PDA

View Full Version : Επιλογή τύπου μηχανής (low budget)



astrapogiannos7
03/11/2016, 23:18
Παιδιά καλησπέρα σας παρακολουθώ καιρό το forum κυρίως για τεχνικά θέματα καθώς το hobby μου είναι να σκαλίζω πράγματα :blush:
Εδώ και 6 μήνες έχω κάνει 4500χλμ με το παπί του πατέρα μου (χωρίς δίπλωμα :ninja: λόγω απεργιών και μεγάλη ουρά αναμονής τεσπα...) πιστεύω τώρα που βγάζω Α2 ήρθε η ώρα να πάρω μια μηχανή της προκοπής για να πηγαίνω με την κοπέλα και πιο μακριά με κάνα σακίδιο :winka:
Είμαι απο Κρήτη άρα θα πατάω και τον ΒΟΑΚ αλλά και μπόλικο επαρχιακό ;) Είμαι 1.88 90 κιλά και κοίταζα αρχικά κάτι σε enduro μετά στράφηκα σε motard (η να το πάρω εντουρο και να το κανω motard ) αλλά τελικά έπεσε το μάτι μ στο suzuki freewind 650 και είπα εδώ είμαστε αυτό μάλιστα :a07: αξιοπιστία , ευελιξία στην πόλη και καλή συμπεριφορά στην ΕΟ αλλά(αχχχ αυτό το αλλά είναι αφορμή και έχω κάψει εγκεφαλικά κύτταρα ...) Δέν μπορώ να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα για κατανάλωση,δεν έχω βρει κάθε πότε είναι τα στανταρ service της και τελευταίο δεν ξέρω τι παίζει με ανταλλακτικά (τιμές στα γνήσια ή στα imitasion ) . Το χρόνο υπολογίζω να κάνω 4000χλμ στον ΒΟΑΚ και 6000χλμ πόλη
Ευχαριστώ για τις όποιες απαντήσεις και το χρόνο σας

lleonidas
03/11/2016, 23:21
Καλησπέρα!Η επιλογή να οδηγείς χωρίς δίπλωμα εμπεριέχει ρίσκο,φαντάζομαι πως το γνωρίζεις.
Όσο για τη μοτοσυκλέτα που σκέφτεσαι να πάρεις...τι ποσό περίπου υπολογίζεις να διαθέσεις;

astrapogiannos7
03/11/2016, 23:32
Ναι ξέχασα να πω το βασικό λάθος μου
Μίλησα με έναν έμπορο στα Χανιά του έστειλα και φωτό από το παπί και το παίρνει είπε 1000 άρα κοίταζα από εκεί κάτι κοντά στο χιλιάρικο όπως αυτό (1250 το δίνει ) 372554

Έχει και άλλα κοντά στο χιλιάρικο και θα πάω να τα δώ με μηχανικό από κοντά όταν σιγουρευτώ τι θέλω

Bob_o_mastoras
03/11/2016, 23:52
Μια χαρα ειναι το Freewind!! Ειδικα για Κρητη. Kαπου στα 5 με 5,5 l/100 km καιει νομιζω. Ανταλακτικα υπαρχουν.
Kαλο τσεκαρισμα απο μηχανικο, ειδικα αμα το παρεις απο εμπορα..!!! ;)

astrapogiannos7
03/11/2016, 23:58
Από ebay που είδα ήταν νορμάλ τιμές αλλά γενικά η μαμά σουζουκι βαράει λίγο :confused:
Για λάστιχα δρόμου σε τέτοια μηχανή πόσο πάει το μαλλί και πόσο κρατάνε?

basilis_k6
04/11/2016, 00:06
δλδ θα δωσεις το παπι και 250 ευρω και θα το παρεις?

astrapogiannos7
04/11/2016, 00:08
δλδ θα δωσεις το παπι και 250 ευρω και θα το παρεις?

Ναι αυτό είναι το πλάνο :D

Bob_o_mastoras
04/11/2016, 00:11
Από ebay που είδα ήταν νορμάλ τιμές αλλά γενικά η μαμά σουζουκι βαράει λίγο :confused:
Για λάστιχα δρόμου σε τέτοια μηχανή πόσο πάει το μαλλί και πόσο κρατάνε?

Oλες οι αντιπροσωπιες βαρανε. Οικονομικοτερο ειναι να παραγγελνεις απ'εξω.
Λαστιχα υπολογιζε απο 170 εως 220 και διαρκεια 2 αντε 2μιση (βαρια) χρονια και αλλαγη.

basilis_k6
04/11/2016, 00:15
Ναι αυτό είναι το πλάνο :D

"αν δεν ξερεις ποιος ειναι το θυμα σε μια αγοραπωλησια, εισαι εσυ"

εκτός του οτι εχει πολλα freewind για καποιο περιεργο λογο στο μαγαζι. ισως φυτρωνουν στο μποστανι του πισω απο το μαγαζι, δεν ξερω. Κανενας εμπορος δεν μπαινει σε διαδικασια ανταλλαγης για 250 ευρω εκτος αν θελει να το διωξει. Με τα 60χιλιαδες χλμ απλα γελαω...


edit: έκανα λάθος λεει 45.000χλμ!

Bob_o_mastoras
04/11/2016, 00:23
"αν δεν ξερεις ποιος ειναι το θυμα σε μια αγοραπωλησια, εισαι εσυ"

εκτός του οτι εχει πολλα freewind για καποιο περιεργο λογο στο μαγαζι. ισως φυτρωνουν στο μποστανι του πισω απο το μαγαζι, δεν ξερω. Κανενας εμπορος δεν μπαινει σε διαδικασια ανταλλαγης για 250 ευρω εκτος αν θελει να το διωξει. Με τα 60χιλιαδες χλμ απλα γελαω...


edit: έκανα λάθος λεει 45.000χλμ!

Κρητη+εμπορας+ αρκετα ιδια μεσαια ον-οφφ = πρωην ενοικιαζομενα
Απλα μαθηματικα.. ;)

Τα παπια παντως πωλουνται πολυ ευκολοτερα απο το freewind, να ξες, ολοι παπια ψαχνουν Βασιλη.


Αστραπογιαννε καλυτερα να παρεις απο ιδιωτη αλλα Κρητη εχει περιορισμενη αγορα. Αθηνα θα εβρισκες αμεσως.

astrapogiannos7
04/11/2016, 00:25
Εγώ υπολογίζω τουλάχιστον 100.000 αλλά και πάλι αν είναι σε καλή κατάσταση και δεν χτυπάει κάτι ή δεν και λαδάκι πιστεύω αξίζει ... Αλλωστε μονοκύλινδρο είναι και κάτι να πάθει ευχαρίστως να το φτιάξω :rolleyes:

Bob_o_mastoras
04/11/2016, 00:28
Τι παπι θα ανταλαξεις..;; Crypton X..??

astrapogiannos7
04/11/2016, 00:30
Οχι ιννοβα ψεκαστό με λίγα χιλιόμετρα
Επίσης αξίζει να το δει γνωστός μας μηχανικός στα χανια δεν εχω να χάσω κάτι άλλωστε ποτέ δεν ξέρεις μπορεί να κάτσει καλή

basilis_k6
04/11/2016, 00:34
μια χαρα αγορά έχει η κρήτη και σίγουρα κάποιος θα θέλει το παπί σου για να σου δώσει ενα κλε ας πούμε. Ψαξε ιδιώτες ειδικά εφόσον έχεις βοήθεια απο μάστορα.

astrapogiannos7
04/11/2016, 00:39
Το κλε δεν μου αρέσει καθόλου ( χωρίς παρεξήγηση γουστα είναι αυτά )

basilis_k6
04/11/2016, 00:45
δεν σου κραταω κακια, αλλος το σχεδίασε

astrapogiannos7
04/11/2016, 00:58
Μπορεί να είσαι κάτοχος και να το έχεις σε μεγάλη εκτίμηση δεν ξέρω γιαυτο κράτησα μια πισινή :beer:
Έχετε κάτι άλλο να προτείνετε σε τέτοιου στυλ μηχανή που να την καλύπτει το Α2?

Acacius
04/11/2016, 01:00
Το freewind είναι ιδανικό για Κρήτη, άμα δε σε ενδιαφέρει η ταχύτητα. Παπί στην πόλη και μπορείς να οργώσεις το νησί με δαύτο. Ψάξε λίγο στο φόρουμ, έχουν γραφτεί ήδη όσα χρειάζεσαι.

Γενικά η μηχανή είναι πολύ αξιόπιστη, με εξαίρεση 1-2 χαζοπροβλήματα (π.χ. ευαίσθητος ατέρμονας). Το μοντέλο που κοιτάς είναι πριν το facelift και έχει κακά φώτα. Κατανάλωση σε εμένα 6-6.5λ/100χλμ

astrapogiannos7
04/11/2016, 01:07
Έχω ψάξει γενικά και αυτός ο ατέρμονας έχει και τρελό κόστος αντικατάστασης δλδ με τόσα λεφτά παίρνεις ψηφιακό .... της ταχύτητας δεν είμαι και τόσο θέλω να είναι ροπάτο χαμηλά και αν γίνεται να πετάει και κάνα κώλο που και που :lol: ενταξει όχι σκίσιμο απλά άνετο ταξίδι χωρίς να πιάνομαι εγώ και η συνοδηγός ;)

Acacius
04/11/2016, 10:09
Στον ατέρμονα αυτό που χαλάει είναι ένα πλαστικό εξάρτημα με κόστος 15-20€ νομίζω. Αν θυμάμαι η Τζουτζούκι δεν το έχει ως κωδικό στο freewind αλλά το έχει στο burgman που ταιριάζει. Όπως είπα, ψάξε εδώ μέσα και θα βρεις διάφορα.

Κατά τα άλλα νομίζω ότι θα σε ικανοποιήσει σαν πρώτη μηχανή γιατί είναι καλόβολη και τα κάνει όλα επαρκώς και χωρίς δράματα. Δεν είναι για σούζες/πάντες αλλά στην κρητική άσφαλτο κώλο πετάς και με Dio - και δε λέω τυχαία το μοντέλο...

astrapogiannos7
10/01/2017, 20:45
Το freewind είναι ιδανικό για Κρήτη, άμα δε σε ενδιαφέρει η ταχύτητα. Παπί στην πόλη και μπορείς να οργώσεις το νησί με δαύτο. Ψάξε λίγο στο φόρουμ, έχουν γραφτεί ήδη όσα χρειάζεσαι.

Γενικά η μηχανή είναι πολύ αξιόπιστη, με εξαίρεση 1-2 χαζοπροβλήματα (π.χ. ευαίσθητος ατέρμονας). Το μοντέλο που κοιτάς είναι πριν το facelift και έχει κακά φώτα. Κατανάλωση σε εμένα 6-6.5λ/100χλμ

Όταν λες 6.5 με τι οδήγηση :rolleyes: επίσης έχω άλλη μια απορία το freewind σε σχέση με ένα ΧΤ σε τι είναι καλύτερο η χειρότερο ? γιατί σε όσους είπα για αυτή τη σύγκριση μου είπαν ΧΤ χωρίς το λόγο:mad: γενικά όλα τα ΧΤ είναι καγκουρεμένα ψάχνω κάμποσο καιρό και δεν μ αρέσει κάτι και σκέφτομαι να πάω στα Χανιά για το freewind να τελειώνω ...

foogr01
10/01/2017, 22:42
Τώρα το βλέπω και ανεβαίνοντας πιο πάνω διαβάζω για έμπορο στα Χανιά. Πρόσεξε σε ποιον έμπορο θα πας. Ρώτα καλά πρώτα.
Στο θέμα σου, κι εγώ το Freewind βρίσκω ότι ταιριάζει ταμάμ σε αυτά που θες. Είναι βασικό όμως να σου κάνει και κλικ. Αν σ' αρέσει, βρες ένα καλό και τσίμπα το. Τα ΧΤ όντως είναι λιωμένα και δύσκολα θα πετύχεις κάτι καλό. Το F 650 GS της BMW το σκέφτεσαι καθόλου;

Acacius
10/01/2017, 23:11
Όταν λες 6.5 με τι οδήγηση :rolleyes: επίσης έχω άλλη μια απορία το freewind σε σχέση με ένα ΧΤ σε τι είναι καλύτερο η χειρότερο ? γιατί σε όσους είπα για αυτή τη σύγκριση μου είπαν ΧΤ χωρίς το λόγο:mad: γενικά όλα τα ΧΤ είναι καγκουρεμένα ψάχνω κάμποσο καιρό και δεν μ αρέσει κάτι και σκέφτομαι να πάω στα Χανιά για το freewind να τελειώνω ...

6.0-6.5 λίτρα με γενικά ήρεμη οδήγηση χωρίς τελικές ή ξεσπάσματα, χονδρικά 50% πόλη, 30% επαρχιακό δίκτυο, 20% εθνική. Το XT είναι πολύ πιο καλοπουλημένο αλλά και πιο κανιβαλισμένο από τους χρήστες του, οπότε πρέπει να προσέξεις λίγο παραπάνω, ενώ ο μέσος κάτοχος freewind δεν το πήρε για να βγάλει γούστα με καφριλίκια και ξετάπωτες ακράπες. Επίσης, θεωρώ ότι έχει άνω του μέσου όρου ποιότητα κατασκευής οπότε για τα χρόνια του είναι καλύτερο του αναμενόμενου. Όταν θελήσεις να το πουλήσεις αργότερα θα φύγει πιο δύσκολα από το XT.

astrapogiannos7
11/01/2017, 00:55
Δεν έχω σκοπό να το διώξω ποτέ :D Αν νιώσω ότι το βαρέθηκα θα μπουν λάστιχα με τακούνι και θα πάει χωριό σαν μόνιμος κάτοικος :)
Τώρα για τον έμπορο που είπες αν θες στέλνω pm αλλά απ,ότι έμαθα ότι και να του πας το παίρνει και το πουλάει (άρα λογικά παίζει και παζλ με μηχανές ώστε να πουληθούν αλλά και πάλι αν κάτι το δεις είναι όπως πρέπει έχει συμπίεση,πάει ευθεία και δεν ξερνάει ταχύτητες τι το κακό μπορεί να έχει )

foogr01
11/01/2017, 15:28
Νομίζω κατάλαβα για ποιον λες. Τι να σου πω.. εγώ δεν θα πήγαινα εκεί.
Είδες στο car κάποια άλλα freewind που παίζουν από ιδιώτες; Αθήνα θα βρεις καλύτερες τιμές και ίσως αξίζει να ανέβεις μια βόλτα.
Ξαναρωτάω, το F 650 GS δεν; Και για να μη φύγεις από τη Suzi, κανένα DR 650 ίσως;

astrapogiannos7
11/01/2017, 17:48
Η αλήθεια είναι ότι είδα κάποια πολύ αξιόλογα απο ιδιώτες και σκοπεύω να πάρω ένα τηλ για λεπτομέρειες . Γενικά είναι προσεγμένα γιατί δεν τα παίρνουν κάγκουρες αλλά το ερώτημα είναι πόσο πολύ υστερεί δλδ απέναντι σε ένα ΧΤ (στα χαρτιά το freewind είναι πιο δυνατό εδώ που τα λέμε :rolleyes::a014:)

Το bmw μπορώ μόνο το funduro αν δεν κάνω λάθος λόγο διπλώματος αλλά αισθητικά με χαλάει λίγο :lol:

foogr01
11/01/2017, 18:16
Η αλήθεια είναι ότι είδα κάποια πολύ αξιόλογα απο ιδιώτες και σκοπεύω να πάρω ένα τηλ για λεπτομέρειες . Γενικά είναι προσεγμένα γιατί δεν τα παίρνουν κάγκουρες αλλά το ερώτημα είναι πόσο πολύ υστερεί δλδ απέναντι σε ένα ΧΤ (στα χαρτιά το freewind είναι πιο δυνατό εδώ που τα λέμε :rolleyes::a014:)

Το bmw μπορώ μόνο το funduro αν δεν κάνω λάθος λόγο διπλώματος αλλά αισθητικά με χαλάει λίγο :lol:

Πάρε το Freewind. Γιατί να υστερεί* δηλ. από το ΧΤ; Θα το κατεβάσεις σε κόντρα; :lol:
Κάνε τα τηλέφωνά σου, πήγαινε δες όσα πιστεύεις ότι αξίζουν και σε όσα ο ιδιοκτήτης σου φαίνεται σωστός και, αν χρειαστεί, κάνεις και μια βόλτα Αθήνα.




(*) Το ότι είναι πιο ήρεμο και δεν είναι νευρικό όσο το ΧΤ δεν σημαίνει ότι υστερεί κιόλας.

afric
11/01/2017, 18:26
το freewind το ειχα, και εχοντας καβαλησει και xt και bmw funduro βρισκω το φριγουιντ ανωτερο.
Σταθεροτατο, στριβει πολυ καλα, πολυ καλο μπροστινο, καλη σελα, αξιοπιστο.
Παει και στο χωμα ας εχει 19 εμπρος, γιατι το πλαισιο ειναι απο τo dr 650

Αν βρεις καποιο καλό στο προτεινω, εχει νικασιλ στον κυλινδρο και δεν καιει λαδια ευκολα.

buckley
11/01/2017, 18:31
Πάρε το Freewind. Γιατί να υστερεί* δηλ. από το ΧΤ; Θα το κατεβάσεις σε κόντρα; :lol:
Κάνε τα τηλέφωνά σου, πήγαινε δες όσα πιστεύεις ότι αξίζουν και σε όσα ο ιδιοκτήτης σου φαίνεται σωστός και, αν χρειαστεί, κάνεις και μια βόλτα Αθήνα.





(*) Το ότι είναι πιο ήρεμο και δεν είναι νευρικό όσο το ΧΤ δεν σημαίνει ότι υστερεί κιόλας.

Στα μεταχειρισμένα αερόψυκτα μονοκύλινδρα το βασικό και σπάνιο είναι να μην καίει λάδι το μοτέρ και όταν λέω καίει δεν εννοώ "τσιμπάει".
Αυτό το ανακαλύπτεις πιο εύκολα βράδυ όπως έχει ξαναειπωθεί.To DR ενώ στα χαρτιά ήταν ανώτερο και δυνατότερο του ΧΤ (2 μπουζί στο κύλινδρο ,ψυγείο λαδιού μαμά) έκαιγε λάδι σχεδόν από καινούργιο.Δεν ξέρω αν σαν freewind βελτιώθηκε η κατάσταση...

astrapogiannos7
11/01/2017, 19:33
Στα μεταχειρισμένα αερόψυκτα μονοκύλινδρα το βασικό και σπάνιο είναι να μην καίει λάδι το μοτέρ και όταν λέω καίει δεν εννοώ "τσιμπάει".
Αυτό το ανακαλύπτεις πιο εύκολα βράδυ όπως έχει ξαναειπωθεί.To DR ενώ στα χαρτιά ήταν ανώτερο και δυνατότερο του ΧΤ (2 μπουζί στο κύλινδρο ,ψυγείο λαδιού μαμά) έκαιγε λάδι σχεδόν από καινούργιο.Δεν ξέρω αν σαν freewind βελτιώθηκε η κατάσταση...

Όταν λες ''Αυτό το ανακαλύπτεις πιο εύκολα βράδυ'' τι εννοείς πως? εγώ ξέρω με τη μυρωδιά :lol:
Και λάδι να τσιμπάει σιγά το πράγμα τώρα αν αρχίσει και το καίει πριν τα 2500 που θα αλλάζονται λάδια η λύση είναι απλή πιστόνι ελατήρια με 100 ευρώ και έτοιμο :smokin:

buckley
11/01/2017, 20:48
Όταν λες ''Αυτό το ανακαλύπτεις πιο εύκολα βράδυ'' τι εννοείς πως? εγώ ξέρω με τη μυρωδιά :lol:
Και λάδι να τσιμπάει σιγά το πράγμα τώρα αν αρχίσει και το καίει πριν τα 2500 που θα αλλάζονται λάδια η λύση είναι απλή πιστόνι ελατήρια με 100 ευρώ και έτοιμο :smokin:

Ποια 2500 αρχηγέ ,αν καίει μιλάμε ότι στα 2500 δε θα χει μείνει μέσα ούτε 1/2 λίτρο από τα 2 που θα έπρεπε.Το βράδυ φωτίζεις την έξοδο της εξάτμισης και παρατηρείς !
Στο gs που έχω πριν 2 δεκαετίες θυμάμαι ένα βράδυ να έχω σταματήσει στο κέντρο σ' ένα φανάρι και κοιτώντας το είδωλο της μηχανής σε μια βιτρίνα παρατηρώ πίσω μου ένα νέφος ...

Λευκάδιος
11/01/2017, 21:17
Εγώ για το DR650SE ξέρω ότι καίει από ελάχιστο έως καθόλου λάδι και ο κύλινδρος του είναι σαν καινούργιος ακόμα και μετα απο δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.
Επίσης 100 ευρώ για πιστόνι ελατήρια (αναφέρθηκε παραπάνω) μου φαίνονται πολύ λίγα.Δεν ξέρω πόσο έχουν καινούργια αλλά συνήθως όταν ανοιχτεί ένα μονοκύλινδρο όλο και κάτι άλλο μπορεί να χρειαστεί αντικατάσταση(πχ τσιμουχακια βαλβίδων,καδένα εκκεντροφόρου).
Και φυσικά φλάτζες/λάδια.
Α,και το freewind δεν έχει ίδιο πλαίσιο με το DR

Acacius
11/01/2017, 21:18
Στο δικό μου πάντως με 80000+ χλμ και ούτε έκαιγε, ούτε καν τσίμπαγε, τουλάχιστον σε βαθμό που να φαίνεται - ομολογουμένως με λίγα χιλιόμετρα το χρόνο και τακτικές αλλαγές. Ό,τι λάδι έχανε ήταν από τη φλάντζα :lol:

astrapogiannos7
12/01/2017, 01:37
http://www.ebay.com/itm/NEU-ORIGINAL-Suzuki-Sachs-Kolben-mit-Kolbenringe-im-Set-OEM-12111-04F00-0F0-/331586043892?hash=item4d34117ff4:g:wdwAAOSwBLlVEwxf&vxp=mtr
Με 130 πιστόνι ελατήρια, καδένα ένα 60αρι, όλες οι φλάτζες 80 ευρώ, καθάρισμα-τρίψιμο βαλβίδων 0 κόστος και νομίζω τα τσιμουχάκια βαλβίδων δεν έχουν κανένα τρομερό κόστος

Γενικά πιστεύω όσο δεν ζορίζεται η μηχανή τέτοια θέματα θα αργήσει να μου βγάλει και να βγάλει εντάξει μονοκύλινδρο είναι τι κόστος να έχει δεν είναι και κανένα 4κυλινδρο του σατανά :smokin: Γενικά πολυ γουστάρω τα αερόψυκτα παλιάς κοπής είναι απλά στην κατασκευή τους και τους βάζεις εύκολα χέρι όταν χαλάσει κάτι (που σπάνια χαλάει εδώ που τα λέμε )

sapila racing
12/01/2017, 11:35
http://www.ebay.com/itm/NEU-ORIGINAL-Suzuki-Sachs-Kolben-mit-Kolbenringe-im-Set-OEM-12111-04F00-0F0-/331586043892?hash=item4d34117ff4:g:wdwAAOSwBLlVEwxf&vxp=mtr
Με 130 πιστόνι ελατήρια, καδένα ένα 60αρι, όλες οι φλάτζες 80 ευρώ, καθάρισμα-τρίψιμο βαλβίδων 0 κόστος και νομίζω τα τσιμουχάκια βαλβίδων δεν έχουν κανένα τρομερό κόστος

Γενικά πιστεύω όσο δεν ζορίζεται η μηχανή τέτοια θέματα θα αργήσει να μου βγάλει και να βγάλει εντάξει μονοκύλινδρο είναι τι κόστος να έχει δεν είναι και κανένα 4κυλινδρο του σατανά :smokin: Γενικά πολυ γουστάρω τα αερόψυκτα παλιάς κοπής είναι απλά στην κατασκευή τους και τους βάζεις εύκολα χέρι όταν χαλάσει κάτι (που σπάνια χαλάει εδώ που τα λέμε )

Κι απο Ελλάδα πολή φτηνότερα
https://www.motosp.gr/part.php?l=gr&sc=%2012%202%20&partcat=CRANKSHAFT&model=XF650%20(E2)%20Freewind&id=402514&partno=12140-32E10-000&year=1997

Το Freewind εχει επίστρωση κυλίνδρου τύπου Nikasil και δεν παίρνει ρεκτιφιέ, ο κύλινδρος αντέχει πολύ όμως.
Το XT εχει απλό κυλινδρο που παίρνει ρεκτιφιέ.

Παντως να ξέρεις οτι αν ενα XT εχει κάνει αρκετά χλμ και θέλεις να το επαναφέρεις σε όλα του, 1000 Ευρω σε ανταλλακτικά μοτέρ τα θες για πλάκα.

astrapogiannos7
12/01/2017, 15:45
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=10911

Αυτό εδώ το ποστ αναφέρεται σε αυτήν την επίστρωση
Γενικά τώρα για να καταλάβεις σε τι κατάσταση είναι ένας κύλινδρος μόνο με καμερούλα απο τη τρύπα του μπουζί ή αν λυθεί το μοτέρ :(¨
Τεσπά απο οτι διαβάζω αντέχει πιο πολύ λόγο αυτής της επίστρωσης άρα δεν θα υπάρχει θέμα :wave2: Είμαι σίγουρος νομίζω για το μηχανάκι το μόνο μου θέμα είναι το δίπλωμα που όλο και το καθυστερεί ...:a016:

Bob_o_mastoras
12/01/2017, 16:41
Επειδη υπαρχουν αρκετα ενοικιαζομενα Freewind στη Κρητη και η αγορα μεταχειρισμενων οχηματων βριθει ενοικιαζομενων, ειδικα σε τουριστικα μερη, καλο ειναι να τσεκαρεις καλα το ιστορικο του μεσω εφοριας και ασφαλιστικων.

astrapogiannos7
12/01/2017, 17:04
Όταν έρθει η ώρα λέω να ανέβω πρώτα Αθήνα που υπάρχουν κάποια αξιόλογα αν δεν γίνει σε ιδιώτη κάτι θα πάω σε έμπορο (με την πρώτη που δεν μ αρέσει κάτι την έκανα και πάμε για άλλα )

MG-KTiNoS
12/01/2017, 18:07
Παντως να ξέρεις οτι αν ενα XT εχει κάνει αρκετά χλμ και θέλεις να το επαναφέρεις σε όλα του, 1000 Ευρω σε ανταλλακτικά μοτέρ τα θες για πλάκα.

όχι ρε εντάξ πιο λίγα είναι.....

(αλλά το ΧΤ 600 από τα 75.000 και πάνω.... τα θέλει τα πραματακια του)

astrapogiannos7
12/01/2017, 18:22
Κύλινδρο αν χρειαστεί να αλλάξεις πας στον ίδιο αναγκαστικά ? γιατί κάτι διάβασα ότι υπάρχει κιτ αναβάθμισης (πόσο κοστίζει ?)

Acacius
12/01/2017, 20:00
να τσεκαρεις καλα το ιστορικο του μεσω εφοριας και ασφαλιστικων

Βγαίνω εκτός θέματος, αλλά γίνεται αυτό αν δεν έχεις "γνωστό" κάπου;



Κύλινδρο αν χρειαστεί να αλλάξεις πας στον ίδιο αναγκαστικά ? γιατί κάτι διάβασα ότι υπάρχει κιτ αναβάθμισης (πόσο κοστίζει ?)

Aftermarket αναβαθμίσεις έκαναν κυρίως στο DR στην Αμερική. Γινόταν και στο CCM 644 που έχει κινητήρα Freewind, με αύξηση κυβισμού του δικού σου κυλίνδρου (στα 710cc νομίζω) και άλλο προφίλ στον εκκεντροφόρο σου. Επειδή μιλάμε για σχετικά παλιά μοντέλα εκτός παραγωγής δε νομίζω ότι θα βρεις εύκολα κάτι, ειδικά σε λογική τιμή.

astrapogiannos7
12/01/2017, 20:05
Καθόλου εκτός θέματος όλοι το λένε αυτό και κλ να τσεκάρεις το ιστορικό αλλά δεν νομίζω (παίζει να μπαίνουν προσωπικά δεδομένα στη μέση)

spyrval
12/01/2017, 20:28
Ο ασφαλιστής σου αν δώσεις αριθμό πινακίδας μπορεί να σου πει τί καταγεγραμμένα ατυχήματα υπάρχουν με αυτό το νούμερο. Και το ποσό της ζημιάς οπότε μπορείς να καταλάβεις και κάποια πράγματα.

Bob_o_mastoras
12/01/2017, 22:56
Καθόλου εκτός θέματος όλοι το λένε αυτό και κλ να τσεκάρεις το ιστορικό αλλά δεν νομίζω (παίζει να μπαίνουν προσωπικά δεδομένα στη μέση)

Τσεκαρεις βαση του χαρτιου που βεβαιαωνει την εξοφληση των τελων κυκλοφοριας το ονομα ή ονοματα των προηγουμενων ιδιοκτητων. Το χαρτι αναγραφει τα τελη για καθε χρονο απο τοτε που πηρε πινακιδες το οχημα και τα ονοματα των ιδιοκτητων. Βαση του ονοματος ή των ονοματων ψαχνεις λιγο και βρισκεις.
Αν παρεις απο μαγαζι ζητα το συγκεκριμενο χαρτι. Υποχρεουνται να το εκδοσουν, ουτως ή αλλως για να γινει μεταβιβαση.

motomaniac
12/01/2017, 23:13
Τσεκαρεις βαση του χαρτιου που βεβαιαωνει την εξοφληση των τελων κυκλοφοριας το ονομα ή ονοματα των προηγουμενων ιδιοκτητων. Το χαρτι αναγραφει τα τελη για καθε χρονο απο τοτε που πηρε πινακιδες το οχημα και τα ονοματα των ιδιοκτητων. Βαση του ονοματος ή των ονοματων ψαχνεις λιγο και βρισκεις.
Αν παρεις απο μαγαζι ζητα το συγκεκριμενο χαρτι. Υποχρεουνται να το εκδοσουν, ουτως ή αλλως για να γινει μεταβιβαση.

to παιρνεις κι απο την εφορια αυτο το χαρτι και δεν ειναι προσωπικο δεδομενο. απλα λες τον αριθμο κυκλοφοριας του οχηματος.

motomaniac
12/01/2017, 23:33
Κι απο Ελλάδα πολή φτηνότερα
https://www.motosp.gr/part.php?l=gr&sc=%2012%202%20&partcat=CRANKSHAFT&model=XF650%20(E2)%20Freewind&id=402514&partno=12140-32E10-000&year=1997

Το Freewind εχει επίστρωση κυλίνδρου τύπου Nikasil και δεν παίρνει ρεκτιφιέ, ο κύλινδρος αντέχει πολύ όμως.
Το XT εχει απλό κυλινδρο που παίρνει ρεκτιφιέ.

Παντως να ξέρεις οτι αν ενα XT εχει κάνει αρκετά χλμ και θέλεις να το επαναφέρεις σε όλα του, 1000 Ευρω σε ανταλλακτικά μοτέρ τα θες για πλάκα.

ωαριος!!! μην κοιταμε κατευθειαν εξω.. πρωτα Ελλαδα. παρολαυτα αυτο το λινκ ειναι μονο τα ελατηρια στην τιμη αυτην ε?

Λευκάδιος
13/01/2017, 01:03
ωαριος!!! μην κοιταμε κατευθειαν εξω.. πρωτα Ελλαδα. παρολαυτα αυτο το λινκ ειναι μονο τα ελατηρια στην τιμη αυτην ε?

Μόνο τα ελατήρια και χωρίς 24% ΦΠΑ.Το πιστόνι είναι φτηνό 56€+φπα,αυτό που είναι ακριβό είναι η καδένα εκκεντροφόρου 91€+φπα.
Για τα DR υπάρχουν και κάτι κιτ Godzilla που ανεβάζουν τον κυβισμό στα 790cc,κάπου είχα διαβάσει και για 900cc αλλά δεν ξέρω αν κανείς απο όσους το έκαναν έζησε για να μας εξιστορήσει την εμπειρία :lol:

astrapogiannos7
13/01/2017, 01:27
Αυτά τα κιτ δεν μπαίνουν σε freewind? είναι διαφορετικό μοτερ τελικά ?

Bob_o_mastoras
13/01/2017, 02:04
Ρε ασε τα κιτ και τα κατ..
Κοιτα να παρεις ενα καλο, αξιοπιστο μηχανακι να κανεις τη δουλεια σου. Ωραια ειναι να τα συζηταμε, τα φτιαξιματα, τις βελτιωσεις κλπ (και εγω το κανω) αλλα πρωτον ειναι πολυεξοδα και δευτερον αν δεν ξερεις καλα τι κανεις και ο μηχανικος δεν ειναι και αριστος και 1ου βαθμου συγγενης σου θα μπλεξεις 100% αν πειραξεις το μοτερ με αυτο τον τροπο.

Lioulios
13/01/2017, 02:32
Η πιο σωστη αναβαθμιση του μοτερ , γινεται παντα με την αλλαγη μοτοσυκλετας .

astrapogiannos7
13/01/2017, 02:33
κλ εννοείται ότι κουβέντα κάνουμε δεν θα έμπαινα ποτέ σε τέτοια διαδικασία (υπερκυβισμού) μακάρι ότι και να πάρω να μην ζητήσει κάτι εκτός τα απαραίτητα ;)

motomaniac
13/01/2017, 14:52
Η πιο σωστη αναβαθμιση του μοτερ , γινεται παντα με την αλλαγη μοτοσυκλετας .

ειδικα τωρα που εχουν πεσει οι τιμες..

astrapogiannos7
13/01/2017, 15:12
όμως εμείς που δεν έχουμε ακόμα το απεριόριστο δίπλωμα είμαστε καταδικασμένοι να πάρουμε μεταχείρα 15ετιας+ (εγώ πχ αν είχα απεριόριστο θα πήγαινα V-Strom ή Fazer600 :pink:) δεν βαριέσαι θα μάθουμε να οδηγούμε καλύτερα μέχρι τότε :smokin:

astrapogiannos7
05/03/2017, 02:57
Δυστυχώς τα δεδομένα άλλαξαν στα οικονομικά (πούλησε και ο πατέρας μου το παπί :cry::cry::cry:) και ξέμεινα με το σκουτερ το οποίο θέλω να το αλλάξω ... σκέφτομαι σοβαρά για παπί η αλήθεια είναι γιατί πάω καθαρά για οικονομία ,μικρή κατανάλωση και φτηνά σέρβις γιατί το καλοκαίρι δεν θα δουλέψω (θα κάνω δουλειές αλλά οικογενειακές λεφτά στην τσέπη δεν θα μπούνε ) το μπάτζετ μου είναι όσο πιάσει το σκούτερ μου δλδ κάπου στα 900-1000 σκεφτόμουν είτε innova 125 carburetor κατά προτίμηση είτε να πάω σε κινέζο :rolleyes: και τον κινέζο τον σκέφτομαι μόνο και μόνο γιατί έχει ένας φίλος ένα lifan 100 το οποίο το έφτιαξε 140κάτι κυβικά και το μηχανάκι πάει πολύ άνετα και εθνική και πόλη και μ άφησε καλή εντύπωση όταν το πήρα βόλτα ... το μηχανάκι θα χρησιμοποιηθεί για βόλτες εντός Κρήτης για αποστάσεις max σε μια μέρα να κάνει 200χλμ

TsoliasGR
06/03/2017, 01:51
MΗΝ παρεις μηχανακι πειραγμένο ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΚΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ 892 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ.
Μην πάρεις μηχανάκι να το πειράξεις.
Θα μένεις συνέχεια γιατι θα του πίνεις το αιμα.
Θα σε γαργαλάει το ΄χερι σου θες δεν θες.(Εγώ ειμί παθών ουκ ολίγες φορές)
Μην πάρεις innova.Λαδάκι...
Μην πάρεις wolf 125...
Στα υπόλοιπα θα σε βοηθήσουν τα παιδιά.

Υ.Γ. Wolf 250 απροβλημάτιστο...Και με 278 χλμ σε μια μερα με πολλές στάσεις...δεν κουράστηκε...Με ψιλοκούρασε.
Υ.Γ.2 Σκέψου πολύ σοβαρά την αγορά σου, να μπορείς να κινήσαι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ στο τερρέν που θες.Να μην σε αφήνει.

zopas
06/03/2017, 07:51
Η οικονομική κρίση δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως άλλοθι για την ασφάλεια μας..200χλμ την ημέρα και παπί είναι ένα ρίσκο ιδιαίτερα σε ανοιχτούς δρόμους..Παθών στην Αττική οδό όπου είχα σχεδόν θανατηφόρο ατύχημα και επέζησα λόγω των γρήγορων μέτρων ασφαλείας...Οικονομία και ασφάλεια δεν πάνε μαζί..Βρες τρόπο για ένα 250αρι σκούτερ, πάρε δίπλωμα...Όλες οι άλλες σκέψεις θες δεν θες είναι εναντίον σου..

I-want-a-moto
06/03/2017, 09:02
Έχεις δίπλωμα για με συμπλέκτη? Αν ναι γιατί να πάρεις παπί? Τα παπιά είναι πολύ δημοφιλή και κρατάνε καλά την αξία τους και είναι και πιο ελκυστικά στους κάγκουρες και στους κλέφτες... Κοίτα καλύτερα για κανα μοτοσυκλετάκι (cbr.cbf.ybr,xt,xr) τα οποία είναι και επώνυμα και βρίσκονται μες στο budget σου. Κατανάλωση-Συντήρηση είναι σχεδον τα ίδια με ένα παπί.Ένα γρήγορο παράδειγμα που βρήκα:
https://www.car.gr/9532156-yamaha-ybr-125

astrapogiannos7
06/03/2017, 12:52
Καλά εδώ στην Κρήτη την εθνική μας δεν την λες και Αττική οδό. .. με 80 χλμ σταθερά είσαι μέσα στα όρια μην σ πω και έξω από το όριο σε κάποια σημεία και τα χλμ που λέω θα είναι 40-50 στην εθνική και τα υπόλοιπα επαρχιακό
Τα μοτοσυκλετακια τα βαράνε σχετικά στην τιμή και Εντάξει μεταξύ μας δεν είναι ούτε παπιά ούτε μοτοσυκλετες ... εμένα νε χαλάνε δεν ξέρω καλύτερα παπί

SHOOTER045
06/03/2017, 13:12
Καλά εδώ στην Κρήτη την εθνική μας δεν την λες και Αττική οδό. .. με 80 χλμ σταθερά είσαι μέσα στα όρια μην σ πω και έξω από το όριο σε κάποια σημεία και τα χλμ που λέω θα είναι 40-50 στην εθνική και τα υπόλοιπα επαρχιακό
Τα μοτοσυκλετακια τα βαράνε σχετικά στην τιμή και Εντάξει μεταξύ μας δεν είναι ούτε παπιά ούτε μοτοσυκλετες ... εμένα νε χαλάνε δεν ξέρω καλύτερα παπί

Είσαι μακριά.
Είναι εδώ πανω ενα cbr 125
Μπλε με βαλίτσα
Στα 7/8 κατοσταρικα

astrapogiannos7
06/03/2017, 18:51
Θεωρώ τον εαυτό μου μεταλοφάγο και κακά τα ψέματα το παπί ότι και να πάθει το φτιάχνω μόνος και με ελάχιστο κόστος το θέμα είναι ότι το σκέφτομαι για κινέζο ή για κανένα ιννοβα καρμπυρατερ κοντά στο 2004

TsoliasGR
06/03/2017, 19:30
Ακουσέ με προσεκτικά.
Ξαναδιάβασε απο το ποστ πιο πάνω τι σου ειπα όχι.
Την έχω φάει την φόλα.
Και με κανενα μοτοσυκλετάκι 125 θα έχεις:
Μεγαλύτερες τελικές
Πιο άνετο ταξίδι για το μοτέρ σου
Συνήθως μεγαλύτερη αυτονομία λόγω μεγαλύτερου ντεπόζιτου ΚΑΙ μειωμενης καταναλωσης (διότι θα ειναι πιο ξεκουραστο το μοτερ και ΔΕΝ θα δουλεύει στα κοκκινα - και δεν θα χρειαστει να κανεις γραναζωμα για να βγαλεις τα ιδια χιλιομετρα σε τελικες κτλπ), γενικά τα μοτοσυκλετάκια έχουν πιο πολλες και πιο μακρυές σχέσεις χωρίς να υστερούν καθόλου σε χρήση εντός αστικού ιστου.
Αν ειναι καρμπυρατέρ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΠΙ εκτός απο την εμφάνιση.
Και τέλος, κάθεται πιο καλά στα κοριτσίστικα μάτια (αν με πιάνεις).
Δεν θα σου ξαναπώ τίποτα πέρα απο αυτά.
Υ.Γ. Πάντα να φοράς κράνος και εξοπλισμό.Χαλάει μαλλί αλλά σώζει ζωές και σπίτια.Καλά χιλιόμετρα ότι και να αποφασίσεις και πάντα όρθιος.

@topos
08/03/2017, 01:34
1) Καλύτερα που δεν πήγες στον έμπορο στα Χανιά.Ολο σαπάκια έχει κ βασικά πιστεύω πως μαλλων τον μεσάζοντα σε ιδιωτες κάνει.Δλδη δεν θα πας αύριο κ θα χει 50μηχανακια εκεί.3 φορές έχει προκύψει να πάω κ πάνω από 10 μηχανάκια δεν είχε στην έκθεση.
2)Να πάρεις μηχανάκι που να το καλύπτει το δίπλωμα σου.Μια στραβή να σου τύχει θα τρέχεις όλη σου τη ζωή.
3)Μόλις με το καλό έχεις το δίπλωμα σου θα ψάχνεσαι στο car.gr (και στα τοπικά group αγοραπωλησιών στο FB).Με λίγη υπομονή θα βρεις καλό μηχανάκι στα χρήματα που θέλεις να διαθέσεις.
Το να ανέβεις Αθήνα και να ξοδέψεις ένα 300αρη σε καράβια/τυρόπιτες και μετρο δεν έχουν νόημα(όχι τούλαχιστων για τέτοιας τιμής μηχανάκια).Εδω τούλαχιστων θα χεις υποθέτω κ μηχανικό έμπιστο να στο τσεκαρει και ίσως να μπορέσεις να μάθεις έμμεσα το ιστορικό του.
Ανάλογος τα χρήματά σου καλές αγορές είναι πιστεύω τα gs500/er500/kle/Transalp(λίγο πιο ακριβά)/freewind/pegaso/gs650.

Από τα παραπάνω νομίζω για το ύψος σου κ τις διαδρομές που μπορείς να κάνεις πιστεύω πως η ιδανική επιλογή είναι ένα kle. Είναι το καλύτερο μηχανάκι για αρχάριους κ αυτό κυρίως γιατί δεν έχει ροπή χαμηλά.Αλλα στα ψηλά τα καταφέρνει μία χαρά.

Αρνητικα-> Λίγη ροπή στα χαμηλά/Αδύναμο μπροστινό φρένο/ κάπως κουραστική σέλα για πάνω από μιάμιση ώρα οδήγησης.
Θετικα->Δικυλινδρο που στροφαρει κ στριγγλιζει ψηλά/αξιόπιστο/φτηνό/εύκολο στην συντήρηση/υγροψυκτο.