PDA

View Full Version : CRF 1000 -Africa Twin-DCT



Σελίδες : 1 [2]

zopas
06/10/2020, 13:45
Ok λυθηκε η απορια, το νεο αφρικα παιρνει μπαταρια λιθιου και κοστιζει 650 ευρω μονο..

AristidisZ
06/10/2020, 14:27
Στη κατηφόρα παίρνει τουλάχιστον ;

McGyver
06/10/2020, 14:29
Στη κατηφόρα παίρνει τουλάχιστον ;

Ασυμπλεκτάριστο :bawl:

stefanos
06/10/2020, 16:27
Βέβαια το πιο πιθανό σενάριο για Honda είναι να τα φτύσει πρώτα ο ανορθωτής και να ψήσει την μπαταρία των 650 ε οπότε εύκολα πάμε στο χιλιάρικο.

buckley
06/10/2020, 16:30
Ακομπλεξάριστο :bawl:
:tooth:

Kas_Tracer
06/10/2020, 16:32
Βέβαια το πιο πιθανό σενάριο για Honda είναι να τα φτύσει πρώτα ο ανορθωτής και να ψήσει την μπαταρία των 650 ε οπότε εύκολα πάμε στο χιλιάρικο.

Έχει τον ίδιο με το παλιό και στην ίδια θέση?? :lol:

πυξιδας990
06/10/2020, 17:06
Συγγνώμη ρε παιδιά, και πως ψύχεται ο ανορθωτης αν είναι μαζί με τη μπαταρία...

εχω την ιδια απορια και πως ειναι τοποθετημενα εκει τα πραγματα

STF
07/10/2020, 01:37
:a018:

toyar
07/10/2020, 07:31
παντως μια τετοια μπαταρια πιθανον να βγαλει και μια δεκαετια οποτε το κοστος επιμεριζεται
επισης και για το δικο μου η honda ζηταει 140 για μολυβδου αλλα μια χαρα δουλευει και με των 25
(αυτη τη στιγμη φοραω λιθιου με 45 ευρω η οποια μετα απο 3 χρονια δουλευει σαν καινουρια)

patsavour
07/10/2020, 08:45
Δουλεια δεν ειχε ο διάολος ,πηδούσε τα παιδιά του λεει η παροιμια,νομιζω οτι οι εταιριες τοχουν παραχεσει,με την αυξηση της τιμης των επι μερους ανταλλακτικων,ειναι δυνατον μια μπαταρια να εχει 650 ευρω??και με τον ανορθωτη μαζι 1100?δηλαδη τι τεχνολογια εχει αυτη η μπαταρια που δεν την εχει μια καθημερινη απλη του 60ρικου??Και ας υποθεσουμε οτι η απλη χαλαει και τρωγεται καθε 2 χρονια και θελεις καινουργια,τοτε θελεις 22 χρονια να αποσβεσεις την πρωτη,που κι αυτη κανεις δεν σου λεει οτι θα κρατησει τοσα.

νεοσσός
07/10/2020, 08:56
Το κόστος των ανταλλακτικών είναι βασικός λόγος που δε συμφέρει να αγοράζεις μεταχειρισμένα οχήματα, που είχαν υψηλό κόστος αγοράς όταν ήταν καινούρια. Ακόμα κι αν τα βρεις σε χαμηλή τιμή, μπορεί να πληρώσεις σύντομα πολλά χρήματα για τη συντήρησή τους.

Lioulios
07/10/2020, 11:04
Αυτο ακριβως .
Οταν παιρνεις αμαξι ή μοτο με 5000ευρω...που πωλουνταν 20Κ ,τοτε συντηρεις οχημα των 20. Οχι των 5.
Πχ mazda rx8, ktm adv, busa κτλ κτλ

stefanos
07/10/2020, 18:48
Δουλεια δεν ειχε ο διάολος ,πηδούσε τα παιδιά του λεει η παροιμια,νομιζω οτι οι εταιριες τοχουν παραχεσει,με την αυξηση της τιμης των επι μερους ανταλλακτικων,ειναι δυνατον μια μπαταρια να εχει 650 ευρω??και με τον ανορθωτη μαζι 1100?δηλαδη τι τεχνολογια εχει αυτη η μπαταρια που δεν την εχει μια καθημερινη απλη του 60ρικου??Και ας υποθεσουμε οτι η απλη χαλαει και τρωγεται καθε 2 χρονια και θελεις καινουργια,τοτε θελεις 22 χρονια να αποσβεσεις την πρωτη,που κι αυτη κανεις δεν σου λεει οτι θα κρατησει τοσα.

Γι αυτό ακριβώς το λόγο δεν αγοράζει κανείς τίποτα από αντιπροσωπία.

νεοσσός
07/10/2020, 20:48
Αυτο ακριβως .
Οταν παιρνεις αμαξι ή μοτο με 5000ευρω...που πωλουνταν 20Κ ,τοτε συντηρεις οχημα των 20. Οχι των 5.
Πχ mazda rx8, ktm adv, busa κτλ κτλ
Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και οι αρχικοί ιδιοκτήτες τα πουλάνε σχετικά σύντομα, πριν αρχίσουν να πληρώνουν λεφτά στη συντήρηση. Μερικά οχήματα είναι για να έχεις μόνο καινούρια, διότι οι βλάβες που θα βγάλουν από φυσική φθορά, ενδέχεται να ξεπεράσουν το αρχικό κόστος του οχήματος.

S705
07/10/2020, 21:35
Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και οι αρχικοί ιδιοκτήτες τα πουλάνε σχετικά σύντομα, πριν αρχίσουν να πληρώνουν λεφτά στη συντήρηση. Μερικά οχήματα είναι για να έχεις μόνο καινούρια, διότι οι βλάβες που θα βγάλουν από φυσική φθορά, ενδέχεται να ξεπεράσουν το αρχικό κόστος του οχήματος.

τα παραλές νομίζω.
τα πουλάνε νωρίς αυτοί που δεν ξέρουν τι είναι αυτό που αγόρασαν ,αυτός που είδε ότι δεν μπορεί να πηγαίνει στο γραφείο του κέντρο Αθήνα με το Africa ,αυτός που είδε ότι το Africa δεν είναι transalp και ότι άλλο παρόμοιο.


πες μου σε παρακαλώ μια βλάβη από φυσική φθορά που θα κοστίσει 12 -13 χιλιάρικα!!!!!

viper1
07/10/2020, 21:41
τα παραλές νομίζω.
τα πουλάνε νωρίς αυτοί που δεν ξέρουν τι είναι αυτό που αγόρασαν ,αυτός που είδε ότι δεν μπορεί να πηγαίνει στο γραφείο του κέντρο Αθήνα με το Africa ,αυτός που είδε ότι το Africa δεν είναι transalp και ότι άλλο παρόμοιο.


πες μου σε παρακαλώ μια βλάβη από φυσική φθορά που θα κοστίσει 12 -13 χιλιάρικα!!!!!

Εγκεφαλική όταν στο κλέψουν

AristidisZ
08/10/2020, 13:10
Πάντως αν τρόμαξε κάνας κάτοχος και σκέφτεται να σκοτώσει το δικό του εδώ είμαι :P

doctor_john
08/10/2020, 14:14
Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και οι αρχικοί ιδιοκτήτες τα πουλάνε σχετικά σύντομα, πριν αρχίσουν να πληρώνουν λεφτά στη συντήρηση. Μερικά οχήματα είναι για να έχεις μόνο καινούρια, διότι οι βλάβες που θα βγάλουν από φυσική φθορά, ενδέχεται να ξεπεράσουν το αρχικό κόστος του οχήματος.

Βάζετε δικού σας όρους και ορίζετε νόρμες που δεν ισχύουν ρεαλιστικά αλλά μόνο για εσάς.
Η αγορά μεταχειρισμένων στο επίπεδο που αναφέρετε, είναι σπορ για ανθρώπους που ασχολούνται και που ξέρουν τι θέλουν.
Δεν είναι γι' αυτόν που θέλει να δοκιμάσει και αν δεν του αρέσει να αλλάξει την επένδυσή του με κάτι άλλο.

Αν το rx8 που έκανε 27000 το αγόρασα 2500 και μου κόστισε άλλα 6500 η ανακατασκευή, σημαίνει πως έχω ένα καλό rx8 με 9000..
Τα χρήματα πιθανά δεν θα τα "πάρω πίσω" σαν χρήματα, θα τα πάρω σαν παροχή αν συνειδητοποιημένα, με μπάτζετ 9000 η επιλογή
μου ήταν να έχω rx8.

Παραδείγματα άπειρα, με τους περισσότερους χαρούμενους λόγο του ότι γνώριζαν τι τους αρέσει.

Στην απέναντι πλευρά, όσοι νόμιζαν ότι θα εκμεταλλευτούν την ανάγκη του πωλητή, ότι θα πουλήσουν στα ίδια ή ακριβότερα από το
κόστος επισκευής, ότι θα έχουν για κάποιο διάστημα όχημα που θα τους επιστρέψει την αξία του κ.λπ.

Τέτοιες μικροπρέπειες μπορούν να συμβούν σε μικρά ποσά και μικρά οχήματα αλλά ο χρόνος που θα κοστίσει θα πρέπει
να υπολογίζεται στο σύνολο.
Αν μου πήρε 100 ώρες να διαχειριστώ ένα πρότζεκτ που θα αποφέρει 1000 κέρδος, είμαι μέσα 500 και χωρίς την αντίστοιχη ασφάλιση...

sapila racing
08/10/2020, 14:36
Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και οι αρχικοί ιδιοκτήτες τα πουλάνε σχετικά σύντομα, πριν αρχίσουν να πληρώνουν λεφτά στη συντήρηση. Μερικά οχήματα είναι για να έχεις μόνο καινούρια, διότι οι βλάβες που θα βγάλουν από φυσική φθορά, ενδέχεται να ξεπεράσουν το αρχικό κόστος του οχήματος.

Για ποιά οχήματα μιλάς?
Πραγματικά δεν έχω καταλάβει. :confused:

Παντως αν κάποιος ξέρει τι αγόρασε και του ταιριάζει στην χρήση και μακροχρόνια, το καλύτερο που έχει να κάνει ειναι να το συντηρήσει και να το κρατήσει όσο παει.

Ειδικά αν ειναι ποιοτική η μοτοσυκλέτα που αγόρασε, με σωστή συντήρηση μπορεί να κάει πάρα πολλά χλμ χωρίς βλάβες.

STF
08/10/2020, 16:06
Έχει χαθεί λίγο η μπάλα στο θέμα.
Ξεκινήσαμε μια σχεδόν αστεία συζήτηση γιατί ειπώθηκε ότι η μπαταρία στην Africa Twin έχει ενσωματωμένο ανορθωτή ΚΑΙ ηλεκτρονικά...
Και είναι περίεργο -ενώ ξεκαθαρίστηκε πως αυτό δεν ισχύει- πως κάποιοι γράφουν σαν να υφίσταται η πληροφορία ως πραγματική, ενώ ήταν μια μπαρούφα που πέταξε ένας μηχανικός και εξηγήθηκε και από τον ίδιο που το έγραψε (και σόρι για την έκφραση αλλά αποδεδειγμένα ήταν μπαρούφα πριν καν γραφτεί και απορώ που εν έτι 2020 συνεχίζουν κάποιοι "επιστήμονες" και αναπαράγουν με τόση ευκολία ότι κατεβάσει η κούτρα τους). Ζούμε στην εποχή της πληροφόρησης. Τέλος πάντων, με αυτό ως "αρχή" άρχισε να αναπτύσσεται μια ολόκληρη συζήτηση για το πόσο ακριβό είναι να συντηρείς ένα δικύλινδρο με ηλεκτρονικά, έστω και αν είναι Honda και όχι Ducati.

Μοιάζει να είναι λογικό αφού ανακαλύψαμε πως η προτεινόμενη τιμή λιανικής είναι στα 650 ευρώ, αλλά αναρωτιέμαι αν είχε 200 ευρώ ποιος θα έβαζε μπαταρία αγορασμένη από τη Honda; ΟΚ, καταλαβαίνω πως λόγω ηλεκτρονικών η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα μπορεί να έχει υψηλές απαιτήσεις σε ρεύμα και να ξεφτιλίζει τις απλές κλασικές μπαταρίες για πλάκα. Αλλά και τώρα και ακόμη περισσότερο όσο περνάει ο καιρός ο ανταγωνισμός θα δουλέψει υπέρ μας ακόμη και στις μπαταρίες λιθίου. Σίγουρα μια μπαταρία δε θα φρενάρει την επιλογή μια μοτοσυκλέτας, τουλάχιστον σε εμένα.

Lioulios
08/10/2020, 17:00
Οκ .
Ενας που εχει το αφρικα και θελει μπαταρια ,ποσο θα του στοιχίσει ;

DoctoR_k6
08/10/2020, 17:11
Οκ .
Ενας που εχει το αφρικα και θελει μπαταρια ,ποσο θα του στοιχίσει ;

Aπο 66 (https://batterycenter.gr/mpataries-motorcycle-scooters-moto/bataries-yuasa/bataries-yuasa-agm-mf/mpataria-yuasa-ttz14s/)εως 139 (https://batterycenter.gr/mpataries-motorcycle-scooters-moto/bataria-yuasa-ytz14s/).
Θες Taiwan or Japan?

Lioulios
08/10/2020, 17:46
Ειμαστε οκ .
Οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω καποιος καταλαβαινει πως για να την αλλαξεις , σε φτανει -δεν σε φτανει ο βασικος μισθος .

zopas
08/10/2020, 18:37
με ολα αυτα που αρχιζουν να ισχυουν με τα ηλεκτρονικα σε adv. μηχανες, αυτοι που ειναι τυχεροι και εχουν το ΚΤΜ990 θα κανουν μεγαλη βλακεια αν το πουλησουν....

S705
08/10/2020, 18:47
με ολα αυτα που αρχιζουν να ισχυουν με τα ηλεκτρονικα σε adv. μηχανες, αυτοι που ειναι τυχεροι και εχουν το ΚΤΜ990 θα κανουν μεγαλη βλακεια αν το πουλησουν.... φτηνά

Καλύτερα α τωρα.

Lioulios
09/10/2020, 00:04
Καιει το γ@μ@νο τον πατο του.

Ετοιμος ημουν να ξαναπαρω και μου εκατσε φετος ο ημηυπαιθριος τελευταια διορια και μετα θα εληγε.

Kas_Tracer
29/03/2021, 18:55
Υποδεέστερο σίγουρα από το Τενερε700 με τον Tarres :lol:

https://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/o-toni-bou-kani-trial-me-ena-africa-twin-1100

Lakisss
20/11/2021, 22:53
https://youtu.be/yPLJn3IygAg

vassat
21/11/2021, 00:29
https://youtu.be/yPLJn3IygAg

...τα έντο γίνονται και με το abs, ενεργοποιημένο άραγε;;;
/// Β

liospi
22/11/2021, 14:22
κουλομαρία :smokin:

doctoras
24/11/2021, 22:48
κουλομαρία :smokin:

Αμπαλος τελείως :)

adeebsur
23/11/2022, 11:53
Η αλλαγή θέσης που έχει κάνει η Honda στα νέα της μοντέλα ανάμεσα στην κόρνα και το φλας έχει ως αποτέλεσμα όταν θέλεις να σβήσεις το φλας να κορνάρεις. guest survey (https://www.surveyzop.com/) Restaurant Survey (https://www.surveyzop.com/restaurant-survey/)

STF
23/11/2022, 12:02
Η αλλαγή θέσης που έχει κάνει η Honda στα νέα της μοντέλα ανάμεσα στην κόρνα και το φλας έχει ως αποτέλεσμα όταν θέλεις να σβήσεις το φλας να κορνάρεις.

Με τόσα κουμπάκια έτσι και αλλιώς χρειάζεται εξοικείωση. Νομίζω πως αυτό δεν είναι πρόβλημα, θέμα σύντομης προσαρμογής είναι.

liospi
23/11/2022, 12:14
Η αλλαγή θέσης που έχει κάνει η Honda στα νέα της μοντέλα ανάμεσα στην κόρνα και το φλας έχει ως αποτέλεσμα όταν θέλεις να σβήσεις το φλας να κορνάρεις.

και γω το ίδιο πάθαινα αλλά σε 3-4 μέρες το συνήθισα

patsavour
23/11/2022, 14:42
Κόλλησε μαλακιτιδα απ' την bmw.Οταν είσαι αρχηγός στις πωλήσεις, οι αλλοι αντιγράφουν και τις μαλακίες σου.

basilis_k6
20/09/2023, 00:18
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/honda-africa-twin-allages-gia-2024

19'' και tubeless

καποιοι εδω μεσα θα χαρουν

billy84
20/09/2023, 15:17
https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/honda-africa-twin-allages-gia-2024

19'' και tubeless

καποιοι εδω μεσα θα χαρουν



Είναι κάτι που έπρεπε να έχει γίνει πολύ καιρό!!!!:D

Lioulios
20/09/2023, 17:27
Για το adv sports λεει το αρθρο και μονο μπροστα ...οτι να ναι ουτως ή αλλως τουμπλες εχει και τωρα . Η διασταση αλλαζει ...για πισω δε λεει κατι .

Αν δεν βγει καπου να το δουμε , οτι και να λεμε εικασιες κανουμε

giorgosb
04/10/2023, 14:56
(Έκανα ίδιο ποστ και στο τοπικ AFRICA II.. Αν κριθεί ας συγχωνευτούν τα δύο θέματα ή να μείνει αυτό μόνο για το DCT; )

Τελικά η απλή έκδοση διατηρεί τον 21" μπροστά, ενώ η Adventure sports αποκτά τροχό 19". Αμφότερα tubeless..

https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/35828-honda-africa-twin-1100-2024-parousiastike?m=1

https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/35827-honda-africa-twin-1100-adventure-sports-2024-i-episimi-parousiasi?m=1

446735

446736

446737

446738

CorpseAlive
04/10/2023, 15:41
(Έκανα ίδιο ποστ και στο τοπικ AFRICA II.. Αν κριθεί ας συγχωνευτούν τα δύο θέματα ή να μείνει αυτό μόνο για το DCT; )

Τελικά η απλή έκδοση διατηρεί τον 21" μπροστά, ενώ η Adventure sports αποκτά τροχό 19". Αμφότερα tubeless..

https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/35828-honda-africa-twin-1100-2024-parousiastike?m=1

https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/35827-honda-africa-twin-1100-adventure-sports-2024-i-episimi-parousiasi?m=1

446735

446736

446737

446738

Θα με έψηνε....DAMN

basilis_k6
04/10/2023, 15:49
στα 18+ που εχει φτασει απευθυνεται μονο σε αυτους που θελουν το dct και το ονομα χοντα.

doctoras
04/10/2023, 16:09
σωστές και οι δύο παρεμβάσεις στα δύο μοντέλα

billy84
04/10/2023, 19:57
Ήταν κάτι που έπρεπε να έχει γίνει πολύ καιρό και στην απλή έκδοση. Βέβαια ακόμα δεν έχω βρει άκρη για το τι γίνεται σε ενδεχόμενο στράβωμα αυτού του είδους των ζαντών και αν υπάρχει σοβαρή (και κατά προτίμηση σχετικά οικονομική) λύση μιας και ο κύριος που ήταν στη Θεοφιλοπούλου και ίσιωνε χωρίς τόρνο έχει κλείσει εδώ και χρόνια λόγω θέματος υγείας. Με πρόχειρες ερωτήσεις σε λαστιχάδικο πήρα και πρόχειρες απαντήσεις τύπου ''τον έχεις πιει κλπ'':lol:

Πάντως είναι πανέμορφα τα άτιμα!

doctor_john
04/10/2023, 20:18
Τις λιώνουμε πολλά χρόνια στα gs, είναι πολύ δύσκολο να πάθουν ζημιά.
Ακτινολόγηση γίνεται αν για κάποιο λόγο τις λύσεις αλλά για να χρειαστούν ακτινολόγηση από κτύπημα, στο στεφάνι θα είναι τόση η ζημιά
που δεν θα έρχεται.. αν υπάρχει σαν ανταλλακτικό τις πλέκεις.
Φαντάζομαι θα έχουν κυκλοφορήσει και ανεξάρτητοι κατασκευαστές στεφανιών με ακόμα καλύτερες επιδόσεις
αλλά πραγματικά δεν νομίζω ότι θα σε απασχολήσει ποτέ.

billy84
04/10/2023, 21:32
Τις λιώνουμε πολλά χρόνια στα gs, είναι πολύ δύσκολο να πάθουν ζημιά.
Ακτινολόγηση γίνεται αν για κάποιο λόγο τις λύσεις αλλά για να χρειαστούν ακτινολόγηση από κτύπημα, στο στεφάνι θα είναι τόση η ζημιά
που δεν θα έρχεται.. αν υπάρχει σαν ανταλλακτικό τις πλέκεις.
Φαντάζομαι θα έχουν κυκλοφορήσει και ανεξάρτητοι κατασκευαστές στεφανιών με ακόμα καλύτερες επιδόσεις
αλλά πραγματικά δεν νομίζω ότι θα σε απασχολήσει ποτέ.


Μην το λες γιατί το Africa 1000 που είχα οδηγήσει είναι τόσο μαγικό χαλί που ακόμη και στα σπαστήρια θα πάει κανείς γρήγορα. Αυτές οι tubeless δε θεωρούνται τόσο ανθεκτικές. Στα GS1200 είχα διαβάσει αρκετούς με στραβές ζάντες χωρίς καν να μπαίνουν χώμα. Καλά μεταξύ μας με το οδικό δίκτυο που έχουμε δε χρειάζεται να μπεις χώμα για να την πάθεις.

Στο δια ταύτα, στη χειρότερη πας για στεφάνι από ότι κατάλαβα.

STF
04/10/2023, 22:10
Είναι από τις λίγες φορές που η Honda με κάνει να νιώθω πως "ακούει" και το κάπως πιο ψαγμένο κοινό και ξεφεύγει λίγο από τις συνηθισμένες προσταγές του marketing (ok, όχι εντελώς).
Ανυπομονώ να δω τη συμπεριφορά της AS που επέλεξε όχι μόνο τον 19αρη εμπρός τροχό (παρακαλούσα από τότε που εμφανίστηκε για αυτό) αλλά παράλληλα και τη διατήρηση του 18άρη πίσω μεγαλώνοντας μάλιστα κατά τι τις διαδρομές των αναρτήσεων. Τη λύση 19/18 την είχα δει μόνο από τη Triumph.
Ευπρόσδεκτη και η αύξηση ροπής κατά 7Nm -σε 750 στροφές χαμηλότερα- καθώς και η παραμονή στην ίδια ιπποδύναμη (να ένα μαρκετινίστικο δόλωμα που δεν εφαρμόσανε κι ευτυχώς).

Τη θεωρούσα πάντοτε την ομορφότερη On/Off αλλά μου έλλειπαν κάποια πράγματα...και να που επιτέλους πέρα από το εμφανισιακό συνδυάζει και όλα τα στοιχεία που θα ήθελα σε αυτή τη κατηγορία. Ανυπομονώ να την οδηγήσω.

Βάζω και την απλή εκδοχή στο τρικολόρε καθώς δεν ανέβηκε από τον @giorgosb και θεωρώ πως είναι χάρμα οφθαλμών σε αντίθεση με τη σύγχρονη τρικολόρε εκδοχή της AS που δεν μου αρέσει και τόσο.

446740

dimitrisag
05/10/2023, 16:30
Το μεγάλο ερώτημα τώρα. Πότε μας έρχεται άραγε; θα προλάβουμε τον Νοέμβρη;

Lioulios
19/10/2023, 09:53
Το μεγαλο ερωτημα ειναι ποσο θα κοστισει η βασικη εκδοση .
Θα χρεωθουν οι αναβαθμισεις και αν ναι πόσο.

doctor_john
20/10/2023, 08:28
Μην το λες γιατί το Africa 1000 που είχα οδηγήσει είναι τόσο μαγικό χαλί που ακόμη και στα σπαστήρια θα πάει κανείς γρήγορα. Αυτές οι tubeless δε θεωρούνται τόσο ανθεκτικές. Στα GS1200 είχα διαβάσει αρκετούς με στραβές ζάντες χωρίς καν να μπαίνουν χώμα. Καλά μεταξύ μας με το οδικό δίκτυο που έχουμε δε χρειάζεται να μπεις χώμα για να την πάθεις.

Στο δια ταύτα, στη χειρότερη πας για στεφάνι από ότι κατάλαβα.

Ναί εφόσον υπάρχουν τεχνικοί που το αναλαμβάνουν. Νομίζω ξέρω δύο, έχουν πληθήνει όμως αυτά τα στεφάνια
είναι λογικό να υπάρχουν και άλλοι τεχνικοί πλέον. Δεν είναι περίεργο, μπελαλίδικο είναι.

Μπήκε πολύς κόσμος στο 1200, εν το μεταξύ το σύνολο σου δίνει την εντύπωση πως καταπίνει τα πάντα.
Δεν είναι δύσκολο να παρασυρθείς και να τα κτυπάς στην πόλη. Ειδικά αν έχεις συνηθίσει σε ελαφρύτερο σύνολο με 21" ή είναι πρώτη φορά από 17 σε 19..

Στα παλαιότερα έκανα βαριά χρήση και ταξίδια, είχε χάσει λίγο ο πίσω, ήξερα πως μπορώ να τα πάω στην αντιπροσωπεία και να μου δώσουν refurbished με κανα 350αρι νομίζω. Γνώριζα μέσω του μηχανικού και τους τεχνικούς που έπλεκαν αλλά δεν εξελίχθηκε καθόλου και δεν ασχολήθηκα (~120000χλμ)

dimitrisag
02/12/2023, 00:24
https://www.honda-motorcycles.gr/range/CRF1100L4/technical/

Ιδού. +500€ από την προηγούμενη έκδοση

kordix
02/12/2023, 07:03
Ήταν κάτι που έπρεπε να έχει γίνει πολύ καιρό και στην απλή έκδοση. Βέβαια ακόμα δεν έχω βρει άκρη για το τι γίνεται σε ενδεχόμενο στράβωμα αυτού του είδους των ζαντών και αν υπάρχει σοβαρή (και κατά προτίμηση σχετικά οικονομική) λύση μιας και ο κύριος που ήταν στη Θεοφιλοπούλου και ίσιωνε χωρίς τόρνο έχει κλείσει εδώ και χρόνια λόγω θέματος υγείας. Με πρόχειρες ερωτήσεις σε λαστιχάδικο πήρα και πρόχειρες απαντήσεις τύπου ''τον έχεις πιει κλπ'':lol:

Πάντως είναι πανέμορφα τα άτιμα!

Η ακτινολόγιση σε τέτοιες ζάντες πάει 100 ευρώ η καθεμία. Αν στραβωσει και αν έρχεται το ποσό ανεβαίνει αρκετά.

kordix
02/12/2023, 07:09
Το 1100 L σύμφωνα με φίλο που έχει παράλληλα και το 1000 L του 17 είναι πιο επιθετικό, παιχνιδιάρικο, δυνατό από πολύ χαμηλα, έχει πιο σφιχτές αναρτήσεις και πιο μαζεμένο φαίρινγκ οπότε είναι καλύτερο στην επιθετική οδήγηση αλλά χάνει πολύ στο ταξίδι.

Το 1000 είναι πιο smooth, χωρίς κραδασμούς πουθενά με άνετο μεγάλο φαίρινγκ και είναι καταπληκτικός ταξιδευτής. Γι αυτό έχει κρατήσει και τα δύο επειδή προτιμά να ταξιδεύει με το 1000.

Θα του πω να μπει να γράψει ο ίδιος πιο αναλυτικά.

Lioulios
02/12/2023, 13:12
Ωραιος ο φιλος !

patsavour
04/01/2024, 08:47
Mην το επιχειρησετε εσείς,δεν θα σας βγει.


https://youtu.be/ZXXZZy_U_3Y?si=jSK28uxezBIFd2kb

kordix
04/01/2024, 09:40
Έκανα μια μεγάλη βόλτα σε άσφαλτο το 1100 L του 23 με τον κανονικό συμπλέκτη και μου άρεσε πάρα πολύ. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η πολύ ροπή που έχει από χαμηλά αλλά και το στροφάρισμα ως ψηλά. Εχει πολύ ωραίο μοτέρ το 1100.

Το καβαλάς και θες να ταξιδέψεις σε άσφαλτο αλλά και χώμα. Σηκώθηκα λίγο όρθιος και κουμπωσα ωραία αφού η σχεδίαση του ρεζερβουάρ είναι τέτοια που βοηθάει.

Η μοτοσυκλέτα ως σύνολο είναι σούπερ και το μόνο πρόβλημα είναι τα σχεδόν 16.000 που κοστίζει :cry:.

Panos760
04/01/2024, 10:23
Η μοτοσυκλέτα ως σύνολο είναι σούπερ και το μόνο πρόβλημα είναι τα σχεδόν 16.000 που κοστίζει :cry:.

Δεν θα έλεγα πως είναι πολλά τα λεφτά για τέτοια μοτοσικλέτα.
Δες για παράδειγμα τα 18 χιλιάρικα που κοστίζει η νέα Huqsvarna Norden, που είναι στην ίδια κατηγορία με την Africa.
Την αγόρασε φίλος ποδηλάτης που βγαίνουμε διαδρομές.
Την έφερε στην καφετέρια κ την είδαμε από κοντά.
Κατανάλωση 5,5 λίτρα μικτά.
Την αγόρασε 18.000 συν άλλα 1500€ για καινούργια εξάτμιση.
Με αυτή την τιμή λες ευκαιρία την Africa