View Full Version : Hook turn. Πως και γιατι
nikos/72
12/10/2016, 14:51
Για να μάθουμε κι εμείς οι νέοι, τι είναι ακριβώς αυτό το hook turn; Πώς γίνεται και γιατί γίνεται;
το hook turn ειναι ενας χειρισμος που γινεται κατα την διαρκεια της στροφης.
επιτυγχανεται με το να προσπαθησει να χαλαρωσεις τα χερια με σκοπο ο αγκωνας του χεριου που βρισκεται στο εσωτερικο της στροφης να δειξει καθετα προς την ασφαλτο. αυτοματα αυτο βοηθαει να χαλαρωσει ο κορμος και να ''πεσει'' ακομα περισοτερο προς το εσωτερικο της στροφης. κι αυτο δινει και τη δυνατοτητα να κατεβει το κεφαλι και γυρνωντας προς την εξοδο της στροφης να κοιταξουμε βαθεια μεσα.
σκοπος ειναι να κλεισουμε την τροχεια της μοτοσυκλετας και χρησιμοποιηται οταν η μοτοσυκλετα μας ανοιγει.
αυτα εν ολιγης.
https://youtu.be/71GUyp0pFR0 Τα εξηγούν όμορφα και εδώ...
Σωστή ερώτηση και πολύ σωστή απάντηση απο τον Trooper, thanks :)
Ας ακολουθήσουν κι άλλες ερωτοαπαντήσεις στη πληθώρα των Αγγλικών όρων που γράφονται συχνά εδώ κι εκεί κι αφορούν τεχνικές οδήγησης, από άτομα που τις έχουν εφαρόσει και κατανοήσει :)
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=46046&page=6
nikos/72
13/10/2016, 15:27
Μάλιστα. Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, θέλοντας να κλείσουμε την τροχιά μετατοπίζουμε το σώμα κι άλλο προς το εσωτερικό. Με αυτό το τρόπο αποφεύγουμε να επέμβουμε σε φρένα και γκάζι το οποίο ίσως αποσταθεροποιήσει την μοτοσυκλέτα, σωστα;
Μάλιστα. Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, θέλοντας να κλείσουμε την τροχιά μετατοπίζουμε το σώμα κι άλλο προς το εσωτερικό. Με αυτό το τρόπο αποφεύγουμε να επέμβουμε σε φρένα και γκάζι το οποίο ίσως αποσταθεροποιήσει την μοτοσυκλέτα, σωστα;
Αν "επέμβεις" σε φρένα και γκάζι την ώρα που χρειάζεσαι Hook turn, έχεις πέσει ήδη.
nikos/72
13/10/2016, 15:42
Ok! Από την επόμενη βόλτα θα προσπαθήσω να το εφαρμόσω. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!
kostas777
13/10/2016, 15:45
Μάλιστα. Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, θέλοντας να κλείσουμε την τροχιά μετατοπίζουμε το σώμα κι άλλο προς το εσωτερικό και εμπρός. Με αυτό το τρόπο αποφεύγουμε να επέμβουμε σε φρένα και γκάζι το οποίο ίσως αποσταθεροποιήσει την μοτοσυκλέτα, σωστα;
Αυτό που συμπλήρωσα.
Ok! Από την επόμενη βόλτα θα προσπαθήσω να το εφαρμόσω. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!
Κάτσε ρε φίλε...:lol:
Που θα πας και θα εφαρμόσεις το Hook turn? Αυτό το κάνουμε όταν δεν υπάρχει άλλη επιλογή είπαμε. :D
kostas777
13/10/2016, 15:49
Κάτσε ρε φίλε...:lol:
Που θα πας και θα εφαρμόσεις το Hook turn? Αυτό το κάνουμε όταν δεν υπάρχει άλλη επιλογή είπαμε. :D
Το κάνουμε παντού και πάντα!
Το κάνουμε παντού και πάντα!
Τι να σου πω...εγώ δεν το κάνω παντού και πάντα πάντως. Το HT το χρειάζομαι για να διορθώσω κάποιο λάθος που θα με στείλει εκτός.
kostas777
13/10/2016, 15:54
Τι να σου πω...εγώ δεν το κάνω παντού και πάντα πάντως. Το HT το χρειάζομαι για να διορθώσω κάποιο λάθος που θα με στείλει εκτός.
Εννοώ ότι δεν είναι απαραίτητα μια τεχνική έκτακτης ανάγκης όταν κοντεύουμε να βγούμε από τον δρόμο, αλλά μπορούμε να το κάνουμε παντού όταν θέλουμε να κλείσουμε την τροχιά μας.
nikos/72
13/10/2016, 15:56
@byron Σκεφτόμουν να το προσπαθήσω στην αρχή για να αποκτήσω μια πρώτη ιδέα έτσι ώστε αν χρειαστεί να το εφαρμόσω όταν δεν θα έχω άλλη επιλογή να είμαι πιο υποψιασμένος. Λάθος σκέφτομαι;
μπορούμε να το κάνουμε παντού όταν θέλουμε να κλείσουμε την τροχιά μας.
Ε, ναι...διαφορετικά κρεμόμαστε με όρθιο μηχανάκι.
Εννοώ ότι δεν είναι απαραίτητα μια τεχνική έκτακτης ανάγκης όταν κοντεύουμε να βγούμε από τον δρόμο, αλλά μπορούμε να το κάνουμε παντού όταν θέλουμε να κλείσουμε την τροχιά μας.
Έχεις μάλλον μπερδέψει το HT και το στρίβω με το σώμα.
Το ΗΤ μετατοπίζει το κέντρο βάρους τόσο βίαια κι απότομα που αν δεν το περιμένεις τρομάζεις.
@byron Σκεφτόμουν να το προσπαθήσω στην αρχή για να αποκτήσω μια πρώτη ιδέα έτσι ώστε αν χρειαστεί να το εφαρμόσω όταν δεν θα έχω άλλη επιλογή να είμαι πιο υποψιασμένος. Λάθος σκέφτομαι;
Ναι, οκ. Σαφώς δεν είναι λάθος να δεις πως επιδρά.
Είναι θεαματικό και μπορεί να σε βγάλει από την δύσκολη θέση.
Υποθέτω οτι το να κοιτάς εκεί που θέλεις να πας το εφαρμόζεις, ναι? Δεν κλειδώνεις το βλέμμα σε λάθος σημείο, του στυλ μου ανοίγει και κοιτάω τις μπαριέρες απέναντι...??
Είναι αυτό που βλέπεις τη φάτσα σου στον καθρέφτη από το πουθενά και βρίζεις γιατί σου κόβει το οπτικό πεδίο;
kostas777
13/10/2016, 16:03
Έχεις μάλλον μπερδέψει το HT και το στρίβω με το σώμα.
Το ΗΤ μετατοπίζει το κέντρο βάρους τόσο βίαια κι απότομα που αν δεν το περιμένεις τρομάζεις.
Δεν έχω μπερδέψει τίποτα.
Είναι αυτό που βλέπεις τη φάτσα σου στον καθρέφτη από το πουθενά και βρίζεις γιατί σου κόβει το οπτικό πεδίο;
oxi, συνήθως λες φωναχτά "γαμωτ, γαμώτ, γαμώτ"
Δεν έχω μπερδέψει τίποτα.
Ζητούμε ταπεινά συγγνώμη, χάσαμε το μάθημα του podcast.
kostas777
13/10/2016, 16:07
Ζητούμε ταπεινά συγγνώμη, χάσαμε το μάθημα του podcastCSS.
Fixed. Παρακαλώ, ό,τι θέτε εδώ είμαστε :P
Fixed. Παρακαλώ, ό,τι θέτε εδώ είμαστε :P
Όχι, αυτά δεν τα χάσαμε. Κάτι πιο εκλεκτό;
Δεν έχω μπερδέψει τίποτα.
Φίλε, στη φωτογραφία σου αυτό που κάνεις είναι hook turn ή απλά βγάζεις σώμα;!
kostas777
13/10/2016, 16:09
Όχι, αυτά δεν τα χάσαμε. Κάτι πιο εκλεκτό;
Επανάληψη;
Λέμε τώρα... αν δεν θεωρείτε τον εαυτό σας φωτεινό παντογνώστη that is
kostas777
13/10/2016, 16:10
Φίλε, στη φωτογραφία σου αυτό που κάνεις είναι hook turn ή απλά βγάζεις σώμα;!
Σπινιάρω με τον μπροστινό τον τροχό
Επανάληψη;
Λέμε τώρα... αν δεν θεωρείτε τον εαυτό σας φωτεινό παντογνώστη that is
:bawl:να σαι καλά! :beer:
nikos/72
13/10/2016, 16:13
Ναι, οκ. Σαφώς δεν είναι λάθος να δεις πως επιδρά.
Είναι θεαματικό και μπορεί να σε βγάλει από την δύσκολη θέση.
Υποθέτω οτι το να κοιτάς εκεί που θέλεις να πας το εφαρμόζεις, ναι? Δεν κλειδώνεις το βλέμμα σε λάθος σημείο, του στυλ μου ανοίγει και κοιτάω τις μπαριέρες απέναντι...??
Ναι. Βέβαια, είναι ελάχιστες φορές που μπορεί να ξεφύγει το μάτι και να κοιτάει σε λάθος σημείο αλλά επαναφέρω το βλέμμα μου κατευθείαν μέσα στη στροφή, εκεί που θέλω να παω. Όσο περνάει ο καιρός αυτές οι φορές όλο και λιγοστεύουν.
RaGe_Raptor
13/10/2016, 16:13
Ζητούμε ταπεινά συγγνώμη, χάσαμε το μάθημα του podcast.
Ohhhhh he's making fun of me!
Φίλε,τα podcast δε θα τα ξαναπιάσεις στο στόμα σου. Τα podcast. :lol:
Να πούμε λοιπόν ότι το ΗΤ δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια διόρθωση του σώματος με τον αγκώνα κυρίως ενώ είσαι ήδη μέσα στη στροφή και σε πετάει έξω;
Δεν είναι κάτι εξωπραγματικό, απλά είναι απότομο. Και σωτήριο όταν πας κάπου παραπάνω από αυτό που έχεις, σου δίνει ένα έξτρα κανονάκι.
oxi, συνήθως λες φωναχτά "γαμωτ, γαμώτ, γαμώτ"
Α εντάξει, το χω το χω :lol:
kostas777
13/10/2016, 16:18
Ναι. Βέβαια, είναι ελάχιστες φορές που μπορεί να ξεφύγει το μάτι και να κοιτάει σε λάθος σημείο αλλά επαναφέρω το βλέμμα μου κατευθείαν μέσα στη στροφή, εκεί που θέλω να παω. Όσο περνάει ο καιρός αυτές οι φορές όλο και λιγοστεύουν.
Προσπάθησε να μην κολλάς σε ένα σημείο. Ναι μεν εκεί που θες να πας, αλλά όχι το βλέμμα κολλημένο κάπου, πρέπει να σκανάρεις συνεχώς όλο το πεδίο από εκεί που θες να πάς μέχρι εσένα. Να θυμάσαι πάντα να παίζει το μάτι και ποτέ να μην κολλάει το βλέμμα κάπου συγκεκριμένα. Πάρε ανάσα, χαλάρωσε χέρια, κούνα μάτια.
nikos/72
13/10/2016, 16:22
Να πούμε λοιπόν ότι το ΗΤ δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια διόρθωση του σώματος με τον αγκώνα κυρίως ενώ είσαι ήδη μέσα στη στροφή και σε πετάει έξω;
Δεν είναι κάτι εξωπραγματικό, απλά είναι απότομο. Και σωτήριο όταν πας κάπου παραπάνω από αυτό που έχεις, σου δίνει ένα έξτρα κανονάκι.
Φαντάζομαι αυτό το απότομο χρειάζεται εμπειρία για να γίνει σωστά και να μην τρομάξει τον αναβάτη έτσι;
Φαντάζομαι αυτό το απότομο χρειάζεται εμπειρία για να γίνει σωστά και να μην τρομάξει τον αναβάτη έτσι;
Ναι, δεν ξέρω, πέρα κάποιων φορών στην πίστα (και σε μέρες που πίεζα) δεν μου χρειάστηκε ποτέ έξω.
Την πρωτη φορά στο μάθημα, ναι, τρόμαξα και σήκωσα τη μηχανή, αλλά ήμουν και με 55ρια λάστιχα που το έκαναν ακόμα πιο απότομο.
nikos/72
13/10/2016, 16:25
Προσπάθησε να μην κολλάς σε ένα σημείο. Ναι μεν εκεί που θες να πας, αλλά όχι το βλέμμα κολλημένο κάπου, πρέπει να σκανάρεις συνεχώς όλο το πεδίο από εκεί που θες να πάς μέχρι εσένα. Να θυμάσαι πάντα να παίζει το μάτι και ποτέ να μην κολλάει το βλέμμα κάπου συγκεκριμένα. Πάρε ανάσα, χαλάρωσε χέρια, κούνα μάτια.
Μάλιστα, να παίρνω όσες περισσότερες πληροφορίες κοιτώντας τον χώρο στον οποίο πρόκειται να κινηθώ δηλαδή.
Μάλιστα, να παίρνω όσες περισσότερες πληροφορίες κοιτώντας τον χώρο στον οποίο πρόκειται να κινηθώ δηλαδή.
Να κινείσαι στο χώρο που έχεις με τέτοιο ρυθμό ώστε να μπορεί ο εγκέφαλός σου να επεξεργαστεί όλες τις πληροφορίες έγκαιρα.
Με τον καιρό βελτιώνεσαι.
nikos/72
13/10/2016, 16:30
Ναι, δεν ξέρω, πέρα κάποιων φορών στην πίστα (και σε μέρες που πίεζα) δεν μου χρειάστηκε ποτέ έξω.
Την πρωτη φορά στο μάθημα, ναι, τρόμαξα και σήκωσα τη μηχανή, αλλά ήμουν και με 55ρια λάστιχα που το έκαναν ακόμα πιο απότομο.
Κατάλαβα, εντάξει αργω ακόμα για πίστα. Τώρα στον δρόμο, ας το δοκιμάσω στην επόμενη βόλτα να δω πως επιδρά και συνεχίζουμε μαθαίνοντας.
Κατάλαβα, εντάξει αργω ακόμα για πίστα. Τώρα στον δρόμο, ας το δοκιμάσω στην επόμενη βόλτα να δω πως επιδρά και συνεχίζουμε μαθαίνοντας.
Ναι, αυτό μόλις είπα, στο δρόμο είναι επικίνδυνο να το μάθεις (και μόνος σου δεν ξέρω αν θα το μάθεις καν) και δεν σου είναι απαραίτητο.
Έχω διαβάσει ότι κάτι αντίστοιχο με το hook turn μπορείς να κάνεις στην έξοδο της στροφής για να ανοίξεις πιο γρήγορα το γκάζι. Παίζει όντως;
Εννοείς να σηκώσεις τη μοτοσικλέτα, για να ανοίξεις το γκάζι νωρίτερα/περισσότερο, κρατώντας το σώμα κρεμασμένο; Ναι, συμβαίνει.
nikos/72
13/10/2016, 16:40
Ναι, αυτό μόλις είπα, στο δρόμο είναι επικίνδυνο να το μάθεις (και μόνος σου δεν ξέρω αν θα το μάθεις καν) και δεν σου είναι απαραίτητο.
Οκ, σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές! :D
Εννοείς να σηκώσεις τη μοτοσικλέτα, για να ανοίξεις το γκάζι νωρίτερα/περισσότερο, κρατώντας το σώμα κρεμασμένο; Ναι, συμβαίνει.
Ναι, αυτό. Σήκωμα τη μοτοσυκλέτα ανοίγοντας γκάζι κι εσύ κρεμιέσαι στη στάση που συζητάμε.
Λογικά να φανταστώ εξισορροπείς το άνοιγμα της τροχιάς από το γκάζι με τη μετατόπιση του σώματος;
Θεωρείται κι αυτό hook turn ή είναι κάτι άλλο;
Η τροχιά δεν ανοίγει από το γκάζι, αλλά επειδή σηκώνεις τη μοτοσικλέτα, για να έχει καλύτερη πρόσφυση και να ανοίξεις το γκάζι περισσότερο/νωρίτερα. Διατηρείς την τροχιά σου κρατώντας το σώμα κρεμασμένο. Δε θεωρείται hook turn, αλλά σίγουρα θα έχει διαβάσει πώς λέγεται ο τζώρτζιοαρπί. :p
Ναι, αυτό. Σήκωμα τη μοτοσυκλέτα ανοίγοντας γκάζι κι εσύ κρεμιέσαι στη στάση που συζητάμε.
Λογικά να φανταστώ εξισορροπείς το άνοιγμα της τροχιάς από το γκάζι με τη μετατόπιση του σώματος;
Θεωρείται κι αυτό hook turn ή είναι κάτι άλλο;
Πικάπ, στην έξοδο στης στροφής το κάνεις αυτό.
RaGe_Raptor
13/10/2016, 16:51
Η τροχιά δεν ανοίγει από το γκάζι, αλλά επειδή σηκώνεις τη μοτοσικλέτα, για να έχει καλύτερη πρόσφυση και να ανοίξεις το γκάζι περισσότερο/νωρίτερα. Διατηρείς την τροχιά σου κρατώντας το σώμα κρεμασμένο. Δε θεωρείται hook turn, αλλά σίγουρα θα έχει διαβάσει πώς λέγεται ο τζώρτζιοαρπί. :p
:D
Το θέμα είναι να ξέρεις πως τα λένε άλλωστε, όχι να μπορείς να τα εφαρμόζεις !
kostas777
13/10/2016, 18:11
Τα έχουμε ξαναπεί κι εδώ. (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=138204&page=2)
Bladerunner
14/10/2016, 12:27
https://youtu.be/ke8nked4Va0?t=2m25s
https://youtu.be/ke8nked4Va0?t=2m25s
:a3: :beer:
Έκανα μια δοκιμή χθες σε δύο τρεις στροφές και είναι απίστευτο το πόσο διαφορά κάνει. Είναι λες και έχει δεύτερο τιμόνι η μηχανή!
Μήπως έχουμε κάτι αντίστοιχο(σε βίντεο) και για το pick up;
sapila racing
14/10/2016, 14:16
https://youtu.be/ke8nked4Va0?t=2m25s
Πολύ ωραίο video. :beer:
Ωραίο βίντεο όντως!:beer:
Ακόμα και σε τόσο αργή κίνηση φαίνεται η μετατόπιση.
Η δύναμη/ώθηση από που προέρχεται;
Πόδια; Χέρια;
Ή απλά είσαι τόσο κρεμασμένος που είναι εύκολο;
Δεν είναι ούτε δύναμη, ούτε ώθηση. Είναι στάση σώματος κι η τεχνική που την εφαρμόζεις.
7gibernau
14/10/2016, 21:22
Κανά δυο φορές με είχε βγάλει άσπροπρόσωπο μια τεχνική που που είχε πει ένας Φιλος αγωνίζομενος με τον ώμο
Μετατόπιση του εσωτερικού ωμου προς τα εμπρός Και μεσα
Αλλα αντιθέτως με το χουκτερν το κεφάλι πρέπει να ζοριστει ο σβερκος δηλαδή
Ξέρει κανείς πως τη λεν αυτη την τεχνική;;
Αλλα αντιθέτως με το χουκτερν το κεφάλι πρέπει να ζοριστει ο σβερκος δηλαδή
Ξέρει κανείς πως τη λεν αυτη την τεχνική;;
Αυχενικό turn?
7gibernau
14/10/2016, 21:44
Αυχενικό turn?
Δεν ξέρω πως το λένε
Το αποτέλεσμα πάντως είναι εντυπωσιακό το πως βάζει μέσα τη μηχανή.
Απλά το κεφάλι πρέπει να μείνει να κοιτάζει μέσα
Δεν ξέρω πως το λένε
Το αποτέλεσμα πάντως είναι εντυπωσιακό το πως βάζει μέσα τη μηχανή.
Απλά το κεφάλι πρέπει να μείνει να κοιτάζει μέσα
Κάτι τέτοιο εννοείς? https://www.youtube.com/watch?v=OXL-rYIlEd4 :uplate:
7gibernau
14/10/2016, 23:05
Κάτι τέτοιο εννοείς? https://www.youtube.com/watch?v=OXL-rYIlEd4 :uplate:
Μη ντρολαρεις ρε
Καμία σχέση με αυτο.
Ο εσωτερικός ωμος να κάνει κίνηση προς τα όργανα φανταςου.
Κάτσε σε μια καρέκλα κοιτα δεξιά και στρεψε τον κορμό σου απο την άλλη η το αντίθετο
Ο εσωτερικός ωμος να κάνει κίνηση προς τα όργανα φανταςου.
Wat?! Δηλαδή να στρέψεις τον κορμό αντίθετα από τη στροφή;!
7gibernau
15/10/2016, 02:35
Wat?! Δηλαδή να στρέψεις τον κορμό αντίθετα από τη στροφή;!
Δατς ραιτ
Μπορεί και εκτός θέματος αλλά,αν όλες αυτές οι τεχνικές με τη μετατόπιση βάρους,σημεία πίεσης σε μαρσπιέ,τιμόνι κτλ,μπορούσαν να είναι καταγεγραμμένες απο ηλεκτρομυογράφημα,ίσως να ήταν περισσότερο κατανοητά λόγω γραφικής απεικόνισης και σαφώς μετά,αυταπόδεικτα.
Απο την άλλη μπορεί απλά brainfart :)
Να βάλεις πλάτη στην στροφή;
Ιντερεστινγκ. ......
Ο εσωτερικός ωμος να κάνει κίνηση προς τα όργανα φανταςου.
Έτσι οδηγούσε ο αδικοχαμένος Abe και ο Doohan (μόνο στις αριστερές)
Δεν πρέπει να προσφέρει και τίποτα στην καμπή της στροφής (εκτός του ότι φαίνεται να μετατοπίζεται το κέντρο βάρους προς τον μπροστινό τροχό)
Αντίθετα το να ρίχνεις ποιό έξω το σώμα από την μοτοσυκλέτα την κάνει να κλείνει την τροχιά της.
370753
7gibernau
15/10/2016, 10:56
Ωραίος ο νικ,αυτο ακριβός λέω
Μια δοκιμή στο δρόμο θα σας πείσει
Και άμα δεν έχει όνομα αυτη η τεχνική της δίνουμε το όνομα του αμπε η του ντουχαν η ακόμα και το δικό μου δεν έχω πρόβλημα
Ωραίο ακούγεται το Jackal's Corner
Έτσι οδηγούσε ο αδικοχαμένος Abe και ο Doohan (μόνο στις αριστερές)
Δεν πρέπει να προσφέρει και τίποτα στην καμπή της στροφής (εκτός του ότι φαίνεται να μετατοπίζεται το κέντρο βάρους προς τον μπροστινό τροχό)
Αντίθετα το να ρίχνεις ποιό έξω το σώμα από την μοτοσυκλέτα την κάνει να κλείνει την τροχιά της.
370753
χμμμ...κατσε να δουμε τι γινεται τωρα εδω...
1. ΑΝ παραδεχτουμε οτι μετατοπιζεται το κεντρο βαρους στον μπροστινο τροχο, τοτε η μεταφορα φορτιων στο μικροτερο λαστιχο εμενα θα με φοβιζε για low.
2. το να τεινουμε να γυρισουμε πλατη προς την κατευθυνση που θελουμε να παμε ειναι μαλλον σαν να ακολουθουμε το αντιθετο με το ''κοιτα που θες να πας''
3. σε περιπτωση που χρειαστει να κλεισουμε κι αλλο την τροχια μας μαλλον θα πρεπει να αλλαξουμε θεση μεσα στη στροφη με αποτελεσμα να διαταραξουμε την ισορροπια της μοτο οποτε μαλλον παμε για χορογραφιες τυπου καρσιλαμα.
4. αν θελησουμε να χρησιμοποιησουμε και hook η συγκεκριμενη σταση μαλλον δεν μας δεινει τη δυνατοτητα εκτος αν ειμαστε το παιδι λαστιχο η μας λενε μελισανιδιδες.
συμπερασμα...αν εξαιρεσουμε abe, doohan, elias και αν δουμε ολους τους υπολοιπους οδηγους (vale, marc, jorge, stoner κλπ κλπ κλπ) μαλλον το συγκεκριμενο στυλ θα το λεγαμε ανορθοδοξο και προσωπικα θα το χαρακτηριζα κι επικινδυνο.
τα 2 μου ριαλια :)
kostas777
18/10/2016, 10:06
Σίγουρα μπορείς να στρίψεις και έτσι
371189
Ή έτσι
371190
Το να ξύσεις γόνατο πηγαίνοντας «όρθιος» δεν είναι δύσκολο
371191
Αλλά δεν είναι πιο γρήγορο, ούτε πιο ασφαλές.
(Εκτός αν μόνο έτσι σε βολεύει ή έχεις μάθει και είναι δύσκολο να αλλάξεις και να το πάρεις από την αρχή, ειδικά αν δεν ενδιαφέρει και τόσο η γρήγορη οδήγηση σε πίστα)
Πάντως είναι ο "old school" τρόπος που παλιά έκαναν όλοι.
kostas777
18/10/2016, 10:07
371192
Σίγουρα μπορείς να στρίψεις και έτσι
.............
βρε...κι ετσι μπορεις να στριψεις
371195
κι ετσι...
371196
και με εναν σωρο τροπους!
απλα εγω λεω τι θεωρω ως ποιo ασφαλες και το αιτιολογω. :wave2:
kostas777
18/10/2016, 16:43
απλα εγω λεω τι θεωρω ως ποιo ασφαλες και το αιτιολογω. :wave2:
Κι εγώ (έγραψα):
Αλλά δεν είναι πιο γρήγορο, ούτε πιο ασφαλές.
7gibernau
18/10/2016, 22:50
Να προσθέσω ότι την έχω εφαρμόσει σε καταστάσεις λίγο πριν την έξοδο,δηλαδή όταν είδα ότι δεν με επερνε η στροφή,έκτακτη ανάγκη δηλαδή και με πολλα χλμ (ανάβαση αρτεμισιο)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.