PDA

View Full Version : Βοηθεια σε αλλαγη ελαστικων!



anavatis19
18/10/2016, 21:14
Καλησπερα παιδες..Εδω και 7 μηνες που εχω τη μηχανη (Versys 2016) ειμαι απογοητευμενος με τα λαστιχα απο το εργοστασιο..Λογικο θα μου πειτε μιας και ειναι μετρια ως συνηθως..Αυτα ομως για μενα παραειναι αθλια και μου βγαζουν τρομερη ανασφαλεια..Το ABS μπαινει για πλακα παντα. Φοραει τα Dunlop D222 σαν να λεμε εδω Ευρωπη τα Roadsmart 2 αντιστοιχα.

Ειμαι λοιπον μεταξυ τριων ελαστικων

Pirelli road 4

Pirelli Angel GT

Bridgestone t30 evo

Η οδηγηση που κανω ειναι νορμαλ με σπορ..αλλα ας κρατησουμε το νορμαλ κυριως, δεν ειμαι κανας ροσσι να στριβω τερμα κατω, απλα το προσπαθω ακομα χααχχαχα.

Τι λετε? Ολα ειναι τουριστικα λαστιχα με σπορ χαρακτηρα πιστευω..Κανενας με εμπειρια και στα 3 θα ηταν ιδανικη η γνωμη του

nik69
18/10/2016, 21:35
Πόσα χιλιόμετρα κάνεις τον χρόνο?
Αφού είσαι τόσο απογοητευμένος από τα sport-touring που φοράει ήδη πήγαινε σε sport κατηγορία ( S21 , Rosso 3 , M7RR , continental sportattact 3 κλπ).
Υπολόγισε περίπου για την δική σου ιπποδύναμη 8-10000 Km για το πίσω και για το μπροστά 15-20000 km.

Εγώ με τα bridgestone BT021 παραλίγω να πάω πουλήσω το μηχανάκι. Τόσο είχα φοβηθεί. Με τα S20 που άλλαξα μόλις μετά από 8 μήνες ανακουφίστηκα!
Ζυγισέ τις οικονομικές σου δυνατότητες και κάνε τους συμβιβασμούς σου.

George_Sp
18/10/2016, 21:41
Στο Versys και για χρήση πόλης κατά βάση και λιγότερο ανοιχτές διαδρομές βάζουν τα Bridgestone BT-090Η και τα S21W. Γενικά δουλεύει καλά λάστιχο με δείκτη H. Τα ελαστικά με υψηλό δείκτη W δε τα ζεσταίνει εύκολα.
Θα σου πρότεινα τα 090 τα οποία φοράω εδώ και 5000χλμ και είναι βεντούζα παντού.

τα έβαλα εδώ
http://mototyres.gr/
στη καλύτερη τιμή από όλους τους υπόλοιπους και με το Στράτο χειρουργείο στη δουλειά του.

anavatis19
19/10/2016, 00:34
τα S21 ειναι αρκετα αποτομο λαστιχο. ειναι για ss μηχανες κυριως. η αποτομη κορωνα ειναι τρομακτικη στην αλλαγη κατευθυνσης, αρα ακυρα αυτα. μπορει να ειμαι απογοητευμενος ομως μονο με τα μαμα..δεν ειναι ολα τα σπορτ τουρινγκ χαλια προφανως! απλα για αυτα τα 3 εχω ακουσει πολυ καλα λογια και ακομα και για το pilot road 4 που ειναι κυριως βροχινο οτι και στο στεγνο τα σπαει.

γιωργο αν θελω πχ καποιο απο τα 3 μπορω να τα ζητησω δηλαδη σε οτι δεικτη θελω? γιατι εχω την εντυπωση πως βγαινουν με στανταρ δεικτη, δεν ειναι οπως στα αυτοκινητα..γιατι και εγω δεν το θελω το W ειναι too much αφου ειναι για 270+χλμ. μονο για χαγιαμπουσα ειναι

George_Sp
19/10/2016, 00:51
περι γρήγορης κορώνας ή όχι γούστα είναι αυτά. εμένα μου αρέσει ειδικά μέσα στη κίνηση είναι παιχνίδι.
το λαστιχο το επιλέγεις βάση χρήσης όχι βάση τιμής.

αν κινείσαι πόλη θες χαμηλό δείκτη H για να ζεσταίνεται γρήγορα και να πιάνει καλύτερα σε φθαρμένη άσφαλτο. το V W στη πόλη δε θα δουλέψει ποτέ εκτός αν κάνεις πάνω κάτω τον Κηφισσό και την Συγγρού συνέχεια με ταχύτητες πάνω από 100χλμ/ω.

Κάποια βγαίνουν με παραπάνω από ένα δείκτη ταχύτητας αλλά να ξέρεις οτι το Versys είναι σχετικά ελαφρύ και με μέτριο γκάζι για να ζεστάνει ένα V W ελαστικό και να το κάνει να δουλέψει.

Καλύτερα H δείκτη και να το φθείρεις 2000-3000 χλμ νωρίτερα.

Πριν 3χρόνια φόρεσα τα Metzeler M5 με δείκτη V. Κατάφερα να τα βάλω να δουλέψουν σε ελάχιστες περιπτώσεις και τα πούλησα μεταχειρισμένα μετά από 15.000χλμ ΧΩΡΙΣ ΤΑΚΟΥΝΙ!!!!!...αντιλαμβάνεσαι πόσο δούλεψαν όταν στα 15.000 δεν είχαν δημιουργήσει τακούνι.

Μην θαμπώνεσαι από τιμές και φανφάρες. Θες μαλακό λάστιχο πόλης που να απευθύνεται σε sport οδήγηση. Ήμουν και γω δύσπιστος για το 090 γιατί έλεγα ότι πληρώνεις παίρνεις...κοίταγα το S20 και τα Μ7 στα 300ευρώ.

Τελικά ο λαστιχάς με έπεισε και μου άνοιξε τα μάτια και με γλίτωσε και σχεδόν 70-80ευρώ.

anavatis19
19/10/2016, 01:00
μα δεν με νοιαζει η τιμη..απλα θελω να ξερω οτι θα φρεναρω σωστα και θα στριβω με ασφαλεια. στα 3 δηλαδη που προτεινα κανενα δεν θα εβαζες? με βαση οτι βγαινουν σε δεικτη Η μιλαμε παντα, ΑΝ βγαινουν καποια απο αυτα

George_Sp
19/10/2016, 01:07
Τα συγκεκριμένα που έβαλες είναι με δείκτη W και ορισμένες διαστάσεις στο Angel GT σε V και δε τα φοράνε σε Versys κυρίως για τους λόγους που σου είπα.

Σου ξαναέβαλα πάνω τον παράγοντα που θες να δουλεύεις το λάστιχο. Αν είσαι για 90 πόλη 10 ταξίδι πας καρφί για Η που είναι μαλακότερο και θα δουλέψει όπως πρέπει σε αυτές τις συνθήκες.

Αρκετές εταιρίες βγάζουν H δείκτη σε μοντέλα ελαστικών. Εγώ προτίμησα την Bridgestone και σε H είχε το ΒΤ-090. Δε βρίσκω λοιπόν λόγο να μην πας σε κάτι δοκιμασμένο που δουλεύει σωστά. Αν θες να πειραματιστείς όμως πάλι δε μου πέφτει λόγος.

Η όλη μου εμπειρία σε όλες τις συνθήκες ζέστη κρύο βροχή σκόνη 1χρονιά με τα 090H μου έδειξαν αυτο. Το λάστιχο φρενάρει, στρίβει, σπάνια να είδα ABS και δε μου έδωσε ποτέ αίσθηση ανασφάλειας.

anavatis19
19/10/2016, 01:16
δεν τα εχω βαλει ειναι της μανας του λαστιχο..7 μηνες με το ζορι λαστιχο δηλαδη. να παρω αυριο σε λαστιχα να μαθω τι παιζει οποτε με τους δεικτες στα συγκεκριμενα αν το βγαζουν δηλαδη σε Η? στη χειροτερη αν παω σε V? λες να εχω τοση μεγαλη διαφορα σε σχεση με το Η?

διαβασα αυτα που λες προσεκτικα και εχεις δικιο σαφως.

George_Sp
19/10/2016, 01:20
την ίδια μηχανή έχουμε οπότε δε σου γράφω εμπειρία από κάτι διαφορετικό. Εγώ φόρεσα V μαρκάτα και ακριβά και την πάτησα. Τα επόμενα ήταν H και 70ευρώ φθηνότερα και τα έχω κατα-ευχαριστηθεί.
πολύ πιθανόν να πιέζεις και λιγότερο το ελαστικό από εμένα ως πιο νέος οδηγός με το Versys.
Στο λέω γιατί δεν υπάρχει λόγος να απογοητευθείς από τα νέα λάστιχα. Καλύτερα από τα εργοστασιακά θα είναι, αλλά θα δεις οτι και πάλι δε θα είναι αισθητή η διαφορά που να πεις άξιζε τα χρήματα. Βάλτου ένα μαλακό ελαστικό να νιώσεις άνετος πάνω στο Versys.
δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.

anavatis19
19/10/2016, 01:40
οτι το πιεζω λιγοτερο ειναι σιγουρο..αρχικα γιατι δεν θελω να ρισκαρω ειδικα με τα αθλια λαστιχα και κατα δευτερον γιατι δεν θεωρω οτι ειμαι ο σουπερ διτροχος οδηγος. ωραια θα το ψαξω αυριο και θα μαθω τι παιζει. ελπιζω να βγαινουν και σε μικροτερο δεικτη. ευχαριστω γιωργο!

sapila racing
19/10/2016, 08:48
Εχε υπ όψιν οτι τα λάστιχα που έχεις δεν είναι καθόλου άθλια.
Απλά είναι sport touring λάστιχα και ίσως δεν σε καλύπτουν στους Ελληνικούς δρόμους.

anavatis19
19/10/2016, 08:53
Εχε υπ όψιν οτι τα λάστιχα που έχεις δεν είναι καθόλου άθλια.
Απλά είναι sport touring λάστιχα και ίσως δεν σε καλύπτουν στους Ελληνικούς δρόμους.

ισως ναι.. απλα οσοι εχουν την ιδια μηχανη η και το ιδιο λαστιχο εχουν την ιδια αποψη. και στην ελλαδα αλλα και σε φορουμ του εξωτερικου. το λαστιχο ειναι απλα αποτυχια το συγκεκριμενο. το επομενο μοντελο ειναι αρκετα καλυτερο απο οτι λενε τουλαχιστον

anavatis19
19/10/2016, 16:48
μιλησα με 2 διαφορετικους λαστιχαδες, αρκετα γνωστους.. και οι 2 μου προτειναν με κλειστα ματια οπως χαρακτηριστικα ειπαν, το pilot road 4. αρκετα πιο μαλακο απο τα αλλα 2 και οτι πρεπει για ελλαδα. το οτι ειναι βροχινο κυριως δεν το κανει μετριο στο στεγνο..το αντιθετο μαλιστα. ακριβως επειδη ειναι μαλακο και στο στεγνο κολλαει κατω. το Τ30 ειναι σκληρουτσικο αλλα σπορ λαστιχο και το angel gt ειναι και αυτο καπως σκληρο..και τα 3 ομως μακραν καλυτερα απο το roadsmart 2 οπου επιβεβαιωσαν ποσο αισχος ειναι οντως

amyroukai
19/10/2016, 18:10
Τα λάστιχα που έχεις για πούλημα είναι... Τα "άθλια"; Τα οποία είναι τα καλύτερα λάστιχα που έχω φορέσει ποτέ... Και όχι μόνο εγώ δηλαδή.

Τα σπορ λάστιχα που ζητάς, μία που δεν πιέζεις, δεν θα τα ζεσταίνεις. Δεν νομίζω ότι κινείσαι στην σωστή κατεύθυνση.

anavatis19
19/10/2016, 18:20
Ακριβως γιαυτό λοιπόν δεν θα πάω στο σπορ αλλά στο πιο μαλακό. Επίσης για κάποιον που έχει λιωμένο λάστιχο αυτά τα άθλια όπως αναπαράγεις και εσύ είναι λουκούμι γτ είναι καινούργια.

amyroukai
19/10/2016, 18:27
Ακριβως γιαυτό λοιπόν δεν θα πάω στο σπορ αλλά στο πιο μαλακό. Επίσης για κάποιον που έχει λιωμένο λάστιχο αυτά τα άθλια όπως αναπαράγεις και εσύ είναι λουκούμι γτ είναι καινούργια.

Δεν διάβασες καν τι έγραψα; Τα roadsmart2 δεν είναι άθλια, είναι εξαιρετικά ελαστικά. Αν δεν ήταν 160 το πισινό σου θα τα έπαιρνα.

Αντιθέτως, έχω κάκιστη εμπειρία από τα δήθεν εξαιρετικά μισλεν. Στο βρεγμένο όντως υδρολισθαίνουν πολύ δύσκολα, μόνο εκεί ήταν καλά.

Bowleno
19/10/2016, 18:35
+1 και από μένα για τα ΒΤ-090 κι εγώ στον Στράτο που λέει ο George_Sp πιο πάνω τα έβαλα, εκεί γνώρισα τυχαία και τον George_Sp :D

Όντως πολύ καλός ο Στράτος στην δουλειά του και γνώστης....κι εγώ για τα road 4 πήγαινα, φορούσα τα road 3 που είναι πολύ καλά λάστιχα αλλά με δείκτη W αργούσαν ΠΟΛΥ να ζεσταθούν και στις σύντομες διαδρομές που εγώ κάνω δεν δούλεψαν ποτέ σωστά αν και δεν είχα ποτέ θέμα με το κράτημά τους.
Τα ΒΤ-090 ήρθαν κουτί στον Πήγασο κκαι στην βροχή κρατάνε πολύ καλά. :)

(χώρια που γλύτωσα κι εγώ 80-90 ευρώ.....)

anavatis19
19/10/2016, 20:18
+1 και από μένα για τα ΒΤ-090 κι εγώ στον Στράτο που λέει ο George_Sp πιο πάνω τα έβαλα, εκεί γνώρισα τυχαία και τον George_Sp :D

Όντως πολύ καλός ο Στράτος στην δουλειά του και γνώστης....κι εγώ για τα road 4 πήγαινα, φορούσα τα road 3 που είναι πολύ καλά λάστιχα αλλά με δείκτη W αργούσαν ΠΟΛΥ να ζεσταθούν και στις σύντομες διαδρομές που εγώ κάνω δεν δούλεψαν ποτέ σωστά αν και δεν είχα ποτέ θέμα με το κράτημά τους.
Τα ΒΤ-090 ήρθαν κουτί στον Πήγασο κκαι στην βροχή κρατάνε πολύ καλά. :)

(χώρια που γλύτωσα κι εγώ 80-90 ευρώ.....)

εγινε.θα τα τσεκαρω και τα bt-090, ευχαριστω

nik69
19/10/2016, 21:05
Τα Bt-090 και PRO δεν τα ήξερα γιατί προφανώς έβαζα τον δείκτη ταχύτητας που πρότεινε ο κατασκευαστής για το μηχανάκι μου.

Ανήκουν στην Sport και όχι στην Sportouring κατηγορία της bridgestone μαζί με τα S20 και S21(με ότι συνεπάγεται αυτό για το κράτημα και την φθορά τους) αλλά με δείκτη ταχύτητας H αντί W. Το Η νομίζω είναι μέχρι τα 210 Km/h μέγιστη ταχύτητα.
Εάν οι κωδικοί είναι μέσα στα όρια ταχύτητας και φορτίου της μηχανής σου προφανώς και προτείνονται.

Η περιγραφή από την bridgestone στα αγγλικά είναι αρκετά κατατοπιστική. Για κράτημα λέει και όχι για διάρκεια στην φθορά

Recommended for:
●Riders who want enjoyable riding at racing such as WSB and track racing, and also stable riding off the track.

Κάνουν σίγουρα για μηχανάκια όπως το R3-RC390-CBR500.
Για το δικό σου πρέπει να είναι μέσα στα όρια αλλά οριακά

anavatis19
19/10/2016, 21:10
Τα Bt-090 και PRO δεν τα ήξερα γιατί προφανώς έβαζα τον δείκτη ταχύτητας που πρότεινε ο κατασκευαστής για το μηχανάκι μου.

Ανήκουν στην Sport και όχι στην Sportouring κατηγορία της bridgestone μαζί με τα S20 και S21(με ότι συνεπάγεται αυτό για το κράτημα και την φθορά τους) αλλά με δείκτη ταχύτητας H αντί W. Το Η νομίζω είναι μέχρι τα 210 Km/h μέγιστη ταχύτητα.
Εάν οι κωδικοί είναι μέσα στα όρια ταχύτητας και φορτίου της μηχανής σου προφανώς και προτείνονται.

Η περιγραφή από την bridgestone στα αγγλικά είναι αρκετά κατατοπιστική. Για κράτημα λέει και όχι για διάρκεια στην φθορά

Recommended for:
●Riders who want enjoyable riding at racing such as WSB and track racing, and also stable riding off the track.

Κάνουν σίγουρα για μηχανάκια όπως το R3-RC390-CBR500.
Για το δικό σου πρέπει να είναι μέσα στα όρια αλλά οριακά

σημερα που μιλησα με καποιουσ λαστιχαδες παντως μου ειπαν να μην φυγω απο το W. προφανως οι ανθρωποι κατι ξερουν και ουτε και η καβασακι μου το εβαλε στην τυχη το ελαστικο με αυτο το δεικτη. η αληθεια ειναι ομως οτι με παραξενευει το γεγονος οτι δεν ειναι πχ εστω V. το W εκτος απο ταχυτητα ειναι και το ποσο ενισχυμενο ειναι το λαστιχο, αλλα το βερσυς δεν ειναι και BMW 1200GS.. ειναι μια νορμαλ σπορτ τουρινγκ μηχανη. ουτε καν εχει τελικη στα 210! 195 λεει το ιδιο το manual αν θυμαμαι καλα. στο 1000αρι θα ταιριαζε γαντι ας πουμε..μπλεξιμο αυτα τα 2τροχα!

amyroukai
19/10/2016, 21:26
Το πισινό είναι 69W ας πούμε. Δηλαδή ως τα 270χαω και ως τα 325 κιλά.

Θεωρητικά το βέρσυς είναι περίπου 200 πλήρες καυσίμων. Και το μέγιστο ωφέλιμο άλλα τόσα; Πας τα 400 σύνολο πες.

Ας πούμε για την οικονομία της συζήτησης από 200 σε κάθε άξονα. Δηλαδή αν το πας με απλά μαθηματικά και την λογική σου για τα κιλά, θέλεις Η (ως 210χαω) και δείκτη βάρους 54 (ως 212 κιλά).


Δεν υπάρχει αυτό το λάστιχο. Τα 160άρια Η είναι με δείκτη βάρους 69 όπως τα W, ακόμα και όσα γράφουν "σουπερμότο" και προορίζονται για μονοκύλινδρα στα μισά κιλά από το βέρσυς.

nik69
19/10/2016, 21:28
σημερα που μιλησα με καποιουσ λαστιχαδες παντως μου ειπαν να μην φυγω απο το W. προφανως οι ανθρωποι κατι ξερουν και ουτε και η καβασακι μου το εβαλε στην τυχη το ελαστικο με αυτο το δεικτη. η αληθεια ειναι ομως οτι με παραξενευει το γεγονος οτι δεν ειναι πχ εστω V. το W εκτος απο ταχυτητα ειναι και το ποσο ενισχυμενο ειναι το λαστιχο, αλλα το βερσυς δεν ειναι και BMW 1200GS.. ειναι μια νορμαλ σπορτ τουρινγκ μηχανη. ουτε καν εχει τελικη στα 210! 195 λεει το ιδιο το manual αν θυμαμαι καλα. στο 1000αρι θα ταιριαζε γαντι ας πουμε..μπλεξιμο αυτα τα 2τροχα!

Μου αρέσει που σου είπα σίγουρα ότι τα R3-RC390-CBR500 φοράνε δείκτη ταχύτητας Η.
Ψέματα σου είπα . ΟΛΑ έχουν από την μάνα τους W. Ακόμα και το KTM που φοράει 110 μπροστά και 150 πίσω.

anavatis19
19/10/2016, 21:40
Το πισινό είναι 69W ας πούμε. Δηλαδή ως τα 270χαω και ως τα 325 κιλά.

Θεωρητικά το βέρσυς είναι περίπου 200 πλήρες καυσίμων. Και το μέγιστο ωφέλιμο άλλα τόσα; Πας τα 400 σύνολο πες.

Ας πούμε για την οικονομία της συζήτησης από 200 σε κάθε άξονα. Δηλαδή αν το πας με απλά μαθηματικά και την λογική σου για τα κιλά, θέλεις Η (ως 210χαω) και δείκτη βάρους 54 (ως 212 κιλά).


Δεν υπάρχει αυτό το λάστιχο. Τα 160άρια Η είναι με δείκτη βάρους 69 όπως τα W, ακόμα και όσα γράφουν "σουπερμότο" και προορίζονται για μονοκύλινδρα στα μισά κιλά από το βέρσυς.

για την ακριβεια σκεψου ειναι 216..με τα καγκελα βαλιτσα εισαι 220 οποτε σιγουρα! αρα το W ειναι λογικο οποτε καταληγουμε. got it

noodles
19/10/2016, 22:09
καποιοι κατοχοι του versys βαλανε bridgestone s21 και ειναι πολυ ευχαριστημενοι, εχε το υποψιν...

anavatis19
19/10/2016, 23:57
καποιοι κατοχοι του versys βαλανε bridgestone s21 και ειναι πολυ ευχαριστημενοι, εχε το υποψιν...

ναι το ξερω το εχω υπ' οψιν αλλα το εβγαλα γιατι καποιοι γκρινιαζαν οτι ειναι αποτομο πολυ..εχει πολυ γρηγορη κορωνα με αποτελεσμα η αλλαγη κατευθυνσης να ειναι αστραπη και δεν αρεσε..ηταν τρομακτικο λενε..εγω δεν ξερω επισης δεν ξερω αν θα στριβω ωστε να κυνηγαω την κατασταση οποτε δεν το ρισκαρω. σαν λαστιχο ομως ειναι καταπληκτικο..τσιχλα στο δρομο