PDA

View Full Version : Kawasaki Ninja 650



lleonidas
04/10/2016, 15:51
Όπως αναφέρεται και στο δημοσίευμα (http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2016/october/intermot-new-kawasaki-650-ninja-replaces-er-6f-2017-motorcycle/) ,δεν πρόκειται για το νέο ZX-6R αλλά για τον αντικαταστάτη του er6f.

Δικύλινδρο ,με χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερα κιλά συγκριτικά με τον προκάτοχό του...και με εμφάνιση που παραπέμπει σε ninja και όχι σε er.

369546

Kostas156
04/10/2016, 15:55
εμφανισιακα παντως ειναι πολυ ωραιο...τουλαχιστον ποολυ καλυτερο απο τους προκατοχους του...

doctoras
04/10/2016, 16:21
όμορφο και πρέπει να έχει ολοκαίνουργιο σασί, γιατί απο τι μία επιτέλους εχει φύγει το αμορτισερ απο το πλάι, όμως δυστυχώς απο την άλλη κάνουν το ίδιο λάθος με άλλους κατασκευαστές και το τοποθέτησαν οριζόντια που στην ελλάδα είναι ανύπαρκτο ως προς την ενδοτικότητα τους στις εγκάρσιες λακκούβες και μάλλον ο λόγος είναι η χωροταξική μανία
369550

ενώ σε μικρότερο μηχανάκι τους έχουν συμπεριφερθεί πιο εξειδικευμένα
ΖΧ300
369551
ΖΧ250
369552

Grafton 505
04/10/2016, 20:41
Αυτό μάλιστα, ωραίο !!! :a013:

lleonidas
04/10/2016, 20:57
Αυτό μάλιστα, ωραίο !!! :a013:

...και με προοπτική να πάει καλά στην ελληνική αγορά.

Ggeorgi0
06/02/2017, 19:47
Νομίζω πως ήρθε η ώρα να αλλάξω το CBR600F (2012)!
Πολύ πολύ όμορφο...
Ξέρουμε καθόλου τιμές;

giorgosb
06/02/2017, 22:40
7.590€ στην Ιταλία με abs

amyroukai
06/02/2017, 22:42
Διάβαζα τις εντυπώσεις από Αμερική, είναι ενθουσιασμένοι. Κατ΄αρχήν μόνο που έχει χάσει κάπου είκοσι κιλά είναι σοκαριστικό για την κατηγορία. Τα μισά γράφουν ότι είναι λόγω του νέου πλαισίου/χωροδικτυώματος. Άλλαξαν την θέση οδήγησης και διαβάζω ότι είναι πιο άνετο.


Τιμές ακόμα δεν έχω δει πουθενά εδώ. To promo video πάντως έχει φτάσει στην σελίδα της ελληνικής καβασάκι.

lleonidas
06/02/2017, 23:13
Και σ'εμένα αρέσει, φαίνεται ωραίο εργαλειάκι.
Ως προς τις τιμές, στη Γαλλία το ''απλό'' ninja 650 abs κοστίζει 7.499€ και η KRT edition 7.699€.Η έκδοση tourer (μεγαλύτερη ζελατίνα,πλαϊνά βαλιτσάκια,tank και knee pad,μανιτάρια) χρεώνεται 800€ επιπλέον.Σχεδόν ίδιες τιμές(+100€) και στην Ιταλία ενώ στη Γερμανία 300€ φτηνότερα.

zannisvel
07/02/2017, 08:09
Είναι πάρα πολύ ωραίο αλλά το MT είναι σχεδόν 1500€ φθηνότερο. Αν πήγαινα για καινούριο street μηχανάκι το 17, θα είχα ένα ωραιότατο πρόβλημα.

amyroukai
07/02/2017, 08:17
Φαντάζομαι πως το γυμνό 650 θα είναι φτηνότερο, όπως είναι φτηνότερο το MT07 από το tracer 700.

zannisvel
07/02/2017, 08:33
Νόμιζα ότι το απλό με τα 7499€ είναι το γυμνό για αυτό είπα για τη διαφορά. Πάντως αν το φέρουν κοντά στο ΜΤ θα πάνε πολύ καλά, γιατί νομίζω η Kawasaki σχεδιαστικά πάει πολύ καλά. Όπως και να έχει βέβαια ο καιρός θα δείξει.

Ggeorgi0
11/02/2017, 16:56
Στα άλλα μοντέλα η ελληνική αντιπροσωπία πόση διαφορά έχει από Ιταλούς και Γάλλους;
Άμα είναι 7.500 και εδώ με το ABS είναι καλή περίπτωση...
Ξέρετε πότε περίπου αναμένετε Ελλάδα;
Στο site της το έχει καννονικά η kawasaki!

lleonidas
11/03/2017, 11:55
Έφτασε Ελλάδα,τιμή 8.090€
Στα χαρακτηριστικά της αγγελίας αναφέρεται το Traction control αλλά έχω την εντύπωση ότι δε διαθέτει.
https://www.car.gr/9620943-kawasaki-ninza-650-abs-mod-2017

lleonidas
08/10/2019, 14:37
Kawasaki Ninja 650 2020 (https://ultimatemotorcycling.com/2019/10/07/2020-kawasaki-ninja-650-first-look-6-fast-facts/)
Με μικρές αλλαγές...νέα χρώματα, οθόνη TFT 4,3'' , bluetooth και πολλές επιλογές μέσω Rideology the App, πιο άνετο κάθισμα, LED φωτιστικά σώματα,ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα Dunlop Sportmax Roadsport 2.

410986
410991
410987
410988

Sebastian1980
08/10/2019, 20:01
Το άσπρο πανέμορφο.

lleonidas
02/09/2022, 13:31
Kawasaki Ninja 650 και Z650 2023 (https://www.kawasaki.eu/en/news/Kawasaki_650_twins_take_control_in_2023?Uid=0886UVlYCVsLCQsLXVpbXFoOWFBdCVhaWQtbUQleXVANDlE)

Με full LED φώτα και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης KTRC πλέον + νέα χρώματα.

437932

437933

437936

doctoras
02/09/2022, 14:20
το ninja πολύ ωραίο!

εντωμεταξύ κινείται καθόλου ο νέος εισαγωγέας?
η kawa στην ευρώπη έχει μεγαλύτερο μερίδιο απο την suzuki, ομως στην ελλάδα δεν πουλάει τίποτα κυριολεκτικά, εδώ και χρόνια...

panavour
02/09/2022, 14:45
Τι να πουλήσει ουσιαστικά μόνο με ένα μοντέλο! Το βερσυς σε τρεις εκδόσεις;;;;;;300,650,και 1000;;;;;;;;;;;και υπερτιμημένα και τα τρία.

motojojo
02/09/2022, 15:09
Η καβασακι ανεκαθεν ήταν ακριβη.

panavour
02/09/2022, 20:45
Στην Ελλάδα όμως τώρα είναι η εποχη της φθηνειας,για αυτό θα πάει απάτη,αν δεν αλλάξει μυαλά η νέα αντιπροσωπεία.Η εποχή που σέρνανε τα σκυλιά με τα λουκάνικα έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

doctoras
03/09/2022, 01:27
Στην Ελλάδα όμως τώρα είναι η εποχη της φθηνειας,για αυτό θα πάει απάτη,αν δεν αλλάξει μυαλά η νέα αντιπροσωπεία.Η εποχή που σέρνανε τα σκυλιά με τα λουκάνικα έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

Τι λες μωρέ…η κάβα έχει ανταγωνιστικές τιμές συγκριτικά με τους Ιάπωνες. Το γιατί δε πουλάει ξεκάθαρα οφείλεται στον εισαγωγέα με την μακροχρόνια πτωση του και στην χρόνια μετάβαση προς την μεταβίβαση στον νέο. Αυτό έφερε τεράστια ολιγωρία στην προώθηση του προϊόντος της.
Συνεπώς έχασε τα μερίδια της από την τοπική αγορά. Ενώ στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες πάει καλά σε βαθμό πάνω απο την σουζουκι πίσω από την γιαμαχα

panavour
03/09/2022, 10:02
Όπως θα κατάλαβες (αν το κατάλαβες) ήμουν σαφής και ομιλώ για την Ελλάδα.

doctoras
03/09/2022, 10:34
Όπως θα κατάλαβες (αν το κατάλαβες) ήμουν σαφής και ομιλώ για την Ελλάδα.

μη με κάνεις και δευτερολογώ δεν το γουστάρω, εσύ είπες οτι είναι υπερεκτιμημένα αφήνοντας να εννοηθεί οτι εκεί βρίσκεται το πρόβλημα πωλήσεων, ενώ στην πραγματικότητα έχει πρόβλημα αντιπροσώπευσης ενώ διαθέτει φουλ ανταγωνιστικές τιμες, ενδεικτικά:
versys 300x 6κ vs crf300rally 7.4k
versys 650 9k tracer 700 9k
versys1000 17κ vs xr1000 20k

Ε ναι, δεν θα πήγαινες για ιαπωνα και προέκυψε κινέζος, πήγαινες εξαρχής σε κινέζικο γιατι εκεί έφταναν τα "μανίκια" σου....Δεν πάει να πει όμως οτι δεν υπάρχει μερίδιο στην ελληνική αγορά που θα αγοράσει γιαπωνέζικο

437949

THRESH
03/09/2022, 13:02
επειδή κοστίζουν τα ίδια λεφτά περίπου ΜΤ07/Tracer 7 με Kawi Z650/Versys650 , δεν σημαίνει απαραίτητα οτι είναι απολύτως ανταγωνιστικά προιόντα μεταξύ τους.
Φερ'ειπείν, στο μοτέρ σίγουρα κάτω της Kawasaki , τόσο σε απόδοση , όσο και σε χαρακτηριστικά (ελέω 180ο και όχι 270ο)

Όχι επειδή το λέω εγώ, αυτό βλέπω να λέει ο ειδικός ξένος τύπος σε κάποια συγκριτικά που έβλεπα.

panavour
03/09/2022, 15:33
μη με κάνεις και δευτερολογώ δεν το γουστάρω, εσύ είπες οτι είναι υπερεκτιμημένα αφήνοντας να εννοηθεί οτι εκεί βρίσκεται το πρόβλημα πωλήσεων, ενώ στην πραγματικότητα έχει πρόβλημα αντιπροσώπευσης ενώ διαθέτει φουλ ανταγωνιστικές τιμες, ενδεικτικά:
versys 300x 6κ vs crf300rally 7.4k
versys 650 9k tracer 700 9k
versys1000 17κ vs xr1000 20k

Ε ναι, δεν θα πήγαινες για ιαπωνα και προέκυψε κινέζος, πήγαινες εξαρχής σε κινέζικο γιατι εκεί έφταναν τα "μανίκια" σου....Δεν πάει να πει όμως οτι δεν υπάρχει μερίδιο στην ελληνική αγορά που θα αγοράσει γιαπωνέζικο

437949

Λυπάμαι αλλά πάλι δεν κατάλαβες.Δεν μίλησα για μένα, ούτε για την αναγκαιότητα κανενός να πάρει κινεζική αντί γιαπωνέζικης.Ο καθένας ανάλογα με τα γούστα του ,τις ανάγκες του,και την τσέπη του.Η πραγματικότης πλέον στην Ελλάδα έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά,και αυτό αποτυπώνεται σιγά-σιγα στην αγορά όπως δείχνει και ο πίνακας που παρέθεσες και ο οποίος σιγά σιγά θα περιλαμβάνει όλο και περισσότερες μοτό κινεζικής παραγωγής.Αυτο θα γίνει,όχι γιατί πήρα εγώ όπως αφήνεις να εννοηθεί,και ευλογαω τα γένια μου, αλλά γιατί όλο και λιγότεροι θα μπορούν στο μέλλον, να πάρουν ευρωπαιο-γιαπωνεζικη μηχανή,λόγω τιμής.Παρεπιπτοντως στον πίνακα δεν είδα κάποιο Καβασάκι.Που πήγαν άραγε;;;

doctoras
04/09/2022, 09:59
Λυπάμαι αλλά πάλι δεν κατάλαβες.Δεν μίλησα για μένα, ούτε για την αναγκαιότητα κανενός να πάρει κινεζική αντί γιαπωνέζικης.Ο καθένας ανάλογα με τα γούστα του ,τις ανάγκες του,και την τσέπη του.Η πραγματικότης πλέον στην Ελλάδα έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά,και αυτό αποτυπώνεται σιγά-σιγα στην αγορά όπως δείχνει και ο πίνακας που παρέθεσες και ο οποίος σιγά σιγά θα περιλαμβάνει όλο και περισσότερες μοτό κινεζικής παραγωγής.Αυτο θα γίνει,όχι γιατί πήρα εγώ όπως αφήνεις να εννοηθεί,και ευλογαω τα γένια μου, αλλά γιατί όλο και λιγότεροι θα μπορούν στο μέλλον, να πάρουν ευρωπαιο-γιαπωνεζικη μηχανή,λόγω τιμής.Παρεπιπτοντως στον πίνακα δεν είδα κάποιο Καβασάκι.Που πήγαν άραγε;;;

μάστορα, δεν έχεις "σήμα", άστο..:lol:

panavour
04/09/2022, 10:49
μάστορα, δεν έχεις "σήμα", άστο..:lol:
Ότι πεις "σηματωρε " μου.Τ'αφηνω.

Garfield
13/01/2023, 21:50
Γνωρίζει κανείς τι παίζει με τις καταναλώσεις καυσίμου στο μοντέλο μετα το 2020;

doctor_john
13/01/2023, 22:16
επειδή κοστίζουν τα ίδια λεφτά περίπου ΜΤ07/Tracer 7 με Kawi Z650/Versys650 , δεν σημαίνει απαραίτητα οτι είναι απολύτως ανταγωνιστικά προιόντα μεταξύ τους.
Φερ'ειπείν, στο μοτέρ σίγουρα κάτω της Kawasaki , τόσο σε απόδοση , όσο και σε χαρακτηριστικά (ελέω 180ο και όχι 270ο)

Όχι επειδή το λέω εγώ, αυτό βλέπω να λέει ο ειδικός ξένος τύπος σε κάποια συγκριτικά που έβλεπα.

Αν κατάλαβα καλά θεωρείς ότι ο κινητήρας δεν αποδίδει όσο θα μπορούσε λόγο 180 μοιρών;
Αν έχεις κάποιο λίνκ με ενδιαφέρει πολύ.

THRESH
13/01/2023, 23:35
Αν κατάλαβα καλά θεωρείς ότι ο κινητήρας δεν αποδίδει όσο θα μπορούσε λόγο 180 μοιρών;
Αν έχεις κάποιο λίνκ με ενδιαφέρει πολύ.

όχι , μιλούσα για τα χαρακτηριστικά του !

Η Kawasaki είναι αυτή που μπορεί να μιλήσει για την κάπως πιο μειωμένη απόδοση του σε δυναμομετρήσεις που βλέπω στο motorcycle.com πχ, έναντι του ανταγωνισμού του
αλλά δεν αναφέρθηκα σε αυτό ούτε και χρειάζεται , ο κινητήρας είναι αντικειμενικά καλός και επιτυχημένος , no matter what.
Εγώ απλά πιστεύω , και μάλλον οι πωλήσεις / προτίμηση κόσμου και ειδκού τύπου , όπως και η δικιά μου , δείχνουν περισσότερο στον cp2.

Στα χαρακτηριστικά του 650 λοιπόν που έγραψα, για να δικαιολογηθεί μια αίσθηση που μεταφέρεται για περισσότερους κραδασμούς (ήπια πράγματα πάντα),
το αποδίδουν στο στρόφαλο 180 μοιρών που ευνοεί μεν το στροφάρισμα και τη καλή απόδοση αλλά τα διαθέτει
στις πλέον υψηλές στροφές.

Τεχνική ανάλυση για τα χαρακτηριστικά μοιρών στροφάλου , φαντάζομαι την έχουν κάνει αρκετοί στο χώρο και τα γνωρίζεις ήδη επι πρακτέου, συνήθως μ'αρέσει η απλότητα και η ουσία του Kevin Cameron
https://www.cycleworld.com/story/blogs/ask-kevin/motorcycle-engine-design-and-vibration/

ή αντίστοιχα όπως δείχνει ο φίλος εδώ, https://www.youtube.com/watch?v=a9ZFZABaLbg
είμαστε διεστραμμένοι με τις ταλαντώσεις/"δονήσεις" που μας ταιριάζουν καλύτερα :lol:

Tsber
14/01/2023, 09:42
Γνωρίζει κανείς τι παίζει με τις καταναλώσεις καυσίμου στο μοντέλο μετα το 2020;

Δεν έχω ακούσει κάτι, please elaborate :D

doctor_john
14/01/2023, 09:43
Έλεγα ότι βρήκες κάτι που αγνοώ και ψήθηκα να μάθω και άλλα :) Μου είναι φρέσκα τα χαρακτηριστικά που δίνει το διάστημα ανάμεσα στις εκρήξεις και με έχει κάνει
να κοιτάζω πιο πολύ όλες τις πληροφορίες .
Σίγουρα μου αρέσει περισσότερο το πως αντιλαμβάνομαι την λειτουργία του 270°.
Το έχω εξαντλήσει τα τελευταία χρόνια που ασχολούμαι θέλοντας και μη. Δεν νομίζω να αλλάξει αυτή η εικόνα που έχω.

Είναι λίγο περίεργη όμως η οπτική μου στους δικύλινδρους σε σειρά κινητήρες.
Διακρίνω τα θετικά στοιχεία τους, υπάρχουν πολλοί που μου αρέσουν παλιοί και νέοι αλλά στο τέλος δεν καταφέρνω να με πείσω
ότι είναι κάτι πρωτότυπο που αξίζει να επενδύσω χρόνο ή χρήμα.
Προσπαθώ να βρω περισσότερα χαρακτηριστικά για τον καθένα, βάζω χλμ με διάφορους και ξεχωρίζω τα στοιχεία τους που είναι
διαμορφωμένα απο επιλογή, σε περίπτωση που δεν μου αρέσουν, για να είμαι όσο ποιο δίκαιος γίνεται στις "συγκρίσεις" που κάνω με άλλους
δικύλινδρους.
Συνήθως είναι πιο εύκολοι, αποδίδουν ευκολότερα περισσότερη δύναμη.. δεν πείθουν όμως και κοιτάζω το σύνολο της κατασκευής
να βρω κάτι να πιαστώ.

Δεν είμαστε διεστραμμένοι υπάρχουν συχνότητες που μας κάνουν καλό και ρυθμοί που μας αρέσουν. :D
Είναι και τι θεωρεί ο καθένας φυσιολογικό, εγώ σκέφτομαι τα μωρά και την κατάσταση που βρισκόμαστε πολύ μικροί.
Αν κάποιος θεωρεί φυσιολογικό τις παραδοχές που κάνουμε ενήλικοι για οποιοδήποτε λόγο, μπορεί και να συμπεραίνει
κάτι τέτοιο.

Tsber
14/01/2023, 10:19
όχι , μιλούσα για τα χαρακτηριστικά του !

Η Kawasaki είναι αυτή που μπορεί να μιλήσει για την κάπως πιο μειωμένη απόδοση του σε δυναμομετρήσεις που βλέπω στο motorcycle.com πχ, έναντι του ανταγωνισμού του
αλλά δεν αναφέρθηκα σε αυτό ούτε και χρειάζεται , ο κινητήρας είναι αντικειμενικά καλός και επιτυχημένος , no matter what.
Εγώ απλά πιστεύω , και μάλλον οι πωλήσεις / προτίμηση κόσμου και ειδκού τύπου , όπως και η δικιά μου , δείχνουν περισσότερο στον cp2.

Στα χαρακτηριστικά του 650 λοιπόν που έγραψα, για να δικαιολογηθεί μια αίσθηση που μεταφέρεται για περισσότερους κραδασμούς (ήπια πράγματα πάντα),
το αποδίδουν στο στρόφαλο 180 μοιρών που ευνοεί μεν το στροφάρισμα και τη καλή απόδοση αλλά τα διαθέτει
στις πλέον υψηλές στροφές.

Τεχνική ανάλυση για τα χαρακτηριστικά μοιρών στροφάλου , φαντάζομαι την έχουν κάνει αρκετοί στο χώρο και τα γνωρίζεις ήδη επι πρακτέου, συνήθως μ'αρέσει η απλότητα και η ουσία του Kevin Cameron
https://www.cycleworld.com/story/blogs/ask-kevin/motorcycle-engine-design-and-vibration/

ή αντίστοιχα όπως δείχνει ο φίλος εδώ, https://www.youtube.com/watch?v=a9ZFZABaLbg
είμαστε διεστραμμένοι με τις ταλαντώσεις/"δονήσεις" που μας ταιριάζουν καλύτερα :lol:

Καλημέρα φίλε μου, η Kawasaki αναγκάστηκε να αλλάξει την κεφαλή του συγκεκριμένου κινητήρα πριν πέντε χρόνια γιατί ήταν ο μόνος τρόπος να συμμορφωθεί με τις νέες εκπομπές ρύπων Euro 125 :lol:

Από τότε προσθέτει καταλύτες προσπαθώντας μάταια να διατηρήσει την ισχύ στα αρχικά επίπεδα. Παρεμπιπτόντως ο συγκεκριμένος κινητήρας με πειραγμένο κάτω μέρος βγάζει αξιόπιστα 95 άλογα τροχό, με το αζημίωτο βέβαια:

https://www.newsbeast.gr/moto/arthro/1948422/cafe-racer-kawasaki-er-6n-me-99-ippous

https://www.kawiforums.com/threads/99-hp-kawasaki-er-6n-cafe-racer.342033/

Και οι δύο κινητήρες - CP2 και Kawa - είναι πολύ καλοί, με ελαφρώς διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης και χαρακτήρα (κραδασμούς). Μην ξεχνάμε ότι ο CP2 έχει περισσότερα κυβικά, είναι νεότερος και η Yamaha ήξερε τι είχε να "αντιμετωπίσει" και να βελτιώσει.

Γενικότερα μιλώντας, η Kawasaki μετά την απόλυτα επιτυχημένη σειρά Er6- n, f και Versys με την οποία κάλυψε ένα μεγάλο μέρος της τότε μεσαίας κατηγορίας επαναπαύθηκε και έχασε το τραίνο. Το μόνο εμπορικά επιτυχημένο μηχανάκι που έβγαλε τα τελευταία χρόνια είναι το Z1000 - Ninja 1000SX που έπαιζε (σχεδόν) μόνο του για χρόνια και μπορούσαν να το αγοράσουν σχετικά εύκολα όπου δεν χρειάζεται να δουλεύουν 50 χρόνια για να αγοράσουν μία premium μοτοσικλέτα.

Η Honda "μυρίστηκε" τι θα ακολουθήσει και υπερκάλυψε το κάτω μέρος της μικρομεσαίας αγοράς με υπερ-οικονομικές σε κατανάλωση λύσεις και ενώ όλοι ξαφνικά γίναμε Γάλλοι και ρωτάμε πρώτα "πόσο καίει" αντί για "πόσο πάει", η Kawasaki εξέλισσε τουρμπίνες και μηχανές 350 ίππων που πάνε με 400 την ώρα :lol:

Εγώ και πολλοί άλλοι μπορεί να γουστάρουμε τη συγκεκριμένη προσέγγιση, αλλά τα λεφτά είναι αλλού.

Πρόσφατα πάντως το τμήμα μοτοσικλετών διαχωρίστηκε από το management της Kawasaki Heavy Industries οπότε οψόμεθα για το άμεσο μέλλον:

https://www.kawasaki.eu/en/news/_Kawasaki_unveils_new_River_Mark_corporate_identity_symbol?Uid=093EUAxYXw5QXlxdUQ1eXF4LXwkKDA0OUAoNX 1tQC1FbCQs

THRESH
14/01/2023, 10:47
Είναι αρκετά δύσκολο να βρω λινκ το οποίο να καταφέρνει να σε κάνει να αγαπήσεις το δικύλινδρο εν σειρά :p
(αν και κάποια ηχητικά με ΜΤ-07 - Tuono 660 και ελπίζω σύντομα και για το νέο CB750 , για μένα αρκούν και με το παραπάνω :lol: )

Είναι ένας συμβιβασμός ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας , μεσαίου κυβισμού (650 - 800) τα τελευταία 10-15 χρόνια.

Οι εταιρίες αναγκάστηκαν για πολλούς λόγους όπως κόστους , ρύπους, προτιμήσεων κόσμου μεταξύ πολλών , να κόψουν 1-2 κυλίνδρους απο τα μοτέρ τους
και να απλοποιήσουν τη κατασκευή τους. Για να είναι αρεστοί όμως και στο κοινό βλέπε πωλήσεις , επέλεξαν διαφορετική σειρά ανάφλεξης
(η οποία , όπως εξηγούν και τα λινκ που παρέθεσα, σε ορισμένες περιπτώσεις παρουσιάζει και ωφέλη για το κατασκευαστή αφού δε χρειάζεται
κοστοβόρες-ενεργοβόρες λύσεις "εξισορρόπησης").
Υπάρχουν επίσης μερικά νόστιμα πχ για τον CP2

Hard-plated cylinders are in unit with the crankcase and slightly offset toward the exhaust side to stand the con-rods up a bit straighter during the power stroke as a means of reducing friction loss. The French were doing this before 1910

Μιλάμε επίσης για μοτέρ τα οποία έχουν αποδείξει την αξία τους και σε αγώνες εν τέλει , όπως τα dirt track στην Αμερική.

Εγώ είμαι στην αντίθετη φάση απο σένα : χάνω ολοένα και περισσότερο ενδιαφέρον πλέον για μεγάλα μοτέρ, υπερβολικών ίππων κλπα . Έχουν πλάκα και ενδιαφέρον εννοείται αλλά είναι too much για οποιαδήποτε χρήση πλέον πλην εξαιρετικής ασφάλτου, ιδανικής διαδρομής κλπα που θέλει χρόνο , ανεύρεση κλπα και πρόνοια για κάμερες αστυνομίας :p

Ευτυχώς για τις εταιρίες , ανήκω στη μειοψηφία :lol:

Tsber
14/01/2023, 11:16
Εγώ είμαι στην αντίθετη φάση απο σένα : χάνω ολοένα και περισσότερο ενδιαφέρον πλέον για μεγάλα μοτέρ, υπερβολικών ίππων κλπα . Έχουν πλάκα και ενδιαφέρον εννοείται αλλά είναι too much για οποιαδήποτε χρήση πλέον πλην εξαιρετικής ασφάλτου, ιδανικής διαδρομής κλπα που θέλει χρόνο , ανεύρεση κλπα και πρόνοια για κάμερες αστυνομίας :p

Ευτυχώς για τις εταιρίες , ανήκω στη μειοψηφία :lol:

Το θέμα δεν είναι να μόνο να σε ενδιαφέρει ή να γουστάρεις κάτι, αλλά και να μπορείς να το αγοράσεις και να το χαρείς χωρίς να είσαι με την ψυχή στο στόμα (η ζωή είναι μια εκδικητική μπιτσιόλα κτλ κτλ :cry: )

THRESH
14/01/2023, 12:03
Φαντάζομαι οτι ο καθένας κάνει τα κουμάντα του αναλόγως :lol: Το λέω στη βάση οτι σε δεδομένο μπάτζετ, προσωπικά δεν επιλέγω με βάση τα κυβικά/τα χόρσια κλπα, μέχρι σήμερα τουλάχιστο ...