PDA

View Full Version : Z750



lio1991
06/10/2016, 22:06
Χωρις καποια εισαγωγη, θα ηθελα να ακουσω απο γνωστες ποια ειναι η αποψη
τους για το kawasaki Ζ750.

Εχω ριξει αρκετο ψαξιμο και εχω δει πραγματα πολυ καλα αλλα και καποια τα
οποια με προβληματιζουν με αποτελεσμα να μπερδευτω παρα πολυ.

Το μηχανακι το κοιταω μηπως το τσιμπησω σε λιγο καιρο.(μοντελο 2007 και μετα)

newrider125
06/10/2016, 22:36
Όσους ξέρω με Z750 το έχουν για σκίσιμο και πάντες εντός πόλης (φίλος έλεγε μια γκαζιά εδώ μία παραπέρα και έτρωγε το 20αρικο νερό το έβαζε στο γκαράζ και έβγαζε τη πάπια πάλι έξω :lol: ) Από τεχνικές πληροφορίες να σου απαντήσουν όσοι το έχουν-είχαν στη κατοχή τους εγώ που το πήρα λίγο επειδή είμαι 1.90 95 κιλά δεν βολεύει καθόλου για ψηλά άτομα (γνώμη μου γιατί αυτός που το είχε ήταν κοντός και το είχε χαμηλώσει λίγο για να πατάει ) πάντως πές για τι χρήση το θες και ύψος βάρος να σε βοηθήσουν παραπάνω τα παιδιά :beer:

lio1991
06/10/2016, 22:59
Η χρηση που θελω να του κανω ειναι εντος πολης, και ταξιδακια οσο πιο συχνα γινεται με φιλους.
Ειμαι 1,75 και 90 κιλα. Και ηλικια 25 (το αναφερω για τυχον μη ανετης θεσης που ισως αναφερθει,αντεχω πιστευω)

Coyote.V
07/10/2016, 00:32
Δεν έχεις πρόβλημα με το ύψος. Ο κινητήρας που φοράει είναι ένας από τους καλύτερους που έχει βγάλει η kawasaki μην τον φοβάσαι, να κοιτάξεις να είναι σε καλή κατάσταση τα υπόλοιπα.

o_gavros
07/10/2016, 12:23
Χωρις καποια εισαγωγη, θα ηθελα να ακουσω απο γνωστες ποια ειναι η αποψη
τους για το kawasaki Ζ750.

Εχω ριξει αρκετο ψαξιμο και εχω δει πραγματα πολυ καλα αλλα και καποια τα
οποια με προβληματιζουν με αποτελεσμα να μπερδευτω παρα πολυ.

Το μηχανακι το κοιταω μηπως το τσιμπησω σε λιγο καιρο.(μοντελο 2007 και μετα)
Λίο είναι πολύ γενικό αυτο που ζητάς.
Αν γίνεις πιο συγκεκριμένος μπορεί να βρεις περισσότερες απαντήσεις.

Σαν κάτοχος του 1ης γενιάς, να σου πω ότι το μηχανάκι είναι αλεξίσφαιρο.
Μοτερ διαμάντι με σωστή κατανομή ροπής.
Δεν θα ανοίξει αυλάκια στην άσφαλτο με το γκάζι του,αλλά δαγκώνει πολύ εύκολα αν δε το σεβαστείς όντας άπειρος.
Γενικά τα Ζ "πονάνε" ας το πούμε στα φρένα και στις αναρτήσεις.
Δεν είναι για οριακές καταστάσεις,αυτό όμως θα σε απασχολήσει πολύ πολύ πιο κάτω.
Βέβαια για τον μέσο χρήστη μια χαρά επαρκέστατα είναι,μιλάω όταν θες να πιέσεις περαιτέρω.
Για αυτό αν δεις αρκετοί κάνουν μόντες με άλλα πηρούνια απο ΖΧ (συνηθως) και τράμπες αμορτισέρ ή/και ψαλίδια.

Πες λοιπόν τι ψάχνεις πιο συγκεκριμένα και επίσης κατά πόσο γνωρίζεις τι πας να παρεις.

noodles
07/10/2016, 12:50
απο τα πια δυνατα και αξιοπιστα γυμνα. δεν ειναι φιλικο για αρχαριο να ξερεις, εχει πολυ δυναμη.
πασχει λιγο σε φρενα, αναρτηση, πλαισιο αλλα αν δε το θες για στριψιμο δε θα εχεις προβλημα.

καιει αρκετα, τρωει λαστιχο, και εχει ακριβα σερβις, οπως τα περισσοτερα inline4 δηλ.

καλο τσεκαρισμα σε μηχανικο οπωςδηποτε γιατι ειχε πουλησει παρα πολυ το μηχανακι και τα περισσοτερα ειναι "λιωμενα" απο καυλωμενους καγκουρες. ;)

Red Rider
07/10/2016, 13:20
Μπορείς να πάρεις το 750 R που έχει λυμένα τα προβλήματα των περιφερειακών,και είναι και πολύ πιο ομορφο.

lio1991
08/10/2016, 02:08
Το μηχανακι οπως ειπα και παραπανω το θελω για πολη, αθηνα κεντρο κλπ, και για ταξιδακια οσο βγαινω.
Δεν το φοβαμαι και νομιζω οτι θα βγαινω ταξιδακια μπολικα, οντας ποιο νεος(οσον αφορα την ανεση).

Τωρα για στροφες ακουσα καλα, ακουσα ασχημα. Καταρχην, εχω μπερδευτει με το εξης. Οι αναρτησεις ειναι
ρυθμιζομενες ή οχι ???

Και περα απο ολα τα αλλα... τι πρεπει να προσεξω σε ενα μεταχειρισμενο z750?

kotsosre
08/10/2016, 05:15
Πάρε Ζ1000 2007-2009 που έχει αναρτήσεις και φρένα,παίζει στα ίδια λεφτά,έχει πιο πολλά άλογα και είναι τα ίδια κιλά!
Το Ζ είναι τίμιο μηχανάκι αλλά βαρύ για μέσα στην πόλη,πολύ βαρύ θα έλεγα,δύσκολο.
Στρίβει με μια ανάρτηση ρυθμιζόμενη (από ΖΧ10 2006-2007 παραδείγματος χάρη) και είναι πολύ παιχνιδιάρικο.

Δακρύζει η φλάτζα κεφαλής στα Ζ750 οπότε αν βλέπεις λαδάκι να στάζει μην απορήσεις,προβλήματα δεν βγάζουν.

Χωρίς σκέψη,Ζ1000 απλά και καθαρά με ρυθμιζόμενη ανάρτηση και ακτινικά φρένα.

o_gavros
08/10/2016, 09:25
ρε παλίκαρε, αν ο 25χρονος Λιος ήταν το ξαδερφάκι σου, θα του έλεγες πάρε χίλια με τετοια άνεση;;;


Μια χαρά θα εισαι για αυτά που λες με το Ζ. Εσύ. η συνεπιβάτης σου θα έχει άλλη άποψη ;)
Το καλοκαίρι βεβαια θα βράζει όπως κάθε Ι4.
Οι αναρτήσεις στο πρωτης γενιας δεν ηταν ρυθμιζόμενες.Στο 2ης ίσως βάλαν προφόρτιση πίσω (δεν ειμαι σιγουρος).
Συμπεραίνω απο τα γραφόμενα σου ότι δεν έχεις και πολύ εμπειρία.Δε το λέω για να στην πω.
Απλά για να σου πω, ότι ως άπειρος, το μαμα στήσιμο του Ζ θα σου είναι υπέραρκετο!
Αν τωρα φτάσεις και το τερματίσεις, υπάρχουν δρόμοι και λύσεις για να ακολουθήσεις.


Τωρα για το τι να προσεξεις.
Δεν εχω ακουσει για τίποτα σοβαρό στο μοτέρ.είναι σου είπα αλεξίσφαιρο.
Ενδεικτικά για την κατασταση και τα χλμ του, μπορείς να τσεκαρεις τις δισκόπλακες πως είναι, τα αλυσογράναζα,κλπ.
ΕΝνοείται οτι θα το πας σε μηχανικό για τσεκ.

lio1991
08/10/2016, 12:41
Συμπεραίνω απο τα γραφόμενα σου ότι δεν έχεις και πολύ εμπειρία.Δε το λέω για να στην πω.
Απλά για να σου πω, ότι ως άπειρος, το μαμα στήσιμο του Ζ θα σου είναι υπέραρκετο!
Αν τωρα φτάσεις και το τερματίσεις, υπάρχουν δρόμοι και λύσεις για να ακολουθήσεις.

Αυτο ακριβως σκεφτομαι και εγω. Η αληθεια ειναι οτι πολυ εμπειρια δεν εχω σε τετοια μηχανακια. Οτι εχω
οδηγησει απο φιλους. Και πιστευω οτι θα ειμαι κομπλε με το μαμα στησιμο του Ζ . Τωρα αν χρειαστει μελλοντικα
μπορει να παιξει καμια μοντα οσον αφορα τις αναρτησεις κτλπ.

Ενα αλλο που μου ειπαν πολυ κακο ειναι αυτο με τους κραδασμους μετα τις 6000 στροφες. Ειναι οντως τοσο
εντονο και ενοχλητικο?

o_gavros
08/10/2016, 13:14
Παπαρια μεντολες.
Ποιούς κραδασμούς;
Τετρακυλινδρο σε σειρα και κραδασμούς;
Πες στο Στεφανάκη που σε φλομωσε να κοψει κάτι.
Θα αργησει πολυ να σου φανεί η υστέρηση στο στησιμο.
Ως τοτε μονο θα χαίρεσαι.αρκει να προσέχεις.

Red Rider
08/10/2016, 15:00
Πάρε Ζ1000 2007-2009 που έχει αναρτήσεις και φρένα,παίζει στα ίδια λεφτά,έχει πιο πολλά άλογα και είναι τα ίδια κιλά!
Το Ζ είναι τίμιο μηχανάκι αλλά βαρύ για μέσα στην πόλη,πολύ βαρύ θα έλεγα,δύσκολο.
Στρίβει με μια ανάρτηση ρυθμιζόμενη (από ΖΧ10 2006-2007 παραδείγματος χάρη) και είναι πολύ παιχνιδιάρικο.

Δακρύζει η φλάτζα κεφαλής στα Ζ750 οπότε αν βλέπεις λαδάκι να στάζει μην απορήσεις,προβλήματα δεν βγάζουν.

Χωρίς σκέψη,Ζ1000 απλά και καθαρά με ρυθμιζόμενη ανάρτηση και ακτινικά φρένα.

Εμένα πάντως μου φάνηκε παπί το μηχανακι,πολύ ευκολοδήγητο.
Και ξαναλεω,παρε το R καλύτερα.Έτοιμο,βελτιωμένο στα σημεία,και πολύ ομορφότερο..

panos_zip
08/10/2016, 15:57
Μιας και είσαι καβασάκιας προτείνω er6n
650 κυβικά, χαμηλή καταναλωση, ζελατινούλα για τεξιδακια, ευκολότερο στην πολη απο το Ζ, ανετότερο και για δικαβαλο,ευκολότερο για αρχάριο οδηγό και πιο συγχρονο στησιμο/φρενα

Και σε 1-2 χρονια το αλλάζεις με κάτι καλυτερο..

Coyote.V
08/10/2016, 16:12
Δακρύζει η φλάτζα κεφαλής στα Ζ750 οπότε αν βλέπεις λαδάκι να στάζει μην απορήσεις,προβλήματα δεν βγάζουν.



Είχα Ζ750 και η φλάντζα της κεφαλής έσταξε από παπαριά του μηχανικού. Ενώ έκανα τα πάντα μόνος ου στην μηχανή βρέθηκα σε μια περίοδο που ταξίδευα με την δουλειά και δεν είχα χρόνο να κάνω το μεγάλο σέρβις με το τσεκ στις βαλβίδες.
Όταν βγάλεις το ντεπόζιτο λοιπόν για να ανοίξεις το καπάκι ακριβώς από πάνω έχει ένα πλαστικό στην βάση του λαιμού που δεν αφήνει τα νερά από την μπροστινή ρόδα να ανέβουν στον χώρο κάτω από το ντεπόζιτο, Αυτό λοιπόν το πλαστικό μαζεύει από τα νερά χωματάκι από τον δρόμο με ψιλά πετραδάκια, όπως το φτερό από κάτω και δεν είναι σε σημείο που το βλέπεις για να το καθαρίσεις όταν πλένεις την μηχανή, σου δίνει χέρι μόνο όταν βγάλεις το ντεπόζιτο.
Πριν ανοίξεις το καπάκι πρέπει να το καθαρίσεις γιατί όταν πας να τοποθετήσεις μετά την φλάντζα του καπακιού αυτή ξύνει επάνω του με αποτέλεσμα να κολλάνε ψιλά πετραδάκια με το λάδι που έχει και δεν τα βλέπεις επειδή πατάει αμέσως στην κεφαλή. Το αποτέλεσμα είναι να δακρύσει μετά από κάποια χιλιόμετρα.
Όταν το πήρα από το μηχανικό πήγα ταξίδι στην Μάνη από Αθήνα και εκεί είδα δάκρυσμα. Στον γυρισμό που το άνοιξα βρήκα το χώμα από το προστατευτικό πλαστικό κολλημένο στην φλάντζα.
Ήταν η μοναδική φορά που πήγε σε μηχανικό και η μοναδική που έσταξε.

kotsosre
08/10/2016, 16:28
ρε παλίκαρε, αν ο 25χρονος Λιος ήταν το ξαδερφάκι σου, θα του έλεγες πάρε χίλια με τετοια άνεση;;;
Οι αναρτήσεις στο πρωτης γενιας δεν ηταν ρυθμιζόμενες.Στο 2ης ίσως βάλαν προφόρτιση πίσω (δεν ειμαι σιγουρος).


Μπορεί να κουμαντάρει 106 άλογα και όχι 125;
Οι διαφορές ανάρτησης και φρένων-ψαλιδιού στο Ζ1000 είναι τεράστιες οπότε εννοείται ότι του το προτείνω.

Το 750 δεν έχει καλά φρένα ούτε καλή ανάρτηση για τα κιλά του,είναι ογκώδης και βαρύ μηχανάκι.
Το 1000 έχει καλύτερο στήσιμο στα ίδια κιλά,στην ίδια τιμή.

Για την ασφάλειά σου και μόνο,Ζ1000.


Εμένα πάντως μου φάνηκε παπί το μηχανακι,πολύ ευκολοδήγητο.
Και ξαναλεω,παρε το R καλύτερα.Έτοιμο,βελτιωμένο στα σημεία,και πολύ ομορφότερο..

Παπί δεν είναι στα 230 κιλά 750 κυβικά,είναι πολύ βαριά μοτοσυκλέτα.


Επίσης δακρύζει η φλάτζα σε όλα τα Ζ δεύτερης γενιάς.

Γράφω για να καταρριφθούν κάποιοι μύθοι. ;)

lio1991
08/10/2016, 17:23
Αρχικα, μεταχειρισμενα Z750R που τσεκαρω στο car δεν εχει πολλα και ειναι πιο παλια μοντελα περισσοτερα χλμ και ψιλομαγκωνω.

Τωρα για το χιλιαρι το σκεφτηκα και εγω αλλα δεν ξερω αν οντας απειρος θα ειναι καλη επιλογη. Το ξερω οτι η διαφορα στα αλογα ειναι μικρη αλλα οπως και να το κανεις... ειναι "χιλιαρι" , και μου φαινεται περιεργο καπως. Ελπιζω να καταλαβαινετε τι εννοω..

o_gavros
08/10/2016, 18:18
Μπορεί να κουμαντάρει 106 άλογα και όχι 125;
Οι διαφορές ανάρτησης και φρένων-ψαλιδιού στο Ζ1000 είναι τεράστιες οπότε εννοείται ότι του το προτείνω.

Το 750 δεν έχει καλά φρένα ούτε καλή ανάρτηση για τα κιλά του,είναι ογκώδης και βαρύ μηχανάκι.
Το 1000 έχει καλύτερο στήσιμο στα ίδια κιλά,στην ίδια τιμή.

Για την ασφάλειά σου και μόνο,Ζ1000.


Παπί δεν είναι στα 230 κιλά 750 κυβικά,είναι πολύ βαριά μοτοσυκλέτα.


Επίσης δακρύζει η φλάτζα σε όλα τα Ζ δεύτερης γενιάς.

Γράφω για να καταρριφθούν κάποιοι μύθοι. ;)
Με τον ίδιο τρόπο βάζει κάτω το 750 τα ντεντένια του και με τον ίδιο το χιλια; ;)
Δεν διαφωνώ μαζί σου πουθενά στην χαοτική διαφορά ποιότητας μεταξύ μικρού & μεγάλου.
Η διαφωνία μου είναι μόνο ότι το προτείνεις σε ένα παιδί που δεν έχει καθόλου εμπειρία.

Εγω για το δάκρυσμα στα 1ης γενιάς δεν εχω ακούσει κατι.
και το βλεπω κιόλας από το δικό μου.
τωρα αν στα 2ης παίζει τετοιο θέμα,φαντάζομαι θα λύνεται με προσεχτικότερη τοποθέτηση της φλάτζας.


Αρχικα, μεταχειρισμενα Z750R που τσεκαρω στο car δεν εχει πολλα και ειναι πιο παλια μοντελα περισσοτερα χλμ και ψιλομαγκωνω.

Τωρα για το χιλιαρι το σκεφτηκα και εγω αλλα δεν ξερω αν οντας απειρος θα ειναι καλη επιλογη. Το ξερω οτι η διαφορα στα αλογα ειναι μικρη αλλα οπως και να το κανεις... ειναι "χιλιαρι" , και μου φαινεται περιεργο καπως. Ελπιζω να καταλαβαινετε τι εννοω..

και καλώς, κατα τη γνώμη μου, σου φαίνεται κάπως περίεργο.
και το 750 ακόμα, περίεργο θα έπρεπε να σου φαίνεται μιας και δεν έχεις επί της ουσίας καθόλου εμπειρία.
Δεν είναι αστείο το γκάζι αγορίνα.
Μπορεί να είναι γλυκό, να έχει το γούστο του αλλά αστείο δεν είναι.
Μπορείς πολύ εύκολα,πολύ πολύ γρήγορα, να βρεθείς σε δυσάρεστες καταστάσεις (μακριαπομας)

Δε βρίσκεις πολλά αρ, γιατι όσοι λίγοι τα πήρανε, ξέρανε τι αγοραζαν.
Τα χιλιόμετρα να μη σε απασχολούν αν είναι καλοσυντηρημένο το μηχανάκι.
Σου είπαμε, το μοτέρ τους είναι αλεξίσφαιρο.

lio1991
08/10/2016, 18:41
Και το 750 περιεργο μου φαινεται αλλα πιστευω οτι θα το "αντεξω". Τωρα για το χιλιαρι λεω καλυτερα να μην το κοιταξω .
Το R θα το τσεκαρω σιγουρα.

o_gavros
08/10/2016, 18:43
Αν ΄δείξεις στοιχειώδη εγκράτεια, δηλαδή ούτε να πηγαίνεις κυρία αλλά ούτε και ινδιάνος, το 750 θα σου επιτρέψει την περίδο χάριτος μέχρι να πάρεις το γενικό κολάι.
Με το καλό σου εύχομαι.

lio1991
08/10/2016, 18:48
Να σαι καλα μεγαλε. Ευχαριστω για τη βοηθεια.
Μια τελευταια ερωτηση θα ηθελα να σου κανω. Οσον αφορα τα χιλιομετρα που εχει ενα μηχανακι τα ποσα ειναι καλα ,λιγα πολλα κλπ; υποθετωντας παντα πως ειναι σχετικα νορμαλ χιλιομετρα και οχι καγκουρισια σκισμενα.

o_gavros
08/10/2016, 18:58
για τα Ζ συγκεκριμένα, νομίζω δεν εχει σημασία.
έστω ότι παίρνεις ένα του '07.
Δηλαδή 9 χρονων μηχανάκι.
Αν ο κάτοχος του του έκανε 10Κ χλμ/έτος, το κοντέρ θα λέει 90000.
Δυστυχως η κρίση περιόρισε πολύ τον κόσμο και έτσι δεν γράφουμε πλεον χιλιόμετρα με τον ίδιο ρυθμό.
Αν το μηχανάκι είναι προσεγμένο, και 90 και 100Κ να γράφει, δεν νομίζω να σου βγάλει πρόβλημα.
Αν και να ξέρεις ότι δεν θα βρεις πολλούς με Ζ που να φτάνουν σε τετοια νούμερα στο κοντερ.
οι περισσότεροι το πηραν για το πουλμουριλικι και μετα τα έστειλαν για κατι άλλο.

Τωρα παλι και τα εξαιρετικά λίγα χιλιόμετρα,σε μηχανάκι δεκαετίας, δεν είναι και παρα πολύ καλο.
Δηλαδή αν σου πει ο άλλος 15Κ χλμ, ίσως και να βρωμάει λίγο.

Το θέμα εινια να βρεις απο καποιον που να μην ηταν κανίβαλος.
γιατι κακα τα ψέμματα το ταργκετ γκρουπ των Ζ αυτο ηταν κυρίως.

lio1991
08/10/2016, 19:27
Αστα να πανε. Ελπιζωνα βρω κατι καλο. Ευχαριστω ξανα.

o_gavros
08/10/2016, 19:37
θα βρεις ρε συ.
υπομονή και ψάξιμο θέλει. α,και λεφτά :p

Στα επίλοιπα υποθέτω θα είσαι κομπλέ.
γιατι εχει ψιλοπεσει μια μαστιγα τελεταία

kotsosre
08/10/2016, 20:42
Θα κοιτούσες hornet 600 2007+ το οποίο είναι πιο ήπιο χαμηλά,πιο ελαφρύ και έχει καλύτερα φρένα;
Θα σε βολέψει πολύ αφού δεν εχεις και σχετική εμπειρία.

lio1991
08/10/2016, 21:19
Τα κοιτουσα και αυτα για καποια περιοδο. Ουσιαστικα ενα χορνετ φιλου οδηγησα και ψηθηκα για γυμνο, αλλα με κερδισε το Ζ . Το χορνετ το στρογγυλοφαναρο το πιο παλιο μοντελο μου αρεσε αλλα ειναι πιο βιντατζ φαση. Το καβασακι ειναι πιο "οπλο". Εχει μια πιο αιχμηρη οψη για αυτο και μου αρεσε.

kotsosre
09/10/2016, 07:09
Περί ορέξεως...
Κ εμένα το Ζ μου αρέσει περισσότερο αλλά εσένα θα σου ταιριάζει σίγουρα το hornet καλύτερα στη οδήγηση,οπότε αν εισαι σε δίλλημα πάρε του 2007+ και μετά πας σε κάτι δυνατότερο.

noodles
11/10/2016, 21:39
ανωτερο σα συνολο το hornet. αν σου αρεσει καλυτερα να προτημισεις αυτο απο 07+.
δεν ειναι τοσο δυνατο οσο το Ζ750, αλλα ειναι καλυτερα στημενο, δε θα σε φοβησει πουθενα, ειναι πολυ φιλικο για αρχαριο.

Δημητρης331
06/04/2017, 21:04
Γεια σας παιδια ηθελα να ρωτησω αν ξερετε ποσα kw εχει η z750

Stefanos73
06/04/2017, 21:50
Άλογα /1,36=kw

Δημητρης331
06/04/2017, 22:05
δηλαδη βγαινει περιπου στα 75,5 kw