View Full Version : Χρωματική παραμόρφωση ελαστικού .
Εδώ και περίπου τρεις μήνες το σκούτερ μου, χόρευει καρσιλαμα.
Ελέγχω την πίεση στα ελαστικά αλλά διαρροή δεν βρήκα μια και αυτή ηταν και είναι στα επίπεδα που τα δουλεύω πάντα (32/32). Θεώρησα λοιπόν οτι είναι η κλασσική συμπεριφορά ελαστικού τους καλοκαιρινους μήνες λόγο σκόνης, μέχρι που σήμερα μετά από έντονα σπιναρισματα και ντριφταρισματα σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού έριξα μια λίγο πιο προσεκτικη ματιά στα ελαστικά και διαπίστωσα τον αποχρωματισμο του ελαστικού και την εμφάνιση μιας "μπλεδιλας"γύρω από το πέλμα.
Είναι δυνατόν να έψησα τα λάστιχα σε συνθήκες δρόμου;
amyroukai
13/10/2016, 19:49
Τα λάστιχά σου είναι για τον Μπέο. :lol:
Προφανώς και κάτι έπαθαν εκτός αν είναι η σκόνη που μας ψεκάζουν και γλιστράνε. Τα 32 δεν είναι λίγα;
Μισλεν city grip.
Η πίεση είναι η προτεινόμενη από τον κατασκευαστή με μια "ψιλή" προς τα επάνω για το μπροστά ελαστικό (περίπου 1~2psi)
παντως καπου ειχε παρει το ματι μου εδω μεσα για ενα θρεντ που μιλουσε για μπλεδισμα. αμα θυμηθω που το ειδα
amyroukai
13/10/2016, 20:02
Για τα πιστάδικα έλεγε, ότι το παθαίνουν αν δεν κάνεις γύρο "κρυώματος".
φωτο?
ποσο καιρο τα φορας?
του πινεις το αιμα?
τι μηχανακι?
υπερθερμανση μου μυριζει παντως..
Η αλήθεια είναι ότι το κυνηγάω, αλλά ρπστμ 250ρα μπανιέρα είναι τι να κλασει;
Τα φοράει περίπου 14 μήνες και έχουν περπατήσει γύρω στα 7000 χλμ.
Η αλήθεια είναι ότι το κυνηγάω, αλλά ρπστμ 250ρα μπανιέρα είναι τι να κλασει;
Τα φοράει περίπου 14 μήνες και έχουν περπατήσει γύρω στα 7000 χλμ.
περιπου στη μεση της διαρκειας ζωης τους δλδ.. για καποιο λογο μαλλον υπερθερμανθηκαν.. (αυτό συνηθως συμβαινει όταν πας τσιτα σε ανοιχτο δρομο για πολλη ωρα..) παντως γνωμη μου να αυξησεις κι άλλο τη πιθεση στο πισω.. δες ποσο γραφει μεγιστη πανω στο λαστιχο, αν το παιρνει βαλε 35, αν όχι βαλε οσο σηκωνει το λαστιχο
Εμένα πάλι μου μυρίζει άλλη μια πατάτα της Γαλλικιάς καλής (σκατά στα μούτρα τους) εταιρίας. Όσο θυμάμαι τι τράβηξα με κείνα τα ανακί ΙΙΙ, πόσες φορές με λαχτάρισαν με λίγα, με πολλά, μονός δικάβαλος, πόσες φορές άλλαξα πιέσεις μπας και βρω την πίεση που δουλεύουν και δεν τα πετάξω καινούρια λάστιχα. Και τελικά τον πούλο και Ντάνλοπ και όλα καλά.
Θοδωρή μην παίζεις, αν το λάστιχο σε τρομάζει ή σε ξαφνιάζει με την συμπεριφορά του, τον πούλο. Τα περισσότερα χιλιόμετρα που κάνουμε είναι σε αστικό περιβάλλον, με ότι αυτό συνεπάγεται και η στραβή μας περιμένει στην γωνία.
taisteal
13/10/2016, 23:36
Η αλήθεια είναι ότι το κυνηγάω, αλλά ρπστμ 250ρα μπανιέρα είναι τι να κλασει;
Τα φοράει περίπου 14 μήνες και έχουν περπατήσει γύρω στα 7000 χλμ.
Αλλαξε τα και μην ξαναβαλεις michelin.
Εννοειται οτι θα τα πεταξω,απλα μου εκανε εντυπωση η συμπεριφορα τους.
Μιλαμε κουναει (το πισω)ακομα και στην ευθεια.
Αυτα ειναι χειροτερα ακομα και απο τα πρωτης τοποθετησης!
Μου αρεσει που τα ειχα προτεινει σε καποιον εδω μεσα......
Εννοειται οτι θα τα πεταξω,απλα μου εκανε εντυπωση η συμπεριφορα τους.
Μιλαμε κουναει (το πισω)ακομα και στην ευθεια.
Αυτα ειναι χειροτερα ακομα και απο τα πρωτης τοποθετησης!
Μου αρεσει που τα ειχα προτεινει σε καποιον εδω μεσα......
Καφετζη το πισω το δουλευεις πολυ χαμηλά.
Εγω στη μπανιερα βαζω 30-31 μπροστά και 35 πίσω.Οσο για τα Michelin στις 7κ εχουν αποτομη πτωση απόδοσης ( το εχω παρατηρησει δις σε 2 διαφορετικά σκουτερ). Στην αρχη ειναι εντυπωσιακα αλλα μετα τις 7κ χλμ επικίνδυνα.
Βαλε τα Pirelli,αρκετα καλυτερα και σιγουρα πιο "σταθερα" στην απόδοση τους.Εγω τα φοραω εδω και 7500χλμ και ειμαι αρκετα ικανοποιημενος (αν και δε θα αργησω να τα ξανα αλλαξω μιας και θελω παντα φρεσκο λάστιχο).
taisteal
14/10/2016, 01:37
Καφετζή βάλε τα heidenau για σκούτερ,τα έχω δουλέψει και έχω πάθει πλάκα.
Τα φορέσαμε και στο Daytona όταν πήγα Γερμανία και ακόμη και σε άσφαλτο γυαλί φρενάρεις και κολλάνε κάτω.
Είναι λίγο πιο ακριβά από τα άλλα,όμως έχουν απίστευτη απόδοση και διάρκεια.
Ο λαστιχας μου πρότεινε να δοκιμάσουμε τα Dunlop scootsmart.
Ρε Γιώργη αυτά τα heidenau δεν έχουν σετακι;
Βλέπω άλλο κωδικό για μπροστά και άλλο που ταιριαζει για πίσω.
Εντύπωση μου κάνει για τα Michelin. Σε δύο τουλάχιστον scooter μου τα είχα, χωρίς θέμα. Το μπλέδιασμα γίνεται από κύκλους θέρμανσης, είσαι σίγουρος πως δεν δούλευες για κάποιο διάστημα το λάστιχο με πολύ χαμηλή πίεση και το έκαιγες έτσι?
Ναι τα έλεγχα τακτικά .
Αλλά πολύ απότομη η πτώση τους.
Να φανταστείς είχα βάλει τον μηχανικό να κοιτάξει για τυχόν τζόγους πίσω στο μοτεροψαλιδο.
Οσο για τα Michelin στις 7κ εχουν αποτομη πτωση απόδοσης ( το εχω παρατηρησει δις σε 2 διαφορετικά σκουτερ). Στην αρχη ειναι εντυπωσιακα αλλα μετα τις 7κ χλμ επικίνδυνα.
H απάντηση στο πρόβλημά σου. Ισχύει στο 99% δοκιμασμένα σε παπί.
Από εμένα, μέτζελερ και τελείωσες, για δοκιμασμένη λύση (και σε σκούτερ και σε παπί χρόνια τώρα). Έχω ακούσει και για τα dunlop καλά λόγια αλλά δεν έχω άποψη.
MG-KTiNoS
14/10/2016, 10:37
Ο λαστιχας μου πρότεινε να δοκιμάσουμε τα Dunlop scootsmart.
ΑΝ ας πούμε κάποιο από αυτά είναι στραβό, η ντάνλοπ θα σε γράψει στα παραRGια της
:rolleyes:
Παθών
:rolleyes:
Καφετζη το πισω το δουλευεις πολυ χαμηλά.
.
Το αυτο
City Grip
3 set εχω αλλαξει απο ~28000χλμ εκαστο
τωρα στα 10.000χλμ στο 3ο και δεν ειχα τετοιο θεμα.
Πιεσεις 32-36
Έλα ένας ένας να βλέπουμε ποιοι έχουν μπανιέρες. .....
:D
Βύρωνα εσυ με πόση πίεση τα δουλεύεις;
Έλα ένας ένας να βλέπουμε ποιοι έχουν μπανιέρες. .....
:D
Βύρωνα εσυ με πόση πίεση τα δουλεύεις;
Την υφιστάμενη μπανιέρα σαν αυτή που καβαλάς, 36 πίσω. Κάπου εκεί ήμουν και στο Sportcity/SH-300 (αλλά η κΕνωνία με έριξε στο X-Max... :( )
Άρα το έψησα το πίσω.
Νταξ...λεπτομέρειες.
Και γόμες να βάλεις πάνω, διαφορά στο κράτημα του Xmax δεν πρόκειται να δεις. Νομίζω πως είναι το δίκυκλο με το χειρότερο κράτημα που έχω οδηγήσει (μαζί με τα ομοειδή του σουράβλια με 13-14" τροχούς). Απλά μετακινούμαι με αυτό.
Άρα το έψησα το πίσω.
Τραβα του μια αναγόμωση ρε τσίπη...
H απάντηση στο πρόβλημά σου. Ισχύει στο 99% δοκιμασμένα σε παπί.
Από εμένα, μέτζελερ και τελείωσες, για δοκιμασμένη λύση (και σε σκούτερ και σε παπί χρόνια τώρα). Έχω ακούσει και για τα dunlop καλά λόγια αλλά δεν έχω άποψη.
+1 κι απο μενα για τα Metzeler.Ισως τα δοκιμασω σε αυτη την αλλαγη και στο Beverly (τα ειχα βαλει μονο στο μικρό)
Να πω και γω την προσωπικη μου αποψη σε sym gts300 τα μαμα maxxis ενω πολυς κοσμος τα εχει τις πλακας εμενα μεχρι 17000 με καλυψαν πληρως δεν ειχα ποτε κανενα γλιστρημα σε στεγνο.
Αλλαξα και εβαλα scootsmart dunlop δεν το εμπιστευτηκα ποτε οπως τα maxxis μου γλιστρησε σε στροφη μετα απο σταματημα χωρις λογω και απο τοτε το φοβαμαι.
Ισως θελει παραπανω για να ζεσταθει ενω κανω μικρες διαδρομες αλλα για μενα δεν κανει αυτο το λαστιχο.
Με city grip michelin φιλος ελαφρυς το μονο που αντιμετωπισε μετα απο μεγαλη αποσταση δικαβαλος φορτωμενος καλοκαιρι μετα ειχε τρεμουλο στο τιμονι. Αλλαξε εβαλε παλι τα ιδια με ζυγοσταθμιση και λυθηκε το θεμα. Γενικα ειναι ικανοποιημενος. Με το πρωτο ζευγαρι εκανε 35000 χλμ. Αλλα χαλαρη οδηγηση παντα.
Τα city grip είναι απλά επικίνδυνα. Αυτά φοράω και εγώ και στο μπροστινό δεν έχω καμία εμπιστοσύνη λόγω αποτομων και απρόσμενων γλυστρίματων.
giorgio7
14/10/2016, 19:12
Tα καλυτερα λαστιχα μακραν για το σκουτερ ειναι τα metzeler feel free.Τα city grip ειναι απλα απαραδεκτα....
Coyote.V
14/10/2016, 19:13
Εμένα πάλι μου μυρίζει άλλη μια πατάτα της Γαλλικιάς καλής (σκατά στα μούτρα τους) εταιρίας. Όσο θυμάμαι τι τράβηξα με κείνα τα ανακί ΙΙΙ, πόσες φορές με λαχτάρισαν με λίγα, με πολλά, μονός δικάβαλος, πόσες φορές άλλαξα πιέσεις μπας και βρω την πίεση που δουλεύουν και δεν τα πετάξω καινούρια λάστιχα. Και τελικά τον πούλο και Ντάνλοπ και όλα καλά.
Τι δείκτη ταχύτητας είχαν V η H ;
Εγώ φοράω τα Η (μικρή τελική ταχύτητα) και τα μπρίτζεστον που φόραγα μου φαντάζουν λαστιχάρες μπροστά τους. Άσε που βουίζουν σαν να έχει χαλάσει κανένα ρουλεμάν ή άξονας.. :/
Τι δείκτη ταχύτητας είχαν V η H ;
Εγώ φοράω τα Η (μικρή τελική ταχύτητα) και τα μπρίτζεστον που φόραγα μου φαντάζουν λαστιχάρες μπροστά τους. Άσε που βουίζουν σαν να έχει χαλάσει κανένα ρουλεμάν ή άξονας.. :/
ούτε που θυμάμαι. Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι τα ΙΙ ήταν λαστιχάρες και τα ΙΙΙ ήταν γτπκ. Καινούρια τα έδωσα λέμε. Σε βρεγμένο γλίστραγα παντού, έχανα μπροστινό, έχανα πισινό, τα δούλεψα με όλες τις δυνατές πιέσεις και προςτα πάνω και προς τα κάτω μπας και βρω κάποια πίεση που να δουλεύουν. Μάλιστα εξ' αιτίας της μαλακίας που έβγαλε η μισελέν κονόμησα ένα μικρό κοπάνημα στην μπροστινή ζάντα όταν έπαιζα με τις πιέσεις από λακούβα στον δρόμο.
Και φασαρία κάνανε και κράτημα δεν είχαν και μια χαρά τα έστειλα. Εγώ που έπινα νερό στο όνομα μισελέν.
Αντιθέτως στα παπιά μου όλα φοράω Gazelle και είναι λαστιχάρες. Σε στεγνό σε βρεγμένο, παντού.
DoctoR_k6
14/10/2016, 22:57
Τα ιδια αντιμετωπισα κ γω με τα michelin στο σκουτερ...μεχρι τις 7 μια χαρα κ μετα πτωση κατακορυφη!!
Γλυστρουσαν παντου λες κ ειχανε 15Κ πανω τους.
Εβαλα scootsmart κ ησυχασα...το πρωτο ζευγαρι 18000 κ εχω κανα 5αρι με το δευτερο τωρα.
Τα city grip τα κρατησα κανα 20αρι μεχρι να τα λιωσω...
Για μενα dunlop ασυζητητι...ειδικα αν το κυνηγας!!
Τα ιδια αντιμετωπισα κ γω με τα michelin στο σκουτερ...μεχρι τις 7 μια χαρα κ μετα πτωση κατακορυφη!!
Γλυστρουσαν παντου λες κ ειχανε 15Κ πανω τους.
Εβαλα scootsmart κ ησυχασα...το πρωτο ζευγαρι 18000 κ εχω κανα 5αρι με το δευτερο τωρα.
Τα city grip τα κρατησα κανα 20αρι μεχρι να τα λιωσω...
Για μενα dunlop ασυζητητι...ειδικα αν το κυνηγας!!
Αυτο να πω την αλήθεια δεν εχω καταλαβει πως μπορειτε να το κάνετε.
Δηλαδή σταματησαν τα λαστιχα να σου εμπνεουν εμπιστοσύνη απο τις 7κ και τα αλλαξες στις 20?
Κι αντε πες σταματησες να το κυνηγας παντου και πάντα,σε ενα φρεναρισμα σε βρεγμένο τι κάνεις;
Α,και κατι αλλο το Michelin και 30 να το κραταγες παλι δε θα ειχε οπτικα σημαδια φθορας (φαγωμα αυλακιου) απλα θα ηταν κόκκαλο.
Μην το παρεις προσωπικα γενικη ερωτηση κανω γιατι εγω οταν μου συνεβη αυτο με τα Michelin τα πεταξα με τη μια και εβαλα Pirelli (ενταξει εγω ισως και να ειμαι λιγακι υπερβολικος,αλλα προτιμω να βαλω ενα σετ παραπανω παρα να χρειαστω καπου λαστιχο και να με πουλήσει).
DoctoR_k6
15/10/2016, 06:43
Αυτο να πω την αλήθεια δεν εχω καταλαβει πως μπορειτε να το κάνετε.
Δηλαδή σταματησαν τα λαστιχα να σου εμπνεουν εμπιστοσύνη απο τις 7κ και τα αλλαξες στις 20?
Κι αντε πες σταματησες να το κυνηγας παντου και πάντα,σε ενα φρεναρισμα σε βρεγμένο τι κάνεις;
Α,και κατι αλλο το Michelin και 30 να το κραταγες παλι δε θα ειχε οπτικα σημαδια φθορας (φαγωμα αυλακιου) απλα θα ηταν κόκκαλο.
Μην το παρεις προσωπικα γενικη ερωτηση κανω γιατι εγω οταν μου συνεβη αυτο με τα Michelin τα πεταξα με τη μια και εβαλα Pirelli (ενταξει εγω ισως και να ειμαι λιγακι υπερβολικος,αλλα προτιμω να βαλω ενα σετ παραπανω παρα να χρειαστω καπου λαστιχο και να με πουλήσει).
Προφανως κ δεν υπηρχε η ιδια εμπιστοσυνη αλλα δεν ηταν ακομα για πεταμα.
Μεχρι τις 7Κ ηταν πολυ καλο σε ολα του απλα μετα επεσε αποτομα κ οχι σιγα σιγα οπως αλλα.
Απλα μετα ηξερα πως συμπεριφεροταν κ προσεξα ακολουθως.
Δεν καναμε κ γυρολογια για να εχω τοσο αγχος βεβαια...
Κ δεν μπορω να πω πως ειχε φαγωθει τρελα προς την αλλαγη.
Γενικα δεν με αφησε ικανοποιημενο κ γι αυτο το αλλαξα κ ειδα μεγαλη διαφορα.
Προφανως κ δεν υπηρχε η ιδια εμπιστοσυνη αλλα δεν ηταν ακομα για πεταμα.
Μεχρι τις 7Κ ηταν πολυ καλο σε ολα του απλα μετα επεσε αποτομα κ οχι σιγα σιγα οπως αλλα.
Απλα μετα ηξερα πως συμπεριφεροταν κ προσεξα ακολουθως.
Δεν καναμε κ γυρολογια για να εχω τοσο αγχος βεβαια...
Κ δεν μπορω να πω πως ειχε φαγωθει τρελα προς την αλλαγη.
Γενικα δεν με αφησε ικανοποιημενο κ γι αυτο το αλλαξα κ ειδα μεγαλη διαφορα.
Εξαρταται και απο το μηχανάκι. Το δικο μου αφενός μεν ειναι "πισωβαρο" (πςςςς τυφλα να εχει ο νομπελιστας Ντυλαν) αφετερου δε σχετικα δυνατο οποτε τα ξεφτυλιζει τα πίσω.
Όσο για τη φθορα του Citygrip στο ειπα και πριν,δε φαίνεται οπτικά αλλα ειναι ξεραμενο και το καταλαβαινεις στο δρόμο.
Παντως για να λεμε και του στραβου το δικιο αυτο το "βεντουζωμα" (πωπω εχω συγγραφικη ρεντα σήμερα) που εχει στα πρωτα χλμ δεν το εχει άλλο.
DoctoR_k6
15/10/2016, 07:03
Εξαρταται και απο το μηχανάκι. Το δικο μου αφενός μεν ειναι "πισωβαρο" (πςςςς τυφλα να εχει ο νομπελιστας Ντυλαν) αφετερου δε σχετικα δυνατο οποτε τα ξεφτυλιζει τα πίσω.
Όσο για τη φθορα του Citygrip στο ειπα και πριν,δε φαίνεται οπτικά αλλα ειναι ξεραμενο και το καταλαβαινεις στο δρόμο.
Παντως για να λεμε και του στραβου το δικιο αυτο το "βεντουζωμα" (πωπω εχω συγγραφικη ρεντα σήμερα) που εχει στα πρωτα χλμ δεν το εχει άλλο.
Δεν αντιλεγω οντως στην αρχη ηταν βεντουζα...
Σε 500αρια σκουτερ (πχ του κουμπαρου μου) το ειχα κανει φυλλο κ φτερο το πισω. Παιζει ρολο κ το βαρος/δυναμη.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.