PDA

View Full Version : Honda X-ADV



Σελίδες : 1 [2]

amyroukai
03/05/2017, 21:16
Και... το πρώτο ; fb γκρουπ για κατόχους και φανς... Μπάμπη περιμένω εναγωνίως να σε δω στη λίΤΣα με τα μέλη!

https://www.facebook.com/X-ADV-Hellas-1157152911080718/

Ζεύκας
04/05/2017, 00:16
Εγω ειμαι ο ατμιν της σελιδας

Mariner
04/05/2017, 08:38
Εγώ πάντως τσουτσούριασα..


381974

amyroukai
04/05/2017, 08:46
Εγώ πάντως τσουτσούριασα..


381974

Δεν έχεις δει τον teo_g7 με το μπέβερλι σε πέτρα, αν είχε ο βλαμμένος το X-Adv εκεί θα έκανε πάρτι.


Διασκέδασα με το "Adventure is lightness" που λένε σε κάποια φάση οι Ιταλοί στο βίντεο για το πως το εμπνεύστηκαν και... 240 κιλά η ζυγαριά (κάπου 20 πάνω από το NC-DCT στο οποίο βασίζεται).
Δηλαδή όσο το GS, το 1190, η Africa DCT...

Mariner
04/05/2017, 09:39
Διασκέδασα με το "Adventure is lightness" που λένε σε κάποια φάση οι Ιταλοί στο βίντεο για το πως το εμπνεύστηκαν και... 240 κιλά η ζυγαριά (κάπου 20 πάνω από το NC-DCT στο οποίο βασίζεται).
Δηλαδή όσο το GS, το 1190, η Africa DCT...

238 βλέπω πως είναι το Intergra οπότε δεν ξεφύγανε πολύ.. Μην ξανακούσω να λέτε βαριά τη σκούνα (που είναι και τρου αντβέ) γιατί σας έφαγα :D

NIKOS.
09/05/2017, 19:27
http://www.gazzetta.gr/in-motion/article/1077664/poia-motosikleta-empneei-toys-kallitehnes-vid

NIKOS.
09/05/2017, 20:47
https://www.youtube.com/watch?v=joT70ACpv58

Δεινόσαυρος
09/05/2017, 21:45
They are genuinely building a scooter with Adventure in the model name somewhere, meaning the world has truly gone mad.

(Στ' αλήθεια κατασκευάζουν ένα σκουτερ με την λέξη "Αντβέντσουρ" να εμπεριέχεται μέσα στο όνομα του μοντέλου, που σημαίνει οτι ο κοσμός πλέον μουρλάθηκε για τα καλά)

http://www.brake-magazine.com/newsworthy-honda-x-adv/

amyroukai
09/05/2017, 23:35
Αύριο το πρωί που δεν θα νυστάζω (λογικά) το κράξιμο θα μεταφερθεί στο τρολονήμα του Πάπι και εδώ αν θέλετε μιλάτε σοβαρά. Όχι αυτό που νομίζετε ότι είναι σοβαρό, το άλλο.

Το 'χω ξαναπεί ότι αυτές οι ποδοσφαιρικού τύπου φανατίλες έχουν γέλιο -για λίγο- και μετά απλά είναι πιο γραφικές και από το ξύλο των "οπαδών" στο Βόλο; Και πως τα VS σε κάθε μα κάθε νήμα μοντέλου από τους ίδιους και ίδιους ανθρώπους έχουν γίνει κάπως κουραστικά;

ggs
10/05/2017, 18:03
Άρχισαν να τσουλανε στους ελληνικούς δρόμους..
382268

zopas
10/05/2017, 19:27
https://www.youtube.com/watch?v=joT70ACpv58

Σιγα τις χωμάτινες διαδρομες, μαλλον θυμηδια προκαλει το βιντεακι...πηγαινει σε βατους χωματοδρομους που πηγαινουν και οι περισσοτερες μηχανες που εχουμε...αν υπαρχει βιντεακι με πραγματικα οff road καταστασεις θα είναι καλοδεχουμενο...για μενα είναι αμαρτια να μην δωσει καποιος λιγα χρηματα παραπανω για την νεα αφρικα που τα κανει όλα πολύ πιο καλα....

NIKOS.
11/05/2017, 06:57
Σιγα τις χωμάτινες διαδρομες, μαλλον θυμηδια προκαλει το βιντεακι...πηγαινει σε βατους χωματοδρομους που πηγαινουν και οι περισσοτερες μηχανες που εχουμε...αν υπαρχει βιντεακι με πραγματικα οff road καταστασεις θα είναι καλοδεχουμενο...για μενα είναι αμαρτια να μην δωσει καποιος λιγα χρηματα παραπανω για την νεα αφρικα που τα κανει όλα πολύ πιο καλα....
εγώ φίλε μου θα προτιμούσα αυτό από την Africa , ταιριάζει πιο πολύ στης ανάγκες μου, και νταξει δεν ειναι για άγρια πράγματα στο χώμα απλά περνάς χωμάτινα κομμάτια .

zopas
11/05/2017, 07:37
νομιζω οτι συμφωνουμε φιλε νικο...το μηχανακι δεν ειναι off road, απλα παει σε βατους χωματοδρομους οπως και οι περισσοτερες μηχανες που κυκλοφορουν..οποτε προς τι η τιμη του; τι παρουσιαζει περισσοτερο οδηγικα για να την δικαιολογησει;...φυσικα περι ορεξεως δεν μιλαμε απλα συζητηση γινεται...

για μενα ειναι φανερο οτι ειναι ενα μη πετυχημενο μαρκετινγκ, δεν δινεις τοσα λεφτα για να περνας μονο απλους χωματοδρομους..η χοντα προσπαθει με λαθος τροπο να ανταγωνιστει το ανικητο μαρκετινγκ των γερμανων που εχουν τον υροπο τους να σε πειθουν οτι τα φυκια τους ειναι μεταξωτες κορδελες, υπερτιμα τις τιμες της και προσωπικη μου αποψη υποτιμα τη νοημοσυνη μας και δεν μιλω μονο για το συγκεκριμενο μοντελο...εεε...μακροπροθεσμα δεν θα της βγει σε καλο...

NIKOS.
11/05/2017, 07:51
νομιζω οτι συμφωνουμε φιλε νικο...το μηχανακι δεν ειναι off road, απλα παει σε βατους χωματοδρομους οπως και οι περισσοτερες μηχανες που κυκλοφορουν..οποτε προς τι η τιμη του; τι παρουσιαζει περισσοτερο οδηγικα για να την δικαιολογησει;...φυσικα περι ορεξεως δεν μιλαμε απλα συζητηση γινεται...

για μενα ειναι φανερο οτι ειναι ενα μη πετυχημενο μαρκετινγκ, δεν δινεις τοσα λεφτα για να περνας μονο απλους χωματοδρομους..η χοντα προσπαθει με λαθος τροπο να ανταγωνιστει το ανικητο μαρκετινγκ των γερμανων που εχουν τον υροπο τους να σε πειθουν οτι τα φυκια τους ειναι μεταξωτες κορδελες, υπερτιμα τις τιμες της και προσωπικη μου αποψη υποτιμα τη νοημοσυνη μας και δεν μιλω μονο για το συγκεκριμενο μοντελο...εεε...μακροπροθεσμα δεν θα της βγει σε καλο...
Μην κολλάς στο μάρκετινγκ εταιρίες ειναι να πουλήσουν θέλουν ...
το adv κοστίζει 12,450 τιμή καταλόγου , το tmax το πιο απλό μοντέλο ξεκινάει από τα 12,500 και με διάφορα γκατζετ ,το φτάνουν 14,000€ και όμως πουλάει ..
άλλωστε και η Honda και η Yamaha δεν απευθύνονται μ αυτά τα μοντέλα στους σκληροπιρινηκους μοτοσικλετιστές .
σε σύγκριση λοιπόν με αλλά της κατηγορίας του εχει λογικη τιμή ,μια και διαθέτει κάποια πράγματα (DCT-αναποδο κλπ) τωρα βεβαίως σαφώς ειναι υπερτιμημενο όπως όλα τα σκουτεροειδη !!!
στο tmax με ενα κινητήρα 10+ χρονων και με ωραία πλαστικά σου ζητάνε ενα καρο λεφτά..
άσε που καεί το π@το του σαν sun ,και όμως πουλάει πουλάει γιατί πολλοί άνθρωποι κοιτάνε τι ? τους αρέσει και όχι το καλύτερο που μπορούν να πάρουν με τα χρήματα που δίνουν !

zopas
11/05/2017, 07:52
νικο μου συμφωνουμε..

bros 650
14/05/2017, 18:05
Το ειδα στην εκθεση για μενα ειναι απλα ενα ωραιο μεγαλο ακριβο σκουτερ απο την χοντα ανταγωνιζεται τα αλλα μεγαλα σκουτερ των αλλων εταιριων.ειναι για αυτους που θελουν σκουτερ και κοιτανε την πρεμιουμ κατηγορια για μενα τιποτα παραπανω

Λευκάδιος
14/05/2017, 18:47
Σιγα τις χωμάτινες διαδρομες, μαλλον θυμηδια προκαλει το βιντεακι...πηγαινει σε βατους χωματοδρομους που πηγαινουν και οι περισσοτερες μηχανες που εχουμε...αν υπαρχει βιντεακι με πραγματικα οff road καταστασεις θα είναι καλοδεχουμενο...για μενα είναι αμαρτια να μην δωσει καποιος λιγα χρηματα παραπανω για την νεα αφρικα που τα κανει όλα πολύ πιο καλα....

Απο ένα επίσημο βιντεο που είδα πριν λίγο στο φεισμπουκ αλλά δεν ξέρω πως να βαλω λινκ γι'αυτό βάζω δύο φωτογραφιες.Αυτό το πράμα δεν είναι αφρικα ούτε εντούρο αλλά ούτε και συνηθισμένο σκούτερ.
382357
382358

doctoras
14/05/2017, 19:19
Για μενα εκτος τον αλλον τοσο αυτο που προερχεται απο το ιντεγκρα ειναι σκουτερ στα πλαστικα και μονο εκει θυμίζει σκουτερ, στο στησιμο ειναι κλασικη μοτοσυκλέτα με το αβανταζ του μοτερ μπροστα και οχι πισωβαρο οπως ολα τα κλασσικα σκουτερ
Αυτο ειναι καινοτομία
Συνδιαστικα με καθετο αμορτισερ με κλασικο μοχλικο με links οπως ολα τα κλασσικ χωματινα
Και πανω σε αυτο προστίθενται το αναποδο μπροστινο με φουλ ρυθμισεις και μεγαλύτερες διαδρομες οπως και στο πισω αμορτισερ
Και αυτο ειναι καινοτομια
Αλλους αρεσει αλλους δεν αρεσει αντικειμενικα ομως ειναι ουσιαστική γεφύρωση 2 κοσμων σκουτερ με ονοφ μοτοσυκλέτα

stefanos
14/05/2017, 20:15
Απο ένα επίσημο βιντεο που είδα πριν λίγο στο φεισμπουκ αλλά δεν ξέρω πως να βαλω λινκ γι'αυτό βάζω δύο φωτογραφιες.Αυτό το πράμα δεν είναι αφρικα ούτε εντούρο αλλά ούτε και συνηθισμένο σκούτερ.



Ο πιλότος που πατάει τα ποδαράκια του?:confused:

Λευκάδιος
14/05/2017, 20:22
Ο πιλότος που πατάει τα ποδαράκια του?:confused:
Σε μαρσπιέ(oem ή aftermarket)
382359

Mariner
14/05/2017, 20:24
Ορίστε και το βίντεο. Τα δίχνει κανονικά και τα μαρσπιέ.

https://www.youtube.com/watch?v=FKe4Fiu4leY

amyroukai
15/05/2017, 08:50
Τα οποία φτιάχνει η rizoma αλλά επισήμως δεν πωλούνται μαζί με το μηχανάκι γιατί είχαν γράψει ότι "απαγορεύεται" να έχει περισσότερα μαρσπιέ από τον αριθμό των θέσεων που αναγράφει η άδεια.

Mariner
15/05/2017, 08:57
Κακώς, θα βολέψουν πολύ τους "οικογενειάρχες" για τα 3κάβαλα..

amyroukai
15/05/2017, 09:35
εσείς της μεγαλοαστικής μπουρζουαζίας να μην ειρωνεύεστε τον απλό ταπεινό κόσμο που η ζωή η κακούργα τον έριξε στην ανάγκη να μεταφέρει την οικογένεια με ένα δίτροχο, γιατί έχουν δικαίωμα στην μετακίνηση και οι πτωχοί κύριε. έστω και με σκούτερ. :lol:

JGALANAKIS
16/05/2017, 08:09
Να πω κι εγω την γνωμη μου αν και δεν μπορεσα να την οδηγησω λογω προβληματος στο γονατο.Το μηχανακι ειναι οτι πρεπει για μεσα στην πολη και εχει τα ιδανικα κυβικα(750) και για ταξιδι.Η τιμη του ειναι πολυ καλη σε σχεση με τον ανταγωνισμο και να φανταστεις εχει αναποδο μπροστινο με τετραπιστονες δαγκανες που πιανουν στο κεντρο του τροχου ,κατι το οποιο το εχουν μονο μοτοσυκλετες μεγαλου κυβισμου η που προοριζονται για πιστα.Για χωμα τωρα δεν θα το ελεγα,ο πρωτος λογος και συμαντικοτερος ειναι οτι εχει πολλα πλαστικα τα οποια και να μην πεσεις απο ενα σημειο και μετα θα αρχισουν να τριζουν και να σπανε.Δευτερο που μου εκανε τρομερη εντυπωση ειναι οτι η μεταλικη ποδια που εχει για να προστατευει τον κινητηρα βιδωνει σε πλαστικες βασεις και οχι σε σκελετο οπως γινεται σε ολα τα off road μηχανακια που σημαινει οτι με το πρωτο χτυπημα θα σπασει.Μακαρι να μπορουσα να το οδηγησω και να δωσω περισσοτερες πληροφωριες αλλα ας οψεται ο χιαστος.

AristidisZ
16/05/2017, 08:26
εσείς της μεγαλοαστικής μπουρζουαζίας να μην ειρωνεύεστε τον απλό ταπεινό κόσμο που η ζωή η κακούργα τον έριξε στην ανάγκη να μεταφέρει την οικογένεια με ένα δίτροχο, γιατί έχουν δικαίωμα στην μετακίνηση και οι πτωχοί κύριε. έστω και με σκούτερ. :lol:
Των 13,000 ευρώ


Fixed

7Tolis
16/05/2017, 08:53
Το είδα σήμερα απο κοντά στην Αμφιθέας.'Ομορφο είναι .

NIKOS.
16/05/2017, 18:03
Fixed

που την είδατε αυτή την τιμή ;; ρε παιδιά γιατί στο car.gr κλπ ανεφερει τιμή καταλόγου 12450 €
που ίσως με κάποια διαπραγμάτευση γίνει και 12000€ ! την τιμή που λέτε λοιπόν που την είδατε;

bocaros
16/05/2017, 18:11
δεν το περίμενα αλλά μου άρεσε που το είδα να με προσπερνάει στην περιφερειακή Αιγάλεω συνοδευόμενο απο μια μπέμπα.
άνοιξα λίγο και τα εφτασα .
πιάσαμε μια κουβεντουλα κλεφτή στο φαναρι μετα το περίπτερο , βασικά ήταν χεσμένος από το dct.

NIKOS.
16/05/2017, 18:18
δεν το περίμενα αλλά μου άρεσε που το είδα να με προσπερνάει στην περιφερειακή Αιγάλεω συνοδευόμενο απο μια μπέμπα.
άνοιξα λίγο και τα εφτασα .
πιάσαμε μια κουβεντουλα κλεφτή στο φαναρι μετα το περίπτερο , βασικά ήταν χεσμένος από το dct.
εάν κάποιος δεν εχει ιδεοληψίες κολλήματα τύπου ..<εγω είμαι μηχανόβιος και δεν καβάλαω σκουτερ> η <είμαι ο μπαμπης,ο σουγιάς, και την έχω μεγάλη> κλπ κλπ...
το μηχανακι αυτό προσφέρει μοναδικά πλεονέκτηματα όσον αφορά την άνεση την ξεκούραστη οδηγήσει στην πόλη (DCT) , τα άνετα και οικονομικά ταξίδια με αξιοπρεπεις ταχύτητες ! και πολλά αλλά στην καθημερινότητα που ομορφαίνουν και διευκολύνουν την ζωή του αναβάτη!!

Coyote.V
16/05/2017, 18:22
Ορίστε και το βίντεο. Τα δίχνει κανονικά και τα μαρσπιέ.

https://www.youtube.com/watch?v=FKe4Fiu4leY

Μεγάλος μάστορας για να το πηγαίνει έτσι με τέτοια λάστιχα...

zopas
16/05/2017, 18:49
Τωρα μαλιστα! με αυτό το βιντεο απεδειξε τι αξιζει και βεβαίως αξιζει τα λεφτα του...τελικα μαλλον είναι η καλυτερη προταση της κατηγοριας, ευχομαι στον φιλο Νικο να το αποκτησει συντομα..τελικη ταχυτητα αραγε ποσο να εχει;

NIKOS.
16/05/2017, 18:54
Τωρα μαλιστα! με αυτό το βιντεο απεδειξε τι αξιζει και βεβαίως αξιζει τα λεφτα του...τελικα μαλλον είναι η καλυτερη προταση της κατηγοριας, ευχομαι στον φιλο Νικο να το αποκτησει συντομα..τελικη ταχυτητα αραγε ποσο να εχει;
Θενξ !!! για την τελική δεν ξέρω αλλά βάση λογικης εφόσον στο nc700 που έχω βλέπω σχετικά άνετα 180/185 και με κράτημα σε ευθεία , έχω δει μέχρι 197 και ειναι λίγο πιο αδύναμο από αυτό , που ειναι γενικότερα και πιο εξελιγμένο!! λογικά θα εχει γύρω στα 190 χλμ άνετα πιστεύω.

amyroukai
16/05/2017, 19:04
τελική λόγω του 15άρη πισινού και του ίδιου γραναζώματος με το NC είναι χαμηλότερη από το NC, αν θυμάμαι σωστά από το ΜΟΤΟ έγραφαν 170.

NIKOS.
16/05/2017, 19:15
τελική λόγω του 15άρη πισινού και του ίδιου γραναζώματος με το NC είναι χαμηλότερη από το NC, αν θυμάμαι σωστά από το ΜΟΤΟ έγραφαν 170.
λίγα μου φαίνονται???.. , μήπως έχουνε κάποια συγκεκριμένη διαδικασία μέτρησης και δεν ζορισανε κλπ ?
μπορεί να εχει το ίδιο γραναζωμα στην τελική μετάδοση αλυσίδα γρανάζια κλπ αλλά νομίζω αν θυμάμαι καλά έχω διαβασει ότι γενικότερα εχει πιο μακριές σχέσεις.

stefanos
16/05/2017, 19:52
Εντάξει ρε παιδιά βάλτε ένα δόντι παραπάνω μπροστά αν δεν σας φτάνει η τελική.

NIKOS.
16/05/2017, 19:54
Εντάξει ρε παιδιά βάλτε ένα δόντι παραπάνω μπροστά αν δεν σας φτάνει η τελική.
δεν γίνεται αυτό σε κινητήρες με dct ...

azar41
16/05/2017, 20:02
Δεν είναι με αλυσιδογράναζα η τελική μετάδοση όπως στο Άφρικα;

Coyote.V
16/05/2017, 21:43
Πέρα από το αστείο της υπόθεσης να δώσεις 12.450 για ένα σκούτερ... περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

NIKOS.
16/05/2017, 22:31
Δεν είναι με αλυσιδογράναζα η τελική μετάδοση όπως στο Άφρικα;
ειναι με αλυσογραναζα αλλά δεν γίνεται να αλλάξεις τα δόντια γιατί μπερδευει το dct από ότι ξέρω και λένε και οι μηχανικοί ,ο εγκέφαλος του DCT ειναι ρυθμισμένο να δουλεύει με συγκεκριμένα γρανάζια δόντια κλπ

kordix
16/05/2017, 22:35
Το μόνο που με χαλαει με το Χ αντβε είναι πως θα το αγοράσουν πολλοί κουστουματοι, γιαπηδες, ασχετοι φραγκατοι που διαφορετικά θα έπαιρναν το αφρικα και έτσι δεν θα έχουμε ποικιλία και αδουλευτα crf 1000 στο μέλλον να να διαλέξουμε.

ggs
17/05/2017, 07:14
Το έκανα μια βόλτα (και όχι τεστ ραιντ μιας και ήταν μικρή απόσταση).
Για σκούτερ (σκούτερ=ότι δεν έχει ντεπόζιτο ανάμεσα στα πόδια και οι πατούσες σου είναι πιο μακριά από το ύψος των γονάτων) είχε πολύ καλή αίσθηση και συμπεριφορά.

Με την ψηλή και μεγάλη καρατιμονα μοταρντοφερνει σε οδηγηση(για σκούτερ πάντα).
Πολύ άνετη θέση οδήγησης ακόμα και για ψηλούς.
Πολύ καλά φρένα με abs.
Σοβαρές αναρτήσεις.
Αξιόλογα ζυγισμένο για σκούτερ.
Αρκετός χώρος κάτω από την σέλα.
Έχει δύναμη το μοτέρ για να το κάνει και διασκεδαστικό.
Δεν έχει traction και ο 15ρης πίσω θέλει προσοχή στους ελληνικούς δρόμους, αλλά ακόμα και στο μανιουαλ ο κόφτης έρχεται νωρίς οπότε λειτουργεί αποτρεπτικά για ατελείωτες πάντες.:p

12500 η τιμή του .έχουν έρθει καμία 50ρια στην Ελλάδα,έχουν πουληθεί τα περισσότερα.


382425
382426
382427

Λευκάδιος
17/05/2017, 09:01
Το μόνο που με χαλαει με το Χ αντβε είναι πως θα το αγοράσουν πολλοί κουστουματοι, γιαπηδες, ασχετοι φραγκατοι που διαφορετικά θα έπαιρναν το αφρικα και έτσι δεν θα έχουμε ποικιλία και αδουλευτα crf 1000 στο μέλλον να να διαλέξουμε.

Σωστός :lol:





12500 η τιμή του .έχουν έρθει καμία 50ρια στην Ελλάδα,έχουν πουληθεί τα περισσότερα.

Ξέρω αρκετούς ιδιοκτήτες μοτο/σκούτερ που δεν είναι αρρωστάκια σαν τους περισσότερους εδώ μέσα(βάζω και τον εαυτό μου) οι οποίοι βρέχουν τα βρακιά τους για δαύτο.
Φαίνεται ότι θα πιάσει μερίδιο στην αγορά,λέτε να ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές?
Αντε και σε ΚΤΜ:D
382435

MikeG
17/05/2017, 09:07
Μόλις εθεάθη το πρώτο στη Κρήτη. Κουστουματος με κράνος enduro. Λολ

NIKOS.
19/05/2017, 21:08
Κάτι λέγαμε για τελικές από ότι βλέπω χαλαρά 184χλμ .....
https://www.youtube.com/watch?v=Fpwu-o5dtrY

amyroukai
22/05/2017, 08:20
Βιδεάκι από ελληνικό τεστ ράιντ σε χώμα. https://www.youtube.com/watch?v=lzZvLmpPdrU&t

AristidisZ
22/05/2017, 09:47
Μια χαρά το πάει το παλικάρι...

Hidef
28/05/2017, 18:49
Πρώτη επαφή λοιπόν με το X-ADV...
Η διαδρομή είναι στην Πεντέλη, από Αγιο Πέτρο για Νέα Πεντέλη και πίσω.
Δυστυχώς δεν βοήθησε και πολύ η μέρα και ώρα μιας και είχε αρκετή κίνηση. 
Αλλα, όπως θα δείτε, όλα ήταν απλά εμπόδια....
Ο ρυθμός που μπορεί να κινηθεί το X-ADV στην άσφαλτο, είναι πολύ γρήγορος. Πιθανότατα ο γρηγορότερος στην κατηγορία του.
Δεν καλύψαμε με μουσική για να ακούγεται η μηχανή και το περιβάλλον. Κάποιοι μεταλλικοί ήχοι σε κάποια σημεία είναι τα προστατευτικα του διπλού σταντ



https://youtu.be/S7Ptg5zWjis



Η μεγάλη έκπληξη, έρχεται στη χωμάτινη διαδρομή.
Μας έκανε αδιαμαρτυρητα όλα τα χατίρια!
Δεν ξέρω αν οι αγοραστές του θα πάνε εντέλει σε κροκάλες και λάσπες, αλλά σίγουρα δεν θα τους προδώσει αν το αποφασίσουν...

https://youtu.be/lzZvLmpPdrU


Κλείνω με φώτος από το προχθεσινό μας Test Ride!!

http://ncclub.gr/Chevereto/images/2017/05/22/IMG_5158.jpg

http://ncclub.gr/Chevereto/images/2017/05/22/IMG_5036.jpg

http://ncclub.gr/Chevereto/images/2017/05/21/IMG_5214.jpg

http://ncclub.gr/Chevereto/images/2017/05/22/IMG_5193-3.jpg

http://ncclub.gr/Chevereto/images/2017/05/21/DSC01421.jpg

http://ncclub.gr/Chevereto/images/2017/05/21/DSC01467.jpg


Το υλικό είναι πολύ, ελπίζω να πήρατε μια μικρή γεύση και οι υποψήφιοι αγοραστές και όλοι οι άλλοι :)

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Γκινοσατη για την παραχώρηση, τον Ακη για την οργάνωση, το Βασίλη για την οδήγηση και τον Κώστα για το οπτικοακουστικο υλικό.

Και φυσικά όλη την παρέα που συμμετείχε!!



Πάντα Όρθιοι!!

Apache
30/05/2017, 23:23
Κατ' αρχήν κινείται σαν μοτοσυκλέτα, καμμία σχέση με σκούτερ...
Η HONDA έκανε πάλι το θαύμα της...

Leon67
31/05/2017, 06:43
υποκειμενικό μεν αλλά κατα την γνώμη μου δεν βλέπεται. Ασε που αγοράζεις κανονικό on-off σε αυτά τα λεφτά και μια πτώση στο χώμα θα κοστίζει λιγότερο χωρίς όλη αυτή την πλαστικούρα. Βέβαια δεν θα το αγόραζα για έναν λόγο: Τα γιαούρτια σε πήλινο κεσέ πονάνε και θα μάζευα -θα μου εκσφεντόνιζαν αρκετά όλοι οι μοτο-φίλοι μου.

NIKOS.
31/05/2017, 08:12
Κατ' αρχήν κινείται σαν μοτοσυκλέτα, καμμία σχέση με σκούτερ...
Η HONDA έκανε πάλι το θαύμα της...

εδώ είσαι Μανο μουυυυυυ !!!! και ανετο και στης διαστάσεις σου !!!! και μαματο ....
περα από την πλάκα το συγκεκριμένο μηχανακι αν αρέσει σε κάποιον ειναι φουλ του άσσου!!
ειναι πραγματικά ενα μηχανακι για όλες της χρήσεις , και ξεκούραστο και οικονομικο ...επι της ουσίας ειναι μοτοσυκλέτα με κουστούμια και λειτουργείς σκούτερ , όντως καμία σχέση με τα σκούτερ που ξέρουμε!
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΩ ...

AristidisZ
31/05/2017, 08:21
εδώ είσαι Μανο μουυυυυυ !!!! και ανετο και στης διαστάσεις σου !!!! και μαματο ....
περα από την πλάκα το συγκεκριμένο μηχανακι αν αρέσει σε κάποιον ειναι φουλ του άσσου!!
ειναι πραγματικά ενα μηχανακι για όλες της χρήσεις , και ξεκούραστο και οικονομικο ...επι της ουσίας ειναι μοτοσυκλέτα με κουστούμια και λειτουργείς σκούτερ , όντως καμία σχέση με τα σκούτερ που ξέρουμε!
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΩ ...

Έλα πες αλήθεια, σε χαρτζιλικώνει ο Σαρακάκης ε ; :bawl:
:beer::beer::beer::beer::beer:

NIKOS.
31/05/2017, 08:23
Έλα πες αλήθεια, σε χαρτζιλικώνει ο Σαρακάκης ε ; :bawl:
:beer::beer::beer::beer::beer:
νταξει μην φαντάζεσαι χαρτζιλίκι παίρνουμε.....αχαχαχαχαχα
αν γράψω καλά λόγια εδώ και σας ψησω θα το πάρω μισοτιμης ...αχαχαχαχαχα

basilis_k6
23/08/2017, 16:56
Το ειδα σε ασπρο. Πολυ ομορφο. Το παιρνα για μηχανακι "τα παντα ολα" όμως ειναι ακριβουλι.

lleonidas
06/11/2017, 23:32
To X-Adv 2018 (http://www.dueruote.it/notizie/eicma2017/honda-x-adv-2018) αποκτά traction control(Honda Selectable Torque Control) 2 επιπέδων(το ίδιο σύστημα θα εξοπλίζει πλέον και το ΝC750X) και λειτουργία G στα riding modes για off road οδήγηση.
Θα υπάρχει και έκδοση για κατόχους Α2 διπλώματος.

TmanA
24/12/2017, 13:39
Ας το παραδεχτούμε... Όσο σκουτεροφέρνουν οι μοτοσυκλέτες αποκαλύπτουν ότι ο πληθυσμός μεγαλώνει και ζητάει δίκυκλα multirole για κάθε μέρα κάθε ώρα κάθε στιγμή, κάθε τερέν, κάθε καιρό. Αν μπορεί κανείς να συνδυάσει αυτά τα πράγματα με καλύτερο τρόπο από τα υβρίδια μοτο-σκουτερ οκ πάσο... Τα κριτήρια για τις μοτοσυκλέτες έχουν αλλάξει πολύ. Πάνε οι εποχές που επέλεγες μοτοσακο με γνώμονα τα άλογα και τις αναρτήσεις μόνο. Πλέον υπάρχει κόσμος που έχει τη μοτοσικλέτα ως βασικό μεταφορικό μέσον, είτε γιατί απλά του αρέσει, είτε γιατί είναι όντως οικονομικότερο σε συντήρηση, είτε γιατί έτσι γουστάρει. Οπότε μπαίνουν πολλά κριτήρια μέσα. Άνεση , χώροι, κάλυψη από καιρικά φαινόμενα, ευκολία κλπ ρεαλιστικά ζητούμενα σε κάποιον που δεν είναι Iron-man και είναι όντως μηχανόβιος (24/7 με δίκυκλο). Όταν οδηγάς τη μηχανή ως δευτερεύον μέσο μεταφοράς έχεις την πολυτέλεια να πάρεις μια κλασσική μοτό και τελείωσε. Για ότι προκύψει έχεις το αμάξι σου. Όταν όμως θέλεις το μοτοσακο ως κύριο μέσο, τότε είναι ανθρώπινο και φυσιολογικό να ζητήσεις αυτά που δίνει ένα όχημα τύπου X-ADV και κριτήρια όπως εμφάνιση, επιδόσεις και στυλ έρχονται τελευταία.

Dionisios
19/08/2020, 13:40
Μετά από αρκετά video και ψάξιμο για το X-ADV ήρθε η ώρα να πω κ' εγώ τον πόνο μου. Η αλήθεια είναι ότι βιώνω πραγματικό πόνο στα γόνατα με το F650 GS του 2012. Είμαι 1,90 και η θέση οδήγησης αναγκάζουν τα πόδια μου σχεδόν να τερματίζουν και μετά από μισή ώρα πορείας μου κόβονται τα γόνατα. Γενικά το μηχανάκι το κυκλοφορώ μόνο καλοκαίρι και όχι πολλά χιλιόμετρα. Το έχω 8 χρόνια και έχει γράψει 10500km. Μια φορά το χρόνο κάνω ένα ταξιδάκι 2/3 μέρες με φίλους και εκεί είναι που ρίχνω πόνο (8 ώρες τη μέρα πανω στο μηχανάκι). Για αυτο το λόγο σκεφτομαι να αλλάξω και να παω σε κατι πιο άνετο αλλά το πρόβλημα είναι οτι είμαι αντι-σκουτερας, μέχρι που είδα το X-ADV! Πιστέυω οτι η θέση οδηγησης δεν θα μου δημιουργεί προβλημα στα γόνατα. Δεν έχω οδηγησει όμως ποτε σκουτερ και δεν ξέρω ποσο θα αλλάξει η εμπειρία οδηγησης και αν θα το μετανιωσω. Παιζει να μπορώ να το κάνω test drive?

azar41
19/08/2020, 14:28
Φυσικά και μπορείς να κάνεις test drive αλλά μάλλον δεν θα βολευτείς ,είσαι ψηλός.
Δοκίμασες να ψηλώσεις σέλα και να χαμηλώσεις μαρσπιέ στο GS;

doctoras
19/08/2020, 15:48
Μαλλον εχεις θεμα με τα γονατα και πρεπει να το δεις με γιατρό. Τα bmw παρεχουν πολυ εργονομικες και ανετες θέσεις οδηγησης ειδικα τα ονοφ της.
Αν ομως θελεις να δεις κατι αλλο μια λυση για να ανοίξει η γωνια των γονατων σου σε αμβλεια ειναι τα cruiser οπως το Vulcan 650
420240

Dionisios
19/08/2020, 21:17
Φυσικά και μπορείς να κάνεις test drive αλλά μάλλον δεν θα βολευτείς ,είσαι ψηλός.
Δοκίμασες να ψηλώσεις σέλα και να χαμηλώσεις μαρσπιέ στο GS;

Να σου πω δεν ξέρω αν παίρνει αλλαγή σε αυτά, θα ρωτήσω τους ειδικούς για σίγουρα. Ευχαριστώ azar41

Dionisios
19/08/2020, 21:20
Μαλλον εχεις θεμα με τα γονατα και πρεπει να το δεις με γιατρό. Τα bmw παρεχουν πολυ εργονομικες και ανετες θέσεις οδηγησης ειδικα τα ονοφ της.
Αν ομως θελεις να δεις κατι αλλο μια λυση για να ανοίξει η γωνια των γονατων σου σε αμβλεια ειναι τα cruiser οπως το Vulcan 650
420240

Το ότι έχω θέματα με τα γόνατα ισχύει.. ωστόσο μου έδωσες και άλλο option που θα το ψάξω να δω κατά πόσο θα με βολέψει και στην πόλη. Ευχαριστώ

kostasagk
20/08/2020, 08:32
το συγκεκριμενο είναι φτιαγμενο για ψηλους στο 1,85 που είμαι παταω ισα κανονικα κατω,οι κοντυτεροι εχουν ολιγο θεμα ,βεβαια ψηλωνει και άλλο με τα δυο λαμακια στην αναρτηση πισω,οσο για τα ποδια όταν οδηγεις μαλλον δεν θα εχεις προβλκμα,τουλάχιστον εγω δεν εχω...

Vstrommer71
20/08/2020, 08:43
Μαλλον εχεις θεμα με τα γονατα και πρεπει να το δεις με γιατρό. Τα bmw παρεχουν πολυ εργονομικες και ανετες θέσεις οδηγησης ειδικα τα ονοφ της.
Αν ομως θελεις να δεις κατι αλλο μια λυση για να ανοίξει η γωνια των γονατων σου σε αμβλεια ειναι τα cruiser οπως το Vulcan 650
420240

Θα ησυχάσει ο άνθρωπος από τα γόνατα,και θα αποκτήσει πρόβλημα στην μέση:bawl:

typhoon
20/08/2020, 14:31
Εάν τελικά σε βολέψει η θέση οδήγησης, έχε στο νου σου ως φθηνότερη εναλλακτική το Honda integra ως μεταχειρισμένο. Ίδιο μηχανάκι χωρίς τα "adve" χαρακτηριστικά κ τα πολλά ηλεκτρονικά μπλιμπλικια του x

doctoras
23/08/2020, 11:38
αυτο το είδατε?
https://www.youtube.com/watch?v=3O_5VW-ebxQ&pp=wgIECgIIAQ==

420419

ίδιο πακέτο με το pcx, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και 125mm διαδρομης έναντι 75mm (του pcx) και με επιβάρυνση +600ντόλαρς στο αμέρικα
not that bad..!

βγάλε το μαρκετίστικο "adv" εκτός, αν αποδειχθεί οτι η ανάρτηση με την έξτρα διαδρομή για τα 130kg βάρους δε κοπανάει όπως κλασσικά στα σκουτερ και πάει "μαλακοσά" τότε θα είναι βήμα προς step beyond σε αυτό τον τομέα

Λευκάδιος
23/08/2020, 12:58
αυτο το είδατε?
https://www.youtube.com/watch?v=3O_5VW-ebxQ&pp=wgIECgIIAQ==


Εδώ ;) https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=154193

Dionisios
24/08/2020, 22:54
Εάν τελικά σε βολέψει η θέση οδήγησης, έχε στο νου σου ως φθηνότερη εναλλακτική το Honda integra ως μεταχειρισμένο. Ίδιο μηχανάκι χωρίς τα "adve" χαρακτηριστικά κ τα πολλά ηλεκτρονικά μπλιμπλικια του x

Νομίζω πως έχεις δίκιο. Άσε που όσο περισσότερο το βλέπω πιστεύω ότι είναι και πιο ωραίο. Βρήκα το x-adv σε μαγαζί καινούριο έκατσα να δω θέση οδηγού, μπορώ να πω πως εντυπωσιάστηκα από την άνεση αλλά αυτό που με χάλασε πολύ ήταν τα πλαστικά εκεί που πατάνε τα πόδια σε όλο το μήκος. Με λίγη πίεση χωρίς να ρίξω όλο το βάρος παρατήρησα πως υποχωρούν. Περίμενα πιο στιβαρή κατασκευή τουλάχιστον σε αυτό το σημείο που δέχεται πιέσεις. Ελπίζω το integra να μην είναι έτσι... Θα φάω που θα φάω τόση πλαστικουρα στη μάπα τουλάχιστον να είναι της προκοπής...

STF
24/08/2020, 23:10
Στο μόνο που είναι ίδιο το Integra με το X-ADV είναι στον κινητήρα που και εκεί το X-ADV έχει δεχθεί βελτίωση αφού το DCT δουλεύει και καλύτερα και διαφορετικά. Κατά τα λοιπά καμία μα καμία σχέση.

Άλλο πλαίσιο.
Άλλοι τροχοί.
Άλλη θέση οδήγησης.
Άλλο τιμόνι.
Άλλο μπροστινό σύστημα και άλλες αναρτήσεις συνολικά.
Άλλη ανεμοκάλυψη.
Άλλη ποιότητα κατασκευής.

Δε θα έχανα με τίποτα τον πραγματικά υβριδικό χαρακτήρα του X-ADV επειδή βουλιάζει το πλαστικό της ποδιάς στη πίεση του βάρους... για να σπάσει αποκλείεται.

Λευκάδιος
25/08/2020, 06:02
Νομίζω πως έχεις δίκιο. Άσε που όσο περισσότερο το βλέπω πιστεύω ότι είναι και πιο ωραίο. Βρήκα το x-adv σε μαγαζί καινούριο έκατσα να δω θέση οδηγού, μπορώ να πω πως εντυπωσιάστηκα από την άνεση αλλά αυτό που με χάλασε πολύ ήταν τα πλαστικά εκεί που πατάνε τα πόδια σε όλο το μήκος. Με λίγη πίεση χωρίς να ρίξω όλο το βάρος παρατήρησα πως υποχωρούν. Περίμενα πιο στιβαρή κατασκευή τουλάχιστον σε αυτό το σημείο που δέχεται πιέσεις. Ελπίζω το integra να μην είναι έτσι... Θα φάω που θα φάω τόση πλαστικουρα στη μάπα τουλάχιστον να είναι της προκοπής...

Αν σε απασχολεί μόνο το πάτημα των ποδιών υπάρχουν ένα σωρό έξτρα πατάκια για δαύτο https://www.google.com/search?q=xadv+750+foot+plate+&tbm=isch&ved=2ahUKEwjQ_fG7ubXrAhUP_BoKHbgJDDYQ2-cCegQIABAC&oq=xadv+750+foot+plate+&gs_lcp=ChJtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1pbWcQDDIFCAAQzQI6BAgjECc6BAgAEA06BggAEA0QHjoICAAQDRAFEB5Q8LECWLnTAmD32 AJoAHAAeAGAAcAGiAHnH5IBDTAuNi4yLjIuMS4xLjGYAQCgAQHAAQE&sclient=mobile-gws-wiz-img&ei=UIpEX9CVBY_4a7iTsLAD&bih=599&biw=360&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=ivsn
Δεν έχω οδηγήσει το Integra αλλά το Xadv μου άρεσε. Στην αρχή με ξένισε γιατί είναι 'σκουτερ' αλλά αποδείχτηκε πολύ ευέλικτο, σταθερό και άνετο σε αναρτήσεις.
Αν έχεις δυνατότητα οδήγησε και τα δύο για να βγάλεις ασφαλέστερα συμπεράσματα.

Kickstart
25/08/2020, 12:17
φιλαράκι οταν στην οδήγηση της μοτο μας κάτι μας ενοχλεί και δεν μας αφήνει να τη χαρούμε σύντομα γίνεται σπαστικό και μας κάνει να σκεφτόμαστε την επόμενη...

εγώ που έχω αλλάξει κάμποσες (είμαι ειδική περίπτωση), πρόσφατα (πριν απο ενα δίμηνο) άλλαξα αλλη μια και πήγα και πήρα ενα σκούτερ ηδη κάνω σκέψεις για αλλαγή εντός του φθινόπωρου...και να ξαναπάρω μοτοσυκλέτα...:a26:

πρόσεξε λοιπόν τι θα κάνεις γιατι τα σκουτερ οτι και να γίνει δεν θα γίνουν ποτε μοτοσυκλέτες...ειναι εργαλεία πόλης κυριως με ανεσεις και χώρους που σου λυνουν τα χέρια στην καθημερινότητα...

τα καλά της μηχανής όμως κακά τα ψέμματα δεν τα έχουν.

επειδή βλέπω οτι δεν πολυκάνεις χρήση στην καθημερινότητα σου, η γνώμη μου είναι να κοιτάξεις για μοτοσυκλέτα τουριστάδικη ή κάποιο συγχρονο ον-οφ που καλύπτει το μπόϊ σου και τους προορισμούς σου.

viper1
26/08/2020, 05:06
φιλαράκι οταν στην οδήγηση της μοτο μας κάτι μας ενοχλεί και δεν μας αφήνει να τη χαρούμε σύντομα γίνεται σπαστικό και μας κάνει να σκεφτόμαστε την επόμενη...

εγώ που έχω αλλάξει κάμποσες (είμαι ειδική περίπτωση), πρόσφατα (πριν απο ενα δίμηνο) άλλαξα αλλη μια και πήγα και πήρα ενα σκούτερ ηδη κάνω σκέψεις για αλλαγή εντός του φθινόπωρου...και να ξαναπάρω μοτοσυκλέτα...:a26:

πρόσεξε λοιπόν τι θα κάνεις γιατι τα σκουτερ οτι και να γίνει δεν θα γίνουν ποτε μοτοσυκλέτες...ειναι εργαλεία πόλης κυριως με ανεσεις και χώρους που σου λυνουν τα χέρια στην καθημερινότητα...

τα καλά της μηχανής όμως κακά τα ψέμματα δεν τα έχουν.

επειδή βλέπω οτι δεν πολυκάνεις χρήση στην καθημερινότητα σου, η γνώμη μου είναι να κοιτάξεις για μοτοσυκλέτα τουριστάδικη ή κάποιο συγχρονο ον-οφ που καλύπτει το μπόϊ σου και τους προορισμούς σου.

Το xadv δεν είναι σκούτερ. Πλησιάζει περισσότερο προς μοτοσυκλέτα συνδυάζοντας και την χρηστικότητα του σκούτερ αλλά και κίνηση σε χώμα

lleonidas
10/11/2020, 11:33
Honda X-Adv 2021 (https://www.motociclismo.it/honda-x-adv-2021-piu-potente-e-piu-leggero-77557) .

Euro 5 - 58,6hp(+3,6 από το προηγούμενο), ελαφρύτερο και με νέο σύστημα throttle by wire.
Διαθέσιμο σε 4 χρώματα.

422618

422615

422617

422616

doctoras
10/11/2020, 11:49
ειναι ωραία project για να ακολουθήσουν μικρότερα μοντέλα 150-300cc για τον φτωχό

typhoon
10/11/2020, 12:24
Η φωτογραφία με τον τύπο όρθιο στα μαρπιέ σε στάση jumping jack, τα επιμελώς λασπωμένα λάστιχα και ο χωματόδρομος που περνάει άνετα zzr1400 , είναι επιεικώς αστεία...
Αλλά αφού προωθούν το εξερευνητικό πνεύμα της περιπέτειας στο da capo, χαλάλι.

Παρεπιμπτόντως μ αρέσει το Χ ADV, μια χαρά σκούτερ είναι όμως. Παίζει στα χωράφια του ΤΜΑΧ και ως τέτοιο τα καταφέρνει μια χαρά, όντας συνολικά πιο ολοκληρωμένη πρόταση απο την μόδα της Yamaha.

panavour
10/11/2020, 12:49
Η φωτογραφία με τον τύπο όρθιο στα μαρπιέ σε στάση jumping jack, τα επιμελώς λασπωμένα λάστιχα και ο χωματόδρομος που περνάει άνετα zzr1400 , είναι επιεικώς αστεία...
Αλλά αφού προωθούν το εξερευνητικό πνεύμα της περιπέτειας στο da capo, χαλάλι.

Παρεπιμπτόντως μ αρέσει το Χ ADV, μια χαρά σκούτερ είναι όμως. Παίζει στα χωράφια του ΤΜΑΧ και ως τέτοιο τα καταφέρνει μια χαρά, όντας συνολικά πιο ολοκληρωμένη πρόταση απο την μόδα της Yamaha.

Ο κοσμος θελει ονειρο,θελει να νομιζει οτι κι αυτος μπορει.ΕΤΣΙ δεν πουλαει και η ΒΜW με τα διαφημιζομενα μαστοδοντα σαν on-off για τον καθενα?.Μην ξυπνατε τον κοσμο απ τα ονειρα του.

kordix
10/11/2020, 14:39
Ο κοσμος θελει ονειρο,θελει να νομιζει οτι κι αυτος μπορει.ΕΤΣΙ δεν πουλαει και η ΒΜW με τα διαφημιζομενα μαστοδοντα σαν on-off για τον καθενα?.Μην ξυπνατε τον κοσμο απ τα ονειρα του.

Kαι τα μαστοδοντα μια χαρά πάνε στο χώμα για την κατηγορία τους και το X adv αλλά χρειάζονται και έναν οδηγό (για την ώρα). Θα ταξιδέψουν άνετα σε κάθε λογής τερέν, εκεί που πιθανότητα ένα street θα αφήσει Κάρτερ και πλαστικά.

Ξ

νεοσσός
10/11/2020, 14:53
Για ταξιδάκια και διακοπές είναι ταμάμ ένα X-ADV. Σε πάει και σε μέρη που δεν πάνε εύκολα άλλα οχήματα.

Πάντως συμφωνώ και με τον παναβούρ. Πολλοί αγοράζουν για την αίσθηση δυνατοτήτων ή την προβολή τους, χωρίς να τις αξιοποιούν ή τις αξιοποιούν σπάνια.

panavour
10/11/2020, 16:02
Kαι τα μαστοδοντα μια χαρά πάνε στο χώμα για την κατηγορία τους και το X adv αλλά χρειάζονται και έναν οδηγό (για την ώρα). Θα ταξιδέψουν άνετα σε κάθε λογής τερέν, εκεί που πιθανότητα ένα street θα αφήσει Κάρτερ και πλαστικά.

Ξ

1 στους 10 μπορει να τα παει,λογω βαρους,αλλα με το καταλληλο μαρκετινγκ,θα το αγορασουν και οι αλλοι 9,νομιζοντας οτι και αυτοι μπορουν.Ειπαμε μην με ξυπνας πανω στο ονειρο. :zzz::zzz:

TKM
10/11/2020, 16:02
Η μοναδική μοτοσυκλέτα της Honda τα τελευταία χρόνια που θα έκανε περήφανο τον Σοϊχίρο.

Δε λέω ότι δεν έχει βγάλει κι άλλες καλές αλλά αυτή είναι από την εποχή που όταν μιλούσε η Honda, οι άλλοι δεν είχαν τι να πουν.

oti nanai
10/11/2020, 18:47
Ο κοσμος θελει ονειρο,θελει να νομιζει οτι κι αυτος μπορει.ΕΤΣΙ δεν πουλαει και η ΒΜW με τα διαφημιζομενα μαστοδοντα σαν on-off για τον καθενα?.Μην ξυπνατε τον κοσμο απ τα ονειρα του.

εσύ δεν γίνεται έχεις κάποιο θέμα με τα bmw , μήπως είναι κρυφός πόθος σου σαν την γκόμενα που δεν σε θέλει και την λες ρουφι@ν@ , όλα τα μηχανάκια θέλουν χέρια για να πάνε η διαφήμιση σου δείχνει τι μπορεί να κάνει το προϊόν τώρα αν μπορείς να το κάνεις εσύ αυτό είναι άλλο θέμα . δεν είναι κακό ο κόσμος να έχει όνειρα

DrBig
10/11/2020, 19:10
1 στους 10 μπορει να τα παει,λογω βαρους,αλλα με το καταλληλο μαρκετινγκ,θα το αγορασουν και οι αλλοι 9,νομιζοντας οτι και αυτοι μπορουν.Ειπαμε μην με ξυπνας πανω στο ονειρο. :zzz::zzz:

Αν αναφερεσαι στο xadv ειναι ικανο στο χωμα και με πολυ χαμηλο κεντρο βαρους. Αρκετα πιο ευκολο (οχι πιο γρηγορο) απο "μαστοδοντα" αντιστοιχων κιλων.

panavour
10/11/2020, 19:48
εσύ δεν γίνεται έχεις κάποιο θέμα με τα bmw , μήπως είναι κρυφός πόθος σου σαν την γκόμενα που δεν σε θέλει και την λες ρουφι@ν@ , όλα τα μηχανάκια θέλουν χέρια για να πάνε η διαφήμιση σου δείχνει τι μπορεί να κάνει το προϊόν τώρα αν μπορείς να το κάνεις εσύ αυτό είναι άλλο θέμα . δεν είναι κακό ο κόσμος να έχει όνειρα

νομιζω οτι ειπες την αστοχια της ημερας.
1)δεν θελουν ολα χερια (παπι,μικρο σκουτερ,μικρο ον οφφ)γιατι αυτα ο μεσος αναβατης τα καταφερνει
2)οι διαφημισεις συνηθως βαζουν σαν αναβατες καταξιωμενους αγωνιζομενους και οι σοβαρες διαφημισεις (συνηθως σε σοβαρα κρατη)το αναφερουν -με πολυ μικρα και γρηγορα γραμματα βεβαιως- ,με την επισημανση οτι εχει γινει σε ελεγχομενες συνθηκες με εξοπλισμο ,και δεν συστηνεται να τον μιμηθουμε εμεις οι υπολοιποι κοινοι θνητοι.
3)το χωμα θελει ελαφροτητα
4)δεν ειμαι κατα των ΒΜW αντιθετως πιστευω οτι ειναι εξαιρετικες μηχανες,αν κριθουν απ αυτους που ξερουν τι θελουν και τι παιρνουν,αλλα ειναι ΥΠΕΡΚΟΣΤΟΛΟΓΗΜΕΝΕΣ γι αυτα που προσφερουν,ΠΛΗΝ του ΠΟΥΛ-ΜΟΥΡ που εκει δεν εχουν αντιπαλο
5)Ειναι γνωστον οτι το μαρκετινγκ εχει σκοπο να σε πεισει ,οτι εχεις αναγκες ,και πρεπει να τις ικανοποιησεις.ΑΥΤΟ δεν ειναι κακο κατ αναγκη, γιατι οι αναγκες και η ικανοποιηση τους ,δινουν ζωη στο εμποριο και την οικονομια.ΟΜΩΣ στις διαφημισεις ενος προιοντος ποτε δεν παρουσιαζεται ολη η αληθεια και συνηθως μονο μενει η εντυπωσιακη εικονα.Το υπολοιπο παρουσιαζεται μετα εκτενως ή οχι ,αντικειμενικως ή οχι απο τον ειδικο τυπο που ασχολειται με το εκαστοτε προιον.
6)Η εντυπωσιακη εικονα ή βιντεο που ταυτιζει και ενσματωνει τον αγοραστη με το προιον και τις ιδιοτητες του, παντα πουλαει.Π.Χ εχεις την 1200 gs,(και οποια αντιστοιχη αλλης μαρκας για να μην ξαναπαρεξηγηθω)που στην διαφημηση την οδηγει ο GASTON RAHIER ,(https://en.wikipedia.org/wiki/Gaston_Rahier) και την δειχνεις να ανεβοκατεβαινει λαγκαδια ,βουνα,γκρέμια,λιμνες,την βλεπει κι ο απλος αναβατης ,και νομιζει οτι θα μπορεσει να κανει τα ιδια ,και φυσικα μολις την παρει ,στην πρωτη δυσκολια το θηριο θα πεσει και θα τον πλακωσει.
ΕΝ κατακλειδι ολα δεν ειναι για ολους,και αυτοι που μπορουν ειναι ελαχιστοι.Ομως το μαρκετινγκ θελει να το παρουν ολοι.Οσο πιο πολλες πωλησεις τοσο καλυτερα.

TKM
11/11/2020, 15:58
Το Χ-ADV δεν είναι σκούτερ, είναι street μοτοσυκλέτα, on-off μοτοσυκλέτα και σκούτερ συγχρόνως!

Όταν λέμε on-off, ασφαλώς δεν εννοούμε ότι κάνει για εντούρο αλλά σίγουρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο χώμα για το 90% των περιπτώσεων που χρησιμοποιούν στο χώμα τις μοτοσυκλέτες τους οι κάτοχοι των on-off, ειδικά των πιο "στρητάδικων" απ' αυτές.

spyro
11/11/2020, 16:11
Αν αναφερεσαι στο xadv ειναι ικανο στο χωμα και με πολυ χαμηλο κεντρο βαρους. Αρκετα πιο ευκολο (οχι πιο γρηγορο) απο "μαστοδοντα" αντιστοιχων κιλων.

ειλικρινά πιστεύεις οτι με αυτές τις ζάντες και τα λάστιχα μπορεί να έχει σοβαρή παρουσία εκτός δρόμου;


Το Χ-ADV δεν είναι σκούτερ, είναι street μοτοσυκλέτα, on-off μοτοσυκλέτα και σκούτερ συγχρόνως!

Όταν λέμε on-off, ασφαλώς δεν εννοούμε ότι κάνει για εντούρο αλλά σίγουρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο χώμα για το 90% των περιπτώσεων ...

αλήθεια τώρα;

viper1
11/11/2020, 16:59
Billy84 βάλε μια φωτο με τα ελαστικά που έχεις βάλει στο NC και ακόμα μια από κάνα μονοπάτι :smokin:

giorgosb
11/11/2020, 17:11
Το X-ADV χει την ίδια απόσταση από το έδαφος με το NC700X (165mm). Αν κρίνουμε από του Billy, με ένα ζευγάρι ΑΧ41 θα το χώνεις σ' οποιονδήποτε κατσικόδρομο θες..

Ενδεικτικά αποστάσεις από το έδαφος των Tracer 700 (140mm), V-Strom 650 (175mm), Tenere 700 (239mm)..

DrBig
11/11/2020, 17:26
ειλικρινά πιστεύεις οτι με αυτές τις ζάντες και τα λάστιχα μπορεί να έχει σοβαρή παρουσία εκτός δρόμου;


Οχι.
Ειπα κατι τετοιο?
Απλα θα παει πιο ανετα απο οποιαδηποτε αλλη (μεγαλη) μηχανη με 17ρι μπροστινο τροχο, ποσο μαλλον σκουτερ.
Βασικα πιστευω πως θα σε παει σχεδον παντου σε λογικα πλαισια, και θα σε παει σχετικα αργα μεν, αλλα χωρις να σε κουρασει οπως θα σε κουραζε οποιαδηποτε αλλη μηχανη 235 κιλων. Αν μαλιστα βαλεις λιγο μεγαλυτερες ροδες και μακρυτερες αναρτησεις οπως ολοι το εχουμε δει, κατεβαινεις και σε ραλλυ με αξιωσεις.
Φοβερα πολυχρηστικο μηχανακι, κανει τα παντα.

typhoon
11/11/2020, 17:33
Το X-ADV χει την ίδια απόσταση από το έδαφος με το NC700X (165mm). Αν κρίνουμε από του Billy, με ένα ζευγάρι ΑΧ41 θα το χώνεις σ' οποιονδήποτε κατσικόδρομο θες..

Ενδεικτικά αποστάσεις από το έδαφος των Tracer 700 (140mm), V-Strom 650 (175mm), Tenere 700 (239mm)..

Μιας κ αρχίσαμε τις συγκρίσεις με ότι να ναι για πάμε
X adv 238 κιλά γεμάτο
R1250GS 249 κιλά γεμάτο

Ουουουπς!
+11 κιλά
+82 άλογα
+7 κιλά ροπή
Και βέβαια +10κ στην τιμή, αλλά δεν βλέπω κανένα να προβληματίζεται με τα σκαρτα 14 χιλιάρικα που θέλει η Honda.
Για τους παλαιότερους η αντιστοιχία σε δραχμάς σχεδόν αγόραζε R1.
Ή τουλάχιστον μηχανάκι με δύο δίσκους μπροστά (έλεος μωρή honda!!!!)

giorgosb
11/11/2020, 17:42
Μιας κ αρχίσαμε τις συγκρίσεις με ότι να ναι για πάμε
X adv 238 κιλά γεμάτο
R1250GS 249 κιλά γεμάτο

Ουουουπς!
+11 κιλά
+82 άλογα
+7 κιλά ροπή
Και βέβαια +10κ στην τιμή, αλλά δεν βλέπω κανένα να προβληματίζεται με τα σκαρτα 14 χιλιάρικα που θέλει η Honda.
Για τους παλαιότερους η αντιστοιχία σε δραχμάς σχεδόν αγόραζε R1.
Ή τουλάχιστον μηχανάκι με δύο δίσκους μπροστά (έλεος μωρή honda!!!!)


Γιατί είναι ότι να ναι η σύγκριση; Με το NC το σύγκρινα και απλά έβαλα και τις τιμές κάποιων ονοφ-αντβέ σε παρόμοια κυβικά. Κι αυτό για την απόσταση από το έδαφος..

billy84
11/11/2020, 19:20
Το X-ADV χει την ίδια απόσταση από το έδαφος με το NC700X (165mm). Αν κρίνουμε από του Billy, με ένα ζευγάρι ΑΧ41 θα το χώνεις σ' οποιονδήποτε κατσικόδρομο θες..

Ενδεικτικά αποστάσεις από το έδαφος των Tracer 700 (140mm), V-Strom 650 (175mm), Tenere 700 (239mm)..


Ώπα για να είμαστε σωστοί.Το NC έχει 165mm αλλά με λάστιχο 150-70-17 πίσω έχει παραπάνω απόσταση απο το έδαφος.Το X-adv φοράει 15αρα ζαντα πίσω οπότε δε μπαίνει ΑΧ41 ή οποιοδήποτε ανάλογο ελαστικό.Αυτό είναι σοβαρό μειονέκτημα για πιο σοβαρές καταστάσεις,που ούτως ή άλλως δεν φτιάχτηκε για αυτές το Χ-Adv.

Ούτε το NC φτιάχτηκε για τέτοιες καταστάσεις εννοείται απλά με το ψηλότερο προφίλ πίσω,την απόσταση απο το έδαφος,το χωμάτινο 50-50 ελαστικό αλλά και τα 218kg που ζυγίζει με πολυ χαμηλο κέντρο βάρους δε με προβληματίζει πουθενά.Σίγουρα υπάρχουν όρια τα οποία ο εκάστοτε οδηγός μπορεί να τα διευρύνει.

Σίγουρα πάντως το X-Adv μιας και το έχω οδηγήσει στο χωμα θα σε πάει πολύ πιο μακριά απο κάθε στρητάδικο μηχανάκι και απο κάθε μεγάλο σκούτερ!Για αυτό άλλωστε δεν κατασκευάστηκε?

Η γνώμη μου είναι οτι παραμένει πολύ ακριβό καθώς πρόκειται για ένα NC (χειρότερο κιολας) που κοστίζει 5 χιλιάρικα πάνω απο όσο κόστιζε το NC700 (7500).

Όμως οφείλουμε να το τοποθετήσουμε στην κατηγορία που παίζει μπάλα και αυτή είναι η ''Mega scooter''.Για αυτήν την κατηγορία λοιπόν που όλα είναι για κάποιο λόγο πανάκριβα θεωρώ πως είναι μια χαρά η τιμή του.

road spirit
16/11/2020, 16:44
ειλικρινά πιστεύεις οτι με αυτές τις ζάντες και τα λάστιχα μπορεί να έχει σοβαρή παρουσία εκτός δρόμου;

Δεν θέλω να υπερσπισθώ το x-adv (μου είναι εντελώς αδιάφορο), αλλά βρήκα τα παρακάτω και έχουν λίγο ενδιαφέρον :

Gibraltar Rally 2019 - Ένα Honda X-ADV κερδίζει τα KTM και BMW (https://www.bikeit.gr/agones-3/nea-agonon-pagkosmiou-2/item/20539-gibraltar-rally-2019-ena-honda-x-adv-kerdizei-ta-ktm-kai-bmw)

βίντεο με το εν λόγω μηχανάκι : https://www.youtube.com/watch?v=q7HrCsBLnHA

Οι μετατροπές είναι αυτονόητες (αναρτήσεις, τροχοί, λάστιχα) και ο αναβάτης επίσης σε άλλο επίπεδο, αλλα παρόλα αυτά δεν πάυει να είναι εντυπωσιακό το αποτέλεσμα (για εμένα τουλάχιστον).

billy84
16/11/2020, 18:27
Δεν θέλω να υπερσπισθώ το x-adv (μου είναι εντελώς αδιάφορο), αλλά βρήκα τα παρακάτω και έχουν λίγο ενδιαφέρον :

Gibraltar Rally 2019 - Ένα Honda X-ADV κερδίζει τα KTM και BMW (https://www.bikeit.gr/agones-3/nea-agonon-pagkosmiou-2/item/20539-gibraltar-rally-2019-ena-honda-x-adv-kerdizei-ta-ktm-kai-bmw)

βίντεο με το εν λόγω μηχανάκι : https://www.youtube.com/watch?v=q7HrCsBLnHA

Οι μετατροπές είναι αυτονόητες (αναρτήσεις, τροχοί, λάστιχα) και ο αναβάτης επίσης σε άλλο επίπεδο, αλλα παρόλα αυτά δεν πάυει να είναι εντυπωσιακό το αποτέλεσμα (για εμένα τουλάχιστον).


Σωστός και έχει συζητηθεί ξανά το θέμα εδώ.Μάλιστα όπως συμβαίνει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις, όσοι δεν γουστάρουν το μηχανάκι αμέσως τοποθετήθηκαν με τον κλασσικό τρόπο,οτι επειδή ο αναβάτης ήταν σε άλλο επίπεδο κέρδισε το ράλλυ.

Βέβαια τις προηγούμενες χρονιές που είχε τρέξει με αμιγώς χωματινα μηχανάκια και ΔΕΝ κέρδισε τίποτα,,μάλλον δεν ήταν κορυφή ο αναβάτης!:lol:

Είναι η κλασσική ''προκατάληψη της επιβεβαίωσης'' που δε μας αφήνει να σκεφτούμε καθαρά όταν συμβαίνει κάτι που δε συμφωνεί με τις προκαταλήψεις μας.

stefanos
16/11/2020, 18:56
Σωστός και έχει συζητηθεί ξανά το θέμα εδώ.Μάλιστα όπως συμβαίνει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις, όσοι δεν γουστάρουν το μηχανάκι αμέσως τοποθετήθηκαν με τον κλασσικό τρόπο,οτι επειδή ο αναβάτης ήταν σε άλλο επίπεδο κέρδισε το ράλλυ.

Βέβαια τις προηγούμενες χρονιές που είχε τρέξει με αμιγώς χωματινα μηχανάκια και ΔΕΝ κέρδισε τίποτα,,μάλλον δεν ήταν κορυφή ο αναβάτης!:lol:

Είναι η κλασσική ''προκατάληψη της επιβεβαίωσης'' που δε μας αφήνει να σκεφτούμε καθαρά όταν συμβαίνει κάτι που δε συμφωνεί με τις προκαταλήψεις μας.

Με τις δικές μου προκαταλήψεις συμφωνεί.

1. Πρώτος στην κλάση του που ουσιαστικά ήταν μόνο ΚΤΜ 690 790 και husky 701 (Τα σχόλια δικά σας).
2. Στη γενική ήταν 7ος πίσω από ένα XR 400 που έτρεχε στην κατηγορία aged bikes :lol:

Το 21 λέει τερματισμός στην Ελλάδα οπότε θα δούμε τι κάνει το σκούτερ στα Ελληνικά χώματα.

billy84
16/11/2020, 19:44
Με τις δικές μου προκαταλήψεις συμφωνεί.

1. Πρώτος στην κλάση του που ουσιαστικά ήταν μόνο ΚΤΜ 690 790 και husky 701 (Τα σχόλια δικά σας).
2. Στη γενική ήταν 7ος πίσω από ένα XR 400 που έτρεχε στην κατηγορία aged bikes :lol:

Το 21 λέει τερματισμός στην Ελλάδα οπότε θα δούμε τι κάνει το σκούτερ στα Ελληνικά χώματα.

Στο θέμα που έχει ήδη ανέβει και έχει συζητηθεί εκτενώς αναφέρεται οτι συμμετείχαν και άλλα μηχανάκια https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157139&highlight=Gibraltar+Rally+2019

''Στην κατηγορία 2 (601-950 κ.εκ.) συμμετείχαν αναβάτες με μοτοσυκλέτες όπως KTM 950 Super Enduro, KTM 790 Adventure R, KTM 690 Enduro, KTM 660 Rally, KTM 640 Adventure, Husqvarna 701 Enduro, BMW F 800 GS Adventure, κ.α. Ε, και ο τύπος με το X-ADV που τους πήρε τα σώβρακα.''

Ο ίδιος πάντως είχε τρέξει το 2017 με CRF250 rally και βγήκε 3ος. Κορυφαίος οδηγός μεν αλλά προφανώς δεν αρκεί μόνο αυτό.

spyro
16/11/2020, 19:47
Στο θέμα που έχει ήδη ανέβει και έχει συζητηθεί εκτενώς αναφέρεται οτι συμμετείχαν και άλλα μηχανάκια https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157139&highlight=Gibraltar+Rally+2019

''Στην κατηγορία 2 (601-950 κ.εκ.) συμμετείχαν αναβάτες με μοτοσυκλέτες όπως KTM 950 Super Enduro, KTM 790 Adventure R, KTM 690 Enduro, KTM 660 Rally, KTM 640 Adventure, Husqvarna 701 Enduro, BMW F 800 GS Adventure, κ.α. Ε, και ο τύπος με το X-ADV που τους πήρε τα σώβρακα.''

Ο ίδιος πάντως είχε τρέξει το 2017 με CRF250 rally και βγήκε 3ος. Κορυφαίος οδηγός μεν αλλά προφανώς δεν αρκεί μόνο αυτό.

δηλαδή τι προκύπτει απο όλο αυτό, οτι για κάποιο μαγικό λόγο ένα σκούτερ ψηλό βρήκε το μυστικό στην off road γεωμετρία που έλειπε και αποδίδει καλύτερα απο τα κοινά εντούρο με πολυετή development απο όλες τις εταιρείες;
κάπου το χάνω

billy84
16/11/2020, 20:13
δηλαδή τι προκύπτει απο όλο αυτό, οτι για κάποιο μαγικό λόγο ένα σκούτερ ψηλό βρήκε το μυστικό στην off road γεωμετρία που έλειπε και αποδίδει καλύτερα απο τα κοινά εντούρο με πολυετή development απο όλες τις εταιρείες;
κάπου το χάνω


Να ξεκινήσουμε απο τη σωστή βάση,δεν είναι σκούτερ αλλά μοτοσυκλέτα με λουκ σκούτερ και πολύ χαμηλό κέντρο βάρους.

Φυσικά δεν έγινε εντούρο και ούτε πρόκειται να γίνει.Απλά με τις κατάλληλες τροποποιήσεις απο κορυφαίο αναβάτη γνώστη του αντικειμένου το συγκεκριμένο X-Adv (και όχι όσα πουλιούνται νορμάλ) ανέβηκε πολλά επίπεδα για το συγκεκριμένο ράλλυ και γενικότερα.Που σημαίνει οτι έχει μια καλή βάση.Τιποτα περισσότερο.Αλλωστε ποιος θα αγοράσει ένα τέτοιο και θα ρίξει τα ίδια λεφτά που έπεσαν στο συγκεκριμένο για να τρέχει σε ράλλυ ή απλα για να κάνει την τρέλα του στα βουνά?Ούτε ένας πιστευω,μόνο κανα ψώνιο με άπειρα λεφτά να πετάξει.Διαφήμιση της Χόντα ήταν ξεκάθαρα.

stefanos
16/11/2020, 21:12
Να ξεκινήσουμε απο τη σωστή βάση,δεν είναι σκούτερ αλλά μοτοσυκλέτα με λουκ σκούτερ και πολύ χαμηλό κέντρο βάρους.


Κάτι πήγες να κάνεις αλλά το έχασες..:)

Το event διεξάγεται σε δημοσίους δρόμους με κυκλοφορία.
Βλέπουν οι μπάτσοι στο βάθος ΚΤΜ τουμπανο, κάγκουρας σου λέει, τον σταματάνε, τον κάνουνε φύλλο-φτερό
δίπλωμα
άδεια
ασφάλεια
τι εξάτμιση είναι αυτή, άδεια φαίνεται μέσα, μπας και δεν έχει σιγαστήρα...

μισή ώρα καθυστέρηση το κτμ

Περνάει ο δικός σου με το Χ-ADV κοιτάνε οι μπάτσοι.....

Ένας μπάρμπας με σκούτερ ..... τον αφήνουν να πάει στο καλό.

Άντε πιάσε το σκούτερ μετά

billy84
16/11/2020, 21:32
Μα ρε φίλε ΚΤΜ έχει και σταματάει?Υποτίθεται οτι δεν τον πιάνει τίποτα!Κατάντια!:lol:

giorgosb
24/09/2024, 15:45
Honda X-ADV 2025 - Φρεσκάρισμα, βελτιώσεις και νέα χρώματα (https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/39467-honda-x-adv-2025-freskarisma-veltioseis-nea-xromata)

"Οι αλλαγές της επόμενης χρονιάς περιλαμβάνουν ένα επανασχεδιασμένο μπροστινό φέρινγκ με πιο αιχμηρές γραμμές και νέα LED φώτα ημέρας (Daytime Running Lights, ή DRL) στα οποία έχουν ενσωματωθεί πλέον και τα φλας.

Η έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών του X-ADV ανανεώθηκε με νέα γραφικά και μενού, ο έλεγχος των οποίων περνά από ένα καινούργιο φωτιζόμενο χειριστήριο στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, περιλαμβάνοντας και τη σουίτα συνδεσιμότητας Honda RoadSync.

Η σέλα είναι νέα με πλουσιότερο αφρώδες για βελτιωμένη άνεση, αλλά και νέα σχεδίαση στο μπροστινό της τμήμα ώστε να προσφέρει ευκολότερη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος.

Στο μοντέλο του 2025 ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει πλέον cruise control για ανετότερη κατανάλωση χιλιομέτρων στον αυτοκινητόδρομο, πεδίο στο οποίο ο αναβάτης θα ωφεληθεί και από τον νέο ρυθμιζόμενο καθ' ύψος ανεμοθώρακα.

Στο μηχανικό κομμάτι του X-ADV η Honda προέβη σε μικρές, στοχευμένες επεμβάσεις. Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας παραμένει στο ίδιο ακριβώς επίπεδο απόδοσης με 57.8 hp και 7 kgm, ωστόσο οι Ιάπωνες επαναρρύθμισαν τη μετάδοση Dual Clutch Transmission (DCT) για ακριβέστερη και προοδευτικότερη λειτουργία στις εκκινήσεις και τις πολύ χαμηλές ταχύτητες έως 10 km/h."

456099

456100

456101

456102

456103