View Full Version : Ποια θα είναι τα επόμενα κλασικά ? (Μετά το 85)
Ας ξεκινήσω με την αγαπημένη μου Σουζούκι ,ευκαιρίας δοθείσης από το άλλο θρεντ.
1ο gsxr 750 (85)
370194
1ο gsxr 1100 (86)
370195
Last aircooled 1100 (92)
370196
To τελευταίο βρίσκεται ακόμα λίγα λεφτά ,τα δύο πρώτα μάλλον όχι .
sapila racing
12/10/2016, 13:01
Ολα τα Ducati 916/996/998.
Ολα τα Bimota. :D
CBR 400, FZR 400, ZXR 400, GSXR 400.
Μιλάμε για γενιές ενηλικίωσης.
sapila racing
12/10/2016, 13:09
CBR 400, FZR 400, ZXR 400, GSXR 400.
Μιλάμε για γενιές ενηλικίωσης.
Kαι VFR400R, RVF400 κλπ.
Ολα τα Ducati 916/996/998.
Ολα τα Bimota. :D
Δε θέλουμε ρε Ευρωπαικά ,αυτά είναι όλα κλασικά ...
Για τα Μπιμότα μάλλον χιούμορ έκανες ε ?
Και να πω ότι δεν ξέρεις τα Γιαπώνια ...
Tycho Moon
12/10/2016, 13:13
Νομίζω και τα αντίστοιχα 250αρια CBR, ZXR, FZR, GSXR σαν και πιο σπάνια..
theofilos888
12/10/2016, 13:13
Το πρωτο fireblade.
Tycho Moon
12/10/2016, 13:14
Τα ξηροκάμπανα SS και Monster
Χοντα lead. Δε σπάει δε χαλάει όπως τα 3310 ένα πράμα.
Χοντα civic. Δε σπάει δε χαλάει όπως τα 3310 ένα πράμα.
Άλλος από κει ...
sapila racing
12/10/2016, 13:21
Καπου εδώ πρέπει να πούμε οτι βάσει της FIVA, της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Κλασσικών Οχημάτων, οποιο όχημα είναι άνω των 30 ετών (ημερομηνία παραγωγής) κι εφ όσον είναι original, μπορεί να πιστοποιηθεί σαν κλασσικό όχημα.
Δηλαδή αυτη την στιγμή μια μοτοσυκλέτα του 1986 μπορεί να πιστοποιηθεί κιόλας σαν κλασσική.
Καπου εδώ πρέπει να πούμε οτι βάσει της FIVA, της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Κλασσικών Οχημάτων, οποιο όχημα είναι άνω των 30 ετών (ημερομηνία παραγωγής) κι εφ όσον είναι original, μπορεί να πιστοποιηθεί σαν κλασσικό όχημα.
Δηλαδή αυτη την στιγμή μια μοτοσυκλέτα του 1986 μπορεί να πιστοποιηθεί κιόλας σαν κλασσική.
Ρε ψηλέ δε σε θέλουμε να μας λες αυτά τα τετριμμένα ,για άλλα σε θέλουμε καμάρι.
sapila racing
12/10/2016, 13:29
Ρε ψηλέ δε σε θέλουμε να μας λες αυτά τα τετριμμένα ,για άλλα σε θέλουμε καμάρι.
Δεν τα λεω για σένα, εσύ τα ξέρεις. Για τους άλλους τα λέω.
Ετσι μπορεί και να σωθεί κανένα GSXR/CBR,FZR κλπ από τους stretfighτεράδες που τα σφάζουν, όπως και κανένα GSX/CB/FZ/XJ κλπ απο τους caferacerάδες που κι εκείνοι όλα τα σφάζουν όλα τα μαχαιρώνουν.
Υπάρχουν άπειρα GSXR πρώτης γενιάς που έχουν γίνει ρεντίκολο όπως ξέρεις. Πριν 15 χρόνια φαινόταν σαν μια καλή ιδέα για κάποιους, μια και ήταν ήδη σχετικά παλια και φτηνά, να παρουν ένα τέτοιο και να το κάνουν street fighter με καρατιμόνα, τον κώλο ψηλά κλπ.
el_hymador
12/10/2016, 13:41
Μηχανάκια που έκαναν την διαφορά στην κατηγορία τους και όχι μόνο και προχώρησαν τοπ ράγμα μπροστά:
To 900 Fireblade
ToSRAD 750
Το πρώτοR1
Η 916
Η Africa 650
O πρώτος (μονοκύλινδρος)Δούκας
Το Zhong Xhieung 125
notakos600
12/10/2016, 15:25
Μηχανάκια που έκαναν την διαφορά στην κατηγορία τους και όχι μόνο και προχώρησαν τοπ ράγμα μπροστά:
To 900 Fireblade
ToSRAD 750
Το πρώτοR1
Η 916
Η Africa 650
O πρώτος (μονοκύλινδρος)Δούκας
Το Zhong Xhieung 125
Σίγουρα είναι μηχανάκι αυτό? :lol:
https://www.google.gr/search?q=Zhong+Xiang+125&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwituv2_rtXPAhVGHxoKHaPYD4YQ_AUICCgB&biw=1600&bih=770
kostaskk
12/10/2016, 15:57
rd350
rd500, rg500
nsr,rgv,tzr,kr1s,tdr,af1
karellen
12/10/2016, 16:24
Καπου εδώ πρέπει να πούμε οτι βάσει της FIVA, της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Κλασσικών Οχημάτων, οποιο όχημα είναι άνω των 30 ετών (ημερομηνία παραγωγής) κι εφ όσον είναι original, μπορεί να πιστοποιηθεί σαν κλασσικό όχημα.
Δηλαδή αυτη την στιγμή μια μοτοσυκλέτα του 1986 μπορεί να πιστοποιηθεί κιόλας σαν κλασσική.
Να ελπίζω δηλαδή?
370213
Tycho Moon
12/10/2016, 16:30
Tα αερόψυκτα καρμπυρατεράτα στρητάδικα και εντούρΑ
Takata Dome
12/10/2016, 18:05
Ας ξεκινήσω με την αγαπημένη μου Σουζούκι ,ευκαιρίας δοθείσης από το άλλο θρεντ.
1ο gsxr 750 (85)
370194
1ο gsxr 1100 (86)
370195
Last aircooled 1100 (92)
370196
To τελευταίο βρίσκεται ακόμα λίγα λεφτά ,τα δύο πρώτα μάλλον όχι .
Αυτό εδώ (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8614159/) κάθε φορά που το βλέπω είναι σα να με παρακαλάει να το σώσω απ'τη "ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΣΤΡΗΤΦΑΙΤΕΡ".Δώστε κανα 3αρι και πάρτε το να μη το βλέπω και μπαίνω σε πειρασμό. :lol:
Επί του θέματος, θα προσθέσω:
370217
sapila racing
12/10/2016, 18:08
Αυτό εδώ (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8614159/) κάθε φορά που το βλέπω είναι σα να με παρακαλάει να το σώσω απ'τη "ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΣΤΡΗΤΦΑΙΤΕΡ".Δώστε κανα 3αρι και πάρτε το να μη το βλέπω και μπαίνω σε πειρασμό. :lol:
Το είχε βαλει ο buckley νομίζω. Δυστυχώς έχει κομμένο σκελετό.
astroman76
12/10/2016, 18:47
μαλλον ο τιτλος πρεπει να αλαξει λιγο οπως λεει και ο Σαπιλα ολλα 30ετιας και καθε χρονο να ειναι και κλασσικα... αρα μηλαμε για μηχανακια που θα κρατησουν η θα ανεβασουν την αξια τους
μελλοντικα κλασσικα για εμενα που θα ανεβει πολυ η αξια τους ειναι
GSXR750 88-92
YZF750SP
CBR900RR Λευκο μπλε 92ρι
Ρ1 πρωτο 98ρι
VTR Sp1/Sp2
SRAD δεν ξερω οι τιμες πλεον ειναι ξεφτιλα αλλα εγω αν ειχα εξτρα χρηματα θα επερνα ενα μπλε ασπρο να υπαρχει
καλα ολλα τα japan 250-400 μπορεις να τα θεωρησεις σπανια αλλα δεν σημενει οτι ειναι και δυσευρετα...αρα θα εβαζα στην λιστα
TZR250 ολλα τα SP/SPS/SPR
NSR τα SE/SP
KR1R
RGV250SP/Sp2 και το VJ23 μιας και δεν πουλησε αρκετα ουτε ιαπωνια και ειναι ακρετα σπανιο και εκει
στα 4τ 400ρια
FZR400SP
ZXR400SP
GSXR400SP
RVF400
κλασσικα τα περισσοτερα μεγαλα ιταλικα ειναι σπανια και κλασσικς Ducati/Bimota/Aprilia/Laverda/motoguzzi και ιδικα τα R και σπεσιαλ μοντελα καθε εταιριας.
θα εβαζα και απο τα αγγλικα τα triumph των 90ς δεν θα ανεβουν τρελα οι τιμες αλλα δεν τα πετανε πλεον.
δεν μηλαω για RC30/OW01/R7/RVF750/ZXRR κτλ.. αυτα απο την μερα που πατησανε στο σαλονι ειναι classic και σπανια
Απο εντουροιδη θα εβαζα ολλα τα japan SR/R/Βaja και ειδικες εκδοσεις και μαλλον τα πρωτα αφρικα 650 μιας και φερουν το HRC αυτοκολητακι :D
Το είχε βαλει ο buckley νομίζω. Δυστυχώς έχει κομμένο σκελετό.
Κάπου μπλέκεις με τόσα που δεν πάει παρακάτω.Εγώ το έβαλα σαν κλασικό μοντέλο του κοντινού μέλλοντος για να το σώσει κανένας μικρότερος χαχα.
Για donor αξίζει (η μαμά εξάτμιση μόνο που έχει πχ δεν υπάρχει πουθενά) το Σάββατο παίρνω δύο μοτόρια πακέτο οπότε gamata...
MG-KTiNoS
12/10/2016, 19:51
370220
370221
:a014:
Το FZ750 (γιατί όλες οι σύγχρονες σε σειρά τετρακύλινδρες ακολουθούν την αρχιτεκτονική του κινητήρα του )
RC30
GSXR 750 1985
Ducati 916
Fireblade
R1 1996
Τα προηγούμενα γιατί ξεχωρίσανε σαν κορυφαία στην εποχή τους και στα όνειρα των επίδοξων γλήγορων.
TDR250 (μου φαίνεται είναι το 1ο από αυτά τα ψηλά ασφάλτινα που τόσο είναι της μόδας τώρα)
Africa twin
Ducati monstro
Αφού σας αρέσουν τόσο τα υστερικά 400άρια και 250άρια (παραεισαγωγές στην Ελλάδα μέσω της Πάτρας)
θα διαλέξω κάποιο παλιότερο που δεν το θυμάται μάλλον κανένας
Yamaha phazer 250 (phazer όχι fazer)
Bmw gs1100 1994 ?????????
astroman76
12/10/2016, 20:41
νομιζω χανουμε την μπαλα...
φιλε απο πανω το RC30 την δευτερη μερα ητανε ηδη κλασσικο και ονειρικο πλεον δεν το βρησκεις κατω απο 25.000
το 1996 δεν υπηρχε ρ1, λες το thunderace?
και για πιο λογο ειναι κλασσικ το φαζερ 250? το μοτερακι του πρωτου FZR250 ειχε και ητανε απλα ενα city bike (στην ιαπωνια τα βρησκεις με 500-900ε)... ξερω ενα που το εχει ενας και παει στα χωραφια με αυτο...τοσο κλασσικ...
πισω στο θεμα μας :D
νομιζω χανουμε την μπαλα...
φιλε απο πανω το RC30 την δευτερη μερα ητανε ηδη κλασσικο και ονειρικο πλρον δεν το βρησκεις κατω απο 25.000
το 1996 δεν υπηρχε ρ1
και για πιο λογο ειναι κλασσικ το φαζερ 250? το μοτερακι του πρωτου FZR250 ειχε και ητανε απλα ενα city bike... ξερω ενα που το εχει ενας και παει στα χωραφια με αυτο...τοσο κλασσικ...
πισω στο θεμα μας :D
Υπήρχε το 1998 r1? (εντάξει ένα νούμερο λάθος. Ας βάζανε ένα περιορισμό προς τα επάνω στον τίτλο)
Στα χωράφια με 14000 rpm. Τέλεια θα είναι. Και τα άλλα που ήταν race-replica για τους γιαπωνέζους γύρω από τα χωράφια γυροφέρνανε στην Ελλάδα.:lol:
astroman76
12/10/2016, 20:54
Υπήρχε το 1998 r1? (εντάξει ένα νούμερο λάθος. Ας βάζανε ένα περιορισμό προς τα επάνω στον τίτλο)
Στα χωράφια με 14000 rpm. Τέλεια θα είναι. Και τα άλλα που ήταν race-replica για τους γιαπωνέζους γύρω από τα χωράφια γυροφέρνανε στην Ελλάδα.:lol:
ενας μπαρμπας το εχει τι να σου πω... στα χωραφια το βλεπω αλλα και οσα εχουν ερθει ελλαδα λογο ελληψης ανταλακτικων η τα δοσανε σε γυφτους για σιδερα η στον ΟΔΔΥ σε καποιον ματρα κομματια...
παρε και κατι σπανιο σε μαγαζι φιλου μαντρα...
370231
Ωραία που θαταν ένα 23αρι άστρο ε?
Τυπικά κλασσικά των 80s
370246
astroman76
13/10/2016, 00:10
Ωραία που θαταν ένα 23αρι άστρο ε?
με ενα 8ρακι το φερνεις απο ιαπωνια και παιζουν μερικα και Αγγλια αλλα εκει χτηπανε 10ρες
thunder ace
13/10/2016, 04:40
Υπομονη 10 χρονακια ακομα Κεραυνε.
καποια στιγμη πρεπει να το χτυπησω αυτο το fzr400. ειναι εκει και το λιμπιζομαι.....
Απλά ο buckley εγραψε μετά το 85..
Απλά ο buckley εγραψε μετά το 85..
Επίσης ξέχασε να γράψει γιαπωνέζικα .
Κλασική περίπτωση βλάβης (στον εγκέφαλο), αφιερωμένη η "ανακατασκευή" στο φίλο μου τον ψηλό...
http://www.car.gr/7103647-suzuki-gsxr-750
notakos600
13/10/2016, 08:40
Παίζουν και 125? :a014:
1986 NS125F Honda Italy.
370273
ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
13/10/2016, 08:45
YAMAHA xt 400 xt 550:)
Ρε παιδιά βάλτε και καμιά φώτο να παιζε κ το ματι.!:bawl:
Κλασική περίπτωση βλάβης (στον εγκέφαλο), αφιερωμένη η "ανακατασκευή" στο φίλο μου τον ψηλό...
http://www.car.gr/7103647-suzuki-gsxr-750
απο τα 8000€ της ανακατασκευης
τα πιο πολλα πηγαν μαλλον στο κρανος τζετ της Νοβα (ειναι ακριβα αυτα)
:cry:
Γιατι το κακομοιρο το Gixxer...
Τα FJ ρε παιδια, αν και παλια, κλασσικα, γερα κλπ....γιατι δεν τα θελει κανεις;
sapila racing
13/10/2016, 08:52
YAMAHA xt 400 xt 550:)
Aυτά είναι πριν το 85 ετσι κι αλλιώς.
Το FJ παρεξηγημένο όντως στην Ελλάδα. Ισως και λογω 16ρηδων τροχών.
Ρε παιδια ας το κρατησουμε αυστηρα μετα το 85...
Και φωτογραφιες !!!
SUZUKI GSX250S KATANA
370276
https://www.youtube.com/watch?v=IzL_fObOsCY
Takata Dome
13/10/2016, 09:08
Το είχε βαλει ο buckley νομίζω. Δυστυχώς έχει κομμένο σκελετό.
Το είχα βάλει και στο thread με τα παρατημένα,είχε ανέβει φωτογραφία του το 2006 και το αναγνώρισα
370275
Στο τηλέφωνο που είχα μιλήσει μαζί του μου είχε πει ότι είναι σε ακινησία από το 09,δεν είχε πρόβλημα το μοτέρ και το άφησε όταν άρχισε να κόβει πλαίσιο.Έχει και άλλα ανταλλακτικά που δίνει μαζί,καρμπυρατερ,δαγκάνες κλπ.Νομίζω αν δεν έχει πρόβλημα το μοτέρ δεν είναι και άσχημα.
Κάθε 10 χρόνια η Honda παρουσίαζε και μια πανάκριβη μοτο. Εκεί στο 85 πρέπει να παρουσιάστηκε κι'αυτό
Πρέπει να κόστιζε 3 φορές παραπάνω από ένα fj1100.
Μετά το 90 κάποια ήρθαν στην ελλάδα με ελβετικές προδιαγραφές (85 ολόκληρα άλογα).
370279
Κάθε 10 χρόνια η Honda παρουσίαζε και μια πανάκριβη μοτο. Εκεί στο 85 πρέπει να παρουσιάστηκε κι'αυτό
Πρέπει να κόστιζε 3 φορές παραπάνω από ένα fj1100.
Μετά το 90 κάποια ήρθαν στην ελλάδα με ελβετικές προδιαγραφές (85 ολόκληρα άλογα).
370279
Αν όχι τρεις ,δύο σίγουρα. Τώρα όλοι εδώ θέλουν να τα πάρουν πάμφθηνα γιατί τους έχει κολλήσει η ρετσινιά ότι είναι τα κλειστά.
Εννοείται ότι με τα αντίστοιχα F δεν ασχολείται κανένας.
Όχι κάθε 10 χρόνια όμως γιατί αυτό ήταν ο διάδοχος του cb 1100r και στην τιμή...
Xt 600 tenere
370285
NSR 250
370286
και ολα τα ευρωπαικα.
notakos600
13/10/2016, 11:37
Γειά σου Πάνο (buckley)...η πόλη ποτέ δεν κοιμάται rulezzz. ;)
370288
karellen
13/10/2016, 12:37
Το Bol'dor το είπαμε?
370291
Λευκάδιος
13/10/2016, 13:09
Χωμάτινα που σε 2-3 χρόνια συμπληρώνουν 30 χρόνια.
Husaberg 501 1989,πήγε τα μεγάλα 4χρονα εντούρο πολλά βήματα μπροστά.
370292
Honda CR250 1988,πουλήθηκε μεν σε μεγάλους αριθμούς(σε αντίθεση με τον Bergo) αλλά με την σχεδίαση του (χαμηλό ντεπόζιτο,θέση οδήγησης) έβαλε τα MX σε νέα εποχή.
370293
Το Bol'dor το είπαμε?
370291
πιανεται;Μετα το 85 δεν μιλαμε;
πιανεται;Μετα το 85 δεν μιλαμε;
Αυτο εχει μπροστινο, φρενα ζαντες απο Bandit οποτε μαλλον ναι....
:D
Honda CBX 1050 το ειπαμε ?
370298
Honda CBX 1050 το ειπαμε ?
370298
1978-1982!!
:nono:
Ειναι ΗΔΗ κλασσικα!!
:D
1978-1982!!
:nono:
Ειναι ΗΔΗ κλασσικα!!
:D
Μ' αυτή την εξάτμιση μην παίρνεις όρκο...
Μάγκες για να μη μπερδεύεστε κλασικά από κάτω στο περίπου.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129444&p=2209525&viewfull=1#post2209525
xristos9611
13/10/2016, 13:44
Honda cbr 1100xx blackbird
Honda cbr 1100xx blackbird
Και εδώ θα συμφωνήσω...
Μ' αυτή την εξάτμιση μην παίρνεις όρκο...
Μάγκες για να μη μπερδεύεστε κλασικά από κάτω στο περίπου.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129444&p=2209525&viewfull=1#post2209525
μου τσακιζεις τα κοκκαλα τωρα!Γκαραζαρα σειρα.
μου τσακιζεις τα κοκκαλα τωρα!Γκαραζαρα σειρα.
Και φαντάσου ότι με ψαρώσανε τότε αλλιώς θα συνέχιζα με τα ευρωπαικά αχαχαχαχα.
Τώρα που τα ξαναβλέπω πάντως μετά από 4+ χρόνια συνειδητοποιώ ότι απέκτησα 5 από αυτά αλλά ...
5 με το περασμα των χρονων η 5 αυτη την στιγμη στο γκαραζ;
5 με το περασμα των χρονων η 5 αυτη την στιγμη στο γκαραζ;
Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις ρε σειρά από 5 φύγανε τα 3 και πήγαμε προς Ευρώπη...
astroman76
13/10/2016, 15:27
παντος ακρη με αυτα τα ποστ δεν βγαζεις....
νομιζω μερικοι δεν καταλαβενουν την ιδεα του κλασσικου που στην μοτοσηκλετα θεωρειται το σπανιο το μοναδικο και αυτο που ανεβαζει την τιμη σε μεγαλο βαθμο.
μηχανακια μαζικης παραγωγης λιγο δυσκολο να γηνουν κλασσικα πλεον, μπορει το XLR250 να ειναι κλασσικο μηχανακια στα χαρτια αλλα μην νομιζετε οτι θα το παρει καποιος για πανω απο 1000-1500ε και αυτο να ειναι σε κατασταση βιτρινας το ιδιο ισχυει και για πολλα αλλα μηχανακια οπως επισης και το boldor που με 2000-3000ε to βρησκεις εξωτερικο και σε μαμα κατασταση, αντιθετα στο car τα δινουν ολλα απο 3κ και πανω λες και ειναι cb1100F&R
και μερικα λινκς
http://www.ebay.co.uk/itm/1982-HONDA-DOHC-CB750F-SUPERSPORT-/232111239936?hash=item360ae87300:g:qp8AAOSwLF1X~Xvh
http://www.ebay.co.uk/itm/1984-HONDA-CB-750-F-2-C-Stunning-Low-Mileage-Rare-Classic-Very-Clean-History-/122140224878?hash=item1c701fed6e:g:6dgAAOSwtnpXlP~p
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-gsx750-katana-NEW-MOT-/131951616531?hash=item1eb8ede213:g:tT4AAOSwNRdX6UG~
http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CBX-1000-/301979009735?hash=item464f5a02c7:g:LXcAAOSwqBJXWA6s
To 3 και το 4 τρώγονται Γιάννη τα άλλα πέρασαν και δεν άγγιξαν.
Εχει χαθεί η μπάλα στο thread. Εκτός των μεγάλων και σπάνιων (που έγιναν collective από την 1η μέρα όπως ειπώθηκε), είναι ζήτημα αν έχουν αναφερθεί 2-3-4 μηχανάκια που μπορούν να θεωρηθούν συλλεκτικά. Αλλο το κλασσικό με την έννοια της ημερ/νίας παραγωγής, άλλο το συλλεκτικό. Κλασσικά είναι και τα ΧΤ600 αν το πάμε έτσι.
Συλλεκτικό κάτι χαρακτηρίζεται βάση σπανιότητας αλλά και αξίας που είναι υποκειμενική για τον κάθε ένα μας χωριστά. Αντικειμενικά είναι οτιδήποτε είναι δυσεύρετο,σε όσο το δυνατόν πιο εργοστασιακή κατάσταση γίνεται.Σωστά?
astroman76
13/10/2016, 16:25
Εχει χαθεί η μπάλα στο thread. Εκτός των μεγάλων και σπάνιων (που έγιναν collective από την 1η μέρα όπως ειπώθηκε), είναι ζήτημα αν έχουν αναφερθεί 2-3-4 μηχανάκια που μπορούν να θεωρηθούν συλλεκτικά. Αλλο το κλασσικό με την έννοια της ημερ/νίας παραγωγής, άλλο το συλλεκτικό. Κλασσικά είναι και τα ΧΤ600 αν το πάμε έτσι.
δηλαδη απο την λιστα που εβαλα τι δεν θα εχει αξια στο μελλον ?
astroman76
13/10/2016, 16:30
To 3 και το 4 τρώγονται Γιάννη τα άλλα πέρασαν και δεν άγγιξαν.
δεν τα εβαλα για την μοναδικο τους αλλα για τις τιμες...
δηλαδη απο την λιστα που εβαλα τι δεν θα εχει αξια στο μελλον ?
Δεν μιλούσα για σένα. Από τα μηχανάκια που είχες βάλει, δεν θεωρώ τα 250άρια-400άρια συλλεκτικά πχ. Είχαν και έχουν αξία λόγω του οτι ήταν δυσεύρετες (εκτός ιαπωνίας) εκδόσεις και μόνο. Το κουφό είναι πως είδα πριν κανα δυο μήνες ένα VJ23 Lucky strike σε τρομερή κατάσταση στον Πειραιά. Δεν είχα ξαναδεί από κοντά.
ZZR 1100 91 - 93 το διμπουκο
DUCATI, 851 + MOSTRO 900 το πρώτο.
VFR 750 του 91 το λευκό!
δεν τα εβαλα για την μοναδικο τους αλλα για τις τιμες...
Ρε Γιάννη με τις λίρες που είδα στο 1 και 2 δεν ήταν φτηνά σόρρυ.
Ψάχνω χρόνια ένα μαμά 1100 unitrack ,το καλοκαίρι βρήκα δύο στη Γερμανία κάπου έχω φωτό τη μία την ανέβασα τις προάλλες και φτιάχτηκε μέχρι και ο ψηλός τιμή 2500 ευρώ στο σπανιότατο polar white χρώμα,το άλλο ένα κλασικό κοκκινάκι τιμή 1690 θες να την ανεβάσω να δεις και να κλάψεις ???
Δεν μιλούσα για σένα. Από τα μηχανάκια που είχες βάλει, δεν θεωρώ τα 250άρια-400άρια συλλεκτικά πχ. Είχαν και έχουν αξία λόγω του οτι ήταν δυσεύρετες (εκτός ιαπωνίας) εκδόσεις και μόνο. Το κουφό είναι πως είδα πριν κανα δυο μήνες ένα VJ23 Lucky strike σε τρομερή κατάσταση στον Πειραιά. Δεν είχα ξαναδεί από κοντά.
Ρε Βύρωνα για κλασικά μοτόρια μιλάμε ,άστα τα συλλεκτικά για να καταλάβεις ακριβώς μιλάμε για ένα μαμά CB 1100 F δεν χρειάζεται να πάμε στο R.
Πάμε τώρα ένα κλικ μετά χρονικά που έγιναν 8 στα 10 καταρχήν και έπειτα 9,9 στα 10 υδρόψυκτα...
Ποια από αυτά θα σταθούν ? και ξέχνα τι λένε οι λέσχες και οι "νόμοι" του 30+ .
astroman76
13/10/2016, 20:12
Δεν μιλούσα για σένα. Από τα μηχανάκια που είχες βάλει, δεν θεωρώ τα 250άρια-400άρια συλλεκτικά πχ. Είχαν και έχουν αξία λόγω του οτι ήταν δυσεύρετες (εκτός ιαπωνίας) εκδόσεις και μόνο. Το κουφό είναι πως είδα πριν κανα δυο μήνες ένα VJ23 Lucky strike σε τρομερή κατάσταση στον Πειραιά. Δεν είχα ξαναδεί από κοντά.
δεν ειπα για ολλα τα 250/400 αλλα μονο για τα R/SP/SE μοντελα που ηδη τα πουλλανε σε εξωφρενικες τιμες 10.000ε ενα NSR250SP MC28, που εγω το ειχα παρει το 1999 για 1.200.000 και δεν ητανε καν SP αλλα SE.
ενα καλο μερος για μηχανακια με αξια που ειναι 85+ ειναι εδω... http://raresportbikesforsale.com/
astroman76
13/10/2016, 20:15
Ρε Γιάννη με τις λίρες που είδα στο 1 και 2 δεν ήταν φτηνά σόρρυ.
Ψάχνω χρόνια ένα μαμά 1100 unitrack ,το καλοκαίρι βρήκα δύο στη Γερμανία κάπου έχω φωτό τη μία την ανέβασα τις προάλλες και φτιάχτηκε μέχρι και ο ψηλός τιμή 2500 ευρώ στο σπανιότατο polar white χρώμα,το άλλο ένα κλασικό κοκκινάκι τιμή 1690 θες να την ανεβάσω να δεις και να κλάψεις ???
το πολαρ το ειδα καλο ειναι και σπανιο αλλα οκ εδω πανω τα βρησκεις με 3000 εκει γυρω αν ασχοληθεις..
οκ ναι με λιρες σε ευρο εχει μια διαφορα αλλα αν ζεις Αγγλια με 2000 περνεις CB μαμα ελλαδα κανενα κανιβαλο απο τα 80ς τιγκα στην μαιμουδια θα βρεις...
το πολαρ το ειδα καλο ειναι και σπανιο αλλα οκ εδω πανω τα βρησκεις με 3000 εκει γυρω αν ασχοληθεις..
οκ ναι με λιρες σε ευρο εχει μια διαφορα αλλα αν ζεις Αγγλια με 2000 περνεις CB μαμα ελλαδα κανενα κανιβαλο απο τα 80ς τιγκα στην μαιμουδια θα βρεις...
Αρχηγέ είναι που έχω μπλέξει με κάτι Ιταλικά αλλιώς άντε ξαναβρέστο αυτό 1690 ευρώ στο Μανχάιμ το καλοκαίρι...
370465
Technische Daten
Kategorie Motorrad
Kilometerstand 89.000 km
Hubraum 1.100 cm³
Leistung 88 kW (120 PS)
Kraftstoffart Benzin
Getriebe Schaltgetriebe
Erstzulassung 05/1984
Anzahl der Fahrzeughalter 2
HU 06/2017
Farbe Rot
Antriebsart Kette
Και οι βαλίτσες δώρο...
μηχανακια μαζικης παραγωγης λιγο δυσκολο να γηνουν κλασσικα
Μαζι σου all the way....
τα άλλα ειναι για.....ΓΝΩΣΤΕΣPro-To XR ΤΜ
Δεν μιλούσα για σένα. Από τα μηχανάκια που είχες βάλει, δεν θεωρώ τα 250άρια-400άρια συλλεκτικά πχ. Είχαν και έχουν αξία λόγω του οτι ήταν δυσεύρετες (εκτός ιαπωνίας) εκδόσεις και μόνο. Το κουφό είναι πως είδα πριν κανα δυο μήνες ένα VJ23 Lucky strike σε τρομερή κατάσταση στον Πειραιά. Δεν είχα ξαναδεί από κοντά.
Το πηρε προσφατα αυτος ηταν να το παρω εγω αλλα ο ιδιοκτητης την εκανε γερμανια και μετα τον εχασα..:cry:
Υ.γ.Αν και εχω σχεδον 2 εγω αλλα ξερεις να τους κανει παρεα να γινει τριο..:bawl:
maniatiakos
15/10/2016, 14:58
Ωραίο θέμα παιδιά!
Εκτος από ευρωπαϊκά, vtr sp1/2, r1 98, rvf 400 και όλα τα 250,400,500 διχρονα.
Κtm duke 1994-1998, bmw r100gs pd το τελευταίο του 95 .
Επίσης κάτι που δεν έχει αναφερθεί, οι τριτροχες γουρούνες...κάτι tecate που καβαλαγαν κάτι χαροι με στοιχειώνουν..
Λογικά σώνεται αυτό.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/8794861/
Bob_o_mastoras
16/10/2016, 11:50
ΤDR ρε!! ;)
astroman76
16/10/2016, 14:37
Λογικά σώνεται αυτό.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/8794861/
υπαρχουν και πιο καθαρα κατα καιρους στο καρ
υπαρχουν και πιο καθαρα κατα καιρους στο καρ
Κοίτα, μετά από την κουβέντα που κάναμε για το 85ρι to gsxr που έβαλε ο takata και ότι αξίζει για donor, το μηχανάκι πουλήθηκε οπότε το 1000 από πάνω μπήκε για την χαμηλότατη τιμή του (300 ευρώ ...).
Εννοείται πάντως ότι αν δεν γουστάρεις το ταξίδι του restoring βουτάς το από κάτω που στην τελική θα βγει φθηνότερο...
http://www.car.gr/8241481-yamaha-fzr-fzr-750-genesis-20v
Σέρνεται καιρό από τον άνθρωπο ,δώστε του μια ευκαιρία...
ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
18/10/2016, 16:21
Εγώ δεν έχω καταλάβει το εξής. Πώς μια μοτοσυκλέτα την χαρακτηρίζουμε, κλασική. Τι πρέπει να έχει δηλαδή.
Εγώ δεν έχω καταλάβει το εξής. Πώς μια μοτοσυκλέτα την χαρακτηρίζουμε, κλασική. Τι πρέπει να έχει δηλαδή.
Κλας.
ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
18/10/2016, 16:40
Κλας.
Κλάση. :beer: Είναι και αυτό μια άποψη. Αλλά τι κλάση?:confused:
Κλάση. :beer: Είναι και αυτό μια άποψη. Αλλά τι κλάση?:confused:
Κλασσική.
ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
18/10/2016, 16:47
ε καλα εισαι.:bawl:
ε καλα εισαι.:bawl:
Μια χαίτη πάντα βοηθάει.
ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
18/10/2016, 16:53
Δεν το έχω. Θα πρέπει να αλλάξω επίπεδο. Χάνω λόγο εμπειρίας.:wave2:
astroman76
18/10/2016, 17:41
να εχει και ενα κοινο... παραδηγμα το GSXF600-750-1100 της συζυκι μια ζωη για 500-1000ε θα τα δηνουν και το μονο καλο που εχουν ειναι οτι περνεις τα μοτερ απο το 750/1100 για καποιο πηροβολιμενο gsxr
κλασσική γίνεται η μοτοσυκλέτα που όταν βγηκε πριν 39 χρόνια όλοι λατρεύανε να οδηγάνε ή την είχαν βγάλει σε περιορισμένα κομμάτια, ή είχε πολύ πρωτοποριακή σχεδίαση που άρεσε σε πολύ κόσμο. :a33:
για παράδειγμα, κλασσικό δε προκειται να γίνει ποτέ το cbf600 αλλα πιο ευχάριστα μηχανάκια όπως πχ τo ducati monster 600 ή το VTR1000.
MG-KTiNoS
18/10/2016, 17:58
Μια χαίτη πάντα βοηθάει.
αρκεί να έχεις μαλλιά και μπροστά....
:cool:
κλασσική γίνεται η μοτοσυκλέτα που όταν βγηκε πριν 29 χρόνια όλοι λατρεύανε να οδηγάνε ή την είχαν βγάλει σε περιορισμένα κομμάτια, ή είχε πολύ πρωτοποριακή σχεδίαση που άρεσε σε πολύ κόσμο. :a33:
για παράδειγμα, κλασσικό δε προκειται να γίνει ποτέ το cbf600 αλλα πιο ευχάριστα μηχανάκια όπως πχ τo ducati monster 600 ή το VTR1000.
Και ΕΝΑΣ να βρεθεί να την κάνει μαμά η μηχανή θα γίνει κλασσική.
Τώρα αν δεν αρέσει σε μας είναι άλλο.
Θα αρέσει σίγουρα σ αυτόν που θα ρίξει ΧΧ....
Ως εκ τούτου όλα μια ιδέα είναι και τα κλασσικά για αυτούς που έχουν ΧΧΧ.
:)
astroman76
18/10/2016, 19:10
κλασσική γίνεται η μοτοσυκλέτα που όταν βγηκε πριν 39 χρόνια όλοι λατρεύανε να οδηγάνε ή την είχαν βγάλει σε περιορισμένα κομμάτια, ή είχε πολύ πρωτοποριακή σχεδίαση που άρεσε σε πολύ κόσμο. :a33:
για παράδειγμα, κλασσικό δε προκειται να γίνει ποτέ το cbf600 αλλα πιο ευχάριστα μηχανάκια όπως πχ τo ducati monster 600 ή το VTR1000.
μιας και το αναφερεις το πρωτο CBR600F1 δεν το βρησκεις κατω απο 3000ε σε καλη κατασταση , επισης εχουν αρχησει να ανεβαζουν τιμες σε CBR600F2
αν ειναι να υπαρχει κλασσικο μονστερ θα ειναι το πρωτο το 900... το 600 για πιο λογο?
ουτε το VTR μονο τα Sp1/Sp2 που πλεον δεν τα βρησκεις φτυνα.. μονο εγω εδωσα το δικο μου 2500ε :D
πρωτον είπα για το άχρωμο/άοσμο CBF600 (το CBR600f θεωρείται πλέον κλασσικό, θα συμφωνήσω) και δευτερον είναι ένα θέμα με τελείως υποκειμενικες απόψεις, οποτε ότι και να λέμε τώρα μόνο ο χρόνος μπορει να δειξει....
να κανουμε προβλέψεις για τα τωρινα μοντελα και ας ανοιξουμε αυτο το ποστ παλι σε 30 χρόνια (αν ζούμε), να δουμε ποιος έπεσε πιο πολύ μέσα.... :cry:
Πότε ονομάζεται "κλασικό" κάποιο ανθρώπινο δημιούργημα (τεχνολογικό ή κάποιο έργο τέχνης)
Νομίζω ότι πρώτα αναφερόμαστε σε κάτι που ξεχώρισε στην εποχή του. Κάτι που άφησε το στίγμα του και οτιδήποτε άλλο παρουσιάστηκε μετά έχει σαν σημείο αναφοράς τον πρωτοδιδάξαντα.
Και φυσικά αναφερόμαστε στο παρελθόν (το οποίο για τις μοτοσυκλέτες επίσημα είναι από 30 χρόνια και πίσω).
Καλό θα ήταν να μας πει την άποψη του κάποιος που ασχολείται συστηματικά με το αντικείμενο.
Πάντως για μένα από αισθητικής άποψης πρέπει να φαίνεται ο κινητήρας (έστω και με μισό φαίρινγκ). Εξαίρεση το GSXR750 που η suzuki το 1985 του έβαλε 4 φλας και το πήρε από το boldor στους δημόσιους δρόμους.
Πάντως αυτός που δημιούργησε αυτό το νήμα έχει γράψει ποιές από το 1985 και μετά. Δεν προσδιόρισε το μέχρι πότε. Μέχρι το 1990? το 2000?
Πότε ονομάζεται "κλασικό" κάποιο ανθρώπινο δημιούργημα (τεχνολογικό ή κάποιο έργο τέχνης)
Νομίζω ότι πρώτα αναφερόμαστε σε κάτι που ξεχώρισε στην εποχή του. Κάτι που άφησε το στίγμα του και οτιδήποτε άλλο παρουσιάστηκε μετά έχει σαν σημείο αναφοράς τον πρωτοδιδάξαντα.
Και φυσικά αναφερόμαστε στο παρελθόν (το οποίο για τις μοτοσυκλέτες επίσημα είναι από 30 χρόνια και πίσω).
Καλό θα ήταν να μας πει την άποψη του κάποιος που ασχολείται συστηματικά με το αντικείμενο.
Πάντως για μένα από αισθητικής άποψης πρέπει να φαίνεται ο κινητήρας (έστω και με μισό φαίρινγκ). Εξαίρεση το GSXR750 που η suzuki το 1985 του έβαλε 4 φλας και το πήρε από το boldor στους δημόσιους δρόμους.
Πάντως αυτός που δημιούργησε αυτό το νήμα έχει γράψει ποιές από το 1985 και μετά. Δεν προσδιόρισε το μέχρι πότε. Μέχρι το 1990? το 2000?
Γράψτε ελεύθερα ,κάθε γενειά αγάπησε μοτοσυκλέτες που την συνοδέψαν στην εφηβεία της χοντρικά.Εντάξει εγώ και πιο πριν λόγω συνθηκών οικογένειας κλπ.
Γουστάρω ας πούμε 70-85 και πολύ πολύ λίγα πιο μετά.Μηχανές προγενέστερες τις σέβομαι αλλά δεν μου κάνουν κλικ κατά κανόνα.
Αυτό που με χαλάει είναι ότι οι σύγχρονοι νέοι δεν τις γουστάρουν πια τόσο και αυτή η τρέλλα δύσκολα θα κληροδοτηθεί στην Ελλάδα.
Μακάρι να κάνω λάθος και σε μερικά χρόνια να με(μας) κοροιδεύουν οι πιτσιρικάδες μ' αυτά που καβαλάμε όπως ένοιωθα και γω με τους μπαρμπάδες με τις μεταπολεμικές μπέμπες...
astroman76
18/10/2016, 21:46
Γράψτε ελεύθερα ,κάθε γενειά αγάπησε μοτοσυκλέτες που την συνοδέψαν στην εφηβεία της χοντρικά.Εντάξει εγώ και πιο πριν λόγω συνθηκών οικογένειας κλπ.
Γουστάρω ας πούμε 70-85 και πολύ πολύ λίγα πιο μετά.Μηχανές προγενέστερες τις σέβομαι αλλά δεν μου κάνουν κλικ κατά κανόνα.
Αυτό που με χαλάει είναι ότι οι σύγχρονοι νέοι δεν τις γουστάρουν πια τόσο και αυτή η τρέλλα δύσκολα θα κληροδοτηθεί στην Ελλάδα.
Μακάρι να κάνω λάθος και σε μερικά χρόνια να με(μας) κοροιδεύουν οι πιτσιρικάδες μ' αυτά που καβαλάμε όπως ένοιωθα και γω με τους μπαρμπάδες με τις μεταπολεμικές μπέμπες...
νομιζω οτι δεν θα αλλαξει... αν δεις το 70% απο την νεολαια οδηγα παπακια η σκοοτερς αρα κουλτουρα μοτο μηδεν....
Θα παρουν και κανα παλιο βεβαια για κουρεμα-χτενισμα...:cry:
astroman76
18/10/2016, 22:51
Θα παρουν και κανα παλιο βεβαια για κουρεμα-χτενισμα...:cry:
ναι παλια κατακρεουργουσαν GSXR/CBR/ZXR στον βωμο των StreetFighters ποσα καλα μηχανακια ειδικα GSXR εποχης χασαμε με αυτο τον τροπο... :(
τωρα βαλανε στο ματι -85 δεν εχουν αφησει για CX/CB-N/GN/GS250/400/550 και σαν να μην φταναν αυτα πανε και σφαζουν και μεγαλητερα οπως GS750/CB-F/CBX/XS....
και στις 2 περιπτωσεις ολλα μην αναστρεψιμα με κομενα υποπλαισια και οτι αλλα μπορεις να φανταστεις :(
Cpt. Haddock
19/10/2016, 11:28
Εγώ δεν έχω καταλάβει το εξής. Πώς μια μοτοσυκλέτα την χαρακτηρίζουμε, κλασική. Τι πρέπει να έχει δηλαδή.
Τουλάχιστον μια συμφωνια (σε τέσσερα μέρη), ενα κοντσερτο και μια σονάτα για βιολι και πιάνο. Αν έχει και κανενα κουαρτέτο εγχορδων, ειναι με τα μπούνια κλασσικη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.