PDA

View Full Version : Aprilia Tuono V4 1100 2017



lleonidas
04/10/2016, 16:21
Ίσως το ομορφότερο γυμνό...

369554

Πηγή (http://www.motorcycledaily.com/2016/10/aprilia-revamps-tuono-v4-1100-for-2017/)

NxOxT
04/10/2016, 16:45
Μονο τα οργανα ζηλευω.

https://www.youtube.com/watch?v=72x2bzN-PbQ

Κατα τα αλλα θα ειναι μαλλον αρκετα πιο ακριβο (λογικα) σε σχεση με την τιμη που ειχε αυτο του 16.

leo1964
04/10/2016, 16:49
Οι Ιταλοί είναι μοναδικοί σχεδιαστές!

pipe_smoker
04/10/2016, 16:52
Έρωτας!

lleonidas
04/10/2016, 17:02
Είναι υπέροχο τα γ@μίδι :a07:

https://www.youtube.com/watch?v=72x2bzN-PbQ

Grafton 505
04/10/2016, 20:49
Δηλαδή παίρνεις το RSV4, του βάζεις τιμόνι, του σπας το όποιο φαίρινγκ έχει και τα κομμάτια που μένουν τα λες νέα σχεδίαση και όλο αυτό το βαφτίζεις νέο Τουόνο ;

chester24
04/10/2016, 21:11
Ετσι γινεται στην aprilia.. Χρονια τωρα... :cool:

byron
04/10/2016, 21:17
Δηλαδή παίρνεις το RSV4, του βάζεις τιμόνι, του σπας το όποιο φαίρινγκ έχει και τα κομμάτια που μένουν τα λες νέα σχεδίαση και όλο αυτό το βαφτίζεις νέο Τουόνο ;

Το περίεργο είναι, γιατί δεν κάνουν και οι άλλοι το ίδιο...

7gibernau
04/10/2016, 21:26
Δηλαδή παίρνεις το RSV4, του βάζεις τιμόνι, του σπας το όποιο φαίρινγκ έχει και τα κομμάτια που μένουν τα λες νέα σχεδίαση και όλο αυτό το βαφτίζεις νέο Τουόνο ;

Μα αυτή ακριβός είναι η φιλοσοφία ενός γυμνού!
Και η Απριλια είναι η μονη που δεν έχει ξεφύγει
Πιο γνήσιο γυμνο δεν υπάρχει

duke200
04/10/2016, 21:27
ειναι ωραιο ότι και να λεμε... και μοτεράκλα!!!

7Tolis
04/10/2016, 21:37
Πιο αυθεντικό γυμνό μοιάζει το μπενελι tnt παρά αυτό. Ένα κομμάτι λείπει στο πλάι δεν έγινε και τίποτα. Κλάιν.

7gibernau
04/10/2016, 21:42
Πιο αυθεντικό γυμνό μοιάζει το μπενελι tnt παρά αυτό. Ένα κομμάτι λείπει στο πλάι δεν έγινε και τίποτα. Κλάιν.

https://www.doctoranytime.gr/s/Ofthalmiatros-eopyy
:lol:

Ζεύκας
04/10/2016, 22:18
και το τουόνο βε4 πια δεν έχει την χαρντκορίλα των παλιών.

σε σχέση με το ρσβ4 έχει πιο άνετη γεωμετρία και σέλα.

τα 1ης κ 2ης γενιάς ήταν αυθεντικά γυμνά ρσβ με καρατιμόνα

Grafton 505
04/10/2016, 22:19
Ετσι γινεται στην aprilia.. Χρονια τωρα... :cool:


Το περίεργο είναι, γιατί δεν κάνουν και οι άλλοι το ίδιο...


Μα αυτή ακριβός είναι η φιλοσοφία ενός γυμνού!
Και η Απριλια είναι η μονη που δεν έχει ξεφύγει
Πιο γνήσιο γυμνο δεν υπάρχει

Υπό αυτή την άποψη δεν έχω καμιά ένσταση.

Απλά είχα την εντύπωση ότι ένα γυμνό είναι μια εντελώς διαφορετική σχεδίαση και όχι παίρνω το πιστιάρικο, του πετάω το κουστούμι και τα κλιπ ον και το παρουσιάζω σαν διαφορετικό μηχανάκι.

Coyote.V
04/10/2016, 22:24
Μα αυτή ακριβός είναι η φιλοσοφία ενός γυμνού!
Και η Απριλια είναι η μονη που δεν έχει ξεφύγει
Πιο γνήσιο γυμνο δεν υπάρχει

Έτσι ξεκίνησε γιατί πολλοί που έτρωγαν σούπες δεν είχαν χρήματα να αγοράσουν καινούργια κοστούμια. Και το τιμόνι σωλήνα ήταν πιο φθηνό από κλιπ ον.

BLiTzER
05/10/2016, 15:57
Πιο αυθεντικό γυμνό μοιάζει το μπενελι tnt παρά αυτό. Ένα κομμάτι λείπει στο πλάι δεν έγινε και τίποτα. Κλάιν.

Δεν είσαι δίκαιος. Πιθανότατα λείπει κι άλλο ένα κομμάτι από την άλλη πλευρά. :lol:

leo1964
05/10/2016, 16:15
Δηλαδή παίρνεις το RSV4, του βάζεις τιμόνι, του σπας το όποιο φαίρινγκ έχει και τα κομμάτια που μένουν τα λες νέα σχεδίαση και όλο αυτό το βαφτίζεις νέο Τουόνο ;

Σημασία έχει πως το επιτυγχάνουν ή το τελικό αποτέλεσμα;

Coyote.V
05/10/2016, 19:15
Σκεφτείτε το πρακτικό της υπόθεσης.. αγοράζεις το RSV4 και ένα τιμόνι και έχεις δύο μηχανάκια. Το βαριέσαι.. το γδύνεις. Το ξανά βαριέσαι; το ντύνεις.
Σαν τις Μπάρμπι.

Ζεύκας
05/10/2016, 19:18
Ακριβώς. Ένα κουμπί. 5 λεπτά υπόθεση.

Coyote.V
05/10/2016, 19:28
Ανυγουέι, θα μου εξηγήσει κάποιος γιατί έχει πίσω μασπιέ εφόσον δεν έχει σέλα και αυτό και το rsv ;

Coyote.V
05/10/2016, 19:35
Μπαίνει κανένα κουμπωτό σελάκι ;

byron
05/10/2016, 19:36
Ανυγουέι, θα μου εξηγήσει κάποιος γιατί έχει πίσω μασπιέ εφόσον δεν έχει σέλα και αυτό και το rsv ;

Το δινει με καπακι και χωριστα το σελλακι.

lleonidas
18/02/2017, 11:00
Οι αυξημένες τιμές των Tuono και RSV4 2017 στις ΗΠΑ με τα αντίστοιχα σχόλια (http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2017-aprilia-rsv4-tuono-price/) ...
The pricing increase is a little surprising, considering that the currency market between the United States and European Union has been roughly stable – if anything, we have seen the US dollar get stronger against the euro...
Again, we imagine this comes down to who was actually buying their superbike and streetfighter models, which in the United States means well-heeled motorcyclists who aren’t afraid of the stigma that still comes with Aprilia’s motorcycles (weak dealer network, reliability concerns, and trouble getting replacement parts).

2017 Aprilia Tuono V4 1100 RR – $14,999 (+$200)
2017 Aprilia Tuono V4 1100 Factory – $17,499 (+$500)
2017 Aprilia RSV4 RR – $16,999 (+$500)
2017 Aprilia RSV4 RF – $22,999 (+$2,000)

lleonidas
07/04/2017, 01:21
Είσαι όμορφηη :pink:
https://www.youtube.com/watch?v=lq2LYJsCStw

telegonos
07/04/2017, 10:41
Ίσως το ομορφότερο γυμνό...

369554

Πηγή (http://www.motorcycledaily.com/2016/10/aprilia-revamps-tuono-v4-1100-for-2017/)

Το ομορφότερο δεν έχω αντίρηση, ας πούμε.

Γυμνό γιατί; Μισό φέρινγκ έχει, σταθερά τοποθετημένο στο πλαίσιο. Δεν είναι να πεις ότι έχει ένα μασκάκι που είναι βιδωμένο στο τιμόνι.

Νομίζω ότι η εφαρμογή του όρου γυμνό, έχει ξεχειλωθεί τελείως στις μέρες μας.

Με την αυστηρή περιγραφή του γυμνού, γυμνό λέγεται όταν απουσιάζουν πλήρως οποιαδήποτε φέρινγκ. Δεν υπάρχουν δλδ ΚΑΘΟΛΟΥ αεροδυναμικά καλύματα.


Με άλλα λόγια γυμνό είναι όταν ΦΑΙΝΕΤΑΙ ο κινητήρας (κάτι που αποκλείει ας πούμε το παλιό V2 Tuono, στο οποίο ο κινητήρας πλην καπακιού συμπλέκτη είναι πλήρως καλυμένος από πλαστικά εξαρτήματα τα οποία δεν είναι φέρινγκ αλλά κάνουν ΚΑΙ δουλειά φαίρινγκ) και ΟΤΑΝ μπροστά έχει απλά φανάρι και όργανα.

Στην πάροδο του χρόνου, άιντε και δεχόμαστε για γυμνό , να έχει κάποιο μασκάκι στο τιμόνι ή το φανάρι έχει και σχήμα σαν μασκάκι, που στρίβει μαζί με το τιμόνι.

Στην πάροδο του χρόνου, άιντε και δεχόμαστε για γυμνό, να έχει φαίρινγκ ''κοιλιά''.

Τώρα αυτό ΓΙΑΤΙ το λέμε γυμνό; Αφού είναι ΚΑΝΟΝΙΚΑΤΗ φαιρινγκάτη μοτοσυκλέτα.

ΙΔΙΑ κάλυψη fairing (δλδ μισό φαίρινγκ) έχει ας πούμε για ένα από ΠΟΛΛΑ παραδείγματα το παλιό VTR1000F. Δεν το λέγαμε ποτέ ''γυμνό''


Νομίζω ότι όταν οι όροι γίνονται ταμπέλες, και φτάνουν να χρησιμοποιούνται χωρίς να τηρούν την περιγραφή τους, έχουν χάσει το νόημά τους και αυτό δείχνει ένα στοιχείο αδυναμίας κριτικής σκέψης για όποιον επιμένει να τους χρησιμοποιεί. Γιατί ακριβώς δεν είναι όροι (που ο ίδιος ο όρος, έχει την περιγραφή-ορισμό ενσωματωμένη μέσα του, αυτό το κάνει πολύ επιτυχώς η ελληνική γλώσσα, δεν είναι απλά ένας αυθαίρετος ήχος λέξης) , είναι ταμπέλες χωρίς φυσικό νόημα.

Toumpas
22/04/2017, 08:29
Υπό αυτή την άποψη δεν έχω καμιά ένσταση.

Απλά είχα την εντύπωση ότι ένα γυμνό είναι μια εντελώς διαφορετική σχεδίαση και όχι παίρνω το πιστιάρικο, του πετάω το κουστούμι και τα κλιπ ον και το παρουσιάζω σαν διαφορετικό μηχανάκι.

Μιλάμε για StreetFighter και όχι για "απλά" γυμνό. Είναι κατηγορία από μόνο του.

Nostradamus
22/04/2017, 09:45
Ντυμένη, γυμνή, ημίγυμνη, ότι θέλει ας είναι..

Είναι ίσως από τις ωραιότερες που κυκλοφορούν έξω αυτή την στιγμή κατά την γνώμη μου.

amyroukai
22/04/2017, 14:15
Πολύ ωραία θέση οδήγησης!!!

Ερωτική και ερωτευσιμη.

Grafton 505
22/04/2017, 18:14
Μιλάμε για StreetFighter και όχι για "απλά" γυμνό. Είναι κατηγορία από μόνο του.


Τι σημαίνει streetfighter ; Γιατί εγώ βλέπω ένα supersport με τιμόνι αντί για clip-ons και χωρίς πλαστικά.

basilis_k6
22/04/2017, 19:28
Τι σημαίνει streetfighter ; Γιατί εγώ βλέπω ένα supersport με τιμόνι αντί για clip-ons και χωρίς πλαστικά.

ενα ss με τιμόνι το λένε sf. O όρος sf βέβαια μοιάζει να μην ειναι και πολύ κοντα στην πραγματικότητα πλέον γιατι τα ικανα γυμνά, χαμηλά μοταρντ κτλ τυπου duke ειναι πιο fighter απο αυτα. 'Οταν βγήκε αυτή η μόδα, οτιδηποτε ειχε αναρτησεις και φρένα ήταν πιστας, οποτε για να έχεις ενα κανιβαλο δρομου έπρεπε να το κάνεις εσυ. Τώρα που εξελίχθηκαν οι μοτο δεν έχει ουσια ουτε το όνομα ουτε το σχέδιο. Οτι θυμίζει sf το λέμε sf.

Toumpas
24/04/2017, 13:42
Τι σημαίνει streetfighter ; Γιατί εγώ βλέπω ένα supersport με τιμόνι αντί για clip-ons και χωρίς πλαστικά.

αυτό που έγραψες είναι ο ορισμός για SF πιστεύω.

byron
24/04/2017, 14:04
Με άλλα λόγια γυμνό είναι όταν ΦΑΙΝΕΤΑΙ ο κινητήρας (κάτι που αποκλείει ας πούμε το παλιό V2 Tuono, στο οποίο ο κινητήρας πλην καπακιού συμπλέκτη είναι πλήρως καλυμένος από πλαστικά εξαρτήματα τα οποία δεν είναι φέρινγκ αλλά κάνουν ΚΑΙ δουλειά φαίρινγκ) και ΟΤΑΝ μπροστά έχει απλά φανάρι και όργανα.


Θεωρείς τα τετράγωνα πλαστικά που καλύπτουν το δοχείο διαστολής και λαδιού "αεροδυναμικό κάλυμμα";;

OMG + 3 LoL...

buckley
24/04/2017, 14:14
Το ομορφότερο δεν έχω αντίρηση, ας πούμε.

Γυμνό γιατί; Μισό φέρινγκ έχει, σταθερά τοποθετημένο στο πλαίσιο. Δεν είναι να πεις ότι έχει ένα μασκάκι που είναι βιδωμένο στο τιμόνι.

Νομίζω ότι η εφαρμογή του όρου γυμνό, έχει ξεχειλωθεί τελείως στις μέρες μας.

Με την αυστηρή περιγραφή του γυμνού, γυμνό λέγεται όταν απουσιάζουν πλήρως οποιαδήποτε φέρινγκ. Δεν υπάρχουν δλδ ΚΑΘΟΛΟΥ αεροδυναμικά καλύματα.


Με άλλα λόγια γυμνό είναι όταν ΦΑΙΝΕΤΑΙ ο κινητήρας (κάτι που αποκλείει ας πούμε το παλιό V2 Tuono, στο οποίο ο κινητήρας πλην καπακιού συμπλέκτη είναι πλήρως καλυμένος από πλαστικά εξαρτήματα τα οποία δεν είναι φέρινγκ αλλά κάνουν ΚΑΙ δουλειά φαίρινγκ) και ΟΤΑΝ μπροστά έχει απλά φανάρι και όργανα.

Στην πάροδο του χρόνου, άιντε και δεχόμαστε για γυμνό , να έχει κάποιο μασκάκι στο τιμόνι ή το φανάρι έχει και σχήμα σαν μασκάκι, που στρίβει μαζί με το τιμόνι.

Στην πάροδο του χρόνου, άιντε και δεχόμαστε για γυμνό, να έχει φαίρινγκ ''κοιλιά''.

Τώρα αυτό ΓΙΑΤΙ το λέμε γυμνό; Αφού είναι ΚΑΝΟΝΙΚΑΤΗ φαιρινγκάτη μοτοσυκλέτα.

ΙΔΙΑ κάλυψη fairing (δλδ μισό φαίρινγκ) έχει ας πούμε για ένα από ΠΟΛΛΑ παραδείγματα το παλιό VTR1000F. Δεν το λέγαμε ποτέ ''γυμνό''


Νομίζω ότι όταν οι όροι γίνονται ταμπέλες, και φτάνουν να χρησιμοποιούνται χωρίς να τηρούν την περιγραφή τους, έχουν χάσει το νόημά τους και αυτό δείχνει ένα στοιχείο αδυναμίας κριτικής σκέψης για όποιον επιμένει να τους χρησιμοποιεί. Γιατί ακριβώς δεν είναι όροι (που ο ίδιος ο όρος, έχει την περιγραφή-ορισμό ενσωματωμένη μέσα του, αυτό το κάνει πολύ επιτυχώς η ελληνική γλώσσα, δεν είναι απλά ένας αυθαίρετος ήχος λέξης) , είναι ταμπέλες χωρίς φυσικό νόημα.

Εγώ έχω όμως ,πειράζει ???
381543

bros400pgm
24/04/2017, 16:12
Θεωρείς τα τετράγωνα πλαστικά που καλύπτουν το δοχείο διαστολής και λαδιού "αεροδυναμικό κάλυμμα";;

OMG + 3 LoL...


Tα καλλυματα ειναι σχεδιασμενα για λιγοτερη αεροδυναμικη αντισταση, αυτο ειναι αληθεια. Φυσικα δεν ειναι καλλυμενο το μοτερ απο πλαστικα οπως αστοχα λεει.

Grafton 505
24/04/2017, 16:24
Υπό αυτή την άποψη δεν έχω καμιά ένσταση.

Απλά είχα την εντύπωση ότι ένα γυμνό είναι μια εντελώς διαφορετική σχεδίαση και όχι παίρνω το πιστιάρικο, του πετάω το κουστούμι και τα κλιπ ον και το παρουσιάζω σαν διαφορετικό μηχανάκι.Μιλάμε για StreetFighter και όχι για "απλά" γυμνό. Είναι κατηγορία από μόνο του.




Τι σημαίνει streetfighter ; Γιατί εγώ βλέπω ένα supersport με τιμόνι αντί για clip-ons και χωρίς πλαστικά.αυτό που έγραψες είναι ο ορισμός για SF πιστεύω.

Ε θα με τρελάνεις ρε κουμπάρε ; Αυτό δεν έγραψα και πιο πάνω ; Που διαφωνούμε ;

zachs
25/04/2017, 20:28
Έλα όλοι οι απριλιάδες να την πέσετε στον άνθρωπο.Γυμνό το τουόνο ΔΕΝ έιναι ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Τρρρρρρομερό μηχανάκι είναι!

telegonos
26/04/2017, 00:36
Γυμνό το τουόνο ΔΕΝ έιναι ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Τρρρρρρομερή μηχανάρα είναι!

Τα βλέπω κι επαυξάνω ;)

basilis_k6
26/04/2017, 12:58
το είδα απο κοντά και ειναι άσχημο. Η μούρη δεν βλεπεται...

Δεν το περίμενα. το rsv4 ειναι γκάυλα αλλα αυτο ειναι το κακό του το χάλι. Απο τις φωτο ειναι μια χαρα αλλα απο κοντα οχι. Πάντα έτσι χοντρή μούρη ειχε ή το αλλάξανε?

Ζεύκας
26/04/2017, 14:31
1. πάντα χοντρή μούρη είχαν τα τουόνο.

2. είναι γυμνό. και αυτό και το προηγούμενα. οδηγήστε sportouring/ss KAI tuono και άμα δεν καταλάβετε τις σφαλιάρες του αέρα τότε μπράβο ΟΚ θεωρήστε το τουόνο φαιρινγκάτο.

RaGe_Raptor
26/04/2017, 14:34
το είδα απο κοντά και ειναι άσχημο. Η μούρη δεν βλεπεται...

Δεν το περίμενα. το rsv4 ειναι γκάυλα αλλα αυτο ειναι το κακό του το χάλι. Απο τις φωτο ειναι μια χαρα αλλα απο κοντα οχι. Πάντα έτσι χοντρή μούρη ειχε ή το αλλάξανε?

το αλλάξανε,πάντως. το πρώτο tuono v4 1000 είχε καλύτερη μούρη,κατά την άποψή μου.

basilis_k6
26/04/2017, 14:49
το αλλάξανε,πάντως. το πρώτο tuono v4 1000 είχε καλύτερη μούρη,κατά την άποψή μου.

μα και εγω το θυμαμαι πολύ καλύτερο το πρώτο αλλα στις φωτο ιδιο φαινετε. απο κοντά ομως αυτο ειναι πολύ χοντρο!

lleonidas
28/09/2018, 23:59
Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2019 (https://www.motociclismo.it/aprilia-intermot-2018-nuova-tuono-v4-1100-70838) με ηλεκτρονικές αναρτήσεις της Öhlins σε συνεργασία με τους μηχανικούς της Aprilia.
399620
399621

lleonidas
28/08/2020, 12:32
420555

420556

Aprilia Tuono V4 X (https://www.insella.it/news/aprilia-tuono-v4-x-221-cv-166-kg-e-34000-euro-156035)

221hp, 166 κιλά στεγνό, limited edition.
Τιμή: 34.900€

basilis_k6
28/08/2020, 16:26
420555

420556

Aprilia Tuono V4 X (https://www.insella.it/news/aprilia-tuono-v4-x-221-cv-166-kg-e-34000-euro-156035)

221hp, 166 κιλά στεγνό, limited edition.
Τιμή: 34.900€

420559
την ιδια αεροτομή έχουν :bawl:

μάλλον και την ιδια τιμη

lleonidas
15/01/2021, 12:49
Aprilia Tuono V4 1100 2021 (https://www.inmoto.it/news/news/anteprime/2021/01/15-3824428/aprilia_tuono_v4_la_belva_di_noale_e_pronta_per_divorare_il_2021/)
424797

lleonidas
16/04/2021, 00:53
Το Tuono (https://www.2wo.gr/news/nea-montela/6419-aprilia-tuono-v4-2021-sport-tourer) σε sport tourer εκδοχή για το 2021 με το γνωστό V4 μοτέρ των 1.077cc, προδιαγραφών Euro5, το οποίο αποδίδει 175 ίππους και 12,4 kgm ροπή.
Οι βασικές διαφορές εντοπίζονται στο νέο ρεζερβουάρ, τη χαμηλότερη κατά 9mm θέση οδήγησης, το ανυψωμένο τιμόνι και το φέρινγκ με τη μεγαλύτερη ζελατίνα που προσφέρει καλύτερη προστασία στον οδηγό. Επιπλέον, τα νέα χειριστήρια και διακόπτες, νέα έγχρωμη οθόνη TFT 5''.

Τέλος, ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του μια μεγαλύτερη και πιο άνετη σέλα που διαθέτει περισσότερο αφρώδες υλικό, καθώς επίσης χειρολαβές αλλά και χαμηλότερα τοποθετημένα μαρσπιέ που συντελούν στην πιο άνετη στάση σώματος κατά τη διάρκεια ταξιδιού. Την εικόνα συμπληρώνουν οι βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες.

Το Tuono V4 διατίθεται σε δύο χρώματα, λευκό και γκρι, με την τιμή του στη χώρα μας να διαμορφώνεται στα 17.400€.

427210

427211

427212

427214

427213

Nitse3
16/04/2021, 11:14
Μπράβο στην Απρίλια, άρχισαν να στροφάρουν μου φαίνεται!

giorgosb
16/04/2021, 11:27
Πολύ ωραίο..!

lospsi
16/04/2021, 12:48
Ωραία κίνηση, όντως σαν να ξυπνήσανε. Μένει να δούμε και κανένα Caponord με τον V4, να γίνει χαμούλης. Έστω και με καθυστέρηση σχεδόν 10ετίας...

zannisvel
16/04/2021, 12:59
Πολύ ωραίο!!

H Aprilia, μετά τη δημοσιότητα που πήρε από το RS660 και το πολύ πετυχημένο marketing που έκανε νομίζω την αλλάζει σαν εταιρεία.

Στην Αμερική, έχει αρχίσει να παίζει πολύ καλή μπάλα.

Ξεκίνησε καλά και στο MotoGP, το μόνο που μένει είναι να το υποστηρίξει όλο αυτό το hype.

telegonos
16/04/2021, 13:32
Όταν η Zontes 310 δανίζει αισθητική μούτρου στην Aprilia. Bravo Απρίλια

motojojo
16/04/2021, 14:19
Πανεμορφη είναι :a8:

Ερώτηση χαζού:
Η πρακτικότητα αυτής της tuono (χειρολαβες, σχαρες για βαλιτσες κλπ) να μπαίνει και στην 660?

zannisvel
16/04/2021, 14:44
Δε νομίζω από το V4 να μπαίνει στο 660 αλλά ποτέ δε ξέρεις.

peterTHErider
16/04/2021, 14:48
πολύ καλή και έξυπνη προσπάθεια.κάτι σαν το κτμ 1290 gt.Ωραίο θα ήταν κάτι αντίστοιχο και από την ducati με βάση το streetfighter.καθαρά σπορ μοτοσυκλέτες με στοιχεία πρακτικότητας.Τέλειος συνδιασμός κατεμέ!

υγ.δεν βρήκα πουθενά φωτογραφία με τις βαλίτσες.Μήπως έχει κανείς υπόψιν του;

rainmike
16/04/2021, 16:11
Του λείπει ξεκάθαρα αγριάδα στην όψη.

DrBig
16/04/2021, 18:25
πολύ καλή και έξυπνη προσπάθεια.κάτι σαν το κτμ 1290 gt.Ωραίο θα ήταν κάτι αντίστοιχο και από την ducati με βάση το streetfighter.καθαρά σπορ μοτοσυκλέτες με στοιχεία πρακτικότητας.Τέλειος συνδιασμός κατεμέ!


Προηγηθηκε η σουζουκι με το gsxs1000f και εχω την εντυπωση πως δημιουργησε και την κατηγορια.

RaGe_Raptor
16/04/2021, 18:49
Το rsv4 είναι πλέον 1099cc κι όχι 1077cc.
Νομίζω το ίδιο και το tuono

lospsi
16/04/2021, 19:59
Προηγηθηκε η σουζουκι με το gsxs1000f και εχω την εντυπωση πως δημιουργησε και την κατηγορια.

Νομίζω ότι το Z1000SX προϋπήρξε του GSXS.

Juohmaru!
16/04/2021, 21:18
Πολύ ωραίο, ιδιαίτερα σε λευκό!
Να το δούμε και με βαλίτσες όμως...

νεοσσός
16/04/2021, 22:20
πολύ καλή και έξυπνη προσπάθεια.κάτι σαν το κτμ 1290 gt.Ωραίο θα ήταν κάτι αντίστοιχο και από την ducati με βάση το streetfighter.καθαρά σπορ μοτοσυκλέτες με στοιχεία πρακτικότητας.Τέλειος συνδιασμός κατεμέ!
...


Προηγηθηκε η σουζουκι με το gsxs1000f και εχω την εντυπωση πως δημιουργησε και την κατηγορια.

Πριν από λίγες μέρες, με αφορμή το εσχίλια RRRRRR (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=159944&p=3093974&viewfull=1#post3093974), δε λέγαμε ότι σπορ κινητήρες δεν είναι κατάλληλοι για τουρισμό, αλλά μόνο για ss μοτοσακά;

DrBig
17/04/2021, 00:14
Νομίζω ότι το Z1000SX προϋπήρξε του GSXS.

Ναι αλλα αυτο δεν ειχε καταγωγη απο 1000ρι ss οπως το gsxs

DrBig
17/04/2021, 00:18
Πριν από λίγες μέρες, με αφορμή το εσχίλια RRRRRR (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=159944&p=3093974&viewfull=1#post3093974), δε λέγαμε ότι σπορ κινητήρες δεν είναι κατάλληλοι για τουρισμό, αλλά μόνο για ss μοτοσακά;

Εγω ελεγα πως το μοτερ του s1000xr ειναι ψοφιο χαμηλα. Το τουονο δεν νομιζω να εχει τετοιο θεμα.
Απο την αλλη το sxr ειναι μεγαλο και ορθαδικο μηχανακι που φορτωνεται. Δεν ειναι ιδια κατηγορια με τα gsxs και tuono.

lospsi
17/04/2021, 08:51
Ναι αλλα αυτο δεν ειχε καταγωγη απο 1000ρι ss οπως το gsxs

Δεν έχει αλλά είναι ακριβώς αυτό που κάνει η Aprilia και, αν παραβλέψουμε το από πού κατάγεται το μοτέρ, αυτό που έκανε πρώτη και η Kawasaki. Παίρνουν το sport naked μοντέλο τους και το κάνουν πιο τουριστικό. Το ίδιο έκανε και η KTM με το SDGT, απλά η Suzuki δεν είχε sportnaked μοντέλο και τα έβγαλε μαζί, με το μοτέρ που είχε διαθέσιμο.
Ίδια κατηγορία είναι όμως όλα αυτά.

νεοσσός
17/04/2021, 09:12
Εγω ελεγα πως το μοτερ του s1000xr ειναι ψοφιο χαμηλα. Το τουονο δεν νομιζω να εχει τετοιο θεμα.
Απο την αλλη το sxr ειναι μεγαλο και ορθαδικο μηχανακι που φορτωνεται. Δεν ειναι ιδια κατηγορια με τα gsxs και tuono.
Δηλαδή, Γιάνγκο, λες ότι ο V4 συνδυάζει αρκετή ροπή χαμηλά για τουριστικό χαρακτήρα και μεγάλη ισχύ στο άνω φάσμα του στροφομέτρου για μοτοσκλέτα sport naked;

Πάντως, το Aprilia Tuono Sport Tourer δεν απέχει πολύ από το BMW S1000XR ως προς τη χρήση για την οποία προορίζονται. Ειδικά με το τελευταίο μοντέλο S1000XR που κλίνει περισσότερο προς το σπορ και λιγότερο προς το τουριστικό.

Η συγκεκριμένη κατηγορία μου αρέσει πολύ. Super Duke GT, S1000XR είναι πανέμορφα, σχετικά άνετα σε ταξίδι και έχουν πλεόνασμα ισχύος.

DrBig
17/04/2021, 09:14
Δεν έχει αλλά είναι ακριβώς αυτό που κάνει η Aprilia και, αν παραβλέψουμε το από πού κατάγεται το μοτέρ, αυτό που έκανε πρώτη και η Kawasaki. Παίρνουν το sport naked μοντέλο τους και το κάνουν πιο τουριστικό. Το ίδιο έκανε και η KTM με το SDGT, απλά η Suzuki δεν είχε sportnaked μοντέλο και τα έβγαλε μαζί, με το μοτέρ που είχε διαθέσιμο.
Ίδια κατηγορία είναι όμως όλα αυτά.

Οι διαφορες τους ειναι αρκετες. Το νινζα ειναι σπορ-Τουρινγκ (κατηγορια πχ r1250rs) τα gsxsf και tuono ειναι Σπορ-τουρινγκ, δηλαδη sbk με ανετη εργονομια.
Για βαρος δε το συζηταμε καν, το καβα πρεπει να ριχνει καμια 20-30 κιλα στα σουζουκι και τουονο.

νεοσσός
17/04/2021, 09:17
Οι διαφορες τους ειναι αρκετες. Το νινζα ειναι σπορ-Τουρινγκ (κατηγορια πχ r1250rs) τα gsxsf και tuono ειναι Σπορ-τουρινγκ, δηλαδη sbk με ανετη εργονομια.
Για βαρος δε το συζηταμε καν, το καβα πρεπει να ριχνει καμια 20-30 κιλα στα σουζουκι και τουονο.
Αν δεν απατώμαι, για να καταστεί σαφής ο προσανατολισμός της μοτοσυκλέτας, η σύμβαση που χρησιμοποιείται είναι η αλλαγή της σειράς των συνθετικών: touring-sport έναντι sport-touring.

DrBig
17/04/2021, 09:30
Δηλαδή, Γιάνγκο, λες ότι ο V4 συνδυάζει αρκετή ροπή χαμηλά για τουριστικό χαρακτήρα και μεγάλη ισχύ στο άνω φάσμα του στροφομέτρου για μοτοσκλέτα sport naked;

Πάντως, το Aprilia Tuono Sport Tourer δεν απέχει πολύ από το BMW S1000XR ως προς τη χρήση για την οποία προορίζονται. Ειδικά με το τελευταίο μοντέλο S1000XR που κλίνει περισσότερο προς το σπορ και λιγότερο προς το τουριστικό.

Η συγκεκριμένη κατηγορία μου αρέσει πολύ. Super Duke GT, S1000XR είναι πανέμορφα, σχετικά άνετα σε ταξίδι και έχουν πλεόνασμα ισχύος.

Δεν εχω παει βολτα το τουονο δυστυχως, οποτε να σου πω στα σιγουρα δε μπορω. Απ οτι ακουω ομως εχει γκαζι παντου. Το sxr για μενα δεν ειναι ιδια κατηγορια με τουονο σπορ τουρερ. Το δευτερο ειναι sbk με ψηλο τιμονι και κανα αγκιστρι για μπαγκαζια, το πρωτο ειναι μια μ@λ@κι@ και μιση :lol:

lospsi
17/04/2021, 12:31
Οι διαφορες τους ειναι αρκετες. Το νινζα ειναι σπορ-Τουρινγκ (κατηγορια πχ r1250rs) τα gsxsf και tuono ειναι Σπορ-τουρινγκ, δηλαδη sbk με ανετη εργονομια.
Για βαρος δε το συζηταμε καν, το καβα πρεπει να ριχνει καμια 20-30 κιλα στα σουζουκι και τουονο.

Να σου θυμίσω ότι το Z1000SX βασίζεται στο Ζ1000, δηλαδή στην υλοποίηση της Καβασάκι για την κατηγορία sport naked, όπου δηλαδή βρίσκονται και τα Tuono, gsxs, κτλ. Το ότι μπορεί να είναι βαρύτερο (ή να έχει διαφορετικό χαρακτήρα) μπορεί να έχει άλλο κοινό, δεν σημαίνει όμως ότι είναι άλλη κατηγορία. Όπως φυσικά και το R1250RS που αναφέρεις. Φυσικά, αυτός που θα κοίταζε το BMW μάλλον δεν θα κοίταζε το Tuono.
Δεν προσπαθώ φυσικά να σε πείσω, κουβέντα να γίνεται.

Το S1000XR είναι όντως άλλη κατηγορία, στα κορδομένα στρητ όπως και το Multistrada. Επειδή το έχω οδηγήσει (αλλά και είχα το S1000R που φοράει ακριβώς το ίδιο μοτέρ+κιβώτιο) μπορώ να πω με σιγουριά ότι δεν είναι ψόφιο σε καμία περίπτωση. Γραμμικό και παράλληλα δυνατό παντού, το βοηθάει το αρκετά κοντό γρανάζωμα από το εργοστάσιο. Απλά δεν έχει τις πολύ γεμάτες μεσαίες του 1290 που όμως "ευνουχίζονται" από τα ηλεκτρονικά, εκτός και κάποιος είναι χεράς και μπορεί να πάρει ότι του δίνει ο θηριώδες V2.

Parking
17/04/2021, 13:05
lopsi όλο το κόλπο πια παίζεται
στα ηλεκτρονικά
Μπορούμε να ρυθμίζουμε τα μηχανάκια όπως θέλουμε
και δεν έχουμε ανάγκη να φτιάχνουμε 2 3 5 διαφορετικά μοτέρ.
Το προγραμματάκι αλλάζει και η στρίγκλα γίνεται αρνάκι
με ένα κουμπί
:)