PDA

View Full Version : τιμονια σε κατεβασμα απο σουζα



johny7
15/10/2016, 21:52
λοιπον ισως ειναι λιγο αστειο το θεμα αυτο που ανοιγω αλλα καλως η κακως αρκετοι εχουμε το "σουζομικροβιο"..
πηρα επιτελους το sm 950..το μηχανακι ειναι αλλου ειναι απιστευτο και φοβερα βολικο για τα παντα..
δε το μετανιωσα καθολου που δε πηρα το 690 τελικα...

στο θεμα μας τωρα...ΠΟΤΕ θα σου παιξει τιμονια στο κατεβασμα...η και γενικα...αυτο που εχω ακουσει ειναι οτι τιμονια θα σου παιξει στα πολλα
χλμ..αλλα δε ξερω ποτε και γιατι..με το xtx το πηγαινα ορθιο 2α-3η και ειχε τυχει να το σκασω στραβα στις μεσαιες της δευτερας καποιες φορες(γυρω στα 80)..
ισιωνε με τη μια..τωρα ομως εχω ενα οπλο σε σχεση με το xtx,και επειδη εχω αρχισει τις σουζες ακομα δε το πηρα μιας και το μηχανακι φωναζει σουζαρε με, θελω να ξερω τι παιζει...

byron
15/10/2016, 22:16
Ti να παίξει?
Με το κατέβασμα στα πολλά, συνήθως βγάζουν ένα τρέμουλο. Το αφήνεις, κάνει ένα δυο κουνηματάκια και ισιώνει μόνο του.

johny7
15/10/2016, 23:31
https://www.youtube.com/watch?v=B5PhwIxVnck

αυτο το ισιωνει μονο του στη παραπανω περιπτωση δεν εγινε..οταν λεμε πολλα περιπου τι ταχυτητες εννοουμε?και εχει σχεση το να το ριξεις στραβα η και καλα να το ριξεις παλι μπορει να γινει?

daz
15/10/2016, 23:51
Δε μπορώ να δω το βίντεο αλλά αν προσπαθήσει κάποιος να κρατήσει το τιμόνι και να το διορθώσει, μόνο να χειροτερεύσει την κατάσταση θα καταφέρει. Αν σφίξουμε το τιμόνι για να σταματήσει θα περάσουμε σε κανονικό tank slapping.

Τank slapping μπορεί να προκληθεί και χωρίς να κάνεις σούζα και μάλιστα πολύ πιο έντονο απ' το κούνημα που κάνει μετά από σούζα. Σε κάθε περίπτωση η λύση ειναι αυτή που είπε ο Βύρωνας. Χαλαρά τα χέρια στο τιμόνι ή ακόμα και άνοιγμα στο γκάζι. Το ζητούμενο είναι να αποφορτίσουμε το μπροστινό ώστε να πάψει το κούνημα.

Μετά από έντονο tank slapping ελέγχουμε και το μπροστινό μας φρένο γιατί μπορεί να έχουν ανοίξει τα τακάκια.

sapila racing
16/10/2016, 09:58
Ti να παίξει?
Με το κατέβασμα στα πολλά, συνήθως βγάζουν ένα τρέμουλο. Το αφήνεις, κάνει ένα δυο κουνηματάκια και ισιώνει μόνο του.

Δεν είναι ίδια όλα τα μηχανάκια.
Μπορεί να γίνει ανεξέλεγκτο άνετα και να οδηγήσει σε άσχημη τούμπα.
Ενα σταμπιλιζατερ τιμονιού βέβαια βοηθάει.

byron
16/10/2016, 10:35
Δεν είναι ίδια όλα τα μηχανάκια.
Μπορεί να γίνει ανεξέλεγκτο άνετα και να οδηγήσει σε άσχημη τούμπα.
Ενα σταμπιλιζατερ τιμονιού βέβαια βοηθάει.

Ενα σπαμπιλιζατέρ, πάντα βοηθάει.
Το video δεν δείχνει πως ήταν ο τροχός όταν ακούμπησε, αλλά απ΄το seconds from disaster φαίνεται ήδη να είναι στο πλάι.
Χλμ, εννοώ από 120 και πάνω, που με μεγάλα μηχανάκια μπορεί να είναι και η ταχύτητα που σηκώνονται. Στην περίπτωση που κάτσει περίεργα ο τροχός, ναι μπορεί να καταλήξει σε tank slapping ιδίως αν σφίξεις τιμόνι όπως είπε ο daz.

Δεν ξέρω την εμπειρία σου, αλλά γενικά θέλει πολύ προσοχή με πολλά cc. Μια 3η (που την έχουν άνετα σε σούζα) καταλήγει σε 170-190-200 χλμ όταν ακουμπάει κάτω. Εξυπακούεται φυσικά πως ξέρεις να δουλεύεις φρένο...

sapila racing
16/10/2016, 11:26
Eγώ δεν κάνω σούζες, δεν έχω προσωπική εμπειρία εκτός απο αθέλητες σούζες οπου κουναει το τιμόνι άσχημα πολλές φορές.
Και στην πίστα πχ με το R6 πριν το ρυθμίσω καλά, στα Μέγαρα σε συγκεκριμένα σημεία σε κάθε γύρο κουναγε πολύ. Δεν εχω σταμπιλιζατερ, αλλιώς θα ηταν πιο ηπια τα πράγματα.

Το 990 πιστεύω οτι έχει αλλη γεωμετρία απο τα μεγαλα street και εχει και μακρύ πηρούνι και μεγάλο τιμόνι.
Αυτα κανονικά βοηθάνε στο κούνημα στα πολλά και χωρίς σούζες, αλλά στα 120-130 πρέπει να είναι σταθερό και σουζάρει πολύ άνετα απ οτι έχω δεί.
Σουζομηχανημα είναι!

p@nos
16/10/2016, 13:16
συνηθως οτι ειπε ο μπυρον, εχεις ενα χαζοκουνηματακι και ισιωνει...ΑΛΛΑ, μπορει να γινει και tankslapping...συνηθως απο υπερβολικη αισιοδοξια μπορεις να την πατησεις...
αν πεσεις χωρις γκαζι, υπαρχει περιπτωση να γινει...η να μην αλλαξεις ταχυτητα στον αερα και να πεσεις απο τον κοφτη, οποτε δεν εχεις γκαζι να αποφορτισεις το μπροστινο...

πριν λιγα χρονια σε μια χαλαρη καθημερινη προσγειωση με πανω απο 150 :lol: , επεσα σε ψιλοκακο δρομο και επαθα τανκ σλαπινγκ...το σκατο στην καλτσα, 2 φορες εχω παθει τανκσλαπ σε δρομο, καμμια δεν επεσα, αλλα ειχα και σταμπιλο καλο, οποτε υποθετω μαλλον πως αυτο το μαζεψε...αλλα οσο κρατησε ηταν πολυ τρομακτικο :uplate:

σχεδον ολα τα μηχανακια πλεον απογειωνονται με πολλα, οποτε αμα εισαι και λιγο καγκουρας, το σταμπιλο επιβαλεται...

o teos
16/10/2016, 15:41
συνηθως οτι ειπε ο μπυρον, εχεις ενα χαζοκουνηματακι και ισιωνει...ΑΛΛΑ, μπορει να γινει και tankslapping...συνηθως απο υπερβολικη αισιοδοξια μπορεις να την πατησεις...
αν πεσεις χωρις γκαζι, υπαρχει περιπτωση να γινει...η να μην αλλαξεις ταχυτητα στον αερα και να πεσεις απο τον κοφτη, οποτε δεν εχεις γκαζι να αποφορτισεις το μπροστινο...

πριν λιγα χρονια σε μια χαλαρη καθημερινη προσγειωση με πανω απο 150 :lol: , επεσα σε ψιλοκακο δρομο και επαθα τανκ σλαπινγκ...το σκατο στην καλτσα, 2 φορες εχω παθει τανκσλαπ σε δρομο, καμμια δεν επεσα, αλλα ειχα και σταμπιλο καλο, οποτε υποθετω μαλλον πως αυτο το μαζεψε...αλλα οσο κρατησε ηταν πολυ τρομακτικο :uplate:

σχεδον ολα τα μηχανακια πλεον απογειωνονται με πολλα, οποτε αμα εισαι και λιγο καγκουρας, το σταμπιλο επιβαλεται...

370892

Stabilo....για σταθερές και χρωματιστές σούζες :D:smokin:

ptc
16/10/2016, 16:49
370892

Stabilo....για σταθερές και χρωματιστές σούζες :D:smokin:

Είναι και το μόνο σταμπιλό που έχουμε λεφτά να αγοράσουμε. :cry:

stamatisx
16/10/2016, 17:00
Έχω την εντύπωση ότι παίζει ρόλο και το που βρίσκεται το σώμα την ώρα που ακουμπάει η μπροστά ρόδα κάτω. Όσο πιο πίσω σε σχέση με το κέντρο βάρους τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα για tank slap κατά την επιβράδυνση.

johny7
18/10/2016, 00:48
ευχαριστω ρε παιδια για τις απαντησεις...το επαθα λιγο απο απο 3 σε 4 αλλα εδωσα με τη μια ολο το γκαζι...(οχι σουζα)ενιωσα πως σηκωθηκε ελαχιστα το μπροστινο και στη συνεχεια εκανε ενα ψιλοκουνηματακι και ηρθε..γενικοτερα το tank slap σκαει με τη μια μια δυνατο η μπορει να αρχισει απο 1 ψιλοκουνημα και να καταληξει να κανει στο μπροστινο ντριπλες?

επισης μαλλον το κυριο πραγμα που πρεπει να προσεχουμε στις σουζες ειναι να το σκαμε ομαλα με γκαζι και οχι με τα ολα λες και θελουμε να σπασουμε το δρομο σωστα?

johny7
18/10/2016, 00:56
https://www.youtube.com/watch?v=WukhAYksCT4

παντως ο φιλος εδω περα φανηκε να το σκαει με γκαζι αλλα εμενα με επιασε η καρδια μου και μονο που το ειδα...(2:00)
εχει διαφορα μηχανακι με μηχανακι σε αυτο?γιατι εχω παρατηρησει πως κυριως τα street το παθαινουν..ειναι λογω ταχυτητας μονο η και γεωμετριας?

ενας φιλος παντως που ειχε super duke και το ΕΠΙΝΕ στη σουζα ποτε δεν ειχε παθει κατι τετοιο

johny7
18/10/2016, 01:04
αλλο ενα καλο βιντεο που απανταει γιατι μου εκανε το κουνημα...

https://www.youtube.com/watch?v=LmHU-gtlOKo

stynikop
18/10/2016, 11:50
Eγώ δεν κάνω σούζες, δεν έχω προσωπική εμπειρία εκτός απο αθέλητες σούζες οπου κουναει το τιμόνι άσχημα πολλές φορές.
Και στην πίστα πχ με το R6 πριν το ρυθμίσω καλά, στα Μέγαρα σε συγκεκριμένα σημεία σε κάθε γύρο κουναγε πολύ. Δεν εχω σταμπιλιζατερ, αλλιώς θα ηταν πιο ηπια τα πράγματα.

Το 990 πιστεύω οτι έχει αλλη γεωμετρία απο τα μεγαλα street και εχει και μακρύ πηρούνι και μεγάλο τιμόνι.
Αυτα κανονικά βοηθάνε στο κούνημα στα πολλά και χωρίς σούζες, αλλά στα 120-130 πρέπει να είναι σταθερό και σουζάρει πολύ άνετα απ οτι έχω δεί.
Σουζομηχανημα είναι!

Βοηθάνε να το ελέγξεις εννοείς;

byron
18/10/2016, 11:56
https://www.youtube.com/watch?v=WukhAYksCT4

παντως ο φιλος εδω περα φανηκε να το σκαει με γκαζι αλλα εμενα με επιασε η καρδια μου και μονο που το ειδα...(2:00)
εχει διαφορα μηχανακι με μηχανακι σε αυτο?γιατι εχω παρατηρησει πως κυριως τα street το παθαινουν..ειναι λογω ταχυτητας μονο η και γεωμετριας?


Σε αυτό το video, δεν φταίει το τιμόνι. Το κούνημα είχε ξεκινήσει από τον πίσω τροχό, ήδη απ΄την 2η σούζα. Απλά στο τέλος το κατέβασε όταν ήταν πλέον πολύ έντονο.
Το γιατί, δεν το ξέρω. Πιθανόν να είχε πρόβλημα στην πίσω ζάντα και έβγαινε στην σούζα μόλις μάζευε χλμ.

p@nos
18/10/2016, 13:08
αυτη η ασταθεια συνηθως εμφανιζεται αμα σηκωθει το μηχανακι πολυ ψηλα, που εισαι χωρις γκαζι οποτε υπαρχει μια ασταθεια...

τελος παντως τι συζηταμε ρε παιδια...οι σουζες ειναι black magic η το χεις η δε το χεις οποπε οποιος δε το χει καλο ειανι να μη το επιχειρει :lol: