Σύνδεση

View Full Version : Yamaha XTZ-700 Ténéré



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5 6 7 8

lleonidas
07/11/2018, 23:33
Και όχι μόνο το γαλλικό!

p@nos
08/11/2018, 00:27
Καλη φαση...τρανσαλπ με αναποδο μπροστινο

BLiTzER
08/11/2018, 00:30
Καλη φαση...τρανσαλπ με αναποδο μπροστινο

+20 άλογα, -20 κιλά.

Nostradamus
08/11/2018, 08:35
Κουκλακι και εμφανισιακα μαχημο.. Αν κρατησει και την γενικοτερη πολιτικη των τελευταιων σε χρονων σε διαφορα μοντελα, με καλες τιμες, θεωρω οτι θα παει πολυ καλα εμπορικα..

ΤάκηςΜπ
08/11/2018, 10:03
Κουκλακι και εμφανισιακα μαχημο.. Αν κρατησει και την γενικοτερη πολιτικη των τελευταιων σε χρονων σε διαφορα μοντελα, με καλες τιμες, θεωρω οτι θα παει πολυ καλα εμπορικα..

2 λόγοι που πιστεύω πως θα πατώσει(τουλάχιστον στην Ελλάδα):
1)Η Yamaha το προμόταρε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ(σε σημείο αηδίας) σαν χωμάτινο μηχανάκι,dakar αου αου,και αυτό αν όχι θα φοβίσει,σίγουρα θα προβληματίσει το αγοραστικό κοινό το οποίο καλώς ή κακώς ένα on off θέλει,που μπορεί να οδηγηθεί on και ήρεμα/αξιοπρεπέστατα off,όχι ένα off που μπορεί να οδηγηθεί και ήρεμα/αξιοπρεπέστατα on.
2)Υπάρχει ήδη και το mt07 και το mt07 tracer(τα οποία είναι και κατά 20 και 10 κιλά αντίστοιχα ελαφρύτερα).Πραγματικά,πιστεύω πως αν δεν υπήρχαν αυτά τα 2 μοντέλα(ειδικά το 2ο) το μηχανάκι αυτό θα έκανε καλές πωλήσεις.Αλλά ποιός θα πάρει το t7 και γιατί; Σίγουρα συνειδητοποιημένοι χωμάτινοι,που όντως ψάχνουν έναν αντικαταστάτη του crf250 rally ή του duke640adv,αλλά ποιος άλλος;

ΥΓ:Με κάθε τούμπα θα πηγαίνει και αυτομάτως για αλλαγή και η εξάτμιση; Τι κουλό σημείο είναι αυτό εκεί;

Vstrommer71
08/11/2018, 10:33
Εμένα το μάτι μου πήρε 205 κιλά γεμάτο.Μια χαρά θα έλεγα για την κατηγορία.Χοντρικά στα ίδια κιλά με το 790.Τώρα το τι ψάρια θα πιάνει το καθένα,μόνο η οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες θα το δείξει.Λογικά αυτό και το 790 στο χώμα θα πηγαίνουν από καλά έως σούπερ,για την κατηγορία πάντα.

Το μηχανάκι από εμφάνιση είναι όμορφο και οπτικά ισορροπημένο,στα δικά μου μάτια.Από τα χρώματα θα έλεγα ότι λείπει ένα επετειακό μπλε,φόρος τιμής στα μηχανάκια του Dakar στα χρώματα της Gauloises.

Να δούμε πως θα πάει κι από τιμή και βλέπουμε.

ΤάκηςΜπ
08/11/2018, 10:44
Εμένα το μάτι μου πήρε 205 κιλά γεμάτο.

Καλά είδες.

Mt07 179.0 kg

Mt 07 Tracer 196.0 kg

T7 205 kg

basilis_k6
08/11/2018, 12:50
2 λόγοι που πιστεύω πως θα πατώσει(τουλάχιστον στην Ελλάδα):
1)Η Yamaha το προμόταρε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ(σε σημείο αηδίας) σαν χωμάτινο μηχανάκι,dakar αου αου,και αυτό αν όχι θα φοβίσει,σίγουρα θα προβληματίσει το αγοραστικό κοινό το οποίο καλώς ή κακώς ένα on off θέλει,που μπορεί να οδηγηθεί on και ήρεμα/αξιοπρεπέστατα off,όχι ένα off που μπορεί να οδηγηθεί και ήρεμα/αξιοπρεπέστατα on.
2)Υπάρχει ήδη και το mt07 και το mt07 tracer(τα οποία είναι και κατά 20 και 10 κιλά αντίστοιχα ελαφρύτερα).Πραγματικά,πιστεύω πως αν δεν υπήρχαν αυτά τα 2 μοντέλα(ειδικά το 2ο) το μηχανάκι αυτό θα έκανε καλές πωλήσεις.Αλλά ποιός θα πάρει το t7 και γιατί; Σίγουρα συνειδητοποιημένοι χωμάτινοι,που όντως ψάχνουν έναν αντικαταστάτη του crf250 rally ή του duke640adv,αλλά ποιος άλλος;

ΥΓ:Με κάθε τούμπα θα πηγαίνει και αυτομάτως για αλλαγή και η εξάτμιση; Τι κουλό σημείο είναι αυτό εκεί;

ακριβως. τα ον οφφ ειναι νεκρη κατηγορία στην ελλάδα. Μοτοσυκλέτες δρόμου θέλουν όλοι που να πατανε και λίγο χωμα η να περνάνε αξιοπρεπως μια λακουβα. Στην ευρωπη θα παει λίγο καλύτερα αλλα -ισως το εχω ξαναγράψει- αυτο θελουν να πουλησει στην usa. γιαυτο και τα χολιγουντιανα βιντεο και ο ντορος. Οι αμερικάνοι θα το τιμήσουν και επειδη εκει τα μηχανάκια ειναι φθηνα, με ενα 10άρικο ντολλαρς ειναι ταμαμ.

KotsosDR
08/11/2018, 13:27
ακριβως. τα ον οφφ ειναι νεκρη κατηγορία στην ελλάδα. Μοτοσυκλέτες δρόμου θέλουν όλοι που να πατανε και λίγο χωμα η να περνάνε αξιοπρεπως μια λακουβα. Στην ευρωπη θα παει λίγο καλύτερα αλλα -ισως το εχω ξαναγράψει- αυτο θελουν να πουλησει στην usa. γιαυτο και τα χολιγουντιανα βιντεο και ο ντορος. Οι αμερικάνοι θα το τιμήσουν και επειδη εκει τα μηχανάκια ειναι φθηνα, με ενα 10άρικο ντολλαρς ειναι ταμαμ.

Οι Αμερικάνοι , οι Αυστραλοί , οι Ρώσοι και αρκετοί στα Βαλκάνια και Ευρώπη .

Ακόμα και Ελλάδα .

Μπές στο car και δές π.χ πόσα ΚΤΜ 950-990 ADVENTURE παίζουν και πόσα αντίστοιχα SMT , πόσα ΒΜW s1200xr και πόσα r1200gs ίδιας χρονολογίας , ποσα 800 gs και ποσα 800s και θα καταλάβεις οτι τα on off δεν είναι "νεκρή" κατηγορία στη Ελλάδα (αναφερόμαστε πάντα σε πωλήσεις και όχι στο αν χρησιμοποιούνται στο χωμα ) .

ggs
08/11/2018, 13:39
Παίδες, τα ον οφφ είναι η κατηγορία με πολύ καλές πωλήσεις και όχι μόνο στην Ελλάδα.

Αφήστε τα βιντεάκια του promotion.
Το Τ7 , όπως και όλα τα μηχανάκια πάνω από 130-140 κιλά γεμάτα, δεν έχουν φτιαχτεί για να κερδίζουν αγώνες εντουρο.
Τα ονοφφ έχουν φτιαχτεί για να σε πάνε από την άσφαλτο σε χωμάτινες διαδρομές χωρίς να φοβάσαι μην βρει το κάρτερ σε πέτρα.

Στα κατάλληλα χέρια φυσικά μπορούν να κάνουν πολλά , αλλά τα κατάλληλα χέρια και βαραντερο πάνε..

Το μεγάλο μείον του Τ7 για τις πωλήσεις του είναι το ύψος του, αλλιώς άμα βγει σε τιμή (αρκετά)κάτω από 10 θα πούλαγε πάρα πολύ

ΤάκηςΜπ
08/11/2018, 13:44
Δεν καταλάβατε τι είπε ο Βασίλης.Εννοούσε τα on off σαν το t7 σε αντίθεση με τα on off που θέλουν όλοι aka gs,1290adv,africa κλπ

KotsosDR
08/11/2018, 13:45
Παίδες, τα ον οφφ είναι η κατηγορία με πολύ καλές πωλήσεις και όχι μόνο στην Ελλάδα.

Αφήστε τα βιντεάκια του promotion.
Το Τ7 , όπως και όλα τα μηχανάκια πάνω από 130-140 κιλά γεμάτα, δεν έχουν φτιαχτεί για να κερδίζουν αγώνες εντουρο.
Τα ονοφφ έχουν φτιαχτεί για να σε πάνε από την άσφαλτο σε χωμάτινες διαδρομές χωρίς να φοβάσαι μην βρει το κάρτερ σε πέτρα.

Στα κατάλληλα χέρια φυσικά μπορούν να κάνουν πολλά , αλλά τα κατάλληλα χέρια και βαραντερο πάνε..

Το μεγάλο μείον του Τ7 για τις πωλήσεις του είναι το ύψος του, αλλιώς άμα βγει σε τιμή (αρκετά)κάτω από 10 θα πούλαγε πάρα πολύ

... εδω που τα λέμε και λίγο πιο ψηλό να το εβγαζαν δεν θα με χάλαγε καθόλου :lol:

KotsosDR
08/11/2018, 13:52
Δεν καταλάβατε τι είπε ο Βασίλης.Εννοούσε τα on off σαν το t7 σε αντίθεση με τα on off που θέλουν όλοι aka gs,1290adv,africa κλπ

Tι διαφορές πιστεύεις οτι θα έχει το Τ7 με το africa δηλαδή ?

ΤάκηςΜπ
08/11/2018, 14:01
Tι διαφορές πιστεύεις οτι θα έχει το Τ7 με το africa δηλαδή ?

25 κιλά.

Έχεις δίκιο πως είναι το πιο "σκληροπυρηνικό" στην κατηγορία,βέβαια.

KotsosDR
08/11/2018, 14:05
25 κιλά.

Έχεις δίκιο πως είναι το πιο "σκληροπυρηνικό" στην κατηγορία,βέβαια.

ΓΚΟΥΧΜΜΜKTM 1090 Adventure R ΓΚΟΥΧΟΥ ΓΚΟΥΧΟΥ :rolleyes:

p@nos
08/11/2018, 14:10
+20 άλογα, -20 κιλά.

το 700 τρανσαλπ ειναι 215 κιλα γεματο και 55 αλογα τροχο...
το μοτερ της γιαμαχα με μια 10ετια εξελιξης δηλαδη ειναι 10 αλογα πανω απο το πιο συντηριτικο μοτερ εβερ

στο βαρος δεν ξερουμε ακομα ποσο θα ζυγιζει το τ7, αλλα για να εχουν σβησει απο παντου το βαρος του μαλλον θα ειναι κοντα σε αυτα τα νουμερα...μια χαρα τα καταφερε η γιαμαχα δηλαδη 5 χρονια κοντα που μας λιβανιζε το κονσπετ της...

αφου δε σου αρεσε το τρανσαλπ με αναποδο, δες το σαν βεστρομ τοτε με 18/21 τροχους...σε καθε περιπτωση το τελικο αποτελεσμα θα ειναι πολυ κατωτερο των προσδοκιων και του πηχη που εθεσε η γιαμαχα τοσα χρονια τιζαροντας

giorgosb
08/11/2018, 14:37
Το Transalp 700 είναι 214 κιλά άδειο με 17,5 λίτρα ρεζερβουάρ και 59 άλογα ονομαστική ισχύ

Το Τ7 205 γεμάτο, 16 λίτρα ρεζερβουάρ και 72 άλογα ονομαστική ισχύ.

http://https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xl700_v_transalp%2008.htm

https://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/Yamaha_T%C3%A9nere_700_19.html

Σύμφωνα με τη σελίδα πάντα

p@nos
08/11/2018, 14:54
το βαρος ειναι typo error, το 700 ειναι 214 κιλα γεματο...επισης η ισχυς που ανακοινωνουν ειναι πολυ κοντα στην πραγματικη ισχυ στον τροχο

οπως ειπα και στο προηγουμενο μηνυμα, το τρανσαλπ χρησιμοποιηθηκε σαν συγκριση γιατι ηταν οτι πιο μετριοπαθες ονοφ απο την προηγουμενη δεκαετια...το βστρομ αντιστοιχα ειχε ιδιο βαρος και ιδια ισχυ με το μτ07/τ7...το δε καινουριο στρομα μαλλον εχει τα ιδια χαρακτηριστικα

το τ7 το βαρος του παιζεται, αν και απ οτι φαινεται δεν θα εχει καμμια επαφη με αυτο που προιδεαζε η γιαμαχα τον κοσμο, και η ισχυς ειναι δεδομενη στα 63-65 αλογα τροχο...σαν το βστρομ δηλαδη

προσωπικα δεν βλεπω το τ7 σαν κακο μηχανακι, απλα η εταιρεια δημιουργησε πολυ μεγαλο ντορο που τον καλλιεργουσε χρονια, και υποτιθεται αυτα τα χρονια επεφτε και η αντιστοιχη εξελιξη για να δωσουν αυτα που ειχαν υποσχεθει, ενω απ οτι φαινεται θα δωσουν κατι του σωρρου...απο την απεναντι μερια του ατλαντικου παντως υπαρχει ηδη αρκετη αναγουλα

basilis_k6
08/11/2018, 14:57
Tι διαφορές πιστεύεις οτι θα έχει το Τ7 με το africa δηλαδή ?

το africa μικρες διαφορες γιαυτο ειναι και το μοναδικο ισως που φερνει σε ον οφ η adventure οπως λενε οι αμερικάνοι. άλλωστε αυτος ειναι ο λογος που δεν τα παει καλα στην ασφαλτο. τα υπολοιπα ειναι ψηλα μηχανάκια που πανε και χωμα. τα ον οφ ξεκινησαν σαν πολιτικα εντουρο μικρου κυβισμου. ψευδοεντουρο παλιοτερα... τυπου klr. Ο νέος τύπος on off ειναι πλεον με 2-3-4 κυλινδρους και πολλα κυβικα, πολλα κιλα κτλ. Ε δεν τα λες και on off. οι κατηγορίες έχουν μπλέξει πλέον αλλα αν ειναι on off το wr250r μου τοτε δεν μπορει αν ειναι on off το 1290

ptc
08/11/2018, 14:59
Ε, εντάξει. Αντί να ρίξει η Yamaha τα λεφτά στην εξέλιξη της μηχανής φαίνεται πως τα έριξε στο μάρκετινγκ.

giorgosb
08/11/2018, 14:59
Ίσως κάποιος έπρεπε να σταματήσει το τμήμα μάρκετινγκ γιατί το παράκανε

basilis_k6
08/11/2018, 15:02
.απο την απεναντι μερια του ατλαντικου παντως υπαρχει ηδη αρκετη αναγουλαδωσε κανα λινκ να γελάσουμε ντε

ΤάκηςΜπ
08/11/2018, 15:21
Δικό μου λάθος που έβαλα africa και gs στο ίδιο καλάθι,αλλά δεν μπορώ να θεωρήσω ίδια 2 μηχανάκια(t7 και africa) με 25 κιλά διαφορά,όσο κι αν έχουν παρόμοιες φιλοσοφίες και γεωμετρίες.

KotsosDR
08/11/2018, 15:42
Δικό μου λάθος που έβαλα africa και gs στο ίδιο καλάθι,αλλά δεν μπορώ να θεωρήσω ίδια 2 μηχανάκια(t7 και africa) με 25 κιλά διαφορά,όσο κι αν έχουν παρόμοιες φιλοσοφίες και γεωμετρίες.


μα αυτα τα 25 κιλά παραπάνω δεν θα το κάνουν πιο ON , μη πώ το αντίθετο ...

lleonidas
08/11/2018, 16:06
Το Tenere 700 αναμένεται στην ελληνική αγορά σε ένα χρονικό διάστημα που τοποθετείται στο Μάιο του 2019, με την τιμή του κοντά στα 10.000€.


Πηγή (https://www.bikeit.gr/shop-news/for-the-bike/various/17549-nea-agoras-2018-yamaha-tenere-700-afixi-timi)

basilis_k6
08/11/2018, 16:19
Το Tenere 700 αναμένεται στην ελληνική αγορά σε ένα χρονικό διάστημα που τοποθετείται στο Μάιο του 2019, με την τιμή του κοντά στα 10.000€.


Πηγή (https://www.bikeit.gr/shop-news/for-the-bike/various/17549-nea-agoras-2018-yamaha-tenere-700-afixi-timi)

έχει πλακα η yamaha. απο το γυμνο στο ντυμένο 1.500ευρω διαφορά λόγω πλαστικων (?) και στο εντουρο ακόμη 1.500 ευρω με λιγότερα πλαστικά. Τι φάση?
Την περίμενα την τιμη ακριβως εκει αλλα δεν βλέπω γιατι δεν κοστιζει 9.200-9.400€. Είναι τοσο καλα τα περιφερειακά? Βέβαια έχει αν ειδα καλα έχει σοβαρές ακτινωτες και ειναι λιγο ακριβες αυτες.

doctoras
08/11/2018, 19:44
Δεν θα μπορουσε να πεσει κατω απο 200kg και οι λογοι ειναι περισσότερο μεταλο λογο μεγαλύτερων διαδρομών αναρτήσεων, μεγαλύτερων τροχών, στιβαρο υπόπλαίσιο και κυριως του δικυλινδρου μοτερ.

Το μονο σημείο που θα μπορούσε να εξοικονομηθεί βαρος θα ηταν απο το μοτερ εαν δηλαδή αντι για του δυκιλινδρου μοτερ να ειχε υπερκυβισει και εξελιξει σε αντοχη και αξιοπιστία το μονοκυλινδρο μοτερ του εντουρο wr450.

basilis_k6
08/11/2018, 19:46
Δεν θα μπορουσε να πεσει κατω απο 200kg και οι λογοι ειναι περισσότερο μεταλο λογο μεγαλύτερων διαδρομών αναρτήσεων, μεγαλύτερων τροχών, στιβαρο υπόπλαίσιο και κυριως του δικυλινδρου μοτερ.

Το μονο σημείο που θα μπορούσε να εξοικονομηθεί βαρος θα ηταν απο το μοτερ εαν δηλαδή αντι για του δυκιλινδρου μοτερ να ειχε υπερκυβισει και εξελιξει σε αντοχη και αξιοπιστία το μονοκυλινδρο μοτερ του εντουρο wr450.

η να βγάλει και ενα τενερε 450 με το μοτερ του wr με αλλαγές ωστε να θέλει λιγο πιο αραια σερβις και να αντεχει την "πολιτικη" ζωη.

slzr
08/11/2018, 21:34
Yamaha Tenere 700 - the Final Version is here! | Insights & Specs (https://www.youtube.com/watch?v=_vALENmTPHg)

ΤάκηςΜπ
08/11/2018, 23:51
μα αυτα τα 25 κιλά παραπάνω δεν θα το κάνουν πιο ON , μη πώ το αντίθετο ...

Προφανώς και το κάνουν. Στα δικά μου μάτια τουλάχιστον.

Vstrommer71
09/11/2018, 08:43
Μια ζωή βιάζεστε να κρίνετε μια μοτοσυκλέτα από τα χαρτιά.Αν δεν την οδηγήσουμε,το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι εικασίες.Η δική μου είναι ότι θα είναι μια χαρά μηχανάκι.Ίδωμεν.

γιωτάς
09/11/2018, 09:02
Μια ζωή βιάζεστε να κρίνετε μια μοτοσυκλέτα από τα χαρτιά.Αν δεν την οδηγήσουμε,το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι εικασίες.Η δική μου είναι ότι θα είναι μια χαρά μηχανάκι.Ίδωμεν.


'Nuff said.....:beer:

KotsosDR
09/11/2018, 11:19
https://www.youtube.com/watch?v=BXv5KfNbQvQ

KotsosDR
09/11/2018, 11:28
Προφανώς και το κάνουν. Στα δικά μου μάτια τουλάχιστον.

Να εκφραστώ καλύτερα , το οτι είναι βαρύτερο 25 κιλά , δεν σημαίνει οτι θα είναι καλύτερο στην άσφαλτο απο το Τ7 , και για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου , δεν θεωρώ ούτε το AFRICA ουτε το Τ7 σκληροπυρηνικά χωμάτινα... ούτε κάν

daz
09/11/2018, 17:20
Μια ζωή βιάζεστε να κρίνετε μια μοτοσυκλέτα από τα χαρτιά.Αν δεν την οδηγήσουμε,το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι εικασίες.Η δική μου είναι ότι θα είναι μια χαρά μηχανάκι.Ίδωμεν.

Αν τα 25 κιλά διαφοράς δε μπορούν να μας πουν κάτι τότε τι τα θέλουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά?
Το ίδιο και η απόσταση απ' το έδαφος ή το μεταξόνιο!

Το ότι μπορεί το κέντρο βάρους να είναι χαμηλό στο βαρύ και ψηλό στο ελαφρύ θα το δούμε στην οδήγηση αλλά και έτσι να είναι, η διαφορά στα κιλά παραμένει και θα κάνει τη διαφορά εκεί όπου μετράει! Σε αντίθετη περίπτωση τα gs1200 θα ήταν τα καλύτερα ον-οφφ εβερ γιατί έχουν το χαμηλότερο κέντρο βάρους.

basilis_k6
09/11/2018, 17:32
αν τα 10.000 στην πορεία μας γίνουν 10.950 με το άφρικα να παίζει σε μοντέλα 2017 13.500 και 2018 14.500 είναι λιγάκι δυσκολη απόφαση για τον ἔχων το κασέριον. Θεωρώ πως η yamaha πιστη στην στρατηγική της θα το φέρει στα 10 νταν και ένα χρονο μετα -αφου πουλησει- και εφόσον δεν κουνάει, κουδουνάει, κλαίει κτλ θα το ανεβάσει στα 11. Κοινώς αν το φέρει στα 10 περιμένετε μέχρι το τέλος του καλοκαιριου που θα έχουν αρχίσει να μιλάνε οι κάτοχοι πιο άνετα για τα θέματα του και προχωρήστε.

KotsosDR
17/11/2018, 14:50
Πάντως δεν ξέρω , για εμένα θα ήταν "χωμάτινο" που λένε μερικοί ΑΝ...








TENERE 700 // ΑΝ....


Wheelbase: 1,590mm // 1,520- 1.540

Seat height: 880mm // 880 - 900

Front travel: 210mm // 300

Front suspension: 43mm // 46 - 48

Rear travel: 200m // 310 - 320



Και φυσικά δεν τελειώνουν εκεί τα ΑΝ ..... κάπου εκεί πρέπει να ήταν και το Τ7 concept ... (τη ζημιά την έκανε στάνταρ ο παππούς από τα βίντεο :lol: )


Μέχρι τώρα βλέπω ένα κανονικό on - off μεσαίας κατηγορίας , με ένα καλό μοτέρ , αξιόπιστο και ελπίζω σε μία λογική τιμή , Αν ρωτάτε τη άποψη μου για το οικονομικό ... 8.500 - 9000 θα ήταν μια καλή τιμή .



* Όσοι θεωρείτε τα παραπάνω specs υπερβολή , ρίξτε μια ματιά στο 640 adventure ;)

basilis_k6
17/11/2018, 15:02
Πάντως δεν ξέρω , για εμένα θα ήταν "χωμάτινο" που λένε μερικοί ΑΝ...








TENERE 700 // ΑΝ....


Wheelbase: 1,590mm // 1,520- 1.540

Seat height: 880mm // 880 - 900

Front travel: 210mm // 300

Front suspension: 43mm // 46 - 48

Rear travel: 200m // 310 - 320



Και φυσικά δεν τελειώνουν εκεί τα ΑΝ ..... κάπου εκεί πρέπει να ήταν και το Τ7 concept ... (τη ζημιά την έκανε στάνταρ ο παππούς από τα βίντεο :lol: )


Μέχρι τώρα βλέπω ένα κανονικό on - off μεσαίας κατηγορίας , με ένα καλό μοτέρ , αξιόπιστο και ελπίζω σε μία λογική τιμή , Αν ρωτάτε τη άποψη μου για το οικονομικό ... 8.500 - 9000 θα ήταν μια καλή τιμή .



* Όσοι θεωρείτε τα παραπάνω specs υπερβολή , ρίξτε μια ματιά στο 640 adventure ;)

θα κούναγε σα βαρκα αν ηταν ετσι. θέλουν να ταξιδευει και στην ασφαλτο άλλωστε αν θες κατι τέτοιο το έβγαλε η honda με το crf450L

KotsosDR
17/11/2018, 15:08
θα κούναγε σα βαρκα αν ηταν ετσι. θέλουν να ταξιδευει και στην ασφαλτο άλλωστε αν θες κατι τέτοιο το έβγαλε η honda με το crf450L

Thats my point , ότι δεν είναι "χωμάτινο" όπως φοβούνται αρκετοί

doctoras
17/11/2018, 15:17
300mm +/- διαδρομες, διαθέτουν μονο τα καθαρόαιμα mx/enduro
Το τενερε700 φυσικα και δεν ειναι εντουρο, ομως ειναι η πιο χωμάτινη προσέγγιση μοτοσυκλετας της εταιρείας για μυημένους.
Και ειναι πιο χωματινη και απο τα gs800 ktm1090r, προβλέπω εν οψη επερχόμενων συγκριτικών θα ειναι πιο ικανό στο χωμα και απο το 790adve

KotsosDR
17/11/2018, 15:31
300mm +/- διαδρομες, διαθέτουν μονο τα καθαρόαιμα mx/enduro
Το τενερε700 φυσικα και δεν ειναι εντουρο, ομως ειναι η πιο χωμάτινη προσέγγιση μοτοσυκλετας της εταιρείας για μυημένους.
Και ειναι πιο χωματινη και απο τα gs800 ktm1090r, προβλέπω εν οψη επερχόμενων συγκριτικών θα ειναι πιο ικανό στο χωμα και απο το 790adve

300mm αν δεν κάνω λάθος είχε το 640 adv με τα διπλά δισκόφρενα , 265 το 950 adventure , 248 το 990 και 240 το 790 adventure r

katsar
17/11/2018, 15:39
Ποιο crf ρε παιδιά;Αυτό με τα 25...άλογα ;;;

KotsosDR
17/11/2018, 15:48
προβλέπω εν οψη επερχόμενων συγκριτικών θα ειναι πιο ικανό στο χωμα και απο το 790adve

Απο το "standard" ίσως ... απο το "R" πολύ χλωμό ... (με τίποτα θα έλεγα )

doctoras
17/11/2018, 15:54
300mm αν δεν κάνω λάθος είχε το 640 adv με τα διπλά δισκόφρενα , 265 το 950 adventure , 248 το 990 και 240 το 790 adventure r
Κρατώ επιφυλάξεις για τις διαδρομες που λέει το motorcycle specs γιατι δεν του φαίνεται για τοσο ψηλο, αλλα αν ηταν όντως ετσι δε παει να πει πως επειδη του εβαλε η κτμ 5 η 10cm παραπάνω διαδρομές θα γινοταν αυτομάτως πιο ικανό στο χώμα, το μονο δεδομένο ειναι το ground clearance

KotsosDR
17/11/2018, 16:04
Οπως και να έχει , εγώ κάνω αποταμίευση :lol:

Μου αρέσει που δεν έχει πολλά ηλεκτρονικά , μου αρέσει το βάρος , μου αρέσει αρκετά το μοτέρ και η εμφάνιση , δεν έχω πρόβλημα με την αυτονομία , οι διαδρομές των αναρτήσεων μόνο δεν μου αρέσουν και μου φαίνεται λίγο μακρύ αλλά πιστεύω οτι θα είναι σταθερό στο ταξίδι . Περιμένω τις δοκιμές (των χρηστών φυσικά) και το test ride για να έχω ολοκληρωμένη άποψη .

basilis_k6
17/11/2018, 20:28
Thats my point , ότι δεν είναι "χωμάτινο" όπως φοβούνται αρκετοί

ειναι αρκετα χωματινο για να μην αξιζει να το αγοράσει κανένας που κοιταει vstrom/versys/κτλ. 21αρη μπροστα παντως για ταξιδι εγω δεν θα ηθελα.

KotsosDR
17/11/2018, 20:38
ειναι αρκετα χωματινο για να μην αξιζει να το αγοράσει κανένας που κοιταει vstrom/versys/κτλ. 21αρη μπροστα παντως για ταξιδι εγω δεν θα ηθελα.

Συγνώμη ... ποτέ δεν θεώρησα το versys on-off (ούτε υπάρχει περίπτωση ποτε να το θεωρήσω) , το v-strom από την άλλη το θεωρώ την πιο ασφάλτινη μορφή on-off που υπάρχει ...

KotsosDR
07/12/2018, 00:40
Κάτι πήρε το μάτι μου για £8,699 pre order στο UK .

lleonidas
08/02/2019, 23:03
Μεταξύ 9.600-10.000€ η τιμή του στη Γερμανία.Λογικά, πολύ κοντά στα 10 θα κοστίζει και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

p@nos
08/02/2019, 23:12
απο κοντα το μηχανακι ειναι εντελως φτηνιαρικο παντως....

αμα κανει 10βαλε δε θα τα αξιζει σε καμμια περιπτωση

Leon67
09/02/2019, 14:46
απο κοντα το μηχανακι ειναι εντελως φτηνιαρικο παντως....

αμα κανει 10βαλε δε θα τα αξιζει σε καμμια περιπτωση

Όλα τα κάτω από 1000cc που δεν ειναι Made in Japan ειναι χάλια σε φινίρισμα, ποιότητα κτλ.

p@nos
09/02/2019, 15:13
Όλα τα κάτω από 1000cc που δεν ειναι Made in Japan ειναι χάλια σε φινίρισμα, ποιότητα κτλ.

δε διαφωνω, απλα η χαμηλη ποιοτητα ερχεται με χαμηλη τιμη...το μτ07 ποσο εχει? 7-8κ?

δε βρησκω λογο να κανει το τ700 παραπανω απο αυτα τα χρηματα...και αν κανει, οποιος το αγορασει θα ειναι κοροιδο

MG-KTiNoS
09/02/2019, 19:48
...και αν κανει, οποιος το αγορασει θα ειναι κοροιδο

:a08:

giorgosb
28/02/2019, 18:28
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/yamaha-tenere-700-stin-ellada-apo-eu9990

10.490€ και από 9.990€ για προπαραγγελία

basilis_k6
28/02/2019, 18:34
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/yamaha-tenere-700-stin-ellada-apo-eu9990

10.490€ και από 9.990€ για προπαραγγελία

γράφει οτι μπορει να διαφέρουν οι τιμές ανάλογα την χωρα. Κλασσικη yamaha παντως. Καλή τιμη στην αρχη και θα τσιμπαει 300άρια καθε χρονο προς τα πανω. Γνωμη μου, καντε προπαραγγελία οσοι το γουσταρετε. Θα χάσει πολύ λιγα χρηματα! Αν ειχα λεφτα και λιγοτερα μηχανάκια θα το σκεφτομουν πολύ σοβαρα.

Sebastian1980
28/02/2019, 19:18
Δεν ξέρω, παραγιναμε μοντέρνοι. Να αγοράζεις(κάνεις προπαραγγελια) μηχανή online χωρίς καν να έχεις κάτσει πάνω της;. Εντάξει να γλυτώνεις 500€ ,δεν είναι και λίγα αλλά δεν ξέρω εμένα προσωπικά δεν μου κολλάει καλά.

ggs
28/02/2019, 23:48
Και οι πρώτοι δέκα που θα αγοράσουν, δώρο ένα μασαζοκαλσον...

Ρε, τι π@π@ριες ειναι αυτές... Από τελεσοπινγκ επαρχιακού καναλιού εμπνεύστηκαν;

Δεν κοιτάνε να κάνουν κάνα σοβαρό χρηματοδοτικο και να αφήσουν τέτοιες "προσφορές".

Ή τιμή είναι περίπου εκεί που την περιμέναμε.
Θα εξαρτηθεί αν είναι φτηνή ή ακριβή, ανάλογα με την ποιότητα της μοτοσυκλέτας, που πολλοί λένε ότι δεν ειναι και η καλύτερη..

Θα το δούμε από κοντά

lleonidas
26/03/2019, 23:44
Η πρώτη ελληνική αγγελία (https://www.car.gr/21658302-yamaha-xtz-tenere-t-n-r-700) από έμπορο.
Στις 3 το μεσημέρι ανοίγει και το σύστημα (https://tenere700.yamaha-motor.eu/) των online παραγγελιών.

basilis_k6
26/03/2019, 23:51
δεν θυμαμαι να εχω δει πιο άσχημο οργανο σε μηχανάκι χρονια τωρα

ΤάκηςΜπ
27/03/2019, 00:40
δεν θυμαμαι να εχω δει πιο άσχημο οργανο σε μηχανάκι χρονια τωρα

Είναι για ντακαρ αφού

doctoras
27/03/2019, 07:39
πιο ομορφο σε μπλέ
θεωρώ οτι έκανε πολύ καλή δουλειά η γιαμάχα και χτυπάει στα ίσια τα ρέντι του ρεις αν αποδειχθεί ικανό το πακέτο αναρτήσεων θα ξεπουλήσει

azar41
27/03/2019, 09:39
Ένα μαύρο-κόκκινο παρακαλώ,η σέλα απο wr είναι;:)

Bob_o_mastoras
27/03/2019, 14:44
Eνα μεγαλο ερωτημα προκυπτει, μαυρο-γκρι ή ασπρο-κοκκινο? :lol:

Ωραιο μηχανακι, οπως αναμενοταν αλλωστε. Αν εχει τη ελαφρυα αισθηση του Τracer 700 με στιβαρες σωστες αναρτησεις θα ειναι σουπερ.

Nitse3
27/03/2019, 15:04
Πολύ ωραίο!!

lleonidas
17/04/2019, 15:14
406130

406131

Πηγή (https://www.facebook.com/beenduro/photos/pcb.2126555704105735/2126550227439616/?type=3&theater)

Nostradamus
17/04/2019, 15:30
Ωραίο το λευκό κόκκινο !!!

daz
17/04/2019, 15:42
Τελικά πόσα κιλά το κάνανε αυτό? Το βάρος έχει αφαιρεθεί απ' τα χαρακτηριστικά απ' την επίσημη σελίδα.

lleonidas
17/04/2019, 15:53
Τελικά πόσα κιλά το κάνανε αυτό? Το βάρος έχει αφαιρεθεί απ' τα χαρακτηριστικά απ' την επίσημη σελίδα.

Ένα πρόσφατο δημοσίευμα από το visordown (https://www.visordown.com/news/new-bikes/yamaha-ténéré-700-orders-are-now-being-taken) αναφέρει wet weight 205kg.

daz
17/04/2019, 16:48
Μάλιστα!
Και με μόνο 16 λίτρα ρεζερβουάρ!

Απ' την άλλη το κτμ είναι 190 στεγνό με 20αρι ρεζερβουάρ.Οπότε 14 κιλά βενζίνη + τα υπόλοιπα 210kg.

billy84
17/04/2019, 18:17
Μάλιστα!
Και με μόνο 16 λίτρα ρεζερβουάρ!

Απ' την άλλη το κτμ είναι 190 στεγνό με 20αρι ρεζερβουάρ.Οπότε 14 κιλά βενζίνη + τα υπόλοιπα 210kg.


Δυστυχώς πολλά τα κιλά.Μάλλον πρέπει να το πάρουμε απόφαση οτι μεσαίο δικύλινδρο μηχανάκι που να ζυγίζει μέχρι 170 κιλά γεμάτο δε μπορεί να υλοποιηθεί με την υπάρχουσα τεχνολογία σε υλικά σε προσιτή τιμή.Ίσως σε 30 χρόνια απο τώρα...

DRAKONET
17/04/2019, 18:50
NEA μοτοσυκλετα......ομορφη....
θα την βλεπουμε παρα τον off road χαρακτηραρα της....γιαλυσμενη εξω απο τα καφε !
Δεν μου αρεσει...η σελλα...την θεωρω αβολη...ειδικα για πισω...ειναι μαδερι !
Επισης εκει δεξια οι σωληνωσεις ....πολυ εκτεθειμενες ...κριμα !
Βαλτε αυτα τα κολοκαγκελα στανταρ επιτελους !!

ΤάκηςΜπ
17/04/2019, 19:19
Ίδια κιλά με το tenere 660 είναι και με 25 άλογα παραπάνω.Δεν περίμενα να μείνει τόσο χαμηλά,ευχάριστη έκπληξη.

Sebastian1980
17/04/2019, 19:53
Το άσπρο κόκκινο θα ήταν πολύ πιο όμορφο αν έβγαζες τα κόκκινα αυτοκόλλητα από μπροστά και εβαφες το πίσω πλαστικό άσπρο.
Με λίγα λόγια όλο άσπρο να κάνει αντίθεση με τον κινητήρα.
Πρώτο έξοδο από τους ιδιοκτήτες, η ενίσχυση της σελας. Φαίνεται πολύ λεπτή.

daz
17/04/2019, 20:22
Προσωπικά δεν πιστευω οτι θα βγει ποτέ κάτι στα 170 κιλά. Και μονοκύλινδρο να έφτιαχναν σήμερα θα ήταν 170+. Πόσο μάλλον δικύλινδρο.

Τα κιλά δεν είναι πολύ άσχημα αν και περίμενα ένα 10αρικο κάτω και απ' τους δυο. Η yamapa είχε δηλώσει 196 και "κάτω από 200 κιλά" αλλά της βγήκε 205 με 16αρι ρεζερβουάρ.
Η διαφορά που έχει το κτμ ουσιαστικά είναι η διαφορά στο καύσιμο.

Για άλλη μια φορά πάντως η γιαμαπα βάζει όλη την βενζίνη τέρμα ψηλά. Και για να μη γσει το κέντρο βάρος όπως έκανε με το 660, του έβαλε μόλις 16 λίτρα.

doctoras
17/04/2019, 22:24
Ωραιο εργαλείο φαίνεται λογικο βαρος λογικη τιμη. Θα παει για μπεστ σελλερ και θα μαζεψει υποψηφιους απο το αγοραστικο κοινό των χωματινων ktmαδων
θα μπορουσε ειναι να προσφερει εναλλακτική ζαντων για tubeless ελαστικα

Bob_o_mastoras
18/04/2019, 00:28
Με λιγες σχετικα επεμβασεις μπορεις να πεσεις κατω απο τα 200 κιλα παντως. Απο εκει και περα η Γιαμαχα σου λεει παρε WR 450 και μη μας ζαλιζεις.
Kαι δεν εχει και αδικο, δικυλινδρο μηχανακι με 70 αλογα, με προδιαγραφες euro 6472..και 'γω δεν ξερω, με δυο δισκοφρενα μπροστα, abs, κλπ κλπ, και προσιτη τιμη ποσο να ζυγιζει?

daz
18/04/2019, 01:24
Και τα δυο μηχανάκια δεν είναι για κάτω από 200 κιλά με απλές επεμβάσεις. Κάτι θα βγάλεις κάτι θα βάλεις, πάλι στα ίδια θα είσαι. Δε λέω πως δεν είναι καλά, μια χαρά είναι για δικύλινδρα της κατηγορίας, αλλά είναι 10 κιλά πάνω απ' αυτά που ανακοίνωσαν. 10 κιλά είναι τις περισσότερες φορές αυτά που κουβαλάμε σε απαιτητικές βόλτες και μικρά ταξίδια.
Απ' την άλλη τα 16 λίτρα είναι λίγα.

Εχουμε καμιά πληροφορία κατά πόσο το βάρος γίνεται αισθητό?

Πείτε με περίεργο αλλά αφού έβαλαν 18" τροχό πίσω, για το βάρος θα ρωτήσω, την απόσταση απ' το έδαφος θα κοιτάξω, η αυτονομία θα με απασχολήσει! Αλλιώς παίρνω wr 450.

Bob_o_mastoras
18/04/2019, 02:21
Ε, καλα, στο φιναλε, τι 199 τι 205? Εκτος αμα αυτα τα κιλα καθονται καπου ολα μαζι και ψηλα.

Για το χωμα που θα πατησει στο 99,5% των περιπτωσεων, πιστευω, θα ειναι μια χαρα. Χωματοδρομοι, φαρδυα μονοπατια, καμια πλαγια φλατ, καμια περιηγηση σε καποιο αλσος. Χαλαρα και ομορφα. Πιο πολυ θεμα θα ειναι αμα πεσει και πρεπει να το σηκωνεις.

ΤάκηςΜπ
18/04/2019, 08:36
Αυτό το μοτέρ έχει τόσο χαμηλή κατανάλωση που τα 16 λίτρα είναι μια χαρά.Μακάρι να μοσχοπουλήσει να το πάρω σε καμιά 10αρια χρόνια :bawl:

daz
18/04/2019, 13:08
Ξεκινάς μια κυριακή φουλαρισμένος από Αθήνα για μια Γραβιά και πίνεις το καφεδάκι σου στην Καλοσκοπή. 226χλμ. με γρήγορους ρυθμούς. Πες μου οτι δεν αγχώνεσαι να βρεις βενζινάδικο για την επιστροφή. Παίζει να υπάρχει από ένα έως κανένα ανοιχτό και φυσικά πρέπει να το ψάξεις. Ή όχι?
Ή μήπως έχεις φροντίσει να βάλεις βενζίνη σε καποιο που βρήκες πριν φτάσεις στον προορισμό σου? (φουλάρισμα στα 200χλμ)
Αποφασίζεις να γυρίσεις από μπραλο και να βγεις εθνική για την επιστροφή. Τα ίδια χλμ αλλά μεγαλύτερη κατανάλωση λόγο εθνικής. Αν δεν έχεις φουλάρει θα μείνεις ή θα φλερτάρεις με την οδική ή θα πηγαίνεις κυρία. Αν έχεις φουλάρει πριν φτάσεις καλοσκοπή θα ξαναφουλάρεις πριν φτάσεις Αθήνα.

450 χλμ βόλτα 2 φορές φουλάρισμα, άγχος, ρεζέρβα κτλ.

Μέση κατανάλωση έχει πόσο? 5,5? 5,4? Στην Εθνική πόσο θα κάψει? Από 6 μεικτές καταστάσεις μέχρι 6,5 μονο εθνική? 6,7+ εθνική φορτωμένος με αέρα και γοργούς ρυθμούς? Θα δεις το λαμπάκι να ανάβει στα 200 και θα έχεις άλλα 300 μπροστά σου για θεσ/κη πχ. Κάτσε, 700αρι δικύλινδρο πήρες δε μπορείς να ταξιδέψεις σαν άνθρωπος με μηχανή στην Εθνική? Θα πηγαίνεις μαζί με τα κουτιά? Στην Εθνικη υπάρχουν σημεία που για αρκετά χλμ δεν έχουν βενζινάδικο οπότε θα σε βάλει στο τριπάκι να φουλάρεις πολύ νωρίτερα απ' την προγραμματισμένη στάση σου πχ. οπότε πολλές φορές θα φουλάρεις περισσότερες φορές απ' ότι σου επιτρέπει η αυτονομία της μηχανής. Δεν τα έχουμε πάντα εκεί που τα θέλουμε τα βενζινάδικα.

Αυτό δε λέγεται καλή αυτονομία για ένα μηχανάκι που φτιάχτηκε για ταξίδια και βόλτες μακριά απ' τον πολιτισμό. Και δεν ανέφερα καν καταστάσεις μακριά απ' τον πολιτισμό. Ετσι κι αλλιώς τέτοιες βόλτες ελάχιστοι θα πάνε και πιθανότατα με άλλο μηχανάκι.

KotsosDR
18/04/2019, 15:00
Θα βγεί και έκδοση με μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και άλλα "τουριστικά" πράγματα που θα έχει και τη δικαιολογία των παραπάνω κιλών (και των παραπάνω χρημάτων) πιστεύω .

Bob_o_mastoras
18/04/2019, 17:05
E, ρε παιδια, οι συμβιβασμοι ειναι συνωνυμοι με τα on-off.. Τι να κανουμε?
Σε αυτη την περιπτωση μας εδωσε η Yamaha off road capability, αρκετο γκαζι, κρατησε το βαρος σε λογικα επιπεδα και το κοστος χαμηλα. Δεν εχει καλη αυτονομια, σιγουρα δεν θα στριβει σαν ss ουτε θα ταξιδευει με 200, η σελα φαινεται λιγο σιδερωστρα και ποιος ξερει τι αλλο θα προκυψει..

ΤάκηςΜπ
18/04/2019, 17:27
Το fuelly δίνει κατανάλωση 4.5λ/100χλμ.Σίγουρα θα ανεβαίνει λίγο με γρήγορους ρυθμούς, αλλά και πάλι θεωρώ πολύ άνετο το τεποζιτο.

basilis_k6
18/04/2019, 18:11
5 l/100 καίει και δεν ειναι για ταξιδια. για ταξιδι παιρνεις ασφάλτινο

daz
18/04/2019, 18:16
Το fuelly δίνει κατανάλωση 4.5λ/100χλμ.Σίγουρα θα ανεβαίνει λίγο με γρήγορους ρυθμούς, αλλά και πάλι θεωρώ πολύ άνετο το τεποζιτο.

Ξέχνα το ρε συ. Τέτοια κατανάλωση θα δεις μόνο όταν θα σέρνεσαι σε ορεινά στροφιλίκια με τον κινητήρα να γουργουρίζει στις χαμηλομεσαίες.

daz
18/04/2019, 18:18
5 l/100 καίει και δεν ειναι για ταξιδια. για ταξιδι παιρνεις ασφάλτινο

Μου επιτρέπεις να πεταχτώ μέχρι Γράμμο και να γυρίσω αυθημερόν Θεσσαλονίκη? Θες να δούμε με πόση κατανάλωση θα στο φέρω πίσω?

Τα ίδια διαβάζω και για το δικό μου που έχει παρόμοια κατανάλωση φίλε και μετά από 100.000χλμ ακόμα να δω αυτά που διαβάζω.

daz
18/04/2019, 18:22
Btw αν δε μπορώ να πάω ρουμανία να χωθώ σε τίποτα βουνά, καλύτερα να πάρω wr! Ούτε με αυτό θα μπορώ να το κάνω!

Ή μήπως το καταλληλότερο για να διασχίσω την πίνδο σε 3 μέρες και να επιστρέψω από εθνική, είναι το 690?

Bob_o_mastoras
18/04/2019, 20:13
Ή μήπως το καταλληλότερο για να διασχίσω την πίνδο σε 3 μέρες και να επιστρέψω από εθνική, είναι το 690?

Πιθανοτατα να ειναι οντως το 690.. Εγω αναμεσα στα δυο το 690 θα επαιρνα. Αλλα παντα συμφωνα με τις δικες μου αναγκες και συνηθειες..

Το θεμα ειναι παιδια που θελουμε να κανουμε το συμβιβασμο, στην ασφαλτο, στην ανεση, στην ταχυτητα, στην οικονομια, στις εκτος δρομου ικανοτητες..??

basilis_k6
18/04/2019, 20:15
....

Η κατανάλωση του ειναι 5 με νορμαλ οδηγηση. μπορεις να την κάνεις 4 και μπορεις και 7-8. Παντα την μέση κοιτάμε που βγαζουν οι χρηστες αλλιως δεν θα μιλαγαμε ποτε για καταναλωση, δεν θα ειχε κανενα νοημα. με 5 λοιπον εχεις 300χλμ που ειναι σχετικα χαμηλα για ταξιδι αλλα πολύ καλα για traveloenduro. Το μηχανάκι πλασαρεται σαν χωμάτινο πολιτικο μεσαιο, οχι σαν χιλιομετροφάγος. λίγα παραπάνω βγαζει το αφρικα αποτι διαβάζω. Αν θες μεσαιο 1200gs υπαρχει...το 800.

daz
18/04/2019, 20:22
Γιατί είπαμε βαλανε 23 λίτρα ρεζερβουάρ στο 660?

daz
18/04/2019, 20:25
Πιθανοτατα να ειναι οντως το 690.. Εγω αναμεσα στα δυο το 690 θα επαιρνα. Αλλα παντα συμφωνα με τις δικες μου αναγκες και συνηθειες..

Το θεμα ειναι παιδια που θελουμε να κανουμε το συμβιβασμο, στην ασφαλτο, στην ανεση, στην ταχυτητα, στην οικονομια, στις εκτος δρομου ικανοτητες..??

Κάτσε γιατί κάποιοι βλέπουν το δικύλνδρο 700αρι σαν μονοκύλινδρο 600αρι μου φαίνεται και για κάτι που άλλοι θεωρουν ρουτίνα, αυτοί χρειάζονται 1200+ κυβικά.

BLiTzER
18/04/2019, 20:34
Ξέχνα το ρε συ. Τέτοια κατανάλωση θα δεις μόνο όταν θα σέρνεσαι σε ορεινά στροφιλίκια με τον κινητήρα να γουργουρίζει στις χαμηλομεσαίες.

Πριν λίγες ώρες μίλησα με τον τύπο που του πούλησα το ΜΤ. Η κατανάλωσή του είναι καρφωμένη στα 3.9. Δικάβαλος.

:lol:

Εντάξει, δεν μπορείς να πετύχεις τέτοιες καταναλώσεις εκτός αν είσαι ΑΔΕΡΦΗ, αλλά σίγουρα είναι ένα πολύ οικονομικό μοτεράκι και μπορείς εύκολα να δεις κάτω από 5, ΕΙΔΙΚΑ σε ταξίδια.

basilis_k6
18/04/2019, 20:36
Γιατί είπαμε βαλανε 23 λίτρα ρεζερβουάρ στο 660?

το σχεδιάσανε το 2008. που να ξερουμε γιατι...
Αν έκαιγε ομως περισσοτερο δεν θα δεις και μεγάλη διαφορά. Το θέμα σου ειναι η αυτονομία μονο? πολύ πιθανον να βγει adventure σε κανα χρονο.

daz
18/04/2019, 20:44
Πριν λίγες ώρες μίλησα με τον τύπο που του πούλησα το ΜΤ. Η κατανάλωσή του είναι καρφωμένη στα 3.9. Δικάβαλος.

:lol:

Εντάξει, δεν μπορείς να πετύχεις τέτοιες καταναλώσεις εκτός αν είσαι ΑΔΕΡΦΗ, αλλά σίγουρα είναι ένα πολύ οικονομικό μοτεράκι και μπορείς εύκολα να δεις κάτω από 5, ΕΙΔΙΚΑ σε ταξίδια.

Ε να έρθει να μας πει οτι καίει 4λ/100 τότε! Καιρός ήταν να ακούσουμε και κάτι αξιόπιστο για κατανάλωση. :lol: Το είπαμε οτι είναι οικονομικό μοτεράκι και χαμηλόροπο κτλ! Δε διαφώνησα με αυτό.

Εχω όμως ένα μηχανάκι που έχει σχεδόν την ίδια κατανάλωση και ξέρω πολύ καλά πως είναι τα 16 λίτρα σε κάθε πιθανή χρήση.

daz
18/04/2019, 21:05
το σχεδιάσανε το 2008. που να ξερουμε γιατι...
Αν έκαιγε ομως περισσοτερο δεν θα δεις και μεγάλη διαφορά. Το θέμα σου ειναι η αυτονομία μονο? πολύ πιθανον να βγει adventure σε κανα χρονο.

Τα ίδια καίει!

Εγώ ξέρω γιατί! Μη με ρωτήσεις, τόση ώρα σας το λέω το γιατί.


Ρε συ απλά είπα οτι τα 16 λιτρα είναι οριακά αν όχι λίγα για τη μηχανή αυτή! Δεν είπα καν οτι είναι deal breaker ή οτι ψάχνω λύσεις στο απόλυτο πρόβλημα.

Βασικά δεν είναι καν στις επιλογές μου. Όχι ακόμα τουλάχιστον.

S705
18/04/2019, 23:57
Τα ίδια καίει!

Εγώ ξέρω γιατί! Μη με ρωτήσεις, τόση ώρα σας το λέω το γιατί.


Ρε συ απλά είπα οτι τα 16 λιτρα είναι οριακά αν όχι λίγα για τη μηχανή αυτή! Δεν είπα καν οτι είναι deal breaker ή οτι ψάχνω λύσεις στο απόλυτο πρόβλημα.

Βασικά δεν είναι καν στις επιλογές μου. Όχι ακόμα τουλάχιστον.


Αποστόλη σε εκτιμώ και πάντα κυνηγάω να διαβάσω ότι γράφεις αλλά νομίζω ότι υπερβάλεις.
Δεν λέω ότι αυτό που λες δεν έχει υπόσταση αλλά το τράβηξες και το ξεχειλωσες. χωρίς να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου να πω το εξής.
Σαν κάτοχος ενός aprilia strada με 14 λίτρα ρεζερβουάρ ποτέ δεν έμεινα ή κόντεψα να μείνω από βενζίνη. Και αναφέρομαι και σε οδήγηση κανιβαλου σε ορεινό στροφηλικι που η κατανάλωση είναι διπλάσια από τα 4 ή 4,5 λίτρα.
Απλά κοιτάω όταν βρεθεί μπροστά μου βενζινάδικο να φουλαρω. Το βλέπω και σαν μια ευκαιρία για 5 λεπτά ξεμουδιασμα. Είναι πολύ προσωπικό το ζήτημα και αυτό που αρέσει σε εμένα σε εσένα να μην αρέσει.

Πάντως τώρα για το 36ωρο αγόρασα καλού κακού ένα καλό 10λιτρο κοντό και πλάτη κάνιστρο για συνεπιβάτη :wave2:

Coyote.V
19/04/2019, 00:09
Σιγά, πως κάνετε έτσι;
Αυτά τα κενά στα ψυγεία θα γεμίσουν με το άφτερ μάρκετ ντεπόζιτο +2 μικρά πίσω... κανένα χιλιαρικάκι δηλαδή.

daz
19/04/2019, 00:53
Αποστόλη σε εκτιμώ και πάντα κυνηγάω να διαβάσω ότι γράφεις αλλά νομίζω ότι υπερβάλεις.
Δεν λέω ότι αυτό που λες δεν έχει υπόσταση αλλά το τράβηξες και το ξεχειλωσες. χωρίς να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου να πω το εξής.
Σαν κάτοχος ενός aprilia strada με 14 λίτρα ρεζερβουάρ ποτέ δεν έμεινα ή κόντεψα να μείνω από βενζίνη. Και αναφέρομαι και σε οδήγηση κανιβαλου σε ορεινό στροφηλικι που η κατανάλωση είναι διπλάσια από τα 4 ή 4,5 λίτρα.
Απλά κοιτάω όταν βρεθεί μπροστά μου βενζινάδικο να φουλαρω. Το βλέπω και σαν μια ευκαιρία για 5 λεπτά ξεμουδιασμα. Είναι πολύ προσωπικό το ζήτημα και αυτό που αρέσει σε εμένα σε εσένα να μην αρέσει.

Πάντως τώρα για το 36ωρο αγόρασα καλού κακού ένα καλό 10λιτρο κοντό και πλάτη κάνιστρο για συνεπιβάτη :wave2:

Δεν είχα σκοπό να το τραβήξω απ' τα μαλλιά αλλά διαφωνώντας εκεί καταλήγουμε συνήθως. :lol: Όποιος θεωρεί αρκετά τα 16 λίτρα σε on off 700αρι, τότε πιθανότατα θα είναι αρκετά γι' αυτόν.

THRESH
23/04/2019, 10:38
Με τετοια μούρη ούτε ο αέρας δε θα θέλει να το βλέπει, αρα πέφτει άνετα κάτω απο 5L/100

Συνολικά, θα ξεσκίσει στις πωλήσεις, ιδιαίτερα σε γιάπηδες

azar41
23/04/2019, 12:58
Με τετοια μούρη ούτε ο αέρας δε θα θέλει να το βλέπει, αρα πέφτει άνετα κάτω απο 5L/100

Συνολικά, θα ξεσκίσει στις πωλήσεις, ιδιαίτερα σε γιάπηδες

Για το ΚΤΜ λές;:)