PDA

View Full Version : Λάδια ή δίσκοι?



SONone
07/10/2016, 09:08
ξεκινάμε
CBR600 f4 1999 (fx)

αλαλάζω λαδια βρίσκω και μια πολυ καλη τιμη για liqui moly Motorbike 4T Synth 10W-50 Street Race
με τα API:SM/CF SL

ο μανουαλις μου λεει
Recornrnended engine oil Honda GN4 4-stroke oil or equivalent motor oil
API service classification: SF or SG
Viscositv:SAE 10W-40

και μου δίνει εξτρα επιλογες 10w30, 10w40, 20w40, 20w50.

διαβαζω ψαχνω ρωταω, ολλα οκ για το 10w50 γιατι τοτε που βγήκε το μανουαλ δεν υπηρχε σαν λαδι και αφου περνει και 10 και 50 ειμαστε οκ..

οκ ειναι συνθετικό και το gn4 ειναι ορυκτέλαιο αλλα δεν νομιζω να ειναι ΤΟΣΟ πρόβλημα αφου παντα εβαζα ημι-συνθετικο και με οσα εχω διαβασει και εδω μεσα αφου τα πιεζουμε τα μηχανακια μας κακο δεν θα εκανε...

στο διαταυτα λοιπον. αλαζω λαδια έρχομαι ετήσια οχι πολυ καλα και σίγουρα οχι σαν να ειχα καινούργιο λαδι μεσα.. γυρνάω και το μπουρδέλο να κοπανάει σαν να θελει να διαλύσει σε καθε αλαγη ταχύτητας. ειτε ψηλα ειτε χαμηλές στροφές το ιδιο..

παιζει να ειχα τοσο γρήγορη και αποτομη αλαγη στους δισκους/ελατηρια απο φθορά ωστε το αποτελεσμα να ειναι αυτο το κοπανιμα απο την μια στιγμη στην αλλη?
και αν ειναι στο σύστημα του συμπλέκτη δεν θα έπρεπε να πατινάρει και οχι να μην περνει ευκολα τις ταχύτητες?

ενωειτε οτι σταθμη και ρυθμηση της μανετας του συμπλεκτη εχουν ελεχθει.

σκέφτομαι λοιπον να παρω κανα 20w50 belray mineral που ειναι και φτηνο και να λυσω να μετρησω δισκακια και ελατηρια. αν ειναι εκει το θεμα θα τα αλαξω και να μπει φρεσκο λαδι, αν ειναι οκ και μονο το λαδι ειναι προβλημα θα κανω μια αλαγη με πιο χοντρο και πιο κοντα στο εργοστασιακό. και βλέπουμε.

theofilos888
07/10/2016, 09:22
Αλλαξε λαδια και θα στρωσει. Δεν του ταιριαξαν προφανως. :D

Specialized
07/10/2016, 09:38
Γιατί επιμένεις στο 10-50; Το λάδι αυτό είναι αρκετά χοντρό. Επίσης το μάνιουαλ σου λέει για ημισυνθετικό και σε αποτρέπει από το συνθετικό.

Αν δεν σου καίει λάδια, βάλε το κλασικό 10-40 ημισυνθετικό και τέλος.

SONone
07/10/2016, 10:06
Γιατί επιμένεις στο 10-50; Το λάδι αυτό είναι αρκετά χοντρό. Επίσης το μάνιουαλ σου λέει για ημισυνθετικό και σε αποτρέπει από το συνθετικό.

Αν δεν σου καίει λάδια, βάλε το κλασικό 10-40 ημισυνθετικό και τέλος.

20w50 ορυκτο λεω.
και το GN-4 της χοντα ειναι ΟΡΥΚΤΟ
το μανουαλ μου λεει ορυκτο.
ο λογος ειναι απλος. 50€ που εδωσα για αυτο που δεν του εκατσε + 45€ για 10w40 ημισυνθετικο + φιλτρα βγενουν πολλα
και οτι ναι ειναι πιο χοντρο για να αντεχει λιγο παραπανω στην ζεστα.
εδω αθηνα δεν θα πεσει ποτε κατω απο -5 η θερμοκρασια οποτε το 20w50 ειναι ιδανικο για αθηνα..

AristidisZ
07/10/2016, 10:17
Προσωπικά πάντως δεν παρεκκλίνω ποτέ από τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής...

369806

o teos
07/10/2016, 10:20
Κοιτα αν το μοτερ εχει πανω απο 50.000 60.000 χλμ μπορεις να βαλεις νομιζω πιο χοντρο λαδι χωρις κανενα θεμα λογο ανοχων που θα χει αλλα γενικα και εγω συμφωνω με τον Αριστείδη.

Eversman
07/10/2016, 10:22
Να πώ ότι είσαι και στραβόγιαννο, δέν είσαι! Άλλαξε τα λάδια και θα στρώσει ρε γλήγορε (10-40 αλλά βρές φθηνό. Άκου 45 γιούρο :eek:). Το φίλτρο άστο να στραγγίσει και ξαναβάλτο.

sapila racing
07/10/2016, 10:33
το 20w50 ειναι ιδανικο για αθηνα..

Λαθος, το 10-40 είναι ιδανικό για την Αθήνα. Αυτό λέει και το manual σου.
Βαλε λοιπόν ενα καλό ημισυνθετικό 10-40 και θα είναι ΟΚ.

SONone
07/10/2016, 11:10
μαναρια το manual μου λεει...
Recornrnended engine oil Honda GN4 4-stroke oil or equivalent motor oil
API service classification: SF or SG
Viscositv:SAE 10W-40

και παρακατω εχει την εξης φοτο
369807

στην αθηνα λοιπον οταν σκας σε κινησουλα και δεν υπαρχει διαφυγή πουθενά η θερμοκρασιουλα του περιβάλλοντος γινετε περιπου 55 βαθμους.

αφου λοιπον το μανουαλ μου λεει οτι μπορω και το κοντερ μου εχει 72.000χλμ δεν θα ηταν καλο να βαλω 20w50?
οκ να συζητησουμε γιατι ορυκτελαιο και γιατι ημισυνθετικο ναι οχι και γιατι?

amyroukai
07/10/2016, 11:17
στην Αθήνα, τον χειμώνα, όταν η θερμοκρασία θα είναι μονοψήφια, το 20-50 είναι οριακό τότενες και ορθώς προτείνεται το 10-40. εκτός αν βλέπεις κάτι που δεν βλέπω στο διάγραμμα. επίσης μέγιστη τιμή δεν έχει, άρα και το ένα και το άλλο σε καλύπτει το καλοκαίρι.

o teos
07/10/2016, 11:25
Θα εβαζα ενα ημι 15-50 να σαι καλυμενος απο παντου..βαζω τωρα αυτα σε 10-40 γενικα ευχαριστημενος. http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=149598&highlight=SPECTRO

Εχει και 15-50 σχετικα φτηνα ειναι και τα SILCOLENE και τα TORCO :wave2:

devil's animal
07/10/2016, 11:27
το 10-40 ειναι πιο επιθυμητο τον χειμωνα γιατι ζεσταινεται γρηγοροτερα, καθ'οτι πιο ψιλο...
ορθα το καλοκαιρι βαζουμε 20-50 γιατι με εξωτερικη θερμοκρασια υπο σκια 35οC και στον ηλιο κανα 40αρι στο χαλαρο...αν πηξεις σε κινηση, το λαδι αν δεν ειναι χοντρο θα σπασει πιο ευκολα απ'οτι αν ηταν...


η γνωμη μου ειναι οτι αφου το μοτερ σου εχεις καμποσες χιλιαδες χλμ, βαλε 20-50 και απλα μην το σκιζεις αν δεν εχει ζεσταθει καλα...

AristidisZ
07/10/2016, 11:28
ορθα το καλοκαιρι βαζουμε 20-50

Σε λίγο νεότερους κινητήρες πάντως όπως είδες η HONDA δεν το έχει καν στα προτεινόμενα...

sapila racing
07/10/2016, 11:37
θερμοκρασιουλα του περιβάλλοντος γινετε περιπου 55 βαθμους.



Εδώ κολλάει το avatar σου.

harris_x
07/10/2016, 11:51
Λάδια ή δίσκοι?

Πέτα το.























































:bawl:

7Tolis
07/10/2016, 11:53
Μπλε και μπλουμ



(προφέρεται ως μια λέξη)

SONone
07/10/2016, 12:08
στην Αθήνα, τον χειμώνα, όταν η θερμοκρασία θα είναι μονοψήφια, το 20-50 είναι οριακό τότενες και ορθώς προτείνεται το 10-40. εκτός αν βλέπεις κάτι που δεν βλέπω στο διάγραμμα. επίσης μέγιστη τιμή δεν έχει, άρα και το ένα και το άλλο σε καλύπτει το καλοκαίρι.

ε αμα η θερμοκρασια φτασει στο Μπραχαμι στους 1-2 βαθμους θα βγω με θερμαστρα να το ζεστάνω λιγο πριν την πρωτη εκκίνηση. :D

παντως σε προηγούμενα μηχανάκια που ειχα 20w50 δεν ειχα καπιο πρόβλημα ακομα και τις πολυ κρυες μερες οτι πχ κατι εγινε και ηταν πολυ πηχτό και δεν ανεβηκε στην τρομπα και την ακουσαν οι κύλινδροι ή κατι.. ισα ισα οπου μπορουσα να το βαλω απο επιλογη του manual λειτουργούσε και πιο αθορυβα το μοτερ.

SONone
07/10/2016, 12:17
Μπλε και μπλουμ



(προφέρεται ως μια λέξη)

blue & μπλουμ? το 600 ειναι ρε συ θα παει στον πατο.. αμα ηταν το ΧΧ το δοκιμαζα...

sapila racing
07/10/2016, 12:28
ε αμα η θερμοκρασια φτασει στο Μπραχαμι στους 1-2 βαθμους θα βγω με θερμαστρα να το ζεστάνω λιγο πριν την πρωτη εκκίνηση. :D

παντως σε προηγούμενα μηχανάκια που ειχα 20w50 δεν ειχα καπιο πρόβλημα ακομα και τις πολυ κρυες μερες οτι πχ κατι εγινε και ηταν πολυ πηχτό και δεν ανεβηκε στην τρομπα και την ακουσαν οι κύλινδροι ή κατι.. ισα ισα οπου μπορουσα να το βαλω απο επιλογη του manual λειτουργούσε και πιο αθορυβα το μοτερ.

Μα δεν θα ακούσεις τίποτα.
Απλά η κεφαλή δεν λιπαίνεται σωστά μέχρι να ζεσταθεί καλά ο κινητήρας και τα αποτελεσματα θα τα δείς αργότερα.

Οταν ο κατασκευαστής σου δίνει ενα πίνακα με θερμοκρασία περιβάλλοντος στον αξονα των Χ εννοεί ακριβώς αυτό, δηλαδή θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Οχι θερμοκρασία κεφαλής, κυλίδρων, εξαγωγής ή οτι αλλο φανταζεσαι εσύ.

Εξ ού και η προηγούμενη απάντησή μου.

SONone
07/10/2016, 12:29
για να σοβαρευτουμε ομως... ολο αυτο ειναι απο λαδι ? αν ηταν δισκοι/ελατηρια θα πατιναριζε απλα? το οτι κοπαναει στις αλαγες ειναι λαδι ή καποια αλλη βλαβη στο κιβώτιο?

o_gavros
07/10/2016, 12:31
Πέτα το.

:bawl:


Μπλε και μπλουμ

(προφέρεται ως μια λέξη)

Βερνιλάκ μπλε ελεκτρίκ όμως πρώτα.
Σωστές δουλειές,όχι τσαπατσουλιές.


ε αμα η θερμοκρασια φτασει στο Μπραχαμι στους 1-2 βαθμους θα βγω με θερμαστρα να το ζεστάνω λιγο πριν την πρωτη εκκίνηση. :D

παντως σε προηγούμενα μηχανάκια που ειχα 20w50 δεν ειχα καπιο πρόβλημα ακομα και τις πολυ κρυες μερες οτι πχ κατι εγινε και ηταν πολυ πηχτό και δεν ανεβηκε στην τρομπα και την ακουσαν οι κύλινδροι ή κατι.. ισα ισα οπου μπορουσα να το βαλω απο επιλογη του manual λειτουργούσε και πιο αθορυβα το μοτερ.

Γιωργο ορυκτο 20-50 βάζω στο παπί εγω.
Νομίζω με ενα ημισυνθετικό 10-40 θα είσαι μια χαρά.
έχω να σου πω και μαγαζί να τα παρεις φτηνά.

SONone
07/10/2016, 12:37
Μα δεν θα ακούσεις τίποτα.
Απλά η κεφαλή δεν λιπαίνεται σωστά μέχρι να ζεσταθεί καλά ο κινητήρας και τα αποτελεσματα θα τα δείς αργότερα.

Οταν ο κατασκευαστής σου δίνει ενα πίνακα με θερμοκρασία περιβάλλοντος στον αξονα των Χ εννοεί ακριβώς αυτό, δηλαδή θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Οχι θερμοκρασία κεφαλής, κυλίδρων, εξαγωγής ή οτι αλλο φανταζεσαι εσύ.

Εξ ού και η προηγούμενη απάντησή μου.

αρα ωραία συμφωνούμε θερμοκρασία κεφαλής... οποτε Ελλάδα χειμωνα 10-40 για να μην την ακουσει ποτε ακομα και στην πρωτη εκκινηση το πρωι που μπορει να εχει και 0 βαθμους γιατι το 20-50 ειναι οριακά.. τελος το βρηκαμε.

ποσο δύσκολο ηταν να το πουμε απο την αρχη αυτο?
εδω ξανα ταιριαζει το αβαταρ μου.. :p

theofilos888
07/10/2016, 12:38
για να σοβαρευτουμε ομως... ολο αυτο ειναι απο λαδι ? αν ηταν δισκοι/ελατηρια θα πατιναριζε απλα? το οτι κοπαναει στις αλαγες ειναι λαδι ή καποια αλλη βλαβη στο κιβώτιο?

Θα στο ξαναπω.... αλλαξε λαδια. Το εχω παθει σε ολα μου τα μηχανακια. Καποια λαδια απλα δεν τους ταιριαζουν. Σε αυτο το μοτερ, που εχεις, εχω δοκιμασει με επιτυχια motul 300v 10-40 και bel ray exp 10-40.

Bowleno
07/10/2016, 12:43
Ακόμα να πάρει χαμπάρι το θρεντ ο παλιΟγερος.....:p

Κάνε ότι λέει ο χρεπ.....εεεε Άρης.....

SONone
07/10/2016, 12:46
Ακόμα να πάρει χαμπάρι το θρεντ ο παλιΟγερος.....:p

Κάνε ότι λέει ο χρεπ.....εεεε Άρης.....

αυτο περιμενω αλλα μάταια! :D αλλη φορα θα του στελνω πμ κατευθείαν!

toyar
07/10/2016, 14:53
το μηχανακι δουλευε με ορυκτο ή με ημι με το οποιο ηταν ηδη μουλιασμενοι οι δισκοι.........
μπηκανε συνθετικα δημιουργηθηκε ενα μιγμα αγνωστων ιδιοτητων και οι δισκοι τωρα κολλανε κατα την αποσυμπλεξη και χτυπαει το σασμαν
δυο αλλαγες καπακι με ημι 10W40 θα εκανα εγω για να ξεπλυθει και να στρωσει

SONone
10/10/2016, 18:23
εβαλα κατι λαδια για να ξεπλυθει 10w40 ημισυνθετικα φτηνιαρικα και εχει επανελθει το σασμαν στο 90% απο βδομαδα θα μπουν και σωστα λαδια και ολλα καλα!

panavour
10/10/2016, 20:43
εβαλα κατι λαδια για να ξεπλυθει 10w40 ημισυνθετικα φτηνιαρικα και εχει επανελθει το σασμαν στο 90% απο βδομαδα θα μπουν και σωστα λαδια και ολλα καλα!
μην τα αλλαξεις ,ξαναβαλτου τα φτηνιαρικα,γιατι τα παλιογιαπωνεζικα παθαινουν πολιτισμικο σοκ με ακριβα λαδια και δεν αποδιδουν καλα.
δεν ειναι σαν κατι ΚΤΜ που θελουν FULL συνθετικο MOTOREX 0-60 που κανει 20 ευρω το λιτρο.:D :lol:

amyroukai
10/10/2016, 20:55
μην τα αλλαξεις ,ξαναβαλτου τα φτηνιαρικα,γιατι τα παλιογιαπωνεζικα παθαινουν πολιτισμικο σοκ με ακριβα λαδια και δεν αποδιδουν καλα.
δεν ειναι σαν κατι ΚΤΜ που θελουν FULL συνθετικο MOTOREX 0-60 που κανει 20 ευρω το λιτρο.:D :lol:

τέρενς; εσύ;

nikma
11/10/2016, 14:34
Την στάθμη να ελέγχεις μήπωςσου καίει λαδάκι κι έχεις αυτή τη συμπεριφορά. Επίσης τσέκαρε τη ντίζα του συμπλέκτη μήπως είναι στα τελευταία της.

spyrakos35
11/10/2016, 15:22
Την στάθμη να ελέγχεις μήπωςσου καίει λαδάκι κι έχεις αυτή τη συμπεριφορά.

Δεν Γκαινε λαδι τα χονΔα λεμε....






























:lol:

SONone
11/10/2016, 16:25
δεν ξρουν τα παιδια ρε σπυρακο.