Σύνδεση

View Full Version : Honda CRF250 Rally



amyroukai
07/11/2016, 20:56
Βασισμένο στο CRF250L (το οποίο επίσης αναβαθμίστηκε) και εμπνευσμένο από το CRF450Rally, ακόμα μία προσθήκη στα 250 κυβικά περιπέτειας με έμφαση στο OFF.

24.4bhp
157kg
Seat height 895mm

Ρεζερβουάρ 10.1 λίτρα που η εταιρία λέει πως επαρκεί για 300+ χιλιόμετρα


Στην Αμερική μιλάνε για τιμή περι τις 5000 δολλάρια και διαθεσιμότητα από τον Μάρτιο του 2017


372813

372814

372815

amyroukai
07/11/2016, 20:57
372816

372817

372818

foogr01
07/11/2016, 20:58
Αυτό μ' αρέσει. Πολύ !





Απλά σβήνουμε το Honda και είναι έτοιμο :p

amyroukai
07/11/2016, 20:58
372819

372820

lleonidas
07/11/2016, 21:03
25hp, 10λιτρο ντεπόζιτο, abs που μπορεί να απενεργοποιηθεί, νέα ψηφιακά όργανα, Euro 4 και τα δύο με το rally να ζυγίζει 11 κιλά περισσότερο(157 έναντι 146) από το L.

CRF250 L 2017 (http://www.moto-station.com/article117505-honda-crf-250-l-2017-merci-euro-4.html)
CRF250 Rally 2017 (http://www.moto-station.com/article117516-honda-crf250-rally-2017-r-ve-de-dakar.html)

372821
372822
372823

ptc
07/11/2016, 21:05
Πώς και το'παθε η Honda να τολμησει σχεδιαστικα;

Προσωπικα μου αρεσει πολυ!

MikeG
07/11/2016, 21:06
Πόσο Κίνα αυτά τα πλαστικά; Κατά τα άλλα μακάρι να βγουν από όλους 250αρια.

7Tolis
07/11/2016, 21:09
Αυτό μου θύμησε
372824

stefanos
07/11/2016, 21:18
Πραγματικά πρέπει να κάνoυν σοβαρή προσπάθεια για να το βγάλουν ΠΕΝΗΝΤΑ κιλά βαρύτερο από το R

Λευκάδιος
08/11/2016, 14:03
Αυτό μου θύμησε
372824

Δεν έχεις άδικο,πολύ πιο ωραίο το μούτρο του concept.
372933

Panos76
08/11/2016, 14:09
Από τη μέρα που το είδα, λέω το μηχανάκι, μου τέλος._


Πραγματικά πρέπει να κάνoυν σοβαρή προσπάθεια για να το βγάλουν ΠΕΝΗΝΤΑ κιλά βαρύτερο από το R

Ωστόσο με απασχολεί και εμένα το θέμα βάρους.

astroman76
08/11/2016, 14:17
10kg ειναι η εξατμιση... kai 2-3kg θα χαθουν με χαζολασπωτιρες fatbar και λιπα πιο ελαφρα αξεσουαρ....

Ζεύκας
08/11/2016, 14:32
τα φώτα του θυμίζουν κάτι φανάρια για εντούρο που έβγαζε πριν καμιά δεκαριά χρόνια η acerbis

Λευκάδιος
08/11/2016, 14:42
Πραγματικά πρέπει να κάνoυν σοβαρή προσπάθεια για να το βγάλουν ΠΕΝΗΝΤΑ κιλά βαρύτερο από το R

Ποιό R λες Στέφανε?Το αερόψυκτο μανιβελάτο του 1996?Το μιζάτο αδερφακι του τότε R ζύγιζε περίπου 130 κιλά,επομένως η ψαλίδα μικραίνει και άλλο με το καινούργιο υδρόψυκτο ον-οφ.Το οποίο λόγο κινητήρα και φέρινγκ μάλλον θα είναι πιο άνετο για ασφάλτινες διαδρομές σε σχέση με τα XR χωρίς να πει όχι σε χωμάτινες βόλτες.
Και μένα μου ακούγονται πολλά τα κιλά του 'rally' αλλά δεν νομίζω όποιος το πάρει να θέλει να πάει για εντούρο.

Λευκάδιος
08/11/2016, 14:46
τα φώτα του θυμίζουν κάτι φανάρια για εντούρο που έβγαζε πριν καμιά δεκαριά χρόνια η acerbis

Τα Acerbis cyclope λες μάλλον.
Εμένα μου θυμίζουν αυτά
372957

stefanos
08/11/2016, 17:00
Ποιό R λες Στέφανε?Το αερόψυκτο μανιβελάτο του 1996?Το μιζάτο αδερφακι του τότε R ζύγιζε περίπου 130 κιλά,επομένως η ψαλίδα μικραίνει και άλλο με το καινούργιο υδρόψυκτο ον-οφ.Το οποίο λόγο κινητήρα και φέρινγκ μάλλον θα είναι πιο άνετο για ασφάλτινες διαδρομές σε σχέση με τα XR χωρίς να πει όχι σε χωμάτινες βόλτες.
Και μένα μου ακούγονται πολλά τα κιλά του 'rally' αλλά δεν νομίζω όποιος το πάρει να θέλει να πάει για εντούρο.

Οποιος το πάρει θα πρέπει να προσέχει μη σκάσει κάνα serrow εικοσαετίας στο φανάρι και τον καταξεφτιλίσει.:lol:
Ο περιπετειώδης εξοπλισμός 11 κιλά και ποιός ξέρει πόσα €.

stefanos
08/11/2016, 17:02
10kg ειναι η εξατμιση... kai 2-3kg θα χαθουν με χαζολασπωτιρες fatbar και λιπα πιο ελαφρα αξεσουαρ....

Και ένα πλαστικό ντεπόζιτο...

antsoar
08/11/2016, 17:45
Να αποφάσιζαν να το βγάλουν λέει και σε 450, ονείρωξη :a32:

Bob_o_mastoras
09/11/2016, 00:08
Οh ffs...!! :uplate:
Τι ασχημια ειναι αυτη στις μασκες και των δυο εκδοσεων..;; Αν ειναι δυνατον..!!!

askianos
21/12/2016, 20:52
μακαρι να γινει επιτελους το ξεκίνημα και να ξεκινησουν να βγαζουν και οι υπολοιποι adventure εκδοσεις στα250..και ακομη καλυτερα 400 κυβικα...

Coyote.V
21/12/2016, 21:27
Πολύ πλαστικούρα..με την πρώτη τούμπα θα σπάσουν όλα, αυτό είναι τουλάχιστον το παρήγορο. Μα τι τους ήρθε και έκρυψαν τον κινητήρα εκεί μέσα; Το υπόλοιπο είναι ωραίο.

amyroukai
06/02/2017, 14:43
Και ένα πρόμο βίδεο από το μηχανάκι.

χαριτωμένο :)


https://youtu.be/s1XyLGvgI0s

amyroukai
15/02/2017, 23:39
Η τιμούλα στα 6490 διαβάζω...

doctoras
16/02/2017, 09:44
..μέχρι να βγει ανταγωνιστής σε ανταγωνιστικότερη τιμή

ggs
18/02/2017, 11:12
Καλή σκέψη, αλλά κακή βάση το 250 νομίζω..

amyroukai
18/02/2017, 11:15
Δεν έχουν μεγαλύτερο "πολιτικό" μονοκύλινδρο κινητήρα. Από πλευράς κόστους δεν θα είχε λογική κάτι άλλο.

ggs
18/02/2017, 11:22
Δεν έχουν μεγαλύτερο "πολιτικό" μονοκύλινδρο κινητήρα. Από πλευράς κόστους δεν θα είχε λογική κάτι άλλο.

Ναι.
Πάντως, μακάρι να ανοίξει τον δρόμο για μια κατηγορία μικρών μονοκυλινδρων που να μπορούν να ταξιδεύουν.
Αν φτιαχτούν μηχανάκια σε αυτή την λογική με 400-500 cc, ελαφριά, με καλή αυτονομία και τουριστικές δυνατότητες και λογικές τιμές, θα πουλήσουν.

Αν γράφουν και Ktm.. :D

Λευκάδιος
18/02/2017, 11:59
Δεν έχουν μεγαλύτερο "πολιτικό" μονοκύλινδρο κινητήρα. Από πλευράς κόστους δεν θα είχε λογική κάτι άλλο.

Έχει και τον 300άρη με κάτι πουλάρια παραπάνω

ggs
18/02/2017, 12:09
Έχει και τον 300άρη με κάτι πουλάρια παραπάνω

Σωστά! Το Cbr 300! Μονοκύλινδρο Είναι.
Πόσα αλογατα βγάζει αυτό;

Edit : καμία 30ρια..
Αν κρατούσε και το βάρος εκεί στα 160 γεμάτο και τιμή γύρω στα 6000-6500 θα ήταν πολύ καλή πρόταση

amyroukai
18/02/2017, 13:51
Έχει και τον 300άρη με κάτι πουλάρια παραπάνω

Δεν έχει μπεί σε χωμάτινο σασί όμως.

Τώρα έχει το L και το Rally στην ίδια γραμμή παραγωγής.

Λευκάδιος
18/02/2017, 17:19
Δεν έχει μπεί σε χωμάτινο σασί όμως.

Τώρα έχει το L και το Rally στην ίδια γραμμή παραγωγής.

Ο κινητήρας πάντως υπάρχει και μπαίνει πάνω στα χωμάτινα πλαίσια χωρίς δράματα και κόστος.

ggs
01/03/2017, 18:16
Και επί ελληνικού εδάφους..

379190

379191

379192

ggs
01/03/2017, 18:17
379193

379194

379195

ggs
01/03/2017, 18:24
379196

Τιμή... 6500..

Ωραίο οπτικα αλλά...

Καμία ρύθμιση στο μπροστινό.
Πλαστική πόδια - πλαϊνά που φτάνουν μέχρι την πόδια.. Του δίνουν ωραίο όγκο αλλά σε πτώση...

Απενεργοποιησιμο πίσω abs..

Όλοι λένε τι βλακεια να μην φοράει το μοτέρ του cb 300..

Το μοτέρ κουμπώνει αυτούσιο ή μπορείς να αλλάξει κύλινδρο πιστόνι κλπ με κόστος γύρω στο 800ρι...


Καλή σκέψη γενικά, αλλά κακή και ακριβή υλοποίηση το crf 250 rally..

vassat
01/03/2017, 18:48
...
Όλοι λένε τι βλακεια να μην φοράει το μοτέρ του cb 300..


... Υπομονή 2 χρονάκια (πάνω/κάτω), τι να κάνουμε κάπου έπρεπε να διατεθούν και οι 250άρηδες που ήταν στο ράφι...
/ Β

DrBig
02/03/2017, 06:35
... Υπομονή 2 χρονάκια (πάνω/κάτω), τι να κάνουμε κάπου έπρεπε να διατεθούν και οι 250άρηδες που ήταν στο ράφι...
/ Β

Κανεις δε στοκαρει ουτε μοτερ ουτε τιποτα.

vassat
02/03/2017, 17:24
Κανεις δε στοκαρει ουτε μοτερ ουτε τιποτα. Αν ειναι δυναμον.....

"Αν ειναι δυναμον... ", υπάρχει γνώση του τρόπου λειτουργίας της Χόντα;
/ Β

DrBig
02/03/2017, 17:30
"Αν ειναι δυναμον... ", υπάρχει γνώση του τρόπου λειτουργίας της Χόντα;
/ Β

Και βεβαια υπαρχει.
To JIT ειναι πατεντα των γιαπωνεζων. Λες να το γυρισαν τωρα στο στοκαρισμα;

vassat
02/03/2017, 18:54
To JIT πως υλοποιείται στην πράξη; Φαντάζεται κανείς ότι με το που μπαίνει ο πελάτης/καταναλωτής στο υποκατάστημα της Χόντα/Τογιότα/Τοσίμπα και παραγγέλνει ένα προϊόν δίνεται άμεσα η εντολή παραγωγής στο εργοστάσιο; (έστω ότι αγοράστηκε ένα CBR250 ακριβώς τη μέρα που τερματίστηκε η παραγωγή του και σε ένα μήνα έγινε το μοτέρ "κοκορέτσι" -για τους χ,ψ,ω λόγους- θα αντικατασταθεί το μοτέρ με το 300άρι; )

Το ράφι θα έπρεπε να είναι σε εισαγωγικά "ράφι", με την ευρεία έννοια της εφοδιαστικής αλυσσίδας και της ανταπόκρισης στις επιταγές του μάρκετινγκ,
σε κάθε περίπτωση είτε JIT(kanban), JIC, outsourcing, MRP, στρατηγική MRKT, αποσβέσεις, να είναι που επέδρασαν στην πολυπαραγοντικής φύσης απόφαση της Χόντα,
η απάντηση, εκτιμώ, θα μπορούσε να λήγει στο "... ουτε τιποτα.", το "Αν ειναι δυναμον....." την καθιστά μη ευγενική/φιλική.
/ Β

DrBig
02/03/2017, 18:57
To JIT πως υλοποιείται στην πράξη; Φαντάζεται κανείς ότι με το που μπαίνει ο πελάτης/καταναλωτής στο υποκατάστημα της Χόντα/Τογιότα/Τοσίμπα και παραγγέλνει ένα προϊόν δίνεται άμεσα η εντολή παραγωγής στο εργοστάσιο; (έστω ότι αγοράστηκε ένα CBR250 ακριβώς τη μέρα που τερματίστηκε η παραγωγή του και σε ένα μήνα έγινε το μοτέρ "κοκορέτσι" -για τους χ,ψ,ω λόγους- θα αντικατασταθεί το μοτέρ με το 300άρι; )

Το ράφι θα έπρεπε να είναι σε εισαγωγικά "ράφι", με την ευρεία έννοια της εφοδιαστικής αλυσσίδας και της ανταπόκρισης στις επιταγές του μάρκετινγκ,
σε κάθε περίπτωση είτε JIT(kanban), JIC, outsourcing, MRP, στρατηγική MRKT, αποσβέσεις, να είναι που επέδρασαν στην πολυπαραγοντικής φύσης απόφαση της Χόντα,
η απάντηση, εκτιμώ, θα μπορούσε να λήγει στο "... ουτε τιποτα.", το "Αν ειναι δυναμον....." την καθιστά μη ευγενική/φιλική.
/ Β

Πολυ καλα, την εσβυσα. Δε φανταστηκα πως μπορει να εκκληφθει ως μη ευγενικη.

vassat
02/03/2017, 19:46
Θα πρότεινα να σβηστούν τα ποστ 37-41!
/ Β
ΥΓ ..αποστέλλεται πμ, οσονούπω

amyroukai
02/03/2017, 20:01
Οπότε με 7300 πες (χοντρικά) έχεις ένα μηχανάκι 300άρι στα 157 κιλά με λουκ "ντακάρ". Ντάξει δεν είναι και τόσο τραγικό.

Τα μπροστινά είναι μεν ξενέρωτο το μη ρυθμιζόμενο, αλλά πιο ξενέρωτο είναι στο μη ρυθμιζόμενο στα F800 ή 1050/1090 ΚΤΜ ας πούμε, στα διπλά λεφτά... Και επειδή this is honda είμαι σίγουρος ότι από κάποιο CRF θα ταιριάξουν να ρίξεις επάνω κανονικά εντουράδικα με πλήρεις ρυθμίσεις και ποιοτικές βαλβίδες.

ggs
02/03/2017, 20:49
Οπότε με 7300 πες (χοντρικά) έχεις ένα μηχανάκι 300άρι στα 157 κιλά με λουκ "ντακάρ". Ντάξει δεν είναι και τόσο τραγικό.

Τα μπροστινά είναι μεν ξενέρωτο το μη ρυθμιζόμενο, αλλά πιο ξενέρωτο είναι στο μη ρυθμιζόμενο στα F800 ή 1050/1090 ΚΤΜ ας πούμε, στα διπλά λεφτά... Και επειδή this is honda είμαι σίγουρος ότι από κάποιο CRF θα ταιριάξουν να ρίξεις επάνω κανονικά εντουράδικα με πλήρεις ρυθμίσεις και ποιοτικές βαλβίδες.

Μωρέ δεν ξέρω αν κάποιος πάρει ένα καινούργιο μηχανάκι και με το καλημέρα θα πάει να του αλλάξει σωθικά..

Θα μπορούσε να τα είχε κάνει όλα αυτά η χοντα και να το έδινε 6999..

Έχω μια αίσθηση ότι το μηχανάκι θα πουλήσει πιο πολύ σαν χαριτωμένο κομιουτερ παρα σαν τρου τρου αντβε

amyroukai
02/03/2017, 20:53
τώρα που συζητάμε για το 300άρι μοτέρ θυμήθηκα και τα προβλήματα που είχε και την ανάκληση... Πιθανώς να "μην βγαίνουν" και για αυτό το μονδέλο τα κουκιά... Ποιός ξέρει. Χόντα είναι αυτή. Αν το πίσω αμορτισέρ δεν είναι σκουπίδι/σουμιές... Το βρίσκω πολύ συμπαθητικό πάντως. Ναι δεν έχει γκάζια, αλλά έχει όλα τα άλλα.

kordix
02/03/2017, 21:18
Aν ηθελα ον/οφ 250ρι για γενικη χρηση, απο πολη εως βουνο, θα προτιμούσα το απλό το L, έτσι και αλλιώς τι να το κάνεις το φέρινγκ στα 120?

Πολύ μπουγιο και πολύ πλαστικό για το τίποτα.

ggs
02/03/2017, 21:21
Aν ηθελα ον/οφ 250ρι για γενικη χρηση, απο πολη εως βουνο, θα προτιμούσα το απλό το L, έτσι και αλλιώς τι να το κάνεις το φέρινγκ στα 120?

Πολύ μπουγιο και πολύ πλαστικό για το τίποτα.

Ναι, συμφωνώ.
Πιο ουσιαστικό είναι το 250L.

Απο την άλλη, το rally δείχνει εντυπωσιακό,αλλα χωρίς ουσία εκτός την μεγαλύτερη αυτονομία.

Υγ: άσχετο.. Ξέρετε για πιο μηχανάκι γίνεται χαμός και έχουν σπάσει τα τηλ. στις εκθέσεις χοντα, ε; :lol:

amyroukai
02/03/2017, 21:30
θα πω το X-ADV έτσι γιατί τέτοιος είμαι :bawl:

ggs
02/03/2017, 21:35
θα πω το X-ADV έτσι γιατί τέτοιος είμαι :bawl:

Μάγος θα είσαι.. :lol:

kordix
02/03/2017, 21:36
Ναι, συμφωνώ.
Πιο ουσιαστικό είναι το 250L.

Απο την άλλη, το rally δείχνει εντυπωσιακό,αλλα χωρίς ουσία εκτός την μεγαλύτερη αυτονομία.

Υγ: άσχετο.. Ξέρετε για πιο μηχανάκι γίνεται χαμός και έχουν σπάσει τα τηλ. στις εκθέσεις χοντα, ε; :lol:


Την οποία αυτονομια τι να την κάνεις με την σέλα σερβιετα;

kordix
02/03/2017, 21:37
θα πω το X-ADV έτσι γιατί τέτοιος είμαι :bawl:

Ωχ θα γεμίσει ο τόπος με την λαλακια!

amyroukai
02/03/2017, 21:44
Την οποία αυτονομια τι να την κάνεις με την σέλα σερβιετα;

το L και το Rally έχουν την ίδια σέλα; Μήπως το "αγωνιάρικο" την έχει πιο φαρδιά;

ggs
02/03/2017, 21:47
Την οποία αυτονομια τι να την κάνεις με την σέλα σερβιετα;

Όντως.. Στατικά που ανέβηκα, η σέλα ήταν στενή και σκληρή εντουραδικη. Αρκετά ψηλή (εμένα μου αρεσε) και είχε καλές γωνίες στα πόδια και φαρδιά μαρσπιε.
Το πίσω αμορτισέρ μου φάνηκε παααρα πολύ μαλακό.

Panos76
03/03/2017, 10:47
Είναι πραγματικά ένα μηχανάκι στα ''μέτρα'' μου και τα ''κυβικά'' και τα γούστα μου.

Χαντακώνεται όμως με το καλημέρα λόγω της ύπαρξης του L όπου με 5Κ κάνεις τα ίδια και καλύτερα ή προσωπικά με στέλνει κατευθείαν στο CB500X όπου με 6.960€ τσιμπάς το στοκ του '16 ή με 7 κάτι τσιμπάς το καινούριο με τράβελ πακ, έχοντας ένα πλήρες μηχανάκι με παρεμφερείς απαιτήσεις σε κόστη συγκριτικά με το 250.

Κάπως έτσι το σκέφτομαι.