαθουν 2-3 πραγματακια να βγαλουν κανα καλο μοτο.
Ακου TC το V-Strom...:a49:
:bawl:
basilis_k6
06/10/2016, 15:24
tc, abs, ms, qs, asr, dfuq κτλ ειναι τσαμπα. Ετσι να ψαρωνουμε οτι αγοράσαμε κατι με τα λεφτα μας. Βγάλτα ολα και βάλε φρενα και αναρτησεις στην ιδια τιμη να δω ποιος θα παρει τα αρτικολεξα
κοψε κανα κιλό γιατί δεν θα μεινει κανένας στο χωριό. :lol:
(Newton ήθελες να πεις)
Τα Ν μετράνε δύναμη στο χωριό. :p
DoctoR_k6
06/10/2016, 15:29
Oντως με κανα 2-3 χιλιαρικα ευρω παραπανω φρεναρεις εσυ στην Θηβων κ στην καθε Θηβων λογω αναρτησεων κ φρενων...Μαλιστα!!
Τυφλα να εχει ο Ροσις κ ο Λορεντζος!!:cry:
αυτόν που φοράει το νέο SV 650, δεν ξέρω αν θα έχει και επιπλέον τροποποιήσεις.
Ξενέρωσα..
Τι να τα κάνεις όλα τα ηλεκτρονικά και τα
καινούργια κουστούμια, καινούργιο μοτέρ,
καινούρια όλη η μοτο τέλος πάντων,
αν δεν έχεις καμία 10-15 άλογα παραπάνω.. :/
Μέγα λάθος για εμένα!
Εντιτ: έστω 8 ρε παιδάκι μου, επιτρέπεται το δικό μου (Κ9) να έχει ίδια απόδοση με το μεθεπομενο μοντέλο;!
Τι να πω..
lleonidas
07/10/2016, 00:19
Αρκετές οι ενστάσεις για κάποιες επιλογές-κολλήματα της Suzuki αλλά αισθητικά μου αρέσει η αλλαγή,έστω και αν περιλαμβάνει αυτό το πολυφορεμένο γαμοράμφος...δεν περίμενα ότι θα μου αρέσει σε κίτρινο αλλά διαψεύστηκα!
Από Φεβρουάριο (http://adventuremotorcycle.com/news/2017-suzuki-vstrom) στις εκθέσεις.
Coyote.V
07/10/2016, 00:22
κοψε κανα κιλό γιατί δεν θα μεινει κανένας στο χωριό. :lol:
(Newton ήθελες να πεις)
Καλά, 10,1 κιλά, να το αφήσω;
devil's animal
07/10/2016, 08:43
παραδοξως, δεν με ξενιζει πολυ...
εκτος απο αυτο το μυτακι που ηθελε κοψιμο συριζα στο φαναρι...:p
doctoras
07/10/2016, 12:48
παραδοξως, δεν με ξενιζει πολυ...
εκτος απο αυτο το μυτακι που ηθελε κοψιμο συριζα στο φαναρι...:p
το έχουν επανασχεδιάσει και το κάναν πιο διακριτικό απο του περσινού dl1000, γιαυτό δε σε ξενίζει
akis_trevor
07/10/2016, 12:50
Το versys vstromιζει και το vstrom versyτιζει στα μούτρα ..
afortistos
07/10/2016, 13:23
369818
Εμένα μου θυμίζει λίγο και το ΚΤΜ SM 690. Στο φαναρί και στο ρύγχος μπροστά. Ίσως η κλίση-τρόπος που είναι τοποθετημένα...
Όχι οτι έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο μηχανάκι..σα σχέδιο μπροστά και μόνο.
Γκρινιάζω για το TC τριων σταδίων αλλά ξέχασα οτι υπάρχουν και κάτι τετοιοι (https://www.youtube.com/watch?v=CJkRkDseGmA)
Coyote.V
19/10/2016, 15:21
Από την αρχή σου το λέμε, έπρεπε να δεις το βίνδεο για να πεισθείς Θωμά;
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150843&page=3&p=2806420&viewfull=1#post2806420
doctoras
19/10/2016, 15:39
Γκρινιάζω για το TC τριων σταδίων αλλά ξέχασα οτι υπάρχουν και κάτι τετοιοι (https://www.youtube.com/watch?v=CJkRkDseGmA)
'Αμπαλος τέρματισμένος
έχασε λίγο κώλο ειδε το όχημα απέναντι και χέστηκε και στη συνέχεια το έριξε μόνος του
Περί εμφάνισης κολοκυθόπιτα που λένε , αλλά εγώ που έχω δει από κοντά το 1000άρι μου έδειχνε αρκετά όμορφο σε σχέση με τις φωτογραφίες.
Η προβοσκίδα εμφανίστηκε 1η φορά στο drbig700 κάπου στο 1987 , οπότε τουλάχιστον έχει αντιγράψει τον εαυτό της και δεν έχει δανειστεί από κάποιον άλλον.
Εμένα μ'αρέσει που έχει και TC και τα πάντα. Δεν προσθέτουν βάρος και είναι θέμα μόνο software εάν υπάρχουν ήδη οι αισθητήρες από το abs. Στο τέλος βγαίνει και τελείως OFF. Εάν δεν ανεβάζει την τιμή ποιό είναι το πρόβλημα ? Παρότι yamahaκιας το βλέπω ποιό τίμιο σαν πρόταση(εάν έχει ανταγωνιστική τιμή) από το Tracer700 που δεν παίρνει ούτε κεντρικό σταντ(ούτε σαν option) και η απόδοση των κινητήρων είναι σχεδόν ίδια.. Για πολυχρηστικά μηχανάκια μιλάμε που μπορούν να δώσουν και οδηγική ικανοποίηση σε ορεινούς δρόμους.. Όποιος θέλει άλογα ας πάρει περισσότερα κυβικά.
Από την αρχή σου το λέμε, έπρεπε να δεις το βίνδεο για να πεισθείς Θωμά;
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=150843&page=3&p=2806420&viewfull=1#post2806420
οχι οτι το ειπες, το είπες. Απλά οπως είδες η ανθρώπινη βλακεία υπερνικά τα ηλεκτρονικά συστήματα για άλλη μια φορά. :lol:
MG-KTiNoS
19/10/2016, 16:13
:bawl:
τι λετε μωρε?
ποιος δινει τιμη με τριβαλιτσα ινκλουντετ?
το παλιό με τριβάλιτσο έκανε 10 και η Χόνδα έχει μια ανάλογη σαχλαμάρα
700 που τη λέει και αντβε με τριβάλιτσο
Coyote.V
19/10/2016, 16:27
οχι οτι το ειπες, το είπες. Απλά οπως είδες η ανθρώπινη βλακεία υπερνικά τα ηλεκτρονικά συστήματα για άλλη μια φορά. :lol:
Μάλλον το είχε σε θέση οφ ή στην μικρή σκάλα γιατί ο κινητήρας ανέβασε πολλές στροφές.
αν το δεις σε αργή κίνηση, στο καντράν αναβοσβήνει ενα κιτρινο λαμπακι ενω πεφτει. αρα το έχει ON απλά NOT ENOUGH
Καλο φαινεται.ελπιζω να εχει καλυτερα φρενα απο το υπαρχων
amyroukai
19/10/2016, 18:03
αν το δεις σε αργή κίνηση, στο καντράν αναβοσβήνει ενα κιτρινο λαμπακι ενω πεφτει. αρα το έχει ON απλά NOT ENOUGH
Το λαμπάκι ανάβει μετά την πτώση, όταν ο τροχός είναι στον αέρα.
Coyote.V
19/10/2016, 23:43
Αν το βάλεις σε αργό να το δεις ανάβει την ώρα που ξεκινάει να ντριφτάρει. Δεν έχω οδηγήσει ποτέ με TC και δεν ξέρω τι περιπτώσεις συγχωρεί. Επίσης δεν ξέρουμε και σε τι ευαισθησία το είχε. Αν προσέξετε περισσότερο θα δείτε ότι ο δρόμος πριν φτάσει στο σημείο που πέφτει γυαλίζει πάρα πολύ.
Η μηχανή φεύγει λες και πάτησε πετρέλαιο..
lleonidas
14/03/2017, 17:39
8.895€ ,αναμένεται πολύ σύντομα.
https://www.car.gr/9639350-suzuki-dl-650-v-strom-new-model
basilis_k6
14/03/2017, 17:49
8.895€ ,αναμένεται πολύ σύντομα.
https://www.car.gr/9639350-suzuki-dl-650-v-strom-new-model
θέλω να δω ποιο έτος θα μπουν για τα καλα στο ντουλάπι της ιστοριας το συμβατικο πιρουνι μαζι με αυτα τα φρένα (ο θεός να τα κάνει).
lleonidas
05/10/2018, 21:22
Suzuki V-Strom 650 2019 (https://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2019/2019-suzuki-vstrom-650)
399883
399884
Suzuki V-Strom 650XT 2019 (https://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2019/2019-suzuki-vstrom-650xt)
399885
Suzuki V-Strom 650XT Touring 2019 (https://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2019/2019-suzuki-vstrom-650xt-touring)
399886
strokt up
05/10/2018, 22:05
Ριζικές αλλαγές.
Στα χρώματα
doctoras
05/10/2018, 23:45
Τα XT πολυ όμορφα!
lleonidas
05/10/2018, 23:54
Τα απλά ψιλοαδιάφορα αλλά το λευκό-μπλε ΧΤ είναι όμορφο!
doctoras
06/10/2018, 08:12
εχουν κάνει πολύ καλή δουλειά ακόμη και οι ζάντες κάνουν για tubeless λάστιχα
με nc / βερσις / τρεισερ στα 8700-8800
το στρομ ΧΤ είναι το πιο ολοκληρωμένο για όλες τις χρήσεις με αισθητά καλύτερη ποιότητα κύλισης και άνεσης στο ταξιδι σε σχέση με τον ανταγωνισμό το καθιστούν το καλύτερο ντιλ στην κατηγορία
εάν η ιστορία είχε γραφτεί αλλιώς και το στρομ το κατασκεύαζαν οι υπόλοιποι ιάπωνες κατασκευαστές με δεδομένη την διαχρονική εμπορικότητα του μοντέλου και την ποιότητα κατασκευής του δεν θα έπεφταν κάτω απο 10k
η suzuki είναι τίμια
lleonidas
19/09/2019, 10:27
Νέα χρώματα (https://www.motociclismo.it/nuova-suzuki-v-strom-650-2020-foto-73382) για το 2020.
409967
409968
409969
doctoras
19/09/2019, 11:15
409968
είναι με διαφορά ο πιο όμορφος χρωματικός συνδυασμός!
Αυτα τα μαμημένα τα χρυσαφένια στεφάνια όπου και να τα βάλεις όμορφα δείχνουν
lleonidas
07/10/2021, 19:03
Suzuki V-Strom 650 2022 (https://www.visordown.com/news/new-bikes/suzuki-dazzle-us-new-colours-v-strom-650-range-2022)
Κάποια από αυτά είναι χρώματα του 2021.
431125
431126
431127
Και το ΧΤ.
431128
431129
431130
doctoras
07/10/2021, 19:11
το μαυρο xt με τις μπλέ ζάντες παρακαλώ!!
γαμάτο εργαλείο!
καλά και τα ολοκαινουργια μοντέλα, αλλά και τα χρόνια αναγνωρίσιμα μοντέλα είναι άλλη φάση! ο παλιός αλλιώς που λεμε
giorgosb
07/10/2021, 19:28
το μαυρο xt με τις μπλέ ζάντες παρακαλώ!!
Το πιο ωραίο, ισχύει!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.